Сьогодні був у парку Перемоги (Міський сад, або як прийнято його називати в народі «Горсад»). Емоцій насправді багато, але, на жаль, не можу визнати, що вони тільки позитивні…
Мені насправді складно зрозуміти, чому так сталося, що найстаріший сад і колись одне із найбільш привабливих і улюблених місць відпочинку городян, сьогодні у такому жахливому стані. Думаю, багатьом жителям міста – теж. Адже перетворити цілий парк, де свого часу росли унікальні дерева й квіти, де знаходили віддушину чимало кіровоградців, ледь не на смітник – треба ще постаратися…
Тому ситуацію треба міняти кардинальним чином! Пропоную провести там генеральне прибирання. А з огляду на те, що по всій державі оголошено масовий суботник, думаю, найбільш оптимальною буде дата 20 квітня. Необхідним інвентарем забезпечимо. Так само обіцяю польову кухню і гарний настрій!
Учтите, плз,в полевой кухне постные блюда :yes: :yes: :yes: Ну и , конечно, повезет фирме-посреднику по изготовлению лопат и граблей :yes:
я за!
Андрію Івановичу, а яка Ваша думка по ГЕС на річці Південий Буг? Завчасно дякую!
А вообще, горсад-штука уникальная. Там , если не ошибаюсь, где-то база юных натуралистов была…да и потенциал хорошего парка и зоны отдыха. В Кировограде это такая редкость теперь…
для інформації:http://gre4ka.info/rozsliduvannia/3143-na-kirovohradshchyni-donetski-zadumaly-hes-na-buzi-naselennia-proty-foto;
Народ, на свій сором спитаю… А де це в нас парк Перемоги?
Ідея мені все одно подобається. Хоч я і не знаю, де він знаходиться. А якщо на ньому видасться побачити голову ОДА з граблями чи з лопатою — так взагалі респект! :yes:
Сподіваюся, донецьким (закреслено), луганським — допоможуть дістатися до місця подій. 🙂
За телецентром. Ты же был у нас? Так вот за ним ,практически сразу.
Андрію Івановичу, прошу Вас таки звернути увагу стосовно тієї міні-ГЕС на Південному Бузі. Дуже цікавим є Ваш коментар. Ця тема на блогах тут представлена замітками:
http://uc.kr.ua/%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%b4%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d0%b8%d0%b9-%d0%b1%d1%83%d0%b3/
Вибачте за офтоп. Але сподіваюсь, що тут чи там Ви прокоментуєте цю подію.
П.С. Посилання на другу замітку дам наступним коментарем. Я й забув, що два посилання на коментар не пропускають…
http://uc.kr.ua/%d0%bf%d1%80%d0%b8%d0%ba%d0%bb%d0%b0%d0%b4-%d0%b6%d0%b8%d1%82%d0%be%d0%bc%d0%b8%d1%80%d1%8f%d0%bd/
Додав і своє запитання на цю тему нижче. Дійсно цікавий коментар голови ОДА з цього питання. :yes:
От, блін… Як буду ще раз, обов’язково подивлюсь…
Повернусь до теми… А ще було б добре, якщо це потрібно, й висадити там чи то дерева, чи то рослини… Сподіваюсь, що тут буде думка Юри Кіровоградця. Якось я йому в цьому питанні довіряю. 🙂 Юро, чекаю на твій коментар.
База была… давно…
Еще там недалеко — возле стадиона Пионер была база по спортивному туризму и геологический кружок. Уже ничего нет.
Мы года 3-4 назад уже убирали в Горсаду с детьми-волонтерами из организации «Флора».
Там можно убирать бесконечно…
Это не означает, что я не приду. Постараюсь даже не опоздать ))
А еще у нас в самом центре города парк Пушкина есть. И если мне не изменяет память, Людмила Владимировна обращалась в горисполком помочь там с уборкой — и мусор вывозить надо, и много чего другого, что нужно сделать с их участием. Кто-то знает, есть ли реакция с их стороны?
Тобто, є сенс провести два «суботники». 🙂
Залишилося визначитися, чи по одному на тиждень, чи по одному на місяць? Чи з іншою періодичністю?
Горсад (парк Победы) однозначно нужно приводить в порядок. Он зарос кустарниками, его забросали мусором, а козы обожрали все саженцы, которые там пытались садить.
А потенциал у парка огромный!
Там большущая поляна дубравного тюльпана — краснокнижного красивого цветка. В Кировограде такого больше нет. Есть и несколько других редких цветов.
Деревьев там пока еще достаточно для хорошей зеленой зоны, есть очень старые — почти в 100 лет, есть редкие.
С другой стороны, парк отлично подходит для велосипеда, бега и просто прогулок. Где у нас есть велодорожки в городе? А тут они просто просятся быть!
Юра, що по рослинах в тому саду? Чи є необхідність там щось висадити?
В Горсаду уже год или два стоит большой контейнер для мусора, но народ все равно разбрасывает мусор. Я думаю, было бы отлично расставить урны и таблички-указатели, указывающие на урны возле мест, где любят проводить пикники.
Напр. «До урны 50 м —>»
Деревья там бы не помешали. Очень много спилили за последние годы… И продолжают пилить.
:yes: :good:
http://www.nature.kr.ua/progulki/progulka-po-gorsadu.html — вот какой он бывает красивый.
Другой вариант: » Бросил мусор мимо урны — не забудь хрюкнуть!»
_Кировоградец говорит:
10.04.2013 в 22:00
===========
:good: :good: :good:
Кировоградец говорит:
10.04.2013 в 22:01
Деревья там бы не помешали. Очень много спилили за последние годы… И продолжают пилить.
======================
Андрію Івановичу, а як щодо того, щоб організувати ще й висадку дерев під час прибирання? Досвід висаджування дерев в Ковалівському парку доводить, що нам для цього багато часу не потрібно. А справа була б корисною…
Я «за»
Ух, ти… А я там жодного разу не був… 🙁
Ну, тепер в мене є за що бути вдячним чинному губернаторові. Він примусив мене дізнатися про таку красу. І тобі, Юро! Ти показав це. Тепер варто це побачити вживу! :good:
К маю там все зацветет — тогда и сходи туда обязательно!
А еще очень красиво выше по течению Сугоклеи — к карьеру ближе по обоим берегам.
:yes: :good: :good: :good:
якщо піде такими темпами, то можна буде звільняти комунальні служби 😉
Пусть у них будет тяжелая артилерия.
У меня под домом вот свалка в бывшем котловане. И нужно где-то взять трактор, чтобы загрести хоть частично котлован с мусором. Но где ж его взять???
Я не думаю, что городские власти этого не знают — где взять трактор.
Ти маєш рацію. І ти не перша, від кого я сьогодні чую ці слова стосовно цієї теми… :yes:
Одне я бачу: комунальні служби або не можуть, або не хочуть впоратися з цими проблемами.
Одне відчуваю: прикольно та весело було б зібратися блогерам. Мабуть, навіть краще за збори в шинку, де потім будуть обговорення, хто що пив та хто випив більше, а хто менше. Мені здається, що настрій дійсно буде не менш гарним при зустрічі на свіжому повітрі. І, можливо, не менше це користі принесе.
І ще: є малеееенька надія, що можливо гадити буде не дуже зручно, якщо буде встановлена пам’ятна табличка, що тут прибрали блогери та обласна держадміністрація. Вона маленька, ця надія, наш народ важко переконати, що свинячити всюди — це не дуже гарна справа. Але така надія є…
Тому, думаю, що таки варто зібратися.
П.С. А ще мені дуже кортить на власні очі побачити губернатора з лопатою. І не просто, тримаючись за лопату — а дійсно користуючись нею. 🙂 Я не сумніваюсь в тому, що А.І. здатен на це. Але побачити це на власні очі дуже хочеться. 🙂 🙂 🙂
Це на
Аліна Ярославська говорит:
10.04.2013 в 22:21
якщо піде такими темпами, то можна буде звільняти комунальні служби 😉
От, цікаво все ж таки, а чи цікавить міську владу це питання взагалі? :scratch:
Юра, в 90-х не до геологии и туризма было
Юра, где находится котлован? Адрессс?
цікаво, а хто такі нині «донецькі на Кіровоградщині»? B-)
наче з усіх замів «донецький» один Серпокрилов… і той ще з 90-х засланий :yahoo:
Я думаю, що нашим людям таблички ніякого змісту не допоможуть. Бо хто прибирав за собою, той і прибирає. А у кого не вистачає клепки — тому надписи нідочого.
Щодо губернатора з лопатою — то і губернатори, і президенти нічим не відрізняються від інших людей. Ну чоловік з лопатою, що дивного? :scratch:
Формально ти права. Але побачити, що посадовець не забув, як користуватися лопатою — це цікаво. Тим не менше, можна й казати, що нічого дивного. Дійсно, кожного дня бачимо губернаторів, мерів, депутатів, прем’єр-міністрів, міністрів, президентів — які з робочими інструментами своїми руками влаштовують покращення. Що ж тут дивного? Дійсно…
Посадовець, який бере на півгодини лопату в руки — ще не означає покращення.
я чесно кажучи не акцентую увагу на «донецькі» чи «Кіровоградські», це на Гречці так показано, мене більше цікавить питання захисту природи та довкілля…наші ж діти та внуки не матимуть чистої води, а це буде глобальна проблема……((
«Юннат» есть и сейчас. Выживают как могут. В нём и группы детские есть, ещё лет 5 назад были и теплицы. Сейчас — не знаю…
На жаль, не зміг швидко знайти фотографії парка Перемоги 50-60 років, коли він мав солідну інфраструктуру розваг і був центром тяжіння, вочевидь, не меншим, ніж сьогодні є Дендропарк.
А УЦ писала про проблему ще 5 років тому http://uc.kr.ua/fresh3389/
Между Конева 9 (14-этажка) и Конева 13/2
http://my.jetscreenshot.com/7454/20130411-1nx9-159kb.jpg — обвел красным цветом.
По слухам, земля принадлежит Шмидту. Котлован очень старый и зарос акациями.
Я еще помню там аттракционы. Катался на некоторых, но уже брошенных — бесплатно. НЕ помню, чтобы там было столько мусора, как сейчас.
а якщо наші діти будуть сидіти без електроенергії і грошей, то це буде набагато краще :whistle:
Там еще надо знать , где высаживать. Госпожа Бабанская рассказывала, что там уникальный «крымский» микроклимат, да и заповедник сад вообще-то. Редкие растения произрастают. Как бы в порыве не натворить делов
А может, вообще, там можно сделать свой Ботанический сад?
Да, ботанический сад там бы смотрелся очень хорошо. Но для этого обязательно нужен забор и запрет выпасать коз.
А я помню, что город не захотел выделять средства на ограждение и другие работы…
А насчет деревьев интересных — сейчас в интернете и по заказникам столько разных вариантов….
свой Ботанический сад — было бы здорово! и кружок юннатов при нем смотрелся бы очень гармонично.
главное, чтобы одними субботниками всё это и не ограничилось!
Алина, но работа ж «посадовця» не в этом заключается. А то, что показывает пример — так и нужно поступать.
Жаль, чиновники не показывают пример соблюдать ПДД, не воровать, не брать/давать взятки…
Дуже приємно, що наші думки з приводу парку «Перемоги» співпадають. Якщо говорити відверто, то однією з тих задач, які я ставив перед собою, ставши депутатом міської ради – це відтворення парку «Перемоги», який був дійсно найулюбленішим місцем відпочинку жителів міста. Обіцяю прийняти активну участь в суботнику та в залученні до цього наших однодумців.
Я в 90-х ходил на туризм как раз туда ))
И при нас закрылись геологи. Мы из их кабинета себе некоторую мебель переносили.
С удовольствием постараемся приехать всей семьей и посильно помочь в благоустройстве. Тем более в Городском саду в 1984 году, на берегу водоема, наш класс встречал рассвет после Выпускного 🙂 А так же мне посчастливилось быть в пионерском лагере на берегу этого же озера в Городском саду 🙂
Якщо говорити відверто, то однією з тих задач, які я ставив перед собою, ставши депутатом міської ради – це відтворення парку «Перемоги», який був дійсно найулюбленішим місцем відпочинку жителів міста.
И начали відтворення с Тихой гавани? Якщо говорити відверто……..
Возрождение парка «Победы» и «Тихая Гавань» — это разные вещи, хотя и соседствующие друг с другом. Лодочная станция, которая строится в прибрежной части реки Сугоклея и парка, думаю, станет одним из украшений этого места.
Не только «до урны 50м», но и «до урны 5 м» и «до урны 1метр»
anrobo говорит:
11.04.2013 в 13:48
Не только «до урны 50м», но и «до урны 5 м» и «до урны 1метр»
___________________________
Є категрія громадян, яким і 50 см. пронести важко, такою категорією бюджет поповнювати можно, якщо відеокамери спостереження встановити і штраф накладати — за сміття розкидане, навіть за недопадки, які мимо урни кинуті. З часом і затрати окупляться і додаткові кошти на дорожне полотно з»являться.
и «до урны 5 м» и «до урны 1метр» … и там и вправду — урна! ))
Я вже озвучував свою позицію щодо будівництва міні-ГЕС у Сальковому під час виїзної колегії облдержадміністрації в Гайворон і можу її повторити: безумовно для цієї території, як показав наш аудит, надзвичайно актуальним є питання соціально-економічного розвитку, запуск нових підприємств і створення робочих місць, але цей процес повинен відбуватися без шкоди людям і екології, тому остаточне рішення буде прийматися тільки тоді, коли ми отримаємо результати аналізу, а він проводиться дуже прискіпливо й неупереджено.
Ще раз наголошую: тільки після того, як будуть висновки спеціалістів, ми будемо приймати рішення і думка громади буде тут на першому плані.
тільки після того, як будуть висновки спеціалістів, ми будемо приймати рішення і думка громади буде тут на першому плані.
==================
Респект!!!
Одне побажання: зробіть прийняття рішення максимально прозорим. Нехай висновки будуть оприлюднені в найбільш популярних виданнях Кіровоградщини (УЦ, я думаю, в їхньому числі), на каналі КОДТРК та по радіо. Нехай народ зможе бути впевненим, що через чиїсь економічні інтереси не зруйнують екологічну систему… І впевненим через реальні докази, а не просто тому, що так вирішила влада.
Особисто мені мпонує такий підхід. По діловому, «без слюней, соплей», загравання і бажання сподобатись. Хоча, підозрюю, що більшість чекала на розмахування шашкою і публічні оргвисновки.
Більшості взагалі по-барабану це питання, мені так здається… А підхід дійсно викликає повагу, без лестощів.
Тхагага!
Спасибо, хоть ты… Остальные либо не въехали, либо сделали вид, что не въехали…
Въехать то въехали… Но! С тех пор как появилась «Гавань», на берегу Сугоклеи действительно значительно чище стало. Бывал там довольно часто на рыбалке прошлым летом. Видел как убирают чуть-ли не пол-парка…
А если построить в Горсаду гостинницу или сауну, то и вторую половину парка будут убирать! Так Леша?
Кстати, Горсад расшифровывается на всякий случай ГОРОДСКОЙ САД, а не ГОРБУНОВСКИЙ. И именно город должен (ключевое слово) его содержать, убирать, холить и … ну ты понял.
Да если Город не в состоянии сделать горсад лучше, пусть это делает Горбунов! Тем более, если получается.
Неправильно это. Может, все-таки власть надо либо научить, либо заставить?
А я теж не бачу нічого поганого у тому, що в межах Горсаду є заклад такого високого рівня. І, до речі, переконаний, що без «Гавані» рівень запущеності і засмічності парку був би суттєво вищим.
P.S. А сцени «Синдрому», зняті у «Гавані», викликали почуття гордості за наше місто. Хоча місто тут якраз і ні до чого. B-)
Вот Александр Горбунов и учит! А мне, как потребителю, абсолютно всё рано, кто сделает лучше, власть или частник. Лишь бы сделали! А из-за угрозы потерять всё, власть и проснётся. Она (власть) давно привыкла только на угрозы реагировать. На слова — не получается… Увы…
Руслан, а я считаю (не навязываю, это мое мнение), что исторический Горсад, он же парк Победы (!!!!), должен и обязан содержать город без всяких компромиссов. И беречь от современной застройки так же, как Южный Буг от ГЭС.
А взагалі просто дивовижно, наскільки занепад Горсаду вплинув на «економічну географію» нашого міста. Зараз у свідомості більшості кіровоградців, навіть тих, хто застав 50-60-ті, район телецентру асоціюється з російським словом «захолустье».. А колись до війни туди СПЕЦІАЛЬНО ходив трамвай.. 😥
Абсолютно согласна с Редактором.
alegora говорит:
11.04.2013 в 22:05
——-
А все потому, что многие горожане имущество города не считают своим, и не не видят прямой возможности им управлять. Поэтому и такое равнодушное отношение к собственности города.
а в девяностые туда специально ходили ноги, когда сто второй практически исчез. ох, помню, мы с коллегой Илючеком на эфиры топали зимними ночами)) логистика решает
ну, блогер Горбунов получил собственность законным путем? так че, пусть призывает. кахвэ, говорят, пристойное
логистика решает
———————-
Руліт, я б сказав :yes: .
У мене в той бік був один марш-кидок з Новомиколаївки. Восени 1989-го, на рухівський мітинг, коли наш добрий знайомий В.Д. Мішура вирішив подбати про здоров»я народонаселення, прибравши рівно на півдня 102-й маршрут. B-) Ну, ти маєш пам»ятати цей епізод.. :yes:
там дом должны были строить.
В детстве помню как там сваи били=)
Оксана, не путайте грешное с праведным. Я не о вопросах собственности говорю. Я о Хозяине (с большой буквы). Если город не может (не хочет, не умеет и т.д. — выбирайте сами). Пусть делают другие. В конце концов и Никитский, и Софиевский, и Весёлые Буковеньки начинались как частные парки. И ничего плохого в этом нет. ИМХО.
Леша, горсад-штука заповедная. Оооочень сомневаюсь,что господин Горбунов будет заниматься заповедником,как заповедником,а не как коллеги Горбунова Лесопарковой. Тех же юннатов будет спонсировать? Нет. Горсад нужен для инфраструктуры кафе товарищу.
Андрей, я ж не о всём саде говорю, но возле «Гавани» действительно лучше стало. Думаю, что «взять» горсад на себя А.Горбунов и не сможет, и не захочет (не знаю его планов). Меня, в этой ситуации, радует хотя бы то, что кусочек Горсада в порядок привели. На берегу ведь значительно лучше стало. А отдавать ВЕСЬ сад в частные руки категорически нельзя!
alegora говорит:
12.04.2013 в 06:21
————-
Леша, я о том и говорю, что мы не чувствуем себя Хозяином в собственном городе: есть какой-то «город», который не хочет и не умеет, остается подарить частному лицу. А ведь прав Андрей Богданович: будет ли частник думать о защите и развитии этой заповедной зоны, или просто (и в силу ограниченных финансовых возможностей) просто пользоваться и содержать в более менее надлежащем виде пока есть интерес? Есть территории в городе, которые разумнее оставлять в руках города. Иначе в какой-то момент будем покупать воздух.
Я за предпринимательство и за частную собственность, но не абсолютно во всем она может быть полезна обществу.
А я согласна, скорее, с Лешей и Мишериченко.
anrobo говорит:
12.04.2013 в 07:30
Леша, горсад-штука заповедная. Оооочень сомневаюсь,что господин Горбунов будет заниматься заповедником,как заповедником,а не как коллеги Горбунова Лесопарковой.
А почему? Онул вот дендраропарк на дрова не пустил, а наоборт высаживает новые деревья и т.п.
Да, он на нем и зарабатывает, было бы странно, если бы человек вкладывал средства и не надеялся ничего получить взамен.
А Горбунов, насколько я помню, об аренде парка даже не заикался, а предлагал городскую программу развития. Правда, тогда в парке должны быть и ППС-ники, и освещение нормальное за счет города, и деревья не силами детей из экологических организаций, а силами КП «Трест зеленое хозяйство»…
Оля, мне кажется, с дендропарком не все так однозначно
«в парке должны быть и ППС-ники, и освещение нормальное за счет города, и деревья не силами детей из экологических организаций, а силами КП «Трест зеленое хозяйство»» :yes: + дворники (никакие субботники их не должны отменять и заменять) + урны и мусорные баки (с регулярной вывозкой мусора) .
А неравнодушные граждане и сами подтянутся с саженцами, лопатами и метлами. Можно и наоборот, сначала граждане. Но без всего вышеупомянутого, ничего особо не изменится. Ни в парке, ни в головах у горожан. Не помогут ни таблички, ни уговоры.
Вот бы еще до Набережной руки дошли у городских властей — там можно сделать чудесную трассу здоровья с вело- и беговыми дорожками. Убрать и разметить, только и всего.
:yes: Набережная вообще, выглядит немым укором.
Для вело-дорожек место отличное, хотя бы для начала. И для начала приведения набережной в цивилизованный вид, и для начала устройства вело-дорожек в нашем городе!
+1!
подозреваю)) но как жителю города, мне все равно. Есть парк, в котором я могу гулять. есть деревья, цветы, порядок, освещение, кофе-сок-перекусить. А все что неоднозначно меня, как жителя города, не интересует…
Проблема в том, Оля, что возможность»Есть парк, в котором я могу гулять» очень легко может исчезнуть. Интересы частного лица очень часто могут не совпадать с интересами горожан. Нужно думать немного вперед.
Интересно, в «Дендропарке» уже построили церковь?
Але побачити, що посадовець не забув, як користуватися лопатою – це цікаво
=============================
Вижу регулярно. Вон, каштаны садят — http://uc.kr.ua/wp-content/uploads/2013/04/528393_455349674535640_1139918260_n.jpg
Перед Евро уничтожили, а теперь новые будут выращивать.
:yes:
ЕЛ стопроцентно прав. И лодочная станция — это очередной путь заработка конкретного человека, а не «украшение Горсада». Или не так, господин Горбунов? Или все бесплатно будет?
Лодочная станция, конечно, не будет бесплатной. Но почему бы ей не быть? 20 лет назад мы в том же горсаду и на Николаевском пляже катались на лодках платно… Горбунов просто все пишет с излишним пафосом и «заботой о народе», поэтому невольно хочется ответить что-то этакое…
но лодочная станция горсад не испортит, а, скорее, все-таки наоборот…
Если лодочная станция будет входить в ресторанный комплекс, то это не будет массовый аттракцион, просто потому, что много людей — это шум и гам, и плеск весел, и смех, какая уж тут «тихая» гавань. Просто не хочется, чтобы все превратилось в «ылитный клуб», раз уж забота о народе, так давайте делать доступным для всех. В Киеве на многих озерах можно взять лодку или катамаран за 20-30 грн, это доступно. И лодок много, хватает всем желающим. Если будет так, то я только за.
Шановний пане «Кировоградец», перед тим як надавати ту чи іншу інформацію перевірте її і просто «огульно», не надавайте.
Центр туризму в «Міському саду» ніхто не закривав він був і до 90-х і зараз. На базі якого діють гуртки спортивного туризму, скелелазіння, орієнтування, а також і геологічні та археологічні гуртки. Мало того в цьому році в нас будуть проходити Всеукраїнські змагання з туризму. Тому просимо Вас надавати достовірну інформацію і попросити вибачення за тещо там «давно ничего нету»
Привести в порядок этот парк взялся один из крупных бизнесменов нашего города.
Это писала Алине по парку Пушкина.
Я 9 апреля проезжала по дороге в дачный кооператив «Аграрник», через наши знаменитые СОСНЫ.
Было 10 часов утра,солнечная погода,отъехали от Московской метров 700-800,смотрим стоит ассанизаторская машина и выливает нечистоты прямо среди сосен,в ту сторону,где озеро.
Послала водителя записать номер машины.Позвонила Иванову.
Прождала два дня,ни звука.
Решила написать для всех этот номер.
Машина ГАЗон АИ 74-79 СЕ ,время слива нечистот 10час 15мин.
Думаю,что эта практика -постоянная,т.к.аромат стоял крепкий.
Тут никто не выкладывает официальные пресс-релизы, за которые нужно извиняться. Идет просто обсуждение, где каждый пишет что знает/помнит, высказывает свое мнение.
Возможно, туристы еще и есть там. Но в конце 90-х, я помню, что практически все там затихло. Некоторые здания там разрушили. И при мне закрылись геологи. Я лично помогал выносить оттуда столы.
Давно? И есть какие-то сроки, или озвученные планы?
А то помнится, что уже обещали бизнесмены привести парк в порядок.
Lisota говорит:
12.04.2013 в 12:49
===============
Ну, от якби просто по-людськи написати: «Кіровоградець, Ви написали ось так, але Ви помиляєтесь, бо насправді все — ось так»… Нє, треба продемонструвати свою агресивність, якісь зауваження поробити. Вимагати вибачень…
Якось все не так в нашому світі…
А Юра нікого не збирався образити та не вживав образливих висловів, щоб йому докоряти…
Людмило Володимирівно, а якби Ви ще й сфотографувати попросили б… А от реакція Віктора Анатолійовича дивує. Точніше, її відсутність. Такий начебто активний… Дивно це все…
Сподіваюсь, що реакція обласної влади (раз ми в замітці, створеній головою ОДА) буде. І буде чіткою та зрозумілою. Якщо в нас можливе таке, якщо це залишається без уваги, то взагалі як ми ставимося до міста, в якому живемо??? :wacko: :wacko: :wacko:
я польщена))
это я Руслану Валерьевичу, по поводу ссылки на статью
І я згоден зі словами Степанича. :yes: :good:
Афтар, пеши исчо! :good:
Дякую, Олю!
Андрій Іванович, підтримаю вашу пропозицію по прибиранню особисто і друзів приведу. Прошу звернути увагу на цей пост про ще одне місце, яке потребує уваги і допомоги, запрошую до обговорення
http://uc.kr.ua/%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B9-%D1%88%D0%B5%D1%80%D0%B2%D1%83%D0%B4-%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%B9%D1%81%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D1%80%D1%96%D1%8F/
Хто оце бачив?
http://www.kr-rada.gov.ua/news/vsi-hto-za-chiste-misto-pridnuyt.html
Блін, це вже навіть не смішно.
Голова міської ради запрошує в Горсад…
Буде близько 1000 чоловік…
Правильно, більше прибирать нема чого у Кіровограді.
Я особисто передумала приходити.
Краще я трохи сміття на набережній на Ковалівці приберу.
Хто хоче — приєднуйтесь.
Андрій Іванович, дякую за відповідь.
Ще одне зустрічне питання (крім питань в пості А.Богдановича Вам): громадські активісти за присутність на відповідних засіданнях представників громади ? (щоб рішення приймалось прозоро, адже потім в ЗМІ можливо написати що хочеш.. …)
та в якій кількості людей можлива присутність?
та в якій кількості людей можлива присутність?
——————————————————
Якщо мова йде про можливу участь у засіданні постійної комісії облради, то рішення про допуск/недопуск може прийняти виключно голова постійної комісії і більше ніхто. Пишіть заяву на його ім»я, передавайте через апарат ради і чекайте реакції. Зрозуміло, що кількість присутніх має бути адекватною, інакше засідання перетвориться на балаган.
Доброго вечора! Хочу всім і кожному окремо подякувати за те, що прийшли на суботник, за те, що об’єдналися заради хорошої справи, що ми всі спільно поклали початок відродження найстарішого кіровоградського парку. Тепер 20 квітня можна по праву вважати другим днем народження Міського саду!
Безумовно, то була не разова акція. Комунальні служби міста зі свого боку підтримуватимуть там чистоту – ми обговорили вже це питання з Олександром Дмитровичем. Але мені б хотілося, щоб у свою чергу і відпочиваючі не забували прибирати за собою. Щоб за тиждень, за місяць, чи за рік туди можна було приїхати і отримати задоволення від прогулянки. Зрештою, показати дітям або внукам посаджені власноруч дерева…
Ще раз усім дякую! Це тільки початок!
Андрію Івановичу, дякую за добрі слова. Але питання є.
На блозі активно обговорюється те, що парк роздерибанили, що всіх, хто прийшов на суботник тупо використали, що люди попрацювали на якогось хазяїна.
Чесно кажучи, отримавши відповідь, що це не відповідає дійсності від Юхима Леонідовича, а також почувши те ж саме сьогодні від Віктора Іванова, я особисто не маю підстав їм не вірити.
Але вважаю, що чітке пояснення цього для місцевої громади у ЗМІ з боку обласної влади просто необхідне. Здається мені, що це важливе питання у світлі події, що відбулася.
П.С. Повторю свою думку щодо партійних прапорів. Краще було б, щоб подібні акції не зводилися б до партійних. У нас громадяни мають бути рівними. І те, що спрямоване на благоустрій міста, що робиться спільними зусиллями не має обмежуватися однією партією. Тому появу партійних прапорів (різних партій) вважаю недоцільною. Така моя думка.
хорошая акция, стало чище намного…если б не местные аборигены с мусором, козами и т.д. 😉 у нас берегут ток свое, что у себя во дворе, а остальное-чужое..кстати, а вот недавно побывала на Лелековке, в р-не «Горняка»-там совершенно иная ситуация..там пляж был такой живописный, люди приезжали, отдыхали..теперь некоторые «дачники» решили видимо «сохранить» для себя этот кусочек флоры и фауна и поставили шлакбаум и забор… :mail: хотя кажется леса, водоемы у нас могут посещать все…и где ж наши природоохр прокуроры пилящие заборы :bye: вот объясните пожалуйста, Андрей Иванович-как вы относитесь к такому ограничению свободного доступа граждан к лесам и водоемам?