Після публікацій у Інтернет виданнях інформації, що з 1 червня 2013 року припиняється робота кількох міських маршрутів вирішив спробувати розібратись у цій ситуації.
Ось, що в мене вийшло:
8 листопада 2012 року виконавчий комітет міської ради прийняв рішення № 942 «Про затвердження мережі автобусних маршрутів загального користування». Цей документ викликав дуже багато нарікань з боку мешканців міста.
Пізніше, вже у цьому році, а саме 30 січня виконавчий комітет вніс зміни до свого ж рішення № 942 і виклав в новій редакції мережу автобусних маршрутів загального користування м. Кіровограда. Хто хоче ознайомитись, то ось посилання http://www.kr-rada.gov.ua/files/decisions_mvk/ua-rishennya-dodatok-49-30-01-13.pdf
Але виконком на цьому не заспокоївся і ще раз 11 грудня 2013 року вніс у своє рішення № 942 чергові зміни. Вони ось тут http://www.kr-rada.gov.ua/files/decisions_mvk/ua-rishennya-dodatok-86-11-02-13.pdf.
Після цього Управління розвитку транспорту та зв’язку Кіровоградської міської ради оголосило конкурс з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування м. Кіровограда на 23 травня 2013 року.
Дивує те, що на даний конкурс виносяться не всі маршрути, що є у мережі автобусних маршрутів загального користування, що було б логічно у зв’язку з тим, що прийнята нова мережа маршрутів, а лише деякі і сформовані вони так званими «пакетами».
До перших трьох «пакетів» включені маршрути, на яких автобуси будуть їздити в режимі руху маршрутного таксі.
Перший «пакет» — 3, 21, 108 маршрути;
Другий «пакет» – 5а, 8, 11, 126 маршрути;
Третій «пакет» – 4, 20, 111, 134 маршрути;
Всі інші маршрути, що виносяться на конкурс 23 травня 2013 року, а це маршрути 100, 101, 102, 103, 111а, 111-б, 126-а, 150, то на них автобусі будуть їздити у звичайному режимі руху.
Ось посилання на документ http://www.kr-rada.gov.ua/files/content/files/12_%2025.04.2013-20130425182747.pdf
У місті ходять чутки, що таке «пакетування» маршрутів пов’язано з домовленістю між перевізниками і на кожен такий «пакет», буде лише один перевізник — претендент, а маршрути на яких автобуси будуть їздити у звичайному режимі руху беззаперечно віддадуть ПАТ «Автобусний парк».
Дивує той факт, що відповідно до законодавства скарги на результати конкурсу можуть подаватись протягом 10 днів з дня проведення конкурсу, а договори на перевезення на маршрутах, що винесені на конкурс 23 травня планують укласти до 1 червня. Отже все більше стає схожим на те, що оскаржувати результати конкурсу ніхто не буде
Але чутки чутками, дочекаємось 23 травня і побачимо, як воно буде насправді.
Так и не понял — маршрутки 5, 50, 9 отменяются? 101 р-н остается практически без транспорта?
Вы правильно поняли…НЕ будет…горсовет постарался…
http://novosti.kr.ua/index.php/news/events/20101-u-kirovohradi-z-1-chervnia-ne-bude-10-miskykh-marshrutiv-perelik
Насколько я понимаю, то ситуация с маршрутами автобусов в городе Кировограде на сегодняшний день выглядит следующим образом. Приблизительно в 2010 — 2011 годах у всех перевозчиков истекли сроки действия договоров на перевозку пассажиров. Волевым решением управления транспорта горисполкома, которое ничего общего с законодательством не имеет решили, что все будут продолжать ездить до того момента, пока не будет проведен новый конкурс на право осуществлять перевозки пассажиров.
Но, до обьявления о проведении конкурса исполком утвердил новую сеть автобусных маршрутов http://www.kr-rada.gov.ua/files/decisions_mvk/ua-rishennya-dodatok-49-30-01-13.pdf. И сейчас на конкурс должны были бы вынести все маршруты, которые есть в этой сети, и по результатам конкурса заключить новые договора с перевозчиками.
Но как всегда Кировоград впереди планеты всей и на конкурс выносится только часть маршрутов. Чем руководствуются чиновники горсовета заявляя, что после проведения конкурса на части маршрутов, а не на всех, как об этом пишет книга, часть маршрутов, которая в эту новую сеть не попала — ликвидируется, знают, наверное, только сами чиновники.
И прокуратура молчит? И другие органы?
Депутатское обращение в прокуратуру с просьбой проверить на соответствие законодательству условий конкурса, который должен состояться 23 мая прокуратура отправила, как Вы думаете куда? Правильно — к Саинсусу. Пусть он сам себя проверяет. Маємо те, що маємо
Сьогодні відбувся конкурс. На перший «пакет» маршрутів заявилось лише одне підприємство ПП «Олікс», воно як і не дивно стало переможцем. На другий «пакет» виявилось два претенденти ПП «Кіровоградавтотур» та ПП «Украавтоінвест», останнє перемогло. На третій пакет маршрутів заявилось два підприємства КТ «Автолегіон Варванського» та ПП «Автобаз Кіровоград». ПП «Автобаз Кіровоград» не допустили до участі у конкурсі через неналежним чином офомлену документацію, отже переможцем визнано КТ «Автолегіон Варванського». Біля кімнати 215 де проводився конкурс було людно, близько 30 мешканців Завадівки прийшли підтримати перевізника, що працює зараз на маршруті, а саме ПП «Кіровоградавтотур», але така підтримка підприємству не допомогла. На всіх інших маршрутах, що виносились на конкурс перемогу отримав ПАТ «Автобусний парк».