Від сесії до сесії…

Студентство – найкраща пора у жатті кожної людини. Ми вперше пізнаємо присмак свободи і вперше пізнаємо світлі почуття по дорослому. По справжньому. Батьки дають нам кошти на прожиття – тож жити можна безтурботно. Свобода дуже часто запаморочує нам голову, а вільну енергію нікуди подіти.

Перші два тижні студент втягується у навчання, знайомиться із новим оточенням. Ми відчуваємо себе напівбогами, оскільки змогли поступити до вузу. При цьому ніхто не задумується, що буде після його закінчення – зміг поступити – зможу знайти роботу. Та й рано ще про це думати. У вузі говорять, що, перш за все, зараз потрібно дбати про навчання. Отримаєте диплом — буде і робота.

Після перших занять виявляється, що після них є купа вільного часу, оскільки не завжди потрібно готуватись  на кожні пари – бо інколи можуть і не спитати. В кишені похрускують батьківські гроші, які так і напрошуються, щоб їх витратили. Свобода дає можливість вживати алкоголь у необмеженій кількості. І перший семестр цікавий тим , що декого виганяють за пияцтво (вночі захотілось подвигів і понесло у сусідній блок до дівчат).

Проходить перша сесія. І ти раптом дізнаєшся, що не потрібно так напрягатись. Інколи достатньо написати модуль хоча б на чотири, потім гарно вивчити все і один раз здати – і ти на коні. Відмінні оцінки не потрібні – все одно їх деканат спускає обмежену кількість, а на стипендію достатньо і четвірки. З комерційниками все набагато простіше. Отримав трійку – і тебе не вигнали. Навіщо сидіти в бібліотеці – там сидять одні «ботани». Є «Великий Гугл», який і курсову напише і реферат, і взагалі може все. І студенти починають ніби грати у гру, яка називається «Хто протягом семестру не вчився і отримав стипендію, або не вилетів із вузу». І починається змагання, яке перетворюється у життя від сесії до сесії. Ми змагаємося у тому хто краще погуляв, хто більше випив. І якщо ти напився так, що тебе несли в кімнату – ти справжній студент. Та за цими «змаганнями» ми часто не бачимо, що батьки віддають нам останню копійку, що за навчання їм дуже важко платити. А нам потрібно погуляти – тож ми просимо все більше і більше, мотивуючи тим, що там потрібно дати – бо не буде стипендії. І всі батьки хочуть, щоб їх діти були не гіршими – тож дають.

Нас намагаються залучити до громадської діяльності у вузі. Але ми гордо відповідаємо, що при йшли сюди вчитись, а не на сцені гоцати. Краще хай дурніший це робить. А я прийду з друзями на це подивитись і покритикувати за непрофесіоналізм і відсутність таланту.

Так швидко пролітають ці роки. І от у тебе у руках диплом. А ти не знаєш, що робити. Роботу виявляється потрібно шукати самому. Тобі не завжди це вдається. І ти починаєш винити батьків, що вони не можуть тебе працевлаштувати, вуз за те, що там тебе не навчили знайти роботу, і владу, яка думає лише про себе. І ніхто не думає, що в цьому є і моя вина.

Та й система освіти в цьому частково винна. Нас навчають вчитися і мати диплом. От і стикається першокурсник із дуже великою проблемою невмінням розпланувати свій час. До того ж нас вчать «зубрити», а не бути спеціалістом, який знайде роботу. Внаслідок невміння розпланувати свій час у студента багато вільного часу, і молода людина почина шукати де б себе подіти. Але у вузі наставляють на те, що основне у студента навчання і він повинен займатись тільки цим. Свобода, батьківські кошти і вільний час породжують гучні гулянки в яких наша молодь спивається. Такий симбіоз породжує у самому активному прошарку суспільства  апатію. До того ж не слід забувати, що саме у цей період людина остаточно формується, як особистість. Тож і виходить, що наша система освіти виховує суспільство «апатичного планктону». Дана система придатна лише для режиму, де всі випускники будуть працевлаштовані, і де потрібен лише вигляд демократії. Тож можна зробити висновок, що причиною апатичних настроях нашого суспільства і низької соціальної активності громадян є наша система освіти, яка не пристосована до сучасних умов. Які від цього наслідки? Подивіться на економічний і політичний стан нашої країни.

Від сесії до сесії…: 26 комментариев

  1. Абсолютно согласен с описанием студенческой жизни…это ещё интеллигентно описано…
    Абсолютно НЕ согласен, что виновата только освита… Виноваты родители, которые балуют детей и слишком им потакают в финансовых тратах и разгульной жизни…
    НО! Кто хочет учится — учится и в библиотеке и в гугле…

  2. Від сесії до сесії — купують тачки весело :yahoo: :yahoo: :yahoo:

    Сесія — найкраща пора для викладацтва, час коли викладачі отримують реальне задоволення від своєї роботи! Час після якого з’являються нові машини під університетами!

    Від сесії до сесії — купують тачки весело :good:

  3. Ярослав говорит:
    20.05.2012 в 16:58
    Сесія – найкраща пора для викладацтва, час коли викладачі отримують реальне задоволення від своєї роботи! Час після якого з’являються нові машини під університетами!
    ===========================
    :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good:

  4. …в одной из тем писали, что муж -проХФессор экзамены принимает, а жена зачётки подписывает и вопросы решает…
    Во сюжет!… :negative:

  5. Вот! Редкий случай, когда выступаю против старого преподавательского состава…
    Ареопаг в указанном в последнее время вузе нужно менять и срочно… :yes:
    «А Никиту нужно убирать… Притом срочно!» (Фильм «Серые волки».1993)

  6. Саша, коррупция не имеет возрастных рамок! У меня один знакомый решака берет деньги со своих студентов, воспитаников даже за то, что можно решить бесплатно! как тебе поступление в лицей за 300 евро?! А как тебе допуск к ГОСам за 2000?!

    Некоторые представители профессуры правда склонны не только к новым авто, а и к слабому полу, потому ставят за благодарность и в «натуральном» эквиваленте :yes: 😥

  7. …выжигать калёным железом из вузов…при том целыми династиями и семьями…на чины не смотреть… :negative: :mail:

  8. Профессор, доктор наук — проворовался — на улицу…

  9. Демагогия!

    Но я предупреждал! Что пока в регионе не создадут нормальный конкурентноспособный государственный ВУЗ, толку не будет!

    И не видать нам лидерства в стране с таким кадровым голодом! А кадровый голод до тех, пор пока не будет или своих кадров или не сможем переманить с других кородов, но вот что есть в Кировограде, чтоб к нам поехали?! Замкнутый круг получается!

  10. Студентка осознанно подаёт заявление об изнасиловании…
    Это уже не демагогия, а статья…

  11. …а дальше суд со свидетелями…
    И проХФессора на крытку… :mail:

  12. Тож можна зробити висновок, що причиною апатичних настроях нашого суспільства і низької соціальної активності громадян є наша система освіти,
    ==============================
    А своя голова у людей есть? Кто хочет, тот учится. А кто не хочет и мозгов не хватает, пьет по общагам.
    Сами люди виноваты, сами. И нечего на зеркало пенять.

  13. Наташа, ты мыслишь как человек отучившийся в Киевском ВУЗе и не имеющий опыта учебы в системе высшего образования по-кировоградски!

    Хотя должен согласиться! Талант не убъет даже наша система образования! :yes:

  14. Кочин, это уже не демагогия, это уже смешно! Кто подаст заявление то?! Ты в какой стране живешь?!

    Это на Стросс-Кана можно писать, а на наших преподавателей хваленых никто не будет! Легче как говорят студентки раз отмучиться, чем вылететь с ВУЗа!
    Ведь они все там не просто так….. кум там-то, брат там-то, сват там-то! И все благодарны за дипломы для своих детей! :yes:

  15. Ну если мои слова утопия, то твои про объединённый мега вуз — вообще полный бред… Мега вуз увеличит коррупцию втрое…
    Не считай себя умней других…Ты можешь заблуждаться… :mail:

  16. Прикинь, в НПГУ им. Драгоманова не берут взятки, в НУ «КПИ» не берут взятки!

    Не берут взятки там, где имя ВУЗа не пустой звук! А когда имидж ниже плинтуса — то и берут взятки!
    Так что не умничай! :yes:

  17. …тебя забыл спросить…подрасти сначала нужно… А потом вузы объединять… :mail:

  18. Лично мне все равно! Только потом не жаловаться, что кадров нет, а молодежь уезжает! :bye:

  19. Вы думаете в киевских вузах принципиально, что-то иначе? Это может в пару-тройке именитых вышей первого эшелона. «Вся решта» — аналогично. . . В государстве, где коррупция — от роддома и до кладбища, вузы — «зеркало» этой системы. И борьба (или её имитация) с коррупцией в вузах ничего не даст, не подвергши изменениям саму систему. А вот на это нужна политическая воля. А она (обычно гипотетически) у политиков в риторике, только когда они в оппозиции. А приходя к власти — всё стаёт на свои места. . . И политическая воля на кардинальные изминения в «системе» куда-то испаряется. . . А имитация ПСЕВДОРЕФОРМ, которая была как при Вите Ю., так и при Вите Я. ничего не даст.

  20. Я училась и в Кировограде тоже. Это не имеет никакого значения. Если ты предмет освоил, то сдашь его и без денег. Когда мне предлагали скинуться наравне с группой на взятки, я всегда отказывалась и сдавала сама. И ни рубля никому не положила.

    Но я вот еще что добавлю. Недавняя история. Когда моим коллегам-геодезистам один преподаватель предложил — а, зачем вам практику проходить, сдайте по ннн гривен (небольшие деньги совсем), и я вам поставлю зачеты, так эта группа отправилась в полном составе к декану и потребовала, дословно «мы хотим учиться, а не деньги сдавать, нам нужна практика и реальные знания». Настучали и ректору. В итоге преподаватель получил по шапке, студенты учатся, как положено.
    И этот случай не первый.
    Так что, система-системой, а некоторые разгильдяи-студенты и рады сдавать, а не учиться. Иначе это не объяснишь.

  21. 50 % вины в том что сын или дочь разгельдяй ложиться и на родителей, потому что растят папиных и маминых сыночков и дочек, которым все желания исполняют в надежде что их чадо станет в бущем ОЧЕНЬ великим.
    Пить и гулять или учиться , платить или сдавать, помоему это выбор каждого студента, я знаю многих преподавателей которые приветсвуют и склонняют студентов выучить прийти сдать и получиь заслуженную оценку, так сами сталкиваються с последствиями купленных дипломов, особенно среди врачей, которые что бы поставить простой диагноз типа ОРВИ достают из стола справочник.
    А что касаеться того что в вузах дают знания, но не дают навыков социальной адаптации так это правда и как по мне чтобы хоть как-то испавить, необходимо внести в систему образования корективы.

Добавить комментарий