ЛІКБЕЗ ДЛЯ КАНДИДАТА ТАБАЛОВА і Ко

ЛІКБЕЗ ДЛЯ КАНДИДАТА ТАБАЛОВА і Ко

Сьогодні на сайті «Весь Кіровоград» зустрів інформацію щодо реакції довіреної особи кандидата у народні депутати Андрія Табалова на інформацію щодо незаконної агітації Андрія Табалова у обласному онкодиспансері.

http://www.kirovograd.net/shortly/2012/9/1/dovirena_osoba_tabalova_vvazhaye_sho_toi_ne_porushuvav_zakon_koli_agituvav_v_onkodispanseri.htm

Ігор Нікітчук, як довірена особа партії та за сумісництвом багаторічний юрист сім’ї Табалових, з юридичної точки зору та апелюючи до норм Закону України «Про вибори народних депутатів України», спробував відбілити позиції Костянтина Яринича, як керівника комунального медичного закладу, та свого патрона – Андрія Табалова.

Коротка біографічна довідка.

Ігор Іванович Нікітчук. Один з кращих юристів міста, в період 2005-2006 рр. – юрист Олександра Табалова та КОО Ліберальної партії України. 2006 – 2007 рр. – юрист Кіровоградської міської ТВК з виборів мера міста Кіровограда (в т.ч. юрист, який представляв інтереси ТВК у судах проти В.Пузакова при оскарженні результатів виборів міського голови), з 2008 по 2010 рр. – заступник директора Адміністративного департаменту – начальник Управління правового забезпечення Кіровоградської міської ради, у 2010 р. – керівник юридичної служби партії «Фронт Змін» та кандидат у депутати Кіровоградської міської ради від цієї політ.сили. У 2012 р. — довірена особа кандидата у народні депутати України по ОМВО № 99 Андрія Табалова.

Не дивно, що в наш час немалу роль в роботі штабів та боротьбі на грані фолу, грає саме юридична служба партій та кандидатів у народні депутати.

Спробую аргументувати свою позицію у даній справі.

Питання щодо заборони, яку встановлює стаття 74 Закону України «Про вибори народних депутатів України», зокрема частина третя цієї статті:

«Забороняється використання приміщень органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування, для проведення передвиборної агітації за рахунок коштів виборчих фондів партій, кандидатів у депутати в одномандатному окрузі.»

Що вважати приміщеннями органів державної влади, органів місцевого самоврядування є доволі дискусійним і може вирішитися тільки в суді. Чи вважати приміщення обласного онкодиспансеру приміщенням органу місцевого самоврядування?!

Моя власна думка – ТАК, ВВАЖАТИ. Чому?!

Фактично із власного досвіду знаю, що паралельно з юридичною особою (комунальним закладом), що утворюється органом місцевого самоврядування існує ще й поняття – цілісний майновий комплекс – тобто приміщення, будівлі, інше рухоме і нерухоме майно що надається засновником у оперативне управління комунальному закладу, підприємству установі.

Тобто фактичним власником цих приміщень від імені громади є орган місцевого самоврядування.

Якщо власник приміщень ЦМК «Кіровоградський обласний онкологічний диспансер» — Кіровоградська обласна рада, то цілком влучно заявляти, що приміщення лікарні – приміщення органу місцевого самоврядування, бо ж навіть на табличці з назвою лікарні має бути зазначено її приналежність до власника — обласної ради та до управління охорони здоров’я облдержадміністрації, що здійснює галузеве керівництво цим закладом.

Ще 2.5 роки тому була дискусійна ситуація, коли міський голова Володимир Пузаков заклав під кредит у якості заставного майна – приміщення Кіровського РВ УМВС у Кіровоградській області. Тобто паралельно існують – Кіровський РВ УМВС в області та приміщення, що є власністю міської ради (органу місцевого самоврядування), яким користується міліція.

ЗВОРОТНЯ СИТУАЦІЯ.

Якщо все ж таки пристати на ту позицію, що приміщення  ООД не є приміщенням обласної ради – органу місцевого самоврядування, то ж агітація в цьому приміщенні може мати місце.

Однак, згідно правил ведення агітації, головного лікаря закладу слід би було завчасно попередити про бажання виступу перед колективом  причому у письмовій формі, а не за допомогою телефонного дзвінка, навіть якщо Яринича і Табалова пов’язують членство в одній депутатській фракції у обласній раді. Бо ж є стосунки публічно-правові і міжособистісні, які не слід плутати. Однак пан Табалов це не врахував, так як звик, що гроші й непогані юристи у його команді при взаємодії вирішують усе! :negative: :negative: :negative:

Жодних відомостей про надходження листів від кандидата у народні депутати України Табалова А.О. у онкодиспансері немає, реєстрацію у книзі вхідної кореспонденції дані листи не проходили.

Також не виконані вимоги передбачені частиною 9 статті 68 Закону України «Про вибори народних депутатів України»

«Партія, кандидати у депутати від якої зареєстровані у загальнодержавному окрузі, кандидат у депутати в одномандатному окрузі мають право на договірній основі за рахунок коштів відповідного виборчого фонду орендувати будинки і приміщення усіх форм власності для проведення зборів, мітингів, дебатів, дискусій та інших публічних заходів передвиборної агітації.»

Копії договору аренди приміщення між кандидатом у народні депутати України Табаловим та головним лікарем обласного онкодиспансеру Яриничем станом на цей момент за моїм запитом також надано не було!

Можливо з часом цей договір і з’явиться, так як буде підписаний заднім числом, однак даний факт легко встановлюється шляхом проведення відповідних експертиз документу і встановлення точного часу його підписання!

Ще один факт, який є досить таки важливим. Під час так званої «зустрічі з виборцями» кандидат у депутати Табалов демонстрував фільм про добрі справи його сім’ї.

В цьому моменті слід встановити наступні питання.

Чий проектор та апаратура використовувалися для демонстрації відео-агітації (фільма)?! Якщо проектор онкодиспансеру, то де договір на аренду техніки ООД?!

Якщо дане відео було показано на власному обладнанні кандидата у депутати, то у який спосіб буде компенсовано витрати на електроенергію?! Слід пам’ятати, що ООД є бюджетною установою і витрати на енергоносії оплачуються з державного бюджету України!

Пункт третій частини 8 статті 68  ЗУ «Про вибори народних депутатів України» прямо передбачає:

Підтримка кандидатом у депутати в одномандатному окрузі від свого імені проведення концертів, вистав, спортивних змагань, ДЕМОНСТРАЦІЇ ФІЛЬМІВ, телепередач чи інших публічних заходів, а також проведення зазначених публічних заходів на власну підтримку може здійснюватися лише у разі фінансування таких заходів із коштів виборчого фонду цього кандидата у депутати в одномандатному окрузі.

ВИСНОВОК:

Я з високою шаною відношуся до Ігоря Нікітчука як людини і професіонала, однак викладена ним позиція на сайті «Весь Кіровоград» з правової точки зору є доволі дискусійною й має на меті виключно захист свого довірителя – Табалова Андрія Олександровича, який дійсно порушив чинне законодавство й спонукав Костянтина Яринича не лише до порушень передбачених статтею 1852 Кодексу законів про адміністративні правопорушення України, а й до дій, які мають ознаки злочину передбаченого статтею 364 Кримінального кодексу України —«Зловживання владою або службовим становищем».

ЛІКБЕЗ ДЛЯ КАНДИДАТА ТАБАЛОВА і Ко: 10 комментариев

  1. Лікнеп для Турчина: В українській мові немає слова ликбез…

  2. Висновок:
    1. Зловживання владою або службовим становищем з боку головного лікаря безсумніву було — і він має відповідати за вчинене відповідно до норм закону.
    2. Андрія Табалова з передвиборчих перегонів не зніматимуть.
    Скоріше за все у ФЗ готові пожертвувати одним головним лікарем заради кандидата у депутати з сумнівними перспективами. Як наслідок Яринича зливають свої ж партійці підставляючи його і псуючи йому реутацію. Бо навряд, зганяти людей на диво фільм була його ідея!
    :negative: :negative: :negative:

  3. Табалофф сказал надо, Яриничу пришлось ответить — есть! :unsure:
    А глав.врач действительно оказался заложником ситуации и своих обязательств! 😥

  4. Сірано, Вам відоме таке поняття як авторські слова, що використовуються для кращого сприйняття статті, іншого тексту?!
    Тем более я настаиваю что ліквідація неписемності й ліквідація безграмотності — різні речі!
    Безграмотність може бути правовою, технічною, літературною, історичною, культурною і т.д. і т.п.! :yes:

  5. А у технического кандидата Турчина вопросы с претензией на мочилово есть только к оппоненту Табалову? Можно было бы для чистоты жанра покритиковать своего «оппонента» заставодателя и кукловода. Или договорённость, что эту эксклюзивную роль отвели только «коралловому пинджаку»? Не чисто разводите котят, нужно чище, для правдоподобности легенды.

  6. Турчин, не строй целочку. Все прекрасно понимают о чём речь. Тоже мне «политик» нашёлся, в театре главного креативного кукловода. Такой клоунады нам как раз и не хватало. Цирк уедет, а клоуны остануться!

  7. Прошу Админа привести тему в рамки цензурного диалога!
    В противном случае буду вынужден удалять оскорбительные пасквили ботов-анонимщиков лично!

  8. Цікаво, Ярославе, де ти отримував юридичну освіту, скільки вже отримав та чи збираєшся отримувати повну вищу? А ще, хто твої викладачі по праву?

    Ще одне запитання: який закон чи інший нормативно-правовий акт зобов’язує надавати договори чи інші документи за запитом кожного кандидата в народні депутати? Прошу конкретне посилання на статтю відповідного нормативно-правового акту. Чи було такий запит (в разі існування законних для нього підстав) оформлено належним чином?

  9. Я не правник, але пропозиція вважати приміщення комунального закладу «Кіровоградський обласний онкологічний диспансер» приміщенням органу місцевого самоврядування мені здається вельми оригінальною. Боюся, що навіть безграмотною.

    Також оригінальною вбачаю вимогу компенсувати витрати на електроенергію. Відсторонено припущу, що в разі орендування якогось приміщення — в оплату оренди входить оплата всіх витрат, в тому числі на електроенергію та на послуги каналізації, раптом орендатор матиме необхідність скористатись туалетом, а кандидат Ярослав Турчин це вважатиме грубим порушенням виборчого законодавства… Але, якщо від когось вимагати відшкодування витрати електроенергії, то яким чином пан юрист пропонує підраховувати ТОЧНУ кількість витрачених кіловат-годин? Просто теоретично цікаво.

Добавить комментарий