Обережно маршрутка! Або стрітресінг по кіровоградськи.

Час пік. Кожен мешканець нашого міста потрапляв у його лабети і мучився у тісній, маленькій маршрутці. Всі ми хочемо доїхати на роботу вчасно, а вийти з дому пізніше. Та в нас є маршрути яких слід остерігатися. Це славнозвісні маршрути під номером 50, 1 і 9а. Сідаючи в них ще не відомо, чи доїдеш ти до місця. Водії цих маршрутів фактично влаштовують між собою перегони. Буквально вчора я їхав на маршруті №1. Був не так званий «час пік», але вільного місця не знайшлося.  Довелося стояти. І тут почалося саме цікаве. Водій похапцем вихопив дві гривні і помчав як Шумахер до фінішу. На кожному світлофорі я відчував себе Гагаріним, літаючи в невагомості з однієї точки салону до іншої. І навіть поручні не допомагають встояти на місці.  Чолов’яга поспішав «набити» салон, щоб побільше взяти виручки. Він гнав кілометрів шістдесят на годину, при тому, наскільки я знаю, максимальна швидкість по місту для них допускається лише сорок кілометрів. І де наше славне ДАІ, коли воно так потрібне?  На проспекті Правди за АТБ вуличні ліхтарі не горіли. Водій з матами похвалив за це комунальників, але швидкості не зменшив підвищивши загрозу не тільки для себе, а й для пасажирів. От нарешті звільнилось місце і я присів. Та легше від цього не стало. Знову довелось міцно триматись, щоб не зіткнутись, під час чергового світлофора, на зустрічних курсах з спинкою крісла попереду. Тож виходить, щоб отримати травму не обов’язково ходити в криміногенному районі, або мати небезпечну професію – достатньо сісти по своїй необачності у вищезгадані маршрути. За моїми спостереженнями лише в цих маршрутах відсутній чіткий графік і всі вони летять, як радянські пожежники на пожежу.  На інших маршрутах такої тенденції  не спостерігається і я намагався не їздити п’ятдесяткою, копійкою і дев’ять а, коли там не було вільних місць. Та й найбільш хамських водіїв ніж на цих маршрутах мабуть нема, бо на них найбільш машин. До цього я не схвалював місцеву транспортну реформу, але після останніх поїздок я подивився на неї з іншої сторони.

Обережно маршрутка! Або стрітресінг по кіровоградськи.: 22 комментария

  1. на зауваження відповідь одна не подобається — вон в іншу маршрутку…. от тільки звучало це в нецензурній формі….. з етичних причин я не став називати номер маршрутки…

  2. А не с подачи ли Дзядуха или автопарка появился сей пост? По дивному стечению обстоятельств Дзядух называл как раз те самые маршруты, которые хотят отменить во имя крупногабаритного 150….

  3. Кто знает, может и так, но разве не верно описана ситуация. За 1-2 минуты могут проехать по 3 машины названных маршрутов.Ноздря в ноздрю!. Я против того, чтобы их совсем убрать, но так ведь не должно быть!

  4. Ситуация описана верно. Только раньше надо было смотреть, анализировать и принимать решения. Сегодня это сугубо бизнес и, как говорится, ничего лишнего. В автобусах ездить не так комфортно, как это преподносится. И водители такие же, и народа изрядно побольше, и воздуха меньше. Пусть проводят нормально тендер.

  5. С таким же успехом можно сказать, что Вы комментируете с подачи Варванского. Но это не отвечает действительности.
    Факт остается фактом. Водители хамы в Кировограде ведут себя как хотят. Причина этому очень простая «синдром гуталакса» у пассажиров. Многие страдают молча и мирятся с хамством маршрутчиков. Больше бы жаловались на них в соответствующие инстанции, маршрутчики вели бы себя более культурно.

  6. Саша, а круговую поруку вы в счет не берете? Такое впечатление, что чиновники у нас только создают вид, что борются с хамами на маршрутах. А люди молчат, потому что это — наша ментальность — «моя хата з краю…»

  7. та бабульки не мовчать… особливо коли це стосується їх проїзду по посвідченню… от вони тоді такий хай піднімають…. та це лише озлоблює водіїв…

  8. управління транспорту міськвиконкому регулярно розглядає такі скарги і рекомендує звільнити власнику маршруту водія…. але наскільки я зрозумів, це лише рекомендації….

  9. Ежедневно испытываю этот крик души на себе. Но.
    1. я не захожу в маршрутку, если она забита битком, даже если спешу — 2 минуты и будет следующая, менее загруженная. практика показывает.
    2. стараюсь держаться покрепче — опыт.
    3. стараюсь не ездить на 50-м. это принципиально. там самые свирепые гонщики.

  10. Честно говоря, если бы автор поста имел хотя бы малейшее отношение к гор. департаменту транспорта — я бы точно был уверен, что пост готовит общественное мнение по изменениям маршрутной сети. Как названные маршруты уберут.Но… Сергей вроде как ни причем поэтому будем считать — «крик души».

  11. Iskander говорит:
    12.02.2013 в 15:32
    Больше бы жаловались на них в соответствующие инстанции, маршрутчики вели бы себя более культурно.
    ============================
    Сергію, мова не про хай. Від хаю в самій маршрутці користі 0%. Номер машини, масові скарги, звернення до ЗМІ, якщо скарги не діють… І диви буде результат. Але наш народ або мовчить, або скандали базарні розводить.

  12. Что Вы так набросились на автора поста!?
    Ну наболело человеку именно сейчас!…
    …Говорите о каких то проплатах…просто наверное Вам тяжело, не на личном автомобиле, а на общественном транспорте проехать в «пункт назначения» хоть раз, мнение о безопасных и комфортных маршрутках у Вас поменяеться!

Добавить комментарий