Випускання пари по-українськи.

Пригадую, як ще в кінці 90-х, зубожілі і злі українці, мешканці колишнього СРСР, з ненавистю відгукувались про політиків. Про всіх без виключення, називали держимордами і обіцяли зробити з ними найрізноманітніші жахливі речі, аби ті тільки потрапили до рук розгніваного народу. Та нічого не ставалось, далі скиглення і прокльонів справа не йшла. Це при тому, що середньостатистичного політика можна вільно і без охорони зустріти на вулицях міста… Та самосудів українська сучасна історія ще не знає.

На дворі 2013 рік. Люди, так само клянуть політиків. Знову ж таки — всіх і вже за звичкою обіцяють зробити з ними найстрашніші речі, за їх відношення до народу. Люди – нічого не роблять, політики – ніде не ховаються… Така собі гра. Як дуже влучно підмітив Володимир Кухар у своїй статті «Фейсбук, протесты и революция: что дальше?» http://www.pravda.com.ua/rus/articles/2013/05/6/6989146/ : «прогресивна інтернет-громадськість у соціальних мережах, зокрема на Фейсбуці, скидає владу мало не щотижня». Але владі від цього ні холодно, ні жарко… Адже всі давно розуміють, що полум’яні інтернет-бійці, в житті, повсякденному, виглядають дещо по-іншому. Це не залізні лицарі, а прості люди, з усіма їхніми вадами. От і не дуже лякають владу інтернетні «гуркіт і блискавки».

А от те, що силові структури починають, по трохи, не витримувати – є тривожним для влади сигналом. Адже той казковий вирій, у якому живе нинішня влада, тримається на плечах, а точніше погонах міліції. Яка за чисельністю вже майже в тричі перевищує армію. Виходить у влади немає зовнішніх загроз, бояться свого народу – все рівно бояться! Тож, відкритий виклик і звинувачення проти своїх керівників, які можна прочитати в матеріалі розміщеному на сайті Гречка: «Кіровоградське ДАІ: «Ми, як розбійники, змушені щодня виходити на дороги і грабувати» «http://gre4ka.info/nadzvychaini-podii/3672-kirovohradske-dai-my-iak-rozbiinyky-zmusheni-shchodnia-vykhodyty-na-dorohy-i-hrabuvaty, наштовхує на певні роздуми. Я розумію, що людям, мабуть, просто наболіло. Так само я розумію, що зараз, в Кіровоградському ДАІ, буде проведено роботу, «з кожним окремо»: комусь щось пообіцяють, когось налякають – зроблять когось дурнем і з ганьбою звільнять з лав МВС. Прикро, та так вже давно ведеться, що заради власної «шкіри», люди здатні терпіти керівників-деспотів і зраджувати собі подібних (аби самих не звільнили).

А весь фокус в тому, що всіх звільнити проста неможливо! Якби українці це усвідомили і не відвертались як від прокажених від тих хто каже неприємну правду і повстає проти тиранії – все б почало змінюватись!

Та думаю, з прикрістю, що це буде ще не скоро. Людина – слаба! А ті, хто мають владу це дуже добре знають і вміють використовувати принцип «батога і пряника». От і будемо ми, ще довго, ставити лайки у Фейсбуці, за усунення нинішньої влади і… не будемо виходити на страйки, які цю владу можуть реально замінити!

Випускання пари по-українськи.: 73 комментария

  1. Пане Сергію, зробіть добру справу для міста, встановіть від партії «Бітьківщина» в міському саду урни та контейнери для сміття. Ви, на виборах отримаете набогато більше голосів, мешканців міста, після цього, ніж після обливанні брудом сусіда. :whistle:

  2. Я поражаюсь последним предложением сего опуса…

    Автор, Ви розумієте, що страйками владу не зміниш. Для цього є ВИБОРИ. Чому народ не змінює владу? Адже вибори нещодавно були. БО ВИ, ТАК ЗВАНА ОПОЗИЦІЯ, ДВА ЧОБОТИ ПАРА З ПАРТІЄЮ РЕГІОНІВ. ВИ ОДНЕ ЦІЛЕ ОДНОГО ЗАЖЕРЛИВОГО І СЛІПОГО МОНСТРА, ІЗ СОВКОМ В ГОЛОВІ.

    Тому і голосують шлунком. Кого обирати? Ви кого на виборах до ВР по області висунули? Сидіть, не смішіть публіку своєю ІМІТАЦІЄЮ.

  3. Для asilya. Я читав ваші пости і у мене склалось враження що ви однаково об’єктивно ставитесь і до влади і до опозиції. Тож в цілому, ваша критика є конструктивною, на всеукраїнському рівні. Та я повністю не погоджуюсь з вашими висловлюваннями стосовно діяльності партійних організацій в місцевих осередках.
    Особисто я, імітацією, ніколи не займався. Приймаю участь у всіх акціях, які проводить моя політична сила, ніколи не ховаюсь за людей. І впевнений, що страйками і масовими акціями можна змінити владу! Є приклади, навіть в Кіровограді – проведені акції протесту завадили передачу ОКВП «Дніпро-Кіровоград» в приватні руки.

  4. Верно сказано,но » ІЗ СОВКОМ В ГОЛОВІ.»-ошибка.
    «Если обеспечить капиталу 10 % прибыли, он будет согласен на всякое применение. При 100 % он попирает все человеческие законы, при 300 % нет такого преступления, на которое он не рискнул бы хоть под страхом виселицы…» . К. Маркса,

  5. Олександре. А вам за одне, а ви мені за інше! Я не менше за вас бажаю, щоб в Парку Перемоги було чисто. Але як тема яку я піднімав в цьому пості пов’язана з сміттярками і контейнерами для сміття???

  6. Дякую на доброму слові, але мова не про Вас особисто, а про саму гнилу систему під назвою ОПОЗИЦІЯ.

    Чесно кажучи, опозиція партійна — це блеф. Немає у нас ні розгалуженої системи партійних опозиційних осередків, ні самих членів цих осередків. Їхня діяльність — це папір, імітація.

    Про це можна говорити годинами…

    Лідери не несуть в маси нічого нового. А маси неможуть запропонувати — через низхідну вертикаль. Все йде згори.

    І насамкінець, людям треба дати віру, мотивацію… Самоочиститися, оновитися. Але це не реально при нинішній політичній системі, бо утримуються партії не за рахунок членских внесків.

    На рівні області, ви навіть не здатні вирішити кадрове питання — усунути Кальченка на партійну пенсія. Топчіться й надалі на місті, інколи виходячи по 50 чоловік покричати гасла.

    При таких розкладах, я не розумію, що Ви, Сергію, там взагалі робите, коли від вас там нічого не залежить. Йдіть у громадянське суспільство — більше користі принесете. Залиште це кубло.

  7. Олександре, от де ви набралися цієї маячні, що політична партія, чи то при владі, чи то в опозиції має встановлювати урни, вивозити сміття, будувати дитячі майданчики, вкручувати лампочки?

  8. asilya, браво, додати майже нічого! :good: Хіба що додам в частині побажань Сергію Васильченку. Сергію, ти чесна, справедлива людина, але невиправний романтик, що тобі неабияк заважає. Мені прикро, але тебе тупо використовують ті, хто присмоктався до партійного корита..

  9. Йдіть у громадянське суспільство -Кажется,его прежде создать нужно.

  10. Я, вважаю, що проплаченні мітинги та поливання брудом, один одного, це все минуле. Народ таким вже, не зачепиш. В памьяті людей міцно засів, 2004 рік. Тому і пропоную, взяти ті кошти які йдуть на мітинги і пустити в добру справу. Не хочете урни, добре, зробіть щось інше наприклад: проплатіть навчання в ВУЗі дітям які хочуть вчитися але не можуть з фінансових причин, допоможіть відкрити «хоспіс» чи побудуйте декілька дитячих майданчиків, за ці кошти. Маханя флагами, дітей від 14- до 20 років за 50-100 гривень і крики «Ганьба» — це вчорашній день.

  11. Я не кажу, що вони мають це робити, я прошу допомогти місту. І зробити добру справу. І саме на цих добрий справах, будувати свої майбутні вибори, а не на мітингах і бійках…Руслане, ну хіба вам не хочеться, щоб молоді люди, грали в футбол на новому майданчику (від Партіії регіонів, чи Батьківщини чи Удару байдуже) ніж пили пиво в дитячих садках… :unsure: Ось, я до чого веду. Людям і суспільству, від такої великої кількості партій і депутатів повинна бути хоть якась користь.

  12. Алекс, все зависит от конкретного человека, который владеет этим капиталом. Нет одного правила для всех. Все себя ведут по-разному, хотя есть такой соблазн. Экономика — это область нашей жизни, которая природно основана на конкуренции в силу ограниченности ресурсов, и без нее она будет хромать. У конкуренции есть и позитивные моменты, которые ведут к развитию общества и ее членов, и отрицательные. И нужно научиться контролировать и сдерживать все эти отрицательные моменты, и всячески поощрять позитивные. И тут без воспитания членов общества, без выработки внутренних ограничителей, без сдерживающей политики государства не обойтись. Нет, к сожалению, пока одного рецепта для всех, и законы экономики далеко не изучены, т.к. это намного более сложная и непредсказуемая система, чем, например, физика, т.к. задействован человеческий фактор.

    Или Вы уверены, что плановая экономика имеет будущее? А. Вассерман, например, уверен, что с компьютерными технологиями мы легко сможет забыть о роли рынка и просчитывать все наши потребности с помощью компьютеров. 🙂

  13. Позвольте Ваши рассуждения о поведении отдельного человека,точнее,его воспитании,оставить за скобками.Тем более,что попытка выведения особой «породы людей»(И.Бецкой и Екатерина11) уже предпринималась во второй пол.ХУ111 века.Что касается слов Маркса,то они,увы,находят подтверждение сегодня.Наверное поэтому к его работам обострился интерес в США и других странах.(ссылки я уже приводил).Отсюда,однако,не следует,что я сторонник плановой экономики.(хотя в сочетании с другими приемами управления экономикой она применяется и сегодня).
    Меня не перестают удивлять попытки объяснить проблемы порожденные современным капитализмом факторами прошлой системы.Вот пример:
    «БО ВИ, ТАК ЗВАНА ОПОЗИЦІЯ, ДВА ЧОБОТИ ПАРА З ПАРТІЄЮ РЕГІОНІВ. ВИ ОДНЕ ЦІЛЕ ОДНОГО ЗАЖЕРЛИВОГО І СЛІПОГО МОНСТРА, ІЗ СОВКОМ В ГОЛОВІ. «А ведь все начинается именно с головы!Это я называю латентной формой разочарования в незалежности , попытками либерализации общества.Вот почему я вспомнил о социальной закономерности,отмеченной Марксом.

  14. Я, вважаю, що проплаченні мітинги та поливання брудом, один одного, це все минуле. Народ таким вже, не зачепиш. В памьяті людей міцно засів, 2004 рік-Ответ тем,кто упрекает меня в частом упоминании Майдана.Майдан жив!

  15. Alex говорит:
    07.05.2013 в 11:35

    Йдіть у громадянське суспільство -Кажется,его прежде создать нужно.

    «Я знаю — город будет,
    я знаю — саду цвесть,
    когда такие люди
    в стране в советской есть!» 🙂

  16. Хорошо,а Вы
    «А вы ноктюрн сыграть могли бы на флейтах водосточных труб? «

  17. Во-первых, я не говорю о выведении особой породы людей. Не утрируйте, Алекс. Порода у всех одна — люди, со всеми недостатками и достоинствами. Вы можете, конечно, мои рассуждения оставлять за скобками (я переживу 😉 ), но задача общества — создавать такие условия, при которых отдельному человека будет выгодно проявлять свои лучшие созидательные качества.
    К работам Маркса будет интерес, потому что там много интересных и неопровержимых мыслей. Но, к сожалению, это не полная и единственная картина, а только ее маленький кусочек, который нужно принимать во внимание тоже.
    «Это я называю латентной формой разочарования в незалежности , попытками либерализации общества.»
    А мне кажется, многие наши проблемы начались намного раньше, чем во времена СССР, а тем более после обретения независимости.

  18. Олександре, не буду намагатись вас переконати в чомусь, а просто висловлюсь на тему партійних коштів. Деякі з блогерів були партійцями (в різних політичних силах) і вони знають, що осередки політичних партій в містах не є філіями банківських установ, які не знають де подіти якісь міфічні гроші. Олександре, партії це неприбуткові організації. І особисті статки деяких членів партії, ніяким чином не обходять всіх інших партійців. Ну це приблизно те ж саме, що Ахметов громадянин України – так! Він має поділитись грошима з іншими українцями?
    Повторюся, але не думайте пане Олександре, що рядові члени партії отримують якісь гроші. Це міф! Дізнайтесь у людей, немає якихось міфічних партійних скарбів. А коли вони і є, то прості члени партії про них нічого не знають і ніякого відношення до них не мають!

  19. На мітинги гроші виділяють? Чи ви за свій кошт мітингуєте? На агітацію? На рекламу? Я вам кажу як людина, яка займаеться рекламою: «кращої реклами ніж «Сарафане радіо», ще не вигадали», так чому не зробити на це ставку? Дивіться: збирається актив партії, чоловік 10-15, і роблять добру справу, наприклад: поїхати зараз до Міського Саду і остаточно вивезти те сміття, що залишилось, потім представник йде до Дмитра Кобця і каже: «Дмитро запросіть мене на передачу, хочу розповісти як ми прибирали», що не запросить? Варто спробувати, тим хто стукає — відкривають. А там, ви звітуете перед громадою, що ви зробили… А громада вирішить сама, чи вірити обіцянкам ПР чи реальним справам інших партій.

  20. Руслане, ну хіба вам не хочеться, щоб молоді люди, грали в футбол на новому майданчику (від Партіії регіонів, чи Батьківщини чи Удару байдуже)
    ————————————————-
    Я хочу, щоб грали на новому майданчику. Але краще, якщо це буде майданчик, походження коштів на будівництво якого буде особисто мені зрозумілим. А отримувати передвиборчі подачки від так званих політичних партій мені, чесно кажучи,остогидло.

  21. Ρουςλάν Μισέριτςενκο говорит:
    07.05.2013 в 13:52

    :good:

  22. (Але краще, якщо це буде майданчик, походження коштів на будівництво якого буде особисто мені зрозумілим. )
    Руслане, Ви не в тій країні живете…У нас таке неможливо. Вам потрібно їхати, до Европи. Там, прозорі кошти на майданчики :good: Хоча я вашу думку, теж поділяю. Поїдемо разом :good:

  23. Alex, Независимость, в широком смысле слова, это ФОРМА, которая определяет государственность. И она не влияет на СОДЕРЖАНИЕ. А вот его то фомируют ЛЮДИ.
    Посему то, что вы называете «латентной формой разочарования в незалежности», лишено всякого смысла. ОГОНЬ не виноват, что на нём готовят несъедобную пищу. Нужно УЧИТЬСЯ(!) готовить, т.е. воспитывать своих «поваров», а походя прививать вкус к здоровой и полезной пище «едокам». Поэтому я полностью солидарен с Oxana.

  24. (А отримувати передвиборчі подачки від так званих політичних партій мені, чесно кажучи,остогидло). Якщо обирати між майданчиком, або заклеєною по всьому місту «Біг-морду» на «Біг-борді», обираю майданчик.

  25. Незалежность,в данном случае,период истории государства и общества Украины после 1991.

  26. Незалежность….
    ————————————————
    Ни в одном толковом словаре не нашёл такого слова. Посему не вижу смысла дальше с вами дискутировать. О чём, простите?! :unsure:

    период истории государства….. Украины после 1991.
    ————————————————
    Тот же случай, что и с «незалежностью»: о какой истории ГОСУДАРСТВА Украины до(?!) 1991года вы тут глаголите. Что, ТАКОВОЕ было? :unsure:

  27. В контексте моих комментариев,ва также публикациях после 1991,под «незалежностью» разумеют новейший период истории Украины после 1991.Зачем в словарях копаться,sapieti sat!

  28. Кстати,о страшилках о власти:
    Балтия
    Белоруссия
    Закавказье
    Молдавия
    Средняя Азия
    Украина

    Не так страшна Украина, как ее малюют
    («Newsweek Polska», Польша)
    Якуб Корейба (Jakub Korejba)

    Читать далее: http://www.inosmi.ru/sngbaltia/20130507/208786462.html#ixzz2ScLe0OGd
    Follow us: @inosmi on Twitter | InoSMI on Facebook

  29. Олександре, як би це банально не звучало, а обирати треба не «майданчик» і не «Біг-морду». Обирати треба політика який буде приймати такі закони, які забезпечать побудову майданчиків і всіх інших необхідних речей!

  30. 1. Я прагматична людина, і в казки про політиків і побудову «комунізму», або «вселенського дива» під крилом ПР, чи Батьківщини чи іншій політ. сили не вірю…
    2. Ви викривляєте, мою думку, я не агітую обирати «Біг-морди». Моя думка лежить геть в іншій площіні. Повторюватися не хочу, прочитайте трохі вище.
    3. Ви не відповіли на мої питання, щодо грошей, і чому їх не можна пустити в добрі справи. Це не вигідно?

  31. Прагматизм передбачає наявність логічного мислення, а отже вам має бути зрозумілим, що навіть декілька добрих справ і побудова кількох майданчиків не змінять ситуацію. Адже під час попередніх виборчих перегонів, різні кандидати, побудували в Кіровограді багато дитячих і спортивних майданчиків. Але в більшості дворів їх, майданчиків, до сих пір немає. Потрібні цільові програми, які буде фінансувати держава. Це стосується будь якого сектору. Медицина, наприклад, щодня ми чуємо, що діти потребують допомоги на проведення операцій, сподіваються на допомогу благодійників. Прекрасно, коли такі благодійники з’являються, та на всіх цієї допомоги все рівно не вистачає!
    Завдання будь якої партії, підготовка і приведення до влади тих політиків, які будуть приймати необхідні закони, які забезпечать і побудову майданчиків, і наповнення бюджету. Не повинна партія будувати сміттярки, це звісно блага справа, але ви путаєте партійні організації з загонами скаутів і тимурівців. Громадяни мають вимагати від політиків бути політиками, а не садівниками або медиками. Інакше ніколи нічого не зміниться. Люди будуть на виборах «куплятись» за різний крам, для когось ціна кіло гречки, а для когось побудова дитячого майданчику…
    Стосовно партійних коштів… Ви казали, що людина прагматична, тож навіщо задаєте смішні запитання. Ваше питання стосовно грошей на добру справу схоже на те, які задають в соціальних мережах: «Як що ти любиш маму постав лайк!». Звісно я за те, щоб гроші використовувались на благо громадян, але є маленьке але… Які гроші? Особисто я не знаю ні про які партійні скарби. Може вам відомі джерела фінансування і розподілення коштів в партійних організаціях? Тоді вас буде знати вся Україна! Адже ви відкриєте таємницю, яку ніхто з рядових членів, будь якої партії, не знає.

  32. Дякую за відверту відповідь, я зрозумів вашу позицію. Шкода, шо вона вона відрізняється від моєй, але такий

  33. Дякую за відверту відповідь, я зрозумів вашу позицію. Шкода, що вона відрізняється від моєй, але така наша країна, і менталітет. Я, не пропоную голосувати за того хто побудує більше майданчіків, я намагаюсь донести до вас, що партії та депутати, повинні допомогати людям, а не паразитувати суспільство. Ось наприклад взяти пана Табалова, обрали і все зник з поля зору… Щодо законів, я з вами не згоден, як політик буде писати закони, якщо він навіть незнае проблеми громади? Що їй потрібно, чи майданчики, чи ліхтарі, чи соц. виплати. Для того, щоб вирішувати глобальні проблеми, потрібно с початку, навести лад в своєму місті. Дякую за размову, успіхів. :bye:

  34. А не було ніякої розмови. І ви навіть не намагались мене зрозуміти чи хоча б почути. У вас є власне бачення на вирішення певних питань, але це тільки ваше бачення. І те, що вам так здається, не означає, що це є істина, або принаймні ваша ідея буде працювати на практиці.
    Ви вважаєте, що партії «паразитують» суспільство, знову ж таки це ваше бачення. А ви спромоглись запропонувати якусь альтернативу? На вашу пропозицію хтось пристав? Ви створили аналог діючим партіям?
    Для того, щоб депутат знав потреби своїх виборців він має: 1) регулярно зустрічатись з виборцями, проводити прийоми, приймати участь у громадських слуханнях, використовувати інші варіанти комунікації з громадянами; 2) мати тісний зв’язок з партійною організацією, адже самотужки важко вирішувати проблеми, так само і знати чи є саме ця проблема найактуальнішою для мешканців окремої території.
    Олександре, ви написали, що займаєтесь рекламним бізнесом, так от ви не спромоглися мені нічого «продати». Ви показали, що не володієте інформацією про принципи функціонування партійних організацій в Україні. Ви мислите як і більшість громадян: «Всі погані!», «Геть усіх!»… А альтернативи, ніякої, не пропонуєте.
    Так само бажаю вам подальших досягнень і особистого розвитку!

  35. Спасибо, сударь!
    Я так не смеялся уже давно!
    Особенно порадовали опусоиды автора про
    чистые туалеты и улыбающихся официанток как результат проведенных в Украине грандиозных преобразований нынешней власти! А рассказ о «нежной» украинской таможне вызвал скупую мужскую слезу!
    Но особо порадовала фраза: «в глаза бросятся хорошие дороги». Чем они ему бросаются я в тексте не нашёл. Видать вычеркнуто цензурой.

  36. Александр Тертица говорит:
    08.05.2013 в 09:10
    депутати, повинні допомогати людям, а не паразитувати суспільство. Ось наприклад взяти пана Табалова, обрали і все зник з поля зору…
    —————————————
    Гм… При всій неоднозначності (а, скоріше, при всій однозначності) вчинку Табалова і мого особистого ставлення до цього, навряд чи можна сказати, що він «зник з поля зору». Скоріше, навпаки, його суспільна як депутата доволі помітна.

  37. То він «зник» з поля зору Вьюна ) Уже ж кагбе свій.

  38. І фото гарне підібрали, так і чується з вуст гаранта: «От тока не надо ля-ля!» :yahoo:

  39. Это иная точка зрения,а Вы,как бывший майданщик(хотя почему бывший?),к иным взглядам не восприимчивы.

  40. Сударь, неужто вы не видите сокровеннейшей заказушности предложенного вами же опуса?!
    Да ведь там глупость на глупости и глупостью погоняет! Искренне вас жаль…
    Кстати, попробуйте найти другие статьи того же автора (их и на иносми несколько) тогда, в контексте, может и увидите смысл сего «творения»…

  41. Як для рекламного буклету на замовлення туроператора, який спеціалізується на турах в Україну — цілком можливо, хоча можна і краще. :yes: Як для Newsweek… :wacko: Рівень аналітики нижче плінтуса.. :negative:

  42. :scratch: А я аналітику якраз і не помітив! 🙁 А перечитувати ліньки.

  43. А я аналітику якраз і не помітив!
    —————————————
    А тому що її там немає. Але, прочитавши пару інших матеріалів Якуба Корейби, я, здається, зрозумів у чому справа. Автор належить до того достатньо потужного (поки що) прошарку польського суспільства, серед якого підтримка європейських прагнень України є важливою настільки, що при цьому часто-густо свідомо або удавано закриваються очі на існуючі внутрішні проблеми. А його публікації на російську тематику ще більше укріплюють у тому, що автор відверто працює у жанрі протиставлення КГБістська Росія — Демократична Україна.

  44. Сударь, неужто вы не видите сокровеннейшей заказушности предложенного вами же опуса?!
    Да ведь там глупость на глупости и глупостью погоняет!
    —————————————————
    Так це ж тільки sapienti sat….
    Не напружуйте Алекса.

  45. Я не політик, але я маю свою точку зору і хотів почути вашу. Пане Сергію, я не намагався вам нічого «продати», я хотів почути відповідь на декілька питань котрі мене як «виборця» і «громадянина» турбують. Для себе я зрозумів, що Ви, як політик взагалі нічим не відрізняєтесь від інших політиків, і якщо я за вашу партію проголосую, ніяких тотальних змін не буде. (Акцентую увагу, що це моя особиста думка). І ще одне, я трішки помилився коли, писав минулий пост, «паразитують» не партії а «політики», ось їм потрібно шукати заміну та аналог. І більше того, у мене навіть є своє бачення на це. Що, стосується «розуміння», я Вас пане Сергію, повністю зрозумім, тому, і припиняю нашу розмову, нічого нового, як політик нажаль, ви мені не розповісте, а займатися «софістикою» і розповідати, що політик повинен займатися політикою — це я вже чув, не один раз.
    Мені теж, доречі здалося, що Ви, мене не зрозуміли, але я думаю це мінус спілкування «онлайн». Успіхів, Вам.

  46. Ось тут: (Ви мислите як і більшість громадян: «Всі погані!», «Геть усіх!»… А альтернативи, ніякої, не пропонуєте), Ви дуже сильно перегнули :negative: 1. Альтернатива є і я нмагався Вам її донести. Ви, мене не зрозуміли. 2. Я не казав, що «Всі погані» і т.і. Це, Ви придумали. 3. Моя думка, що майбутне саме за опизиційним блоком, але потрібно координально міняти підходи.

  47. Горожанин,не бойтесь воспринимать иные точки зрения.С ними НЕ ОБЯЗАТЕЛЬНО соглашаться,но ПОЛЕЗНО знать,чтобы некарикатурно представлять реалии нашего дня.Односторонность только на площадных митингах.

  48. сударь, другие точки зрения нужно не только не бояться, но и иногда учитывать! Но что касаемо сей статьи, то точка зрения автора кардинально расходится с тем, что я вижу собственными глазами. Не бойтесь, выйдите на улицу из своей кубышки, может и вы что-то увидите…

  49. Сеогей, вы занимаетесь рекламой?? Верне, не так: ВЫ ЗАНИМАЕТЕСЬ РЕКЛАМОЙ?????

    А чего ж тогда пишете достаточно нудные тексты без задора?

  50. А мне вот это понравилось:
    «Уже не только Киев, Львов или Одессу, но и другие города можно назвать жемчужинами европейской цивилизации, где богатства многовекового наследия побеждают советскую сермяжность и постсоветский бардак. Харьков, Севастополь, Донецк демонстрируют сегодня не только желание меняться, но и конкретные результаты. »

    Не раз слышала о том, что сегодня деньги со всей Украины идут прямым ходом на восток, в дорогие сердцу В.Ф.Януковича города. Значит это была не шутка. 🙁

  51. Пока я вижу не критику,а критиканство в адрес правительства и президента.Это факт.Необходима взвешенная оценка,а ее нет.Косвенно это подтверждается тем,что инициатор «критики»правительства,оппозиция ,как правило,характеризуется как бездарная.

  52. Посмотрите историю,хотя бы,подготовки к Евро-12.Вспомните,наконец,экономическую карту Украины и в связи с этим,необходимость финансовых потоков,сколько каждый регион производит,сколько дотаций потребляет.Не питайтесь шутками-скоморохом станете!

  53. Это Ваша точка зрения.Правда не думал,что для оценки содержания статьи нужно выучить генеалогию ее автора.

  54. сударь! Подскажите где вы видели чистые туалеты и хорошие дороги и я извинюсь за «критиканство» в адрес правительства!
    Мне глубоко безразлична в данный момент позиция оппозиции! По моему мнению её фактически не существует, посему не о ней речь, а спрыгивать с темы и нести околовсяческую чушь — не к лицу. Хотя, вам не привыкать.

  55. Ну, генеалогію якраз і не обов»язково. А от інші публікації — чому б ні? Раджу почитати опуси Якуба Корейби на російську тематику. Чомусь не впевнений, що ви поділятимете авторську точку зору.

  56. Алекс, я уже прекрасно увидела, чем Вы питаетесь. Ваш совет оставьте при себе. Он Вам больше пригодится.

  57. ИМХО! Чем больше я читаю Ньюсвик, тем больше убеждаюсь — западная «независимая» журналистика такая вся.Для нас это абсолютно поверхностный взгляд на события, ситуацию. Они пишут о том о чем хотят и так как хотят. Но при этом, мне кажется, нужно помнить, что когда мы пишем про них — оценка может быть аналогична нашей. Ну и по тексту. Опровергать наличие «чистых туалетов» глупо. Вопрос в том, что чистых туалетов у нас пока не сто процентов. 🙂

  58. Я совершенно согласен с мнением о некоторых иностранных «аналитиках». А про клозеты писал скорее с точки зрения проф. Преображенского.

  59. Напомню,что именно Преображенский создал Шарикова.А кому многое дано,с того и больше спрашивается.Боюсь,данное место из сочинения Булгагкова не все понимают.

  60. Думаю,дело не только в том,прав или нет польский журналист.Обращу внимание на то,что односторонняя оценка укр.правительства стала заметна и на Западе,что и послужило,на мой взгляд,причиной написания статьи.Читая укр.СМИ невольно представляешь себе универсального Снайпера,у которого на все беды один ответ-во всем виновата ПР! Я уже не говорю про «покращення»-выдранные из контекста слова и прочитанные в популистском духе a la Тимошенко.

  61. Alex, помнится подобный нарратив, только в исполнении О.Степановой, вы поддавали жестокой критике.
    Вы ЛИЦЕМЕР?
    Впрочем, к чему вопрос.

Добавить комментарий