Програма «Ми» про авто.

http://www.youtube.com/watch?v=mtrPWelbusM

Обіцяв дати посилання — даю. Обговорювали в програмі «Ми» те, наскільки комфортно та безпечно на кіровоградських автодорогах. В студії було аж три блогери: Дмитро Кобець, Горожанін та я. 🙂 Але це не всі учасники дискусії. Кому цікаво — дивіться. :yes:

Програма «Ми» про авто.: 20 комментариев

  1. Даже такое звание как подполковник ,не дает права обманывать людей, по словам нач.ОДР согласно приказа №383 они проводят осмотр раз в квартал. Мне очень интересно как они осматривают свои кормушки или они специально оставляют такие места для своего заработка, http://www.youtube.com/watch?v=jIGc1ARWmDs обратите внимания, с апреля месяца, никакая плановая проверка не коснулась данного места, которое является, местом постоянного развода водителей. Что это? Упущение?Случайность? или просто замыливание глаз?. Да и много другого что есть в Кировограде, о чем стараются умолчать наши доблестные ГАИ. Светофоры с нарушениям ДСТУ. На которые ГАИ наплевать, так как это пока один из эффективных способов развода населения.

  2. Цікавий факт….
    На ток-шоу пан підполковник назвав кількість оштрафованих пішоходів, що були «задіяні» в ДТП. Але на запитання ведучого: скільки складено на пішоходів протоколів власне за порушення ними Правил ДР без спричинення ДТП, даїшник не назвав ЖОДНОГО (за їх відсутністю). Разом з тим, чи не найбільша кількість штрафів, стягнених з водіїв у місті, стосується порушення ними правил проїзду пішохідних переходів. Зрозуміло, що НАСЛІДКИ порушень, яких припускаються водії і пішоходи, несумірні. Але! …
    За статистикою кожне друге, тобто 50 на 50, ДТП в Україні пов»язане з пішоходами, стається з ЇХ(!) вини. А це сотні загублених життів. І водіїв, між іншим, теж.
    Тому не такою вже безневинною постає звична у нас АБСОЛЮТНА БЕЗКАРНІСТЬ пішоходів на, так би мовити, побутовому рівні.
    Поза «кадром» офіцер ДАІ мені признався: у державі не напрацьований механізм притягнення порушників пішоходів до відповідальності. Дивно :unsure:
    Тоді навіщо було приймати статтю 127 КУ п АП (попередження або штраф від 51 до 85 грн), коли навіть попередження не здійснюються. Логічно тоді було б взагалі прибрати відповідний пункт і з ПДР :scratch:

    П.С.
    Дмитре, Ви задекларували продовження ТЕМИ. То можливо було б в майбутньому закцентувати увагу і на цьому питанні? Адже воно, окрім всього, теж у руслі наближення нашого міста до стандартів КУЛЬТУРНОГО.

  3. И телефончик так никто и на оставил, на который нужно звонить,если есть какие то проблемы или предложения по поводу знаков,светофоров, разметки.

  4. горожанин говорит:Дмитре, Ви задекларували продовження ТЕМИ. То можливо було б в майбутньому закцентувати увагу і на цьому питанні? Адже воно, окрім всього, теж у руслі наближення нашого міста до стандартів КУЛЬТУРНОГО
    ————————————
    Зробимо інакше. Ви запрошені на продовження теми. Сидіти будемо поруч. Ви мені і підкажете. 😉

  5. Отвечая на заданный вопрос в передаче «Все ли могут водить машину?», скажу только, что в Швейцарии (опять о ней 😉 ) водительские права получить очень непросто. Причем возможности пересдач экзаменов (как теоретической, так и практической частей) ограничиваются по времени и количеством пересдач. Если после третей попытки практического экзамена не удается получить права (а это бывает отнюдь не редко, и купить их абсолютно невозможно 😉 ), человека отправляют на прием к психологу, который должен определить, может ли он водить машину. Если ответ положительный — дается еще 4-я попытка, в случае неудачи ему придется забыть свою мечту водить как минимум на 3 года. А дальше все по новой.

  6. а для того что бы устроится в полицию тоже есть тесты? с пробными попытками, или как у нас?

  7. …..и купить их абсолютно невозможно
    ——————————————————
    Oxana, :yes: Це ключові слова в різниці СИСТЕМ організаціі безпечного руху на дорогах Європи і Украіни.
    Щодо пішоходів…..
    Був би Вам дуже вдячний, коли б Ви поділилися тут своіми спостереженнями (можливо знаннями) з того, яким чином на Заході виховують, або вже виховали культуру поведінки пішоходів. Яким чином там притягують до відповідальності порушників з цієі категоріі. Адже, як сказав мені пан підполковник, силком не будеш вимагати у них сплати штрафу. Та й протокол не складеш: «паспорт вдома», «прізвище Іванов», «адреса зі стелі»………
    Коли вже запрошений на наступну передачу, то обіцяю «до крапки» процитувати вашу відповідь в ефірі.
    Щодо складання іспитів….. Теж не менш повчально. Цікаво, а що (чи хто) заважає нам ввести подібну систему?

  8. Мене трохи дивувало, як всі наполягали, що більшість порушників ПДР — це ті, хто їздить на старих машинах вітчизняного виробництва.

    Я б взагалі не ставив би це в залежність. Бо посади нормальну людину за кермо запорожця чи мерседеса — він буде нормальною людиною. З іншого боку, хам — він хам в будь-якому ТЗ — чи то в танку, чи то на лексусі.

    Хоча, стосовно перевищення швидкості, то тут я все ж таки рідше спостерігаю горбатих запорожців, які б носилися по місту більше за 100 км/год. Частіше це все ж таки більш потужні автомобілі…

  9. 5+ Полностью поддерживаю.

  10. Панове, давайте пошукаємо для «МИ» серед свого оточення хоча б одного оштрафованого пішохода. А ще не завадив би хоча б один «мажор» та гламурна блондинка та пенсіонер Васільіванич на «копійці». ҐОто буде ще той «батл» 🙂

  11. Я получила :yes: . Было непросто: только с третьей попытки мне удалось сдать практический экзамен ( Да будет мне стыдно! :whistle: 🙂 ) Был риск попасть на прием к психиатру. :yahoo:

  12. Огорчу 😉 Вас тем, что приоритет пешехода в Швейцарии абсолютный. Водителей так обучают, что они должны быть готовы остановить машину в любой момент, если они находятся на территории города. Много зон с лимитом в 30 и 20 км/ч. Я не вспомню и случая, чтобы штрафовали пешеходов за нарушение. Наоборот часто приходят брошюрки по почте с напоминанием для водителей о том, что есть много беспечных и невнимательных пешеходов (например дети с наушниками в ушах), и водитель должен быть очень осторожен. Нужно конечно отметить, что и пешеходы редко нарушают ПДД, т.к. все пешеходные переходы четко обозначены и находятся в удобных, освещенных и продуманных местах. Разметка очень четкая практически на всех швейцарских дорогах. Поэтому соблюдать правила достаточно легко. В Кировограде о разметке во многих местах уже даже нет и намека. Мне кажется, первое, что нужно сделать — это удобные, четко обозначенные, освещенные пешеходные переходы , а уж потом наказывать нерадивых пешеходов.

  13. «приоритет пешехода в Швейцарии абсолютный»
    Конечно есть пешеходные переходы, регулируемые светофором. Но даже проезжая на зеленый свет, водитель должен быть готов остановиться, если пешеход вдруг оказался на его пути.

  14. С мажорами и пешеходами, трудновато,а вот с блондинкой будет по проще, можно пригласить девушку которая ездит на QQ увешанная вся игрушками, она не против будет лишний раз пропиариться. Игорь Вьюн делал репортаж о ней http://www.youtube.com/watch?v=h5kEiBDS4xM

Добавить комментарий