Вот теперь заживём!

Чогось таки нам для розвитку міста до цього часу не вистачало. Чого саме? Кращі партійні уми билися над цим питанням і ось, нарешті, прорвало! Завтра! Це станеться завтра!!! На сесії Кіровоградської міськради нарешті буде створено не щось вам там, а ціле комунальне підприємство „Агентство розвитку  м. Кіровограда”. Цілі, як зазначено в проекті рішення, чіткі, ясні і благородні:»з метою сприяння залученню інвесторів і покращення інвестиційного іміджу міста». Отак от. А ви кажете «Рога и копыта».. Агентство дасть фору, навіть не сумнівайтесь.  :mail:

Вот теперь заживём!: 87 комментариев

  1. А може Ярику, нарешті, директорське крісло підшукали? :mail: Якщо так, то я знімаю всі претензії. :yes: Дикій енергії потрібен цивілізований вихід!

  2. «- А с какой целью взимается плата?
    — С целью капитального ремонта Провала, чтоб не слишком проваливался.» :good:

  3. :yes: :yes: :yes:
    а то прославиться Кіровоград — не гірше Чорнобиля…

  4. Сподіваюсь, що завтра цей проект рішення не буде підтриманий радою, бо більшої дурниці куди витратити 260 тис. грн. з міського бюджету — вигадати складно.

  5. отчего же?дай волю, и не такое вигадают! 😉

  6. та вы все не поддерживаете, чтобы не предложили ПР.

  7. Вы только умеете критиковать, а сам то что сделал для людей Паша? Языком говорить все умеют. Предложите Паша хоть что-то свое, а не черпайте у других. Дайте хоть какой-то проект для города. Критиканить все умеют

  8. А чем вас не устраивает то, что эта власть создает организационную форму, которая будет привлекать инвестиции, проводить работу с инвесторами? Прошлая власть только деребаном занималась, а эта хоть что-то делает. Хотя и ее нужно сменить давно. Как один «верный» кандидат пишет на ситилайтах — «Час змінити владу!». В Александрии тоже нужно создавать такую структуру давным давно. Цапюк не будет слюни пускать, как эти пустили, а конкретно примет решение и все.

  9. просто,если вместо наведения порядка,создают «Штаб По Наведению Порядка»,становится понятно,что до самого наведения порядка очередь дойдет не скоро…(USSR детектед).

  10. Какому Ярику?
    ———————————————
    Поживете серед нас трохи, дізнаєтесь і познайомитесь. :yes:
    А Ви справді збираєтесь бути кандидатом на наступних Олександрійських мерських виборах? B-) (Як атор блогу я маю можливість бачити ваш мейл, він досить промовисто про це говорить).

  11. А чем вас не устраивает то, что эта власть создает организационную форму, которая будет привлекать инвестиции, проводить работу с инвесторами?
    —————————————————
    Організаційна форма у вигляді Управління економіки, у якому з незапам»ятних часів існує відділ інвестиційної діяльності та підприємництва вас категорично не влаштовує?

  12. Степанычу 🙂 :good: Руслану — аналогічно 🙂

  13. Alexandryja, при чому тут ПР і здоровий глузд :unsure:
    П.С.
    Вибачаюсь, якось двусмысленно вийшло.

  14. Ти вважаєш, що як не працює, то треба махнути рукою і вигадати щось інше?

  15. Шевченко Шевченко))).
    Шановна, що ви маєте на увазі — розродився?

  16. Руслане, так ви ЗА чи ПРОТИ цієї ідеї?

  17. Ви думаєте, що управління економіки здатне ефективно працювати у цьому напрямку? У чому ж дурниця? Всі міста, які думають про свій розвиток, вже відкрили такі Агенції. Ви думаєте що вони дурні?

  18. Ну конечно, Ведь поиск инвесторов и разрыв порочного круга клановых схем на Кировоградщине это пустая трата денег! :yes:
    Куда лучше потратить их на выплату материальных помощей, пополнение автопарка, псевдорасчистку деревьев!

  19. Як там в анекдоті, «… а чему же она Рада, а тому шо не Дума!»
    Гарний проект. Навіть несподіваний! Підтримую!

  20. Павел, ты мог себе позволить сделать для города достаточно! Ты ведь помнишь что был заместителем мэра Кировограда — директором Административного департамента горисполкома?! :whistle:

  21. а хто сказав, що цей центр розірве «порочні кола», а не створить нові?

  22. я просто питаю!
    у нас при РДА створений подібний центр залучення інвестиції, який має шукати залучення грантів, інвестиції і так далі.
    а практично все це лежить на відділі економіки, який курирує перший заступник голови РДА. от я й питаю… чи працює в кіровограді відділ чи управління економіки

  23. Згоден! Моя б воля, я змінив би формат роботи виконкому. Всі підрозділи повинні перейти від формату статистів та споживачів до формату фандрайзерів, підрозділів, які працюють на залучення та розвиток (вцілому). Фандрайзинг та залучення інвестиції (коштів) повинні бути як пріоритет у роботі виконкому. Звісно, якщо так міркувати, як міркує Павло Топчій (можливо це позиція фракції, не його особиста, але) щодо 260 тис. грн.. з бюджета, то можна говорити, що ці кошти можна направити на матеріальну допомогу чи асфальтування прибудинкової території біля якогось будинку, тобто вирішення однієї з 10 млн. проблем міста, але це не вірний крок. Залученя інвестицій – похідна розвитку міста та вирішення проблем міста. Ми не говоримо про комунальне підприємство — в ім’я комунального підприємства, ми говоримо про розвиток міста, про стратегічні цілі, які необхідно досягнути. Задача ефективного керівника полягає у тому, щоб окружити себе професіоналами, забезпечити їх необхідними ресурсами для досягнення цілей, поручити завдання та проконтролювати їх виконання. Така моя позиція.

  24. залежить все від того, хто не побоїться взяти відповідальність і довести проект до кінця як писав Чарлз Лендрі!

  25. Дякую за крісло. Однак я думаю мене хоча б поставили до відома про це.
    Станом на цю годину я про своє можливе призначення не знаю :mail:

  26. Управління економіки не здатне, а новостворене Агентство апріорі буде здатне? В чому прикол? Чи модна назва так вплине, чи як?

  27. Антон Шевченко говорит:
    11.09.2012 в 19:03
    Ви думаєте, що управління економіки здатне ефективно працювати у цьому напрямку?
    ============================
    …так…понятно…опять под кого-то должность создают… Старая песня…

  28. …нужно посмотреть, кто станет начальником этой

  29. Правильно пишешь.
    Задача эффективного руководителя ИМЕННО в этом и состоит!!!!
    Я вот имела удовольствие убедиться как «эффективно» работает вновь созданная структкра «единого окна».
    Там ,действительно, что исполнители -«проффесионалы», что руководитель «контролирует» работу.
    ЖЕСТЬ !
    Еще одну химеру создадим,так и будем РАБОТУ РАБОТАТЬ ! Но ПОНТЫ поколотим !
    Не с нашим счастьем ТАКИЕ структуры создавать,хотя заниматься инвестициями, действительно, нужно, ПРОФЕССИОНАЛЬНО, а не на уровне художественной самодеятельности.

  30. …Лена, посмотрим по кадровым назначениям и первым шагам этого агентства…

  31. Антоне, гарна ідея. Та є одне АЛЕ. Міськвиконком і міськрада не спроможні сформувати інвестиційний клімат по визначенню. Його формує політична і економічна ситуація в КРАІНІ, а також діючі закони. Те що залучає місцевий бізнес обходиться і без міськоі влади. Вже добре, якщо не ставлять палки в колеса.
    Тому мабуть вже краще в даній ситуаціі «вирішення однієї з 10 млн. проблем міста,» аніж садити нових чиновників на нашу шию.

  32. Окрім цього, я змінив би формат районних у місті рад. Вони точно повинні стати Агенціями розвитку територій. З них я б точно розпочав би реформу. Таким чином можна зберегти і робочі місця (скоро їх не буде) і розвивати місто. На базі районних в місті радах необхідно створити ІТ-сектори, з кваліфікованими програмістами, які будуть працювати у сфері ІТ-технологій, роботи у цьому напрямку дуже багато (КП, освіта, медичні заклади). А не плакати, що у них все відібрали. Ось наприклад, в 2013 році, ми в міській раді будемо запроваджувати систему електронного документообігу, яка коштує не одну сотню тисяч гривень. Наприклад, такий програмний продукт могли б розробити такі ІТ-шники. Можуть виникнути проблеми з ліцензуванням, але якщо ми не в комерції, то можна і без цього ібійтись. Про ІТ-кластери не буду сьогодні писати. І звичайно бізнес-інкубатори, як же без них. Є бачення розвитку і цих напрямків. Агенція розвитку вкрай необхідна місту — І КРАПКА. Місто повинно розвиватись

  33. ох і Людмила Володимирівна, а я перервав ВІДПУСТКУ (4 роки не був), щоб Вам допомогти у питанні дозволу для вашої організації, вийшов на роботу, плідно попрацював з СЕС. Вирішив по-суті. А ви мене так …. :bye:

  34. Шановний, а ви знаєте чим буде займатись ця агенція? А чи знаєте ви про «закон про корупцію»? А тепер запитання: — Чи може упр.економіки займатись такою діяльністю?

  35. Антон, робота має бути налагоджена так, щоб проблем у людей не виникало!
    скільки людей приходять у відділ?проблеми виникають у багатьох?
    сам думай, що треба виправляти в самій організації!

  36. може, все буде дуже природно й фізіологічно?
    ох уже цей Кочін (сварюся пальчиком)

  37. Це при тому, що відповідно до нормативної бази видача цього дозволу 10 днів. Після того, як прийняв заявку держ. адміністратор, дозвіл був отриманий на наступний день. Це при тому, що СЕС не у моєму підпорядкуванні!!! Може Шевченко винуватий, що у СЕС закінчились у той час рахунки-фактури? Так ще й СЕС в кінці була ні в чому не винувата. Крайньою зробили іншу людину.
    Всі працівники отримали попередження. Зараз ці недоліки у них усунуті. Так у чому ЖЕСТЬ?

  38. Так это ты там начальник?
    Тогда есть смысл поговорить по-существу ( без шуток говорю).
    А помог ты не мне, а себе.
    Потому что из-за «хорошей » работы этой конторы предприятие (и город) могли потерять в следующем году не один миллион!!!!!
    И что бы тогда тебе,как руководителю, сказал Большой Руководитель?
    Вот такие , брат дела.
    А санстанция сработала отлично.
    И никакой твоей заслуги в этом НЕТ.
    Там работал мой Главный конструктор.

    Позвони мне завтра,встретимся,поговорим.
    Я верю,что ты , действительно, хочешь перемен.
    Тебе бы еще наставников нормальных !

  39. Это не правда ! Тебя дезоиформировали.
    Они не регистрировали документы,а посылали моего работника самого бегать по всем структурам.
    И только,когда все было проверено и надо было только санстанции дать заключение,твои сотрудники зарегистрировали документы.
    Если у вас есть видеозапись посещений.
    ,проверь КОГДА приходил мой сотрудник и СКОЛЬКО раз он к вам приходил.
    Я думаю,что не предупредишь своих сотрудников,а выгонишь!
    Потому,что они еще не раз тебя подставят.

  40. ага, у нас розповсюджена практика насильницького звільнення з держслужби…
    а найсмішніше — народ не проти!
    відсуджується потім через суди, отримує компенсацію…
    тому й поводяться так — чхати їм на тих, чиїми слугами вони є!

  41. Не буду виправдовуватись, не буду більше казати, що саме я і вирішив по-суті ваше питання. Підняв на всю СЕС, заради того, щоб вам допомогти. Ви це прекрасно знаєте. Я був у відпустці, мене не було в місті. Мені доручено було реалізувати цей пілотний проект і він реалізований, але не у повній мірі. Нажаль держава не профінансувала наш проект. Якщо координувати роботу більше 50 людей, самі знаєте як це, то проблеми тикучі є завжди, нехай невеликі, але є.. І та дрібниця, а я вважаю чистим співпадінням обставин цю ситуацію, коли керівника підставили його спеціалісти (я за СЕС), за що отримали попередження.. В кожній організації є свої проблеми, особливо в нових структурах. Ви це знаєте, самі створювали структуру. Всі новостворені організації, як діти, з токжним роком все крепкішими стаю на ноги. Роблять перші кроки. Методами проб та помилок. Але… Нам всього 8 місяців, не 8 років, як Вінницькому Центру, як його всі хвалять. Тому я не сприймаю цю інформацію, як свою вину. Я завжди буду підтримувати бізнес та роботодавців. Якщо принципово-важливе питання завжди беру його на особистий контроль чи то роботодавці міста, чи то пенсіонери, чи то Ветерани. Кількість подяк від звичайних людей, від квартальних комітетів не рахую.

    У мене не має вашого телефону. Хотів би поспілкуватись при особистій зустрічі.

  42. Вельмишановний, ну по перше, буде ДУЖЕ добре, якщо про ЦЕ будуть знати депутати (а не я) ,які прийматимуть рішення. З деякими спілкувався — чекають лише команди!!!! (між іншим, як і по решті питань).
    По друге, щодо «закону про корупцію»….
    В агенцію наберуть людей з Марсу?

  43. а ти сказав не правах майбутнього директора чи як? 😉

  44. …человеческий фактор погубит у нас в городе любые начинания…

  45. Я не про те. Кажу за те, що ті напрямки, яким буде заяйматись Агенція, а це: написання бізнес-планів та ТЕО для підприємців, просування (промоушн) продукції, супроводження інвестицій, лобіювання інтересів підприємств на рівні держави тощо, упр.економіки відразу звинуватять у корупції, почитайте закон. Такий вже закон прийняли. Та й власне основне питання — чи будуть працювати ефективно в упр.економіки, на результат, на ту з/п що платят у виконкомі, зокрема у цьому управлінні? Більш детально за цю Агенцію повинен розповідати її координатор, а не я. Я просто говорю своє власне бачення.

  46. Руслане, ти ж працював у виконкомі і був фактично другою особою в місті! Що, забув мабуть скільки отримує спеціаліст в управлінні економіки? Ти не розумієш у чому питання. Ви хочете «щоб все було і за це нічого не було». Серйозні робота повинна бути більш менш оплачувальною! Повторююсь, всі міста, які думають про майбутнє, про свій розвиток, вже давно створили такі агенції. Не потрібно жити по- старому, як жила ваша команда. Спеціалісти деяких управлінь виконкому не знали навіть що таке комп’ютер. Тоді потрібно було казати, що для міста ефективно, а що ні.
    Шановні, давайте конкретні пропозиції пропозиції пропозиції. Бо вам НЕ РОБИШ — ПОГАНО, РОБИШ — ТАКОЖ ПОГАНО. Зустріньтесь з керівником проекту, він вас переконає у необхідності створення агенції.

  47. Саша, може людина вже від’єдналася від інтернету та, або відповідає, або зайнята іншою роботою. Можливо, пізніше ти ще отримаєш відповіді на свої запитання. 😉

  48. Саша, може людина вже від’єдналася від інтернету
    ===============
    …утром подключится…

  49. Дійсно Руслане, багато в чому буде залежати не від назви і повноважень, а від персоналій, які матимуть змогу реалізовувати проекти!

  50. які агенції?!
    Районні у місті ради уже більше року нічого окрім організації роботи управлінь соцзахисту не роблять! останні кадри втікають звідти!

  51. А чому саме місцевий бізнес. Особисто мені цікаво дивитися за межі області, навіть за межі України! У світі доречі є багато наших земляків, які могли б і хотіли б допомогти! Що від нас потрібно — пропозиції і чіткі взаємовигідні проекти!

    Наприклад однією з проблем міста є будівництво і забудова….. нашим земляком є екс-міністр будівництва РФ нині голова Асоціації будівельників Росії та керуючий директор однієї з провідних російських компаній у галузі будівництва та розвитку інфраструктури міст.

  52. А у нас уже корупція законодавчо закріплена?!
    ЗАКОН ПРО КОРУПЦІЮ….. хм…. ніколи не чув. Дасте почитати?! :yahoo:

  53. да. в КП и КЗ зарплата выше чем у рядовых специалистов местного самоуправления. но это проблема не Кировограда, а Украины.
    думаю деп.корпус от Кировоградщины в Верховном Совете должен принять участие в т.ч. в изменении этой схемы. Насколько я слышал Премьер-министр страны планировал изменить с нового года даную ситуацию и увиличить зарплаты гос.служ. и работникам местного самоуправления в 2 раза! B-)

  54. Думаю директора структуры должны назначить на основе конкурса проектов и стратегий развития Агенции!
    Даже в России уже давно ушли от примитивных конкурсов аля- бумажка, стаж, бирюльки в виде грамот, орденов, медалей!
    Главное концепция, видение, команда для ее реализации. Кадры решают все! :yes:

  55. «У нас об этом часто узнают только на свадьбе…» (с) :yahoo: :yahoo: :yahoo:

  56. Вот только интересно под кого. Не вижу в нынешнем исполкоме человека, который бы имел креативные идеи для реальной работы с инвесторами и инфроструктурными проэктами…. именно с инвесторами, а не ходить трусить деньги в спец.фонд бюджета!

  57. Лена, проблема в том, что Дозвільний центр достаточно таки аморфная структура, т.к. каждый специалист в первую очередь подчиняется своему начальнику от управления / отдела, от которого он делегирован, а уж потом начальнику дозвільного центра!
    Регистрационная палата вообще отдельное государство! А главное ответ в міськраде у всех и на все один — «Та що ви нам тут розповідаєте……. ми уже тут 20 років сидимо!» :yes: :yahoo:

  58. ))))))
    коли створюють посаду під когось, це не значить, що хтось приноситиме користь.
    цей хтось може бути дуже суперовою коханкою, сином потрібної людини, просто хабародавцем…
    і так далі.

  59. В мерії що одні шахіди сидять?!
    Вже ж треба якось думати і про подальшу перспективу, а не тільки про те, як підставляти мера і заважати йому працювати!

  60. …если меня правильно информировали, то координатор — Василенко…

  61. А ви думаєте Антоне, що обл.управління культури здатне ефективно працювати на своїх напрямках?! а нічого ж, працюють, отчеты здають вчасно! 😉

  62. Ярославе, цікаво, а ви знаєте що таке: інфраструктурні проекти та що відноситься до них, фандрайзинг, стратегічне планування, у тому числі, як формується стратегічний план, ТЕО, портфельні інвенстиції, хедж-фонди, венчурні фонди, ІТ-кластери, бізнес-інкубатори, та які існують показники ефективності інвестицій, як розраховується вартість інвестицій через певний проміжок часу (тобто скільки будуть коштувати гроші у майбутньому, вартість грошей у часі), які з економічної точки зору чинники впливають на величину корупції тощо? Рекомендую поїхати в Інститут економічного розвитку. Там часто проходять семінари, лекції, форуми. Або при особистій зустрічі можу поспілкуватись на цю тему. Тому не кажіть гоп, поки не перепригнете.
    Перед тим як казати такі речі, необхідно самому щось пропонувати та бути людиною «который бы имел креативные идеи для реальной работы с инвесторами и инфроструктурными проэктами…. именно с инвесторами». Не в обіду вам.

  63. Депутаты горсовета вчера на сессии не поддержали создание Агентства… Даже избранники не верят в успех… Так получается…

Добавить комментарий