Дорожні знаки у місті Кіровограді поза законом?

Час від часу у кожного водія виникають питання: хто визначає, що саме цей дорожній знак повинен бути розміщений саме на цьому перехресті, у якому документі визначено, що саме на цій ділянці дороги повинна бути саме така дорожня розмітка. Давайте спробуємо разом знайти відповідь на ці питання.

Так відповідно до статті 6 Закону України «Про дорожній рух»: «До компетенції міської ради у сфері дорожнього руху належить організація дорожнього  руху  на  території  міста згідно з схем організації дорожнього руху».

Аналогічну норму містить і стаття 21 Закону України «Про автомобільні дороги», яка закріплює: «Органи місцевого самоврядування, що управляють функціонуванням та розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, відповідають за розміщення технічних засобів організації дорожнього руху, об’єктів дорожнього сервісу та рекламоносіїв.

Ну і на останок, згідно пункту 4.9. Технічних правил ремонту і утримання міських вулиць та доріг, що затверджено Держжитлокомунгоспом України від 27 грудня 1994 р., обладнання міських вулиць та доріг технічними засобами регулювання дорожнього руху, дорожня розмітка та огорожі повинні відповідати державним стандартам, а також проектам і схемам організації дорожнього руху, погоджених з державтоінспекцією і затверджених виконкомом міської (районної) Ради народних депутатів.

Начебто все зрозуміло схеми організації дорожнього руху у місті Кіровограді повинні затверджуватись виконавчим комітетом Кіровоградської міської ради. Але не все тут так просто. Я звернувся до нашої міської ради з проханням надати мені схеми організації дорожнього руху у місті Кіровограді, на що отримав дуже цікаву відповідь: коштів на розробку проектів, схем організації дорожнього руху та єдиної дислокації технічних засобів регулювання дорожнім рухом в місті Кіровограді не передбачено у зв’язку із недостатнім фінансуванням міського бюджету (дуже дивно, адже кошти на оренду автомобілів у автобази обласної ради за 200 тис грн. є).

Простіше кажучи, схеми організації дорожнього руху у місті Кіровограді — немає. Виходячи з цього, висновки щодо правомірності розміщення дорожніх знаків, інформаційних табло, дорожньої розмітки, світлофорного обладнання у місті Кіровограді робіть самі.

Дорожні знаки у місті Кіровограді поза законом?: 6 комментариев

  1. А прокуратура должна следить за целесообразностью распределения средств в местном бюджете или это все на совести депутатов?

    А проблема, наверное, существует, пока никто не начал судиться с отвественными службами насчет неустановленных знаков или неправильно установленных. А когда начнут отсуживать на ремонт авто, лечение здоровья, моральный ущерб (с привлечением отвественных за это лиц)… Вот тогда и деньги сразу найдутся на организацию дорожного движения.

    P.S. В тему о наболелом: на ул. Курганной от ул. Г.Сталинграда до ул. Комарова ох как не хватает знака «стоянка запрещена» !

  2. To Кировоградец
    Прокуратура проверяет решения городского совета на предмет их соответствия действующему законодательству. А целесообразность на совести большинства в городском совете.

  3. Если не ошибаюсь, то в последний раз решение исполкома об организации дорожного движения и дислокации дорожных знаков в центральной части города принималось более-менее комплексно года 3 назад. Если сверить то, что на бумаге было ТОГДА и то что по факту имеем СЕЙЧАС, то разница существенная. Формально в случае пробем с ГАИ можно попытаться оспорить процентов 20 знаков, которых по документам быть не должно. В свое время я потратил массу усилий, чтобы убрать из дислокации знаки, запрещающие сквозной проезд по Дзержинского мимо областного УВД. Соотвествующие службы несколько раз знаки убирали, а добслестные милиционеры их самовольно водружали на место, а теперь на них уже никто и не посягает, хотя висят они незаконно. Точно так же без всяких на то оснований висит знак, запрещающий поворот с ул. К. Маркса на Дзержинского, в сторону ОДА. И таких примеров множество.

  4. Руслан, ты бился с милицией достойно. Жаль, что не удалось. А вообще надо при случае рассказать эту историю новому начальнику УМВД, а заодно обсудить с ним «дневную стоянку» на улице Калинина.

  5. …Тем более, что «дневная стоянка» на улице Калинина накрывает медным тазом и без нелюбимую мной идею перекрытия К. Маркса. Потому как проехать по Калинина реально непросто даже сейчас.

  6. А мне вот всегда было интересно, как удается проезжать по Калинина, Тимирязева, Дзержинского и по подобным улицам на широких джипах? Это ж каким асом нужно быть…. Мне на узенькой машине страшновато протискиваться там…

Добавить комментарий