Задачка для 3-го класу, щоправда, олімпіадного рівня..
«У трьох пакетах було порівну горіхів.Коли з кожного пакета взяли по 6 горіхів, то в них стало стільки горіхів, скільки було раніше в двох пакетах. Скільки горіхів було в кожному пакеті спочатку?»
Вирішити задачку за допомогою простого рівняння, звичайно не викликає складнощів:
3х — 18 = 2х
х=18
Але чи можливо вирішити цю задачу без іксового рівняння, за допомогою парадигми знань учнів третього класу? І відповідно записати? Я поки що не придумав такого рішення. :scratch: Точніше, придумав, але вербальних поясннь у ньому більше, ніж математичних записів, а це неправильно..
Три раза по 6 равно кол-ву в одном пакете (т.к. было 3, а стало 2 пакета). Вот и все решение. 😉
Та я теж так на пальцях пояснюю. :yes: Але як це записати не словами, а діями? Окрім рівнянь з невідомим.
3*6=18
В детских задачах обязательно нужно использовать слова, чтобы показать ход мыслей. Без этого никак.
Кол-во в 3-х пакетах — 6 х 3 = кол-во в 2-х
Отсюда в 1-м пакете — 18.
Как иначе можно объяснить?
Иксы в третьем классе уже изучают (на уровне х+7=63), но данная задача действительно расчитана на решение в уме.