Операция «Преемник», или Если не Ларин

При любом другом губернаторе эта тема была бы названа кощунственной и контрреволюционной. Но при Ларине — можно.  Более того — нужно.  Из личного опыта общения: СНЛ абсолютно спокойно относится к самому факту отсутствия пожизненных должностей для чиновников, чего не скажешь о многих его коллегах и «попередниках».

И еще. Идея этого поста возникла при чтении комментов к новогоднему интервью СНЛ для «УЦ».  И часть комментов заимствованы оттуда же  — для затравки. За что их авторам большое спасибо. Итак:

Анна говорит:

06.01.2013 в 20:19 (Изменить)

Сергіє Миколайовичу, добрий вечір. Святим вечіром, будьте здорові. Я вибачаюсь за нахабність, але тут пару хвилин назад сорока на хвості принесла, що
______________________________________
» Але сьогодні вже можна сказати, що Ларін іде. В адміністрацію президента України, як раніше й повідомлялося…..

…. З адміністрації президента вийшла інформація і про можливих наступників нинішнього «губернатора». Один з них – усім відомий Володимир Мовчан, який кілька місяців уже керував нашою областю. »
_____________________________________
Сорока, це один із електронних ЗМІ області.

 Fredd говорит:

06.01.2013 в 20:35 (Изменить)

Ну идет человек дальше , в чем проблема ? Расти то надо…

Ответить

  • Анна говорит:

    06.01.2013 в 20:53 (Изменить)

    Та ніхто ж не проти, успіхів на новому місці, Безумовно посада в адміністарції Президента перспективніше ніж посада голови ОДА, Просто обіцяли до 2015 року на Кіровоградщіні працювати. Хоча після вчинка Андрія Табалова, вже мабуть ніщо Кіровоградців не здивує. Цікаво, чи правду написали, чи чергове каченя пролетіло.

    Ответить

    • anrobo говорит:

      06.01.2013 в 23:25 (Изменить)

      А тут все от В.Ф. зависит. Президент назначил на одну должность, назначит и на вторую, а вот Табаловых не Президент назначил. Так что сравнение не к месту

        • Ответить

      • Анна говорит:

        07.01.2013 в 10:16 (Изменить)

        Андріє Ростіславовичу, ну хто б сумнівався, що все залежить выд Президента, я от думаю, чи можно дійсно вірити словам політиків, не залежно від політичної орієнтації. В одному із своїх інтерв»ю Сергій Миколайович запевнив. що лишиться на посаді до 2015 року. Я хоч і опозиція, але я чудово розумію, що для Кіровоградщини Ларін С.М. на посаді голови ОДА набагато краще ніж Мовчан В.П. Хоча цікава виходить ситуація, Мовчан В.П. був призначений в свій час на посаду губернатора Президентом Ющенко В.А., при цьому попередній голова ОДА – Моцний В.К., був знятий з посади голови ОДА напередодні президентських виборів, для того, як тоді казали, забезпечити Президенту Ющенко В.А. адмінресурс на місцях, бо В.К. Моцний та його заступник С.Д.Негода підтримували Діючого Президента Януковича В.Ф.
        Моцний В.К. навіть судився з Президентом Ющенко В.А. і навіть суд виграв, але на посаду не повернувся. І от зараз з багатьох ЗМІ лунає одна і таж сама пісня – Ларін піде – Мовчан прийде. Чесно і відверто, ну я якось не розумію де логіка . Чи то Ющенко В.А. не знав, що Мовчан В.П. загримірований регіонал, чи то Янукович В.Ф. забув, Мовчан був «нашоукраїнець». Чи ті хто пишуть насвяткувались спочатку кінець світу потім його відміну, а ще потім новий рік .

        Ответить

        • anrobo говорит:

          07.01.2013 в 10:51 (Изменить)

          А кто его знает?
          Вынужденный уход Ларина с поста главы Кировоградской ОГА для меня лично факт не радостный. Хотя бы потому , что непонятно, кто вместо него? Какие варианты, слухи и т.д.:
          1. Кандидатура Мовчана. Почему он? Непонятно. Так как инфа об этом появилась в «табаловских» СМИ вполне возможно, что это такой «месседж», который должен быть донесен до народа и кому надо.
          2 Кандидат Сергей Табалов. Чем черт не шутит. Родственники не идут в оппозицию, вот, как благодарность вам – область в руководство.
          3. Пузаков. Хороший размен с коммунистами. Бартер всегда лучше налички в расчетах
          4.Цапюк. Степан Кириллович дааавно хотел бы возглавить область. Стать наконец-то «владычецею морскою». Вот шанс. Тем более его кандидатура звучала еще в 2010
          5. Юрий Литвин – опять же размен. Не прошел в ВР, но человек уважаемый.
          6.Николаенко Андрей – логичный человек на переходное время, а может и на дольше
          7. Моцный – давно Кузьмович был в тени. Тем более после неудавшегося «камбэка» амбиции могли остаться.
          8. Мистер Икс – некто из списков, которому не удалось пройти, бывший депутат, а то и дважды.

          Ответить

  • Операция «Преемник», или Если не Ларин: 238 комментариев

    1. Аватарки Анны и Андрея сильно украсили пост 🙂

    2. «Список Богдановича», конечно же неполный. Хотя основные персонажи там уже есть.

      Обычно, администрация президента формирует широкий список, котором более дюжины кандидатов. Потом круг сужается.

    3. До речі, бачив указ Президента про перелік нової еліти нації. Там з Кіровоградщини я помітив А. Ніколаєнка та В. Останнього. Тільки чи має цей перелік до обговорюваної нами теми — я без жодного уявлення. А взагалі там прізвища з різних регіонів. Штук 20-30 прізвищ.

    4. Зачем менять губернатора, который хорошо себя зарекомендовал, нормально делает свое дело, пользуется авторитетом и, по мнению многих, является лучшим за все последние годы? Где логика?

    5. Віталіє, зараз ми не обговорюємо, ЧИ ВАРТО ЗМІНЮВАТИ губернатора. Зараз мова про те, хто може стати наступником, якщо таке рішення прийме Адміністрація Президента чи сам Президент.

      А він може таке рішення прийняти не залежно від того, чи вважатимемо його розумним я та ти, чи ні…

    6. А зачем забрали в Киев успешного губрнатора Днепропетровской области Вилкула? Речь ведь не о том уходит или не уходит СНЛ? И даже не о том, когда уйдет Ларин? Вопрос в том, кто сможет эффективно управлять областью после СНЛ?

    7. ну уж тем более никто не обратит внимание на то,что мы тут обсуждали и какие кандидатуры предлагаем))… это так, разве для себя побалакать)

    8. «Такая корова нужна самому». Я о том,что кадры наверху понадобились.

    9. Ага. В области будет весело. Где-то с месяц-)))

    10. Эффективно управлять,значит дать результат на выборах 2015.А без «покращення життя» не получится.А это работа,зарплата нормальная.Надо положиться на местные кадры.И не на старый парт-хоз нафталин.Когда-то губернатором был Чорновил,почему сейчас не попробовать тому же Штутману .

    11. При Ельцине, в России, была интересная закономерность… Только человека называли «наследником» — того человека через короткое время смещали с должности и начинали травлю… :mail:

    12. 07.01.2013 в 10:51 (Изменить)
      ____________________________
      Ну як варіант, дозволю собі на честь Різдва, адже на Різдво дива бувають, :yes: може Президент запропонує на посаду голови ОДА Ревенко А.Д. Погодьтеся, панове Анатолій Дмитрович, в свій час був — би кращим губернатором, якби його затвердив Президент, ніж губернатор Черниш чи Зєйналов. Був же губернатором при «помаранчовому уряді» керівник області, який був інших політичних поглядів. Чом би й ні. Я ж можу помріяти.

    13. народ, майте совість. СН ще тут. це пункт перший.
      якщо він піде, то при призначенні губернатора нас питати не будуть. це пункт другий.
      названі кандидатури мають певні репутацію, проте не факт, що її виправдають. наприклад, думали, що Мовчан дасть «зелене світло» «Велті». а зробив це тільки Ларін.
      і виникне питання ефективності використання потенціалу СН. тут він робить покращення життя в окремо взятій області. а поставити його в Києві, а тут когось малоефективного… думаєте, результат буде вражаючим?
      Втім… Якщо брати до уваги його потенціал і таланти політтехнолога, то такий крок з боку Януковича є виправданим. для самого Януковича.
      І ще скажу, що СН належить до тих людей, яким гріх дорікати, що вони пішли (якщо це так і буде), їм треба дякувати за те, що вони були.

    14. Rainbow говорит:
      07.01.2013 в 15:25
      народ, майте совість. СН ще тут. це пункт перший.
      якщо він піде, то при призначенні губернатора нас питати не будуть. це пункт другий.
      названі кандидатури мають певні репутацію, проте не факт, що її виправдають.
      =======================
      :good: :good: :good: :good: :good:

    15. Лена рєспект!
      1! З поверненням, я рада тебе бачити!
      2! Оце ти вже дожилася! :wacko: :scratch: , це мабуть наслідок доготривалої відсутності на блозі! Ви з Сашею Кочіним вже в унісон співаєте!
      «Майте совість, майте совість»

    16. о,ну разве ради Леныного возвращения затея с темой поста оправдана.. :yahoo:

    17. Кочін скучив і вирішив тимчасово мені не допікати.
      Врешті, зверни увагу й на себе — представниця УДАРу не почуває натхнення при думці про те, що Ларіна знімуть.
      політика політикою, а СН дбав ще й про наші шкурні інтереси — соцсферу, зарплати і робочі місця. шкода, що багато людей усвідомлюють його цінність тільки тоді, як з»являється варіант його втратити

    18. Yuliya_Tuz говорит:
      07.01.2013 в 15:47
      о,ну разве ради Леныного возвращения затея с темой поста оправдана…
      ==================
      :good: :good: :good:

    19. а СН дбав ще й про наші шкурні інтереси – соцсферу, зарплати і робочі місця. шкода, що багато людей усвідомлюють його цінність тільки тоді, як з»являється варіант його втратити
      =====================
      :good: :good: :good:

    20. Особисто я не бачу рівноцінної альтернативи Ларину.
      1. Ревенко — навіть не смішно. Запитайте про цього товариша у бобринецьких УДАРівців 🙂
      2. Мовчан — як на мене занадто «ніяка» фігура, аби бути губернатором. Тип більше ПІСЛЯ Ларіна. Тут хоч-не-хоч — будуть порівнювати з Ларіним. А за свою минулу каденцію Мовчан ніяк не проявив себе…
      3. Моцний — «сбитый летчик». А хто займається бізнесом, той знає, що таке амбіційний «сбитый летчик».
      4. Ніколаєнко — досить достойна кандидатура, хоча немає у нього Ларінської харизми
      5. Шаталов — молодий політик, справжній боєць. Досить достойна кандидатура. Також, ларінської харизми не має, проте у нього є своя — більш емоційна (молодість).

      З даного переліку я бачу саме Ніколаєнка та Шаталова найбільш адекватною заміною Ларіна.

      PS: а шо, Ларін таки йде?

    21. Я не берусь прогнозувати, піде Ларін С.М. на підвищення чи залишиться на Кіровоградщині, дуже багато чинників… Головний, безперечно, воля Президента! Ну і звісно доцільність, як що піде – тоді там, в Києві, треба підсилення…
      Стосовно можливих претендентів… Як вже доречно зауважив шановний Юхим Леонідович: «Хочешь насмешить Бога – расскажи ему о своих планах». Але в форматі «а поміркувати», то я би не відкидав можливість призначення на пост губернатора Кіровоградщини, звісно за умови переходу Сергія Миколайовича (про такий варіант я вже писав в своєму пості від 12.10.2012 року під назвою: «Куда уходит Ларин? В какие города…» http://uc.kr.ua/«куда-уходит-ларин-в-какие-города…»/) людини народного депутата України Ігоря Шарова. Не дарма ж Ігор Федорович Шаров був в першій двадцятці виборчого списку ПР. Я вже не кажу про те, що родина Шарових давно і міцно пов’язана з бізнесом і політикою нашого регіону. Тож мені здається, що такий варіант також можна розглядати.

    22. Тогда выбери самого достойного и молчи о нем изо всех сил:)

    23. додай, що на ларінську команду СН матиме чималий вплив. принаймні, можна на це сподіватися.

    24. Мечтать — дело хорошее. Но у АД есть один явный недостаток: неумение предотвращать и предвидеть конфликты в команде. За примерами далеко ходить не нужно.

    25. чомусь мене така перспектива не тішить…

    26. Пані Олено, про що ми зараз розмовляємо? Просто теоретичні теревеньки розводимо… Піде С.М. Ларін чи ні, наперед знає він, Президент України і якесь певне коло осіб… Все інше це тільки наші припущення. От я і розглядаю різні варіації…

    27. Лена, согласись, лучше говорить о будущем в присутствии и при участии человека, от которого это будущее в чем-то зависит. А СНЛ уже давно читает наши комменты и разве у тебя есть основания утверждать, что он не прочтет эти?

    28. А чому ви Олександре кажете була? В Українському політикумі той, про кого кажуть це мій наступник. Вже може бігти і пакувати валізи… З посад у нас добровільно не йдуть… :whistle:

    29. Мене трохи дивує новий культ особистості. Ні, Сергія Миколайовича я поважаю, та ніякого його уходу з області я не бажаю (і не бачив якихось злорадних побажань в цьому пості)… Але, коли раптом пішла теоретична розмова про ймовірного наступника, то це викликало жах та агресію.

      А мені здається, що розмова-то йдеться, як правильно зауважив Сергій Васильченко — «у форматі а поміркувати». Тому така розмова, в принципі, можлива. 🙂 Чи ні?

    30. Очень резонное преположение. В орбите семьи Шаровых есть опытные чиновники: Кухаренко, Литвин… А есть еще такие фигуры, как Сергей Табалов и Сергей Неделько, которые могут иметь мощных лоббистов.

      Но! У всех них свои скелеты в шкафу. И еще какие!

    31. такая корова нужна самому!
      хай полежить в загашничку

    32. Андрей, а знаешь почему? Потому, что до Ларина была одна говорильня, а он пришёл и начал не обещать, а выполнять сказанное… Потому народ и хочет, чтобы Ларин побыл на посту подольше…

    33. Ну як на мене Сергій Миколайович кращій ніж ті кандидатури, які запропонував Андрій Ростиславович, зокрема пузаков, наприклад. пузаков окрім себе нікого не чує, а якщо серйозно Мовчан, Пузаков, Цапюк, Моцний по віку не підходять ім вже за 60,а є Закон про державну службу, правда там є один момент, дослівно не пам»ятаю, але можно за контрактом до 65 років працювати на посаді голови ОДА, так, що із запропонованого списку лишається Юрій Литвин і Сергій Табалов. Як на мене кандидатура Андрія Богдановича привабливіша.
      Ідея! Андріє Ростиславовичу, може Ви на мера будете балотуватися, на наступних виборах? 😉

    34. Зачем? Ларин остаётся в должности. Поэтому история с преемником преждевременна… 🙂

    35. Та хто ж проти? :unsure:
      Це ж не тема: хто краще похвалить С.М.Л. Мені доводити ефективність С.М. не треба. :unsure:
      Чи ти забобонний, та думаєш, що самі розмови зможуть щось наврочити?

    36. Чи ти забобонний, та думаєш, що самі розмови зможуть щось наврочити?
      ====================
      Пусть будет так… 🙂

    37. а я сьогодні говорила зі знайомими в селі Коробчине. там зробили садочок — треба стрічку перерізати. дуже хочуть, щоб це зробив Ларін. бо «на удачу». садочок буде класний (спитайте у В»юна, він бачив, що було рік тому й що було влітку), фінансували проект з усіх бюджетів, фондів, від фермерів (плюйся, Кочін!)… і вони переконані, що мають право на Ларіна на відкритті садочка!
      і що ти їм скажеш?

    38. Кто бы не был после Ларина — этот человек будет казаться хуже людям, которые положительно к Ларину относятся…

    39. А чего мне плеваться — это святая обязанность бизнеса быть социально ответственным… Фермера не исключение…а даже наоборот… Так, что не победнеют, если сбросятся на детский садик…

    40. Одно могу сказать абсолютно уверенно — следующий председатель ОГА будет от правящей ПаРтии… И это закономерно…

    41. так вони завжди соціально відповідальні. і були. просто ти в це не віриш

    42. Якщо серйозно? Тоді, сподіваюсь, що СМЛ таки працюватиме до 2015 року. І не відмовить дітям перерізати ту стрічку. Бо це важливо та символічно.

      А навіть, якщо, не дай Боже, щось в планах ВФЯ та СМЛ зміниться, то все одно сподіваюсь, що до Сергія Миколайовича діти достукаються, та Сергій Миколайович приїде перерізати стрічку, навіть якщо за цей час Президентом стане.

    43. а у них з позитивними кадрами дуже туго…

    44. Ну, пане Олександре, для цього вашого припущення навіть не треба бути «Вангою»… :yahoo:

    45. Мене трохи дивує новий культ особистості.

      Меня тоже.Слишком много внимания Ларину.Думаю,ему самому уже неловко за это внимание к его персоне.

    46. Я поверю тогда, когда увижу документальное подтверждение о перечислении денег на счёт строительства социального объекта…

    47. Саша, в тебе говорят страхи старого советского чиновника «как бы чего не вышло». 🙂 Как они проникли в тело еще молодого человека — непонятно. 🙂

    48. ну, він — публічна персона. і знає, що його обговорюють — як не на блогах, то усно. так хоч знає, ЩО про нього думають і кажуть.

    49. Но он сам пошёл в народ, а это ответная реакция народа — всё закономерно…

    50. Ідея! Андріє Ростиславовичу, може Ви на мера будете балотуватися, на наступних виборах?
      =====================
      На мэра Киева? :mail:

    51. Кочін, приїдь в Новомиргородську РДА, тобі детально розкажуть, хто з сільгоспвиробників скільки грошей вклав в програму ЦР 2015. а може, документи покажуть.

    52. У него хватит терпения и самоиронии (он так сам сказал)

    53. на фоні Ларіна в принципі важко буде здаватися ефективним керівником. Якщо СН заберуть, то для опозиції це буде шикарний подарунок в політичному плані…
      от в плані шкурних питань :unsure:
      то великі партійні боси в долоньки плескатимуть — народ зліший буде.

    54. я правду кажу. і всі це знають, але вважають за краще ПРогнутися :whistle:

    55. Рейнбоу: Якщо СН заберуть, то для опозиції це буде шикарний подарунок в політичному плані…

      Ровно до того момента, как кто-то из них займет кресло главы ОГА. Вот тут сравнение с СНЛ будет им явно не на пользу.

    56. Это не просто вариант — это целая тема! Очень перспективно поискать преемника не среди засаленной колоды и сбитых летчиков, бывших депутатов и уволенных чиновников, а среди крупных и успешных руководителей.

    57. дык, кто ж против? Но Ларин сам сказал, что когда-нибудь это случится. И никаких трагедий.

    58. а хто ж їх поставить? поставлять все-таки регіонала :unsure:

    59. Мені здається, що успішний бізнесмен — не завжди успішний управлінець…
      Як доказ — запитайте у працівників міськвиконкома зразка 2005 року, коли бізнесмен Березкін прийшов туди після перемоги «помаранчевих»…

    60. Пані Олено. Стосовно кадрової політики, то в Україні вона залишилась ще радянського зразку… Як казав, вождь и учитель – Йосип Сталін, «дурак – но мой дурак»! Цим, як на мене все сказано… І це стосується, без виключення, всіх політичних сил. Ну а в середині, вже велику роль грає наближення до «тіла лідера», хто ближче – тому тепліше!

    61. О, жах! Нарешті я прочитав таке, в чому я згоден з Ігорем Вьюном! Такі Різдвяний вечір – вечір дивовижних речей… B-)

    62. В принципе особой разницы нет-в этом году ,в 14,в 15. Вопрос кто после него?

    63. от хай і трапиться «коли-небудь», а не зараз…

    64. есть разные примеры. Удачные и не очень. Да и Березкин-2012 сильно отличается от ССБ-2005

    65. Все тече, все змінюється…

    66. Ну ясна справа, на мера Киева, що там народна мудрість каже про імперію та мільйони…. 😉

    67. Алекс, заздість погана риса, дівіться щоб Ваша заздрість Вас не з»їла B-)

    68. Знаешь, Лена, я все ждал, что кто-то за меня выскажет эту мысль: в конце концов, не столь важно кого поставят — работа в губернаторском кресле очень регламентирована. Куда важнее — кого не поставят, кого нельзя ставить ни в коем случае. Кто разорвет и переделит область, устроит новую «пузаковщину», угробит все начинания и постарается стереть в памяти людей своего «попередника». Нельзя ставить самодуров и людей с замашками царьков…. Сама продолжишь7

    69. Тогда лучше Чечетов или Мовчан. Смешнее, точно. При Мовчане Оксана Гуцалюк завела отдельную тетрадку для его перлов. Черномырдин без Газпрома.

    70. «Все будет так, как должно быть, даже если будет иначе»(с).

    71. Пора Юрию Сергеевичу подключаться. В прогноз поиграть-)

    72. Я поддерживаю Ваше мнение. Ну а упрек Анны-«Алекс, заздість погана риса, дівіться щоб Ваша заздрість Вас не з»їла » -неуместен.Подозревать в человеке дурные качества-не делает чести.

    73. Алекс: Тема выдохлась?

      Все преходяще, лишь музыка вечна (с) И настойчивое желание делиться собственной мудростью 🙂

    74. Мабуть, далі вже підуть геть не правдоподобні варианти. Уявляю собі, як з цього всього нашого «спортлото» сміється той, кого вже ,вчергове , люди відправляють, на словах, світ за очі…

    75. Ну, значит, мы подняли одному хорошему человеку настроение — уже неплохо! Кстати, в свое время вариант назначения Ларина в Кировоград был из разряда неправдоподобных.

    76. Та не світ за очі , а в адміністрацію Президента! А це набагато краще ніж підти туди не знати куди, принести те не знати що. Адміністрація Президента — перспектива!

    77. головний фігурант мовчить…
      якщо скаже хоч щось — тут знову стане людно

    78. Ань, йому там без нас нудно буде…
      додай — Кабмін дивакуватий, чи варто рватися в Київ і брати якусь відповідальність на себе в такій оригінальній компанії?

    79. Важко не погодитись!!! :good:

    80. Добрый вечер, с Рождеством Христовым! День не был у компьютера и вот!
      Ефим Леонидович знает, что я читаю комменты.
      Первое, я в отпуске и пока никуда не собираюсь.
      Второе, но каждый чиновник должен понимать, что его должность не вечная.
      И в третьих, когда-то это случиться и я действительно часто думаю об этом.
      И мне действительно интересно Ваше мнение по этому поводу.

    81. «Ань, йому там без нас нудно буде…»

      Точно :yes: 🙂 🙂

    82. 1. Поганий той солдат, який не мріє стати генералом…
      2. Коли керівник пропонує людині перехід на нову роботу з підвищенням, а підлеглий з якихось причин відмовляється, то має великі шанси не отримати підвищення і позбутись займаної посади…
      3. Часто в житті ми змушені робити не те, що бажаємо, а те, що мусимо…

    83. ви морально готові завжди.
      ми поки що морально не готові.
      це егоїстично, каюсь. :unsure:

    84. Все зависит от тех целей и задач, которые ставит АП. Предположу некоторые варианты:
      — Про аргументацию назначения Мовчана писалось еще здесь — http://uc.kr.ua/fresh1410/. Было несколько желающих на КГОКОР — это «Металлоинвест» Алишера Усманова (РФ) и «Метинвест» (Ринат Ахметов+ Вадим Новинский + небольшой пакет у Владимир Бойко). При теперешней конъюктуре россиянам отдадут вряд ли….Хотя за Усмановым — Газпром.
      — Действительно на очень высоком месте Игорь Шаров, возможная кандидатура от него — Василий Компаниец;
      — Но, как показывает практика последних лет, очень возможно назначение вообще не имеющего отношения к области человека.

    85. Мнение, Сергей Николаевич, у очень разных людей практически единое. Повторяется в разных вариациях. Не отдайте Кировоградщину в жадные и равнодушные руки.

    86. :yes:
      тільки ж світло в кінці тонелю замаячило…

    87. Якій Іванов, наш кіровогардській іванов, який має за смітниками в місті дивитися? Я правильно зрозуміла? А він яким боком до Вас? Ви ж не кількість смітників в місті збільшуєте, у Вас зовсім інша специфіка роботи!

    88. Ларін без роботи…
      🙂 🙂 🙂
      та за такого управлінця бійка буде, якої світ не бачив!

    89. В смислі у Вас шансів більше! Вас більше в місті люблять ніж його, В нього шансів ніяких. Як на мене Він більше схожий на технічного кандидата! Так що не переймайтеся, повертайтеся в рідний Кіровоград! :yes: 😉

    90. Як би там не було в Сергія Миколайовича є достойні керівники, які можуть продовжити починання, проекти нашого лідера. Думаю, що Андрій Ніколаєнко цілком може справитись на цій посаді. Першим замом міг би стати Олександр Шаталов чи Віктор Серпокрилов. Сергій Миколайович підібрав нормальну команду і впевнений, що у подальшому він ще більше зможе допомагати нашій області. Але сподіваюсь, що Ларін залишиться.

    91. Ті хто знають журналістів рівня нашого Редактора, розуміють, що ТАКІ теми вони піднімають тільки тоді , коли…… вже вогонь палає, а не лише дим стелиться. 🙂
      До речі, вже після новорічного «сну» В.М»ятовича ( невідомого деяким блогерам «гречкосія», з двадцятирічним стажем редактора «Н.С.») особисто мені стало зрозумілим, що питання вирішено.

      Звичайно, ім»я наступника буде вирішуватися в Києві, але і з думкою С.М.Л. будуть рахуватися (хочеться вірити). Цілком можливо, що наші тут варіанти Сергій Миколайович може привести ТАМ в якості, так би мовити, громадськоі думки. Тому колеги закликаю, давайте серйозніше і «тщатильнее». Ларін читає!

      Моі варіанти: Ніколаєнко, Мовчан, Кузьменко. Сподіваюся, Сергій Миколайович буде все ж таки з нами, принаймні до 2015 року. Маю на увазі лобіювання інтересів області у вищих ешелонах влади. Тоді ніякоі зради і нещирості ( в заявах) його від»ізд з Кіровоградщини не буде в собі приховувати.

    92. П.С.
      Ось теперішні вади сайту — писав не бачачи коментарів ні Ларіна, ні багатьох інших. :unsure:

    93. В такий день не хочеться думати про погане . Буду сподіватися, що це лише чутки

    94. мізками розумію…
      але не хочеться все одно.

    95. «Редактор» -умный мудрец!»
      «Запузырил» информационную «кость» о гипотетическом преемнике нашего губернатора, а «изголодавшаяся» братия продвинутых блогеров бросилась трансформировать свои варианты.
      В былые времена, первым секретарем Черкасского обкома КПСС был Лутак, так о нем была такая байка:»Буде так, як скаже Лутак, головою Грицая от і вся пісенька моя!» (Грицай был назначен председателем Черкасского облсовета).
      А вот по 101-му избирательному округу уже давно летает целая стая «информационных гусей», о том, что преемником (почти на 100%) станет глава Голованевской РГА — Яровой А.В., ведь только он обеспечил почти 33,6% за ПР, в то время, как другие 5-ть районов дали по 17-19%, хотя мечтали о 40-45%(мечтать не вредно).
      Но на этом вся «демократия» закончится, ибо он очень не любит слишком «резвых» умом, так как считает это большим недостатком.
      Но ПР такие и нужны, особенно на региональном уровне.
      Да святится имя твое!
      Ведь это какие надо привести доводы, чтобы наш Президент В.Ф.Янукович назначил данного преемника …
      Но пути Господни неисповедимы!
      Ну, что возьмешь ты с этих «гусей», только перья!

    96. БРРРРРРРР
      нічого хорошого про вашого Ярового не чула.
      але це не значить, що взагалі нічого не чула, до речі.

    97. Версия друга Горожанина, конечно, интересная. И для меня свежая. 🙂 Но вот его выводы абсолютно точные:
      1. Ларин комменты читает.
      2. Мнение СНЛ при назначении преемника обязательно будет учтено.
      3. Наше мнение важно тем, что оно вообще есть. И его тоже учтут — и СНЛ и в АП. Еще недавно оно было в Киеве пофиг.

    98. Шановна пані Олено, давайте я вас ще посмішу… Вам як людині творчої професії буде легко уявити собі певний кабінет в стольному граді Києві, де Президент України приймає по кадровому питанню певного губернатора… От пан Президент і каже: «Ми вирішили що на попередньому місці ви вже багато попрацювали, поставлені завдання виконали. Тож Ми вирішили підвищити вас і призначити (… якась класнюча посада…)!» А той губернатор, гордо так відставляє стілець в бік і каже: «Ні! Скільки ще в регіоні не добудовано! А скільки важливих питань ще треба вирішити! А програму (… назва програми розвитку певної території…) ще треба втілити! Короче, пане Президенте … Не нужен мне берег Турецкий и Африка мне не нужна! Я їду назад…»
      От і казочки кінець, тільки не щасливий кінець буде для такого герою… Не дуже я собі уявляю людину, яка працює в органах влади, яка візьме та і відмовить Президенту України…

    99. Ні, «старої гвардії» тут більше не буде. Мені так здається. За Ларіним буде хтось молодий. Ніколаєнко – кандидат стратегічно правильний, як на мене. Він знає що, до чого в Кіровограді: цілі і завдання. Потрясінь в області від такої заміни «на полі» не буде. За такого прогнозу, мені цікаво, кого ж будуть добирати у команду ОДА. Вже, як два місяці вакантне місце Кузьменка. А тут може додатися ще одне порожнє крісло – першого заступника. Проте, навіть, якщо Сергія Миколайовича призначать в АПУ працювати, область від цього не програє. Навпаки, у Кіровоградщини з’явиться лобіст на державному рівні.

    100. якщо так — видаю на-гора трошки роздумів.
      всі розуміють, що я не в Кіровограді й вище керівництво знаю не так вже добре, тому на об»єктивність не претендую. але колективний розум — велика сила!
      Мовчана — не хотілося б. почнемо з того, що добро на «Велту» він попри всі сподівання не дав. архітектурну пам»ятку, яку в нас називають «Цегляним дивом» обізвав зневажливо «цегляним чудом»
      http://search.photo.qip.ru/photo/?query=%D1%86%D0%B5%D0%B3%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B5%20%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D0%BE&l=photo.turmir.com/big/uploads/user_12279/PIC_0019.JPG&p=1
      у нас довго це згадували. говорив про безперспективність. але історія і не може бути перспективною!
      Андрій Ніколаєв і Олександр Шаталов — хлопці розумні, хотілося б сподіватися, що перейняли чогось від СН. тільки чи не зірве в них по молодості дах від такого кар»єрного успіху?
      Знаєте, всі губернатори приїздили в район, проводили прийом громадян в РДА (старанно просіяних громадян), проводили якийсь захід чи нараду й їхали. Ларін перший їздить скрізь. був біля будинку, який постраждав від вибуху газу, на згарищі Мартоноського будинку культури, у лікарні, на відкритті купи об»єктів — скрізь, де в людей горе чи радість.
      чи наважиться на таке життя його наступник?
      хіба що Шаталов ризикне. він мав у Кіровограді передвиборчу практику.

    101. згодна, команда хай би хоча б лишилася…
      Але ж СН команда і в Києві знадобиться з перевірених кадрів…

    102. можна ще спочатку звільнити, а потім запропонувати посаду… це взагалі смішно.
      не нам, правда, але…

    103. Ну ще, як варіант, цей пост з усіма його коментарями, може бути такою собі безкоштовною фокус групою по вивченню питання: «Як піти на підвищення і зберегти гарне обличчя?». Можливо, питання по переводу Сергія Миколайовича вже остаточно вирішилось. Валізи спаковані і на новому кабінеті в АП вже замінили табличку на дверях… Тоді…
      Більшість коментарів з цього посту або просять губернатора залишитись на посаді (хоча це і справді не повністю від нього залежить) або говорять про факт нового призначення, як про вже те, що відбулось і розглядають (а можливо поступово підводять блогосферу) до новопризначеного очільника Кіровоградщини. От і виходить, з коментарів, що Сергій Миколайович «змушений» перейти на нову посаду.
      Хоча це всього на всього одна з багатьох можливостей…

    104. Сергій Васильченко говорит:
      07.01.2013 в 20:29
      =====================
      Время покажет…

    105. Згоден, час на всі питання дасть відповіді…

    106. ой, кар»єристу, який хоче БУТИ кимось, а не ЗРОБИТИ щось, абсолютно пофіг, що про нього думають, наприклад в Новомиргородському районі.
      і наступник цілком може не тусити на блозі.
      навіщо нас «підводити»?

    107. Як що людина спромоглась стати губернатором – вона вже «хтось»! І ви, пані Олено, праві були б в тому випадку, коли б казали про тих губернаторів, які були до С.М. Ларіна – вони були д-у-ж-е далекими від нас, простих смертних. Сергій Миколайович зробив багато речей, які допомогли йому в очах суспільства стати «людянішим» ніж ті, хто були до нього – це факт! З яких причин це було зроблено? Я не хочу строїти припущення, та мета досягнута – особистий рейтинг губернатора Кіровоградщини значно вищий за рейтинги політичної сили представником якої він є…
      От і виходить, що своє можливе переведення на більш високу посаду треба «гарно подати», бажано навіть так, що б наче «я і не зовсім хотів, та що зробиш, мушу…»
      Пам’ятаєте, у козаків коли призначали старшин, за звичаєм тричі пропонували і треба було тричі відмовитись… Хоча всі розуміли, що людина вже була готова прийняти булаву в руки!
      Ми ж пам’ятаємо, все це тільки припущення…

    108. Редактор говорит:
      07.01.2013 в 20:00
      _________________________________
      Ну якщо це правда, то я ризикну звернутися да Сергія Миколайовича.

      Сергіє Миколайвичу, шановний! Якщо дійсно цікава думка одного із пересічних громадян Кіровоградщини, то я все ж такі повторюсь. А.Д.Ревенко, якщо ви підете на підвищення в адміністрацію Президента із величезним задоволенням, наснагою та турботою візметься за роботу голови ОДА. Ви не дивіться , що він в опозиції, він Україну і Кіровогрнадщину любить так само як і Ви, бо Україна у нас одна. Да Сергіє Миколайовичу, Ви з Анатолієм Дмитровичем стоїте по різні сторони щодо мовного питання, але і Ви і він вболіваєте однаково за зміцнення потенціалу нашої області , а відповідно і України.
      Так, були деякі негативні моменти, але вони вже вичерпані. «Москва не сразу строилась». А що до до заборгованості перед агітаторами під час виборчого процесу, то це ж не в ньому була причина. Так, не вистачило на предвибору компанію коштів. Ну так це пов»язано з тим, що партія «УДАР» не така маєтна як ПР, таке життя , що поробишь. Вже на сьогоднішній день з агітаторами розрахувались.
      Анатолій Дмитрович порядна, вихована, інтелегентна людина, яка має досвід управлінської діяльності. А що до варіанта голови ОДА — Шаталова О.С., то мені здається, що така молода, освідчена, перспективна людина має працювмати тільки поруч із Вами в адміністрації Президента. Ну Ви подумайте над таким варіантом, мені такій варіант подобається, може й Вам сподобається, а потім і Президенту. 😉

    109. А как вам вариант — Вадим Мурованый?

      Вообще, я думаю, кто бы не стал после Ларина, он, считай, согласился поставить в своей карьере темное пятно. Потому что вряд ли сможет дотунять до рейтинга предыдущего губернатора.

    110. С.М належить до категорії так званих сучасних лідерів. Він відкритий, публічний, енергійний, я вже не кажу про його якості організатора, політика та стратега, тому він і є людянішим «ніж ті, хто були до нього «. Він інакше працювати не вміє. Тому , на мою думку, його людяність- це не «мета», а стиль організації праці

    111. _Кировоградец говорит:
      07.01.2013 в 21:11
      _____________________________________
      Шубіна Людмила Володимирівна точно зможе дотягнути до рейтингу Сергія Миколайовича Ларіна :yes:

    112. Зараз не до того, але скоро видужає, луже скоро.

    113. Від щирого серця бажаю їй найшвидшого видужання :heart:

    114. Анна говорит20:54
      Совсем недавно(1,5-2мес.тому) вы говорили, что при выборе Президента, «не на того поставили, надо было на Е.Кушнарева, потому что….»., а сейчас рекомендуете С.Ларину (убираться) в Администрацию Президента(ну явно вам не симпатичного), с собой забрать и А.Шаталова, а назначить ну порядну, мылу ит.д. людину (чисто по-женски все порешала).

    115. Кто б это мне порекомендовал убраться в администрацию Президента :scratch:, В
      А по поводу не симпатичного — то Вы глубоко заблуждаетесь, очень даже симпатичного :yes: , ничего личного, не перекручивайте, более симпатичного чем в свое время был Зейналов Э.Д. И Чершыш Вадим, отчество к сожелению не помню. Да мне бы больше на должности Президента нравился бы Кушниров.
      Ну маємо на сьогодні те, що маємо. І пишаємося тим, що маємо. Якщо порівнювати Януковича з Обамою — Янукович краще, він українець! Мені українці біль симпатичні ніж афроамериканці.

    116. І я про що говорю. Але ж якщо ця людина буде продовжувати справу Ларіна на Кіровоградщині, то рано чи пізно, люди цій людині повірять

    117. Зашибись — это очень хорошо или очень плохо, Aндрей Ростиславович!

    118. Я мала на увазі — «кто бы не стал после Ларина, он, считай, согласился поставить в своей карьере темное пятно. Потому что вряд ли сможет дотунять до рейтинга предыдущего губернатора».

    119. почнемо з того, що він не тільки посадовець, але й лідер.
      посадовця можна призначити.
      лідера призначити не можна.
      тому… невідомо, що на нас чекає.
      і як вплине відсутність СН на активність населення, навіть за наявності адекватного посадовця-губернатора

    120. Активність населення з,являється з появою надії на позитивні зміни, а інакше нема сенсу витрачати сили і час марно

    121. Анна говорит:
      07.01.2013 в 22:04
      ====================
      Черныш Вадим Олегович. Возможно ты имела в виду Евгения Петровича Кушнарёва?

    122. Единственное, что забыли наши блогеры со ставками так это то, что всё же решать будет Президент Украины В.Ф.Янукович… :unsure:

    123. Зашибись-это зашибись!Хорошо, конечно 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    124. Уже кажется, что легче назвать кто точно не станет главой Кировоградской ОГА.

    125. питання не тільки в об»єктивних чинниках — що губернатор зробив чи підписав.
      і не тільки в його добрих намірах і політтехнологіях.
      є аспект харизматичності, рівня довіри. буває, що хороша й добра людина не є лідером, а от мерзотник може повести людей з собою. інша справа — куди?
      а в нас все було так… :scratch: що довго так тривати не могло

    126. Навпаки, саме з цього і почалася ця замітка. Точніше, почалося це ще трохи раніше зі слів Андрія Богдановича (якщо говорити саме про це обговорення).

    127. Значит я упустил этот момент в написанном…
      Я про другое: что блогеры так смакуют возможную отставку… :wacko:

    128. Штутман сейчас занят — Червону зирку допродает и добивает. Вот разве через годик…

    129. Ефим Леонидович, я гораздо проще чем могу показаться… 😉 🙂
      Мне бояться то нечего… :unsure:

    130. Цитата Радуги: » їм треба дякувати за те, що вони були.». если Вы не заметили — обращаю Ваше внимание — выборы уже прошли. Пафосу и восторженности можно поубавить…

    131. Друзья, мне кажется, нам удалось не только сдвинуть с мертвой точки многие дела, но и заставить поверить в собственные силы. И когда бы не пришлось мне уходить — через год, два, пять лет или завтра, главное, чтобы было движение вперед, с учетом и ошибок, нами в том числе допущенных! Чтобы власть была от людей на расстоянии вытянутой руки и телефонного звонка.

    132. главное, чтобы было движение вперед, с учетом и ошибок, нами в том числе допущенных! Чтобы власть была от людей на расстоянии вытянутой руки и телефонного звонка.
      ========================
      :good: :good: :good: :good: :good:

    133. шановний, я кажу, що вважаю за потрібне.
      наприклад, вам зараз можу нахамити, щоб довести свою щирість.

    134. Женщины з 50 благосклонны к нему. А это практически целевая электората. Вот и на выборах внардепы он и меня и Сашу Дануцу обогнал B-)

    135. а не треба було Даннуці, Шаталову й Богдановичу на одному електоральному полі пастися! тоді не обігнав би 😉

    136. Себе что ли попробовать побороться за целевую аудиторию женщин от 50? 🙂

    137. я думаю, Ефим Леонидович, у вас все шансы в числе целевой аудитории иметь более широкий возрастной диапазон))

    138. якби Редактор змагався з Богдановичем, електорат був би в захваті від передвиборчої кампанії

    139. боюсь, я бы сбился на агитацию за Андрея 🙂

    140. Предыдущий комментарий отправился случайно, прошу его не учитывать, и, по возможности, удалить. Вторая попытка:

      По «Списку Богдановича» вопросов много, ответ, скорее всего, один.

      1. Мовчан – с чего бы вдруг? Скорее всего, «табаловские» СМИ просто выбрали самый смешной из теоретически возможных вариантов, дабы в очередной раз пнуть «злочинну владу». Ввиду близящихся выборов-2015 такое назначение попахивало бы для Януковича сдачей области. Дьявольски маловероятно.

      2 Сергей Табалов. учитывая неоднократно обсужденные успехи оного на ниве разбазаривания кировоградской земли и имущества в спайке с племянником в тени старшего брата — не дай Бог.

      3. Пузаков. Размен — разменом, но то же, что по предыдущей кандидатуре. Только помноженное на клинический идиотизм и мелкое мздоимство.

      4.Цапюк. Выгнанный из партии с той формулировкой, с которой выгнали — без шансов, думается. Даже теоретическая возможность пугает: одна аренда рынка структурами родственников Цапюка, Давыденко и иже с ними стоила Александрии почти двух третьих поступлений с объекта в местный бюджет. В масштабах области, плюс комплекс Наполеона, которому Степан Кириллович, признаем, крайне подвержен, плюс неминуемая Давыденко на одном из руководящих постов в ОГА — спасибо, знаем, видели. Фатит.

      5. Юрий Литвин — чем был заметен в бытность одного из руководителей областных структур? Ничем, кроме того, что многие сегодняшние латифундисты, в т.ч. названный ниже Моцный, обзавелись земелькой именно при нем. Плюс арестованный позже «правая рука» Нарийчук. Очень сомнительно как-то.

      6.Николаенко Андрей – человек логичный, прежде всего, потому, что означает закрепление и продолжение курса команды Ларина по всем вопросам. Коль скоро почти никто не спорит с тем, что курс — правильный, значит, это хорошо. Плюс молодой и грамотный. Почему бы нет.

      7. Моцный – отстрелял свое, по-моему, давно. Да и поразительных успехов при его последнем губернаторстве что-то не очень заметно было, хотя амбиций и понтов царских — в избытке. Да и возраст, плюс Негода в замах опять же. Не стоит, по всему судя.

      Собственно, все.

    141. Всей команды у него — целый Козуб, плюс господин Поляков. Представить их вкупе у руля области — волосы дыбом встают. Учитывая, сколько они партий вместе и по отдельности вставили на деньги, и опыт Ревенко с приобретением подозрительных квартир за четверть цены в бытность заместителем губернатора. Здесь и так красть почти нечего, строить надо. А опыт у товарищей прямо противоположный.

    142. Не секунды не сомневаюсь, что Вы можете нахамить. Однако и я имею право ( надеюсь) говорить то, что считаю нужным. Или?

    143. не треба знімати з обліку претендентів і Шаталова.
      Кіровоград, звичайно, понервує…
      а віддалені населені пункти продовження політики СН сприймуть на ура.

    144. мене тут знають давно. впливу на мене ні матеріального, ні адміністративного СН і ОС не мають. просто усвідомте, що я пишу свою думку, а не замовлення партії.

    145. Донбасс большой — найдут кандидата на пост главы Кировоградской ОГА.

    146. чималенький список виходить. а вибрати, як це часто буває, майже немає з кого. хронічний алкаш Сергій Табалов, весільний генерал Мовчан, маленький фюрер Цапюк, який тирить та намагається, вибачте, трахнути все що бачить, злодій-тихушник Літвін, злодій-пенсіонер Ревенко, дурний, як корок, танцор Пузаков, кон’юнктурник Моцний… Ніколаєнко реально єдиний, про кого нема чого поганого сказати. та й коней на переправі якщо й міняти, то з найменьшими втратами. а будь-хто з іншої пісочниці поки всіх кумів повлаштовує, область пліснявою покриється

    147. і саму достойну — незаслужено забутий ТУРЧИН. він теж культуру любить. :yahoo:

    148. Вы меня встревожили! Как же Вы переживете уход Ларина? А если другой губернатор окажется еще лучше? Сплошные нервы, как подумаешь!

    149. Почему же,отчего же? Вот Николаенко не из Донбасса и что? Донбасс не резиновый,увы. Хорошие кадры не бесконечны. Плохо,что местных днем с огнем.

    150. мене Турчин просвітив, що це буде порушення «Закону про корупцію» — пряме підпорядкування сина батьку.
      тому ВВЯ можна не боятися :yahoo:
      хіба що закон змінять…

    151. Ну да, родина Януковичів знає, що Турчін не дрімає, тож можемо не турбуватись за порушення законів. І кандидатура Януковича молодшого одразу відпадає… :yahoo:

    152. * читати Турчин, перепрошую за помилку…

    153. незалежно від закону, мене кандидатура ВВЯ не надихає.

    154. Вибори януковіча попереду. Куди Ларін подінеться? Пусті балачки в стилі шоу-бізнесу «останній концерт»,»прощальноє турне». Головне не залишати без уваги, якщо нічого хорошого сказати, потрібно вигадати тему для розмови.
      А що далі. «Ларін змінює стать?» » У Ларіна народилась дитина від сурогатної матері»….. :bye:

    155. Не вопрос. Можно обсудить отдых на Цейлоне В.М.Кальченко.

    156. завтра, кажуть, представлення нового губернатора?

    157. Человек предполагает, а гарант располагает. :yes:
      Нє, я все розумію, але навіщо тримати людей, яких завтра збирають у клюбі, за стадо баранів?

    158. Может Юру Илючека позовем, ставки сделаем? 😉
      А пока один вопрос ко всем. Вы откуда узнали о завтрашнем событии? Сайт «Весь Кировоград» не учитывается.

    159. а там в окремому пості — посилання на президентський сайт!

    160. Так, вже прочитав.
      І скажіть мені, що Ларін після цього( призначення Ніколаєнка) покинув область. 😉

    161. Ага, счас! Кто ж свои источники раскроет? 😉 А вообще интересно было читать прогнозы :yes: .

    Добавить комментарий