Про звіт КП «Агенство розвитку міста»

На наступній сесії має відзвітувати комунальне підприємство «Агенство розвитку міста». Саме таке рішення прийняла міська рада за результатами розгляду мого запиту. Ось текст запиту:

16 жовтня 2012 року Кіровоградська міська рада прийняла рішення «Про створення комунального підприємства «Агенство розвитку міста Кіровоградської міської ради» та затвердження його Статуту».

Під час прийняття вищевказаного рішення шановний Олександр Дмитрович обіцяв, що через рік нам, депутатам, буде надано звіт про діяльність цього підприємства. Так ось рік уже пройшов, а звіту немає. Я думаю, що всім депутатам міської ради буде цікаво дізнатись, чим цілий рік займалось комунальне підприємство «Агенство розвитку міста Кіровоградської міської ради», які його досягнення, окрім взяття на баланс малої архітектурної форми «Двірник» і скільки коштів з міського бюджету було витрачено на його утримання.

Маю сподівання, що звіт буде значно інформативнішим ніж звіт КП «Кіровограджитлосервіс».

Про звіт КП «Агенство розвитку міста»: 21 комментарий

  1. В копилку сказочных персонажей для Кобца

  2. Это сколько же всякой мути приходится содержать !
    Интересно: какой месячный фонд оплаты труда в здании с колоннами ? Сколько народу трудятся на БЛАГО города и горожан ? Что решили/ сделали полезного ?
    Тогда можно будет сделать выводы об эффективности труда наших чиновников.
    А депутатскому корпусу сделать оргвыводы о необходимости каждой из структур и соответственно о ее численности . Посчитать так, как считают все, кто платит свои деньги за работу, а не МИФИЧЕСКОГО НАРОДА

  3. Пс. Народ то проверить отдачу НЕ МОГЕТ !!!!!
    Вот и карты в руки депутатам .

  4. Дивно, що Ярослав досі до обговорення не підключився. Здається, він саме там 3 місяці працював?

  5. Так може і депутати нехай відзвітують?
    Для того, щоб реалізувати проект серйозний потрібен час. Багато грантів розглядається в певних часових рамках. А якщо проект визнають переможцем, то грантодавець по процедурі фінансує проект. А як казначейство зараз пропускає платежі? Наскільки мені відомо, то зроблено досить багато. Доречі, Ярослав докладав багато зусиль по реалізації проектів, в тому числі і по креативному місту. Не все ж так просто, як вважається. Сьогодні Агентство розвитку міста спрямовує великі зусилля на залучення інвестицій, грантів. Я це бачу, тому що працюю поряд. Труднощі є і в нашій роботі, особливо з деякими адмінорганами. А земельні питання? сотні громадян міста, вже майже рік не можуть оформити свої земельні ділянки під будинками. За дерземагентство я взагалі мовчу. Але ми все робимо, щоб цей орган виправляв помилки і вчасно виконував документи. На сесійні питання, нажаль, не можемо вплинути. Якби не Ігор Василенко, то нашого Центру взагалі б не було. І стояли б люди і далі в реєстраційну палату з 5 ранку, і вирішували б далі свої питання, знаєте як, і чули б далі заявники «прийдіть через 2 дні, бо не приймальний день», і їздили б всі по всьому місту по різним управлінням, і стояли б в черзі спостерігаючи, як без черги бігають в кабінет «рєшали», так можна продовжувати і продовжувати. Багато чого зроблено, і багато чого ще не зроблено. Але роботу, наприклад, реєстраційної палати ми вдосконалили завдяки небайдужим заявникам, які залишали свої пропозиції в книзі відгуків, скриньках для скарг та пропозицій, підходили особисто. Але на все потрібно трохи часу.

  6. Антон Шевченко — а з ким ще ви працюєте поруч? розкажіть про них про всіх, надзвичайно цікаво!

  7. мав на увазі в одному приміщенні, в одному робочому просторі)

  8. ну то ви Юлій Цезар! і свою роботу встигаєте зробити і вникнути — чим і як займаються в сусідній організації. а в одному приміщенні — це як — в одній кімнаті чи ви скрізь стінку все бачите і чуєте?

  9. чи ви в неробочий час вникаєте в роботу «сусідів»?

  10. Если бы все в Белом доме относились к своей работе как Антон, то штат можно было бы уменьшить раз в пять.
    Так что не надо ,Кеша, :whistle:

  11. ну працював і шо далі? B-)
    представить пісьмєнний рапорт? :unsure:
    я це КП не очолював, значного впливу на прийняття рішень не мав…
    скажу лише одне, якби структура виконкому і КП реально працювали на результат, а не в письмовий стіл, то можливо як всі українці, тримався б зубами, руками й ногами за крісло… а так, був 3-місячний контракт… я його відпрацював (думаю чесно… принаймні претензій не виставили до цього часу), далі до мера на колінцях проситься повзти не забажав, тому наразі займаюся трохи іншим родом занять, не паразитуючи на державному бюджеті. :yes:
    якщо є конкретні питання — можу відповісти.
    хоча, якщо комусь буде гріти душу й тіло думка, що мене вигнали — флаг в руки, мені від чужих думок ні холодно, ні жарко.. Єдине що ще додам, це те, що коли маєш досвід спілкування з кращими управлінцями, юристами, діячами культури України, то дуже складно працювати у стінах виконкому, який вважає себе центральною орбітою Всесвіту…. :bye:

  12. SHUBINA L V говорит:
    08.11.2013 в 21:28
    :good: :good: :good:
    Очень большая преграда и то, что мешает действительно работать исполкому это бумажная бюрократия.
    Если бы не куча ненужного бреда, который сохранился еще со времен СССР… который не ведомо по каким инструкциям и традициям до сих пор живет — то чиновники действительно работали бы во благо людей!
    И большое спасибо Антону Шевченко, что он со своей стороны сделал все, чтоб эту бюрократию и волокиту побороть в разрешительных процедурах.
    Получал месяц назад выписку с Гос.регистра — заняло 10 минут с посещением кассы для оплаты админ.услуги… В общем твердая пятерка..
    За аппарат же скажу, что по-моему мнению в горисполкоме нужно дать больше свободы действий руководителям структурных подразделений, но в то же время чтоб каждый из них нес реальную персональную ответственность, а так, жаль, но очень часто живут все мозгами не своими, но заместителей мэра или самого мэра… Свою же инициативу либо нельзя проявлять, либо ее уже проявлять разучились.

  13. Павел, я Вас очень уважаю как человека, но позвольте маленькое замечание, я понимаю конечно, что запрос должен быть понятен людям, но это ведь не рассказ на свободную тему… может если бы они имели более официально-деловой, а не «публицистический» формат, то и чиновники реагировали бы быстрее.. а так, чиновники думаю и не сразу понимают что от них хотят. :yes:

  14. И еще. Справедливости ради… формально Агентство было создано 17 января 2013 года… директора нашли Агентству в марте…
    Потому за какую деятельность давать отчет?
    За апрель — ноябрь? :unsure:
    Почему не создавалось раньше? А это уже вопрос не ко мне.. формировал Агентство лично мэр… со всеми сотрудниками беседовал при этом… Чтоб не было опять тыканья пальцами.. вот Киев… Тут уж справились сами… без Киева, без области… :yes:

  15. Вот, по сути, и прошел год работы агентства. За это время коммунальным предприятием было привлечено ровно НОЛЬ гривен инвестиций. Этот факт особенно важен в условиях жесткой экономии бюджетных средств, которую объявил Кабинет Министров Украины не так давно. Так стоит ли дальше тратить на Агентство столько денег, чтобы и дальше не получать результатов? Может уважаемым депутатам стоит пересмотреть вопрос их существования?
    Павел, вы один из немногих здраво мыслящих депутатов в городском совете, может займетесь данной проблемой? Лучше деньги Агентства перенаправить на действительно необходимые нужды!

  16. Я надеюсь, что в ближайшем будущем будут ликвидированы два коммунальных предприятия — «Кировограджитлосервис» и «Агенство развития города». Во всяком случае я буду выступать с такой инициативой.

  17. Да, Кировограджитлосервис тоже дыра еще та, точно так же, как и агентство развития города. Думаю, жители Кировограда будут Вам благодарны если Вы поднимете этот вопрос на ближайшей сессии городского совета.

Добавить комментарий