Міська рада: представництво інтересів громади чи розбазарювання коштів?

На 26 січня 2011 року призначено засідання тринадцятої сесії Кіровоградської міської ради VI скликання. В запропонованому на розгляд народних обранців проекті порядку денного міститься 158 (стоп`ятдесятвісім) питань, з яких 117 (стосімнадцять) стосуються врегулювання земельних відносин.

Але сьогодні хочу зупинитися не на земельних питаннях про які вже говорено-переговорено, а на ряді програм розрахованих на втілення протягом 2012 року, які пропонуються до затвердження депутатам Кіровоградської міської ради.

Першою в переліку вказаних вище програм зазначена така собі «Програма забезпечення умов діяльності депутатів Кіровоградської міської ради шостого скликання на 2012 рік.» І все би нічого, забезпечуйте, будь-ласка, умови своєї діяльності, якби не один малопомітний момент: кошторис видатків на забезпечення виконання цієї програми в 2012 році складає… 156000 грн. ! І я дійсно не помилився, саме стоп`ятдесятшіть тисяч гривень. На що ж збираються витратити досить немаленькі народні гроші панове депутати?

В п. 1.2 запропонованого кошторису зазначено «Видатки на придбання комп`ютерної та оргтехніки — 99000 грн.» В тому числі: плазмовий телевізор 64″ — 2 шт. (приблизно 80000 грн.).  Мені наприклад, як виборцю, цікаво а нащо в Кіровоградській міській раді два плазмових телевізори кожний з яких вартує близько 40000 грн.? І якщо я можу погодитись з необхідністю придбання комп`ютеру (6000 грн.) та масштабатора (10000 грн.), то мені абсолютно незрозуміло навіщо пановам депутатам кольоровий лазерний принтер за 3000 грн.?

Та це ще не все.  В п. 1.3 зазначено: «Видатки на виготовлення значків «Депутат міської ради», посвідчень для депутатів та посвідчень помічників-консультантів депутатів міської ради, карток для голосування». Невже, за майже півтора роки каденції, ще не всі депутати та їх помічники мають посвідчення. Так, 2000 грн. начебто не гроші, але 2000 грн. це так само близько двадцяти хороших підручників для шкільних бібліотек.

Рухаємось далі. «Облаштування технікою депутатської кімнати… — LCD телевізор — 6500 грн.» Панове, Ви що там, кінотеатр влаштувати збираєтесь. Я з радістю ходитиму до Вас в гості подивитись хороше кіно. В мене вдома такого телевізора нема. Або всі разом вболіватимемо за збірну України на ЄВРО-2012. Тільки я не сам прийду. З друзями.

Це найцікавіші моменти зазначеного кошторису.

Панове, ми Вас для чого обирали, для того щоб Ви по всі міськраді телевізори розвішували?

Перейдемо до розгляду не менш цікавої і, напевно близької кожному Кіровоградцю «Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою міста Кіровограда на 2012 рік.»

Програма містить декілька частин одна з яких присвячена аналізу розвитку галузі за 9 місяців 2012 року. Відзначу найбільш цікаві твердження:

«В житловому фонді … міста Кіровограда перебуває на балансі 643 ліфти…»

«Вже декілька років не обслуговуються 26 ліфтів…»

«Станом на 1 жовтня 2011 року працездатних ліфтів — 560…»

Цікаво, що змінилося в цьому плані за 9 місяців 2011 року?

«Особливу увагу викликає стан ремонту покрівель. Разом з тим потребують повної заміни внутрішньобудинкові мережі…»

Як ремонтувалися покрівлі протягом зазначеного періоду всі ми з Вами знаємо…

«Обсяги капітальних вкладень, необхідні на вказані цілі, значні і перебільшуютьують можливості місцевого бюджету.»

«Суттєва (майже 7,5 млн. грн.) заборгованість мешканців міста перед КРЕПами та ЖЕКами по сплаті за утримання житлового фонду поглиблює проблеми якісного і своєчасного надання послуг…»

«Заборгованість із виплати заробітної плати працівникам комунальних підприємств, які надають послуги з утримання будинків … відсутня»

Я так розумію, на зарплату бухгалтерам та директорам ЖЕКів КРЕПів гроші є, на нову лампочку в під`їзд нема?

«Комунальним підприємством по утриманню шляхів … виконано робіт … на суму 4080,043 тис грн., а саме: очищення прожджої частини в зимовий період …»

Де, скажіть мені, де Ви начистили доріг на чотири мільйони гривень?

«Постійно виконуються роботи по садінню квітів на вулицях міста, знесенню, спилюванню, та формувальному обрізуванню дерев на територіях КРЕПів, ЖЕКів, навчальних та оздоровчих закладів.»

Остання фраза просто посміхнула. 🙂

«КП «Трест зеленого господарства» … виконано робіт по утриманню зелених насаджень … на суму 2451,694 тис. грн.,
по поточному ремонту зелених насаджень на суму 766,185 тис грн.»

У розділі присвяченому головним проблемам галузі, зазначено що такими проблемами у сфері житлового господарства є, зокрема, «низька ефективність та недосконалість існуючої системи управління…», у сфері тепло-,водопостачання та водовідведення «висока собівартість послуг водопостачання та водовідведення…», у сфері благоустрою недостатній рівень зовнішнього освітлення, недостатній рівень озеленення і ще кілька недостатніх рівнів 🙂

Щодо планів. В 2012 році депутати планують:

здійснити поточний і капітальний ремонт покрівель в кількості 38 шт.;

виконати капітальний ремонт ліфтів у багатоквартирних будинках в кіцлькості 70 шт. (ой, щось так слабенько віриться, але похвальне прагнення);

відновити 17 км. зонішнього освітлення;

встановити 575 світлових точок;

(найцікавіше!!!!!) ліквідувати 57 несанкціонованих звалищ і смітників!!!!! (9 місяців 2011 ліквідовано 44, плни на майбутнє: 2013 рік — 59, 2014 рік — 61). Звідси висновок: смітити станемо більше 😥 ;

Створити  одне нове місце масового відпочинку: набережну річки Інгул!!!!!!!!!!!

Фінансові особливості зазначеної програми читайте в наступному пості!

Міська рада: представництво інтересів громади чи розбазарювання коштів?: 75 комментариев

  1. пи…ц, какое рациональное расходование бюджетных средств. Первая же сцылка в поисковике «Гоголь» выдает цену 64-дюймовой плазмы с 3-Дэ — 30000 грн. Даже если чиновникам удастся обосновать необходимость такой техники, то на цене — уже прокол.

  2. І представники міської влади не квапляться бути присутніми тут, нема від кого чекати пояснення необхідності цього. Цікаво, чи зверне увагу на цю замітку влада обласна?

  3. Додано аналіз «Програми житлово-комунального господарства та благоустрою міста»

  4. 64-дюймовый телевизор за 40.000? :wacko:
    Я неделю назад купил 32-дюймовый за 2.500. Отлично показывает.

  5. По видатках за депутатською програмою…Костя, скажу як людина, яка трохи знає, що там є, чого немає, що потрібно, а що ні. Кольоровий лазерний принтер потрібен, на всю міськраду немає жодного. 2000 грн. на значки-посвідчення. Розумієш, НЕ закласти цих грошей зовсім — неправильно. Все таки 76 депутатів, у кожного по 5 помічників. Яка-не яка ротація, певно, відбувається. Так що гроші насправді незначні. Дві плазми на 64 дюйми? Можу припустити, що на заміну тих 2-х 42 дюймових плазми, які використовуються як монітори у системі «Рада». Нічого не заважає поцікавитися, чи це так. До речі, старі плазми цілком можна застосувати у 215-й кімнаті, де засідання виконкому відбуваються. Ну і т.д., якщо говорити саме про ЦЮ програму. Жирувати аж надто, звичайно, не годиться, але й демонструвати убогість теж недоречно. Умови для роботи повинні бути належними.
    По іншим програмам поки говорити не готовий, треба вивчати.

  6. Если говорить про цветной лазерный принтер , то его заправка примерно обойдется в половину стоимости аппарата. Да и что на нем будут печатать? Бумаги в цвете для городского головы. Хотя , слышал, что такое веяние пошло с ОДА . Там любят все в цвете. Типа креативно .. А если честно , то наверное в городе все сделано , если можно бабульки так тратить. И еще , не много ли помощников у обыкновенного депутата городского совета ?

  7. И все же я как лицо незаинтересованное и даже, в какой-то степени, предвзятое :yes: , буду настаивать, что 1 (Один) цветной лазерник горсовету не помешает.
    А количество помощников депутатов регламентировано Законом. По опыту скажу, что у нормальных, активных депутатов и помощники без дела не сидят.

  8. Вот ради интереса порыскал чуть чуть в сети , и не нашел ( может плохо искал) ни про удостоверения депутатов местных органов власти , ни про значки , к примеру во Франции. Может эти атрибуты только у нас и остались :)? Как и привычка козырять «мандатами» различными помощничками депутатов ..

  9. Господа, это со стороны выглядит, что много… Но прав Руслан… Вот попробуйте поработать, когда техническое обеспечение органов местного самоуправления оставляет желать лучшего…
    Андрей! Как ты посмотришь на то, чтобы убрать у тебя с диспансера диагностическую аппаратуру? Ты ведь знаешь, что она стоит бешеные деньги… А убирать то нельзя…иначе как сможешь ты и коллеги ставить правильные диагнозы… Так и органы власти и местного самоуправления — без финансирования невозможно и нормальное функционирование…
    Костя! А как можно будет напечатать ответ на депутатское обращение или запит? Слишком много бумаги и тонера…
    Поэтому ковыряться в чужом белье — неприлично… :bye:

  10. Саша, я згоден із тобою, що без діагностичної апаратури не можна. Згоден, що може просто здаватися, що багато. Тільки два нюанси. по-перше, було б непоганим, щоб були представники міської ради, які б могли пояснити. А по-друге: в чужій білизні — так, непристойно копирсатися, а от видатки міської влади — це не білизна. Це публічна інформація. І бажано отримувати інформацію, яка б пояснювала народові, для чого що використовується. 😉

  11. Олександре, окрема стаття видатків: видатки на виготовлення друкованої продукції — 5000 грн., Канцелярське приладдя (папір, ручки, олівці, файли тощо) — 10000 грн.
    Олександре, вибачте за, можливо, грубе порівняння, але Ви коли даєте своїй дружині гроші на спідню білизну, напевно сподіваєтесь, що вона вдіне її збираючись до Вас у ліжко. А не показуватиме її невідомо кому?
    Вони витрачають НАШІ гроші. І ми маємо право впливати на статті видатків на які ці гроші витрачаються.
    Хтось прокоментує нащо телевізор в депутатській кімнаті. Руслане, я, напевно в даній ситуації до Вас звертаюся.

  12. Prolisok говорит:
    23.01.2012 в 22:34
    Олександре, окрема стаття видатків: видатки на виготовлення друкованої продукції – 5000 грн., Канцелярське приладдя (папір, ручки, олівці, файли тощо) – 10000 грн.
    ==========================
    Костя, а вы знаете сколько, например «избранники народные» пожирают бумаги на сессиях горсовета, а вы знаете, что аппарат госровета выше 450 человек и каждому нужно на чём то писать и читать, и ты прекрасно знаешь сколько стоит сейчас ксероксная бумага, заправка картриджей, ремонт аппаратуры???
    Я думаю, что если и знаешь, то не до конца… Поэтому десять тысяч это мало ещё…Чтобы обеспечить аппарат полностью знаряддям нужно в 4-5 раз больше… Поэтому не перекручивай факты…

  13. Єлисаветградський лікар говорит:
    23.01.2012 в 22:31
    ==========================
    Андрей! Представители городской

  14. …власти не обязаны шастать по форумам и отбиваться от оппозиции или части депкорпуса и его помощников…
    …Ну вот дали тебе информацию, но с перекрученными пиаристическими пояснениями…И что? У тебя сложилось ложное впечатление…

  15. Олександре, я факти не перекручую. Я їх лише констатую, і думаю діючи депутати Кіровоградської міської ради зможуть це підтвердити. Крім того, сподіваюсь це не вважатиметься рекламою, рекомендую перейти за посиланням: http://kr-rada.gov.ua/proekti-rishenn-kirovogradskoyi-miskoyi-radi.html
    Проект рішення №1289

  16. Костя! Хорошо… Что дальше…вот ты опубликовал… все поохали, поужасались, посмеялись… Дальше что?

  17. Ні, Саша, в мене просто з’явилися певні запитання. І, можливо, представники міської влади не вважають за потрібне бути присутніми чи тут на блозі, чи в мережі… А мені здається, що при сучасних умовах розвитку засобів зв’язку ігнорувати їх — неправильно. Ну, це моя точка зору.

    Для прикладу — обласна влада вважає за потрібне тут бути присутніми, а міська — ні…

  18. Єлисаветградський лікар говорит:
    23.01.2012 в 22:47
    =========================
    Андрей! Ты же прекрасно понимаешь, что бы понять всю суть или понять объективно — нужно знать кухню изнутри…И объяснения мэра или его перзама вызовут у тебя ещё больше вопросов либо ты отнесёшься скептически к ответам… А то, что городское руководство не может или не хочет общаться на форуме…ну это дело личное…

  19. …это так же субъективно, когда я делал выводы по медицине…в теме про Торбовича… Я ведь кухни всей не знаю до конца… 😉

  20. А.К. говорит:
    23.01.2012 в 22:42:
    Костя, а вы знаете сколько, например «избранники народные» пожирают бумаги на сессиях горсовета, а вы знаете, что аппарат госровета выше 450 человек и каждому нужно на чём то писать и читать, и ты прекрасно знаешь сколько стоит сейчас ксероксная бумага, заправка картриджей, ремонт аппаратуры???
    ============================
    Так, я знаю скільки витрачається паперу. Але чи не простіше надавати, наприклад, матеріали на сесію, не електронних носіях інформації. Як на мене, це буде на порядок дешевше. Тим більше, на наступну сесію два питання і були надані на дисках. Чому не загнати туди всі поети рішень?
    Так, я знаю що в апараті виконавчого комітету Кіровоградської ради становить працює багато людей. Це окрема стаття видатків міського бюджету. Велика стаття. Я так розумію, що відповіді на депетутські звернення і запити друкуються на окремому принтері призначеному тільки для цього. І олівець напевно купляється особливий тільки для того щоб робити помітки на депутатських зверненнях? А на інших паперах цим олівцем ні-ні! Це ж депутатський!

  21. А от це повернення до теми яку ми вже обговорювали. Що може зробити спільнота блогерів щоб змінити ситуацію в державі на краще?

  22. Так, я знаю скільки витрачається паперу. Але чи не простіше надавати, наприклад, матеріали на сесію, не електронних носіях інформації. Як на мене, це буде на порядок дешевше. Тим більше, на наступну сесію два питання і були надані на дисках. Чому не загнати туди всі поети рішень?
    ===========================
    Слово к делу не пришьёшь… Положено на бумажных носителях в том числе…значит так и есть…

  23. Я так розумію, що відповіді на депетутські звернення і запити друкуються на окремому принтері призначеному тільки для цього. І олівець напевно купляється особливий тільки для того щоб робити помітки на депутатських зверненнях? А на інших паперах цим олівцем ні-ні! Це ж депутатський!
    =========================
    Демагогия и софистика…

  24. А по Вашому треба мовчати? Ми ж, слава Богу, не в СРСР живемо!

  25. …ну раз ты поднял вопрос…так и предлагай, что именно могут блогеры изменить в государстве… Я без подначек…предлагай (реальное конечно)…

  26. Костя, 10000 грн. на канцприладдя зовсім не вражають — це просто мізер насправді, якого навряд чи вистачить на рік. 158 проектів рішень тільки на одне засідання. Враховуючи, що сесія «програмна», навряд чи пачки паперу вистачить більше, ніж на 3 комплекти. А за регламентом таких комплектів має бути виготовлено 100. От вам і 33 пачки паперу (близько 1200 грн) лише на одне засідання. А ще робота зі зверненнями, запитами.
    Щодо телевізора в депутатській. Він там був, є і має бути. А той, що є, напевно, вже віджив своє. Те, що він там повинен бути — не сумніваюся. Так само, як повинен бути нормальний комп»ютер, МФУ, вихід в інтернет, техніка для проведення відеопрезентацій. Не знаю, як зараз, а у свій час я слідкував, щоб там також був мінімально необхідний продуктовий набір: кава, чай, печиво, цукерки. Нічого ганебного я особисто тут не бачу. Зате у депутатів, які мали бажання і потребу працювати з документами (не смійтеся, бувають і такі), була можливість робити це у пристойних умовах. Економити на можна на всьому. Наприклад, у туалетах міськради давно відсутній туалетний папір, але чи є це приводом для гордості?

  27. Отже, надаючі проекти рішень на електронних носіях і не надаючи на паперових, (а саме так і відбулося в даному випадку) працівники, за наказом керівництва (читай: Саінсуса, Волкова і т. д), порушили закон?
    «Долой! Долой!» 🙂

  28. Конкретно ця цитата — так! Але тільки для того щоб більш повно виловити абсурдність ситуації. До речі по факту, Вам, Олександре, не знайшлося що заперечити. :yahoo:

  29. Вмішаюся у ваш діалог. Саша, мені здається, що головне завдання блогу — це надати майданчик для обговорення, дискусій. Якщо відбуваються порушення — на блозі з’являється можливість придати цю подію гласності…

    Мені здається, тут є декілька варіантів. Або в результаті обговорення вияснюється, що все правильно. Або — що ні. Навіть, якщо це неправильно, то не з вилами ж на міськраду іти, ну насправді!

  30. …я и не собираюсь ничего заперечивать…
    Депутаты без аппарата как ноль без палочки…ну разве что бизнесмены могут из своего кармана платить…
    Поэтому люди, хочется им этого или нет, хочется депутатам или нет, ВСЕГДА и при любой власти будут зависеть от аппарата…от всесильной государственной машины…которую сломать проблематично…да пожалуй и нереально… :mail:

  31. Чому 100? Депутатів 76. Чому не на електронних носіях? Як на мене, в дірявому Кіровоградському бюджеті є важливіші статті видатків. З комп»ютером я, між іншим, погодився. Це нормально. Щодо продуктового набору. Далеко не бідні депутати Кіровоградської міської ради, для себе дорогеньких, можуть і самі забезпечувати його наявність. Щодо туалетного паперу, я з Вами особисто згоден. Хоча знаючи схильність наших людей до… Згадайте розповідь Людмили Володимирівні на зустрічі блогерів… 🙂

  32. …и смешно и трагично… Так есть…и дело не в персоналиях и не в возрасте…а в подходах…

  33. Респект.

    Тільки кухні ніхто до кінця не знає, окрім тих, хто там працює (хоч в лікарні, хоч в раді або адміністрації). Ми можемо тільки здогадки свої писати…

    П.С. Миколі Тодоровичу образ не чини. Все ж таки, є ім’я, є по-батькові. Можна по-різному ставитися до людини, але спотворювати ім’я або її власне, або її батька (цієї людини, в сенсі) — не варто. Я без мети полаятися, просто побажання.

  34. Андрей! Ну я о том же… Бачили очы, що купували на виборах… Так что терпите, господа до 2014 года, когда будут очередные выборы в местные советы… Сразу скажу что перевыборы совета практически нереалны…даже если мэра сменить досрочно…

  35. З цим абсолютно погоджуюсь. Тільки через ВР.

  36. …вот и я отом же…
    …Я про Торбовича, был такой персонаж фольклора, писал, а Николая Тодоровича, как и все мы, поважаю как себя… :mail:
    Андрей! Ты же знаешь, что по многим вопросам медицины у нас очень разные взгляды…мы же уже об этом говорили…

  37. Ох, ти радикальний! 🙂
    Мета — не перевибори. Мета примусити (якщо будуть реальні недоліки) звернути увагу на недоліки. Якщо міській владі це буде складно зробити самостійно, можливо їй допоможе в цьому влада обласна. Суспільство. Не обов’язково одразу всіх розганяти. 😉

    Другим пунктом. Сидіти мовчки та терпіти — від того користі не буде. І опозиція просто зобов’язана критикувати. І люди, які живуть в нашій країні, в нашій області, в нашому місті, якщо їм щось не подобається — можуть та й мають про це казати. Можливо, якась дрібниця зміниться на краще. А це вже непогано. 😉

  38. Поддержу Руслана и Александра!

    Ремонты в помещениях органов власти, судах и прочих присутственных местах делать нужно, оборудовать рабочие места нужно, нормальный транспорт, ГСМ и прочая и прочая — все нужно. Иначе какое отношение у граждан будет к государству?

    Довелось мне около полутора месяцев в прошлом году повращаться в одной из РГА. Убожество, стыд и срам!

    А какой отдачи можно требовать от чиновника, если он вынужден сшибать у богатеньких Буратино на бензин, бумагу, даже на оплату телефонов? Ведь ездить нужно, из кабинета много не накэруешся. И в каком он положении?

    Так что жмотничать не нужно. Не каждый год те же телевизоры-принтеры покупают.

  39. Так в тому то й справа, що гроші хочуть витратити не на ремонти в приміщеннях чи зарплату.

  40. Зарплаты это вааще разговор отдельный! Единственные бюджетники, кому с 2006 года не повышали зарплаты — госслужащие и должностные лица местного самоуправления. И все считают, что они в шоколаде! Ну, согласен, мер и его замы, там еще жить можно. А все, кто ниже по служебной лестнице?

  41. Костя! Обижайтесь не обижайтесь, но вы далеко от сути обсуждаемого вопроса…
    Вы не видите сути проблемы…
    Скажите, а если бы не были помощником городского депутата и не имели частичного доступа к информации, то чтобы делали?…

  42. А чому б зазначені кошти не витратити хоча би на одноразову премію працівниками міськвиконкому? В мера наприклад стовідсоткова надбавка за надмірні навантаження. І у всіх його заступників. А пересічні працівники напевно менше працюють?

  43. Я би користувався сайтом Кіровоградської міської ради, де вся зазначена інформація розміщена в розділі «Доступ до публічної інформації». 🙂 І Вам рекомендую. Посилання скинути?

  44. Борменталь говорит:
    23.01.2012 в 23:32
    ====================
    Борменталь! Ну что вы, чиновники — это же упыри, которые пью все соки из оппозиции…
    :wacko:

  45. Костя! А меру устанавливает надбавку горсовет — ваши любимые депутаты… :whistle:

  46. Особисто я — тільки «ЗА». І це стосується усіх бюджетників. Є такий тупий вираз «проїдання коштів»! Це коли зарплату платять. Ідіотизм!

  47. …Видите какой Костя исхудавший…всё до капли из него выпили… :yahoo:

  48. Ну, вони не мої улюблені. Скоріше Ваші. Адже більшість у міській раді складають представники ПР.

  49. …не-е-е…измождённый и искусанный, до ужаса истерзанный чиновниками-упырями, как Хома Брут в «Вий»… :yahoo:

  50. Я не розумію кого саме Ви маєте на увазі, Олександре.

  51. Ладно! Хватит на сегодня… всем участникам беседы и просто читателям форума — Спокойной ночи! :bye:

  52. Костя! А сколько же у тебя шефов???…
    Ну ты, это…определись… :mail:
    Всё до завтра… Спокойной ночи… :bye:

  53. Чому 100? Депутатів 76.

    Плюс представители аккредитованных СМИ, плюс прокуратора, плюс все те, кто присутствует на сесии на постоянной основе: Кировский, Ленинский, МВД, КГБ и т.д. и т.п. Так что 100 экз. — самое то.
    Идея раздавать проекты в электронном виде — страх как хороша. Ее логическое продолжение — каждому депутату по ноутбуку. Как в ВР. B-)

  54. Руслане, але ж, при підготовці до тринадцятої сесії два питання були записані на диски і роздані депутатам саме в електронному вигляді. «Через те, що вони об`ємні». Де логіка? Чому не загнати на диски всі питання? І зекономити 33 пачки паперу. Я думаю в кожного депутата є вдома власний комп`ютер і він міг би роздрукувати питання які йому необхідні для роботи на сесії.

  55. Якщо такий спосіб надання проектів рішень вдасться закріпити у регламенті, я буду це тільки вітати. Але чи вдасться? А поки такого немає — треба друкувати, нічого не поробиш.

  56. А.К. говорит:
    23.01.2012 в 23:57
    Костя! А сколько же у тебя шефов???…
    ===============================
    В мене жодного? То що Ви мали на увазі? B-)

  57. Вспоминаю эпизод из фильма «Брежнев» 2005 года. Эпизод: сидит Брежнев и его помощник и разговаривают:
    Брежнев: А сколько Никита народу во время войны погубил…
    Помощник: А сколько, Леонид Ильич?
    Брежнев, щурясь: ты, это, не шали..
    Помощник: Не буду, Леонид Ильич… (сделав виновное лицо)… :yahoo:
    Так сама фраза…Костя, не шали… :mail:

  58. Первую половину можно и не обсуждать,почти всё перечисленное просто необходимо.Как для результативной работы депутатов,(тут-вопрос,
    но к избирателям)так и вопрос престижа не на последнем месте.Когда этот никому не нужный ящик стоит-он действительно никому не нужен,но когда его нет,сразу заметно.
    Но что касается второй половины-в который раз подняты вопросы от решения которых депутатами ,зависит качество жизни людей.Скажу несколько слов по-поводу.
    1)Необходимо возвращаться к институту домовладельцев.
    2)Ещё позавчера надо было заняться социальным жильём,садиками,школами.
    3)Пора вводить драконовские меры к нарушителям экологических норм.
    4)Головная боль всей Украины-дороги.Создать целевой фонд.Ремонтом должны заниматься не Васи с лопатой,но профи.
    И меньше воровать.

  59. snaiper говорит:
    26.01.2012 в 09:53
    И меньше воровать.
    ==================
    Голосом Моргунова: «Вы даёте нереальные планы»… :mail:

  60. Сегодня состоялось заседание сессии городского совета на котором рассматривалась программа обеспечения условий деятельности депутатов городского совета. Мной вносилось предложение изьять из вышеуказанной программы расходы на приобретение 2 телевизоров стоимостью 80 тыс. грн., массштабатора — стоимостью 10 тыс. грн. и еще одного телевизора стоимостью 6,5 тыс. грн. и перераспределить эти деньги на программу по поддержке социально незащищенных слоев населения. Но увы мое предложение поддержали только 22 депутата 🙁

  61. 2 Павел Топчий: 26.01.2012 в 15:44
    … социально незащищенных слоев населения.
    ===============================
    А кто это такие?

  62. Павел! А вы ожидали других результатов голосования по вашему предложению?!

  63. 2 Борменталь
    Кировоградский городской совет из года в год принимает программу, в которой среди прочего предусматриваются денежные средства на, как звучит в программе «частичное решение проблем малообеспеченных граждан города и граждан, которые оказались в экстримальных ситуациях». Деньги по этой программе получают по депутатским запросам и решениям исполкома граждане, которым необходимо проведение операций или проведение дорогостоящего лечения. Вот для помощи этим людям я и предлагал направить 96,5 тыс. грн, за которые горсовет хотел купить да и скорее всего и купит телевизоры .

Добавить комментарий