СТРАСТИ ПО ТРАНСПОРТУ!

Вот уже долгое время идет холодная война между Горсоветом и перевозчиками общественного транспорта, в частности, с маршрутом «Центральный». Помнится, ПП «ОЛИКС» уже дважды (или трижды) выносили предупреждение о досрочном разрыве договора, сетуя на огромное количество жалоб. Но воз и ныне там. Вот интересно, Горсовет всё таки разорвет договор с 1-Ц или нет? И кому это вообще нужно?

СТРАСТИ ПО ТРАНСПОРТУ!: 12 комментариев

  1. Шановна пані Анно!

    Ще зовсім нещодавно, мабуть мало хто з кіровоградців вірив у те, що плата за проїзд у громадському транспорті у Кіровограді буде зменшена. Але це була наша принципова позиція — повернути мешканцям міста віру в справедливість. Я не хочу називати те, що сталося словом війна- скоріше це було цілеспрямоване знищення транспортної мафії, тобто кругової системи домовленостей між транспортними підприємствами і тодішньою владою щодо переділу ринку пасажирських перевезень і змови щодо встановлення єдиного завищеного тарифу. Ми вели важкі перемовини з перевізниками як щодо розміру плати за проїзд, так і щодо графіків руху та якості обслуговування і з більшістю з них знайшли спільну мову. Дійсно керівники ПП “Олікс” отримали серйозне попередження і вони добре усвідомлюють його наслідки. Хочу Вам повідомити, що з понеділка цього тижня на водіїв маршруту №1ц не надійшло жодної скарги, хочеться вірити, що так буде продовжуватися і надалі. Зі свого боку, ми переконані, що найкращим стимулятором змусити перевізника їздити за реальним тарифом і забезпечити належну якість є здорова конкуренція. Саме тому намагаємося дати можливість кіровоградцям самим обирати чим їхати: наприклад на центральному маршруті плануємо збільшити кількість тролейбусів, щоб інтервал руху складав не більше 5 хвилин. А ще, пані Аню, переконані, кіровоградці повірять, що влада може бути на боці громадян і допоможуть нам знищити, як класс, інші мафії, наприклад житлово – комунальну. Можете бути певними — повернення тарифів за воду на рівні середньоукраїнських (а це маєже вдвічі дешевше) є питанням часу. І хоч це складний шлях, який необхідно пройти для вирішення аж до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, ми зробили перший крок і знаємо, як рухатися далі.
    З повагою
    Іван Марковський

  2. Скорее всего договор не разорвут. Маршрут довольно популярный, да и автобусы там достаточно новые — людям нравятся.

  3. А як ви можете пояснити зниження тарифів до 2.50 грн. у інших перевізників, ажде ще в квітні цього року всі бажали, щоб він був не менше 3.00 грн.? Казали, що паливо подорожчало у два рази, а газ на 70%. З чим пов,язана така щедрість? Адже економічна ситуація в країні не поліпшилась, а навіть погіршилась.

  4. Пане Марковській. щиро дякую за відповідь, скажіть. а можна я Вам тут на блозі буду скаржитись на якість перевезень на маршруті №5а. Я управління транспорту скаржуся, правда в усній формі, бо часу не вистачає на письмові звернення. Мені в усній формі працівники відділу транспорту обіцяють що заходів вживатимуть, але я результату не бачу. Я живу на Кущівці і кожного ранку їду на роботу і з роботи цим маршрутом. І скарги в мене теж тільки в мене на тиждень не меньше трох набереться. Я от подумала, може якщо я особисто до Вас звернуся на блозі УЦ результат буде! Може Ви тоді і перевізнику якій обслуговує маршрут 5 А такі самі вимоги висуните, як і ПП “Олікс” іколи цей перевізник отримає серйозне попередження і добре усвідомить його наслідки то й якість перевезень на маршруті 5а змінеться. Я дуже на це сподіваюсь!

  5. Вчора чеекала на маршрут 5 а з 19год. 40 хв по 19 год 59 хв. Прийшла маршрутка повна, в салоні вільних місць не було, на зцпинці центральний ринок зайшло в маршрутку ще 13 пасажирів, я не зайшла, бо машина була заповнена в щент. В мене навіть фото є, але я незнаю як прикріпити фото, ви б побачили в яких умовах їдуть ввечері додому жителі Кущівки!. Виїхати з центрук я змогла лише 0 20 год 10 хв. маршрутом 284. бо наступну 5 а я не стала чекати. Одна маршрутка з інтервалом в 30 хв. Скажіть хто може вирішити питання з регулярними інтервалом роботи маршруту 5А.

  6. У вівторок 5 серпня я спізнилася на роботу, через те, що три маршрутки підряд 5а не зупинилися у напрямку центр на зупинці Криворізьке КП, тому, що на зурпинці стояло 3 пенсіонера — зовні видно скільки людям років і 5 платоспроможних громадян. Мершрутки проїхали на величезній швидкості, що я навіть на встигла записати номери. Це було з 9-30 до 9-45. І лише четверта маршрутка зупинилася, апри тому . що в салоні четвертої маршрутки пасажтрів було значно більше ніж у поаередніх трьох. Скажіть що треба зробити, щоб водії на маршруті 5а перестали зневажити пенсіонерів, і через їхню зневагу ті кому треба вчасно потрапити на роботу перестали спізнюватися. Я сподіваюсь, що ви знаєте відповідь на це питання і можете прийняти відповідні дії, які покращать якість перевезень не лише на маршрутах ПП “Олікс” , а й на маршруті 5А.

  7. Попробую поездить на 1-Ц бесплатно, по удостоверению Ветерана труда. Конечно, наслушаюсь всего, но номера автобусов запишу и передам в Горисполком. Может это поможет объяснить хозяину маршрута, что он в городе не хозяин…

  8. Схоже пан Марковський зареєструвався на УЦ не для того щоб дискусії заводить.Свою особисту думку виклав, тай по всьому. А на всі питання ваші, бачите, є особистий прийом у міській раді.

  9. Зараз в міськраді запроваджено новий «режим» — «зранку гроші ввечері потрібний дозвіл»

  10. Схоже Іван Іванович вже пожалкував, що тут зареєструвався :scratch:

Добавить комментарий