Зміни в правила дорожнього руху

В правилах дорожнього руху плануються зміни. Найбільш відомі з них, це вимога до водіїв зимою ставити зимові шини, в темну пору доби водію мати сигнальні жилети, а пішоходам — мати на зовнішньому одязі «світлоповертальні елементи». Втім, якщо водія можна примусити виконувати це, то пішоходи в нас взагалі не зобов’язані нічого виконувати з правил дорожнього руху, тому думаю, пішоходам — не страшно. 🙂 Ще нововведення — вимога зимою цілодобово поза населеними пунктами їздити з ввімкнутими фарами… Ну й ще декілька нововведень пропонується. Прочитати проект можна тут: http://www.sai.gov.ua/ua/law/45.htm. Там є посилання на PDF файл з проектом, вказано адресу поштову та електронної пошти, де приймаються пропозиції та зауваження. До 20 грудня 2012 року.

Що буде з цього втілено в життя, а що ні — я не знаю. Але, якщо в когось є мудрі думки з цього приводу, ви знаєте, куди можна звертатися. Особисто мені дуже подобаються деякі запропоновані нововведення (наприклад, зобов’язати водія, який повертає ліворуч дати дорогу водієві, який розвертається — це дуже важливо, бо до цього часу це якось не регламентувалося), а деякі, які викликають обурення у певних людей, я вважаю не такими вже й поганими (сигнальні жилети, світлоповертальні елементи, тощо). Головне — забезпечити можливість це виконувати. Тупо, щоб були ці штуки в продажу та не коштували захмарних грошей. Та щоб часу дали достатньо їх придбати.

Щоправда, пішоходові важкувато було б — спробуй кожного разу передбачити, чи ти будеш в темну пору доби йти дорогою, чи ні? Що, постійно з собою носити «катафоти»? Втім, в нас же є чудова традиція для пішоходів — ігнорувати вимоги ПДР. Тому, повторюся, це не страшно…

rozmitka

Зміни в правила дорожнього руху: 54 комментария

  1. Андрей, ты прямо вырвал себе тему… Есть тут один «блюститель» прав водителей… :mail:

  2. Саша, у нас немає приватизованих тем та ексклюзивних прав на них. Мало того, я дуже пізно написав про цю тему: в мене проблеми з вільним часом. А це важливо: вже не так багато часу залишилося, раптом хтось хоче прийняти участь в обговоренні? До 20 грудня можна написати свої пропозиції на вказану електронну адресу. Може, й наш голос врахують? (Наш — в сенсі, голос простого народу)

  3. Андрей, у меня вопрос тогда, где можно купить такую ленту для пешехода, ну если знаешь, конечно?

  4. В тому-то й біда, що я й сам не знаю, де брати ті стрічки, жилети, тощо… Тому я й написав:

    Головне – забезпечити можливість це виконувати. Тупо, щоб були ці штуки в продажу та не коштували захмарних грошей. Та щоб часу дали достатньо їх придбати.

  5. Дякую Андріє за посилання та нагадування.
    Щодо пішоходів і «катафотів»….
    1. Абсолютно з тобою згоден: «в нас же є чудова традиція для пішоходів – ігнорувати вимоги ПДР.» Тому ГОЛОВНЕ ( базове), чітко викреслити РЕАЛЬНІ важелі засостосування положень Закону про ПДР до порушників з числа пішоходів. А потім вже виписувати його пішохідну надбудову, в т.ч. і з «катафотами».
    2. «світлоповертальні елементи» вкрай необхідні для пішоходів в населених пунктах, через які проходять, як мінімум, шляхи міжміського сполучення і які не освітлені. Тобі, водію, добре відомо, що ЦЕ значить! Якщо місцева влада не здатна освітлити ці вулиці, то повинна придбати за власні кошти для своіх мешканців ці засоби безпеки. Або держава повинна потурбуватися про централізовану іх поставку в «небезпечні» НП (із цього випливає пункт 3)
    3. Якась комерційна структура (виробник стрічок) лобіює прийняття доповненя до ПДР, щоб згодом отримати держзамовлення на іх закупівлю. Точніше, продаж державі, а вірогідніше всього — місцевим громадам. Думаю, вигадається і інструкція щодо конструкціі примушення останніх.
    Пам»ятаєш АКЦІЮ з люмінісцентними стрічками на задні бампери авто? Теж було прийнято доповнення. Коли успішно іх було продано на мільйони гривень, АКЦІЯ разом з доповненням в ПДР були також успішно скасовані.

  6. Будь які новації, які здатні ПРИМУСИТИ пішоходів відчути себе повноцінними учасниками ДР — ВІТАЮ обома руками. :mail:

  7. Давно уже думал о том, как заставить пешеходов светиться ночью. А то одевают черное и шагают по проезжей части — ведут себя как бессмертные.

  8. Руслане, Юро, ви дійсно думаєте, що, навіть, якщо ці зміни стосовно пішоходів приймуть, на них хтось зважати буде?

    І ще одне: особисто я не знаю, де б взяти щось, що буде вночі світитися. Я ж також буваю пішоходом. 🙂 Бажано, щоб це щось надягалося на будь-який верхній одяг.

  9. Андрей, вот тут я согласен… Это ударит в первую очередь по водителям…
    И не кто пешеходов не будет заставлять особо… А водителю протокол выпишут…

  10. Да, и если не ганять по городу 100-120 км/ч, то и ленточки не понадобятся…

  11. Ти не правий. Зустріч пішохода з автомобілем, який їде зі швидкістю 60 км/год. нічим хорошим не завершиться… А пішоходів, які по ночах вештаються дорогами — інколи й на швидкості 40 км/год. не помітиш…

  12. Та не вдарить. Особисто я із задоволенням куплю той сигнальний жилет, якщо знатиму, де його купити та якщо його ціна буде розумною, а не захмарною. Однозначно дурних ідей в цих нововведеннях я не побачив. Хоча, прочитав проект повністю.

  13. Та, а якщо ганяти 100-120 км/год — то й ніяка стрічка не врятує… Це зовсім інша тема. Я б саджав би за їзду на шаленій швидкості по місту. Будь моя воля.

  14. Светоотбивающие элементы сейчас имеют большинство моделей кроссовок, спортивной одежды. В канцтоварах есть наклейки

  15. Андрей, ну это ты купишь… а ведь сколько водителей начнут понты кидать… :unsure:

  16. А пішоходів, які по ночах вештаються дорогами – інколи й на швидкості 40 км/год. не помітиш…
    =====================
    Что значит шатаются… человек, например, идёт с работы в 23.00 или даже в 00.00, то что ему на работе ночевать, чтобы на растревожить своим движением по улице «шумахеров»? Риторический вопрос…

  17. Юро, це не дуже підходить. Не всі ходять в кросівках з світовідражаючими елементами та не завжди ходять в спорт. одягу. Наклейки — це також не супер-варіант: уяви собі жінку, яка на дорогу шубу або дублянку наклеює ту наклейку… Має бути якась фіговіна, яку можна надягнути на будь-який одяг, а потім так само легко її зняти… А її, наскільки я розумію, не існує… :unsure:

  18. Я б саджав би за їзду на шаленій швидкості по місту. Будь моя воля.
    =====================
    Да ради Бога… Пусть себе на воле ходят, но наставить по городу десятки и сотни «лежачих полицейских» без предупреждения… И когда иномарку какой-нибудь «крендель» поуродует от столб… Тогда возможно что-то начнут понимать…

  19. …по супер цене обязательно начнут продавать народу эту фиговину… :mail:

  20. Не риторичний. Ходити треба по ТРОТУАРАХ. А є купа людей, які вештаються при існуючому тротуарі — прямо по дорозі. І переходять її не по переходах та перехрестях, а там, де захотілося. І не під прямим кутом, а так — як хочеться. Ось в чому проблема. А не в тому, коли закінчився робочий день…

  21. а тут відповім твоїми ж словами — це вже їхня проблема. покидають до перших штрафів, потім буде легше один раз купити, ніж 10 разів штрафи сплачувати.

  22. Є така небезпека, я ж про те саме. причому це вже однаково — як для водійських жилетів, так і для фіговін для пішоходів. Тільки на водійських — спекулювати буде простіше — попит буде вищим. В нас же для пішохода все одно, що там в правилах написано. 🙂

  23. …если по дороге идёт — согласен, а если переходит… Не все водилы соблюдают правила дорожного движения ночью на пешеходных переходах и не реагируют на светофор… Собьют кого-то, а потом кричат, что их преследуют гаишники-упыри… :unsure:

  24. …ну всё-равно…фиговина маленькая… А вот с водил сгладят…даже не сомневаюсь…

  25. Одна поправка: для водія вимогу дотримуватись ПДР нібито всі визнають. А от для пішохода — майже всі вважають справою честі саме порушувати ПДР.

    Тож, не все так однозначно, насправді.

  26. Нерозумні речі пишеш, Олександре. B-) 🙂

    Ті ЛП псують машини всім — і тим, хто порушує, і тим, хто повільно їде та виконує ПДР в повному обсязі. Плюс, на великій швидкості наїзд на ЛП може зробити машину некерованою (особливо, на слизькій дорозі) та спровокувати викид машини в натовп людей (наприклад, на зупинку громадського транспорту).

    Тому мій гнів направлений на те, щоб люди боялися ганяти по місту та на те, щоб було менше жертв. Твоя «ідея» може додати трупів. Я вважаю, що моя — правильніша. Хоча, «правда у кожного своя» (с) 🙂

  27. После того как сбивают на пешеходных переходах — начинают крайним пешехода делать… Старо как мир…

  28. на великій швидкості наїзд на ЛП може зробити машину некерованою
    =====================
    Вот и не фиг ганять… Если пешеходов не жалко, то пусть свои иномарки пожалеют…

  29. Цена жилета не высока, значит и фиговина для пешеходов не будет раза в 3 меньше…

  30. Непорядних людей багато у нас, це ти правий. Але це вже інша тема. Якщо хтось збив на ПП пішохода, а робить пішохода крайнім — то він мерзотник. І вартий найсуворішого покарання. А якщо пішоходи нагло ходять де їм захотілося, ризикуючи власним життям — це також неподобство. Такого, як я бачу в Кіровограді, в інших містах якось не доводилося. Трохи пристойніше себе поводять люди. Хіба що в глухих селах — приблизно, як у нас…

    Можливо, тут якось по-особливому виховали пішоходів та зробили їх невихованими… :scratch:

  31. В Киеве, например, я такого и не видел… Но там сильнейший транспортный поток, в основном…

  32. Первый попавшийся сайт — http://www.otblesk.com.ua/component/virtuemart/?page=shop.browse&category_id=33
    Видишь, Андрей, выбор достаточно большой. Думаю, хватит просто повязки на руку из светоотражающей пленки — при свете фар она горит ярко.
    Насчет шубы и т.п. Я надеюсь, что когда-то люди будут рассуждать так: «Я сегодня эту шубу не одену, потому что мне поздно вечером идти вдоль темной дороги. А к ней не подойдет лента. Опасно. «

  33. Заставить пешеходов носить повязки с «світлоповертальними елементами» мне напоминает и запрет курения в нашей стране.Пока мы очень хромаем ментально в этом плане,а власти главное продублировать европейское законодательство.Хоть в теории это нововведение весьма полезно,особенно в тех населенных пунктах которые расположенные на трассе.

  34. Ребята, я далеко не гламурная тетя,но слабо представляю даже себя,не то что окологламурных, просто гламурных и всяких там мурных теть в таком жилете ежедневно дефилирующих по городу. :wacko: А вот ленту отражающую, метражом продающуюся,поддерживаю.Будем бантики вязать на шубы- зимой и шорты-летом :yahoo:

  35. …нет, жилЁтки, то водилам, а пешеходам просто бантики… :mail:

  36. …ты так много пишешь, что любой затеряется в твоих комментариях…
    :unsure: :mail:

  37. А.К. ,сдам Вас.Я видела Вас переходящим не на переходе,при его наличии метров за 50.И на достаточно оживленной дороге.По крайней я там не рискую переходить. :whistle:

  38. Проверял реакцию водителей: всем оказалось наплевать на скромного пешехода… :whistle:

  39. Я всегда пешеход и пассажир, но не могу равнодушно смотреть, как на перекрестке Гагарина-К.Маркса т.е Перспективной, пешеходы кидаются под тролл.или здоровый автобус,который тянет на гору, демонстративно не смотрят, т.е. ЯЯЯ на переходе, или видят, что несется с горы иномарка и выскакивают, проверяют реакцию,качество резины….

  40. «Нерозумні речі пишеш, Олександре.»

    Нет, Андрюша, розумные. Единственное — обязательно с предупреждающим знаком за 30 м.

  41. НЕрозумні, все ж таки.
    Чомусь у нас вважається, що т.зв. «лежачі поліцейські» можна натикувати у необмеженій кількості, будь-якої якості і де заманеться. Але це, звичайно ж, не так. Почати з того, що цей пристрій має свій ДСТУ, а те неподобство з асфальту, яке у нас ліплять, звичайно ж ніяким нормативам не відповідає. Крім того, колись випадково напрапив на російську нормативку, яка регламентує розміщення Леж Пол. Так от, у Росії їх заборонено розміщувати на дорогах з тролейбусним рухом та на внутрішньоміських дорогах, які є частинами доріг загальнодержавного значення. А у нас це і Короленка, і Проспект Правди, і Колгоспна, і Кропивницького.

Добавить комментарий