Шановна інтернет спільнота Кіровоградщини! Цікава ваша думка стосовно наступного питання: знедавна, кіровоградці, почали отримувати, в двері, поштові скриньки, на підлогу – незрозумілі папірці, які виявились новими квитанціями для розрахунку за послуги ОКВП «Дніпро-Кіровоград». Не варто навіть казати, що жодної роз’яснювальної роботи, з цього нововведення не проводилось. Раніше за послуги водопостачання і водовідведення всі мешканці міста сплачували за розрахунковими книжками, спочатку в комунальне підприємство «Кіровоградське водопровідно-каналізаційне господарство Кіровоградської міської ради», а вже згодом до ОКВП «Дніпро-Кіровоград». Дотепер, я не зустрічав людей, які б були раді цьому нововведенню, можливо не з тими спілкуюсь? Але всі люди, з якими обговорюю цю тему, ратують за повернення до всім звичних книжок.
P.S. Свою переписку з Генеральним директором обласного комунально-виробничого підприємства «Дніпро-Кіровоград» паном Р.І. Іликом, з цієї теми, я вже висвітлював в матеріалі під назвою «Велика тайна ОКВП «Дніпро-Кіровоград» яку люб’язно розмістив інформаційний сайт Весь Кіровоград. Статтю, моє звернення і головне відповідь на звернення за підписом пана Ілика можна переглянути за цим посиланням: http://www.kirovograd.net/photo/2012/8/14/velika_taina_okvp_dniprokirovograd.htm . Одразу прошу пана Адміна і шановного Юхима Леонідовича не ображатись. Посилання за темою, це не реклама, просто не хочу повторюватись. А від шановних блогерів, бажано б отримати роздуми на тему: «Книжка – это хорошо! А платежка – плохо!», або навпаки. Хто як вважає…
Власне це планувалось не лише як квитанція за воду, а як єдина розрахункова квитанція за всі види комунальних послуг. І хоча впроваджувати це все взялася одеська фірма (як же інакше), у самій ідеї я нічого поганого не бачу. Інша справа, що ідея залишиться лише ідеєю, доки Кіровоградгаз та Обленерго не облишать амбіції і не долучаться до справи. До цього ж часу вони, наскільки я знаю, не погоджуються увійти до єдиного пулу.
А квитанція чи книжка особисто мені різниці немає. Власне, мені і квитанція не потрібна. І хоч не дуже хочеться робити рекламу іншому банку, але вчора ризикнув і заплатив за воду, світло і газ через портал Приват24. Думав, що нічого не вийде, проте ні. У всіх випадках по номеру особого рахунку знайшлося в базі мої прізвище. У кінці ще й дало можливість роздрукувати квитанції з круглими печатками. Так що особисто мені таке подобається. Проте підозрюю, що людям старшого покоління до душі звичайні книжки.
Особисто мені квитанції до впододоби тим, що в квитанції вказано рік та квартал наступної перевірки лічільника. До того ж, як на мене — це єдина установав в квитанції якої написано, що оплата до 20-го числа наступного місяця. В книжці по оплаті за газ написано, що оплата до 10 числа, а згідно законодавства наскільки я знаю, зарплата може виплачуватися до 20 числа наступного місяця, та й пенсії виплачуються н завжи до 10 чосла. Обленерго теж квитанції додому у скриньку приносить, тільки в квитанції написано, що оплатити треба до 10 числа наступного місяця. А книжку в міськгазі треба самому йти й міняти, в черзі стояти, можливо мені не зрозуміти, але стояти в черзі — ну якось не дуже приємне заняття.
Руслане Валерійовичу, ви праві в тому, що як би це була ЄДИНА розрахункова квитанція за ВСІ ВИДИ комунальних послуг – то це було би економічно вигідно і просто зручно. Хоча старше покоління, навряд чи сприйняло б це нововведення одразу позитивно. Люди звикають до певної форми сплати за послуги і не бажають змінювати звичку. Але в їхньому віці це зрозуміло.
Та при тому, що по квитанціям Кіровоградці сплачують тільки за водопостачання і водовідведення, виникають сумніви в доцільності використання саме квитанцій. А зважаючи на те, що люди пенсійного віку звикли платити за комунальні послуги саме в перших числах місяця, наступного за звітним, у них це викликає незадоволення і обурення.
Пані Анно! Але ж вам від «Кіровоградобленерго» приносять 6 (шість) квитанцій, які навіть візуально роздруковані на принтері. Зазвичай їх ще доводиться самотужки розрізати. А квитанція від «Дніпро-Кіровоград» явно надрукована на більш якісному обладнанні і має багатокольорову гаму – висновок вона значно дорожча в виготовленні (мається на увазі 12 квитанцій, за рік), ніж розрахункова книжка на аналогічний період. А з огляду на курс загальної оптимізації коштів, який, начебто, обрав «Дніпро-Кіровоград» таке «шикування» не зовсім зрозуміле.
Эти квитанции уже месяца два не носят… В водоканале выдали четыре квитанции старого образца с новыми реквизитами и сказали, что жители должны наксерокопировать себе сами остальное… :negative: :negative: :negative:
Такое ощущение, что в водоканале работает определённая часть утырков, а не соображающих людей…
Бардак… А в бардаке легче воровать…
Эти квитанции уже месяца два не носят…
——————————————-
Тобі може й не носять, а мені буквально вчора.. :yes:
Руслан, это особое доверие… :mail:
Когда нам делали там пересчёт, мы ходили в водоканал и выдали четыре квитанции старого образца с новыми реквизитами…
Я с «сами тёплыми словами» про этих утырков доделал ксерокопий…
Я в водоканале, буквально, позавчера был. Сказали у них дефицит книжек. Вернее, их нет вообще уже около года. Дали пару образцов квитанций, сказали, что ПОСЛЕДНИЕ и посоветовали отксерить.
…так пусть за счёт зарплат директора, главного инженера и главбуха выпустят…
За воду скоты дерут в три шкуры…а на книжки у них нет денег… Просто возмутительно…
в общем-то, никакой проблемы не вижу. плохой повод для наезда))) Квитанция лучше, чем книжка, потому что за ней не нужно идти в абонентский отдел — она сама пришла. Во-вторых, тем, что она напоминает, что пора платить, в-третьих тем, что там всегда написан номер счета и сегодняшние цены, то есть не надо все это переписывать и т.п. Хуже тем, что их все равно нужно как-то собирать, раскладывать по месяцам и т.п. — с книжкой это вообще не требует усилий.
Я за то, чтоб плату за коммуслуги можно было автоматически перечислять из зарплаты без моего участия — увы, что книжки, что квитанции…
дело в том, что квитанция по почте не совпадает с фактическим расходом воды, показаниями счетчика, поэтому, летит в мусорку.
а я плачУ — какая разница? сегодня будет чуть-чуть больше, потом чуть-чуть меньше. ну, переплачу две гривни или недоплачу — это ведь не проблема.
мне на 500 гривен прислали, а реально надо платить 70.
http://nit.org.ua/ Сайт этой конторы если чЁ!
Мені, особисто, не зручно. по — перше, потрібно прилаштовуватись до того, коли її принесуть. Нам стали приносити на одній квітанції 2 — за сміття та воду. Якщо в ній внесені рекомендовані дані, то де місце для тих, які я хочу заповнити?
Але квітанції, то пів — біди, з жодним користувачем не укладаються угоди. Не має бланків!
Написано же — информационный лист! У нас в нем кватрплата, счета за воду и тепло..Пока вопросов не возникало, при отсутствии и дефиците всякого рода книжек, смотрю на это , как на напоминалку :-). В кассе показала, там все мои счета, какую сумму сказала, такую и заплатила, чек сохранила, все!
Чесно кажучи, я не розумію для чого це потрібно? Який в цьому сенс? Чим ця система відрізняється від системи оплати по книжкам? Щоб можна було сказати, що проведені реформи?