Інтерсіті мінус…

Видно, щось не дуже зростається у обласної влади з необережно закинутою ідеєю попереднього очільника  ощасливити Кіровоград електричкою до Києва.

Тому доводиться займатися фантазіями і прожекторством. Так, за матеріалами сусіднього сайту, «влада області прохатиме профільного віце-прем’єра, аби швидкісний потяг підвищеного комфорту «Інтерсіті», окрім Олександрії, у якості експерименту зупинявся ще й у Кіровограді.»

Цікаво, чи хтось здогадався перед цим показати голові ОДА карту залізничних шляхів ? Переконаний, що швидкісний поїзд «Інтерсіті-плюс» Дніпропетровськ-Київ  не буде заради Кіровограда залазити у 50-ти кілометрову кишеню, до того ж, вилазячи з неї потім іншим боком. Я вже мовчу про те, що залізнична ділянка Чорноліська-Кіровоград на сьогоднішній день жодним чином не пристосована для швидкісного руху.

Інтерсіті мінус…: 8 комментариев

  1. :wacko: Помилка журналіста. Перекрутили слова губернатора. На сайті ОДА куди посилається НК написано зовсім не так. :whistle:

  2. Обіцяли — виконали! (с) ПР

    Правильні посони (с) відповідають за базар?! ))

    Обіцяли аеропорт і пасажиропотік — «виконали». )

    Обіцяли потяг до Києва — «виконають». )

    це вам не якісь там папірєднікі. Тут все чьотко!

  3. Згоден, на сайті ОДА трохи по іншому: «На думку голови облдержадміністрації, подібний експеримент можна впровадити і у Кіровограді по налагодженню денного залізничного сполучення із Києвом.»
    Але що тоді мається на увазі під словосполученням «подібний експеримент»? Подібний до чого?

  4. А надо было за Шаталова голосовать! Тогда и чернобривцы бы цвели, и самолеты летали, и поезда ездили…А там, глядишь, и пароходы по Ингулу бы пошли!

  5. Идиотизм был когда автор был на должности секретаря гор совета. А вданом случаи сами указываете что из Кировограда на Киев рейс делать тяжело, а запустить пилотный проект — однозначно стоит.

Добавить комментарий