Останнім часом через засоби масової інформації досить активно рекламується проект програми реформування сфери обслуговування житлового фонду та прибудинкових територій у місті Кіровограді. Міська влада не шкодує на піар даного проекту коштів і навіть присвятила спецвипуск газети «Вечірня газета» цій програмі, надрукувавши його тиражем у 35 000 (!) примірників. В кольорових графіках і діаграмах пояснюються, що виходом із скрутної ситуації, що склалась у галузі обслуговування житлового фонду, є створення комунального підприємства з обслуговування житлового фонду та прибудинкових територій, яке діятиме за принципом служби єдиного замовника. Воно буде створено на базі КРЕПу № 3. КРЕПи і ЖЕКи ліквідують, замість них залишать виробничі дільниці. Всіх 392 двірників переведуть у клінінгову компанію, а скорочений адміністративний та ремонтний персонал, якому не знайдеться місця на інших підприємствах, направлять у центр зайнятості. Гроші, що будуть отримувати від населення за оплату послуг з утримання будинків і прибудинкової території будуть акумулюватися на двох рахунках, що відкриють для кожного будинку. Кошти з них будуть витрачатись під контролем мешканців будинку, а точніше під контролем голів будинкових комітетів і завбудинками, котрі за це отримають пільги.
Після ознайомлення з цією програмою у мене виникло кілька питань, на які я не знайшов відповіді у проекті програмі:
Що буде із КРЕПами і ЖЕКами, з їх майном, боргами та приміщеннями, в яких вони знаходяться?
Що буде з тарифами по утриманню будинків та прибудинкової території після створення комунального підприємства з обслуговування житлового фонду?
Хто буде нести персональну відповідальність за результати реформування сфери обслуговування житлового фонду та прибудинкових територій у місті Кіровограді?
Дуже багато цих та інших питань залишаються без відповіді.
Тому я вважаю, що дійсно, у сфері обслуговування житлового фонду та прибудинкових територій необхідно проводити зміни, але дані зміни повинні бути виваженими. Не можна «рубати з плеча» і ставити експеримент над усім містом. На мою думку, спочатку необхідно впровадити пілотних проект, можливо на базі того ж КРЕПу № 3, який би і показав і владі, і мешканцям міста, чи дійсно впровадження вказаної реформи буде корисним, чи ні.
Цитата: «Хто буде нести персональну відповідальність за результати реформування сфери обслуговування житлового фонду та прибудинкових територій у місті Кіровограді?» Пустой вопрос! А у нас в городе кто-нибудь за что нибудь понес ответственность? Сейчас все промашки валят на «помаранчевых». Потом — на других. А в итоге никто ни за что не отвечает!
Причем тут «помранчевые»? Коммуналка окраса не имеет. Меня и сейчас волнует вопрос, кто несет ответственность за коммунальный беспредел в городе. Если это начальники ЖЕКов и главные инженера, которые получают по штуке баксов зарплаты, то пора их привлекать.
Привлекать — это можно и нужно…А вот разгонять КРЕПы и ЖЕКи нельзяы, не смотря на все их недостатки… Если их всё-таки насильно разгонят, то ЖКХ окончательно утонет… моё большое ИМХО…
В целом конечно, ответственным является исполком горсовета (ст. 30 закона о местном самоуправлении)
Есть ответственные и на центральном уровне, которые вмешиваются в тарифообразование со своим популизмом, при этом как-то не видят в упор, что в цепи возникают убытки, которые кто-то должен покрывать.
Так же следует признать ответственными и жителей города, которые не создают ОСББ (как бы глупо это не звучало) и активно устанавливают автономное отопление, а дом ведь от централи не отключишь 🙁 особенно если там остались несколько потребителей.
А когда у нас рефрмы проводились по другому?
все инициированые реформы за последние годы — сплошная фикция.
Сьогодні вже були перші результати «реформи». З міського бюджету для КП «Кіровограджитлосервіс» було віділено 50 тис. грн. Ось і початок економії.
Паша, ну хоть ты не опускайся до дешевого популизма! Печать им надо изготовить? Бланки, столы, стулья, пару компов? Счет в банке открыть? Зарплату хоть нескольким людям — стартовому составу?
Изготовить печать стоит 200 -250 грн, столы, стулья, пару компов и в ЖЕКах, КРЕПах можно было найти. Счеть в банке — 50 грн. А 49 700 — на зарплату ну как — то много очень.
а если на полгода? Кстати, вы как депутат, можете помесячно контролировать расходы коммунального предприятия? Или я ошибаюсь?
Ефим Леонидович, Вы ошибаетесь, котролировать расходы коммунального предприятия помесячно нереально
Почему? У них помесячная бухотчетность.
Поквартальная