Подав до міської ради проект рішення «Про затвердження Порядку замовлення будинковим комітетом у багатоквартирних житлових будинках послуг з утримання будинку та прибудинкової території» http://kr-rada.gov.ua/proekti-rishenn-kirovogradskoyi-miskoyi-radi.html
Суть даного проекту рішення зводиться до наступного:
На даний час до переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території входять такі послуги як:
Прибирання прибудинкової території;
Вивезення та знешкодження побутових та великогабаритних відходів;
Технічне обслуговування ліфтів;
Енергопостачання ліфтів;
Технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем теплопостачання, холодного водопостачання, водовідведення та зливової каналізації;
Дератизація;
Обслуговування димовентилізаційних каналів;
Поточний ремонт конструктивних елементів;
Посипання призначеної для проходу та проїзду частини прибудинкової території протиожеледними сумішами;
Освітлення місць загального користування;
Також іноді включають послуги з прибирання сходових клітин будинків.
Я ж пропоную зменшити перелік таких послуг. Тому, що обслуговуванням ліфтів у нашому місті займається два підприємства ТОВ «АСТА» та КП «ГЕРКОН», обслуговування димовентилізаційних каналів займається КП «ПЛАМЯ», а вивезення побутових відходів виведено зі структури тарифу послуг з утримання будинків та прибудинкової території згідно рішення сесії міської ради.
Тому за КРЕПами і ЖЕКами слід залишити лише ті послуги, які дійсно ними виконуються і розподілити їх на:
а) «Обов’язкові послуги»:
прибирання прибудинкової території;
технічне обслуговування внутрішньо-будинкових систем тепло-водопостачання, водовідведення і зливової каналізації;
освітлення місць загального користування
б) «Послуги по замовленню»:
прибирання сходових клітин;
дератизація;
поточний ремонт конструктивних елементів, інженерних систем і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього благоустрою, розташованих на прибудинковій території.
Завдяки зменшенню переліку послуг зменшиться розмір тарифу на оплату послуг з утримання будинків та прибудинкової території.
Також у вказаному проекті рішення наділяються значними повноваженнями голови будинкових комітетів. Їм будуть надані повноваження замовляти послуги у КРЕПів і ЖЕКів, а також контролювати їх виконання. Тобто саме представник споживачів – голова будинкового комітету матиме право визначати які послуги і в якому об’ємі буде надавати ЖЕК (КРЕП). Це повинно зробити значно прозорішими відносини ЖЕК (КРЕП) – споживач.
Ще раз наголошую на тому, що я категорично проти того, щоб послуги з утримання будинків та прибудинкової території надавались приватними структурами, я за те, щоб навести лад у наданні таких послуг ЖЕКами (КРЕПами).
А зачем это ЖЕКам отдавать? Есть мысль, что неплохо было бы ввести конкуренцию. Заходит на рынок услуг такая себе клининг-фирма, которая предоставит эти услуги даже дороже, но реальные услуги. И вперед. Пусть ЖЕК попробует побороться за деньги. И еще один вопрос, как к депутату. Представителю власти. Законотворцу. Согласно закона о доступе к публичной информации я могу узнать сколько получает начальник ЖЕКа в месяц? Является ли КОММУНАЛЬНОЕ предприятие — бюджетным?
По поводу разграничивания услуг идея очень хорошая, но боюсь ничего у вас не получиться. Не согласяться наши чиновники, отдать такой большой кусок празничного пирога. Что касаеться частных структур при поставке услуг: «Павел как вы думаете если появяться частные структуры, которые буду предоставлять качественный услуги ЖКХ и народ масово ломанетсья к ним. Может тогда наши ЖЕКи начнут шевелиться?». ИМХО наши ЖЕКи — мертвы и их легче похоронить, чем пытать методом клизмы их воскресить. B-)
двумя руками за! У меня та же мысль. :good:
ЖЕКи, КРЕПи за організаційно — правовою формою є комунальними підприємствами. Організаційна правова форма як бюджетне підприємство існує лише в уяві керівництва ЖЕКа № 3. Відповідь ЖЕКа № 3, яка процитована у Вашому записі «МОЛЧАНИЕ ЖЭКА №3. ЗАГАДКА ДЛЯ ЮРИСТОВ» немає нічого спільного із законодавством України.
Лучше возглавьте реформу ЖКХ!
Міська рада розглянула мій проект рішення, але нажаль його підтримало лише 34 депутата з необхідних 39. Ось так хоче навести лад міська влада у послугах з утримання будинків та прибудинкової території.
Павел, кто же себе во вред будет работать…Поддержать ваш проект и уменьшить количество поступающих денег. Не нужно быть Вангой, чтобы заранее сказать, что не поддержат. Очень жаль, проект действительно был хороший — для людей.
Я бы очень хотел послушать доводы, тех депутатов почему они не проголосовали за этот проект. И реформу не проводят, и проекты режут. :scratch: