Опять взятки…

Сегодня утром мой кум проезжая блокпост превысил скорость. Настойчиво просил составления протокола, но инспектор ооочень настойчиво предлагал уладить на месте за небольшую (300 грн.) материальную помощь сотрудникам блокпоста на насущные нужды!!!!, объясняя это тем, что время трудное, война идет, они нас защищают, а сами голодные и холодные.

Я все понимаю, людям нужно чем-то питаться и на чем-то спать, но бл*ть…. ничегошеньки не изменилось после майдана в структуре и принципах работы ДПС! Одни вымогатели сменили других! Мы когда-то станем настоящими людьми? Или так и будем взяточниками сваливая все на нищету? Где выход?

Опять взятки…: 95 комментариев

  1. кум тупонув, я його трохи не прибила :))) можна було хоч на диктофон записати блін

  2. За секунду нічого не зміниться. Мало того, і тенденції стосовно змін — ніякі. Чув я з одного джерела, якому довіряю, що зараз поновлюється на Кіровоградщині ДЕРИБАН, якого давно вже не було… Під прикриттям революції. Це джерело, якщо захоче — саме напише від себе. Або промовчить. Тоді нехай так і буде.

    Але що чекає на Кіровоградщину після Революції? Хто прийшов У НАС до влади? Які будуть зміни. Зараз буде купа невдоволених анти-рихлицьких (тих самих, тільки з іншим світоглядом). А от я просто не знаю відповіді на ці запитання. Та щось в мене є чимале занепокоєння з того приводу…

    Але я не про те. Нічого не змінилося, а у нас — тим більше. Принаймні в добру сторону. Але запитання до твого кума, якого я дуже поважаю. А на фіга швидкість перевищувати??? Коли ми вже привчимося не перевищувати швидкості, не бити стекла, не гадити в місті… Ну й так далі…

    Я дійсно поважаю твого кума, але справа ж не в ньому, і ти це розумієш… Справа в системі. Ми залишилися совком. І чекаємо на європейську країну… Я такий же, тому не думай, що я вирішив когось облаяти…

    Просто варто змінюватись, видимо…

  3. Андрюш, ти ж розумієш,що в мого кума був вагомий привід перевищити швидкість ( людське життя) але ж…. я його не виправдовую ну все таки дії інспектора мене обурили. Ти знаєш,що я завжди була «антирихлицькою» я за революцію і за ідеї майдану, лише не бачу я особисто ніякого навіть натяку на покращення і навіть не з політичної точки зору. Немає в нас людяності… нема і все…

  4. Михалич, от тут ти мене тронув за живе. Не треба приплутувати до Чорноіваненка всяку хрєнь, бо це людина яку я безмежно поважаю і дай Бог, щоб так було завжди.

  5. Какое оправдание можно придумать человеку,если он превышает дозволенную скорость? Оксана, вы нивелируете в своей похабности относительно ваших друзей и тех, кто не входит в их число. Правильно сделал ДПСник, полностью поддерживаю такие действия. И еще, хватит хвалить своих покровителей,кумовей,мужей и друзей вы же не на гастролях.

  6. Яку революцію? Відбулася незаконна зміна влади, у результаті чого одна бізнесова група змінила при владі іншу бізнесову групу. Результат для країни і народу? Крим втратили, невідомо, що буде зі східними областями, матеріальне становище людей значно погіршилось і це ще тільки початок, прірва Схід-Захід поглибилась, загинули вже сотні людей і кінця-краю не видно, люди знаходяться у страхі, тому що небезпека повсюди… Єдине, з чим можна погодитись, що це було проявом Гідності народу, яким скористалися хто завгодно, але народ реально програв.

  7. Оксана, вы нивелируете в своей похабности относительно ваших друзей и тех, кто не входит в их число
    ===============================
    Бррр… долго пыталась понять вашу реплику и кроме, как : Оксана, прочти и сломай мозг нахрен, ничего не вышло. Нивелировать в своей похабности,это что? Или это просто захотелось написать умные слова? Ну-с поздравляю, получилось :yahoo:

  8. Сергій Степанович, абсолютно погоджуюсь з тим,що революцію знов просрали. Змін в структурі управління державою не відбулось жодних, одні олігархи змінили інших, а люди які стояли на майдані за ідею, а не за 100-200 грн. загинули,якщо не фізично то морально. Якось десь я чула таку фразу — цій країні вже ніщо не допоможе, бо вона збудована на бізнесі купки людей, а в інших країнах будують бізнес в країні, а не країну в бізнесі. Шкода знов визнавати поразку,але таки так…

  9. Такую революцию дорогой Борменталь, при какой был повергнут тиран, а вернее жалкое существо управляемое Путиным. То что Крым прохлопали,это явно не заслуга майдана и тем более не новой власти,которую я лично никогда не воспринимала, как и ЮВТ. Но в сравнении с Яныком даже Сталин выглядит ангелом. Что будет дальше я не знаю, голосовать на выборах за Яроша-это бред, а больше ведь нету за кого, но Януковощ и его гитлеровцы точно не должен иметь никаких шансов

  10. Или это просто захотелось написать умные слова? Ну-с поздравляю, получилось
    ================
    А от я не помітив, що вийшло. Вибачте, Loryn, без образ. «Правильно зробив ДПСник» — якщо це про вимагання хабара, тоді я не дуже це розумію. Якщо про відповідальність за порушення — так порушник і не пробував уникати відповідальності, якщо я правильно зрозумів Оксану. Навпаки: наполягав на ній.

  11. Oksana Ignatenko говорит:
    09.05.2014 в 00:44

    Андрюш, ти ж розумієш,що в мого кума був вагомий привід перевищити швидкість ( людське життя) але ж….
    =========================
    Оксано, якщо мова йде про те, що перевищення швидкості було пов’язано саме з професійною діяльністю твого кума, якщо це так, тоді я знімаю будь-які претензії.

    Я навіть в Луганську не бачив ДАІ-шників, які б машину з лікарями затримували б (навіть, якщо немає «мігалки» та це не ШМД). Колись моя мама їхала в халаті на роботу (поруч з водієм), то ДАІшник, зупиняючи було машину, побачив мед. працівника та просто показав, щоб їхали далі…

    Ну, звісно, мова не про безпідставні наглі порушення, а про те, що задля життя хворого буває необхідним їхати трохи швидше.

  12. В тому-то і справа, що кум,як чесна і свідома людина був готовий відповісти по закону за свій вчинок, але йому впевнено пояснили,що цього робити не варто. Стосовно Лорун чи Лорін — нехай дамочка гаситься, бо в її писульках я вбачаю троллінг та іронію, а з такими чадами я не спілкуватимусь.

  13. Поспішав до хворого,але на своїй машині і без халата, та мене непокоїть інше, чому в нашій типу ставшій на шлях цивілізації країні продовжуються побори і не важливо чи то з лікаря чи з свинаря. Ми всі красномовно розпинаємось стосовно антикорупції, а на ділі чомусь не виходить.

  14. Революции ,в прямом значении этого слова,не было.
    Но! Все последующие события с гос.переворотом, безусловно, связаны.То,что Вы пишете:» То что Крым прохлопали,это явно не заслуга майдана и тем более не новой власти,которую я лично никогда не воспринимала, как и ЮВТ.» не логично.Получается так,что события на Востоке,Юге,утрата Крыма-все это объясняется причинами,не имеющих украинских корней.Нелегитимная власть,ослабление государства,вооружение населения,начавшееся с формирования бандформирований на Майдане,все это сделало Киев недееспособным и враждебным по отношению к различным регионам страны. Олигархическая «революция» простым гражданам не оставила надежд.
    » Но в сравнении с Яныком даже Сталин выглядит ангелом. «-укр.сми демонизировали Януковича.На самом деле,нам кризис нарисовали.Да,много проблем на Украине,но разве не ясно,что к власти пришли те же олигархи,которые награбят и станут януковичами? Даже выборы не помогут.А Тимошенко пообещала новую революцию,если проиграет.Это нормально?Правительство Азарова не подписало соглашение об ассоциации.Но ведь так же поступил и Яценюк.За что тогда на Майдан выходили? Разгон молодежи? А что ему предшествовало? Атака правосеков на безоружных мвдешников.
    » но Януковощ и его гитлеровцы точно не должен иметь никаких шансов»-как Вас укр.сми «прополоскали мозги. Нацизм популярен у националистических леворадикалов,если не заметили.

  15. і не важливо чи то з лікаря чи з свинаря.
    ===============
    Та не важливо, звісно. Якщо я, як лікар, просто порушую ПДР — має бути відповідальність, однакова з усіма, згідно з КоАПП. Якщо не небезпечні порушення відбуваються через професійну діяльність лікаря та спрямовані на врятування життя іншої людини — на це, на мою думку, треба зважати. Але це вже не юридична площина, а скоріше моральна.

  16. Оксана,если вы долго не могли понять моих слов, тогда задумайтесь над своим складом ума,если вы не в состоянии усечь продуктивно выраженных мыслей, то я вам только сочувствую. Поздравлять меня не нужно, ведите себя подобающим образом и все будет привентивно нормально.Не стройте из гуся професора, вам это не к лицу.

  17. Алекс, что значит ваше самоутверждение, что революции не было? Она была и начало было многообещающее, но пришли три индейца и все испортили. Вы так многословны на сайте, а тут что то обошлись всего парой достойных фраз. Пишите и излагайте свою точку зрения болле доспупным языком. Я демонизировать никого не собиралась, но попадись мне Янык в темном переулке я бы забыла о том что я леди.

  18. Oksana,
    от бачиш: «Змін в структурі управління державою не відбулось жодних, одні олігархи змінили інших»! То про яку революцію мова?
    З іншого боку, «люди які стояли на майдані за ідею, а не за 100-200 грн. загинули,якщо не фізично то морально» у цьому невинні. Їх ошукали у черговий раз.
    З приводу «цій країні вже ніщо не допоможе, бо вона збудована на бізнесі купки людей, а в інших країнах будують бізнес в країні, а не країну в бізнесі» можу сказати одне, і про це я вже писав: ну не є українська нація державоутворюючою! Чому? Не знаю. Але це факт. Ми з «горожанином» (Валерієм Леонідовичем) довго на цю тему дискутували. Він виявився правим. І хоч пізніше він і написав, що мені не потрібно шак швидко визнавати мою поразку, я із сумом може сказати, що таки неправим був я.

  19. Доргоая Loryn!
    Любое общественно значимое событие мифологизируется. Это ни хорошо и ни плохо. Так есть. Я не склонен демонизировать одних «господ» и считать ангелами других. Наверное, у Вас это что-то личное. Я говорю о реалиях. Как хотелось — это одно. Как стало — другое. И давайте говорить о том, как стало. И что делать. Но что делать не исходя из намерений/побуждений/желаний, а исходя из реалий. Иначе путь в никуда.

  20. За сочувствие спасибо! Не всем же обладать вашим складом ума. Обществу полезны и гуси и професора. Досвидос

  21. +100500! Якщо в машині людина, яка потребує невідкладної медичної допомоги, плювати я хотів на ці бутафорські блокпости! Понаставили болванчиків, кожних я яких вважає себе вершителем доль!

  22. На приблизительно 90% — +! А может и больше. :yes:

  23. Ну от і я визнаю,що простий народ вкотре ошукали. Показуха і піар трійці вийшов те що треба. Невимовна туга в душі і кричати хочеться, бо хотілося змін на краще, а вийшло …. вгробили сотні людей і все.

  24. А найгірше, те що я наразі розумію,що цих «болванчіків» породив майдан. Ми самі кричали — владу народу, контроль ДАІ і т.д., а тепер бачимо,що ніфіга доброго з цього не вийшло і замість одного кармана тепер ще кілька, бо ті контролери теж хочуть їсти і їм треба годувати родину.

  25. На жаль хабарныцьтво притаманнэ украйинський спильноти щэ з совэцькых часив як спосиб жыття. Цэ видомэ мэни особысто. Цю хворобу трэба послидовно выкоринюваты.

  26. Относительно блокпостов:они безусловно нужны,но как их дислокация,так и служба на них поставлены из рук вон плохо.Бездарно!Майдан к этим объектам не имеет никакого отношения,ибо в последнее время на Майдане строительством баррикад по всему видно,занимались профи,а здесь…

  27. Многоуважаемый Борменталь, вы не много берете на себя определяя процентное соотношение моего принадлежания к леди? Лучше бы вы писали на тему поста,а не ставите тут диагнозы. Это низко.

  28. А как же стало? А стало никак. Была власть, были деньги, были люди мирные, а сейчас чертишо

  29. а з такими чадами я не спілкуватимусь.
    ————————————————
    🙂 🙂 🙂 больно нужно мне ваше снисхождение 🙂 Я просто диву даюсь понимая ваше высочайшее мнение о себе и своей значимости для общества. Вы кто такая, что бы поливать грязью самооборону? Давно уже скотские докторишки не мутили воду на политичечкой арене. Тормозите милочка, не првышайте скорость.

  30. Николай,
    я сейчас в силу определенных причин практически каждый день езжу в Кировоград. И вот в прошлое воскресенье похороны Руслана, я поехал с другим водителем. Который мне показал, что стоит блокпост в Кировоград! На въезде со Знаменки. А езжу через Аджамку и могу хрен что провести! Ну и нахрена этот блокпост???

  31. Обоснуйте свое такое виденье. Почему это бездарно? Вы здесь собрались, кучка домохозяек и плюете в души погибшим за ваши же интересы.

  32. А вы и дальше пишите на всеобщее обозрение о размещении блокпостов и т.д. Вам что то извесно о понятии «военная тайна» или вы не знакомы с ВВС? Все напали на блокпосты и грызете тут, а кто из вас благородных отвез кусок хлеба добровольцам или хоть воды чистой дал? Люди охраняют вас от вторжения войск, а вы чепуху разводите за какого то кума и за 300 гривен.

  33. Ответить Loryn говорит: 09.05.2014 в 16:49
    А как же стало? А стало никак. Была власть, были деньги, были люди мирные, а сейчас чертишо
    ==================
    Да. А Вы не согласны? Возразите.

  34. Ооо! Так размещение «блокпостов» есть секрет??? Разделяю Ваш юмор!!!

  35. Loryn говорит: 09.05.2014 в 16:48 Многоуважаемый Борменталь, вы не много берете на себя определяя процентное соотношение моего принадлежания к леди? … Это низко.
    ==========================
    Извините, Loryn, не понял :unsure:

  36. 😀 😀 😀

    Аж я став перечитувати діалог)))

    Loryn сприйняла твою відповідь Алексові за твою відповідь їй, видимо. 🙂

    Дивись, що вийшло:

    Я демонизировать никого не собиралась, но попадись мне Янык в темном переулке я бы забыла о том что я леди.

    Борменталь говорит:
    09.05.2014 в 15:38

    На приблизительно 90% – +! А может и больше.

    Пані Loryn, Борменталь мав на увазі, що він згоден з ТЕКСОМ, який написав Алекс (і на який, власне, і відповідав Борменталь). Ніхто не рахував у вас статевої приналежності. Та й важко це робити з анонімом, навіть якщо дуже хочеться. :yahoo: :yahoo: :yahoo:

  37. Всеселитесь товарищи доктора, вам же всегда весело.

  38. 🙂 🙂 🙂 От чим мені подобається інтернет! :yahoo:

  39. А я вашего юмора совсем не разделяю. Гнобите тех кто не согласен с вашим мнением.Удачно спелись с Е.Л и Оксаной. Удачи вам докторишки.

  40. Так оно всегда так, сначала нагребает, а потом попустит, да что я вам обьясняю, вы в курсе как действуют наркотики и спирт.

  41. Loryn говорит: 09.05.2014 в 20:16
    А я вашего юмора совсем не разделяю. Гнобите тех кто не согласен с вашим мнением.Удачно спелись с Е.Л и Оксаной. Удачи вам докторишки.
    ===========================
    Loryn, Loryn, ну перестаньте! Никто Вас гнобить не собирается. Давайте поговорим. Только понятным языком! ОК? :rose:

  42. Loryn,
    не обижайтесь. :rose: Просто иногда не совсем понятны ответы, потому что не в тему или как-то непонятно. Хотя может я сам в этом виноват. Можно переспрашивать?

  43. Никто Вас гнобить не собирается.
    ==============
    Приєднуюсь. Я також не збирався «гнобити». Тим більше, що пані Loryn не висловлювала незгоду зі мною, ми не сперечалися. А от образа ця просто несподівана. Ви неправильно зрозуміли Борменталя, це дійсно виглядає трохи кумедно, але нічого тут страшного немає.

    Ми з Борменталем також інколи неправильно розуміємо один одного, нічого, потім можна пояснити — і жити далі. 😉

    Та й взагалі, люди не можуть завжди всіх правильно розуміти… Таке воно життя. 😉

    А Вам би трохи менше емоційності — і вийшов би чудовий новий блогер. 😉

  44. Пане лікарю, матюки перетворюють Вас на москаля!)))

  45. Оксана,
    твое право. Но может не стоит? Потешно же ж!

  46. Тим більше, що я дійсно чудово знаю, як діють наркотики та спирт. Щоправда, стосовно наркотиків — тільки у знеболювальних дозах та тільки при застосуванні в онкохворих. Але я можу запросити колегу з нарко-диспансеру на радіоефір, і дізнаюсь на вплив у наркоманів також. 🙂

  47. Так я він і є!:-):-):-) Правда, наполовину. :yes:

  48. Андрюш, ти знаєш,що мене бісить коли якесь воно має наглість писати хрєнь про людей, про тебе з Борменталем наприклад, себе я навіть не рахую.

  49. Переспрашивайте,если считаете нужным и если я не внятно изъясняюсь. А подкалывать не нужно.

  50. Долго держались Ксюша? нервишки лечите! А вылететь я не могу, не вашей компатенции дело!

  51. Теперь без шуток. Я не подкалываю. Когда речь о серйозных вещах. Хотя и понимаю, что наше общение тут блаблабла. Но в таких условиях каждое мнение важно.

  52. Вона чомусь образилася.
    ———————————-
    чомусь????? А вы не поняли?

  53. Так а зачем же тогда писать на сайт,если удалять неугодные коментарии?

  54. Ой! Столько вопросов! Ну вот, например, что произошло в стране? После «майдана», имею ввиду.

  55. Loryn говорит:
    09.05.2014 в 20:53

    Вона чомусь образилася.
    ———————————-
    чомусь????? А вы не поняли?
    ===============================

    Звісно, не зрозумів. Адекватних причин не було. Списую на Вашу підвищену емоційність.

    І я буваю в кумедних ситуаціях. Якщо збагну, де я що не зрозумів — скоріше посміюся з усіма…

    Хоча, таки не збирався Вас ображати. Тому, якщо вже Ви образилися — прошу мене вибачити. І прошу також спокійніше реагувати на думки інших людей…

  56. А ничего не произошло. Люди погибли за ноль без палочки. Корупция процветает, на визитах в Межигорье зарабатывают деньги, акуда эти деньги тратят? Майдан разгромлен, профсоюзы сожжены, болкпосты и ВВС в нищете.Война идет полным ходом, только почему то наши служивые сидят в тайном месте в лесу, а не в Одессе и Мариуполе. Я не понимаю, что происходит и зачем происходит. Такое впечатление, что вся наша самооборона и армия сплошная показуха.

  57. чомусь????? А вы не поняли?
    ======================
    Я если честно, то тоже поняла почему обиделись именно вы! Это мне и Андрею со Степанычем стоит обидеться на вас. Но мы люди добрые, все прощаем.

  58. я не знаю. Я все думаю, почему власть молчит? Почему нет того финансирования которое обещали военным и где покращення? Я прихожу к выводу, что майдан принес нам только горе и убытки.

  59. Loryn говорит:
    09.05.2014 в 21:10

    А ничего не произошло. Люди погибли за ноль без палочки. Корупция процветает
    ===================
    Ну!.. І в чому відмінність думок Loryn, Борменталя та Oksana Ignatenko??? Нащо придумувати дурні та порожні приводи для сварок?????

    Я, стосовно цієї розмови про даремність Майдану — не можу повністю погодитися. Як на мене — не можна чекати, що все зміниться за 2 дні. Але я, попри неповну згоду з вами усіма — також не прагну до сварки між нами.

  60. Бліііін. Андрюш, ти часом не екстрасенс? Прочитав мої думки ще й випередив в написанні! :heart: :rose:

  61. До речі, Loryn, з’явилося і в мене до Вас запитання. Ви декілька разів дуже недостойно висловилися стосовно лікарів. Ну, Ваше ставлення особисто до мене, наприклад, — це Ваша особиста справа. Але от взагалі до лікарів — у Вас є особисті причини ставитися погано? Прямо до всіх? Дякую за відповідь.

  62. Андрей я наслышана о все реалиях ваших коллег. Один коньяк лошадиными дозами глушит, другой на колесах сидит, третий еще чем то увлекается, так что у меня есть все основания говорить о неадекватности врачей, ну может есть исключения,но основная масса и менно такие.

  63. На жаль, окрім кіношного Доктора Хауса, я особисто не знайомий з жодним лікарем, щоб сидів на колесах (принаймні, мені про жодного не відомо).

    А от стосовно захоплень, то так і є… Один із знайомих мені лікарів займається художньою фотографією та пише вірші, інший — захоплюється археологією. Ще один таки на віршах спеціалізується, і робить це доволі продуктивно. Є лікарі-художники. Ну, а таких лікарів, які є музикантами — взагалі пруд-пруди… Словом, дійсно, що з них візьмеш, неадекватні люди… :scratch:

  64. Та що ти тут пояснюєш моєму пацієнту ядерну фізику? Якщо в людини є на меті когось обі*рати то вона намагається зачепитись за кіношні сюжети і голос сарафанного радіо.Праця лікаря це непосильний труд, я сого кума бачу в край рідко і то хв.на 20-(30 \якщо пощастить) а мало хто розуміє, що лікар теж людинаі в нього єсім»я та друзі. Я навичилась не ображатись на людей завуженої думки, а стосовно спитру і колес,, то всі ми не святі і я би утрималась від коментарів на місці держслужбовців,вчителів,машиністів і т.д

  65. Стосовно спирту — зрозуміло. Жаба давить саме через коньяк. А от стосовно колес — я щиро написав. Цікаво було б подивитися. 🙂

    А в решті — я ж не ображаюсь. Так, написав те, що бачив на власні очі. Піду, вип’ю трохи коньяку. 🙂 8) 🙂

  66. От ти провокатор, 🙂 та мене турбує інше.. Чому люди несучи в пакеті коньяк лікареві. думають,що він сам його п»є???? А може у нас налагоджена мережа збуту в Сільпо!? Міняємо коньяк на сосиски…:) А якшо серйозно, то образливо таке читати, люди груть усіх під одну гебінку, а воно далеко не так…

Добавить комментарий