Вже 3 місяці працює Центр надання адміністративних послуг. Багато роботи зроблено, багато ще прийдеться зробити. Скажіть вашу думку про роботу цього Центру — Що потрібно зробити? Що потрібно вдосконалити? На що скарги? Чи є корупційні діяння збоку чиновників, збоку управлінь? Які побажання?
Пропоную створити громадський моніторинг роботи цього Центру. Люди повинні надавати пропозиції, підказувати про проблеми в роботі цього органу, висвітлювати недоліки. Адже, якщо буде громадський контроль, то й відповідальності більше буде. Ми відслідковуємо рівень задоволеності населення, але……
Хочу почути вашу думку з цього приводу
…с работой центра пока не сталкивался — характеристику дать не могу… Но коррупции там нет…вся коррупция начинается выше дозвильного центра…в прямом смысле слова…на верхних этажа здания…
в Приватбанке (может и в других тоже) получаешь какую-то услугу и тебе следом приходит смс:на какой балл вы оцениваете работу банка?кроме того на окошках возле касс высят таблички с номером тел.,куда нужно позвонить если не работает касса,очередь и др. Неплохой мониторинг работы
Біля кожного стенду в центрі висять скриньки для «скарг та пропозицій». Біля них же знаходяться анонімні анкети, за допомогою яких ми відслідковуємо рівень задоволеності населення. Смс також скоро буде!