Чи готовий фонд до змін? Конкурс.

18 березня 2013 року в Кіровоградській обласній державній адміністрації пройшло засідання комісії для внесення кандидатур на заміщення вакантних посад керівників комунальних підприємств, установ та організацій області.

На порядку денному був розгляд кандидатур на заміщення вакантної посади директора Регіонального фонду підтримки підприємництва в Кіровоградській області.

Слід заздалегідь підкреслити. Система регіональних фондів була створена як наслідок виконання Указу Президента України від 1998 року й основним його завданням є реалізація державної політики в галузі підтримки малого й середнього підприємництва, в тому числі фінансова підтримка підприємництва, надання консультаційних послуг, координація роботи з підприємцями та активізація ділової активності.

Нажаль, про роботу даного фонду до цього часу не було відомо в Києві, у Українському фонді підтримки підприємництва, який є координуючим органом державного підпорядкування в галузі реалізації державної політики в сфері підтримки підприємництва.

На конкурс було подано 4 кандидатури. Однією з вимог конкурсу з минулого року, за ініціативою колишнього голови Кіровоградської облдержадміністрації Сергія Ларіна, було подання з-поміж конкурсних документів оригінальної концепції розвитку закладу на короткострокову та довгострокову перспективу.

З-поміж кандидатів на посаду директора РФПП в Кіровоградській області, — Михайло Лобов, фіналіст проекту «Статський радник», керівник проектів Інформаційно-ресурсного центру, блогер сайту Україна-Центр.

Михайло має вищу технічну освіту, закінчивши Кіровоградський національний технічний університет. Досвід результативної роботи на керівних посадах та в проектному менеджменті.

Підтримку кандидатури Михайла висловили Спілка підприємців малого та середнього підприємництва Кіровоградської області, Центр співпраці та підтримки міжнародних проектів.

Наразі про результати співбесіди з кандидатами не відомо.

Особисто від себе, хочу побажати Михайлу успіхів у подальшій роботі та заслуженої перемоги на конкурсі!

Чи готовий фонд до змін? Конкурс.: 66 комментариев

  1. Приятно удивил… :good: :good: :good:
    Присоединяюсь к пожеланиям… :good:

  2. Спасибо на добром слове, мне приятна Ваша поддрежка. С нетерпением жду рельзультатов!

  3. Хотя вряд ли на такую должность пропустят нормального человека. Там уже скорее всего все решено и весь потенциал Миши вряд ли будут оценивать по достоинству.

  4. Посмотрим… Даже если так, то бы будем знать фио тех, кто «всё порешал»… :yes:

  5. Огласите весь список, пожалуйста!

  6. знаю Мішу особисто. Нормальна, енергійна людина, яка прагне розвиватись. Впевнений, що у Михайла все вийде, якщо пройде. Не знаю хто там ще претендент, але я за те, щоб молодь займала ключові посади і не боялась приймати нестандартні рішення.

  7. Антон, абсолютно согласен… :good:
    Главное, чтобы конкурс был объективным…

  8. я за молодь, яка прагне розвиватись. Яка ставить перед собою цілі і впевнено йде до них. Але для цього потрібно працювати і працювати.

  9. Все имена мне не сообщили. Один из кандидатов на эту должность Снисаренко Сергей Владимирович. Заместитель директора департамента ЖКХ — начальник управления ЖКХ облгосадминистрации

  10. ну поведайте хоть, кто остальные кандидаты и чем выгодно отличается Михаил.
    Мы,конечно, знаем о большинстве его положительных качеств, но все же, может узнаем что-то новое

  11. Антон Шевченко говорит:
    19.03.2013 в 20:36
    ==================
    :good: :good: :good:

  12. Скажу свое мнение — на таких должностях должны быть молодые, амбициозные и энергичные. Те, кто не бояться оригинальных решений. Те, кто не бояться творить и не погрязли в клановости. Это должность креативщика, а не номенклатурщика. Здесь нужно работать, а не бумажки перекладывать. Ознакомился с концепцией развития, которую подготовил Миша, и могу сказать, что подготовлена со знанием нормативно-правовой базы, основ проектного менеджмента и сделана точно по СМАРТу. Про остальных кандидатов не знаю, сказать не могу. Я знаю, что У Миши хватит задора и энергии достигунть поставленных задач.

  13. Мишка удачи и держи нос по ветру!
    Дорогу молодым!

  14. Думаю, у Миши есть все шансы стать победителем конкурса на эту должность)

  15. Наскільки відомо, спочатку було лише 2 кандидатури. Однак, як стало відомо з достовірних джерел в комісії, вже на момент співбесіди було 4 кандидатури.
    Одним з них, як не дивно, став ниніншній заступник директора Департаменту ЖКГ — начальник управління ЖКГ облдержадміністрації Сергій Володимирович Снісаренко.
    Чому дивно? Бо це схоже скоріше на момент торгів і ймовірно навіть пов’язано з цілком вірогідним поверненням в ЖКГ області, недавно звільненого заст.мера міста з ЖКГ Вещева.
    Іншою кандидатурою стала дехто Лівак Наталія Анатоліївна, яка за данними державної реєстраційної служби нині виконує обов’язки керівника цього фонду, внаслідок звільнення з посади екс-очільника РФПП Миколи Андрійовича Кулікова!

  16. Щодо кандидатури Михайла Лобова.
    На наше переконання, дана особа якісно відрізняється між інших кандидатів – наявністю комплексної програми і пакета проектів, реалізація яких цілком може вивести взаємовідносини з підприємцями на якісно новий рівень! Принаймні у нього наявна непогана школа й досвід роботи не «підкилимної», а так би мовити — з активним висвітленням діяльності перед громадськістю, відкритості до діалогу!
    Від себе особисто додам —
    Михайле, якщо обласна рада на своїй сесії, надасть тобі довіру й призначить на посаду керівника РФПП, то перш за все – налагоджуй відносини й співпрацю з УФПП, з РФПП інших областей, бо ж відсутність діалогу та врахування передового досвіду інших регіонів, — це головна проблема для ефективної реалізації державної політики підтримки малого й середнього підприємництва!
    Бажаю успіхів, творчої наснаги, терпіння, ну і звісно ж перемоги! :good:

  17. На этой должности должен быть человек в первую очередь хорошо знающий область.
    Во вторую — имеющий авторитет в районах и городах.
    Я ничего не имею против Лобова и других кандидатов, и даже лично не знаком, но позволю высказать своё мнение — если Снисаренко среди кандидатов, то он лучший вариант. Опытный, грамотный управленец.

  18. Насколько я помню на данной должности занимается привлечением инвестиций и соответственно креативит КП «Кировоградское инвестиционное агенство».
    А эта контора занимается поддержкой предпренимателей, то бишь даёт энную сумму денег на развитие.
    А вот тут как раз креативщик и нафиг не нужен. Тут наоборот, необходимо из большого количества предпренимателей отсеять нормальных.

  19. Михаил для меня является очень близким человеком, не смотря на то, что уже более полугода я проживаю в Одессе и не вижусь с ним. Этот молодой человек через многое прошел и добился всего, что сейчас имеет собственными силами, тяжелым трудом, верой в себя и поддержкой близких людей. Мы знакомы уже 5 лет, и за этот период Миша проявил себя с очень позитивной стороны.
    Активная молодежь Кировоградщины- этот термин для меня в большей степени связан Михаилом. Миша силен духом, достаточно серьезен и самое главное, чего сейчас не хватает многим людям, он честен и открыт.
    Я искренне желаю ему успехов и достижения целей, к которым он стремительно движется.

  20. Безусловно… Тут чисто объективно… :good: :good: :good:

  21. Проще говоря — Фонд это своего рода банк, дающий предпринимателям которые в Фонд обращаются финансовую помощь в виде микрокредита или безвозвратно.
    Господа, какой здесь креатив? Здесь каждую бумажку под лупой рассматривать надо и перепроверять, дабы левым гражданам денег с обласного бюджета не раздать.

  22. На погляд нашого Центру, питання взагалі не слід розглядати крізь призму вікових характеристик!
    Фонд потребує нових, нестандартних рішень!
    Маю всі підстави послатися на досвід Харківщини, Сумщини та Івано-Франківщини, так от там фонди реально виконують ключові координаційні й інформуючі функції, не лише у взаємовідносинах між підприємцями і владою, а й приймають участі у формуванні дорожньої карти інвестора, активізації роботи так званих бізнес-інкубаторів, індустріальних парків, реалізації програми Європейського союзу щодо соціально відповідального бізнесу!
    Що ж до досвіду, то ми схильні оцінювати досвід не за кількісними, а за якісними параметрами як то — успіхи й досягнення в галузі, особистий внесок. Без будь-яких образ в бік посадовця з ЖКГ області — однак, нажаль, високих результатів в нашому комунгоспі, поки що не простежується.
    Хоча, давайте і так — на вакантну посаду керівника заповідника Раєвських піде хтось із заступників директора департаменту культури, на вакантне місце в фонді — з департаменту ЖКГ. B-)
    Тільки от чи визначається авторитет людини, займаною посадою?
    Наскільки нам відомо, наразі пана Лобова підтримують профільні спілки підприємців області, а хто підтримує інших кандидатів, може хтось чув? :unsure:

  23. Лиана, очень точно подмечено… :good:
    Креативность Михаила, безусловно, сослужит позитивную службу, после назначения его на должность после конкурса… :good: :good: :good:

  24. Вот и нужен свежий молодой взгляд на эту деятельность Михаила… :unsure:

  25. «Регіональний фонд підтримки підприємництва у Кіровоградській області (РФПП) є окремою юридичною установою, створеною для забезпечення державної політики підтримки підприємництва на регіональному рівні.
    Головна мета Фонду — надання фінансової підтримки суб’єктам малого та середнього підприємництва за рахунок коштів обласного та місцевих бюджетів».
    _______________________________________
    Тем чем Вы перечислили занимается в большей степени КП «Кировоградское инвестиционное агенство».
    Фонд это немножко другое. Здесь нужен не кративщик, а контролёр.
    Просто это всё похоже на примитивную лоббистскую акцию, когда группа товарищей восхваляет своего.
    Вы ещё с плакатами на площадь Кирова выйдете и акцию обеспокоенной общественности проведите, так сказать надавите на подлых чиновников.

  26. В общем, понятно, Михаил — лучшая кандидатура.

  27. Наскільки стає зрозумілим, певним силам не дуже «нужен свежий молодой взгляд на эту деятельность Михаила» 😉
    Знов таки, не з відкритих джерел маємо інформацію, що даний фонд у 2012 році реалізував загальний кошторис надання підтримки підприємцям на відплатній та невідплатній основі близько 2.5-3 мільйонів гривень, з яких близько 700 тисяч грн — кошти обласного бюджету.
    Можливо для того, аби роздавати кошти і не треба великого розуму, креативності та діяльнісних характеристих, однак як підказує досвід, державна політика заключається не лише в роздачі грошей, а в певному комплексі заходів!
    Якщо не вірите нам, прошу вивчити діяльність Українського фонду підтримки підприємництва, регіональних фондів у областях та містах!
    В поміч — Закони України «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні», «Про Національну програму сприяння розвитку малого підприємництва в Україні».
    А також досвід та показники інших фондів, до прикладу:
    Харківський РФПП
    http://kharkiv.biz.ua/
    Івано-Франківський РФПП
    http://www.rfpp.if.ua/
    Сумський РФПП
    http://bizhelp.in.ua/
    Український фонд підтримки підприємництва
    (центральний фонд, який координується Урядом України)
    http://www.ufpp.gov.ua/

  28. Ну, пример по себе — стал директором в 21 год. Полгода включался. Сейчас не стыдно, уважают, немало достижений и проектов. А вначале смеялись, как над молодым. Сейчас не смеются. И авторитет есть. Так что возраст — это последнее, что нужно. Никого не знал, на свою должность не учился. Просто хотел и хочу достигать результат. Так же хочет и Миша. Про Снисаренко сказать не могу — не знаю.

  29. Не ищите черную кошку там, где ее нет. Я поддерживаю своего коллегу не за из-за того, что знаком с ним, а зная его качества ( он был у меня подчиненным). Да и, откровенно говоря, хотелось бы видеть побольше новых лиц в руководстве. И желательно помоложе. ИМХО

  30. Шановний Jesuit.
    Те, що ми перераховуємо, обумовлене моніторингом діяльності системи регіональних фондів підтримки підприємництва в усіх без винятку регіонах України, зокрема передових фондів за рейтингами Уряду!
    З приводу ж
    Jesuit говорит:
    19.03.2013 в 22:24
    Просто это всё похоже на примитивную лоббистскую акцию, когда группа товарищей восхваляет своего.
    _________
    Планували обмежитися одним коментарем з нашою позицією з приводу, однак, ваша незрозуміла активність — якраз і змушує приймати активну участь в діалозі й більш детальному висвітлені позиції.
    Хочу звернути вашу увагу, що кількість постів від вас, шановний (-на), яскраво різниться кількісно, з-поміж розрізнених думок багатьох блогерів, тому вибачте, але чиї дії свідчать про «примитивную лоббистскую акцию» — велике питання! 😉

  31. «Планували обмежитися одним коментарем з нашою позицією» — это в стиле — Мы Николай Второй? 🙂
    Повторюсь. Никого из кандидатов лично не знаю, хотя имел возможность наблюдать за их работой. Сам не старый, ещё и 35 нет.
    Я высказываю свою точку зрения. Госуправление это серьёзнейшая вещь. И кавалерийской атаки молодости мало. Нужны знания и ОПЫТ.
    Руководитель проектов общественной организации и чиновник это разные вещи. Первый реализует идеи на которые дают деньги так сказать благодетели, а второй работает с бюджетными деньгами в жёстких законодательных рамках.
    Можно написать кучу проектов взяв за основу модные слова из толстых книг по менеджменту, но реальная работа в сегодняшних условиях это немного другое.

  32. Наводимо дані Державної реєстраційної служби України:
    КП «Кіровоградське регіональне інвестиційне агентство» Кіровоградської обласної ради
    Дата створення — 07.серпня 1997 року
    Види діяльності (КВЕД)
    70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування (основний);
    47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами;
    72.20 Дослідження й експериментальні розробки у сфері суспільних і гуманітарних наук;
    73.20 Дослідження кон’юнктури ринку та виявлення громадської думки;
    82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н. в. і. у.;
    96.01 Прання та хімічне чищення текстильних і хутряних виробів/
    Останній КВЕД — викликає щиру посмішку на обличчі!
    Висловлюємо надію, що РФПП не перетворять в хімчистку чи торгівельний прилавок.

  33. paccha говорит:
    19.03.2013 в 22:41
    =================
    Отличный жизненный пример… И не нужно придумывать чего-то… Всё очевидно…

  34. Я Паша против Вас ничего плохого не имею, вы безусловно на своём месте, но согласитесь что директор районного дома культуры и областная структура оперирующая немалыми бюджетными деньгами немного разные вещи. Тут вникать долго никто не даст, смеятся не будут но спрашивать будут очень жёстко. Так что именно здесь опыт играет большую роль.
    Поэтому я считаю, что здесь нужен более опытный человек, нежели общественный активист. ИМХО.

  35. Аргументовано.
    Однак все ж, дайте відповідь на питання практичного, а не теоретико-правового характеру :
    Хто зробив більше для області — команда проектних менеджерів Сергія Ларіна, які, як ви кажете — взяли на озброєння «модные слова из толстых книг по менеджменту» чи команда чиновників-бюроктарів, які за 22 роки незалежності і роботи в жорстких рамках? допрацювали Україну й Кіровоградщину до ручки!?
    Дійсно, керівник проектів і чиновник — то різні речі!
    Один спрямований на результат й пошук недержавних джерел фінансування, а інший на «ефективне» освоєння бюджетних асигнувань! :yes:

  36. Вы оперируете не правильными данными. Этой структуры давно нет. Есть другая, созданная в прошлом году при активном участии Шаталова А.С. на базе одного из коммунальных предприятий.
    Сайт kria.kr.ua
    Я думаю после того что вы изложили вести с вами серьёзную дисскусию просто нет смысла, поскольку вы элементарного, что происходит под носом не видете и не знаете.

  37. Кстати, а кто это проектные менеджеры Ларина?
    Статские советники? Не смешите сударь.
    Все идея в основном генерировал Шаталов, а реализовали чиновники.

  38. Пане Jesuit!
    Маю честь представляти одну із неурядових організацій, до яких ви,висловлюєте неприховане призирство.
    Так от.
    Якби ви не ставилися до неурядових організацій, однак хотілося б повідомити вам, не встряваючи в нескінченну полеміку, що посада керівника установи в усіх країнах світу до яких нам ще далеко, являється координуючою й «ідеологічною», якщо так можна висловитися! Тобто — директор це не бухгалтер, не економіст і не юрисконсульт. Це ідейний та діяльнісний центр установи!
    З приводу відповідальності за кошти.
    Доводжу до вашого відома, що Фонд — здійснює підтримку підприємців через встановлені процедури, які реалізуються спеціально створеною конкурсною комісією, з числа посадовців облдержадміністрації, представників профільних громадських організацій підприємців!
    Тобто директор не має можливості самостійно визначати політику фонду щодо розподілу коштів державної цільової підтримки! Також при РФПП існує наглядова рада, яка повністю контролює його діяльність! Вірніше бездіяльність, так як на наш запит щодо інформації про даний фонд, Київ відповів «нам не відомо про його активність».
    Мені, як представнику громадськості й водночас фахівцю з питань антикризового менеджменту, дуже прикро чути, що на вашу думку як посадової особи обласної адміністрації — завданням Фонду є лише «правильний» розподіл коштів з-поміж «правильних» підприємців.
    Хочу вас запевнити, що по всій Україні ключовими напрямами діяльності фонду є саме надання методологічної, консультаційної та інформаційної допомоги, організація та проведення спеціальної підготовки підприємництва до роботи в умовах ринкової економіки, нових умов діяльності в розрізі податкової реформи та митної політики держави!
    Умовно кажучи, вибачте, але РФПП це не конвертаційний центр по обналу коштів, а установа, яка має від імені держави та обласної влади надавати руку допомоги підприємцям, так як за статистикою у більшості випадків, малий та середній бізнес потребує саме інформаційної підтримки, а не фінансової допомоги!
    :bye:

  39. Один із таких проектних менеджерів Ларіна, шановний, наразі обіймає посаду голови Кіровоградської облдержадміністрації -«молодий», «недосвідчений», «діяльнісний», «ініціативний»! :whistle:

  40. Шановний!
    По-перше, я би просив вас люб’язно, не переходити на особистості!
    По-друге, хотілося б прочитати від вас хоч кілька слів мовою тієї держави й того народу, на який ви працюєте!
    По-третє — інформація, яку ви називаєте недостовірною являється офіційною інформацією якою оперує Міністерство юстиції України, Державний комітет статистики, органи Державної реєстраційної служби Мін’юсту. Останнє оновлення інформація отримала 12 липня 2012 року. Тому це та сама організація і помиляєтеся якраз ви, бо аналізуєте не документи, а чутки які ходять по кабінетах!
    Можливо у вас є певні сумніви у точності данних, якими оперують центральні органи державної влади?
    Знов-таки! Підкреслюю, що наша організація, при формуванні висновків -звикла оперувати публічною і відкритою інформацією і дійсно, ми проводимо огляд не «під носом», а крізь призму соціально-економічних процесів на Кіровоградщині та в Україні! І наразі, ми не маємо права оцінювати діяльність як КП «КРІА» так і РФПП як ефективну та об’єктивно відображаючу державну політику в галузі економіки, підприємництва та інвестицій!

  41. Уважаемый коллега по блогу УЦ, Jesuit.
    Данный информационный пост был для меня, признаюсь, неожиданностью и я по началу принял решение оставаться над дискуссией, которая касается в том числе и моей персоны. Но все же не буду прятаться от мнения общественности и выскажусь!
    Я не хочу поддавать публичным оценкам предшествующую деятельность Фонда!
    Николай Андреевич Куликов был мудрый управленец, опытный и ответственный руководитель.
    И все же к делу.
    Друг мой, вы уже очень немало сказали в этой теме! Признаться немного больше других блогеров.
    Я вам искренне благодарен за ваше мнение и за вашу принципиальную позицию в данном вопросе!
    Не буду расхваливать себя, и рассказывать о том, какой я эффективный специалист, организатор и т.д. За меня говорят мои дела! И все же я должен вам оппонировать, ведь были допущены ряд высказываний, характеризующих меня, не зная меня в принципе и в частности в ретроспективе моих навыков и деловых качеств в сфере управления! Вы можете судить обо мне лишь как о финалисте проекта «Статский советник» и последующему году работы в команде Сергея Ларина и Александра Шаталова, в том числе и во время обеспечения реализации региональных инициатив губернатора! Но простите, мой трудовой путь к счастью превышает планку в 1 год, раз так в 10. И обусловлено это в том числе профилем моего образования, опытом работы в коммерческих структурах.
    И опять же, с чего вы решили, что моя работа связана с общественной деятельностью?
    Каждый имеет право заниматься общественной деятельностью, политикой, преподавать, в свободное от основной работы время!
    И то что вы называете общественной это – работа в Информационно-ресурсном центре, который организовывал ключевые имиджевые мероприятия города, содействующие в том числе и улучшению инвестиционного и предпринимательского климата в регионе! Или может быть 4 года на посту заместителя директора Фонда защиты землевладельцев и сельхоз товаропроизводителей, — 1 год на посту финансового директора Фонда развития громад Кировоградского района, 4 года на должностях ведущего эксперта, руководителя отдела в компании «Астелит», год в областной дирекции ОАО «Ощадбанк» это общественная деятельность? Этот перечень можно продолжить! Именно поэтому я вам могу определенно сказать – я знаю бизнес и предпринимательскую деятельность не из учебников и статистических сводок, а со стороны человека, который 8 лет проработал в приватном секторе экономики, и который досконально знает основные проблемы с которыми сталкивается бизнес в своей повседневной деятельности!
    Напоследок хочу вас заверить – я прекрасно понимаю то, что многого еще не знаю, но нет людей которые знают все, сколько бы они не проработали в той или иной отрясли.Если же вас так сильно беспокоит дальнейшая судьба Фонда поддержки предпринимательства, я предлагаю встретиться и обсудить этот вопрос более предметно. Отвечу на все вопросы. Возможно даже у вас возникнет желание активно поучаствовать в работе этой организации!
    В итоге! Как бы мы не ругались, не дискутировали и какие бы доводы не приводили, решение по данному вопросу будет принимать сессия Кировоградского областного совета, а рекомендации будут вносить глава областной государственной администрации Андрей Иванович Николаенко и глава областного совета Николай Михайлович Ковальчук, согласно представлению конкурсной комиссии!
    С уважением, Михаил Лобов.

  42. St.Radnik говорит:
    20.03.2013 в 01:23
    ===============
    Отлично сказано… :good: :good: :good:

  43. Во многом согласен с Вами. А как Вам такое предложение — что бы на данные комиссии ( не только в этой ситуации, а и при конкурсе на другие должности) приглашались общественные организации, эксперты данного профиля. Для того, что бы повысить открытость принятия решений и избегать в будущем склок по-поводу прозрачности отбора кандидатов. Это, по-моему, было бы очень позитивно и для общественности и для органов власти. Возможно это выход???

  44. Во-первых губернатор это чиновник, с прежним немалым опытом работы в Кабмине.
    Во-вторых, когда сказать нечего начинается возмущённые возгласы про мову и прочее.
    Мониторьте сайты дальше. Грантоеды.

  45. Михаил я опять повторяюсь. Ничего против вас лично я не имею и не оспариваю тот факт что вы достойный и опытный человек.
    При этом остаюсь при своём мнении.
    Выиграете конкурс — Бог в помощь.
    И спасибо друзьям скажите, за чудный пиар.

  46. Кожне суспільно важливе рішення має проходити експертизу громадськості — це наша принципова позиція!
    Однак чи готова сьогодні місцева влада до цього?
    Нажаль в Україні нині багато в чому побутує не лише «тіньова економіка», а й «влада в тіні»!
    Взагалі ж — введення до такого роду комісій представників авторитетних громадських організацій, тиж же профільних об’єднань підприємців не зашкодили б об’єктивності й фаховості оцінювання кандидатів, але придали публічності! Тому ми лише за, а чи за обласна влада?! :unsure:

  47. А какой опыт в вашем понимании означает «немалый»?
    5, 10, 15, 20 лет?
    Из опыта — кто-то может стать эффективным управленцем за 5 лет, а кто-то и за 20 не станет. Возраст тут не показатель явно!

  48. это точно. И опыт, не всегда хорошо. Хороший опыт и опыт вообще — вещи разные.

  49. Особисто від себе, хочу побажати Михайлу успіхів у подальшій роботі та заслуженої перемоги на конкурсі! :good:
    Присоединяюсь! :bye:

  50. Это не пиар… Это реалистическая оценка происходящего…

  51. По результатам конкурса победил Снисаренко Сергей Владимирович.
    Всем спасибо за поддержку.

  52. Михайле!
    До рішення сесії обласної ради, ще нічого не вирішено! Рекомендуємо вам не опускати руки й боротися до кінця, якщо дійсно правда на вашій стороні! 😉

Добавить комментарий