Перед мучениками України голови уклонімо.

Сьогодні, 20 травня 2012 року, всі демократичні сили України вшанували пам’ять жертв політичних репресій. Традиція вшановувати мучеників України, постраждалих за свої політичні переконання саме в цей день, була започаткована Указом президента України Віктора Ющенка №431/2007 від 21 травня 2007 року третя неділя травня встановлена Днем пам’яті жертв політичних репресій! Це ті люди, які поклали своє життя на вівтар сучасної, незалежної України, повстаючи проти безжальної тоталітарної системи.

Демократичні сили Кіровоградщини також взяли активну участь у вшануванні пам’яті жертв політичних репресій і відстояли жалобну панахиду, яку було відправлено біля вже відомого всім кіровоградцям пам’ятного знаку – хреста розташованого на «Фортечних валах». В жалобній церемонії взяли участь представники політичних партій ВО «Батьківщина», «Фронт Змін», «Свобода» інші демократичні сили та велика кількість не байдужих людей. Не дивно, що представниками правлячої партії – Партії регіонів, цей захід було проігноровано. Адже з досвіду української політики можна зробити чіткого висновку, що історія циклічна! Пройшли часи і вшановуючи пам’ять жертв політичних репресій минулих років ми з прикрістю можемо констатувати, що в наш час також існують політичні в’язні.

Тож згадуючи в молитвах всіх невинно за свої політичні погляди замордованих часів СРСР, ми одночасно молились за здоров’я і як найскоріше визволення тих людей, які навіть на думку країн Європи перебувають за ґратами через свої політичні погляди — Юлію Тимошенко, Юрія Луценка і інших представників демократичних сил України. Хочеться вірити, що така прикра і ганебна практика, як вирішення політичних спорів за допомогою судів і прокуратури минеться і вже ніколи не буде повторюватись в сучасній Українській державі.

Перед мучениками України голови уклонімо.: 133 комментария

  1. Демократичні сили Кіровоградщини
    ========================
    Лыко, да мочало, начинай сначала… :negative:

  2. …почему нельзя молча, без очередного пиара вшанувать?… Вопрос риторический…

  3. …хорошо хоть сегодня воскресенье и народ не видел особо этих пиар акций и предвыборный телодвижений… :yes:

  4. Не дивно, що представниками правлячої партії – Партії регіонів, цей захід було проігноровано.
    ———————————————————
    Сергій, а чому «не дивно»? Це що, не украінська партія?! :unsure:

  5. Валерий, да ну что вы… Оппозиционеры считают себя мессиями… :negative:
    Бедные люди…они всё равно не понимают степень своего заблуждения…или слишком хорошо финансируются из Киева — потому и изображают бурную деятельность… :mail:

  6. Не треба бути таким ненависним. Та видавати свої судження за істину в останній інстанції. В минулому році виборів не було, а «Свобода» так само вшановувала жертв політичних репресій. Жоден представник партій не виступав. Хоча б «Батьківщина» і могла згадати свого лідера.
    Схоже що Ви, A.K., якраз і намагаєтеся попіаритися.

  7. Демократичні сили Кіровоградщини-?
    Адже з досвіду української політики можна зробити чіткого висновку, що історія циклічна! -Действительно,вспоминается 2004 год,когда страна была разделена на демократические силы,которые локализовались по-преимуществу на Западе Украины и «биомассу»(выражение Тимошенко) Востока,которую,по-совету «политвязня » «Юлии Тимошенко,нужно обнести колючей проволокой.Опять два лагеря и одна баррикада? Видимо у оппозиции худо с фантазией.

  8. День пам’яті встановив Л.Кучма — «День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій».
    В.Ющенко лише розділив: «День пам’яті жертв голодомору» та «День пам’яті жертв політичних репресій»

  9. Вы со свободы? Тогда с вами говорить вообще не о чем… если так рассуждать, то я патриот похлеще вашего…

  10. Alex говорит:
    20.05.2012 в 17:52
    ================
    :good: :good: :good:

  11. Я так думав, але вимушений Вас розчарувати. Я взагалі позапартійний. А «Свободу» згадав, тому що саме вони розмістили оголошення в інеті.

  12. …Ну тогда извините, что заподозрил вас в связях с этим сомнительным политическим течением… :mail:

  13. Та ні, шановний пане А.К., не «Лыко, да мочало, начинай сначала», а ВО «Батьківщина», «Фронт Змін», «Свобода», «Народний Рух», «Удар», «КУН», «Сокіл» — це все ваші співвітчизники. Українці, які мають власні думки і власну громадську позицію! Тож не треба всіх отак одразу ображати!

  14. Вшановували без піару! Відповідаю на ваше риторичне запитання. Помолились, пом’янули і загадали, щоб так більше не було!

  15. І хоча сьогодні була неділя, народу було багатенько і головне, що всі ті самі, які КОЖНОГО року, вже багато років поспіль приходять до цього хреста, щоб пом’янути своїх невинно звинувачених і засуджених! Адже це і ваші, шановний А.К. земляки. Вони віддавали життя за всіх українців, без виключення!

  16. Дай Бог, щоб вони пригадали, що також УКРАЇНСЬКА партія! Адже всі останні дії, не будемо навіть політики торкатись, Закон про регіональні мови візьмемо. Ви думаєте цей крок спрямований на посилення української мови і культури? Особисто я маю великі сумніви!!!

  17. Alex, не напускайте дыму. тем более впереди паровоза.Указ ПРЕЗИДЕНТА Украины был? Был! Отменён ПРЕЗИДЕНТОМ Украины? НЕТ!
    Посему ВСЕХ, кто пришёл на «Фортэчни валы» почтить Память жертв политических репрессий на Украине
    называть — НЕ «Демократичні сили Кіровоградщини», оснований совершенно НЕТ.
    Со своей стороны я поставил госп. Васильченко конкретный вопрос по поводу его «не дивно» относительно отсутствия ПР.
    Может он знает что-то, чего не знаю я.

  18. Уважаемый Сергей! Это вы обижаете представителей не оппозиционных партий тем, что рассказывайте страшилки, что Тим. и Луц. сидят как узники совести… Это ваша интерпретация и интерпретация оппозиционных сил, не отвечающая действительности…

  19. Да… Ну если так, то я рад, что ошибся в конкретном выводе…

  20. І хоча сьогодні була неділя, народу було багатенько і головне, що всі ті самі, які КОЖНОГО року, вже багато років поспіль приходять
    =============================
    Сергей! Вы сами ответили мне на вопрос о необъективной массовости… Пришли одни и те же, только с собой привели тех, кому вообще далека и политика и история…

  21. Кстати, Троцкий наш с вами земляк… По вашей логике — я должен чтить и его…

  22. Это компетенция ВРУ, если примут — будет исполнять закон…мы, простые пахари, простые граждане, уважающие закон, а не пытающиеся оплевать власть на пустом месте, как это часто делает оппозиция…

  23. Шановний пане Alex! 12 травня 2012 року ВО «Батьківщина» і «Фронт Змін», відкинули пресловуту українську «гетьманщину» і нарешті об’єднались! «Народна Самооборона», Народного руху, партії «Реформи і порядок» та «За Україну!» також підтримали ідею об’єднання, заради України і її народу. Тож свідомість українців зростає!

  24. Тож свідомість українців зростає!
    =======================
    Растёт «сознательность» политиков, которые понимают, что разрозненные они могут и в парламент не пройти…
    И надолго ли объединились…или как в 2004 году… А потом глотки перегрызли друг другу…

  25. Вы, простые пахари, которые не ищут другой жизни…. Вы просто существуете… Вместо того чтобы жыть.. Саша… Живите.. Независимо от воей политической принадлежности… Просто живите… Не работайте в наглую на некоторых… А Жививите!… Будьте людьми!

  26. Костя, ну ты ведь отстаиваешь, как ты выразился — в наглую, определённую политическую силу…маёвки с ними на арендованной земле парка проводишь… Майки, шарики и прочую атрибутику носишь…и не считаешь, что это навязывает кому-то твои взгляды… :unsure:
    Вот видишь как всё интересно оказывается…

  27. А чтобы не от кого не зависеть — нужно жить в пустыне или лесу… :unsure: :mail:

  28. Я не поділяю вашого ставлення до «Свободи».
    Люди кругом різні є. Ось Березкін, керував містом і був в «Батьківщині», а зараз в ПР. Він же не став іншим.

  29. Віктор58 говорит:
    20.05.2012 в 19:18
    Я не поділяю вашого ставлення до «Свободи»
    ========================
    Это и есть плюрализм в действии — это и есть новое мышление… :yes: :bye:

  30. Він же не став іншим.
    ===================
    Представители крупного капитала и не становятся другими — у них есть абсолютная ценность для рыночных отношений — деньги и большие деньги… :unsure:

  31. могут и в парламент не пройти…
    ============================
    Вот это верно.
    Что тут говорить. Просто не обращать внимания на предвыборную рекламу. Тимошенко — святая мученица. Аха-ха-ха!

  32. Ну а чого можна очікувати від Комсомолки стосовно опозиційних Лідерів??? Це типово по-комсомольські! :unsure:

  33. Все мы видели, куда привели страну теперешние оппозиционные лидеры. Спасибо, наелись.
    Давайте уже что-то новенькое, люди не идиоты.

  34. Я звісно перепрошую, а що, пані не бачать куди зараз ведуть провладні лідери? Чи може в Україні все гаразд і тільки опозиції погано? Може не зростають ціни на комірне? Може газ не дорожчає? Чи може в нас вже побудовано правову державу? То може з приводу чогось новенького до влади звертатись? Бо всі нововведення від провладної партії це реінкарнація «радянських ідеологем».

  35. А Президент України Віктор Янукович упразднив «День Свободи»! І його не дуже обходить, що для мільйонів українців це була визначна подія – День коли Український народ прокинувся і сказав рішуче НІ, кривді і політичному терору!

  36. Хотілось би бачити, як всі не будуть звертати увагу на виборчу рекламу).
    З Тимошенко перегнули палку!

  37. Угу. А члени «Сильної України» усі як один влилися в ПР :yes: . І теж заради України та її народу. «Тож свідомість українців зростає!»(с).

    Сергію,
    а Ви не професійний ідеолог? Двічі прочитав Ваш перший допис у цій темі. Як усе до болю знайоме! «… всі демократичні сили України», раніше писали «все прогрессивное человечество», «все здоровые силы общества» етс. А пасаж: «через свої політичні погляди – Юлію Тимошенко, Юрія Луценка і інших представників демократичних сил України» умилил до слез! Теж мені в»язні совісті і великі демократи :negative: .

    А загалом Ваша позиція настільки ж демократична, наскільки «демократами» є Ваші кумири :yes: .

  38. Що до «Сильної України» — можемо сперечатись! Я особисто знаю деяких представників «Сильної України» в Кіровограді, так вони не дуже оптимістично сприйняли ініціативу пана Тігіпка про злиття з Партією регіонів. А що до «кумирів», так немає у нас кумирів! Є партійні лідери, а це абсолютно інша справа.

  39. :scratch: Взагалі про «Сильну Україну» була алегорія. Не думаю, що усі члени «Народної Самооборони», Народного руху, партій «Реформи і порядок» та «За Україну!» у захваті від об»єднання.

    З приводу лідерів… якщо лідерів їхні прихильники називають мучениками і моляться за них, то це вже кумири :unsure: .

  40. …опять страшилки пошли: «прокинувся», «визначна подія»… :wacko:
    Ну это уже за 5 лет апельсиновой власти так приелось, что даже не несёт в себе идеологической нагрузки… :yes:

  41. тільки опозиції погано
    ====================
    Когда обычно всем хорошо — оппозиции всегда плохо… Это принцип Бабы-Яги…

  42. Прочитала блог, подумала, що молодці, так і треба. Сама хотіла б бути, та здоровя підкачало. Потім почитала коменти — як же уміють люди все опошлити 🙁

  43. Чекайте! Навіщо розвішувати ярлики, ви шановний А.К. начебто самі проти цього ратували. Для дуже багатьох людей, моїх і ваших співвітчизників, 5 років про які ви кажете, були, нажаль вже були, роками розквіту свободи слова, демократії і відсутності цензури ЗМІ. Часом відродження громадянської свідомості і національної гідності.

  44. А я вас запевняю, що майже всі члени «Народної Самооборони», Народного руху, партій «Реформи і порядок» та «За Україну!» розуміють і підтримують необхідність об’єднання в одну потужну політичну силу!
    Стосовно молитов за когось. В традиціях православного християнства, споконвіку є традиція молитись за когось. Ми молимось за рідних, за близьких, за дітей, батьків, нарешті за Україну – і ніхто не вважає це чимось неприроднім або блюзнірським. Також є молитви в яких безпосередньо є слова які просять визволення для тих, хто в неволі перебуває. Тож за кого молитись і кому є абсолютним правом громадянина: «На свободу віросповідання!» і не треба, тим більше лікарю, навішувати ярлики на ваших співвітчизників.

  45. Для CarivnaO. Дякую за підтримку. Приємно, що є дуже багато не байдужих і думаючих людей. Які пам’ятають свою національну історію! А що до негативних коментарів, так то не страшно, як каже пан А.К. це плюралізм думок.

  46. Ви знаєте думку «майже всіх членів» перелічених політсил і переконані, що вони «розуміють і підтримують»?

    Стосовно молитов за політичних лідерів я свою думку сказав. І вона ніяк не зазіхає на право громадянина, це всього лишень моя суб»єктивна думка щодо використання громадянином свого права. Дозволите її мати і самому вирішувати, що мені треба, а що не треба?

  47. «З Тимошенко перегнули палку!»
    Как-то двуссмысленно звучит.

  48. Так Тимошенко, Свободы и Ко уже были при власти. И газ при Т. подорожал, и обвал валюты мы наблюдали, и бензин по заоблачным ценам, и дефицит бюджета подрос…
    Чем же оппозиция лучше Януковичей? Я далекий от экономики человек, но даже мне очевидно, что эти партии никуда не годятся. Они уже право голоса получили, но ничего путнего не сказали. Поэтому объединить недовольную нынешней властью «биомассу» («лишь бы не ПР») под своими флагами не удастся.

  49. День Свободи упразднив, а День яйця навіки залишиться в пам»яті! :yahoo:

  50. Опозиция, вшанування, не вшанування, мученики…
    Выражу своё мнение словами Петра Аркадьевича Столыпина «Вам нужны великие потрясения, а нам нужна Великая Россия».
    Слово Россия можно заменить на Украина.

  51. «Вам нужны великие потрясения, а нам нужна Великая Россия».
    Слово Россия можно заменить на Украину
    ———————————————————
    Jesuit,не-а нельзя. «Украина не Россия». Не я сказал — Данилыч! Это первое.
    Второе.
    «Великая Россия вместо того пути демократических реформ, к которым призывала российская общественность, были направлены на путь «великих потрясений» – услужливыми руками царедворца й честолюбца, но не государственного деятеля – П. А. Столыпина». Тоже не я сказал. Это оценка деятельности «великого реформатора», которую дал в период своей эмиграции лидер партии кадетов Павел Милюков.

  52. Сергій Васильченко має сумнівну вдачу навіювати на оточуючих смуток і безнадію. Не знаю, чи ставить це автор собі за мету, але після прочитання його витворів виникає бажання не працювати заради майбутнього України, а закопатися десь у сирій землі, ще й щоб хтось зверху накидав та справив якісну панахиду. У чому-чому, а у заупокійних месах вони вправні як ніхто. 😥

  53. крутіше нього в цьому тільки Кочін!
    дайте спокійно дихати поміркованим українцям, яких ви всі вважаєте опозицією. а нас же насправді — більшість, смію сподіватися

  54. Ментальність. Так і як бути позитивному світогляду, якщо відзначаються виключно поразки, зради, біди, трагедії? Правда, є ще укри і трипільська культура. Але це якесь сумнівне, та й давно було.

  55. одне другому не заважає. була Київська Русь, їдучи в Париж з Києва дочка Ярослава Мудрого носом крутила, мовляв, глухомань.
    і Київ — мать городов.
    були досягнення козаччини — все-таки тодішня демократія!
    була Конституція Пилипа Орлика.
    коли там Америка про демократію заговорила?
    всякого було.
    пам»ятати треба все!

  56. Шо власть,шо оппозиция…К кому пойти, кому отдаться?!? :unsure: Страшно жить (с) :wacko:

  57. горожанин говорит:
    21.05.2012 в 11:50
    Страшно жить
    =================
    А вы никому не верьте…верьте только мне… 😉 :whistle: :mail:

  58. Rainbow говорит:
    21.05.2012 в 11:08
    1. дайте спокійно дихати поміркованим українцям, яких ви всі вважаєте опозицією.
    2. а нас же насправді – більшість, смію сподіватися
    =============================
    1. Да кому вы сдались то… Дышите, но не мешая дышать другим.
    2. Ну-ну, надейся…

  59. Ρουςλάν Μισέριτςενκο говорит:
    21.05.2012 в 10:56
    Сергій Васильченко має сумнівну вдачу навіювати на оточуючих смуток і безнадію
    ============================
    :good: :good: :good:

  60. Jesuit говорит:
    21.05.2012 в 09:00
    Выражу своё мнение словами Петра Аркадьевича Столыпина «Вам нужны великие потрясения, а нам нужна Великая Россия».
    Слово Россия можно заменить на Украина.
    ============================
    :good: :good: :good: :good: :good:

  61. Это не ярлыки — это правда…
    Это были 5 лет политической грызни между группировкой Ющенко и группировкой Тимошенко, результатом чего стал полный развал экономики, полное расстройство общественно — политической жизни страны, плохо прикрываемый ширмой популизма о демократии и свободе слова…
    Единственный период за 20 лет пробудження — это был коротюсенький период ноябрь — декабрь 2004 года, проплаченный госдеповскими и частью местных бизнес — денег…
    Всё остальное было притрушено стружкой популизма…

  62. Сергій Васильченко говорит:
    21.05.2012 в 07:18
    А я вас запевняю, що майже всі члени «Народної Самооборони», Народного руху, партій «Реформи і порядок» та «За Україну!» розуміють і підтримують необхідність об’єднання в одну потужну політичну силу!
    =============================
    Очень категорически, но сомнительно… :unsure:

  63. Александр,дык предлагайте. Изучу :yes:

  64. якщо вірити тобі, то треба або самому на той світ, або тебе туди б…
    такі правила великих революцій і незрівнянних диктаторів.

  65. Лена, Саша ушёл на обед. Эх, классная у него работа. Не хотите на госслужбу? Писали бы посты и коменты себе в удовольствие, а копейка капает :yahoo:

  66. не хочу. я люблю багато працювати за серйозні гроші.
    отримувати таку зарплату, на мою думку, дещо соромно, а додаткові заробітки держслубжбовцям дозволені тільки в кількох випадках.
    і якщо працювати, а не протирати штани, на интернет або додаткові заробітки не буде ні сил, ні часу

  67. 🙂 :good:
    Лена, навіть не сумнівався щодо Вашої відповіді.

  68. горожанин говорит:
    21.05.2012 в 13:24
    Лена, Саша ушёл на обед. Эх, классная у него работа
    ===========================
    Валерий, вообще-то я в отпуске… Можете смело проверить… От вас это неприятно слышать, и странно…

  69. Rainbow говорит:
    21.05.2012 в 13:30
    не хочу. я люблю багато працювати за серйозні гроші
    ============================
    А в Новомиргороде могут заплатить серьёзные деньги?…Мда, удивила…
    Слава Богу оранжевые времена ушли в историю…

  70. …хотя, чему я удивляюсь, после ваших посланий Админу…

  71. Бо всі нововведення від провладної партії це реінкарнація «радянських ідеологем».-Например?

  72. Александр, это тот случай, когда безоговорочно признаю — сел в лужу!
    Но вы ж знаете нас, простых налогоплательщиков (чай не первый год замужем), как с недоверием и неприязнью мы относимся к гос. чиновнику. Тут подозрение — не заслуженно! Потому не буду дальше оправдываться. Тем более не буду вспоминать обсуждение одной очень ВАЖНОЙ темы «Сакуры» и некоторых других….То, судя по всему, были мониторинги общественного мнения жителей района по животрепечущим вопросам. :good:
    «…хотя, чему я удивляюсь,»
    ——————————————-
    Александр,»- Удивить — победить», так говаривал ваш тёзка Суворов. Но видит Бог, я к этому не стремился. По крайней мере в данном случае. Но удивляться НАДО!
    Кто-то из тех же великих сказал:»Удивление — революция опыта».

  73. Но вы ж знаете нас, простых налогоплательщиков
    =======================
    Я такой же рядовой плательщик налогов, как и все… Я ни начальник, ни директор, ни генерал, что развязывает мне в общении руки… Да, я многим не нравлюсь…но ведь я не красна девица, чтобы всем нравится… У каждого есть сои плюсы и минусы…это аксиома…
    Поэтому, что я хочу сказать: я прост и доступен в общении, чем могу показаться со стороны…всё остальное — ситуационно… :mail:

  74. …и если Бог мне пошлёт завтра работу дворника, восприму как заслуженное…и там сделаю креатив… :yahoo: :yahoo: :yahoo:

  75. хочу бачити те, що читаю
    дайте Кочіну посаду двірника — і він реформє ЖКГ!!!!!!!

  76. Есть хорошее высказывание на эту тему — «Живите, вы никому не мешаете».

  77. І вам шановний пане Руслане доброго дня! Не думав, що у вас така тонка і ніжна натура, схильна до іпохондрій, адже такі настрої більше притаманні, ну наприклад нудьгуючій інтелігенції, а не колишньому секретарю Кіровоградської міської ради. Хоча згоден, за вашого секретарства в раді було веселіше ніж зараз. А от забув, від якої політичної сили ви заходили депутатом міської ради???

  78. Для шановного Борменталя, що тут скажеш мій добрий докторе! Така вже в нас з вами спільна історія, з усіма «поразками, зрадами, бідами і трагедіями!» — це історія України. Іншої немає! Але ви можете запропонувати щось веселеньке???

  79. Для А.К.
    От і добре! Так тому і бути! Так сказати креативне місто «з самої його середини» будете бачити, і знову ж таки робота на свіжому повітрі!

  80. Можу. Але тут незадача. «Веселеньке», тобто переможне, у нас пов»язане із Б.Хмельницьким (ну, котрий п»яний зі слів «непитущого» Шевченка «Якби ти на світ не родивсь, або в колисці ще упивсь…»), а потім спільне з Росією. Зараз це не вітається. Вітається усе, що проти Росії. Хай поразки, але ж проти Росії! Хай під поляками, турками, шведами, німцями, але ж проти Росії. По-людськи зрозумілий світогляд тієї частини України, яка спокон віку воювала з Росією. Не зрозуміло, чому він став світоглядом усієї України :unsure: .

  81. Для пані komsomolka.
    1) Так Тимошенко, Свободы и Ко уже были при власти. И газ при Т. подорожал, и обвал валюты мы наблюдали, и бензин по заоблачным ценам, и дефицит бюджета подрос…

    А перед Тимошенко, коли президентом був Кучма, також газ дорожчав і долар з 2 грн. підскочив до 5и грн. і з бензином були проблеми, а Прем’єр-міністром був хто – вірно Янукович В.Ф.
    2) Чем же оппозиция лучше Януковичей?

    Хоча б тим, що при демократії, яка панувала за часів Прем’єр-міністра Тимошенко люди не боялись за свій бізнес, а зараз у всіх його просто забирають. Я маю на увазі великий бізнес.
    3) Я далекий от экономики человек, но даже мне очевидно, что эти партии никуда не годятся. Они уже право голоса получили, но ничего путнего не сказали. Поэтому объединить недовольную нынешней властью «биомассу» («лишь бы не ПР») под своими флагами не удастся.

    Ну а навіщо ображати громадян «біомасою»? За вашою логікою як не за Януковича і Партію регіонів так одразу і біомаса? Ні, шановна панянко, на Україні всі люди є люди, навіть ті, які думають не так як вам того бажається!

  82. я запропонувала якщо не веселеньке, то таке, чим можна пишатися!
    а ви вдвох вирішуєте за краще постраждати

  83. Националисты НИКОГДА к власти не придут…не рассчитывайте… :good:
    Я и там найду способ как достать «свидомых» — буду вас будить в полпятого утра звуком метлы :yahoo: :yahoo: :yahoo:
    Вы всегда и во всём, во всех своих и наших реинкарнациях будете зависеть от нас… Это ваша карма… :mail:

  84. Ви дійсно Руслан Мішериченко чи нік такий?
    Але в любому випадку, з чого Ви робите трагедію? З того, що один раз у рік, люди прийшли, поклали квіти, прийняли участь у панихиді за загиблими жертвами політичних репресій? І все це тихо, спокійно, без мітингів, без гучномовців. Нікого примусово не приводили, дороги не перекривали.
    Це в традиціях нашого народу, вшановувати померлих, загиблих. Захід пройшов у неділю, у вихідний день. Хто Вам заважає працювати на себе, на родину?

  85. Хоча б тим, що при демократії, яка панувала за часів Прем’єр-міністра Тимошенко люди не боялись за свій бізнес
    =======================
    Что у вас с памятью???
    Вы забыли, что заключённая Тимошенко и её Кабмин выгреб с бизнеса на несколько месяцев вперёд налоги?
    Это просто политика двойных стандартов не видеть преступления Тимошенко, доказанные судом…

  86. за часів Прем’єр-міністра Тимошенко люди не боялись за свій бізнес, а зараз у всіх його просто забирають.
    =====================
    Докажите… Это ваши домыслы… Публичных заявлений нет… Так что не выдавайте желаемое за действительное…
    Я вас понимаю…апельсиновые вожди кинули свой электорат…идея майдана обанкротилось… Ну не нужно же свою обиду на судьбу навязывать народу…
    Примите как должное вызовы судьбы…

  87. Ну по-перше ніколи не кажіть гоп, поки не перестрибнете! Українська приказка.
    По-друге ВО «Батьківщина» ніколи себе і не позиціонувала як націоналістичну партію!
    А що до звуків віника в пів на п’яту ранку, то в ваших руках цей звук буде чарівною мелодією для всіх опозиційних сил «Вжик-вжик, баю-бай…»
    Які ще реінкарнації, ми не в Індії, ми в Україні, у нас в друге не повертаються…

  88. Те до чого ви апелюєте судом не доведено! Не пам’ятаю я щоб Тимошенко судили за дочасне збирання податків. Але я вас прошу не підказуйте Януковичу цього…

  89. Що до того, хто з ким чим поділився, то це не мої домисли, так люди кажуть. І до-речі вже пересічні громадяни, на ринках в розмовах між собою. Де звісно трохи прикрашають розміри поборів, але не дуже далеко від істини…

  90. Сергій Васильченко говорит:
    21.05.2012 в 18:59
    1.Ну по-перше ніколи не кажіть гоп, поки не перестрибнете! Українська приказка.
    2.Які ще реінкарнації, ми не в Індії, ми в Україні, у нас в друге не повертаються…
    ============================
    1.Так лидер вашей партии уже дострибалась…срок мотает…
    Поезд вашей Юли ушёл в феврале 2010 року… Быстрее Кличко станет президентом…чем дама с косой…
    Посмотрите как ваш подмокший БЮТ ощипает Кличко, Яценюк, Тягнибок… Плюс мажоритарка сделает контрольный выстрел в результаты выборов…
    КПУ тоже занимала 2-место, после партии власти…и даже первое… И где они сейчас… Тоже ждёт и БЮТ…да даже и не ждёт, а уже наступило…
    2. ВФ доказал обратное в Украине…его народ вернул к власти во второй раз…

  91. Я не писал, что за сбор налогов…внимательнее прочитайте… Я писал, что преступления её доказаны в суде…
    И газовое дело раскручивается… :mail:

  92. Сергій Васильченко говорит:
    21.05.2012 в 19:06
    Що до того, хто з ким чим поділився, то це не мої домисли, так люди кажуть
    ==========================
    1. Да, надёжный у вас источник информации… :yahoo: :mail: Пользуетесь умело подстроенной провокацией…
    Вы верите в то, чего нет, так как вам хочется в это верить…
    2.Откуда торговцу с рынка знать, что происходит в высших эшелонах власти? В крупном бизнесе? Или 5- канал напел им, который только и занимается тем, что перекручивает факты…
    Опять вы верите в то, во что хотите верить, но чего на самом деле нет…

  93. Читав – сміявся! Скиньте свій комент на сайт Адміністрації президента, отримайте безкоштовну путівку в Межигір’я!
    2. ВФ доказал обратное в Украине…его народ вернул к власти во второй раз…
    Ну це вже дійсно ВААЩЕ, і якщо ви в це вірите, то ну просто не знаю що вам сказати…

  94. А що ви маєте проти народу України? Згідно Конституції України він, народ, єдине джерело влади! Тож я не бачу причини не довірять своїм співгромадянам…
    А що до вищих ешелонів влади, то після обрання Президента України, я вже нічому не дивуюсь, тож повірте громадяни все розуміють.

  95. …сміявся!
    ===============
    Смеётся тот, кто смеётся последним… :mail:

  96. Читал и ещё раз убедился, что политическая агония БЮТ очевидна…
    Главное, что ей есть смена: Яценюк, Кличко, Тягнибок, Королевская…
    Самое приятное то, что если из кто-то из перечисленных мною выше придут к власти — то к стенке они поставят БЮТ, как конкурентов на электоральном поле… :mail:
    Поэтому не нагоняйте тень на плетень, а смело швырните пертбилет БЮТ на стол и вступайте в ПР… Вернитесь…ПР всё вам простит, Сергей… :yahoo: :yahoo: :yahoo:

  97. типу в живих залишиться тільки один, і саме він буде сміятися!

  98. Не знаю…не разбираюсь… Всё в руках закона…

  99. Віктор58 говорит:
    21.05.2012 в 18:51
    =================
    Да пусть возлагают хоть каждый день… Вопрос в том: зачем этот пиар??? Кому нужны эти политические понты?

  100. Що, в даному випадку, «політичні понти»?
    Більшість там якраз було не партійців.

  101. Ρουςλάν Μισέριτςενκο говорит: 21.05.2012 в 10:56
    «У чому-чому, а у
    заупокійних месах вони вправні як
    ніхто.»
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    Руслане, Ви про когось конкретно чи взагалі? )))

  102. А от забув, від якої політичної сили ви заходили депутатом міської ради???
    ________________________________
    Забули — нагадаю. :yes: Від тієї, на бюро партійної організації якої задають питання: «Вы определитесь, Руслан Валерійович, кто вы больше — член партии или секретарь горсовета?» :wacko: . Від тієї, яка маючи на папері більше 30 тисяч «мертвих душ» — членів обласної парторганізації, неспроможна сформувати бодай невеличку колону на першотравневу демонстрацію, що за західною традицією взагалі є нечуваним провалом як для опозиційної партії. :negative: Від тієї, яка ллючи крокодилячі сльози з приводу нечесних голосувань у раді поточного скликання, планомірно саботувала впровадження електроної системи голосування у попередньому скликанні. :unsure:Нарешті, від тієї, емісари якої тишком-нишком намагаються перевірити мене «на вшивость», закидаючи зраднику і ренегату Мишериченку телефонні запитання з приводу його оцінки політичної ситуації. B-) Невже такий кадровий голод?

  103. Руслане, Ви про когось конкретно чи взагалі? )))
    ————————————————-
    Головне, що вони самі це сприймають на свою адресу, інакше б ніяк не реагували.)))
    їхній девіз незмінний:
    «Суровые годы уходят
    Борьбы за свободу страны,
    За ними другие приходят —
    Они будут тоже трудны.»

  104. Ρουςλάν Μισέριτςενκο говорит:
    22.05.2012 в 00:06
    =====================
    :good: :good: :good:

  105. Більшість там якраз було не партійців
    =========================
    Это ещё хуже…значит люди скрывают что-то или скрываются… :unsure:

  106. Дякую – пригадав!
    1) Дивно, що вам взагалі ставили питання типу: «Вы определитесь, Руслан Валерійович, кто вы больше – член партии или секретарь горсовета?». Значить чомусь це питання виникло, бо до ваших попередників, а тим більше до наступників у їхніх політичних сил таких запитань немає.
    2) За західною традицією члени партії виконують ті вказівки, які приходять з центрального, керівного органу партії. А що до кількості членів партії, то лави відомої вам партії поповнюються щоденно і не малим чином цьому сприяє «мудра політика керманичів держави» — люди бачать що відбувається і йдуть до тих, кому можна вірити.
    3) Після введення електронної системи голосування і навіть після обрання нового складу міської ради підтасовок з голосуваннями менше не стало. Стало навіть легше – роздали собі картки і погнали «кнопкодавничать»…
    4) Ну а що до «перевірки «на вшивость», закидаючи зраднику і ренегату Мишериченку телефонні запитання з приводу його оцінки політичної ситуації» важко сказати – не був присутнім не знаю.
    А от у кота на аві уж дуже задоволений вигляд, мабуть все непогано? А…

  107. А перед Тимошенко, коли президентом був Кучма
    =============================
    Даже из ваших слов видно,что хрен редьки не слаще. Все одно и тоже. Демократия — да кому она нужна, обычному человеку, которых у нас 90%, нужна экономическая стабильность и социальная защищенность, а при вашей демократии только и было, что свары в парламенте да пантеоны бандеровцам.
    Или у вас лично кто-то бизнес отобрал? Или вы представляете интересы тех, у кого отобрали? У порядочных людей в нашей стране отбирать нечего — ничего и нет.

    Сергій Васильченко говорит: …Ну а навіщо ображати громадян «біомасою»? …
    =============================
    Так это же из заявления Тимошенко термин. И я, кстати, нигде не писала, что ратую за ПР.
    Тем не менее, с их приходом, прекратилась национал-фашистская истерия, которая оскорбляла большую часть населения Украины. Это радует.

  108. Та все буде добре…
    ———————————
    Це ж треба, з ваших вуст навіть ця фраза виглядає якось приречено. :wacko:
    Тим не менше, я теж у цьому переконаний. :mail:

  109. помиляєтеся.
    почалася націонал-фашистська істерія людей, які називають себе русофілами, проте насправді є україноненависниками.

  110. За західною традицією члени партії виконують ті вказівки, які приходять з центрального, керівного органу партії
    ==========================
    Я вас прошу…какой там Запад… БЮТ —
    КПСС №2…

  111. Та все буде добре…
    ===================
    Для ПР — ДА! Для БЮТ — НЕТ!…
    Сергей, смиритесь с судьбой….

  112. коротше кажучи, Кочін вважає що йому й ще двом десяткам людей в нашій області буде добре.
    за самого Кочіна — то я непевна, хоча, може, йому просто треба зовсім трошки для щастя.
    за купку вгорі ПР — певна, що їм найближчим часом буде добре.
    решті людей буде погано, незалежно від їх кольору

  113. добре вам… ви ще в щось добре вірите…
    ————————————————
    Лєна, ти не справляєш враження песимістки. не дай злим силам втягнути тебе в тенета смутку і апатії. :yahoo:

  114. А от у кота на аві уж дуже задоволений вигляд, мабуть все непогано? А…
    ————————————————
    Не до вас конкретно, але так, пригадалося. 🙂

    «Умное лицо — это еще не признак ума господа. Все глупости на земле делаются именно с этим выражением лица. Улыбайтесь господа, улыбайтесь.» (с)

  115. я там вже давно, вже прижилася…
    аби ще сюди Кочіна затягнути — мені б ціни не було!

  116. Кочина – не думаю! Мабуть в його випадку сталось непоправне, його вкусив «регіонал» і тепер він приречений на самотність і не людську злобу на все світле і добре. А коли місяць стає повним… :yahoo:

  117. Добре, воно для всіх добре! Треба вірити! Ну і звісно працювати!

  118. Це що, треба бігти записуватися в партію?
    Ви в якій партії?

  119. A.K., виявляється Ви не тільки не знаете що було 50-70 років тому, але й не пам’ятаете що було 20-25 років тому. Таки варто історію почитати.
    ПР дуже далеко до могутності КПРС. Хто у 1989 році думав що Союз розвалиться, але… А Ви думаєте що ПР буде вічно? (вірніше сім’Я) Не смішіть людей.

  120. Для komsomolka!
    А я хіба ратую проти економічної стабільності? Я за те, щоб «з гармати горобців не стрілять!» А у нас все робиться на перегинах, і так зле і так недобре. А що до демократії – то вона потрібна на всі 100% — і тут немає про що сперечатись. Адже тільки в Україні люди примудряються грати на протилежностях: або диктатура і начебто зростання економіки (на справлі виключно фіскальними методами) або демократія і свобода слова! А я за те, щоб це були взаємодоповнюючі поняття! І що до пам’ятників, їх треба просто залишити у спокої!

Добавить комментарий