Або олігархів… Кому як подобається.
Іде війна, Українська армія і силові структури ведуть бої з російськими найманцями і місцевим криміналітетом (на Сході України), який, завжди, виступав за гроші.
А де ж допомога найбагатших українців? Чую про Коломойського, Таруту і… Все!!! Але у Форбсі є близько 200 не бідних людей. Чому вони не допомагають Україні?
Прості українці, ми з вами, перерахували на потреби армії більше 100 млн. грн., а олігархи? Чому ті хто може допомогти не допомагає? Як можна після цього вірити грошовим мішкам? Україна потребує на допомогу саме зараз!
А почніть з своіх олігархів, БЮТівських,наприклад ЮВТ…
А ЮВТ офіційно дуже бідненька. Навіть квартири немає…
Пане Геннадію, от не треба цього… Тимошенко, ніколи, не була в рейтингах найбагатших людей у Форбс. Коли вам щось відомо про неї таке, що може викрити певний злочин чи зловживання, ви, як законослухняний українець, просто зобов’язані звернутися до правоохоронних органів з заявою. Коли такої заяви не буде, то і не треба казати просто так…
Я зараз кажу про людей, статки яких офіційно зареєстровані і які ще до недавна хизувалися своєю приналежністю до касти богообраних. Діліться з державою. Купляйте зброю, амуніцію, харчі і передавайте у діючі бойові частини. Треба брати приклад з Коломойського (хоча ніколи не любив Приват) або Тарути…
Усі статки пішли на сумочку від Луі Вітона…)))
А Вам аби тількі чужі гроші порахувати?Іх треба не просити це робити а примушувати…
Так вже склалося пане Геннадію, що все те, що має список найбагатших з Форбс це те, що забрано або вкрадено у нас з вами. У них, нинішніх олігархів, не було багатих предків і спадкових замків. А все те, що мають зараз, хапнули, через близькість до приватизації народного майна.
І жили б вони довго і щасливо у Форбс, як би не Путін… Зараз, для того, що б і надалі жити саме в Україні, треба цю Україну підтримати грошима, які вони, олігархи, накрали у народу.
На мою думку, пане депутат, це все бла-бла-бла. У Вас є можливість, я думаю, знайти контакти з даними представниками Форбсів, написати їм відкритого листа, але так, щоб вони гарантовано його прочитали. А Ви пишете тут. Ви впевнені, що адресати кожного дня заходять на цей сайт?
Постарайтеся не ображатися на мої неприємні слова. А одне з двох: або подумати над ними та погодитися, або переконати мене, що Ви правильно зробили, що написали саме це саме тут саме в цей час та від цього буде величезна користь для нашої держави. І що це не брудна політтехнологія, направлена на компанію перед президентськими виборами.
Буду радий помилитися в своїх оцінках.
Сергій Васильченко говорит:
10.05.2014 в 20:30
Так вже склалося пане Геннадію, що все те, що має список найбагатших з Форбс це те, що забрано або вкрадено у нас з вами.
=============
Сергій Васильченко говорит:
10.05.2014 в 20:17
Коли вам щось відомо … таке, що може викрити певний злочин чи зловживання, ви, як законослухняний українець, просто зобов’язані звернутися до правоохоронних органів з заявою. Коли такої заяви не буде, то і не треба казати просто так…
Мені здається, пане Сергію, що у Вас вийшов чудовий діалог. Тільки Вашими цитатами. Мені здається, що відповідь справедлива.
Сергію, на мій погляд, Ваші теми перед виборами виглядають карикатурно — неначе зписані з партійних «темників» щодо політтехнологічних тез, меседжів.
А тепер по темі. Так, поділяю Ваше «обурення»… Несправедливо. Юлія Володимирівна і партійні олігархи могла би по мільйону пожертвувати на армію. ))
P.S. Сподіваюсь у Вас вистачить розуму не заперечувати, що Юлія Володимирівна ДУЖЕ заможна людина. )
Пане Сергію, у попередній Вашій темі я задавав питання, продублюю його тут. Все ж таки цікавить Ваше ставлення до таких заяв Вашого лідера:
«Борменталь говорит:
10.05.2014 в 10:27
Пане Сергію,
а що Ви скажете з приводу цього:
«…если страна выберет другого президента, а, собственно, у меня сегодня есть один конкурент, я думаю, что нам придётся зайти на третий круг революции».
http://www.pravda.com.ua/rus/news/2014/05/6/7024561/?attempt=1
Чи не вважаєте Ви, що Вашій лідерці пора звернутися до фахівця з певного розділу медицини?!
О, перепрошую, вже бачу, що не вистачило… )))
Ремарка: Форбс — не показник. Янукович не був у списках Форбс. Так як і Путін та інші.
Підсумовую: Ваша позиція зрозуміла. Нічого нового. Але за посмішку дякую. ))
«Піши ісчо» (с)
Почекаю на відповідь пана Сергія, а потім, можливо, і я влізу в розмову)
Борменталь, а Вы сыграйте на опережение…
Аха! Час подсказывать буду))
=Счас=
А мені нагадує Гладіатора!))))
До речі, хто знає, що з ним, Гладіатором?
А как заканчивают все гладиаторы?
Вам здається!
На мою думку, шановний пане лікар, кожен з громадян України, теоретично може «знайти контакти з даними представниками Форбсів, написати їм відкритого листа, але так, щоб вони гарантовано його прочитали»…
А я пишу тут, бо хочу написати саме тут! І це моє конституційне право!
Я, доречи, не писав прізвища конкретного олігарха, але, чомусь, мені закидають політичну вмотивованість… А що, найбагатша людина України вже є політичним табу на дописи у блогах УЦ?
Цього мало. Аргументуйте, якщо Вам не важко. Чи не є Ваші ж слова відповіддю саме Вам???
Розум, або розумність поняття дуже суб’єктивне – спитайте Борменталя. Коли один індивідум каже (пише) те, що не вважає правдою інший, то першого, зазвичай, нарікають особою позбавленою розуму. А це не завжди є правдою… А посмішив, то і це добре – посміялися, продовжили життя.
Ні, Ви б зробили чесно, якби вже написали, що Ваш пост спрямовано особисто проти кандидата в Президенти України Петра Олексійовича Порошенка. Хоча, мову про конкретну людину (я думав, що Ви про кількох) мова пішла тільки після Вашого коментаря о 21.58.
Не табу. Просто є в мене певні уявлення про порядне та непорядне.
А тим, що Ваше право писати саме тут — Ви не переконали. Звісно, саме тут Ви можете писати що завгодно. Але Ви просто розписалися в тому, що Ваша мета — просто написати. Я зрозумів. І дякую за достатньо чітку відповідь на моє запитання. Тепер мені все зрозуміло.
На програмі Савіка Шустера він задавав це питання Юлії Тимошенко. Вона на нього відповіла, що мала на увазі можливий третій етап революції як відповідь народу України на не виконання новообраним президентом сподівань народу. Саме в цьому контексті Юлія Тимошенко вживала слова про третій етап революції. Перегляньте запис.
О, Господи… Ви так близько до серця прийняли слова про розум. Жах. )
Такі зараз лікарі заполітизовані – просто жах!
Просто они заведома видят в нас всех больных.)))))
Тобто ви вважаєте нормальним явищем, що мільярдери і мультимільйонери не вкладають грошей в обороноздатність України, натомість прості українці своїми 5ма гривнями підтримують боротьбу за національну само визначеність.
А стосовно прізвищ, то ви самі їх називаєте. Задумайтеся чому б це? Чи всі зробили все, що можуть зробити?
Серйозно? 🙂
Лікарі — різні. Я от — взагалі не є членом якоїсь партії. Не представляю жодного кандидата.
А ще купа лікарів, які мають інший світогляд, ніж я.
Саме зараз лікарі стали більш заполітизованими ??? Є конкретні факти?
🙂 :good:
Asilya не лякайтеся, це був жарт! В порівнянні з тим, у чому мене тут обвинувачує Єлисаветградський лікар то ваш допис просто бальзам на рану… 🙂
Ви ще і юрист?
1. Не треба привласнювати мені думки, які я не писав та не казав. (Блін, став вже писати словами Редактора, але ж справедливо)
2. Я такий самий простий українець. І справа моєї совісті, чи 5 гривень перерахувати, чи більше. Я саме там.
3. Прізвище я назвав, бо Ви — натякаєте. А я терпіти не можу невизначеності. Якщо Ви вже визначилися, що Ваша діяльність на сайті — поливати лайном саме Петра Порошенка, то давайте називати речі своїми іменами. Чому б ні? Є люди, для яких це — мета. Але чому б чесно про це не говорити?
Чи всі зробили те, що можуть зробити? Навряд. В мене до кожного є свої претензії. До Порошенка. До Тимошенко. До Януковича. До Тягнибока. До Яроша. До Добкіна. І до багатьох інших. Чи був би я ідеальним на їхньому місці — я не стану стверджувати. Але з мого місця видно, що вони багато налажали…
Я??? Ні. 🙂
Юрист у нас Ярослав Турчин. Але той забанений…
Ну і дякувати Богу! Лікар, це більш гуманно.
Пробачте, але це незграбна спроба виправити ситуацію. Сказано абсолютно чітко: «нам доведеться зайти». Проте це по великому рахунку деталі. Суть у тому, що претендент на посаду Президента прямо залякує виборців — якщо оберуть не її, то буде революція. Крім цього, вона явно переоцінює свою особу. Таку людину до влади допускати не можна, на моє глибоке переконання.
А ось тут я маю підтвердити це. Я не дивився ефір Шустера. Але пані Юлію я саме так і зрозумів (вона досвідчений піарщик, та не тупонула б так, щоб сказати, що в разі програшу — САМА влаштує третю революцію). Зрозумів так, що народ буде невдоволеним діями її «єдиного конкурента» та влаштує йому третю революцію.
Майдани до цього часу у нас відбувалися 1 раз на 10 років (2004 — 2013-14)… Отже, не варто чекати Майдану прямо так швидко. Це буде не одразу після виборів. 🙂
Ага. Особенно я.)))))
Сергій Васильченко говорит:
10.05.2014 в 22:17
Ну і дякувати Богу! Лікар, це більш гуманно.
==================
Мені приємно, пане Сергію, що Ви позитивно ставитеся до професії лікаря. Це в наш час не так часто зустрінеш. 🙂
Є ні, спитайте Борменталя, як профільного спеціаліста, я ні на кого конкретно не натякав… Їх там багатенько, багатеньких (сорі за тавтологію), які можуть але не хочуть допомогти грошима державі. А прізвища почали називати саме ви.
Висновок: в моєму абсолютно нейтральному пості, ви з незрозумілих мені причин намагаєтеся дати негативну емоційну оцінку одному з кандидатів в президенти України. Чому це, з яких причин? Мені не відомо!
Пане Сергію, я ж по-доброму. 😉
Нас тут вам на целую клинику хватит))))
«А що, найбагатша людина України вже є політичним табу на дописи у блогах УЦ?»
«я ні на кого конкретно не натякав…»
======================
Можливо, я неправильно Вас зрозумів, пане Сергію? Чи Ви просто відмазуєтесь?
Стосовно висновку: якщо в мене будуть вагомі причини, я негативну емоційну оцінку дам будь-якому кандидату. Хоч Порошенку, хоч Тимошенко, хоч безлічі інших кандидатів. Але зараз — то Ваші вигадки. Як і «нейтральність» Вашого посту, як на мене, дуже сумнівна…
:yahoo: :yahoo:
І хто той Герой, що його переміг(переслухав та перечитав)? B-)
Не соромно бути багатим.
Соромно бути багатим і жадібним, навіть тоді коли через цю жадібність може постраждати держава.
я — не в дискуссию по сути, я — по отдельной фразе. Считаю. что межмайданный цмкл будет неуклонно уменьшаться. Более того, следующий этап — региональные майданы.
Ну це на вашу думку, ми ще вироку професіоналу не почули…:)
Сподіваюсь, що Ви помиляєтесь. Дуже сподіваюсь, що для справедливих Майданів не буде приводів, а несправедливих «майданів» не буде. Хай, я буду оптимістом)
А мене те, що Ви апелюєте постійно до Борменталя, насторожує. Попри те, що я дуже Сергія Степановича поважаю.
Чи Ви знову відмовитеся від того, що зараз натякали саме на Борменталя? )))))
Згоден. Стосовно Вашої політичної сили, чи є відомості — чи багато нежадібних там серед заможних? Просто цікаво.
в данном конкретном случае с таким уровнем оптимизма лучше обратиться к Борменталю. ))) Увы, я настроен в этом плане весьма критично…
Ребята, я психиатр, а не рефери. :unsure:
🙂
Ну на яку ще відповідь можна було очікувати від психіатра?
Чого ж це ви такий насторожений сьогодні?
А от скажіть мені, шановний Єлисаветградський лікар, як на вашу особисту думку, мають українці, які наділені шаленими статками підтримати свою країну в годину небезпеки? Мають розв’язати чулку і поділитися не чесно заробленими грошенятами з пограбованим народом?
Мають зробити все, щоб врятувати свою країну від небезпеки. Стосовно нечесно зароблених грошенят — читайте власні слова щодо позовів та написання «просто так». Ви або проти написання «просто так», або саме це робите. Бо я вже заплутався. 🙂
Чого ж це ви такий насторожений сьогодні?
==============
Ви неуважно читаєте. 🙂 Я ж одразу написав резон тієї настороженості)))
Нє, ми з Борменталем в більшості випадків — різних політ. поглядів. Він скористається випадком. 🙂 🙂 🙂
Ахааааа! Страшно! :yahoo:
Борменталь говорит:
10.05.2014 в 23:10
=================
А ти думав! 🙂 🙂 🙂
Як на мене, заява Ахметова http://censor.net.ua/news/284771/zayavlenie_ahmetova_okonchatelno_sbrosilo_maski_on_ni_razu_ne_treboval_ostanovit_bespredel_terroristov
свідчить лише про одне, він і є головним спонсором сепаратистів в буремних східних областях. А його бажання створити власні загони самооборони, це вже знаєте щось з коміксів, про такого собі дона чи барона з землями і власними арміями головорізів.
А про що свідчить заява ще однієї відомої людини? «Тимошенко хоче створити й очолити «народний рух опору»»
http://espreso.tv/news/2014/04/14/tymoshenko_khoche_stvoryty_y_ocholyty_narodnyy_rukh_oporu
А взагалі мені здається, що Донбас таки не чують, про що і свідчить заява Ахметова. Турчинов на останній передачі «Шустер» визнав, що так званий сепаратизм підтримує місцеве населення і без цієї підтримки нічого б там не було. То може владі потрібно на себе подивитись? По суті, наша влада зараз діє один в один, як свого часу діяла російська влада у Чечні.
Цілком погожуюсь, що Ахмєтову треба спочатку вимагати скласти зброю терористами, а вже потім припинення АТО, а не навпаки!
А як Ви думаєте, чому він тут пише? Він нам всім вже давно діагнози поставив — залишилось тільки запросити до себе!)))
Женевское соглашение требует сложить оружие ОБЕИМ сторонам конфликта.Но власть не может разоружить людей на Западе и Центре. Потому понятен ответ Востока-без оружия их растерзают как в Одессе.
Почему? Вполне разумное решение.А вот Коломойский,расставляя своих людей в Одесской области, явно обозначил борьбу за морской порт,который после ухода крымских ,резко подскочил в цене.Я уже не вспоминаю про его отряды боевиков,обещание награды за русских диверсантов,которых почему-то никак не могут поймать,хотя,если верить укр.сми,они тысячами бегают по Украине.
Это ответ
ергій Васильченко говорит:
11.05.2014 в 09:14
Як на мене, заява Ахметов
Надо было не за головы рос.диверсантов вознаграждение предлагать, а за яйца таких алексов-колаборционистов.
Обидві сторони — це хто?
З одного боку я знаю є Українська армія, Національна гвардія, МВС, СБУ — з іншого РЕАЛЬНІ ТЕРОРИСТИ, яким московія дала зброю, надає гроші, прислала чеченців, осетинів, до яких залучились місцевий криміналітет — перед ними наші війська мають скласти зброю!???
А де ти бачив озброєних людей в Центрі України?
Ну наприклад в Кіровограді, «центровіше» бути не може!
Алекс — ти фейковий троль, який розповсюджує БРЕХНЮ, а коли постійно «сідає в калюжу», спригує з теми і не відповідає на питання!
Приведите пример, где бы в центре и на западе Украины вооружённые люди убивали, выкрадывали,брали в заложники и пытали мирных граждан?
таких ми будемо знешкоджувати БЕСКОШТОВНО!
asilya,
в советские времена была такая горькая шутка: «Будем так бороться за мир, что камня на камне не останется». Похоже, она актуальна сейчас для Украины. Не находите?
Нахожу.
Особенно в борьбе за Русский МИР. )
Кстати, а ведь я с Вами полностью согласен!
Ага, БЕЗКОШТОВНО )
Ошибка в том, что борьба за Русский МИР, идёт за счёт украинского мира и спокойствия. Так же я не сторонник оголтелой борьбы за украинский мир за счёт руского мира.
Я сторонник борьбы с теми, кто пытается бороться за «мир» за счёт ущерба мира других.
Абсолютно с Вами согласен!
Только вот один ньюанс. Мы уже доборолись за независимую Украину до того, что стоим на пороге, когда от нее может как раз и не остаться камня на камне. С Русским миром посложнее. Хотя методы Путина ничеть не менее мерзки, чем методы наших «ура-патриотов». Только ему «Бог рога дал», а нашим нет.
Ура-патриотизм — зеркальное отражение пятой колонны. Только одни (пятая колонна) сознательно разваливали и разваливают страну, а другие (ура-патриоты) — не сознательно. А итог один.
Алекс, надеюсь, с темы не спрыгните? ) Или вы не изменяете своим принципам и привычкам?
Сегодняшний референдум разделит олигархат Украины и не только экономически. Но на этом, конечно, «Майдан» не остановится, поскольку интересы(как внутренние, так и внешние) до сих пор не согласованы. Помощь населения армии, защищающей марионеток, которые не способны её содержать не имеет смысла.
Скорее всего печальный конец т.н. властей наступит уже в ближайшем будущем.
Чув сьогодні на радіо Ера FM як хтось з військових розповідав про джерела фінансування донецьких сепаратистів. Казав є 3 джерела фінансування: 1. Гроші які надходили прямо з Росії (зараз цей потік знешкоджено); 2. Гроші які надходять з Криму, а туди ФСБ Росія; 3. Гроші місцевих олігархів. Ось про останніх і треба подумати. Чому ці люди вкладають гроші у вбивство власного народу? Чому вони навмисно намагаються дестабілізувати ситуацію в Україні? Як влада має відноситися до цих олігархів після розв’язань конфлікту з Росією який має місце на нашій території?
Та шо ж такоє!!Мені дадуть поспілкуватись з Алексом чи ні???
То один за нього відповість, то заступиться інший, тепер ще Ви!!!
Я от не розумію, якщо ви всі такі правильні та грамотні — якого юга ми ще досі такі бідні і ви всі не при владі?
Ще Алекс питання — кого ти особисто знаєш з Правого Сектора по місту Кіровограду?
Назви поіменно…
«ми» — це хто? «ви» — це хто? )
Согласен с каждым словом. Добавлю только, что и в т.н. пятой колонне есть немало несознательно-искренних.
Насколько достоверна Ваша информация?
Я гражданин Украины.Кто дал Вам право судить,кто патриот,а кто-нет?
Я не спрыгиваю с тем(кстати,эту идею подбросил Вам горожанин,а Вы поверили.)Просто есть предел игры в примеры,надоедают личные оскорбления,необразованность и наконец,в спорах не бывает победителей и побежденных.Следовательно,на каком бы этапе ты не остановился бы,кто-то будет полагать,что спор не окончен.
Да на х. они мне нужны!!!
Колаборционизм — это как раз и есть подыгрывание и работа ГРАЖДАН страны в интересах окупанта.
А патриот вы или не патриот — я эту тему не затрагивал. Может вы «патриот-колаборционист» со своим пониманием «патриотизма»? )) Вам виднее.
Вот вы и спрыгнули с темы. ))
Был бы у вас пример — вы бы уже кучу ссылок выдали и километры «простыней».
Ну, понимаешь, ляпнули хрень… Бывает )
О! Вже з’являється емоційність в коментарях! Ви продовжуєте писати не дуже розумні речі, але набуваєте людських емоцій. Можливо, потихеньку перетворюєтесь на людину, замість робота з генерування цитат. Мені здається, це позитивні зрушення. 🙂
Или наоборот. А так согласен. И что?
Хватит называть всех жителей Донбасса сепаратистами. Если считаете, что люди идут голосовать под дулами — позвоните своим знакомым в донецкие города, вам все расскажут. Информацию нужно получать из первых уст…То, что сделали в Одессе и Мариуполе — последняя капля.
Як навмисно, до мене подзвонила моя знайома з Донецької області. Їй страшно виходити з дитиною на вулицю- там озброєна людина із закритим обличчям. А ті, що по їхньому місту ходять, їй нагадують вигнаних або з тюрем, або із туб. диспансерів… Ось таким враженням вона поділилася. Також розповіла, що там жорстоко побили когось, хто тільки й зробив, що крикнув «Слава Україні!».
А мешканці Донбасу — ну зовсім не всі сепаратисти. Я навіть підозрюю, що сепаратистів — меншість. Просто сепаратисти зараз там воду каламутять. І створюють небезпеку для усіх мешканців Донбасу.
Така сумна картинка… 🙁
В каком же это городе? Не в Мариуполе, случайно, где сегодня стояли очереди, чтобы проголосовать! Жители Донецкой области уже ничего не боятся — хуже не будет!
Місто не назву через те, що мені також неспокійно за долю тих людей. Я не брав дозволу у своєї знайомої транслювати нашу розмову. А мешканці Донецької області, які є патріотами держави Україна, мають що боятися. Я вже чимало чого почув. Достатньо.
Я сам родом з Донбасу, до речі.
А выдгадайте з трьох раз…
Так ти ж тут усіх стращаєш Правим Сектором — а виявляється це міф?
Что можно ожидать дальше?
http://www.0629.com.ua/news/532163
Если Вы родом из Донбасса, вероятно у Вас там больше знакомых, чем одна… Кстати, посмотрите для интереса новости не только по нашим, но и по российским каналам. Возможно. правда у них у каждого своя, но истинна где-то посередине. Шахтерский труд, труд металлурга не менее патриотичен, чем труд врача и Ваше «патриоты Украины» как раз к большинству жителей Донбасса и относится. Никто не хочет раздела страны (вернее, не хотел), нельзя унижать людей…необходимостью усмирять их силой. Они грамотные, спокойные, миролюбивые, а совсем ни ничего непонимающее «быдло». Довели, понимаете, их довели!
Говори до конца — кто довел?
На Шустер-лив наблюдал «дискуссию» между избитым шахтером и коммунистом Адамом Мартынюком. И в студии, и у меня стопроцентно — поддержка мужика-шахтера, который сам говорил, что у него «незаконченное среднее образование». Как думаешь, кто избивал этого шахтера и почему? Кто, зачем и почему поставил на его плече клеймо «Правый сектор»? И самое главное — кому выгодно довести сначала крымчан, теперь восток Украины? На крымском шельфе — мощные месторождения природного газа, на востоке — юзовское месторождение сланцевого газа.
Уважаемый, довели идиоты. И тебя, и меня, и «шахтера» , и…Просто, как оказалось, дураков намного больше, чем нормальных людей. Вероятно, Чернобыля последствия…
Не гони.З турчина юрист,як з мене балерина!
:good:
Не гони.З турчина юрист,як з мене балерина!
============
та дай трохи погнати)))
Как удобно — во всем виноваты идиоты. Избивали — идиоты, референдум в донбассе проводят идиоты, голосуют — идиоты, протестуют — тоже идиоты… А уж считают голоса — понятно кто, правда? Крым отдали, нет сомнения, идиоты, и забрали его — кто же сомневается? — тоже дураки. Вот только одно непонятно, как тебя, такого умного и правильного, «довели» какие-то несчастные, тупые и непроходимые дебилы — загадка, правда?
Михаил Маркович неужели это вы?)))
Миша, у тебя грустное лицо, тебе никто денег не даст (с)
По предварительным результатам референдума в Донецкой и Луганской республиках, народ проголосовал за независимость. Это где-то 6 млн населения.
Выборы президента Украины там проводиться с большой вероятностью не будут. Так когда-же в Киеве поймут, что придётся нести серьёзную ответственность
за развал страны.
Ведь снежный ком долгов и увеличение военных расходов ведут остальную часть Украины к нищете и росту коррупции.
Сёма, ты наивный и доверчивый идиот, если веришь, что действительно за независимость восточных регионов проголосовало шесть миллионов. Ведь тогда должно поверить, что «референдум» проходил честно, что нельзя было голосовать «за себя и за того парня», что была честная подготовка, что никому не угрожали смертью за неоткрытие участков, что не было вбросов, что не было вразумления Баркашова организаторам этого балагана как надо рисовать нужные проценты, что сами бюллетени были соответствующего качества, с защитой, а не отксеренные бумажки. Кстати, одновременно проходил еще референдум за присоединение Донбасса к Великобритании, и референдум-опрос о присоединении отдельных территорий донецкой и луганской областей к области днепропетровской — в этом участвовало около 2 миллионов, причем сами бюллетени были типографские, многоцветные и с защитной сеткой…
Не читайте «советских газет». Ищите альтернативную информацию. Пишу это как житель Донбасса. находящийся в эпицентре событий. Переубеждать головы, нашпигованные однобокой информацией не хочу. Жалко, хорошая, большая и красивая была у нас страна…Возможно, еще не поздно что-то изменить.
С чего все должны поверить, что ты житель Донбасса, а не Зеленограда, например, или Мукачево? Если не хочешь переубеждать, то что тут делаешь?
А что, у нас интернет уже тоже разделен? Я человек свободный, насколько это возможно в нашем «демократичном» мире. Захожу на самые популярные в областях сайты, читаю и узнаю, что где происходит — интересно мне это, не допускаете.
Я четта не пойму. То ты житель Донбасса, то как бы и нет… То ты рассказываешь, откуда нужно получать правильную информацию, то просто новости на областных сайтах узнать зашел… Определился бы, штоли…
Дивлюсь новини на Інтері. Журналістка яка показувала сюжет з Донецька сказала, що сепаратисти прямо заявили про їх фінансування Ахметовим. Що і варто було довести! Думаю, що центральна влада просто муситиме зробити певні висновки по окремим бізнесменам, які були помічені в фінансуванні сепаратистів.