«…Якщо я попаду в наступний парламент, перший законопроект, який я внесу, буде законопроект про заборону комуністичної ідеології…» — /Г.Герман/
http://zn.ua/POLITICS/kommunist_tsarkov_poluchil_poschechinu_za_ugrozu_snova_rasstrelivat_ukraintsev.
html
Ганно Миколаївно, ждёмс.
Проверьте ссылку: пишет, что страница отсутствует…
——————-
«Це справа рук комуно-московської мафії»…
(Слава Стецько) :yahoo: :mail:
В таком случае,партии Свобода придется пересмотреть отдельные положения своей программы,которые удивительным образом,совпадают с программой КПУ.
ВО «Свобода» и Коммунистическая партия Украины имеют около 20% схожих пуктов
Такое мнение высказал политолог Алексей Валевский в эфире «Эра-FM», передает Цензор.НЕТ со ссылкой на Gazeta.ua.
«Если вы прочтете ее («Свободы») избирательную программу, то обнаружите, что многие позиции в этой программе соответствуют тому, о чем говорят коммунисты: это национализация крупных промышленных предприятий, это деолигархизация, это пересмотр результатов приватизации, это борьба против крупного капитала, это запрет на продажу земли, это запрет на развитие иностранных банков и так далее. То есть так навскидку около 20% или более предложений «Свободы» идентичны программе Компартии», — сказал он.
Алекс, у пості йдеться мова не про «Свободу, не про націоналістів, а про ЗАЯВУ депутата В.Р. від партіі регіонів (під №4 у списку) Ганни Герман.
Вам вже неодноразово пропонували відкрити свій блог і піднімати на ньому теми, які вас дуже муляють.
П.С.
Останнє зауваження, між іншим, зовсім не означає, що я ТУТ у себе (Боже упаси!) забороняю вам щось писати. :mail:
А.К., это ВАШЕ мнение. Я его ОЧЕНЬ уважаю, впрочем, как ….. и все остальные :yes:
Благодарю…
Ваша антикоммунизм и так называемая оппозиционность вас ослепляет…окститесь…
Проверьте ссылку: пишет, что страница отсутствует…
===================
http://zn.ua/POLITICS/kommunist_tsarkov_poluchil_poschechinu_za_ugrozu_snova_rasstrelivat_ukraintsev.html
Ганно Миколаївно, ждёмс.
==================
Приєднуюсь. І я чекаю.
А, враховуючи те, що написав Алекс, то спішу всіх заспокоїти: після заборони комуністичної ідеології держава нічого не втратить. Раз програма Свободи має спільність з програмою комуністів — тоді ця ніша буде заповнена. 🙂
Уточнение: *під номером 14.
Но сути не меняет. Ждёмс)
Это я понял,уважаемый.
Речь идет о принципе «домино».Хотя радикализм Свободы Герман не одобряет ,но она ,как призналась,росла под партизанские песни упивцев.Для нее,Бандера-национальный герой,но он же — икона и для свободовцев.Круг замкнулся! Таким образом,выступая против идеологии коммунистов,она рикошетом бьет по близким по духу «братья и сестрам».Пункты программ сходятся!Бумеранг!
Немного сложновато,но как мог,упростил.
Не надо ничего запрещать! Это неправильно. Все лишнее отомрет естественным путем. Где сейчас Мороз со своими социалистами? На свалке истории еще достаточно места.
А сама «спільність» Вас не дивує і не турбує?!
Швидше у мене на долоні волосся виросте, ніж свобода підмінить комуністів, а комуністи свободу… Цього НЕ буде НІКОЛИ… Навіть і не мрій… B-)
…і не думай, що країні в цілому, і тобі зокрема, буде від свободи користь…
Так свого часу думали і у Німеччині… :unsure:
Здравая реакция.Тем паче,что левая идея не теряет своей популярности в Украине и за рубежом.
» Согласно исследованию, удельный вес сторонников социализма практически не меняется: в 1992 г. таковых было 22,1%, ныне – 22,9%. Минимум отмечался в 1996-м и 2010-м – чуть более 20%, максимум в 2002-м – 27,5%. Приверженцев социалистического выбора не становится меньше невзирая на уход из жизни старшего поколения, которое, как принято считать, в основном и привержено социализму. Значит, убытие в мир иной «бабушек и дедушек» компенсируется «социалистами» из рядов среднего поколения и молодежи, которые почти не жили или совсем не жили при реальном социализме и вряд ли испытывают пресловутую «ностальгию». Стало быть, идеи социализма в нашем обществе оказались гораздо более стойкими и жизненными, чем многие представляли и продолжают представлять.
Итак, смена поколений не привела к устранению социалистических взглядов с «идейного поля» Украины и даже к их ослаблению, хотя и роста популярности их тоже нет. Зато заметно поубавилось граждан, выступающих за капитализм: если в 1992-м его сторонниками были 12,7% опрошенных, а к 2000 г. уровень поддержки достиг 17,1%, почти приблизившись к уровню поддержки социализма, то ныне за капитализм –всего 8,9% народа. «
Лучше спросить, где Волга -)
…оно то так, но, обратите внимание, что как свобода, так и коммунисты повысили на последних выборах свои рейтинги… Обе политсилы…
Этот мой пост в ответ Serg говорит:
24.02.2013 в 16:17
Serg говорит:
24.02.2013 в 16:17
===============
Скажу честно, что я ожидал определённого роста рейтинга свободы на выборах, но я не ожидал роста рейтинга КПУ…
Не открывается… Андрей, если не сложно, пришли мне ссылку по электронке, пожалуйста…
Якщо серйозно, то ні. Вона просто зрозуміла. І схожість деяких поглядів між комуністами та «Свободою» була мені відомою до того, як я від Вас дізнався про існування Олексія Валевського…
«Свобода» позиціонує себе не як демократичну партію та не як ліберальну. В «Свободі» кажуть про соціальну справедливість. Тому така схожість, вона є абсолютно зрозумілою.
Є люди, які порівнюють моральний
Є люди, які порівнюють «Моральний кодекс комуніста» з біблією. Однак це не ставить знаку рівняння між Православною Церквою та КПСС. Чи між Христом та КПСС… Ну, це як приклад.
* з Біблією, звісно.
…і не думай, що країні в цілому, і тобі зокрема, буде від свободи користь…
======================
Ти не прав. Навіть Прем’єр РФ Дмитро Медведєв, коли був Президентом РФ казав: «Свобода краще, ніж несвобода…». Якщо я не помиляюсь. 🙂
Чим більше буде бардака в країні та свавілля від Партії Регіонів та демонстрації того, що на народ їм чхати, тим більше будуть популярними радикальні погляди. Чи то комуністичні, чи то від «Свободи».
В країні, де політика цивілізована, навряд радикальні партії наберуть більше за 5%…
Я впевнений, что Дмитро Анатолійович мав на увазі явно не…..отих хлопців ультра-правоналаштованих, які знищують пам’ятки архітектури… :unsure:
свавілля від Партії Регіонів
===================
Це ти вже сам собі надумав… Якщо було б свавілля, тиб тут не писав казки про ПаРтію…
:mail:
Який ти сурйозний… :scratch:
А всі якраз думали, що Медведєв саме про Тягнибока та Фаріон казав. :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Поки що, Україна, звісно, це не Північна Корея, де слони мають плакати через смерть вождя… Поки що.
Я пишу зараз про зґвалтування Конституції, про нелегітимне прийняття законів, про демонстративне нехтування тими законами врешті решт. І все це видно неозброєним оком.
Поки що це можна аналізувати. Що буде далі — час покаже. Але до правової держави Україні поки що дуже далеко… 🙁
Ти отримав листа?
A.K. говорит:
24.02.2013 в 15:34
——————————————————
???????? :unsure:
Какая ж она МОЯ. Это ж вашего однопартийца.
Оппозиционность?….
Если оппозиционер тот, кто не хвалит ПР, то так тому и быть — значится я оппозиционер.
Поки що
=========
На нет и суда нет…
Фарион вообще невменяемая…
Принаймні, дивна дівчинка. :yes:
Ти листа отримав, чи ні?
Алекс, при всіх «причудах» пані Герман, я здогадувався, що вона розумна жінка. А після іі заяви «круг замкнулся» — вона таки справді РОЗУМНА.
🙂 :good:
Да, спасибо…
Полная ерунда…
Кто такая какая-то Татьяна Чорновил? Правильно никто…
Герман тогда не знала, что без КПУ туговато будет голосовать в новом Верховном Совете… :mail:
Будь ласка.
«Герман тогда не знала, что без КПУ туговато будет голосовать в новом Верховном Совете… »
Все вона знала. 🙂
да, читай выше…
«Кто такая какая-то Татьяна Чорновил? Правильно никто…»
=====================
Так про кожного можна сказати… Але як це негарно…
да, читай выше…
=============
вже прочитав)))
…не перекручивайте…
Если вы о Герман, то она не представляет волю и мнение ПаРтии…а то, что она сказала для присутствующий зрителей…то другого она сказать и не могла…
Єлисаветградський лікар говорит:
24.02.2013 в 17:22
===============
Я тебя не сильно огорчу, если скажу, что мир жесток… :unsure:
Єлисаветградський лікар говорит:
24.02.2013 в 17:18
==================
Не переоценивай её возможности предсказателя….
…Итак, смена поколений не привела к устранению социалистических взглядов с «идейного поля» Украины и даже к их ослаблению,
————————————————- Алекс, ну вы и гаразд соскакивать с «горячей сковородки».
Ще раз нагадую, мова йшла (читайте хоть заголовки) про КОМУНІСТИЧНУ ІДЕОЛОГІЮ і іі провідників в Украіні симоненківців, а не про «прівєрженцев соціалізму». Між соціалізмом Мороза навіть і Петрухою — ПРІРВА!
До речі, а скільки там комуністів мажоритарників обрав НАРОД в депутати?
Думаю, якби за них не голосував «народ» в протигазах, то і по списках був би той же результат.
Єлисаветградський лікар говорит:
24.02.2013 в 17:22
=======================
Да… Помнишь ещё из фемен приходила девица бюстом сотрясала перед Вадимом Колесниченко…Ручищами своими махала? Дикость оппозиции очевидна…
…не о чём… :scratch:
Це не світ жорстокий, хоча він таки жорстокий. 🙂 Але не прикривайся світом, коли сам щось пишеш. B-)
Помнишь ещё из фемен приходила девица бюстом сотрясала перед Вадимом Колесниченко…
=====================
Фемен — не дорівнює опозиції. 🙂
І ні, не пам’ятаю. Я не противник еротики, але не можу сказати, що відслідковую кожну появу Фемен на телеекрані. Чомусь нецікаво.
Я прекрываюсь…
предлагаю снова перечитать тебе A.K. говорит: 24.02.2013 в 17:17
Єлисаветградський лікар говорит:
24.02.2013 в 17:41
======================
И я не отслеживаю, это их Савик с целью провокации вероятно пригласил…
предлагаю снова перечитать тебе A.K. говорит: 24.02.2013 в 17:17
=====================
Перечитав. Обзивати людину «никто» негарно. Моя думка не змінилася. А жорстокість світу тут не відмазка. 😉
Как знаешь, от того, что ты против, она не перестала быть тем, про что я написал…
Как знаешь, от того, что ты против, она не перестала быть тем, про что я написал…
=======================
Ні. Це ти не припинив писати те, що ти пишеш. А це не одне й те саме… 😉
Таня гораздо более кто по сравнению с Вами, Александр. И в плане профсостоятельности, и в плане медийности. Ну если мы о политикуме) Так что рассуждайте профессионально)
Разговор ни о чём…
Разговор ни о чём…
==================
Кому як. Втім, ти його почав. Почитай слова Смірнова. Неприємна, можливо, але таки правда.
urasmi говорит:
24.02.2013 в 17:53
…сказала для присутствующий зрителей…то другого она сказать и не могла…
————————————————-
І багато у вас там у партіі таких лицемеров?
Жах! А вона ж здається була ще й радником президента :scratch:
Жизнь рассудит…
…вообще нет лицемеров, а вот в вашей… :scratch:
…вообще нет лицемеров
=====================
бугага
А.К, :good:
Просто, но как аргументированно!, а главное — профессионально. :yahoo:
Андрей, это для тебя неприятно, но правда…
Андрей, это для тебя неприятно, но правда…
==================
Саш, як би це для мене було приємно, якби це було б правдою… 🙁
а вот в вашей…
————————————————-
:wacko:
Александр, от вас? …. Не ожидал. Может какую игрушку дать?
Вы эту тему создали, я то тут при чём… :unsure:
Свободу чомусь помилково називають «крайньою правою» партією, хоча насправді вона є крайньою лівою. Націоналізм не вимірюється шкалою «право-ліво», і може бути притаманним обом напрямкам.
Нечасто, Дмитре, я з тобою погоджуюсь, але тут, мабуть, ти прав. :yes:
тоді давай без «мабуть» 🙂
краеугольным камнем любого левого движения является интернационализм.
так что правое, использующее частично социалистические лозунги, и, уверен, серьезно к этому в свободе не относятся. это партия для игры, не для работы.
Цитата из А.К.: «Скажу честно, что я ожидал определённого роста рейтинга свободы на выборах, но я не ожидал роста рейтинга КПУ…» На мой взгляд прирост произошел за счет тех, кто раньше голосовал за ПР. За «покращення» голосовать уже не хочется, а до «Свободы» еще не дозрели.
это партия для игры, не для работы.
=======================
Гадаєте, Бенюк, Тягнибок, Запорожан — не серйозно ставляться до ідей, які проголошують? Питаю, бо дійсно цікаво.
про Бенюка несерьезно, я помню, как он славил за Еду! за еду) тоже крайне проникновенно
Тягнибока не знаю, глаза у него больно веселые для веры в химеры, думаю, исполняет
Запорожан, может, и серьезно, я его считал более вменяемым человеком, но он, похоже, всерьез увлекся нацисткой риторикой. Подзабрало дяденьку.
Есть проверенная схема — запад против востока, украиномовни против русскоязычных, московскоправославные против киевскоправославных и т.д. Только в этом сценарии Янукович проходит на второй срок. Для этого варианта нужны спектакли с памятниками Ленину, бандеровский флаг в енакиево и т.д. Помните, где активисты Тризуба и прочих неподконтрольных наци? Они в СИЗО. Теперь у нас одни наци, выставочные, карикатурные, сильно фарионистые, с переводчиками.
Вот и думайте головой, для чего и кому))
urasmi говорит:
24.02.2013 в 21:42
================
:good: :good: :good:
urasmi говорит:
24.02.2013 в 22:07
==================
Дякую. Пошукаю агітацію Бенюка за єду. Не знав. Не сприймаю і Вашу точку зору за істину, однак дуже корисні для мене від Вас приводи для роздумів. За що — дякую. :yes:
«Не сприймаю і Вашу точку зору за істину»
======================
Це я про те, що якраз і намагаюсь думати головою. Сподіваюсь, не образитесь. 😉
Є люди, які порівнюють «Моральний кодекс комуніста» з біблією. Однак це не ставить знаку рівняння між Православною Церквою та КПСС. Чи між Христом та КПСС…==============
Если вспомнить инквизицию христиан, историю крещения Руси, уничтожение дохристианских религиозных объектов и постройку на их месте церквей, и многие другие вещи то один другого стоит. Хотя христианство выросло из иудаизма а КПСС из РСДРП (б) а эти еще более .
а до «Свободы» еще не дозрели.
—————————————-
Хм… А треба? B-) Свободівський електорат і справді здебільшого складається з тих, хто або затримався у пубертатному періоді (причому, незалежно від віку) або вже промайнув свій інтелектуальний пік (якщо такий взагалі траплявся на шляху). :mail: Ну а дехто і справді досить майстерно грає роль або відробляє, як влучно було зазначено.
А взагалі трагедія країни у тому, що чмошність нинішньої влади декого змушує кидатися навіть у бік ОТАКОГО та вбачати у цьому панацею… :negative:
«Запорожан, может, и серьезно, я его считал более вменяемым человеком, но он, похоже, всерьез увлекся нацисткой риторикой. Подзабрало дяденьку.»
Юрію, не знав, що Ви так прискіпливо вивчаєте моє «наслєдіє». Книжок не видавав (мій «Майн кампф» ще у рукописах), остання публікація у газеті — інтерв’ю із Шаталовим у «КП» ще у серпні чи вересні минулого року. Якщо є фрагменти аудіо- чи відеонарізок з «нацисткой риторикой», прошу — в студію!
Інакше — розцінюю як спробу опорочити ім’я порядної людини, ким себе вважаю, або спосіб нечистоплотної політичної боротьби чи агітації…
… Особливо вбивчим аргументом в ідейній міцності і переконаності Тягнибока є його «глаза … больно веселые» :unsure:
пан Запорожан, Вы нацистской риторикой увлеклись не как ритор, а как потребитель
Я уже не помню, из-за какого именно поста я снес Вас в ФБ, но то, что Вы там постили — это несерьезно для пятидесялетнего человека)
Насчет опорочить — Вы, походу, ебнулись) Я в партиях не состою, в штабах не служу, к Вам на протяжении всей жизни относился с уважением и симпатией, равно как и к Вашей журналистской карьере. Если Вам нехуй делать — подавайте в суд.
По поводу Тягнибока — откушивали мы разок в киевском Шницеле, он тже Блаженный Августин(никаких нацистских намеков), очень весел и русскоязычен был Ваш фюрер)
Вы вот , журналист со стажем, помните гала -выступления Богдана Бенюка и Таисии Повалий на пламенной Бобринеччине или тоже это моя спроба опорочити?)
Справді, Руслане, не «Свобода» винна, що суперінтелектуальним і непубертатним доля вже давала чудовий шанс не допустити «трагедії країни».
Серед них були і Ви на посаді секретаря міської ради. А що у вихлопі? Як люблять штрикати всім попередникам В’юн і Богданович — знамените 405-е рішення по земельному дерибану, в якому благополучно взяли участь і регіонали, і бютівці з фронтозмінівцями. Інтелектуально, без всякої «нацистской риторики»…
а Вы уверены, что свободовцы не влились бы в увлекательный процесс дерибана?)
Я часто виступаю на мітингах і досить регулярно на ТБ(ток-шоу «Ми»). Тому — не лише «потребитель», але деяких думок і проізводітєль.
Тому прошу — надайте докази «нацистской риторики», бо з цієї теми Ви спригнули.
Роботи у мене вистачає, та й ніяким судом я Вам не погрожував. Ми ж намагаємося спілкуватися і шукати істину…
… Який жах: мій фюрер Тягнибок не лише «в киевском Шницеле» був русскоязичним, він так обнаглів, що вже і на брифінгах цим щєголяє. Його «Оцените красоту игры» показали всі центральні телеканали. І нічого. Це показує, що він володіє і російською мовою. А в «Шніцелі», до речі, він не закони писав, а з Вами у компанії откушивал. Відпочивав тобто…
Бенюк у «Свободі» року десь із 2007-2008. ДО цього, може, десь і фестивалив із Таєю. Він АКТОР, ми йому прощаємо :yahoo:
Як казала мама Лукашина:» Поживем — увидим…»
ну дык я и говорю про веселые глаза, кстати. ен вижу в этом ничего плохого, обычно у политиков глаза хреновые, плохие
насчет в студию — сделайте скриншот Ваших февральских постов в ФБ и обсудим его коллективом блогеров, там и картиночки занятные, и статечки отличнэ
Про Бенюка, значит, не помните и прощаете . Отлично
Может, Вы и русскому народу простите его существование на земле?))
Давайте поговорим просто — вопрос-ответ
В Украине проживает миллионы русских. В публичных выступлениях лидеры Свободы называют нас оккупантами, а наш язык — иностранным. Вы согласны с такой постановкой вопроса лидерами вашей партии?
Юрію,немає смислу скріншотити. У мене там близько 900 друзів, і серед них майже всі активні блогери «УЦ». Тобто, свої ФБ-симпатії я не ховаю,їх бачать всі мої знайомі і друзі, і жоден з них, крім Вас, не побачив там нічого нацистського. До речі, у ФБ я практично теж не коментую, немає часу. Просто перепощую те, що сподобалось…
Друга частина коментаря — серйозніша. Відповім коротко. Якщо буде потреба — то пізніше в окремому пості. А покищо так:
росіяни — громадяни України, які народилися тут і проживають в Україні постійно, апріорі не можуть бути окупантами у своїй країні. І лідери «Свободи» ніде, жодним чином не називають росіян-громадян України окупантами. Це нонсенс!
Громадяни сусідньої держави Російської Федерації ( як росіяни, так і представники інших національностей), які не визнають української держави ( Затулін, Жириновський тощо), не визнають української мови, вважаючи її «южнорусским наречием» великого и могучего, які принижують духовні цінності українців і намагаються задушити паростки відродження українства на своїй, Богом даній, землі — у нашому розумінні є ОКУПАНТАМИ, ворогами українського народу і української державності.
Це коротко.
«Свобода» вважає російську не іноземною мовою в Україні, а мовою національної меншини, хоч і досить чисельної. Тому вимагає від усіх громадян України усіх національностей володіння державною мовою, що закріплено у Конституції України. На жаль, деяка частина росіян і російськомовних українців зневажають цю вимогу Конституції, і вимагають тих прав для російської мови, які існують в Російській Федерації. Це неприйнятно. Чому нацики, як ви нас називаєте, Запорожан і Тягнибок вільно володіють і українською, і російською мовою, і вживають їх відповідно до ситуації, а інтернаціоналісти більше як одну мову — російську, звичайно — осилити не можуть? :mail:
я, пан Сергій, дуже прискіпливо вивчаю матеріали, яки мені пропонуюсь френди у своїх блогах. помічаю все)
Ви смикаєтесь від мого питання, як чорт на гойдалці. Питання було в тому, нагадую, що лідери Вашоі партіі ВЖЕ називаюсь росіян, яки є громадянами України, окупантами, ВЖЕ пропонуюсь нам сідати в потяги до москви, ВЖЕ збираються прикрашати нами гілля і ВЖЕ називаюсь російску мову іноземною. А Ви робите страшні очі та кажете — ні, товариство, такого не було! це маячня! наведить приклади! Вам навести приклади по кожному ВЖЕ?
Як інтернаціоналіст, я можу спілкуватися з Вами, не тільки рідними для мене російською та українською, а й польскою, англійською, та дуже поганою іспаньскою мовами. Найближчим часом маю опанувати білоруську, бо це мова моїх братів та й подобається її звучання.
А Вам нагадую мій прогноз — через декілька років Вам, як порядній людині, буде дуже прикро за Вашу партай. Як всім нам прикро за Віктора Ющенка. Тільки буде ще гірше. Буду дуже радий, якщо мій прогноз не ствердиться.
Коли будете в змозі відповісти чесно на моє перше питання, можемо продовжити, у мене є ще, шо спитати.
Азбука-социализм-первая стадия коммунизма,исходя из коммунистической идеологии.