Реклама у ліфтах

До мене надійшло звернення, в якому порушується дуже цікаве, як на мене, питання, а саме — розповсюдження рекламних матеріалів у кабінках ліфтів у багатоквартирних житлових будинках.
Цікавість його полягає у тому, що ліфти, в силу приписів ч.2 ст. 382 Цивільного кодексу України,  є спільною сумісною власністю всіх власників квартир у багатоквартирних будинках. Це означає те, що розпоряджатися спільною сумісною власністю можливо лише за згодою всіх співвласників.

Не впевнений у тому, що у особи, яка розповсюджує рекламу у ліфтах, є договір хоча б з одним із власників квартири у кожному багатоквартирному будинку.

Задля того, щоб отримати інформацію, хто і на якій підставі проводить розміщення реклами у ліфтах у багатоквартирних будинках, направив відповідне звернення до міського голови.
Маю сподівання, що ми з Вами, шановні мешканці багатоквартирних будинків обладнаних ліфтами, дізнаємось хто розпоряджається Вашою власністю і кому ідуть кошти, отримані від розміщення реклами у ліфтах.

Реклама у ліфтах: 16 комментариев

  1. Крыши тоже в общей собственности. Но антенны моб. операторов ставятся на них решением горисполкома.
    Правда, у нас на доме моб. оператор отремонтировал крышу по просьбам жильцов.

  2. Низя на жилом доме ставить антенны моб операторов. На всяких гостиницах и больницах можно, а на жилых низя.

  3. Ну, тогда и бигборды вешать на стены домов нельзя, но вешают же

  4. Ну бигборды это проблема эстетическая, а антенны — как минимум экологическая, или даже медицинская.

  5. Знаю что нельзя. Но вешают.
    Кстати, сколько не искал — толкового надежного документа об исследованиях влияния излучения антенн в интернете нету.

  6. Крыши, стены и лифты — общая совместная собственность и ни исполком, ни жеки с крепами не имееют право ей распоряжаться. Другое дело, что собственники квартир думают, что их собственность только их квартира.

  7. :scratch: А что, во «всяких гостиницах и больницах» не люди работают?

    Вообще-то это одна из распространенных страшилок, по поводу страшного вреда антенн мобоператоров.

  8. Это проблема экономическая. Это реклама, деньги от которой, должны поступать куда-то. Например, для приведения фасадов домов в порядок. Или ремонты крыш.

  9. В таком случае, на каком основании на стенах домов висит реклама?

  10. Разрешение на размещение рекламы выдает исполком. Готовит такие проекты решений управление архитектуры. Думаю, что ответить на Вашвопрос должен начальник управления архитектуры В. Мездрин.

  11. Наверное, неправильно задал вопрос. Хотел узнать скорее, куда идут деньги от такого рода разрешений на рекламу))) Тоже архитектура?

  12. В продолжение темы основной записи хотел бы сказать, что есть еще неравнодушные люди в Кировограде и они мне прислали фотографии на которых четко видно надпись на рекламе в лифтах: » размещено на основании договоров с жилищно — коммунальними хозяйствами города Кировограда». Что такое жилищно — коммунальные хозяйства мне не известно. Ладно подождем ответа А. Саинсуса.

  13. Деньги за разрешение на размещение рекламы — в городской бюджет. Куда идут деньги за аренду места где эта реклама размещена не знаю, но если реклама размещена в лифте или на стене деньги должны поступать сособственникам, тоесть всем собственникам квартир в доме, где размещена реклама.

  14. Вітаю таку постановку питання. Хоч один депутат міської ради турбується про інтереси громади. Респект, Павле!

  15. Просив надати інформацію щодо того, хто і на якій підставі проводить розміщення реклами у ліфтах у багатоквартирних будинках. Поки що надали інформацію щодо конкретного будинку, від мешканців якого я і отримав звернення. Буду вимагати надання інформацію щодо всіх багатоквартирних будинків, що обладнані ліфтами.
    А щодо цього конкретного будинку, то розміщення рекламних матеріалів у ліфтових кабінах проводиться на підставі договору укладеного між КРЕПом та розповсюджувачем реклами. Що цікаво, що відповідно до умов договору розміщувач реклами , за зверненням КРЕПа, має здійснювати в ліфтових кабінах заміну ленолеуму, поновлення освітлення. АТа судячи з фотокарток, які зроблені заявником, цього нічого не робиться.

  16. Помните того пастора? Который смотрел на нас чуть ли не со всех рекламных плоскостей. Так вот его рекламные наклейки расклеенные в лифтах весят до сих пор. И снять и довольно проблематично. «Качественно приклеено». Заставить бы тех кто клеил поснимать это мракобесие.

Добавить комментарий