Основной инстинкт-2

Если у нас в стране пытаются требовать исполнения дресс-кода от чиновников, то в Бельгии пошли дальше…

В Бельгии ввели дресс-код для путан.

Более того, мне понравилось мнение заместителя мэра города Гент: «Горожане жаловались, что многие люди разъезжали по улицам с витринами и не тратили денег на услуги девушек. Громко включали музыку, сигналили, кричали. Мэрия вынуждена была предпринять меры. Но мы не против проституции как таковой, она выполняет важную социальную функцию и просто необходима в больших городах«.

Вот, люди живут демократично, имеют от этого ещё и прибыль, так как узаконили проституцию и обложили проституцию налогами…

:unsure: :yes: :mail:

Основной инстинкт-2: 245 комментариев

  1. …мы уже с вами говорили об этом в теме «Основной инстинкт» год назад…
    Нет смысла спорить…
    Да, к этому придут и у нас, когда вообще бюджет будет трещать по швам… :unsure:

  2. …Пётр I тоже насильно стриг бороды боярам…а те не хотели… Но в итоге НЕ получилось так, как хотели бояре…сопротивление чрез колено было сломлено… :mail:

  3. Саша, не все измеряется бюджетом.
    Кто будет воспитывать наше будущее поколение? Женщины, которые продают себя?

  4. Кочін, ти так активно пропагуєш ломання через коліно, що оці прагнення до садо-мазо мене починають турбувати…
    нйсмішніше, що ти сам можеш бути тільки ламаним…
    а про інше помрій. у періоди відпочинку. :yes:

  5. а якщо запровадити для путан дрес-код, обов»язкову стерилізацію, позбавлення материнських прав у випадку, коли є діти й заборону на всиновлення, якщо дітей немає?
    плюс регулярну перевірку у лікарів.
    думаю, кількість путан могла б упасти…а ті, що були б, принаймні не розмножувалися…

  6. …ты лучше думай о своём будущем, а не о моём… :yes:

  7. Виталий говорит:
    11.11.2012 в 10:39
    Саша, не все измеряется бюджетом.
    Кто будет воспитывать наше будущее поколение? Женщины, которые продают себя?
    =====================
    …а воспитывать в нищите большинство молодого поколения под трансляции сытой жизни за кордоном ещё хуже… Молодёжь не простит этого, поверь…

  8. у нас обох немає майбутнього.
    як і в мільйонів громадян цієї країни.
    тож і думати нема про що.

  9. Rainbow говорит:
    11.11.2012 в 10:52
    ================
    …пока у нас в стране поддерживаются сверху до низу пуританские ограничения под видом заботы о морали — толку не будет…

  10. Лен, це цікава але довга тема для спілкування, вс одно будуть розмножуватися — спрос на товар чи послугу породжуе пропозиції, але це не вигідно в першу чергу для тих хто надає можливість працювати нелегально. тоді коли це заборонено законом, а за це отримує певні бонуси, як і в грошовому еквіваленті так і в натуральному виглядіан будуть проти легалізації проституції, ти уявляеш тільки які бабосікі із рук упливуть в казну державну — я уявляю…. :yahoo: :yahoo: :yahoo:

  11. ну от ти оптиміст.
    тебе чекає прекрасне майбутнє?
    а що до нього входить?

  12. а хто з жінок захоче в трудову вписати: посада — проститутка?
    все одно будуть нелегально працювати…

  13. Rainbow говорит:
    11.11.2012 в 12:40
    а хто з жінок захоче в трудову вписати: посада – проститутка?
    ==========================
    …а почему сразу проститутка… «Оператор оперативной релаксации»… И приравнять к обычным профессиям… Захочет или нет — это дело каждой женщины… А сама мысль говорит о пуританизме общества… :unsure:

  14. Нельзя решать финансовые проблемы отправляя своих женщин на панель, неужели это не понятно.

  15. Ну это риторический вопрос с твоей стороны…
    Вспоминай пирамиду Маслоу — там есть все потребности (от низших до высших)…

  16. якщо прирівняти до звичайних професій, то це плюнути в обличчя всім порядним жінкам.
    хоч би тоді ввели жінкам, які не працюють, гарантоване утримання. бо йти на роботу (будь-яку) значить бути прирівняною до бляді.

  17. це всього лиш значить, що в суспільстві критично мало справжніх чоловіків.

  18. тебе послухати — так хто є в піраміді, вже має бути щасливий.
    все-таки з голоду не здох!

  19. Не гиперболизируй…мораль и голод — вещи несовместимые… :yes:

  20. Виталий говорит:
    11.11.2012 в 12:53
    Нельзя решать финансовые проблемы отправляя своих женщин на панель, неужели это не понятно
    =========================
    Так…давай отделим мух от котлет… Я не говорил , что кого-то нужно выставлять на панель… Не нужно обобщать…
    Я говорил о том, что нужно легализировать уже тех женщин, которые нелегально и часто в жутких условиях занимаются проституцией… Защитить их законом…
    А ЭТО ДВЕ БОЛЬШИЕ РАЗНИЦЫ!…

  21. …все люди находятся в пирамиде от момента рождения и до смерти…

  22. от я й кажу — гарантуйте нормальне утримання непрацюючим жінкам, щоб на роботу ішли тільки бляді.
    бо інакше наші керівники держави зроблять все, щоб жінок перевести в розряд голодуючих. зроблять з країни один великий бордель, а самі з цього вигоду матимуть… десь у лондОні…

  23. …если сделать пособие по безработице на уровне двух зарплат, то никаких бюджетов не хватит…
    Да и «впрыскивание» дармовых финансов навряд ли будет априори стимулировать тягу к работе…

  24. правильно. тобто все-таки ти пропагуєш примусове зайняття проституцією.
    і затвердження прав примушувати жінок до цього на законодавчому рівні.
    якщо вписувати в трудову оте, що ти запропонував, все одно всі знатимуть, що то — потаскушка, яку в майбутньому не варто брати заміж, на нормальну роботу (а в проститутки робочий вік короткий).
    а якщо вписувати щось типу «секретар», менеджер, то це значить, що завтра-післязавтра з»явиться думка, що порядна жінка сидить вдома
    чоловіки й так не можуть раду в країні дати.
    що вони робитимуть, якщо жінки заб»ють на офіційне працевлаштування?
    вчитель завжди може стати репетитором і сидіти вдома.
    лікар теж може нерідко консультувати вдома.
    правда, не всіх…
    вилучи жінок тільки з цих двох сфер.
    економія бюджету піде на користь країні, звичайно.
    але бардак буде огого

  25. таких жінок треба утримувати десь у закритому закладі, щоб вони ніколи не виходили назовні. зайшла туди — і там же колись закопали.
    з обов»язковою стерилізацією, щоб не розмножались.
    годувати за рахунок закладу.
    одяг їм там не потрібен.
    і так вже й бути — зробити в тому закладі КП.
    але прирівнювати таких жінок до людей не варто.
    щоб всі знали, що туди йти не можна.

  26. Rainbow говорит:
    11.11.2012 в 13:54
    1.правильно. тобто все-таки ти пропагуєш примусове зайняття проституцією.
    2.якщо вписувати в трудову оте, що ти запропонував, все одно всі знатимуть, що то – потаскушка,
    3.яку в майбутньому не варто брати заміж, на нормальну роботу (а в проститутки робочий вік короткий).
    =========================
    1. Если тебе так кажется, то я переубеждать не собираюсь…
    2. В этом и суть демократии — конкретная женщина будет иметь выбор…она будет понимать и знать, что у неё будет записано в трудовой… И если она на это пойдёт — это её осознанный и законный выбор…
    3. В этом и проблема всех реформ в нашей стране — пуританизм и закостенелость граждан… Пока это не пройдёт -никакие реформы пуританизму не страшны…
    Маємо те, що маємо…

  27. ти не залишаєш вибору порядним жінкам, крім як бути прирівняними до потаскух.
    купи собі гумову ляльку і позбавляй її вибору

  28. Rainbow говорит:
    11.11.2012 в 13:58
    таких жінок треба утримувати десь у закритому закладі, щоб вони ніколи не виходили назовні. зайшла туди – і там же колись закопали
    =========================
    Это ты раскажешь в Европейском суде по правам человека…
    Значит ты призываешь к дискриминации женщин по роду занятий (професии)?
    Какой ЕС? На 180 градусов поворот и в ЕврАзЭС…и точка…

  29. Rainbow говорит:
    11.11.2012 в 14:04
    ти не залишаєш вибору порядним жінкам, крім як бути прирівняними до потаскух.
    ===========================
    …выбор есть всегда (!!!)…а то, что это не устраивает наших пиплов, то это их проблемы…

  30. …это констатация реальности и извлечение из статуса-кво максимум выгоды… :unsure:

  31. а хто сказав, що проституція — це рід діяльності?
    в переліку професій того немає…
    до речі, є в принципі різниця між жінкою й протитуткою.
    а ти скоро гумовим лялькам будеш права привсоюввати.
    воно їм і не треба, якщо чесно.
    я проти легалізації проституції, бо зараз (теоретично) держава має захищати жінок, яких змушують цим займатися. а після легалізації — буде зацікавлена в примусу.
    все зрозуміло?

  32. 1.в переліку професій того немає…
    2.до речі, є в принципі різниця між жінкою й протитуткою.
    3. я проти легалізації проституції, бо зараз (теоретично) держава має захищати жінок, яких змушують цим займатися. а після легалізації – буде зацікавлена в примусу.
    все зрозуміло?
    =======================
    1. Ну это вопрос принятия/изменения нормативно-правовых актов… Это мелочи…
    2.Согласен… Но снова же ты делишь людей на высших и низших, а это противоречит нормам демократии… Все люди равны…
    И ты смешиваешь понятие профессии и поведения… Это же разные вещи…
    3. Вот тут ты умело жонглируешь софизмами…
    ————————
    Я хотел бы посмотреть на лица противников и послушать их речи, когда бюджетные проблемы будут практически решены после легализации нескольких пунктов, которые в ЕС узаконены уже столетиями… :yes:

  33. а ще в ЄС узаконені гомосексуальні шлюби
    і саме ЄС вимирає. живе за рахунок емігрантів.
    зате матеріально благополучно живе

  34. а від податків як бігали, так і бігатимуть.

  35. а взагалі-то влада має робити те, ще піплів влаштовує
    не віриш мені — спитай у СН при нагоді

  36. Цікаво б з вами поговорити, але треба бігти по справах, може , як будете на сайті ввечері продовжимо спілкування?

  37. Rainbow говорит:
    11.11.2012 в 14:55
    ================
    …я ж сказал не всё копировать у ЕС (!!!), а только то, о чем писал…
    Ну что ж ты любишь так гиперболизировать… :unsure:

  38. Rainbow говорит:
    11.11.2012 в 15:03
    а взагалі-то влада має робити те, ще піплів влаштовує
    ==========================
    Государство должно делать всё, что прописано в Конституции и законах Украины, а не то, что пиплам хочется…
    НЕЛЬЗЯ ИДТИ НА ПОВОДУ У ОТДЕЛЬНЫХ ГРУПП НАРОДА ИЛИ ОТДЕЛЬНЫХ ПРЕДСТАВИТЕЛЕЙ НАРОДА…ЭТО УЖЕ ОХЛОКРАТИЯ…
    ————————
    Одного устраивает одно, второго другое, а третьего третье… Всем не угодишь…
    ЭТО НЕДОПУСТИМО госаппарату поддаваться манипуляции с улицы… Тогда власть перестаёт исполнять функции власти… :yes:

  39. а себе ти причисляєш до влади, а не піплів))))
    Кочін, спеціаліст у якомусь-то там відділі — то ще не влада

  40. Якщо брати з ЄС гірше, то чого не те, що я назвала?

  41. Rainbow говорит:
    11.11.2012 в 15:30
    =================
    И снова же у тебя абсолютное стереотипное мышление о власти и о электорате…
    В твоём понимании нужно общаться в первыми лицами государства… Ну так и общайся…если тебя примут конечно… :mail:

  42. Rainbow говорит:
    11.11.2012 в 15:30
    а себе ти причисляєш до влади, а не піплів))))
    ===================
    Дорогой мой человек, можно находиться на любой должности во власти и оставаться пиплом… А можно быть простым водилой и быть аристократом духа… Это есть факт… :unsure: :mail:

  43. Пипл — это состояние духа и мировозрение, а НЕ социальный аспект…

  44. Фемен, значит позорит Украину, а проститутки не позорят…

  45. Лєна, от поясни мені, на якій підставі можна заборонити людині (в даному разі, жінці), використовувати особливості і переваги свого ВЛАСНОГО організму для отримання доходу (прибутку). Чому не позбавляєш такого права, скажімо, співаків. В чому тут відмінність, я просто хочу зрозуміти? Інша справа, що будь-який дохід має бути оподаткований, а тому рух держави в напрямку легалізації проституції (яка була, є і буде завжди) є абсолютно виправданим і неминучим.

  46. легалізація проституції — це занадто.
    ти ще крадіжки легалізуй.
    з подарунків оно податки вже платимо…

  47. Ти так і не відповіла, чому жінка не може використовувати своє тіло на власний розсуд? Тобі не подобається сам процес?))) Чи його платність?

  48. ну, чогось же ми боремося з тарганами, щоб заразу не розносили…
    не маємо особливої любові до зелених мух…
    звичайно, проститутки будуть, може, користуватися презервативами. іноді проходити обстеження.
    а якщо якась щось підчепить, скільки порядних батьків сімейств принесуть додому з легального закладу заразу жінці?
    до речі, оте все — ніяка не перевага.
    чоловіки теж можуть організмом заробляти.
    дайош легалізацію чоловічих голубих бордерів!

  49. У нас и так сейчас падение нравов дальше некуда. Уже смеется весь мир. :negative:

  50. Во всех борделях от Лиссабона до Находки-украинки. Нам этого мало?

  51. заразність.
    аморальність.
    цього мало?
    от ти б хотів, щоб там легально працювала твоя жінка й донька?
    ну, наприклад, дуже гроші треба — відправив би підроблятися?
    сподіваючись, що їм сподобається процес?

  52. Лєна, ну до чого тут мухи чи таргани? Ти оперуєш виключно емоціями, це уводить тебе від суті проблеми. Способів викорінити проституцію не існує (якшо не брати за взірець приклади ісламських країн крайнього толку), так навіщо робити вигляд, що нічого не відбувається?

  53. Я полностью согласен в Леной. Надо исходить из того, что это-НАШИ женщины.

  54. Кочін, який ти в біса християнин з такою пропагандою?
    от ти скажи?

  55. Заразність? Так якраз і робиться це для того, щоб звести цей фактор до мінімуму. Аморальність? Навіть не хочу коментувати…

  56. я пропоную боротися
    запровадити суворі заходи.
    наприклад, позбавлення материнських прав і обов»язкова примусова стерилізація для тих, хто попався на проституції, наприклад, вдруге.
    все одно гумова лялька людину не виховає.

  57. Якщо це нормально — ти б погодився, щоб там підробляла ТВОЯ ОСОБИСТА ЖІНКА?
    вона б там навчилася багатьох корисних речей, ти був би у вигоді.

  58. Проституткою буде вважатися та, яка попалася на отриманні грошей))?

  59. Есть еще такой момент, что за границей отношение к вам или вашей стране, зачастую, зависит от опыта общения с вашими соотечественниками(соотечественницами! :wacko: ).
    А так оно и есть.

  60. Руслан, було б бажання — критерій знайшовся б

  61. а в бельгії, думаю, давно пошкодували, що легалізували проституцію.
    то й намагаються повій одягнути.
    бо просто закрити галузь не можна…

  62. А как узнать грань между проституцией и обычными отношениями?
    Встретились парень с девушкой, переспали, парень дал девушке денег на такси или на моб. телефон. Это по какую сторону грани?

  63. Наши уже везде создали себе репутацию((…
    Некоторые женщины даже стесняются сказать откуда они..

  64. Запевняю тебе, що в нині чинному Класифікаторі є безліч професій, в яких я категорично не волів би бачити «свою особисту жінку»)).

  65. ага, а оті поляки-приколісти, які на чемпіонаті світу з футболу над повійством українських жінок в прямому ефірі прикалувалися?
    сказали б мені це в лице — стали б загадкою хірурга

  66. отакі дівчата податків не платили й не платитимуть

  67. Тем не менее, они издевались именно над украинками..

  68. але гадаю, що ця в рейтингу небажаних буде першою

  69. просто у нас чоловіків бракує нормальних.
    всі знають, що за українок заступитися нікому.
    І з яким ентузіазмом одні своїх жінок на заробітки відправляють, а другі — пропонують тут проституцію легалізувати…

  70. «Отакі» це які?) Якщо відкинути емоції, то про те й мова йде, щоб карати тих, хто заробляє, а податків не платить. Не більше- не менше.

  71. Неужели нет других способов поправить материальное положение, кроме как отправить свою сестру, дочь или жену в публичный дом?

  72. а бізнесмени платять всі податки?
    чого вирішувати проблеми мають на меті за рахунок проституції?

  73. А що? Давно у нас на сайті голосувалок цікавих не було. Гадаю, це цілком гідний привід, щоб поновити традицію. Гадаю, Редактор з Адміном підтримають, а опитування буде цікавим не лише кіровоградцям.

  74. додамо: весь легальний бізнес активно пропагується.
    рекламу пива крутять по телику цілодобово!
    які виростуть діти на рекламі борделів?
    жінка туди працювати, може, й не піде.
    а дочка, яка виросла на тому, що це — нормально — може обрати цю роботу замість інституту.

  75. Навіщо такі крайнощі? Хіба мова відпочатку про проституцію як примусову працю?)

  76. Конечно. Зараза распространяется очень быстро. Тем более, если в с сознании общества это нормально, да еще в нашей нищей стране.

  77. Руслане, у нас все не як у людей…
    будуть розвивати нову галузь економіки всіма силами й засобами.
    плюс активна пропаганда…
    десь так приблизно цілодобова реклама по телевізору…

  78. Не перекручуй. Реклама шкідливих звичок поступово обмежується і це є абсолютно нормальним. Так само і реклами мінету не буде на бігбордах, не переживай)).
    А щодо інституту… Ти вважаєш що він показаний всім?

  79. Оце вже прикольно… Якщо відкинути емоції, то може зразу і відкинути карний кодекс та скасувати органи МВС з міністерством…а злочини просто оподаткувати…це ж які до бюджету кошти понадходять…Приміром, вчинив «гоп-стоп» з нанесеням колото-різаним пораненням, заплатив податки і спи спокійно?

  80. А я все-таки поддержу Сашу и Руслана. Нужно исходить из того факта, что проституцию полностью не победить, т.к. в определенных слоях общества потребность в ней существовала всегда. Поэтому лучший способ — это ее легализация и полный контроль, а также пополнение бюджета государства за ее счет.
    В Женеве есть небольшой райончик, где как-раз и работают такие женщины. Честно говоря, на многих из них без слез не глянешь. Даже мысль иногда возникает, каким же нужно быть мазохистом, чтобы такое «кушать». 😉 С другой стороны, если это существует, значит кто-то этим пользуется.
    Нужно сказать, что эти «красотки»(в основном, действительно, иммигрантки) совсем не мешают нормальным мужчинам оставаться порядочными по отношению к своим женам и семье. Не нужно думать, что имея такую возможность, все мужчины проводят там все свое свободное время. У каждого есть право выбора, и это правильно. А возможно проституция еще и помогает некоторым нездоровым мужчинам избежать выброса негативной сексуальной энергии на обычных людей :scratch: .
    А по поводу наркотиков — я бы их точно запретила бы. Но давайте вспомним тот факт, что алкоголь — это тоже наркотик, только разрешенный в европейском обществе. :unsure:

  81. технічка приносить більше користі суспільству, як путана.
    а реклама шкідливих звичок обмежується ну ДУУУУУУУУЖЕ поступово.
    до речі, оскільки секс не можна вважати шкідливою звичкою, то чи на нього розповсюдиться закон про рекламу?

  82. Лена, зачем развивать эту отрасль. Все кто, хотел, там уже работают давно. 😉

  83. «Все профессии нужны, все професии важны»))
    Та й мова не про секс, а про підприємницьку діяльність чи/або найману працю у сфері послуг.

  84. В стране, где смертность превышает рождаемость легализация проституции попросту недопустима…

  85. А может быть неправильно ее бояться, как страшного серого волка? Тем более этот серый волк уже живет рядом с нами в шкуре ягненка. Врага лучше знать в лицо.

  86. Заборона контрацепції вирішить проблему? Підемо цим шляхом?)

  87. Як ти гадаєш, легалізація збільшить кількість проституток чи зменшить?
    і друге питання — яка доля чекає проституток, які пропрацювали в борделі 10 років і вийшли в тираж?

  88. давайте відкриємо окрему тему — проблеми демографії…
    обговоримо це питання.

  89. Oxana, врахуй, що для багатьох людей страусо-піскова позиція є генетично набутою.

  90. Оксана, у нас страны с разным уровнем экономического развития, разным менталитетом, швейцарки не попадают в сексуальное рабство и профессия путаны не столь популярна, как в Украине.

  91. а взагалі-то чи варто збільшувати народжуваність?
    китайці приїдуть готові й дорослі. не треба ні ростити, ні вчити

  92. Возможно и уменьшит, т.к. все будет четко названо своим именем, и нужно будет платить налоги.

    Никакой судьбы. И о этом должна помнить сама женщина, которая выбирает эту дорогу.

  93. повернемося до горілки.
    колись пили з приводу або ті, хто хотів.
    зараз школярі жити без пива не можуть.
    бо треба розвивати галузь.
    уяви собі, що проституцію лоббіюють на державному рівні!

  94. Легализация — это совсем не значит поднятие престижности этого рода деятельности. Это только выведение всех на чистую воду.
    И тут нужно задуматься, над чем нужно работать, чтобы для обычной украинской женщины профессия проститутки была недопустимой (в ее сознании).

  95. Яка запекла суперечка… Погоджусь з тими, хто вважає, що ігнорування проблеми її нечасто вирішує. Навіть, майже ніколи не вирішує…

    А ще: ані «Фемен», ані повії, на мою думку, не можуть ганьбити країну. Бо за поведінкою одної людини розумні не стануть робити висновки про всіх. А от відсутність поваги до законів та ігнорування законів владою країни — це може ганьбити. І дурниці, які промовляють перші особи держави — також…

  96. Ведь часто наши женщины, даже не осознавая это, ведут себя именно как путаны.С чем это связано: с низкой самооценкой, недостатком мужчин, глупостью? Трудно сказать. Но то, что для некоторых наших женщин это нормальное поведение — это факт. 🙁

  97. Вот, легализация-это и есть в наших условиях экономической нищеты, перспектив и отсутствия всяких моральных устоев, прямой путь к тому, чтобы узаконить проституцию и деградацию для украинских женщин.

  98. Я не Красная Шапка чтобы чего-то бояться)))). Но Баба-яга против…)))

  99. Принудительную стерилизацию пока только гиммлер организовывал
    Лена, Вы бредите, сорри

  100. «уяви собі, що проституцію лоббіюють на державному рівні!»

    Ну это возможно, если у нас совсем не осталось нормальных людей. Конечно необходимы ограничения и контроль со стороны государства в таких отраслях.

  101. Андрію, про таких, як я, в Європі нічого не чули…
    а про повій і фемен — знають…
    то хто формує імідж України?

  102. Rainbow говорит:
    11.11.2012 в 16:39

    заразність.
    аморальність.
    цього мало?
    от ти б хотів, щоб там легально працювала твоя жінка й донька?
    ну, наприклад, дуже гроші треба – відправив би підроблятися?
    сподіваючись, що їм сподобається процес?
    _____________________________________
    Лена, ти пишеш, що проституція це аморально — це для тебе аморально, якщо жінка виходить на панель то вона туди виходить не від солодкого життя, як в принципі і на базар , просто наслідки від надання сексуальних послуг на перший погляд не такі помітні, як від роботи на базарі. До того ж проституція поділяється, можна так сказати на декілька галузей — єлітна — це готельні, потім квартирі, чи по виклику і трасові — це найнижча ступінь проституції. Яка б реакція не була у громадскості, але це , було і буде, так як спекуляція в радянському Союзі, союз розпався і спекуляція змінив назву надала офіційні робочі місця та поповнення бюджету. До того ж іти працювати чи не іти працювати повією це право кожної жінки.
    А що до тоого, щро проституція легалізована в ЄЕС, то в Японії вона теж легалізована — повій там називають гейшами, але окрям надання сексуальних послуг, гейші ще повинні вміти себе поводити відповідно, а не тільки лягти…. і розмову підтримати , і атмосферу відповідну створити. Таких жінок дуже багато, просто ти їх в обличчя не знаєш ,а таким заробітком ніхто не хизується. Якщо ти зустрінеш жінку яка колись надавала сексуальні послуги за гроші, а зараз працює зовсім в іншій сфері , ти ніколи не здогаєшся , як така людина заробляла раніше, але при легалізації проституції — ця жінка матиме право на медичні послуги, на пенсію, що особисто для тебе змінить якщо вона працювала і про це ніхто не знає , податки пройшли мимо, і якщо вона працювала б офіційно і сплачувала податки — а це і пенсії і зарплати бюджетників і для працівниці секс — бізнесу гарантія отримання пенсії.

  103. Oxana говорит:
    11.11.2012 в 18:01

    Лена, зачем развивать эту отрасль. Все кто, хотел, там уже работают давно.
    _______________________________________
    :good: :good: :good:

  104. розумієш, є інші способи заробити на життя.
    бажання немає.
    сама знаю таких.
    глибоко зневажаю.
    тобто жінка не йде виконувати роботу, а живе за рахунок того, що чоловіки не пустять гроші в родину, не потратять на своїх дітей.
    Японію в приклад можна не приводити, там аби був спадкоємець, потім вважається, що чоловік — хтось на зразок брата, подружжя пов»язує тільки турбота про дітей.
    там — свій менталітет

  105. розвивати — щоб працювало БІЛЬШЕ людей
    грошей багато не буває.

  106. Я прямо бачу, як обмежують те, що принесе гроші…
    Оксано, це — точно не про нас…

  107. Нам еще осталось только, чтобы общество признало, что проституция-это нормально, для полного счастья….тогда уже не важны ни бело-голубые ни оранжевые…

  108. поводитися, як путани, й бути путанами — різні речі.

  109. Rainbow говорит:
    11.11.2012 в 18:44
    то хто формує імідж України?
    =====================
    Якщо не спрощувати, то всі, хто відомий за її межами. В різні сторони цей імідж формують:
    наші політичні повії, талановиті спортсмени (брати Кличко, Андрій Шевченко, олімпійські чемпіони), талановиті люди (Руслана Лижичко, «Піккардійська терція», «Зоряне»), кожна людина, яка буває за кордоном — своєю поведінкою, в тому числі ті, хто там відпочиває. Український народ, який стояв при холоді та дощу на Майдані в 2004 році, коли він виборав своє право ОБИРАТИ ВЛАДУ та впливати на неї… І багато хто ще, за кого я не згадаю. Не треба думати, що всі слідкують тільки за нашими повіями та за «Фемен» для того, щоб скласти своє враження про нашу країну. Це тільки у нас, враховуючи вічний комплекс меншовартості, враження, що всі прискіпливо відстежують кожен крок тих «Фемен». Та кому вони потрібні, насправді?

  110. у кожного свій рівень, і як у чоловіка який не витрачає ті гроші на робину, а витрачає на повію, і як у жінки яка обирає свій шлях яким заробляти на життя. Проституція БУЛА Є І БУДЕ ЗАВЖДИ!!! Просто з цього треба державі взяти бонус — у вигляді податків. Горілка це теж зло, але ії виробляють та продають та платять податки і коли продажд спиртного був заборонений. алкоголь все одно продавали, потім легалізували і отримують гроші в бюджет. Так і з наданням сексуальних послуг, краще хай податкі платять, хоча все одно скривати якусь частину доходу будуть, але і ти і я матимемо , можливо більшу пенсію, бо в бюджеті буде більше грошей. Можливо. Хай собі жінки працюють. на благо держави. Чого ти така жадібна, ну дай ім своє добро на таку працю? Тобі, що їх здоров»я шкода, хай собі люди працюють комусь на радість.

  111. Мені шкода здоров»я тих, хто до них ходить. вірніше, не мужиків, а їх законних половинок.
    адже якщо проституцію узаконити, то з»явиться іллюзія безпеки в цих закладах
    зараз стільки захворювань, що страшно з чоловіками зв»язуватися…

  112. Іллюзія безпеки і відповідальність за власне здоров»я це різні речі, жінки секс бізнесу, якоаз за своє здоров»я переживають, не завжи клієнти, які користуються їхніми послугами, розуміють важливість захистити себе. А причина в неосвідченності. Проблема в даному випадку, якраз в чоловіках, які не хотять використовувати засоби індивідуального захисту, навіть згодні заплатити більше.

  113. та в кому б не була проблема — стимуювати розвиток розсадника хвороб не варто
    а в нас розвивати будуть з усіх сил.
    і взагалі не розумію, як можна прирівняти потаскуху, чия функція — розносити хвороби, й працюючу жінку?

  114. Лучшее средство борьбы с проституцией — растить в семье девочек в любви и уважении. И вообще, воспитывать в себе уважение к женщинам. В сферу проституции не идут женщины с нормальной психикой: человек, который идет туда работать, должен быть с полностью подавленной психикой, униженный и оскорбленный (морально или физически) не раз до этого (то ли в семье, то ли другими мужчинами) и с очень низкой самооценкой.

  115. я згодна.
    але ж я чогось туди не пішла, хоч у мене була така школа життя, що йомайо…

  116. В бедных странах, без всяких моральных устоев, таких как наша, таких девушек-очень много. Поэтому, если мы не хотим самоуничтожиться, это-недопустимо.

  117. Лена. ну школа життя в кожного не маленька, просто тобі заклали в свій час певні моральні принципи, які ти несеш в собя і керуєшся ними. а комусь не заклали. Стан психіки теж різний буває, хтось витримує за трьох, а хтось і половину не витримав і зламався, пам»ятаєш фильм «И всйтаки я люблю», коли головна героїня на ім»я Рита потрапила в жорстку ситуацію, але її повією працювати не змусили, а поставили мамочкою в барделі. Воно ж на обличчі написано, ким хто може працювати. І ще один фільм є «Братани», так там коли бардель накрили, одна дівчина сказала про наглядача в барделі — що він для неї кращий за батька був, ти тільки уяви , що вона пережила, якщо наглядач в барделі кращий для неї за татуся. Лен ніхто ж не знає, що переживають тиі дівчата ,які туди виходять і мова не завжди про злидні, просто Оксана дуже толерантно говорить про деякі моменти приниження. Принаймі я так зрозуміла.

  118. Та не функція в неї розносити хвороби, ії функція на хліб заробити, бо інакше вона заробляти не вміє.

  119. Леночка, но я же не говорю, что все, у кого была тяжелая школа жизни, сейчас там. у кого -то есть силы и ум по-другому построить свою жизнь, а кто-то выбирает те модели, к которым уже привык.

  120. вона не може мити підлогу? рученьки бо-бо?
    двірником теж не піде…
    платять мало…
    некваліфікована праця є завжди.

  121. Rainbow говорит:
    11.11.2012 в 20:47

    вона не може мити підлогу? рученьки бо-бо?
    двірником теж не піде…
    платять мало…
    некваліфікована праця є завжди.
    ______________________________________
    Лена, людина яка виходить на таку роботу — це людина в якої сприйняття світу не атке як в тебе — ти просто з такими питаннями не стикалася, проблеми можуть іти з дитинства, питання не в тому , що рученькі болять, а в тому що було згвалтування, чи то батьком, чи то відчимом, чи то чоловіков в російському варіанті — мужем, чі просто якимось пересічним, чи то приниженнями іншими в словесной формі, на протязі декількох років, не виникають такі речі на рівному місці — жида, жила і пішла. Я згодна з Оксаною, що дівчат треба виховувати в повазі, а коли дівчинка бачить модель поведнки матері і чи то батька, чи відчима, коли він принижує и знищує морально — то іншого шляху в жертви не буде, і питання не в тому, що країна злиденна, а в психологічній травмі отриманій раніше, травмі сексуального характеру.

  122. urasmi говорит:
    11.11.2012 в 18:39
    ===============
    :good: :good: :good:

  123. Ρουςλάν Μισέριτςενκο говорит:
    11.11.2012 в 16:40
    Лєна, ну до чого тут мухи чи таргани? Ти оперуєш виключно емоціями, це уводить тебе від суті проблеми.
    ==========================
    :good: :good: :good:

  124. Виталий говорит:
    11.11.2012 в 16:31
    У нас и так сейчас падение нравов дальше некуда. Уже смеется весь мир.
    =========================
    Но прятанье головы в песок не решит проблемы…
    И будет продолжаться у половины населения страны советский комплекс: при появлении эротических сцен зрители будут стыдливо отводить глаза…
    Кому это нужно? Никому… Поэтому легализация…

  125. Виталий говорит:
    11.11.2012 в 16:37
    Во всех борделях от Лиссабона до Находки-украинки. Нам этого мало?
    ==========================
    Виталий, даже если это и правда, то их контрабандой в почтовых вагонах не вывозили…
    Они сами сделали свой добровольный выбор…

  126. Rainbow говорит:
    11.11.2012 в 16:44
    Кочін, який ти в біса християнин з такою пропагандою? от ти скажи?
    =====================
    Если нужен будет суто прагматичный подход и придётся выбирать, то я выберу то, что обеспечит хлеб насущный будущим поколениям… А недовольным попам (НЕ ВЕРЕ, подчёркиваю) у государства достаточно средств закрыть рты…

  127. Ρουςλάν Μισέριτςενκο говорит:
    11.11.2012 в 18:03
    “Все профессии нужны, все професии важны”))
    Та й мова не про секс, а про підприємницьку діяльність чи/або найману працю у сфері послуг
    ========================
    …»защитники морали» этого не понимают…

  128. Oxana говорит:
    11.11.2012 в 18:01
    Лена, зачем развивать эту отрасль. Все кто, хотел, там уже работают давно.
    ====================
    :yes: :yes: :yes: :good: :good: :good:

  129. Oxana говорит:
    11.11.2012 в 18:21
    ==================
    :good: :good: :good:

  130. Це тільки у нас, враховуючи вічний комплекс меншовартості, враження, що всі прискіпливо відстежують кожен крок тих “Фемен”. Та кому вони потрібні, насправді?
    ========================
    :good: :good: :good:

  131. Анна говорит:
    11.11.2012 в 19:41
    ==================
    :good: :good: :good:

  132. Так навіть тут є позитив. Можливо, хтось захоче повернутися і пригодитися на Батьківщині)) Досить прислуговувати західноєвропейським збоченцям))

  133. Подводя для себя итог прочитанного скажу следующее…
    Хочется кому-то или нет, но Украине, чтобы стать действительно европейской страной — нужно принять большинство устоев ЕС (БОЛЬШИНСТВО, НО НЕ ВСЕ)…в частности легализировать проституцию… Для этого нужно разработать программу общегосударственного уровня… И не только разработать, а драконовскими способами внедрить её…разумеется заранее идеологически подготовив почву среди 2/3 граждан страны…
    Пока наши люди не перестанут ерзать и прятать глаза при разговоре о сексе и легализации проституции толку в нашей стране не будет…
    Вот попробуйте, господа моралисты, в общественном транспорте заговорить во всеуслышание о проституции и сексе и на вас посмотрят как на озабоченных…
    А озабоченные не вы, а постсоветское закостенелое общество с примесью хуторянства, которое дальше своего забора не видит и не хочет видеть…
    Всегда, на территории Киевской Руси радикальные реформы делались через огромное сопротивление и начальное непринятие нового и прогрессивного…
    Теперь я понимаю, как противились христианству язычники, когда князь Владимир вначале насильно заставил принять крещение…
    Теперь я понимаю Петра I Великого, когда «прорубил окно в Европу», рубил головы стрельцам и стриг бороды боярам… Ведь они тоже считали европейские реформы Петра І Великого наступлением на устои традиции…
    ———————
    Отсюда следует, что идея легализации проституции насущна, своевременна и прогрессивна, так как приближает Украину к ЕС…
    Поэтому все прогрессивные граждане должны в меру свои возможностей эту идею популяризировать…
    А когда эта идея выйдет на общегосударственный уровень (а это рано или поздно произойдёт), вот тогда это будет воплощено в жизнь…
    А те, кто против, так и останутся при своём мнении и ничего поделать не смогут…
    И эта архиважная задача по пути реального движения в Европу будет реализована… :yes: :good:

  134. Ρουςλάν Μισέριτςενκο говорит:
    11.11.2012 в 22:45
    =====================
    :good: :good: :good:

  135. питання — підлогу люди зі зламаною психікою мити не можуть? їм треба тільки в проститутки?
    не треба жаліти тих, кого варто тільки зневажати.

  136. Кочін не думаю, що буде реалізована.
    не забувай, що все кришування підпільних борделів кришоване.
    а це значить, що платять ментам, а менти — вище — й так до головного хабарника країни.
    резон йому переводити цю статтю свого доходу в державну кишеню?

  137. Rainbow говорит:
    12.11.2012 в 06:10

    питання – підлогу люди зі зламаною психікою мити не можуть? їм треба тільки в проститутки?
    не треба жаліти тих, кого варто тільки зневажати.
    ______________________________________
    Лен,ти вибач , але це твоя суто суб»єктивна думка, психологи вважають інакше. Я тобі про Фому а ти мені про Єрьому…..

  138. питання: чому маньяків з травмованою психікою треба відстрілювати й тримати у в»язницях, а повіям забезпечити соцпакет?

  139. Тому , що суспільство вимагає, як на мене.

  140. скільки відсотків суспільства цього вимагає?
    давайте зробимо опитування.
    які верстви суспільства цього вимагають?
    проститутки? вони на такій роботі 15 років не протримаються, а на іншу з таким послужним списком в трудовій їх брати погидують. то пенсія їм і так, і так не світить.
    то яка різниця, куди гроші підуть — криші чи в держбюджет?

  141. Наводжу приклади того, наскільки вигідна проституція там, де вона зараз легалізована.
    В Нидерландах нет общего законодательства по отношению к сексуальным услугам. Это территория муниципальных властей. Муниципалитет следит за регулярным проведением медосмотров в публичных домах, за соблюдением запрета к принуждению употребления алкоголя, за соблюдением запрета на принуждение к небезопасному сексу. Лицензии выдают местные власти. Власти следят за тем, чтобы не возникало конфликтных ситуаций между конкурирующими организациями, не нарушалась тишина в близлежащих районах. Выдаёт разрешение на определённую рекламу. Может отказать в выдаче лицензии по моральным или другим соображениям. Проституцией по закону можно заниматься женщине, достигшей 18-летия. По тому же закону клиенту должно быть не менее 16 лет. Проститутки имеют право размещать рекламу в средствах информации при прохождении обязательных медицинских проверок.

    Но с развитием интернета в Нидерландах стало увеличиваться количество нелегальных проституток. Реклама в сети не контролируется государством и поэтому не облагается налогом. С введением легализации проституции почти половина жриц любви в Нидерландах ушла в подполье, перестав платить налоги и лишившись социальных прав и защиты.

    В настоящее время муниципальные власти планируют ввести бюджетное финансирование публичных домов, чтобы владельцам борделей не пришлось обращаться к сомнительным инвесторам.

    Легализация проституции в Нидерландах не привела к всеобщему соблюдению правил владельцами домов терпимости и проститутками.

  142. http://www.turexpress.ru/component/content/article/185-2011-01-01-19-03-33
    а тепер порівнюємо, чи допомогає Франції проституція вирішити бюджетні проблеми?
    По словам главы Центра французских исследований Института Европы РАН Юрия Рубинского, правительство попытается дать вольную интерпретацию предвыборного обещания Олланда о повышении налога на сверхдоходы, которое коснется 4,3 тысячи семей. Во всяком случае, министр финансов Пьер Московиси заверил, что 75-процентный налог будет введен «грамотным образом». Похоже, что на некоторые уступки кабинет все же согласится, чтобы избежать оттока капитала и воспрепятствовать исходу из Франции состоятельных людей, перед которыми британский премьер-министр Дэвид Кэмерон обещал еще на последнем саммите G20 «расстелить красную ковровую дорожку».

    Между тем президент Франции Франсуа Олланд пообещал в воскресенье в двухлетний срок восстановить экономику страны, подтвердив введение 75-процентного налога для самых богатых граждан, несмотря на то, что наблюдатели говорят о начавшейся волне «исхода» миллионеров из республики.

  143. Лена, я тобі в котрий раз пишу, що це твоя власна думка! Це ти погидуешь. як будеш роботодавцем. А особисто я як буду роботодавцем, не погидую , головне щоб чесоточна була та не туберкульоз відкритої форми. Сіфіліс вилікеувати можна, як захоче, а ВІЛ інфекція мені особисто — як роботодавцю заважати не буде — побутовим шляхом же не розповсюджується, хай собі жінка працює, як надумає, може вивчіться, зрозуміє, що до чого, тай змінить приорітети.

  144. А без проституции в Европу никак? :scratch:

  145. Виталий говорит:
    12.11.2012 в 12:36
    А без проституции в Европу никак?
    =========================
    Никак… В чужой монастырь со своим уставом лезут… :unsure:

  146. Rainbow говорит:
    12.11.2012 в 09:26, 12.11.2012 в 09:33
    ============================
    Это все популизм и софистики…

  147. Rainbow говорит:
    12.11.2012 в 06:14
    Кочін не думаю, що буде реалізована.
    не забувай, що все кришування підпільних борделів кришоване
    =============================
    НА ВСЁ ПОЛИТИЧЕСКАЯ ВОЛЯ…
    Поговорим через 10 лет…
    От морали моралистов «и волосины не оставят»… :bye: :mail:

  148. а ти весь колектив такий набирати будеш?
    спеціалісти ж кваліфіковані можуть шукати робочих місць у пристойних компаніях?
    той, хто займався бізнесом, справу з благодійністю не плутає

  149. Я не прикалываюсь, я серьёзен как никогда…
    :unsure:

  150. тобі смертельно треба ті проститутки?
    багато голосів ПР вони не дадуть.
    від податків заникаються.
    смисл сваритися через потаскух?

  151. От я якраз про бізнес, а не благодійність Іі не весь колектив, вони на дуже високу зарплату претендувати не будуть, тобто ти і вона — ти вимагатимеш більшу зарплату, а вона погодиться на меншу, я тобі заплачу більшу, їй меньшу, а якщо тобі запропонують перспективне місце з високою з\п та соціальними гарантями, і з тобою в колективі працюватиме вона, ти не погодишся, да? Підеш працювати на меньші гроші без соціальних гарантій, дитину в літку на море не повезешь через такі принципи. Яке тобі діло до неї… Тобі що з нею куматися, брататися, родичатися

  152. якщо в законослухняній Германії бюргери закривають очі на побитих рабинь, то що буде в нас?
    і знову ж таки — збільшення проституції провокує зростання кількості інших злочинів…

  153. ну, от уяви — шила в мішку не приховаєш.
    вдома чоловічій половині жінки будуть тою проституткою очі колоти, корпоративний дух вмирає на корню.
    мало того, щоб платити мені високу зарплату, треба, щоб компанія мала гроші.
    а вона набирає тупу некваліфіковану худобу на роботу…
    ця компанія сама по собі успішною не буде. резон триматися за обіцянки високої зарплатні?

  154. і ще питання.
    чи поставиш ти колектив до відома, що у нового працівника вензахворювання?
    вони на сифілісі не закінчуються.
    і невиліковний не тільки СНІД.
    та тебе саму про це ніхто не повідомить! бо лікарська таємниця. ти впевнена, що готова ризикувати здоров»ям працівників?

  155. Ми сваримось? я думала ми просто спілкуємось і кожен висловлює свою точку зору.

  156. з Кочіним я сварюся завжди. пора звикнути

  157. Для тої посади на яку її візьмуть вона буде цілком кваліфікований фахіваць

  158. чи поставиш ти колектив до відома, що у нового працівника вензахворювання?
    ———————————————-
    Лєна, ти так майстерно перекрутила дискусію, що складається враження, що зараз ні проституції, ні вензахворювань немає і близько, а ми с Кочіним і Анею збираємося все це силоміць запровадити на радість людям. :wacko: :yahoo:

  159. Rainbow говорит:
    12.11.2012 в 14:16
    ти впевнена, що готова ризикувати здоров»ям працівників?
    ___________________________________
    Яким чином я можу ризикувати здоров»ям працівників. Ти що не знаєш як ВІЛ — інфекція передається та ІПСШ — статтевим шляхлм! Професіонали з відповідальним ставленням до роботи службові романи не заводять, бо розумні люди не поєднують особисте, в смислі інтимні стосункі та роботу а придуркі, які не використовують засоби індивідуального захисту — то погодся — яж як роботодавець ці моменти контролювати не зможу. Кожен оббирає по собі….

  160. я просто вважаю, що всю цю галузь треба тримати подалі від порядних людей, а не тягнути хвоних покидьків у соціум, знаючи, що соціуму це шкодитиме.

  161. А мне понравился эпилог этой статьи :good: :

    «Долгое время проституток и проституцию окружали мифы и стереотипы о таинственности профессии. Общество намеренно молчало до тех пор, пока сложившаяся ситуация не заставила громко заговорить о явлении. Теперь приходится признавать, если бы цензура так же рьяно оберегала целомудрие девочек и девушек, которые на глазах ревнителей нравственности делали первые шаги в сторону панели, как цепко охраняла запретность темы проституции, то успехов, наверное, в ее предупреждении было бы намного больше.»

  162. навіть сифіліс буває побутовий…
    самий елементарний.
    та й службові романи — більше половини шлюбів з»явилися зі службових або студентських романів…
    чи ти гадаєш, що професійна спокусниця, в якої, за твоїми ж словами, з психікою не все гаразд, дірочку собі зашиє?
    але питання в іншому.
    ти співробітників повідомиш, що в колективі — колишня хвора проститутка.
    кого тобі жалкіше буде?

  163. а про те, що дозвіл працювати проституткою є у 18, а в той час ще розуту бракує, теж прочитала?
    чи думаєш, наші дівчата в 18 років розумніші?
    а система дозволяє й привозити секс-рабинь, і агітували ЗА, а не проти проституції.
    я що, забороняю охороняти цнотливість?
    але включи зомбіящик — і змагатися з ним буде дуже важко. а там рекламувати будуть аж бігом.

  164. Rainbow говорит:
    12.11.2012 в 15:01

    я просто вважаю, що всю цю галузь треба тримати подалі від порядних людей, а не тягнути хвоних покидьків у соціум, знаючи, що соціуму це шкодитиме.
    ______________________________________
    Лена! Ти просто «прелесть». Якщо вже назвала легалізацію проституції — галуззю, значить можна вже посинати легалізувати! Ніхто ж не каже, що «Будинок задоволення» знаходитиметься біля дитячих садків чи школи. Квартал «Червоних ліхтарів » буде знаходитися в окремому спеціально зазначеному місці де поруч не буде ні дитячих, ні навчальних, ні спортивно — юнацькіх закладів, ні твого робочого місця.

  165. то ти хочеш відкрити свій бордель?
    я там тобі точно не в тему

  166. поруч в одному місті чи поруч в одному кабінеті — то різні поруч

  167. добре, я згодна. за умови, що з того будинку ніхто й ніколи з проституток не вийде назовні.
    розстріл за венеричне захворювання — службова недбалість з тяжкими наслідками.
    обов»язкова легалізація всіх вензахворювань. для клієнтів. щоб думали, користуватися презервативами чи не треба.
    з повідомленням додому родині, на роботу і в засобах масової інформації.
    іванов іван іванович, такого-то року народження, рецидивіст по сифілісу.
    лікарям, які знають про захворювання, але приховують від громадськості цю інформацію — 10 років суворого режиму з конфіскацією майна без права на амністію.
    і обов»язкова стерилізація проституток з обов»язковим позбавленням материнських прав, якщо діти вже є.
    до речі, про вензахворювання — то варто було б і зараз запровадити.
    і вписати в КЗОТ, що вензахворювання є підставою для звільнення.
    далі хай роботодавець сам вирішує, його право.
    проституція зменшиться в розмірах. чесно.

  168. Rainbow говорит:
    12.11.2012 в 15:05

    навіть сифіліс буває побутовий…
    самий елементарний.
    ____________________________________
    Лена, не обольщайся, хочу тебе розчарувати — побутовий сіфіліс — це вигадка радянських лікарів. Побутового сифілісу не існує — хібі. що одним рушником витиратися, вибач за гидотну відвертість — і не обличчя.
    _________________________________
    та й службові романи – більше половини шлюбів з»явилися зі службових або студентських романів…
    Яж сказала, що службові романи це не професійно, це по перше, а по друге, в деяких державних сферах не дозволяють працювати родичам — я згодна, це не покращуватиме робочу обстановку.
    Як роботодавець матиму повне право вимагати від найманих працівників не заводити службові романи. І чому я як роботодавець маю повідомляти про попередній досвід працівників. я нікому не повинна нічого повідомляти, я закон не порушуватими, не повідомивши працівників про такі моменти, скажи де це написано,що я маю повідомляти, про попередній досвід тих чи інших працівників? Ніде не написано.

  169. Лена я закінчую на сьогодні нашу дискусію, помилок стало багато, відпочину, потім продовжиму. Піду чаю нагрію. І тобі пообідати смачно!

  170. звичайно, соромно за таку благодійність.
    чаюй на здоров»я.

  171. Rainbow говорит:
    12.11.2012 в 15:17
    поруч в одному місті чи поруч в одному кабінеті – то різні поруч
    ————————————————-
    Вони і зараз в цих же кабінетах. :yes:

    Rainbow говорит:
    12.11.2012 в 15:01
    я просто вважаю, що всю цю галузь треба тримати подалі від порядних людей
    ——————————————
    Ніхто і не збирається наближати. Повір, ті ,кому треба, дорогу «куда треба» знають і зараз, і без реклами. Мова не про наближення, а про взяття неконтрольованого бізнесу під жорсткий ДЕРЖАВНИЙ контроль.

  172. Работникам виконавчих органів влади-абонент, участникам Куликовской битвы-50% скидку.

  173. Rainbow говорит:
    12.11.2012 в 15:24
    розстріл за венеричне захворювання – службова недбалість з тяжкими наслідками.
    _________________________________________
    Лена , з ІПСШ ще простіше — там інкубаційний період меньше, а у ВІЛ — інфекції — латентний період, чи період вікна мінімум від 3-х до 6-ти місяців, а по деякій інформації до 9 — ти місяців — це при сильній імунці, тобто людина інфікована, але жоден аналіз не встановить наявність інфекції в організмі, а інфікувати інших ця людина зможе, і ніхто нічого не доведе.
    ______________________________

    до речі, про вензахворювання – то варто було б і зараз запровадити.
    і вписати в КЗОТ, що вензахворювання є підставою для звільнення.
    далі хай роботодавець сам вирішує, його право —
    ІПСШ це лікарська таємниця, ти думаєшь лікар піде на оголошення диагнозу — не піде!

  174. Аліна, що значить твій комент — ОГО! Ти за легалізацію, чи проти?

  175. участникам Куликовской битвы-50% скидку.
    ————————————————
    Навпаки, їм дорожче, тому що, напевно, більше часу і зусиль доведеться витратити. :yahoo:

  176. ввести законодавчо таке зобов»язання!
    прописати ці всі норми в законах!
    розумієш, всі мужики будуть йти з початтям, що там вони нічим не заразяться.
    знаєш, скількох нагородить проститутка снідом за 9 місяців?
    зараз же хоч трохи, в кого мізки є, бояться!
    а то — ніхто не боятиметься.

  177. Да-а-а-а-а , ребята !
    увствуется,что выборы закончились и проблема политической проституции сменяется сексуальной !!!!!
    Но вот я столкнулась, как работодатель, с такой проблемой .
    И пришлось с человеком растаться, потому, что жены клиентов стали под любым предлогом своих мужей отговаривать от посещений.
    И я их понимаю, каждая женщина борется за своего мужчину как может.

    Хотя проблема ЛЕГАЛИЗАЦИИ ЛЮБОГО вида деятельности должна решаться ЦИВИЛИЗОВАННО, а страусиная политика НИКОГДА не приносила обществу пользы.
    А проституток ( любого пола) мне всегда было жаль.
    Особенно жаль детей,которых ВЗРОСЛЫЕ СДЕЛАЛИ ПРОСТИТУТКАМИ. Вот таких дядь и теть я просто бы уничтожала.
    А ,если это выбор взрослого человека, то этого ЕГО ВЫБОР, его работа и его ответственность за свой выбор.
    А ,вообще-то, братцы, если обсуждаются такие проблемы,значит в стране еще не все плохо. :bye:

  178. ага, Кочін чого за легалізакію воює?
    бо в країні все погано і грошей нема, а борделі дефіцит бюджету вирішать.

  179. То налоговая, то пожарная, то менты и все привыкли на шару. Девки разбегутся.

  180. ТАК ВИХОДИТЬ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ЗНИЗИТИ рівень проституції в країні, треба її легалізувати! А в принципі дівчата які зараз працюють нелегально, всеодно на «суботніках» відпрацьовують, я думаю їм не звикати, в них вибору немає, і по суті не буде. «Іздержки производства».

  181. Так это ж, если муж на «лево бегает», разве ж это мужчина виноват, коль его на солёненькое тянет. Мне кажется, что это не мужчина виноват.

  182. в Китаї примусові аборти роблять. заміжнім жінкам. порядним.
    а в нас плодиться алкашня, циганва і так далі.
    у відділах праці й соціального захисту населення працівники матюкаються — хто розмножується…

  183. Як стрімко набирає тема коментарі))) Видно, дійсно актуальна тема піднята. :yes:
    Приємно вражений коментарем Л. Шубіної. Не скажу, що здивований, просто погоджуюсь.

    Олено, проституція існує, хоч і нелегальна. І люди, які хворіють на небезпечні хвороби також існують, і не тільки повії. А обстеження регулярного немає, бо держава очі на цю проблему закриває. Закрила очі — і начебто немає проблеми… А вона є… І тільки наказ №120 каже, що лікар до кожного має підходити, думаючи, що той заражений ВІЛ-інфекцією… Варто подумати…

    І ще, ти дорікала Саші, що він думає не по-християнськи… Навряд я можу тут йому це закинути. У християн є правило: «ненавидіти гріх, але любити грішника». Невелика честь для християнина осудити людину. Скоріше честь для нього постаратися зробити так, щоб людина зрозуміла весь бруд своїх вчинків та змогла б позбутися свого гріха.

    А я погоджусь з тими, хто стверджує, що наявність бодай якогось контролю в цій сфері може дати більше користі за закривання очей на проблему (іншими словами, як тут казали — страусина політика). А єдина можливість контролювати це — це ввести таку діяльність в правову площину та розробити законодавчу основу контролю. Звісно, наша влада може спотворити будь-яку ініціативу. Але погоджусь з ЛВШ — легалізація має відбуватися цивілізовано, звісно.

  184. питання — чи хтось буде боротися з легальним бізнесом?
    навіть зі злочином не борються.
    а так ще й виправдання буде — держава благословила.
    боротися треба. і не жорсткими, а жорстокими засобами.
    а як жити повіям після 30? 35?
    йти красти, бо з роботою не зростеться.
    а про християнство — як одночасно можна гріх ненавидіти і стимулювати до розвитку?

  185. Я в этой теме одного человека поддерживаю-Rainbow

  186. Це тобі здається, що легалізація — це стимулювання. А мені — що можливість взяти під контроль. Хто ж сперечається, легалізації в більш-менш обозримому майбутньому не буде. Але чи є ситуація ідеальною зараз? Маю великий сумнів…

    «боротися треба. і не жорсткими, а жорстокими засобами.»

    Вибач, це як? Голови рубати пропонуєш?

  187. питання – чи хтось буде боротися з легальним бізнесом?
    ==========================
    Боротися треба не з бізнесом, а за моральні устої людини. А тут вже, вибач — це справа родини та освіти. Плюс ЗМІ та інші засоби впливу на свідомість людей. Коли зменшиться попит — зменшиться й пропозиція. А до того часу цю небезпеку зробити б хоч трохи меншою. Наприклад, обов’язковим обстеженням даного сегменту сфери надання послуг.)))

  188. Андрей, ты, я думаю, мало общался с представителями других наций. Просто не представляешь, что из-за этого портится отношение к твоему народу. И это считается очень позорным. Они могут не говорить, но они это думают. Это очень не хорошо.
    Говорят. когда портятся женщины-портится весь народ. Эсли вы считаете, что это и есть шаг к «прогрессу» «цивилизованости», то в этом вопросе мне не по пути.

  189. Мало, ти правий. Всі нації тут одностайні? Чи є нації, в яких зовсім відсутні повії?

    Питання риторичні. Тут не бачив думок, що це крок до прогресу. Тут всі визнають, що явище проституції — це ганебне явище. Але сперечаються люди стосовно того, як це явище зробити менш гострим. Є три варіанти:
    1) побиття камінням підозрюваних
    2) закрити очі на проблему та думати, що її не існує
    3) спробувати встановити якійсь контроль

    Перший варіант в нашій країні якось давно не використовується, тож обираємо між другим та третім. Суперечка тільки в цьому.

  190. Небольшой пример: в СССР, как известно, не было ни проституции, ни секса 😉 . Но в моей памяти четко остались две девушки: одна — моя соседка по дому (назовем ее Таней), а вторая — одноклассница (Галя).
    Таня, начиная с 12-летнего возраста, регулярно принимала мужчин со всего Кировограда. Ее имя в то время стало нарицательным и обозначало совершенно определенную профессию. Никакие вызовы родителей в школу, многократные визиты в венерологический диспансер, не могли остановить этот кошмар. Казалось, что мать ее при этом всячески поддерживала и защищала. Знаю, что сейчас она замужем, есть дети.
    Галя еле-еле закончила 8-й класс. А к нашему 10-му классу у нее было уже двое детей, причем от разных мужчин.

    И вопрос: действительно ли запреты могут решить подобные проблемы?

  191. четвертий спосіб — карати клієнтів…
    можна знайти, за що.
    зменшиться попит — зменшиться пропозиція
    і розсекречення статистики вензахворювань було б доречним

  192. Спросите у Рамзана Кадырова. Может, что посоветует.

  193. А кто такой Рамзан Кадыров в Украине? :scratch:

  194. Оксано, такого розгулу, як зараз, не було.
    СРСР не був поставщиком проституток
    і фемен в СРСР бути не могло.
    і карали за зараження вензахворюванням, за приховування хворим інформації про сексуальні контакти…
    при тому, що про презервативи знали менше, вензахворюваність була меншою

  195. Кочін, що цікаво, готовий ламати через коліно все суспільство, але не проституцію…
    за що ж блядям такі преференції :whistle: ?

  196. чоловіки теж можуть організмом заробляти
    ============================
    :yahoo: :yahoo: :yahoo:
    Лена, ты максималистка… :mail:

  197. Азбукиведи говорит:
    11.11.2012 в 17:53
    Якщо відкинути емоції, то може зразу і відкинути карний кодекс та скасувати органи МВС з міністерством…
    ====================
    Уголовный кодекс нужно пересматривать, уже 11 лет как он вступил в силу, но многие статьи нужно корректировать, некоторые статьи удалять нафиг, а некоторые статьи добавить не мешало бы… :unsure: :yes:

  198. Rainbow говорит:
    12.11.2012 в 20:56
    може, правий був.
    ================
    Лєна, не лякай мене…

  199. Rainbow говорит:
    12.11.2012 в 21:01
    в Китаї примусові аборти роблять. заміжнім жінкам. порядним
    ======================
    ну ты же знаешь, что их попросту нечем кормить… Потому в Китае больше одного ребёнка иметь запрещено… :unsure:

  200. Анна говорит:
    12.11.2012 в 19:33
    ================
    :good: :good: :good: :good: :good:

  201. Rainbow говорит:
    12.11.2012 в 23:39
    за що ж блядям такі преференції?
    ======================
    :yahoo: :yahoo: :yahoo:
    Тебе скажи… 😉 😉 😉

  202. Rainbow говорит:
    12.11.2012 в 23:16
    ================
    А вот тут я согласен…

Добавить комментарий