«Ми»: Заборона паління — розумна?

Сьогодні записувалося ток-шоу «Ми», де обговорювався Закон України 4844-17 «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення окремих положень про обмеження місць куріння тютюнових виробів»

Брали участь (про ведучого мовчу, і так зрозуміло) 🙂 : я, Саша Рихлицький, Дмитро Сінченко. Це ті, що з блогерів. Ще були Віктор Іванов та Олег Краснокутський. Ще була голова спілки захисту прав споживачів. Прізвище я не запам’ятав, але ім’я — Наталія Олексіївна. І ще був представник бізнесу, якщо я не помиляюсь. Якось я взагалі не пригадаю його прізвища, ім’я, перепрошую за це.

Розмова вийшла достатньо емоційною. І завтра вона має з’явитися в ефірі каналу «Кіровоград» у звичний час — 0 19.45. Раз Дмитро мовчить, проанонсую її я. 🙂

Ех, шкода, часу для програми надали мало… Стільки ще я хотів сказати та не встиг. ))) Думаю, схоже відчуття у кожного з учасників цього випуску ток-шоу.

UPD: тепер можу помістити сюди посилання на випуск ток-шоу:

http://youtu.be/EepGUd2AOTY

«Ми»: Заборона паління — розумна?: 196 комментариев

  1. Курильщики были возмущены тем, что им хотят запретить травить других людей?

  2. пусть попробуют не дышать пока тлеет сигарета, потом поймут.

  3. Взагалі-то, на запису був присутнім (якщо я правильно зрозумів) один курець — Олег Краснокуцький. Але він той закон скоріше підтримав.

    А я вважаю, що цей закон недолугий, що при його написанні або не використовувався зовсім, або використовувався дуже незначною мірою головний мозок авторів.

    На мою думку, все треба робити з розумом, в тому числі й закони створювати (якщо не насамперед). Тоді ефект буде. А не зворотній ефект, який на мою думку буде від цього закону…

    Втім, подивитесь програму, тоді можливо більш детально обговоримо позитивні та негативні сторони цього закону.

  4. А чего уж мелочиться? Загоним всех курцов в гетто и будем потихоньку вывозить в лес и отстреливать! Так, что-ли? Кому мешают кальянные? Тем, кто не курит? Так они туда и не ходят. В кафе и ресторанах есть (увы, были) отдельные залы для курящих. Курить все равно будут. Только этот закон — еще один гвоздь в гроб уважения к законам Украины!

  5. Кстати представители обкуренных генделей отказались наотрез участвовать в передаче!

  6. Що мене особисто дуже здивувало… Начебто, їм було що сказати, як відстояти свою думку… А прозвучало, що вони відмовились ще й у грубій формі… :unsure: :negative: :negative: :negative:

  7. На самом деле в каждом нормальном заведении по умолчанию должно быть запрещено курить и оборудован отдельный зал для курящих. Видимо товарищи это сами понимают. Да и к тому же аргументов в защиту курения явно маловато.. Основной аргумент — кол-во выкуренных сигарет прямо пропорционально скорости попадания «наверх» и обратно пропорционально крепкому здоровью.

  8. не было времени читать закон.. что теперь даже зал для курящих отсутствует?

  9. Почему сразу в гетто? Курите там, где вы не мешаете окружающим. Почему все должны дышать вашим дымом? Вы у кого-то спрашиваете, когда собираетесь испускать дым на людей?

  10. Дело в том что, если делать отдельную комнату, то в одном помещении дым все равно будет просачиваться и все, по любому, провоняется.

  11. Только место для курения! не более 10% площади заведения!

  12. Виталий, для этого по закону в таком месте должна быть вытяжка!

  13. Тогда логично заставить владельцев заведений оборудовать залы для курящих хорошими вытяжками. А не выгонять посетителей на улицу

  14. Iskander говорит:
    26.12.2012 в 00:12 (Изменить)

    Только место для курения! не более 10% площади заведения!

    ==============================
    Саша, ти читав закон? Чи чув ти, що я казав на програмі? Місця для паління створюються тільки там, де вказано в законі:

    1) у приміщеннях підприємств, установ та організацій усіх форм власності;

    2) у приміщеннях готелів та аналогічних засобів розміщення громадян;

    3) у приміщеннях гуртожитків;

    4) в аеропортах та на вокзалах»;

    А ще є місця, де взагалі заборонено палити (навіть електронні сигарети, до них то чого причепилися???), і не може там бути ніяких 10%, ніяких місць для паління:

    1) у ліфтах і таксофонах;

    2) у приміщеннях та на території закладів охорони здоров’я;

    3) у приміщеннях та на території навчальних закладів;

    4) на дитячих майданчиках;

    5) у приміщеннях та на території спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд та закладів фізичної культури і спорту;

    6) у під’їздах житлових будинків;

    7) у підземних переходах;

    8) у транспорті загального користування, що використовується для перевезення пасажирів;

    9) у приміщеннях закладів ресторанного господарства;

    10) у приміщеннях об’єктів культурного призначення;

    11) у приміщеннях органів державної влади та органів місцевого самоврядування, інших державних установ;

    12) на стаціонарно обладнаних зупинках маршрутних транспортних засобів.

    ***************************************
    P.S. Багато місць вказано правильно. Але є, м’яко кажучи, суперечливі пункти. Які створені тільки для того, щоб стимулювати корупцію. Звідки ви взяли, що тут оберігають права некурців? Оце наївність, панове…

  15. А почему мы должны дышать с вами одним воздухом? Вы же не всегда соблюдаете домашний карантин, когда у вас грипп, правда?

  16. а много ли в Кировограде «закладів ресторанного господарства», в которых можно было курить? раз,два,три.
    И я сомневаюсь, что теперь туда повалят некурящие посетители

  17. Вот, например, «Венский кофе» — два зала кур/некур, никто никому никогда не мешал. Зато вот туалета как не было, так и не появится.

  18. Єлисаветградський лікар говорит: Саша, ти читав закон?
    ——————————————————
    Дивно… Некурці та ще й необізнані з існуючим відповідним законодавством, приймають участь в обговоренні проблеми :unsure:
    А от курцю у сьомому поколінні, який проштудіював цей закон вздовж і в поперек, навіть не натякнули 🙂

  19. горожанин, добре б було знати всі ваши шкідливі звички. тоді б таких промахів не було б. 🙂

  20. Закон правильный.Сам курил не один год,поэтому куряг понимаю.Глянешь часика в 8 вечера-в пачке 2-3 сигареты.Несёшься, как угорелый ,за этой гадостью …А если ночью на работе кончились сигареты?!Трагедия!!!А как страдают дети курящих родителей!И с какой это радости,общество должно или как говорят некоторые любители покурить,обустраивать места для курения?Сами и обустраивайте.Вы же курите.Место г\совет пусть выделит,на Лелековке напр. и обустраивайте,кто не даёт?Пора с куревом кончать.Причина и в том,что качество курева,мягко говоря,сомнительно.

  21. Цитата из Снайпера: «Место г\совет пусть выделит,на Лелековке напр. и обустраивайте,кто не даёт?» -Мелко мыслите, уважаемый! Сразу на остров Змеиный. В общегосударственном масштабе! То есть снова возвращаемся к мысли о гетто. Да? Неподалеку можно организовать гетто для любителей пива. А что? Нечего им вонять на всех перегаром! Там и до любителей лука и чеснока недалеко…

  22. Да оставьте Вы ,кто курил,знает что это такое..
    И потом:коль мы идём в Европу,давайте привыкать и жить соответственно.Там окурок на асфальте не увидишь,а бутылка из-под пива
    на улице-нонсенс.Посмотрите что у нас…Поэтому мой комментарий воспринимать буквально не следует,но тезис»Вы курите?Курите,но где-Ваши проблемы» правилен.

  23. Чуть не забыл о Змеином:там место депутатам зарезервировать надобно,добавив для компании чиновников.

  24. Закон в деяких моментах вкрай дискримінаційний. Зокрема, важко збагнути, чому відвідувачі ресторанів позбавлені права мати окрему залу, в якій можна поєднувати споживання їжі з палінням. Яким чином наявність таких залів може вплинути на права некурящих?
    Р.S. Практично не палю. Палю вкрай рідко, під настрій і тільки чужі. B-)

  25. Руслан,тебе ли объяснять:делая условия,поддерживаешь табачный бизнес.Пусть они строят заведения для своих клиентов,если разрешат конечно.И в отношении спиртного надо поступать соответственно.Вон в Канаде,бутылка водки стоит в спецмагазине,в других не продаётся.80 долларов бутылка.И ничего,пъют!Прада не очень…)

  26. І навіть місць для паління не передбачено в кафе і ресторанах — лише на вокзалах, аеропортах і подібних великих обєктах :yes: :yes: :yes:

  27. Тепер в Кіровограді можна курити лише у себе вдома (якщо родина не заперчуватиме), тож курцям час задуматись над тим, аби стати некурцями! B-)

  28. Смерділо в обох залах — але в залі некурців трішки менше… не треба вигадувати. Між іншим, вийшовши за двері кафе у Кіровограді ви все одно не зможете покурити — адже знайти місце поза 25-ти метровою зоною від громадських приміщень у нас не так то просто… :yes: :yes: :yes:

  29. Руслане, яка дискримінація? Не існує права на самогубство! Існує право на свіже повітря і чисту екологію. Окремі зали не виправляли ситуації, адже не забезпечували свіжого повітря у жодному залі. До того ж відвідувачі зазвичай ходять до таких закладів не самостійно, а в компанії. Якщо у одній компанії опиняються разом курці і некурці, то сідали вони зазвичай там де можна курити (або наривались на конфлікт).

  30. Не існує права на самогубство!
    ———————————————
    Це хто таке придумав? :wacko: :wacko:

  31. :scratch: «Курение» укранською «паління». Як буде «курец» українською? :unsure:

  32. Так с пьянством уже боролись. И что? Подняли самогоноварение на неслыханную высоту! Каюсь, сам гнал. Ибо: «Веселие Руси есть питие! И не может без того Руси быти!» Кто сказал? Святой, равноапостольный князь Владимир!!!!!

  33. «Курение» = «куріння» або «паління»
    «Курильщик» = «курець».

    Корені в словах палити та курець різні, але так перекладається. :unsure:

    Також є приклад:
    Город = місто
    Горожанин = городянин.

  34. Так я бы с дорогой душой кинул окурок в урну. Только где она?????

  35. Ще приклад: мука — борошно. Мельник — мирошник…

  36. Проблема не в том, чтобы курильщики были ограничены. А в том, что на этот закон наплюют также, как и на другие, ему подобные! «Втуне законы писать, ежели оные не исполнять!»

  37. Плохо, что нет веселия без пития. Князь Владимир, видимо, страдал зависимостью, Нестор записал, а теперь уже сколько поколений воспринимают это как непреложную истину.

  38. Извините за нескромный вопрос — а на Вашей свадьбе на столах был только соки-воды? А в новогоднюю ночь Вы будете пить морковный сок? И не надо рассказывать о вреде пьянства. Это общеизвестно. Ведь дело не в крепости напитков, а в их дозе. Да?

  39. Я же не говорю Вам, что я святой и живу не в этой стране.
    Просто, сожалею, что у нас не принято веселиться без бутылки. Не понимает и не умеет народ этого.

  40. Посмотрел я эту передачу. И что? Моделирую ситуацию: ко мне подходит представитель специнспекции и заявляет: «Десять минут назад Вы курили в неположенном месте. У нас есть сигнал!» Это неточная цитата слов Иванова. Я что, покаюсь и безропотно заплачу штраф? Щас!!! Ерунда это все, уважаемые! Есть такое понятие в юриспруденции — «Доказательная база». И есть статья в Конституции о презумпции невиновности.

  41. Цікавий ми все ж таки народ. Цікавим є те, що декілька століть порушували право людей, які не курять, дихати чистим повітрям про це мовчать. Це ні є дискримінацією. Чому ні хто не говорить про те, що я маю право не дихати тютюновим димом. Що офіціанти та бармени мають право на безпечні умови праці. що вони не мають обслуговувати клієнтів в задимленому приміщені? На жаль, я не змогла бути на передачі для того, озвучити свої аргументи.

  42. Serg.Вы шутите?Знаете как в нормальной то ли Германии,то ли Америке,не суть важно,борятся с воровством?Купил человек жене шубу дорогую,а назавтра инспектор который налоговый на пороге:На какие шиши,любезный?И если найдёт нарушение,сосед ,заложивший воришку,получает вознаграждение.Так почему со штрафа,заплаченного курильщиком,не заплатить двум свидетелям,подписавшим акт нарушения? И возмущаться не будем,бесполезно,а тихонько заплатим и не будем больше нарушать.И давайте скажем честно:такие вещи будут населением поддержаны!

  43. Цитата из Снайпера: «Так почему со штрафа,заплаченного курильщиком,не заплатить двум свидетелям,подписавшим акт нарушения?» А Вы себе представляете, сколько тогда будет желающих засвидетельствовать? Назад, в славные 37-е годы прошлого столетия? Вот не нравится мне, например, сосед — слишком умный вид, да еще в шляпе. Зову дружбана и мы вместе заявляем, что он курил в подъезде. И неважно, что он сроду не курил и даже не знает, с какого конца поджигают сигарету! Есть два свидетеля и конец! А мы потом славно бухнем на свою долю. Подумайте — у Вас есть соседи, которым Вы не нравитесь?

  44. Скажите, а Вы имеете право на чистую воду из крана, на продукты без ГМО, на стиральные порошки без хлора? Так почему Вы начали с курильщиков? Так дешевле и проще?

  45. Коль скоро Вы такой борец с курильщиками — погуляйте утром у входа в ОДТРК. Вам будет интересно послушать, что они ответят на Ваше замечание. Только желательно, чтобы при этом не было рядом маленьких детей. Им еще рано слушать такие слова!

  46. Да уж! Грубые, необразованные люди. Не понимают, что хорошо, а что плохо. Вот французы, или итальянцы — молодцы! Сами не пьют, а алкогольную отраву по всему миру рассылают. С целью истребления чуждого им населения, наверное?

  47. теперь твои соседи будут курить у себя дома в свою-общую вытяжку, а ты будешь дышать их дымом B-)

  48. «смердило» — это еще не пассивное курение, понимаешь
    От тебя,например, чесночком часто попахивает, да и еще бог весть чем,бывает

  49. А как страдают дети большинства родителей,вообще, вы не представляете!

  50. Почему не принято веселиться без бутылки? Вот, нынче многие веселятся с косячком (а во многих странах даже легально B-) ), ведь выпивать — это вредно

  51. Автор: Єлисаветградський лікар
    25.12.2012
    …та Олег Краснокуцький.
    =====================
    Андрей, если речь идёт о городском депутате, то его зовут Олег Краснокутский…

  52. Абсолютно різнопорядкові рсі порівнюєш, Григорович. Якщо і може бути така схема застосована, то хіба що тільки у боротьбі з корупцією і хабарництвом. Та й то, виписано все має бути надзвичайно чітко. А от від боротьби з палінням таким методом тхне смердливим душком.

  53. На кран- фильтр, продукты -с дачи,порошок -«дакос» «амвей»,а когда впереди нас с ребенком идет «паровоз» с сигаретой по тротуару в городе, куда мне деться? И по поводу курения на остановках: если бы эти люди(хотелось другое слово написать)уважали других они, как минимум оглядывались прежде чем закурить.Отошел в сторону-кури,только смотри , куда дым несет,а им же глубоко,простите, насрать! И что,нет такого что такой куряга ,закурив сигарету,досасывает до последнего,а как же,сигареты дорогие! и в салон выдыхает дым? Была бы я здоровым сильным мужиком,(или хотя бы здоровой сильной бабой 🙂 ) они бы у меня,как пробки вылетали бы из салона выдохнув дым на меня.понятно, что многие курили и будут курить,но мне то это зачем! Или я, имея выбор,должна выйти из маршрутки,заплатив за проезд? сесть в другую,а через остановку еще один дятел зайдет?

  54. По пунктам: 1. Фильтр на кран — прекрасно. Но тогда и за воду надо брать как за техническую. 2. Дачи у меня нет. Последовать примеру Азарова, взять в руки лопату и не скиглити? Я, извините, работаю и у меня нет времени и желания еще и сапать по выходным. 3. А если рядом с Вами в той же маршрутке сидит человек, позавтракавший борщиком с чесночком и котлеткой с луком — будет легче?

  55. З приводу»паровозу» з сигаретою та паління на зупинках, у місцях масового скупчення — цілком згоден, це повинно присікатися. А от щодо неможливості відтереп цивілізовано відпочити у тому ж таки ресторані В ІЗОЛЬОВАНОМУ ПРИМІЩЕННІ З ВИТЯЖКОЮ в оточенні таких самих курців — не згоден категорично.

  56. Бычки бросают прямо в подъездах, не могут дождаться пока выйдут на улицу.

  57. Как же хочется грубо спросить ты…? Простите Вы реально не понимаете разницы от просто неприятного запаха и сигаретного дыма в лицо? Это просто переходит в «сам дурак»,есть люди с ужасным запахом изо рта, которым далеко не всегда могут найти причину,одни просто зубы не чистят,у других болезнь.Им теперь в маршрутках не ездить? борщ не есть с чесноком? Те кто ест чеснок и лук хоть о своем здоровье беспокоятся,а Вы о чьем?

  58. Вот это как раз перегиб,травились бы себе на здоровье :yahoo: :yahoo:

  59. Вот тут согласна,в кальянную идут те,кто знает зачем идут! Опять же:травитесь на здоровье! :good:

  60. Бычки бросают прямо в подъездах…….
    —————————————————-
    А ще: лушпіння, обгортки, папірці, порожні пляшки, шприци і багато іншого сміття. :whistle:

  61. Любителям лука и чеснока тоже нужно подумать, насколько будет приятно возле них находится окружающим людям. Хватит уже думать только о себе. Прямо самые страдающие в нашем обществе — курильщики. Еще никто без сигарет не умирал. Прекращайте курить! B-)

  62. Вино и водка — абсолютно разные вещи. У французов и итальянцев вино в крови. Только такого алкогольного свинства, которое мы уже считаем нормой, практически не встретишь ни во Франции, ни в Италии.

  63. Потому что плохими стиральными порошками мы можем не пользоваться, а дышать сигаретным дымом мы часто вынуждены. И никто не спрашивает, хотим мы это делать , или нет.

  64. Просто даже интересно, почему мы так не хотим становится нормальными людьми? Как только вспомнили курение и водку, так сразу у многих это желание и пропало. Оказывается, водка и сигареты — это самое дорогое, что у нас есть. :yahoo: :whistle:

  65. Не травитесь, можете просто задержать дыхание )
    «Хороший» стиральный порошок купить и не жалко, и не лень. А сделать два шага в сторону от курящего?

  66. Oxana, ну, у мене це бажання зовсім і не зникло. Просто вживаю і палю культурно 🙂

  67. Оксана, питанння ж лише в тому, що курців позбавили теоретичної можливості на дозвілля навіть у СВОЄМУ колі. Я хоч і не маю залежності від цієї звички, вважаю це ненормальним.

  68. Если так, то все время придется задерживать дыхание, поэтому лучше сразу умереть. 😉 :whistle:

    Даже четыре шага не помогают. :whistle:

  69. Руслан, согласна, что возможно перегиб и есть. Но честно говоря, мне так уже надоели эти курильщики, что нет даже сил их защищать. Уж в этот раз извините. :unsure:

  70. Беда в том, что понятие «культурно» у нас у всех абсолютно разное. У кого-то без 10 бутылок водки культурно и не получится. 🙂

  71. Добре…. Тоді ось Вам МІЙ погляд на «культурно», зокрема, щодо паління:
    Ніколи не палю у замкнутому просторі, де є хоч один некурець. Ніколи під час пішої ходи. Ніколи в присутності (щоб могли побачити) малих дітей. При тому розумію всю шкідливість цієї звички. Але! По-перше, окрім мене ніхто не страждає, а по-друге, це єдиний мій недолік :yahoo:

  72. не ну не скотство! Вот такие рассуждения? Да потому что в двух шагах стоит такой же кретин! Мнящий себя пупом земли,а ты задерживай дыхание!

  73. Горожанин!))Так ты у нас -пример для подражания?Тогда кто я?Не пъю,не курю..Остальное-не считается.По крайней мере сегодня.Хочешь совет?Брось курить на Новый год!Бросил курить и обмыл как следует. Да ещё и пари на ящик водки заключил.Просыпаешься утром,помнишь что сделал какую-то глупость,а какую не помнишь.Выходишь на улицу,сигарету взубы,а тут и вчерашний собутыльник,с которым пари заключил.Весело?

  74. Григоровичу, не переживай, просто я кращий серед курців. А кину палити, то вже буду тільки другим (після тебе) 😉

  75. Нет, ну я реально не понимаю курильщиков! Я тоже пробовала: в 5 классе, в 8, в 11 и в 20 лет! думала что я не нормальная,всем нравиться, а мне нет! И не понимаю я как это » за компанию»,не понимаю как женщины бросают на время беременности, а потом опять начинают курить.Ты же смогла! Бросила! Нет опять травить и себя и ребенка! Хуже, конечно, когда и на время беременности не бросают,лежала с такой в роддоме: с каталки сползла и полезла курить,провоняная капец(вот для чего это слово).А с ребенком в ДОБ в пульмо лежала,соседка по палате девочка 5-6 лет с папой лежала, пульмонология(!)подозрение на астму,а папаша скотина накуриться,хоть и на улице,но до запах потом в палате до тошноты.Спасибо доктор на место поставила.

  76. Включила и попала на Ваши слова о месте для курения в областной больнице.Согласна,нужно дать курильщикам такие места и жестко загонять их туда.Лежала позапрошлым летом с аппендицитом, так негде погулять,подышать воздухом было,далеко не уйду сил нет,а все лавочки у входа оккупировали курильщики.То, что лавочек на территории больницы просто мало,это уже отдельная тема.

  77. Нє, курильщики зараз явно в загоні. І нікому їхні права не цікаві, крім них самих. І ніяка Європа за них не вступиться. Інша справа пєдіки. Тільки спробуй їх зачепити — відразу всі напрацювання по євроінтеграції котові під хвіст. Я так міркую, що, мабуть, ця звичка корисніша? :wacko: :wacko: B-)

  78. Руслан, пєдікі тоже курят :wacko:
    Штирлиц шел по лесу и увидел голубые ели..подойдя поближе, он увидел, что голубые не только ели..но и пили и танцевали

  79. Руслан, я своей дочери говорю так: я могу познакомиться с человеком и потом узнать, что он курит, и мое мнение о нем никак не поменяется,а вот с курящим я могу и не познакомиться даже,не дойдет до знакомства. У меня много курящих знакомых,одних я терплю,но не позволяю себя травить,другие терпят меня,но не позволяют себе травить меня,так и живем! Какие права курильщиков? А чьи права они соблюдают? Я говорю о злостных,никого не уважающих хамах.Мне обнять и плакать, кретина который имел ввиду с своего и моего ребенка? У всех есть вредные привычки(у меня тоже),только не все ими гордятся так как злостные курильщики и алкоголики.

  80. А какие они — злостные курильщики? Расскажите нам, надо решить, кому здесь можно гордиться

  81. Ребята,курение-гадость!Вот мне уже 63,но услышав от женщины запах табака…))Так что делайте выводы,особенно прекрасной половины касается))..

  82. скотство — это ваше злобоизлияние, дорогуша )

  83. Да такие как ты: я курю а все пшли вон, на пару шагов!

  84. почему вы думаете, что женщин это волнует? ))

  85. Это просто мерзко, когда у нас столько девушек и женщин курят. Потому, что их мужья, приятели, братья, отцы это все не осуждают и не делают им замечания. Или не могут им ничего сказать.

  86. Горожанин, никто не сомневается, что Вы воспитанный человек. Все наезды здесь исключительно на невоспитанных курильщиков, которые мешают окружающим.

  87. FOCK/Это ещё ,не женщин,заметьте,меня волнует)Почему?всё просто:запах -паскудный,цвет лица-землистый,дыхалка-хриплая…Об остальном-помолчу).

  88. Руслан, так в Европе курильщикам тоже сейчас несладко. Так что жаловаться некуда. Есть только один выход: бросать курить. :whistle:

  89. Так, якось дискусія пішла не в тому напрямку. Давайте, шановне товариство по порядку.

    Палити — це дуже шкідливо. Паління викликає залежність і ще купу захворювань, окрім всім відомого раку легенів. Паління пасивне не менш шкідливе. Особливо небезпечним паління є для здоров’я дітей. Однак, і для здоров’я дорослих людей — мало корисного, м’яко кажучи. Палити в оточенні людей, які не палять, примушувати їх дихати цим димом — це однозначно неподобство. І мало людей, насправді, стане сперечатися з цього приводу. Хіба що у вигляді самооборони. 🙂

    Обмежувати курців, обмежувати місця, де вони можуть палити необхідно. А ось тут виникає одне велике АЛЕ (!). Метою такого обмеження має бути ефект: зменшення кількості курців та покращення умов життя некурців. Чи буде такий ефект від закону, який ми обговорювали? Переконаний: НЕ БУДЕ. Вже неодноразово згадувався «сухий закон» Горбачова. Яка була його ефективність??? (Питання риторичне).

    Обмеження треба вводити, користуючись головним мозком. А так у нас не робиться, на жаль. Нікотинова залежність — це хвороба. Хвороба, на яку ми захворюємо добровільно. Але від того вона не перестає бути хворобою, достатньо тяжкою хворобою. І вилікуватися від неї повністю просто за наказом — не вийде. Позиція прибічників цього так званого закону (я інакше слово, ніж ідіотизм, не знаходжу, даруйте), просто відображає аргумент «а це ваші проблеми».

    А всього лише треба було: дозволити наявність ресторанів тільки для курців. Хай більшість буде для тих, що не палить. Але люди, яким треба для відпочинку мати можливість палити — отримали б декілька закладів на місто. Їм би вистачило. Не чіпати кальянні (тільки перевіряти, щоб діти туди не ходили, бо те, що розповідав О. Краснокутський — просто неподобство, коли там сидять школяри). Не чіпати електронні сигарети — від них оточуючим жодної шкоди. Організувати кімнату для паління в кожному корпусі мед. закладу. Із відповідною вентиляцією та іншими важливими штуковинами. Те ж саме у навчальних закладах: там де дорослі люди навчаються — кімнати для них та для викладачів, які палять; там де це дитячий заклад — тільки для викладачів. Те ж саме стосується органів держ. влади, культурних закладів, і (хоч це нелогічно) — спортивних закладів (якщо є така потреба, якщо там є люди, які все одно палять).

    До цього треба додати справжню роботу держави для створення іміджу здорового образу життя, щоб він сприймався молоддю як «модно», «круто», «кльово». Продумати, як зробити більш важким отримання, придбання сигарети, тим більше, коли мова про дітей.

    А так: створюється видимість роботи та стимулюється корупція. Вас це влаштовує? Мене — ні! Хоча особисто моє життя цей закон жодним чином не зачепить. Дякувати Богові, вже з 2007 року я не палю. Мені пощастило зіскочити з цієї залежності. І я не стільки вже стурбований дотриманням прав курців. Тим не менше, я проти безголових рішень, які тільки поповнять чиїсь кишені та призведуть до зворотнього ефекту…

  90. Повторяю: с каких это радостей,для курильщиков создавать режим наибольшего благоприятствования?Пусть имеют те же права.что и не курильщики.Нет комнат для некурильщиков?С какой это радости,для курильщиков делать помещения?

  91. Все эти меры и ограничения направлены против людей, которые злостно не желают считаться с окружающими людьми.
    Культурный человек и раньше курил так, чтобы никому не мешать и будет это делать впредь.
    А вот тех, кому недостает культуры, надо ставить на место, теперь уже с помощью закона.

  92. Я говорю о злостных,никого не уважающих хамах.Мне обнять и плакать, кретина который имел ввиду с своего и моего ребенка?
    ———————————————-
    А я кажу про нормальних, які готові поважати права некурящих. На жаль, закон не дає їм шансу

  93. Віталіє, за допомогою РОЗУМНОГО закону. А не цієї маячні… Хіба не видно, про що я пишу. Ну як культурна людина знайде собі місце, якщо, не дай Боже, вона захворіє та вимушена буде лікуватися в лікарні???

  94. Григоровичу, твоя позиція — це просто глухий кут. Незгодних — винищити! Такими методами або створюються тоталітарні держави, або проголошуються промови популістами. Толку ніякого, але начебто просто…

    Ті ж самі права? Тобто й некурцям заборонити з’являтися в лікувальних закладах та на їхніх територіях? Браво!

  95. Это будет хорошая возможность бросить пагубную привычку, тем более, неуместную, когда пошатнулось здоровье и он уже попал в лечебное учреждение.

  96. Ти це серйозно? Дідусь приїхав на лікування, 50 років палив по 20 цигарок на день. І кине палити, тому що кілька сот людей із заниженим інтелектом та із заниженою відповідальністю, прийняли новий закон? Віталіє, ну не жартуй так, га?..

    Можна ще всім заборонити хворіти. Законом. Може, також подіє? :unsure:

  97. Ну, обласна лікарня має найбільшу кількість хворих, тому привів її для прикладу. Однак це стосується кожного лікувального закладу. Якби існувало місце для паління, тоді можна було б вимагати жорстко дотримуватися вимог. Якщо вимоги виконати неможливо — це вже просто або на них будуть плювати, або хтось нагріє руки.

  98. Та чи я звір? Хай вже куре на здоров?я :bye:

  99. Я с тобой согласен Андрей, что в тех местах, где это никому не мешает, надо было оставить места для курения.

  100. Так пояснюють будь-який випадок викидання сміття під ноги. Загасіть, в пакетик, пакетик в сумку і до найближчого смітника. Донасете? Чи багато рухів?

  101. Руслане, яка дискримінація? Тоді можна починати говорити про порушення прав наркоманів (а курці ними і є), педофілів та інших носіїв негарних і шкідливих звичок…

  102. Ребята,конечно есть проблеммы ,посеръёзнее этой гадкой привычки.Но пора понять:кончились «золотые»времена,пора считаться с обществом.И противников курения ,гораздо больше самих курильщиков.

  103. А вот древние греки вообще не курили. И что? Все равно вымерли!

  104. Хочется вежливо ответить «Вы». Я все прекрасно понимаю. И разницу в запахах и все прочее. Не понимаю одного, может Вы разъясните: Этот закон от начала до конца придурковатый в своей непродуманности! Никто и нигде его выполнять не будет. Вопрос: на фига он?

  105. Повністю підтримую це питання: «Этот закон от начала до конца придурковатый в своей непродуманности! Никто и нигде его выполнять не будет. Вопрос: на фига он?». Саме над ним я вже тиждень ламаю голову. І не можу ніяк зрозуміти ані авторів закону, ані тих, хто його (який дійсно працювати не буде) гаряче підтримує…

  106. А -а-а,так по поводу дебильности закона,да,согласна,надо преписать так, чтобы Вы травились по собственному желанию в строго отведенных местах,не травя окружающих против их воли. А то лук,чеснок, вода плохая…

  107. Я не поддерживаю дебильный закон,я всего лишь возмущаюсь когда мне в лицо выпускают табачный дым и смеясь говорят:» Не велика цяця,потерпишь!» В данном случае -виртуально на странице Вашей заметки.

  108. я всего лишь возмущаюсь когда мне в лицо выпускают табачный дым и смеясь говорят:» Не велика цяця,потерпишь!»
    =========================
    Ну, в такому разі ми однодумці: закон дійсно дебільний. А якщо не тільки мені, а просто комусь в обличчя випускають тютюновий дим, це мене також некисло обурює. :yes:

  109. 🙂 🙂 🙂
    Древние вымерли, а молодые живут. 😉

  110. Я говорю о злостных,никого не уважающих хамах……хамЫ сейчас при власти

  111. зачастую запах табака перебивает дурной запах

  112. ვიტალი говорит:
    27.12.2012 в 20:18
    … в тех местах, где это никому не мешает, надо было оставить места для курения.
    =====================
    На пустыре, за городом, что ли?
    :scratch: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

  113. Нам вот весело,а у меня сосед-ровесник,без курева и 100 грамм шагу ступить не мог…Кашлял-кашлял,сын отвёз на комиссю-рак лёгкого,метастаз пока нет.И что?Как курил,так и курит.Пить стал меньше,т.к. пъёт какие-то таблетки да ходит на уколы..Уже с трудом ходит..С 7лет курит.Скажете заболеть может и не курящий?Смотря чем.Я поинтересовался у онколога,многие женщины-пациенты болеют раком лёгких?Мало,очень мало..Но это-пока!Сами знаете.как в наше время относились к женщинам-курильщикам.Сейчас ситуация другая.к сожалению..

  114. Питання доведення факту правопорушення не повинно регулюватись даним Законом. На те є внутрішні інструкції відповідних органів.

  115. Лікарю, закон нормальний. Його можна виконувати. З твоїх слів ненормальним є відсутність спеціальних місць для паління на території лікарні і подібних закладів? Так які проблеми — не може людина стриматись — покурила, заплатила штраф. Так кілька разів заплатить — дивись, і сила волі знайдеться щоб стриматись… :yes: :yes: :yes:

  116. Не перегиб. Як тоді відпочити парі курець із некурцем (якщо некурець не хоче скандалу або не хоче викликати невдоволення у партнера)? Чому в більшості закладів відвідуть зали для курців? Не тому, що курців більше, а тому — що курити в залі вважається нормою. А зробити зауваження — вважається неповагою до вади курця. А тепер є легальна причина некурцю відпочити і не стати пасивним курцем, при цьому не висловивши нікому неповаги і не викликавши негативної до себе реакції.

  117. Дмитро Сінченко говорит:
    29.12.2012 в 13:51
    =============================
    Просто дивовижна наївність. Всіх штрафувати не стануть та не зможуть. Хтось попадеться колись, його оштрафують, чим викличуть тільки озлобленість. Палити не кине, стане більш ретельно ховатися. З часом подивимось, які плоди принесе цей «закон». В мене — жодного оптимізму. Втім, побачимо.

  118. Ясна річ що не свідком єдиним необхідно доводити факт правопорушення. Як мінімум + медична експертиза звинуваченого і зворотній штраф за неправдиві свідчення у випадку непідтвердження.

  119. Єдиний можливий перегиб цього закону — це те, що туди втулили електронні цигарки. Але він малопомітний, адже ці штуки не надто популярні в Україні. :yes:

  120. Як тоді відпочити парі курець із некурцем (якщо некурець не хоче скандалу або не хоче викликати невдоволення у партнера)?
    ——————————————————
    Якщо у них виникають ТАКІ проблеми їм взагалі не варто відпочивати разом. :wacko:

  121. Горожаніну: «Ніколи не палю у замкнутому просторі, де є хоч один некурець.» — мені одразу спадає на думку приклад. Заходжу в ліфт (замкнутий простір) — а там накурено. Мені — некурцю — не має значення, курили там в присутності некурця чи ні. Мені все одно доведеться дихати цим огидним димом. Тож твоє поняття «культурно» доволі відносне… :scratch:

  122. Вважаю себе цілком законослухняним, але бувають закони, які викликають лише одне бажання — знайти спосіб порушити їх. Цей з їх числа.

  123. Діма, тобі подобається логічний прийом зведення до абсурду? Зрозуміло, що тих, хто палить у ліфті треба не штрафувати, а пи….ти, але до чого тут Горожанин?

  124. Стане ретельніше ховатись — от ми й досягнемо як мінімум зменшення кількості пасивних курців. І кількість викурених цигарок також зменшиться (адже для того щоб покурити — треба буде як мінімум спершу сховатись). Тож закон все одно позитивний. :good:

  125. Хто тобі сказав, що Горожанін палить в ліфті? :scratch: Сам вигадав, сам придумав до чого причепитися… Принаймні, тобі не нудно навіть наодинці… :wacko:

  126. Так у нас тоді більшості взагалі не варто відпочивати разом… Якщо у нас народ боїться навіть водію автобуса зауваження зробити. Десятки раз бачив такі ситуації — доки САМ не зроблю зауваження і не змушу викинути цигарку — НІХТО цього не зробить. В одиничних випадках можуть підтримати. А інколи навпаки — просять не заважати (!) водію… :wacko:

  127. Цікава логіка, втім не має відношення до реального життя… І людей з такою логікою вистачило, щоб прийняти зовсім безголовий, бездумний закон… Шкода. Бо, якби було чим думати, можна було б зробити закон, який би дійсно стимулював би людей припиняти паління та захищав би тих, хто не палить. Але для нас (для нашого народу) — потрібні прості рішення, які тільки імітуватимуть проведення роботи…

  128. Я поинтересовался у онколога,многие женщины-пациенты болеют раком лёгких?Мало,очень мало.
    ====================
    Я б не сказав, що дуже мало. В мене зараз на лікуванні до десятка жінок з раком легенів. Це в одного мене.

    Хоча, за стат. даними рак легенів зустрічається в 10-15 разів частіше саме серед курців. Тому, звісно, це дуже важливий фактор ризику. :yes:

  129. Ті приклади, які ти наводишь, змушують мене замислитись, а чи не плутаєш ти Закон про боротьбу з палінням з Законом про боротьбу з жлобством? Такі дивні приклади… Паління за кермом маршрутки, паління у ліфті.. Ще б згадав про тих, хто там випалює кнопки або, вибач, ссить.. Але для чого обмежувати право нормальних людей зустрітися компанією у закладі громадського харчування, не заважаючи при цьому НІКОМУ?

  130. Нормальні люди можуть зустрітись у себе вдома і робити там все що завгодно. Адже у закладах вони травитимуть як мінімум персонал…

  131. Ну в К-де онко на «достойном!уровне,известная история..Но женщин-то всёравно на порядок с упомянутым диагнозом меньше,верно?Как репрессивный Закон можно «покращити»,я не знаю.Создать лучшие условия для болячки?Я не знаю,буду на встрече или нет.Вчера сердце прихватило,давно такого не было.Но это и не суть важно.Важно,что от меня будет предложение о поддержке блогерами этого Закона.Ясное дело с предложениями к властям области.

  132. А де це я написав, що Горожанін палить в ліфті? :scratch:
    Я навів приклад паління у «замкненому просторі». Ліфт — на мою думку яскравий приклад. B-)

  133. М-да, Дмитре, з тобою дуже складно вести дискусію… Дуже вже в тебе неординарна логіка, назву це так… :scratch:

    В такому разі «Тож твоє поняття «культурно» доволі відносне…» — це саме ТВОЄ, Дмитре, поняття вельми відносне. А поняття Горожаніна — цілком зрозуміле та логічне.

  134. Андрюша, мы живем рядом с Женевой (а в ней полный запрет на курение). И т.к. мы некурящая семья, после введения антитабачного закона, мы, конечно, были обрадованы и наконец-то вздохнули полной грудью. Единственное место, где я встречаю курильщиков — это на остановках общественного транспорта на открытом воздухе. Больше нигде.
    Знаю, что в других кантонах ситуация несколько другая:
    http://www.travel.ru/news/2012/09/24/206125.html

  135. Оксано, дуже дякую за інформацію. :yes:

    Ще мене цікавить, чи є можливість в Женеві палити пацієнтам лікарень, хай і не всюди, а у відведених місцях.

    І одна ремарка: особисто мені були б цікавими результати всеукраїнського референдуму, який би спитав у народу його ставлення до більш жорсткого поводження з курцями. І результати такого референдуму допомогли б мені визначитися зі ставленням до цього питання. :yes:

  136. ОК. Якщо вже придиратись до слів — то я висловився не зовсім коректно. Я мав на увазі «Тож поняття «культурно», вжите тобою у пості, може бути доволі відносним…»
    Так піде? :mail:

  137. Женевский запрет на курении распространяется на:
    * кафе, рестораны, дискотеки;
    * общественные здания как кантонального, так и коммунального «подчинения»;
    * больницы;
    * учреждения культуры и спорта;
    * на общественный транспорт (на поездах — запрет уже давно введен, в аэропорту курить можно).

    Исключение из правил составляют:

    * тюрьмы и прочие подобные учреждения;
    * специализированные медицинские учреждения (для больных в терминальной стадии);
    * специализированные табачные магазины;
    * открытые общественные учреждения (например, некрытые стадионы).

    В Швейцарии те ж дискуссии по поводу курения, что и у нас 😉 :

    http://www.nashagazeta.ch/news/14007

    http://www.nashagazeta.ch/news/14028

    http://www.nashagazeta.ch/news/10816

  138. Жінок — менше. Але далеко до поняття «дуже мало».

    Покращити можна: створити умови для створення модності здорового образу життя. Зробити закон та обмеження, які він вводить — реальними для виконання.

    А такий, як є закон, із проблемами стосовно інтелекту при його прийнятті, коли це форма без змісту — я не підтримаю. І ніякі пропозиції до місцевої влади не допоможуть. Бо скоректувати всеукраїнський закон місцева влада не зможе.

    Напише наша ВР закон розумний — підтримаю із задоволенням. Ідіотизм підтримувати поки що — жодного бажання.

  139. «Теория мой друг суха, а древо жизни пышно зеленеет!» Это кто же и на каком оборудовании будет проверять? И за чей счет? Курца? А его заставить платить трудновато. Если он юридически грамотный — пошлет всех в …суд!

  140. Ну Вы даёте!))Вы же человек не глуп и порядочен,насколько знаю.Вы считаете,нынешняя ВР способна писать разумные Законы?Спросите у своего старшего коллеги Дьячука,что он на этот счёт скажет.Вы меня развеселили,право!)))

  141. діотизм підтримувати поки що – жодного бажання
    ==================
    Андрей, закон суров, но это закон… Ты можешь его не поддерживать и быть не согласен, но выполнять, КАК и я, и соседи, и прохожие — обязан… :unsure:

  142. Андрей, в данном случае соглашусь с Дмитром…
    Кстати, вот видишь, элементарная норма европейской практики какой негатив вызвала у традиционалистов наших…
    Про остальное молчу… :unsure:
    Ужесточение правильное и давно назревшее… :good:

  143. Андрей, а помнишь «картофельный бунты» в истории… Картофель тоже не хотели люди воспринимать и массово высаживать, а сейчас выращивают и лопают чуть ли не каждый день аж за ушами трещит… :yahoo:

  144. Юридически грамотных НЕ настолько много… :unsure:

  145. snaiper говорит:
    26.12.2012 в 21:57
    ===============
    Snaiper, вы абсолютно правы… Деньги — самый лучший рыночный стимул для человека… :good: :good: :good:

  146. Natali говорит:
    27.12.2012 в 17:40
    ================
    :good: :good: :good:
    Пол беды, что табаком воняет да ещё и дешёвым… :wacko:

  147. ვიტალი говорит:
    27.12.2012 в 18:59
    Это просто мерзко, когда у нас столько девушек и женщин курят. Потому, что их мужья, приятели, братья, отцы это все не осуждают и не делают им замечания. Или не могут им ничего сказать.
    =======================
    Согласен… :good: :good: :good:

  148. snaiper говорит:
    27.12.2012 в 19:54
    Повторяю: с каких это радостей,для курильщиков создавать режим наибольшего благоприятствования?Пусть имеют те же права.что и не курильщики.
    ======================
    Резонно и справедливо :good: :good: :good:

  149. Андрей, не понимаю в чем проблема, если предусматриваются специальные места для курения? В том, что не предусмотрены такие места при больницах? В этом, пожалуй, могу согласиться.
    В целом, закон будет способствовать, по моему мнению, постепенному повышению культуры поведения людей в местах общего пользования. Не сразу, конечно, но потихоньку все будет откладываться в подсознании, как у кошек, которых приучают ходить на песок. Сразу болезненно, а потом-нормально.))

  150. ვიტალი говорит:
    30.12.2012 в 10:05
    В целом, закон будет способствовать…постепенному повышению культуры поведения людей в местах общего пользования
    =====================
    :good: :good: :good:

  151. В этом, пожалуй, могу согласиться.
    ========================
    Так: в лікарнях, в закладах харчування, в закладах культури… ну й так далі. Або дати можливість людям кудись вийти та знайти собі місце.

    Плюс: дурне чіпляння до електронної сигарети. Підозрюю, що окрім наших розумників, які мабуть, не знають, що це таке, до них причепитися не здогадалися більше в жодній країні.

    Плюс: відсутність роботи по створенню іміджу здорового образу життя. Де плакати? Де ролики соціальної реклами на телебаченні та в ефірі КОДТК? Де робота школи та вузів? Де флеш-моби???

    Якщо будуть створені спец. місця для паління, якщо буде розумна робота, яка ДІЙСНО дасть ефект, а не надасть можливість розвивати корупцію (вкотре вже повторюю) — я буду тільки за!

  152. Григоровичу, ми домовлялися, що один до одного на «ти», наскільки я пам’ятаю. Бо виходить зовсім дурне: я — на «ти», а ти/Ви до мене на «Ви». Давай(те) визначимось, нарешті. 🙂

    Стосовно теми коментаря: «Без надії сподіваюсь». Хочеться вірити, що якщо не зараз, то колись в майбутньому (сподіваюсь, що не в дуже далекому) ВР буде здатною писати розумні закони. А дурні, вибачте, підтримувати в мене бажання немає… :unsure:

  153. А, Саша… Виконувати його мені легше легкого. Я вже писав, що, дякувати Богові, я з 2007 року — не палю.

    Тому особисто мені — все одно. За державу прикро… Тому, я його виконую, але не підтримую. 🙂

  154. Андрію, після ухвалення попереднього закону казали, що неможливо не курити у потязі. Але нічого. Навчились. Є, звісно, порушники, але задимлених вагонів вже не побачиш. Так буде і з лікарнями… :yes:

  155. Я проти попереднього закону мало що мав. В потязі є ще зупинки: можна вийти та подимити, за наявності такого бажання. Хоча тоді ще я полегшено зітхнув, бо вже тоді не курив. А звісно, важко втриматися, коли раніше можна було, а тепер — не можна.

    Тут вже зовсім інша справа. Зупинок немає. І люди за наказом не кинуть палити. Те, що ти не можеш цього збагнути, дивує… Втім, час покаже, які плоди принесе цей закон.

    Мій прогноз: його або ігноруватимуть та хтось поповнюватиме свої кишені, або змінять та зроблять кращим.

Добавить комментарий