Із Києва, на перекладних…

Скоростная электричка соединит Киев и Кировоград

(міська передвиборча побрехенька)


Так сталося, що три останніх робочих днів тижня провів у відрядженні в столиці. Коли буду вільним у п»ятницю і гадки не мав (підозрював, що пізно), а тому про зворотній квиток заздалегідь не потурбувався. Завершив близько п»ятої. Проблеми з дорогою були цілком очікуваними.  Зрештою, так і відбулося.

Контрольний дзвінок на Видубичі підтвердив — треба шукати інші варіанти. Подався в район залізничного вокзалу, по ходу завітавши до всім відомого майдану нелегальних та напівлегальних  автобусних відправлень, розташованого неподалік. В очікуванні рейсу на Кіровоград, який мав бути о 18-ій,  кучкувалося чоловік 5, причому з числа тих, хто, як і я, не був попередньо записаний. Тверезо зваживши на свої шанси бути відправленим цим способом, поплентався таки на залізничний вокзал, відкинувши по дорозі штук 5 нав»язливих пропозицій відправитись у Вінницю, Хмельницький або Умань. Чомусь саме ці напрямки були набагато більш популярними серед перевізників, аніж серед пасажирів.

На вокзалі, коротко окинувши оком табло відправлень, і не знайшовши там нічого несподіваного, пішов до каси. Попередньо вибір видавався не дуже багатим — або поїзд до Кіровограда, або шлях до Знам»янки, а там вже як вийде. Насправді ж, вибір виявився ще меншим. Квитків на кіровоградський рейс не було, а пропозиції по Знам»янці обмежилися чи то одним, чи то двома квитками на поїзд Київ-Адлер. Оскільки ночувати у столиці втретє, причому цього разу за власний кошт, у мої плани не входило, придбав рятівний квиток. Спроба зробити це за допомогою картки була зупинена касиркою — «только наличка». Ну так, то й так. В принципі, нічого дивного. Навпаки, цілком логічно, що державна компанія «Укрзалізниця» срати чхати хотіла на усілякі там інструкції і постанови у сфері розрахунків, які ця сама держава і продукує.

Коротше кажучи, прибув у Знам»янку близько півтретьої ночі, традиційно, для зручності, на найостаннішу колію. Хвилин через 10 вже був у приміщенні вокзалу. Оскільки попутників на таксі до Кіровограда не було, а платити суму, співставну з вартістю квитка до Києва, одноосібно не хотілося, пішов до каси. Там, чи не вперше з початку транспортної епопеї, мав привід порадіти — чекати до п»ятої або шостої години не доведеться, тому що буквально о 3:17 мене мав підібрати потяг «Москва-Одеса». Супер!

Втім, вийшовши на платформу, обіцяного 30-го вагону у прибулому поїзді не знайшов.  Хвилин через 5 підійшов станційний робітник і пояснив, що 30-й та 31-й вагони зараз підчеплять і поїдемо. Моя радість, що останню годину дороги проведу у порожньому вагоні, а не будитиму пасажирів серед ночі, була передчасною. А реальність виявилася і зовсім забавною — 30-й та 31-й вагони виявилися так званим «поїздом Київ-Кіровоград». Тепер стало зрозумілим, що ці два вагони валандались, немов якийсь непотріб, за якимось поїздом, який не мав наміру заїзджати у Кіровоград, і були відчеплені у Знам»янці певний час тому, в очікуванні московського поїзду, який мав таки їх затягти у наше портове місто.

Не знаю, як кому, а мені сумно. Звичайно, я і сам мав би більш завбачливо планувати зворотній шлях, але справа, зрозуміло, не у цьому.

Ні, я, звісно, не претендую на те, щоб як на зорі своїх студентських років раз чи навіть два на місяць літати додому за 9 карбованців. Я усвідомлюю, що за нинішнього суспільного ладу про це можна навіть не мріяти. Більше того, я чудово проникаюся проблемами, пов»язаними з тим, що Кіровоград і справді історично знаходиться у залізничній «кишені» і організувати ефективне сполучення не так то і просто. І все ж, і все ж… Те, що ми маємо зараз — це просто вселенська ганьба і пздц.

Із Києва, на перекладних…: 60 комментариев

  1. Хоть бери и печатай один к одному (кроме последнего слова)

  2. Да это всем известные 30-й и 31-й вагоны до Киева и из Киева они же! Конечно, удобно, ночь прорспал — и ты на месте. Их точно без конца к разным другим поездам цепляют…Ну не едут в Кировоград поезда! Ну не формат мы для ж/д — и все тут! автобусом, конечно быстрее будет. Но вот некоторым категориям пассажиров очень тяжело переносить всю дорогу, сидя на не очень удобных сидениях в автобусах, когда первая остановка бывает только через два с половиной часа пути

  3. Пожилым людям и пассажирам с малышами лучше подходит ж/д транспорт. Полежать, тот же туалет своевременно. Поэтому я со своей внучкой уже сколько раз ночными поездами ездила. Хотя приходится мариновать ребенка до 12 ночи, чтобы уехать из Кировограда, да и на вокзал, кроме такси, ничем не добраться в такой час с Полтавской. ОЧЕНЬ НУЖНА ЭЛЕКТРИЧКА ДО КИЕВА!

  4. Дак, Редактор, из песТни слов не выкинешь! В этом слове картина мира! В этом случае,да и не только… .

  5. Конечно, удобно, ночь прорспал – и ты на месте.
    ——————————————————
    Чесно кажучи, ніколи не розумів цієї «зручності».. Роздягайся, одягайся, перечіпаючись об інших пасажирів, займай уранці чергу на водні процедури… Бррр.. Добре, коли ти у вільному одязі, а коли у більш-менш діловому? Набагато зручніше сісти о 9-й на швидкісний у Знам»янці і через 3 години бути у столиці. Але це добре, коли є машина. Приїхав, покинув, ввечері забрав. А коли немає?
    —————————————
    Их точно без конца к разным другим поездам цепляют…
    —————————————
    Коли підчеплювали 30-й і 31-й, станційний робітник мало не вивалився з підніжки)). А як воно було спати на полиці?

  6. Может для начала посчитать сколько средств нужно для запуска электрички? Как перевозчика соблазнитьКировоградом? Тут даже маршруточных местных олигархов не заставишь маршрутки выставить в городе, а то электничка. Только в приказном порядке. Но в таком случае исполнитель будет возить хреново. Потому что бех сверхприбыли и из под палки

  7. Может для начала посчитать сколько средств нужно для запуска электрички?
    ——————————————————-
    Андрію, а може цей закид більш має бути спрямований до тих, хто 2 роки тому «відкривав» аеропорт, а у виборчий рік розповідав про електричку мало не як про доконаний факт?

  8. anrobo говорит:
    03.11.2013 в 08:42
    Как перевозчика соблазнитьКировоградом?

    Киевский Ж/Д вокзал или Выдубичи
    Реклама: Внимание! Зеленые витиеватые ленточки, направление: Киев-Кировоград
    http://uc.kr.ua/movekir/

  9. А що з Видубичів аж до 23-00 на Імперія-Авто не було квитків? :wacko: На Центральному Автовокзалі є о 22-30 автобус на Кіровоград

  10. на Вдубичи диспетчеру можно и не звонить….нужно подойти к автобусу и водитель все решит….немерено раз на протяжении 5 лет ездил в Киев и именно так делал

  11. П»ятниця, треба на це зважати. З інформації, отриманої телефоном — не було. Перевіряти особисто і сподіватися на удачу не було особливого бажання.
    Та й пост, власне, не про переваги автобуса о 23-й.

  12. Після того, як одного разу простояв усю дорогу, більше так не роблю.

  13. Тю. Треба було в Олександрію їхати! :yes:

  14. Если смысл этой публикации- непременно поезд Кировоград-Киев это одно!
    Если же просто добраться комфортно есть адекватные перевозчики которые работают так чтобы при надобности пользоваться именно их услугами . И такие перевозчики есть .Правда не нашенские. :unsure:

  15. Останнім часом більше користуюсь потягом — ввечері сів, поспав — зранку в Києві! Автобусом не подобається — комфорту немає ніякого!Та і ціна — потягом за 63 грн в плацкарті, або 120 в купе, а автобусом 105! То як краще?

  16. Дістатись до Кіровограда в пятницю — ціла проблема. Потяг Кіровоград — Київ ходить не щодня. Я ось чого не розумію. Пасажирів із КІровограда значно більше ніжіз Знамянки. тож чому залізниці ми не вигідні?

  17. Краще подзвонити в VIP-таксі і доїхати за 150 грн. в Кіровоград. З Кіровограду їхати ще краще, з дому навіть забирають. 3,5 години і в Києві. Я завжди так їздив.

  18. Діставатись VIP-таксі звісно зручно, але місць замало.

  19. Аэропорт работает. Правда, летают люди, которые эти самолеты имеют. Ну, или попадают в официальные делегации)) Это я о себе ,когда из Белграда в Кировоград прилетели. Руслан, ни я не ты пока не полетим. Так как билет явно не меньше ста долларов будет. Да и электричка-о намерениях говорили как раз после выборов. Когда начали разбираться начали-поняли сразу не получится, запустили поезд Кировоград-Киев. Который не ходил до этого, напомню.

  20. «Председатель Кировоградской областной государственной администрации Сергей Ларин проинформировал Президента, что новый терминал был построен буквально за полтора месяца. «Терминал сегодня готов принимать пассажиров», — сказал он, добавив, что в комплексе установлено современное оборудование.»
    ««Сегодня мы работаем над тем, чтобы запустить регулярный рейс на Киев», — также проинформировал Главу государства Ларин. По его словам, местные власти планируют сделать это до конца текущего года.»
    Это говорилось в 2010. может сделаете сюжетик с комментариями Ларина на эту тему? Особенно интересует вопрос о нецелесообразном использовании бюджетных средств (постройка никому ненужного терминала)? Или вас только партия Удар интересует? :yahoo:

  21. В ближайшее время ожидается оживление и «в железнодорожном сообщении: по информации губернатора, в результате его переговоров с премьер-министром и министром транспорта и инфраструктуры между Кировоградом и Киевом станет курсировать скорый поезд – с комфортными условиями и удобным для пассажиров графиком движения.»
    подсказать на каком канале и в како программе это говорилось год назад?

  22. «Хоть бери и печатай один к одному (кроме последнего слова)»
    ПЗДЦ — это аббревиатура….Наши поезда — самые поездатые в мире

  23. 50 вопросов Ларину надо было смотреть. Там задавался вопрос по поводу полетов. Все упиралось в рентабельность.Никому не нужный терминал? Ну, так давайте уберем к чертовой матери аэропорт. Зпчем же он? И жд. вокзал. К чему он, если вот Руслан не может приехать. Да, кстати, и ГЛАУ убнрем и новые самолеты их продадим. Угу.

  24. «Терминал сегодня готов принимать пассажиров» — когда это ляпалось языком, о рентабельности не думалось? когда вбухали деньги в терминал, о рентабельности не думали? «местные власти планируют сделать это до конца текущего 2010» — когда это ляпалось языком, о рентабельности не думалось? так нафиг такие специалисты? только чернобривцы сеять да в пляс с детьми пускаться?

  25. Взагалі-то термінал будувався на кошти МААК УРГА, якщо я не помиляюсь…

  26. Так начеб-то саме так і писалось у ЗМІ -«За сприянням влади УРГА будує термінал»!?
    Хоча, хрєн їх знає, що там насправді..
    А нє, зараз прийде Ярик, він розповість як усе було, або А.К.

  27. Руслан, тоже в виду командировок, учебы и т.д. доводится бывать в т.ч. и в Киеве… и впервые встречаю то, чтоб не было билетов на поезд…
    да, плацкарт нужно брать заблаговременно, но купэйные есть почти всегда…

    А насчет Выдубычей… знаете, кто хочет уехать, тот уедет… на крайняк можно всегда договориться с водителем, а не рассказывать тут как кто кому должен и какие предвыборные разводняки и т.д…
    Мы ж европейцы? — Каждый в ответе за себя сам :yes:
    Плюс есть курсирующая маршрутка Люкс-Такси Кировоград-Киев…
    В общем для желающего уехать, а не написать про «стыд и п***ц» — всегда есть вариант.
    Спасибо за познавательную статью :yes:

  28. Терминал готов принимать пассажиров-номинально да. Все есть.Я -один из тех пассажиров, которых принял аэропорт Кировоград. И это был международный рейс

  29. а вот ГЛАУ это уже не наша компетенция… ибо не ГЛАУ, а уже почти 2 года как Кировоградская летная академия Национального авиационного университета…
    более сильный ВУЗ поглотил слабого… ибо нечего было Рубцу и Ко деньги не на инфраструктуру класть, а себе по карманам… надеюсь КНТУ и КГПУ тоже со временем поглотят более сильные ВУЗы. :yes:

  30. слава, Богу, что ты еще кем-то..или чем-то восхищаешься, кроме себя

  31. обсуди тему на ближайшем своем прЫзЫдентском совете

  32. тем более таких перевозчиков в кировограде как минимум три. заранее позвонил место забронировал а в день отправки подтвердил заказ. год назад я в Киеве был 9 месяцев. и ездил домой раз 10. Заметил интерестную тенденцию из Кировограда в машине из 7 мест все 7 заняты (кроме 1 или 2 раз), а вот из Киева 1 или 2 раза машина была заполненна а так два, три места свободны. Я еще водиле както сказал что он таким образом всех кировоградцев в Киев вывезет.

  33. Автор возмущается что в кассе просят наличку вместо карточек.
    А нафига дороге эта карточка? Сколько банк берет денег за карточный расчет с продавца. А теперь пересчитайте все это в масштабах всей Ж\Д. С какого перепугу ж/д должна эти деньги дарить банкирам.

  34. С какого перепугу ж/д должна эти деньги дарить банкирам.
    —————————————————-
    Тобто постановами про впровадження безготівкових розрахунків держава має травити тільки приватний бізнес, штрафувати за це? Я правильно розумію?

    До того ж, не забувайте, що Укрзалізниця має фактично власний банк, який цілком спроможний був би надавати послуги з еквайрингу практично в нуль.

  35. фактично але не в нуль.
    до того ж збираючи бумажні гроші і маючи їх дисбаланс (+) ЖД банк може іншому банку, який має скруту з налом, за невеличкий гешефт підігнати оті зайві папірці.

    А то что касется постановления о безналичном расчете, то это постановление пролобированно банками. наличку организация сдала хорошо, потом пришла получать еще лучше. як казав один комірник сало з місця на місце переклав і на руках щось залишилось.

  36. Мова виключно про те, що закони і постанови, якщо вони є, мають виконуватись усіма. А у даному разі саме державна монополія демонструє відверте нехтування ними.
    Я вже не кажу про те, що безготівкові гроші, які зберігаються на картці, це таки ГРОШІ, і я, як споживач, маю право вимагати, щоб їх у мене прийняли.

  37. Як на мене робота залізниці можна оцінити на 2 з мінусом. І мабуть Руслан хотів сказати не про свої пригоди і по скаржитись, а про системні проблеми організації пасажирського перевезення. встановлення терміналу вирішило б ще одну проблему з якою я стикалась не одноразово на нашому, Кіровоградському вокзалі. Якщо купуєш не один білет, то касир з тебе бере на 5-10 грн більше ніж це вказано в білетах. При чому це є сталою практикою в усіх касах. Скаржилась, тут же повертають кошти. Але для того, що б порушити питання на системному рівні треба багато часу і нервів витратити. А був би безготівковий розрахунок , то й дурити пасажирів було б складніше, бо я завжди можу взяти виписку по картці і показавши білет довести, що з мене не законно взяли більше коштів ніж це було потрібно.
    Ярославе потяг на Київ та з Києва не ходив щодня (особисто стикнулась з цим в вересні місці). зараз перевірила начебто є.
    П

  38. Кстати да, обязаны выполнять по идее.
    Помнится Театру в свое время ДФІ начислила штраф за отсутствие системы расчетов за билеты по безналу…
    Так что жалуйтесь — обязаны принимать карточки.
    Хотя тоже интересный вопрос… я очень часто билеты приобретаю на поезд карточкой через интернет-систему
    http://booking.uz.gov.ua
    Значит техническая возможность у Укрзализниці есть… а есть ли терминалы, буду ехать — поинтересуюсь. :yes:

  39. Інго, підтверджую, що в період з липня по цей час потяг ходе щодня….
    Раніше гарантувати не можу, бо особисто не їздив.
    Однак припиратися в столицю о 5-30 ранку не так вже й зручно, тож критикуйте мене, але МакДональдз на вокзалі дуже актуальний в цьому плані, бо о 5 ранку — столиця вже живе, а Кіровоград дрихне!
    А потім питаємо чого інші міста розвиваються, а ми нє. :whistle:

  40. Трохи недолуга ця система. По-перше, безпосередньо квиток видруковується на вкрай обмежену кількість рейсів, на більшість — лише купон, який треба обміняти на квиток у касі. По-друге, наскільки я відслідковував, придбати квиток таким способом виходить дорожче, ніж за готівку у касі.

  41. в вересні — не ходили. Це я точно знаю, бо мала проблеми із дітьми студентами (їм пільговий проїзд дешевше). Але уїхати не могли. бо в потрібні дні не було потягу.

  42. скоріш за все дорожче…
    але не суттєво 5 грн, коли терміново треба — це в принципі не так вже й дорого… думаю це та сама комісія за банківські послуги…

    крім того готують пропозиції щодо адаптації системи до врахування пільг студентів при проїзді, так як зараз можна передплатити лише по повній вартості.

    дійсно — замовлення по коду треба обмінювати в касі на квиток… однак наче можна і по цьому їздить, якщо не встиг обмінять…. на собі не перевіряв реакцію провідника на таке…
    Хоча вже не дивуюсь, бо фактично рівень Укрзалізниці наразі той самий, на який його підняв Георгій Кирпа, світла йому пам’ять!
    Тож як для 2003-2004 рр. то Укрзалізниця доволі непогано вигляда, але як для 2013 — дійсно рівень імператорської залізниці початку ХХ століття.
    До речі, Борис Колєсніков про це казав у інтерв’ю не так давно…

  43. :wacko: у мене була плаваючі дати проїзду в вересні, тож я моніторив графік Укрзалізниці… наче були кожен день… принаймні квитки продавали онлайн.
    тому це дуже дивно!

  44. думаю це та сама комісія за банківські послуги…
    ———————————————-
    Завжди і всюди витрати по еквайрингу є витратами торгівця. І тільки УЗ вирішила перекласти їх на покупця)

  45. inga говорит:
    04.11.2013 в 13:11 «касир з тебе бере на 5-10 грн більше ніж це вказано в білетах. При чому це є сталою практикою в усіх касах.» — правильно, а ще й у всіх містах, бо цього року літом довелось поколесити по Україні — купував квитки вХаркові та Києві — те саме — 5-10 грн завжди зверху! Звертаєш на це увагу — повертають або мовчки, або якусь несинітницю несуть. Щодо вересня- не знаю хто як, але я їздив до Києва без проблем.

  46. Руслане, а коли я плачу в Інтертелеком за інтернет карткою ПриватБанка, то хто несе витрати за переказ?
    Правильно — Я :yes:

  47. І якщо вже говоримо про комісії і т.д., то купувати білети в офісі Імперії-авто теж завжди дешевше на 5-10 грн, ніж на автовокзалі у Табалова… немає ніяких станційних зборів і т.д.

Добавить комментарий