Ідея з лініями в Кіровограді (історична, яка поєднуватиме всякі пам’ятки архітектури; гастрономічна – заклади харчування тощо) – прекрасна. Обласному центру потрібні «фішки» – чим більше, тим краще.
Фото: Група Line Кировоград у Facebook
Реалізація цієї прекрасної ідеї – гірше нікуди.
Я пам’ятаю, як на Дворцовій з’явилася історична лінія. Їхав на роботу на велосипеді й помітив якусь незрозумілу пунктирну розмітку на асфальті. Що воно таке? Велосипедна доріжка? Та наче ні. Пішохідна? Так уся ж Дворцова ніби пішохідна… І таких, як я, – до фіга й трошки.
Потім, щоправда, вздовж лінії поставили щити з описами історичних місць. (Коректора в реалізаторів ідеї не знайшлося, тексти – з помилками. Жаль, немає світлини під рукою, але там і орфографічні , й граматичні, й стилістичні – які хоч.)
А проблем, власне, дві.
Перша полягає у майже повній відсутності піару. Група на Facebook і пара статей у пресі – цього недостатньо. Чому не було сюжетів на всеукраїнських каналах? Чому про це не писали всеукраїнські газети? Чому не організовуються регулярні екскурсії цими лініями? Де білборди з рекламною кампанією?
Друга – в тому, що про лінії знають лише ті, хто їх придумав і малював. Як приїжджа людина, вийшовши в центрі з маршрутки, зрозуміє, що за тими різнокольоровими смужками на білій розмітці треба йти? У який бік? Навіщо? Чому молодіжна позначена червоним кольором, а історична – зеленим? Де логіка, і як її зрозуміти (якщо вона є)?
Та і взагалі з туризмом у Кіровограді – не густо. Ось вам цитата: «Торік вийшла туристична карта Кіровограда. Нині ми плануємо забезпечити нею готелі та випустити її у вільний продаж». Це сказала начальник відділу культури та туризму міськради Анна Назарець в інтерв’ю мені ще у травні нинішнього року. І де карти в готелях? Немає!
З того ж інтерв’ю: «Хотілось би, щоб був цілий інформаційний центр <…> Ще у планах – створення туристичного сайту Кіровограда: екскурсійні маршрути, афіша культурних заходів тощо». Навіть коментувати не хочеться.
А у нас же навіть є ціле комунальне підприємство «Агентство розвитку міста Кіровоградської міської ради». Що воно розвиває? Куди? Як?
Є такий відомий британський бізнесмен Річард Бренсон. Він написав якось: «До біса все! Берись – і роби!» Може, досить уже планувати, проводити безкінечні наради, відсиджуватись у кабінетах? Може, пора робити?
змея какаят о
Да, реализаия линия получилась не очень… Я ожидал намного выше уровень. Все сделали как-то бегом-бегом.
Насчет туризма в наш город, думал недавно, зайдя в маршрутку. Вначале я не мог попасть в маршрутку на центральной остановке. Люди приходили на остановку позже меня, но бегом ломились первыми к дверям. Потом в салон людей набили столько, что толкали меня на сидящих. И при этом водитель останавливался взять еще. Открывается дверь и голос с улицы: «Поднимайтесь! Двигайтесь назад!», и тебя еде дальше впихивают.
Так вот о туризме. Я не могу представить, как турист будет без своего транспорта передвигаться по Кировограду. Может наведем порядок с этим и с другим, а туристы сами начнут подтягиваться?
аутсайдеры на марше.
Линии приемлимы только для того, чтобы объезжать ямы.
А начиналась идея от линий в Перми. Там линия для влюбленных есть, например.
Хорошо было придумано на п.Новом.
Там ямы на дороге были обведены краской и заблаговременно было указано стрелками. как их объезжать.
Кировогралец, от вас, как от продвинутого туриста, не ожидал такого коммента.
Зачем туристу в Кировограде транспорт???
Все объекты, достойные внимания туриста, находятся в пределах двухчасовой прогулки неспешным шагом.