Информационное сообщение №82
«Советы советника, которого определило время!»
1) В.И. Ленин говорил, что большевики не захватывали власть, они ее подобрали, которая просто лежала на мостовой!
Вывод: — статус «Статского советника» — взят надежные руки!
2) С.Н. Ларин, как мудрый технолог, предоставил невидимое право всем желающим доказывать свое соответствие критериям «Статского советника».
Все остановились, когда «хозяин» — ожидал, когда же кандидаты возьмут систему собственной значимости на себя, но….
Все оказались умными но мудрого не оказалось из «назначенцев» — это жаль!
3) Таким образом, подтвердился на все 100% мой расчетный вывод, что статус «Статского советника» — достоин только я и ход реализации проекта доказал это! И это правда!
4) Куратор проекта Олег Козловский (к стати советник губернатора) понял это сразу и поэтому пользуясь моментом, думая, что «опустил» меня «ниже плинтуса», не допустив меня даже на начальной стадии! Думая протолкнуть своих «орлов»!
Но ведь это входило в расчетный план моих действий!
И он «купился» на все 100% Молодец!
5) Конец — всему делу венец!
Ведь никто так и не ответил на мой вопрос: «Почему все таки, ни один из финалистов не впечатлил губернатора?
Ведь в этом ответе скрыта вся система соответствия! Оказалось — «слабо» ответить!
А в моей технологической карте реализации — это было учтено, оставалось только ждать!
Что и было сделано, и снова на все 100% подтвердились расчетные данные!
Так до каких же пор будет сбываться расчетный результат? Даже самому интересно!
23.11.2012г. С боевым приветом Гладиатор
Мене тубрбує питання, чи буде другий сезон? Я полюбляю всілякі серіаліті)) Хотіла би взяти участь
Шановний.
Ваші теорії то є дуже добре звичайно, але Ви за своє життя можете лише теоретичними замальовками похизуватися чи є якийсь практичний досвід, якісь надбання…?!
В чому Ваша першість і кращість?!
На таких же правах і я можу заявити, що я кращий статський радник….
ну це смішно!
Давайте не нагороджувати себе медалями і орденами!
Не так сталося як гадалося, але не треба уводити в даль від реальних причин поразки….. а причини банально прості….. саботаж всередині команди… і найбільше цей саботаж проявив себе у Кіровограді!
Збіг трьох факторів — 1) відсутність керівника, який би спрямовував план дій… бо ж кандидат по округу № 99 очолював штаб і не було кому вказати на помилки зі сторони… 2) саботаж кланових груп всередині ПР, як то Онули…. про інших здогадуємося… і нарешті 3) фінансовий потенціал, збережений на кінець кампанії і реалізований в поєднанні з лояльними правоохоронними органами та відсутністю опору збоку опонентів силовими методами!
Ось і всі ключові причини…
а все написане ВАМИ, пане Гладіатор… викликало до певного моменту в мене інтерес і цікавість як до теорії…
але виявилося все БАНАЛЬНОЮ БОРОТЬБОЮ ЗА СВОЄ ШКУРНЕ….
ви не за ідею, а за власний інтерес… у прагненні прилаштуватися!
Дуже шкода… Але теоретиків у суспільстві вистачає… практиків обмаль :negative: :negative: :negative:
Второй сезон будет явно лишний… :unsure:
Ведь никто так и не ответил на мой вопрос: «Почему все таки, ни один из финалистов не впечатлил губернатора?
_________________________________________
вы написали ответ в п.1 «они ее подобрали, которая просто лежала на мостовой!», а надо было более конкретно посмотреть среди пришедшых, а не подобраных…..
____________________________________
и не во мне дело…так как я участвовал…и оно меня не впечатлило…на мой вопрос когда меня пригласили на собеседование с замом СНЛ….приглашаюший по телефону сообщил ничего не надо будет просто беседа…а прийдя я увидел избраных людей, которые чуть ли ни доклад с собой взяли и были подготовлены…опосля увидел их в отобраных….за них рад они ж «показали результат» )))))))))))))
Удачи 2-му сезону)))))))))))))))
А что это вообще за «статский советник»? тв-шоу канала кировоград?
було. позаминулого року.
учасники змагалися за право стати радником Ларіна.
виконували різні завдання, організовуввали людей на певні звершення, а в результаті фіналісти отримали керівництво в певних проектах, проте радника СН так і не вибрав.
Кучеренко, не несите бред!
Какие отобранные?! :unsure:
Не стоит собственную несостоятельность или невезение перекладывать на кого-то!
Почему никто не впечатлил?!
Может просто в Кировоградском регионе некому впечатлять?! Образование — нулячее, социальная инфорструктура и культура населения — нулячяя… а потом и имеем кадровый голод….. лидерами и талантливыми управленцами не рождаются, ими становятся, развиваясь и идя в рост в плане профессионализма и моральных качеств!
Искренне тошнит мне от товарищей, которые плачут и обсырают проект в котором пролетели!
Давайте поругаем Чемпионат мира по футболу, ведь сборная Украины всегда хреново выступает?! Но, думаю это проблема не ЧМ, а Украины… так и тут…
Мудрые мысль уловили, дураки — остались дураками! 😉
васче то не позаминулого… а минулого! :yes:
Да, посмотрела кусочки на ютубе. Охо-хо
ну, забула…
мне тоже нравилось! :yahoo:
серьезный человек прихватит с собой доклад даже если сказали не брать
уважаемый Турчин, я выразил «свой бред»…а вы бредите по своему….чего еще не отошли от выборов иль еще готовитесь на 2015г.????
а если у Вас есть мнение по проекту напишите, а не лезьте в мой комент….состоятельный вы наш !!!!
значит я не зерЪезно к этому подошел… :yahoo:
Может просто в Кировоградском регионе некому впечатлять?! Образование – нулячее, социальная инфорструктура и культура населения – нулячяя… а потом и имеем кадровый голод…
=======================
В Кіровограді дуже багато прекрасних, розумних, талановитих людей. А є такі невиховані, як Турчин. Але це не привід хаяти все місто. Тим більше — область.
дураки – остались дураками!
============================
На жаль це так. Але тихесенько надія тліє… 🙂 Без надії сподіваюсь, що деякі дурні таки з часом колись порозумнішають…
Андрію, до речі чудовий витвір «Contra spem spero!»
Не знаю, у меня вызывает определённое сомнение второй сезон…
——-
«До свиданья, Москва, до свидания,
Олимпийская сказка, прощай, …» :mail:
Звідти й взяв слова, які відповідають моїм сподіванням без жодних для тих сподівань підстав.
Окей. У нас всі екстраграмотні…
1) Чому в регіоні немає медичного вищого закладу освіти?!
Чому в регіоні немає юридичного вищого закладу освіти?
2) Чому регіон до 2010 року пас задніх по усім позиціям.
Чому при всій першості і елітності ми маємо найнижчі стандарти життя в Україні, найменші зарплати?!
Чому економіка завжди перебувала у стані стагнації, а перші підприємства за 20 років незалежності почали відкриватися лише у 2011 році?! Кіровоградцями?! — НІ!
АЛЕ НАЙДОРОЖЧІ ТАЧКИ ПО ВУЛИЦЯМ ОБЛАСНОГО ЦЕНТРА!
Не подобається щось в моїх коментах?! — ДО ТАБАЛОВА!
Досить вже хвалити самих себе! Працювати треба, працювати!
Я завжди роблю так само! :good:
І не в підготовці справа!
Якщо ти можеш запалити аудиторію і співрозмовника — то ти це зробиш і не готуючись!
:yes:
Нехай Кальченко vs Табалов теперь проведут конкурс «ДЕПУТАТСЬКИЙ РАДНИК»…
А областной власти нужно уже переставать играться в демократию и брать быка за рога!
Ярику, за радянських часів було 52 юридичні вузи на весь союз.
і вистачало!
тому за заклади освіти мовчав би. не юристів треба штампувати.
Працювати треба, працювати!
========================
Що й роблять багато людей, на відміну від тебе. А ти галасуєш на блогах в цей час…
А перший вищий медичний навчальний заклад на території України з’явився саме в Єлисаветграді. Однак Павло І його скасував, бо вважав це непотрібним… А тепер вже, щоб відкривати медичний виш в Кіровограді — треба закрити десь в іншому місті, а то й не в одному. Звісно, ніхто цього робити не стане… Готувати лікарів треба стільки, скільки необхідно лікарів для України. Випускати більше, ніж треба — явно не на користь… Чи зрозуміло це буде тобі? Сумніваюсь.
«…позволяете себе с развязностью совершенно невыносимой, подавать какие-то советы космического масштаба и космической же глупости…» (с)
І забудь про Табалова, Ярик. Не ганьби себе… Ну, блін, з приводом та без приводу (частіше без привода).
А не подобається область та наші мешканці? Знайди собі щось по-краще, а не обсирай місце, де живеш…
А областной власти нужно уже переставать играться в демократию и брать быка за рога!
=======================
…демократия одна из самых худших форм правления…
Свідками чого ми всі були при твоєму телевиступі. Запалив так запалив. :yahoo: :yahoo: :yahoo:
…однак краще, начебто, ніхто не придумав… (с)
Тобі довідку з роботи принести зараз чи можна потім?!
За собою впершу чергу дивитися треба!
Чи це свого роду фетиш… повчити інших…
особливо мене…?!
давайте не про Павла І говорити (в екскурсі в історію не відчуваю потреби), а про те, що зробили МИ кіровоградці… вірніше що зробили Ви, бо я ж ще сопля мала, тому повну відповідальність за бардель в місті, за роздеребанені землі, за вкрадену Копілку, за розвалені підприємства — несете ВИ дорослі, мудрі і працьовиті….. ті хто віддали свої ваучери за безцінь, ті хто дозволили бандитам стати поважними підприємцями, ті хто мовчали усі 20 років, а зараз згадали про демократію і незалежність, яку вам в область приніс поганющий донецький дядько… а ще ж ви патріотичні та свідомі…. не те що я…. такий собі непотріб в очах о великих мудреців блога УЦ, які так щиро люблять своє місто, знов таки на відміну від мене, що ПРИВЕЛИ, своїм мовчанням і мудрствуванням, МІСТО ДО РУЇНИ!
Що ви зробили для цього міста і чому нам так фігово живеться 20 років?!
до Іванова мені далеко!
І до пана нардепа, який читає виступ з бумажечки, цитує Ліну Костенко, ржучи, чухає зад і «дуже компетентний» в проблемах пересічних кіровоградців (по тій же причині, читає проблеми з бумажечки) :yahoo:
З чим повністю погоджусь, так з тим, що тобі в першу чергу треба дивитися за собою, а не приговарювати, що треба працювати. Бо дійсно, багато хто працює. І багато хто важко. Я також маю чим зайнятись. А ще погоджуюсь з твоїми словами стосовно соплі. Молодець, є твереза оцінка своєї діяльності.
Може в мене сили недостатньо піднімати економічний статус області, але точно знаю, що жодної користі для області не принесе твій істеричний галас. Марне струшування повітря. Знайшов чим пишатися.
Решту нісенітниці, яку ти тут накропав, я коментувати не буду — шкода часу та зусиль. Й так видно, що маячня… :bye:
Саша, демократія нормальна форма…. якщо вона не перетворюється в анархію і вседозволеність!
а коли різні органи влади, чи влада і місцеве самоврядування тягнуть в різні сторони, то це не демократія — це бл**во! :yes:
НЕпересічний говорит:
24.11.2012 в 21:44
Саша, демократія нормальна форма…. якщо вона не перетворюється в анархію і вседозволеність!
=========================
В нашей стране, при любой власти, это так и происходит…
Єлисаветградський лікар говорит:
24.11.2012 в 21:31
…однак краще, начебто, ніхто не придумав…
========================
«Демократія править погано, проте мало…»
Анатоль Франс
(он вроде так сказал) :unsure:
Ярославе, мовчав мовчав, але стриматись не можу. Хоч і відношусь до тебе нормально. Але не потрібно говрити такі речі, давати оцінки людям, яких ти не знаєш, про їх «несостоятельность і т.д.». Для початку дойди по кар’єрних сходинках до директора банку, як Олександр Кучеренко, при його молодому віці, це при тому що у нього не має покровителів, аж потім ти будеш мати право говорити йому про його «несостоятельность». Не розумію чому Козлов не відібрав його до проекту. Я спостерігав за цим проектом. Скажу чесно — це не рівень, щоб вирішувати системні питання області. На проекті не було людей які розуміють економіку та сталий розвиток міст, фінансистів, які розуміють як займатись залученням коштів, стратегів, які думають системно, людей які розуміються на проектах та позабюджетному фінансуванні. Була творчість. А із завданням організувати людей, щоб пофарбувати дитячий майданчик — на цьому не будується економіка Світловодська чи всієї області, не реалізовується проект по створенню індустріального парку, ІТ-кластеру чи бізнес — інкубатору. Цей проект потрібно було по-іншому назвати виходячи з таких завдань, що ставились. Не вразив мене Андрющенко, який просто грузив тих молодих хлопців та дівчат чистою економікою, який бачив що вони не розуміють теми, але всеодно грузив їх. Хоча у такому віці сам не мав такого досвіду, як зараз. Багатьох учасників особисто знаю і поважаю. Але це не той проект. Вважаю, що планувалось одне, а вийшло зовсім інше.
Ярославе, не потрібно говорити про «некому впечетлять», «образование нулячее» і т.д. Ти не правий. В місті багато нормальних людей, які можуть закотити рукава і пахати, щоб містом всі гордились. Складається таке враження, що ти живеш в закритій квартирі і на вулицю не виходиш 20 років.
Нам такая демократия с гвалтом не надо. Нам демократия надо, когда человек работает, получает хоть какую-то зарплату, чтоб хлебушка купить, молочка, сметаны, творожку, иногда кусочек мяса, чтоб накормить ребенка. Ребёнок много не съест. (Александр Лукашенко)
🙂
Ну звісно! Я на відміну від декого маю сміливість і чоловічі якості для того аби визнавати свої помилки і неправоту!
А ще здатен висловлювати аргументи, а не потік слів!
Можу сказати — Вибач, був неправий!
Однак більшість борців на це не здатні! Визнати бодай щось відмінне від їх позиції! Не здатні елементарно знайти спільні точки дотику і порозумітися заради країни!
Дискусія на рівні — дурак, сам дурак, нажаль вище цього дискусія дуже часто не піднімається! А шкода… блог перетворився з інтелектуального співтовариства, на скупщину галасуючих базарних бабульок, яким більше немає чим зайнятися як покритикувати зроблене кимось…. бо ж зробити самим дійсно «кишка тонка»! Бо одна справа дійсно піднімати економічний статус області, а інша — обсирати проекти тих, кому сил вистачає це робити! :bye:
НЕпересічний говорит:
24.11.2012 в 21:53
блог перетворився з інтелектуального співтовариства, на скупщину галасуючих базарних бабульок, яким більше немає чим зайнятися як покритикувати зроблене кимось…
=========================
Ти в будь-який момент можеш покинути це товариство, яке ти так «талановито» обізвав. Благо, досвід цього в тебе вже є…
Ярик! Ты кого имел ввиду под бабульками,которые ТУТ все профукали за 20 лет ?????? Приходи на чай, пополощим мозги. Идет ???
Ммм… може тому, що формували команду, а не кубло тих, хто буде гризтися між собою з приводу різних поглядів на політику, історію та ін.?!
До речі підмічу, теж відношуся до тебе нормально, що ніякі досягнення не дають право людині вести себе у неприйнятній манері, гидити інших людей та їх справи!
З приводу банківського сектору, не хочу нікого ображати, тому краще промовчу! Однак відмічу, що не вважаю нині існуючі заклади напівкидального типу такими, які відповідають визначенню БАНКИ!
Визнаю так в місті і області є люди, які можуть! Але 1) їм бракує досвіду, бо на посадах завжди сиділи отакі розумники й розумниці, які й привели місто до рівня райцентру! 2) ці люди не хочуть витрачати своє життя на невдячних людей, щоб їх праця оцінювалася отак от, як оцінюється зараз робота статських радників… а тому ці люди працюють у бізнесі!
Не треба Антоне! Ти ж колишній банкір, ти людина, яка знає яка громада невдячна і як робляться вибори, зокрема у с.Новому!
Тому навіщо себе обманювати?!
За що зараз кидати каміння у Статских радників, у тих, хто за цей рік зробили в місті більше, ніж увесь виконавчий комітет разом узятий?!!
Через що це все?!
Через те, що генія Гладіатора не помітили, через те, що Кучеренко не сподобався?! Хто ще ображений?!
Завжди і всюди будуть ті, хто буде ображений і такі, хто вважатиме, що їх талант і геній не оцінили !
«Вперед, Україно!» та «Наша Україна» теж чимось не вгодили виборцям, але ми не робимо спроби критикувати і переглядати результати голосування!
Тому щиро вважаю, що слід мати мужність у собі прийти етап непопадання у фінал «Статського радника»… знаєте як кажуть, якщо тобі не призначено долею працювати на певному місці, то тебе випередять вдесятеро гірші… «Не судьба!»
Тому панове давайте визнаємо, що для Кіровоградщини проект «Статський радник» був безпрецедентний, однак він залишився у минулому, а результати і ефективність нехай оцінять не сучасники, а ті хто будуть жити на Кіровоградщині 10-20 років потому!
принаймні в Білорусі працівники міліції і зокрема ДАІшники не бидло, а адекватні і нормальні люди!
А у нас демократичні схеми вертикального збору данини в системі МВС! Демократія… спасибі Луценко! :yahoo:
Ти теж :yes:
Людмила Владимировна, точно не Вас и не тех многих порядочных людей, которые в городе есть и которых немало… тех, кто понимает, что политика это инструмент, а не цель… а цель — процветание города и каждой отдельно взятой среднестатистической кировоградской семьи!
Вы уверен свой ваучер мудро вложили и не стояли молча, когда заводы резались на металлолом и отправлялись эшелонами в Европу! Да не все в силах человека, но главное быть НЕБЕЗРАЗЛИЧНЫМИ! Нет. Не в интернете и на словах…. а небезразличными на деле!
Когда бюджетникам платили зарплату бартером и списывали коммуналку, потому что стране денег не было! Тогда где были наши блюстители свободы и высоких социальных стандартов?! Где были когда Лазаренко выводил миллионы заграницу? :unsure: !
А сейчас сердце кровью обливается, когда люди, которые не знают и не представляют себе что такое работать 6 дней в неделю с 8 утра до 11 вечера и они теперь позволяют себе рассказывать о том, какие плохие у нас статские советники… как выбрали не тех… как по блату…. Вы об этом что-то знаете, что огульно тут поливаете людей грязью дорогие наши неудавшиеся участники проекта?!
Ребята… открою секрет…. блат не переносит публичности…. если бы хотели кого-то куда-то продвинуть не честно и незаслуженно, то никто бы не устраивал!
P.S. Людмила Владимировна, на следующей неделе должен вернуться в Кировоград, обязательно воспользуюсь предложением на чай!
Извините, может бываю резок…. молод, каюсь…. но я человек, который никогда не будет стоять в стороне, когда незаслуженно втаптывают в грязь мои знакомых, друзей, просто порядочных и достойных людей, которые виноваты лишь в том, что заняли чье-то место! :rose:
За що зараз кидати каміння у Статских радників, у тих, хто за цей рік зробили в місті більше, ніж увесь виконавчий комітет разом узятий?!!
____________________________________
А ніхто не кидає у них каміння. Я їх всіх знаю і поважаю, але трохи не той формат чи не та тема. Стояли інші задачі.
Зробили більше чим виконком?? Ой ой ой, наприклад? Тільки конкретику. Що повинен був зробити виконком і не зробив, а статські радники зробили?)
Я ж не за банкувську систему говорю, а за конкретні особистість — Олександра Кучеренка, яка є директором банку, у своєму молодому віці.
За селищну владу — люди мабуть заслужили на ту владу, що в селищі. Мозгами потрібно було думати. Кого обрали, того готові зараз на вилах винести з селищної ради. Я навіть описати не можу ситуацію, яка на с.Новому. Гнати їх (всю селищну раду і апарат ради) звідти необхідно. Пособирались люди, які думають, як швидше на пенсію піти. Причому на всіх рівнях, навіть на КП. Я на зустрічах казав всім — що ви ще змінете свою думку, і будете просити повернутись. І це сталось дуже швидко. Чому я повинен думати за тепло в дитячих садочках і школах, а не селищний голова і її заступники? Вони навіть не приїхали у місто, щоб рішити ці питання, а на апаратній нараді у мера навіть не підняли це питання (язик в одне місце засунули), коли мер розбирався із ситуацією по теплу. І таких серйозних прикладів можу навести дуже багато.
Єлисаветградський лікар говорит:
24.11.2012 в 21:53
=======================
Андрей, тогда милости просим к диктатуре… если она придёт к власти получишь погоны полковника и будешь работать в «Сигуранце» или «Сикуритате»… 😉 А хочешь, то главврача должность получишь?… 😉 :mail:
Или облздарвотдел в правление ? 😉
———-
«А хочешь «Жигули»? такой маленький,а уже «Жигули»… — Весельчак, «Гостья из будущего»… :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Ремонти у підїздах і багатоповерхівках, вирішення проблем ліфтів, нові дитячі майданчики, Світла Кіровоградщина, ті ж самі проекти з благоустрою міста та підняття духу колективізму «Кіровоград, мільйон чорнобривців!», Соціальний магазин, Купуй Кіровоградське……
думаєте це все по щучому велінню зробилося?! :unsure: Я вже мовчу про ГАРЯЧУ ЛІНІЮ, яка вирішувала половину питань, які б мали без пину в зад вирішувати пани мери, їх заступники, начальники управлінь та відділів, голови РДА та ін. посадовці!
Просто люди ПАХАЛИ! Не до регламентованого часу, як у міськраді, коли о 6 вечора вже нікого не зловиш, а до 9, до 10, до 11, коли треба всю ніч! Мабуть дійсно таки місцева влада трохи підзабула, або й не знала, що входе до їх компетенції… і це не лише дерибан землі, бюрократична тяганина і видача дозволів, ліцензій та ін… а робота на благо громади! Не за дзвінком губернатора і не реагуючи на запит з Гарячої лінії, а самостійна, свідома робота во благо громади!
І врахуйте, що статські радники не мали і не мають, жоден, статусу держслужбовців і не отримують зарплату з бюджету! На відміну від дармоїдів-чиновників!
І ви хочете щось погане сказати на адресу цих людей, чи на адресу тих, хто організовував цей проект?! :unsure:
Ремонти у підїздах і багатоповерхівках, вирішення проблем ліфтів, нові дитячі майданчики, Світла Кіровоградщина, ті ж самі проекти з благоустрою міста та підняття духу колективізму «Кіровоград, мільйон чорнобривців!», Соціальний магазин, Купуй Кіровоградське……
____________________________________
А до чого тут учасники статського радника? Ярославе, думай що кажеш. Понесло трохи тебе не у той степ. Зайдеш в гості, я тобі трохи розповім хто дармоїди, а хто ні, якщо вже закинув камінь і у мій город, як людини яка там працює. Поспілкуємось, на тему роботи «на благо громади», видачу дозволі в та ліцензій, і про з/п держслужбовців з бюджету)). Через чур ти обізнаний вже став.
Доречі, міська рада ліцензії не видає, це так, до слова))
«Кіровоград, мільйон чорнобривців!» — згоден. Але цим не повинен займатись виконком. І де ти побачив погані слова на адресу учасників проекту???
А чим повинен займатися виконком???
ЧИМ?????????????????????
Дерибаном мільйона гривень на розчистку 100 дерев як це було при Пузакові?! :unsure:
Не вчи інших! Ти сам ув’язався в міськраду! Тому не треба робити гарну міну, при поганій грі! Бо міськрада нічого не зробила за ці два роки для покращення життя громади!
Хоча треба визнати, мер нічого і не обіцяв, йдучи на вибори!
ТАК! Це справа міської ради — регулювання цін, розбудова інфраструктури міста, створення привабливих умов для інвестиційної активності, а не лобіювання інтересів місцевих кланів,,, створення умов для нормального функціонування транспортної мережі, а не лобіювання інтересів бізнес-партнерів по транспортним перевезенням,,, управління закладами освіти, охорони здоров’я, СВОЄЧАСНА ВИПЛАТА ЗАРПЛАТ БЮДЖЕТНИКАМ… наповнення бюджету міста, а не перерозподіл того, що зароблено іншими,,, захист громадян від сваволі бізнесу і закладів торгівлі, а не лоббі інтересів власників ринків, торгівельно-розважальних комплексів, нічних закладів…
З якою з функцій міська рада і її виконавчі органи самостійно справляются?!
Ліквідовувати незаконні гаражі, а не розписуватись у своїй бюрократично-правовій бездарності у вирішенні проблем жителів міста!
А які проекти з поповнення бюджету реалізовано містом?! Хоч одного інвестора залучено?! Хоч один завод чи підприємство нове за сприяння міста відкрито?! НІ! Лише торгівля і сфера обслуговування! ЧПшники спасуть нас, чуємо…
ОДНАК, як влучно каже одна з наших шанованих блогерів, чому одні мають платити усі податки і справедливі зарплати, а інші жиріти і багатіти, ховаючис під крилом карманного місцевого самоврядування!
Можливо тобі з 1-го поверху й не видно, що робиться у місті й у міськраді, але у нас місто маленьке і всі про всіх УСЕ знають… тому громада бачить і робе оцінку роботі мерії! Шкода тільки, що робе цю оцінку усій команді в області, а не окремо тим чиновникам, які вже 10-20 років протирають свої штани у міськвиконкомі і мають сором ще людям в очі дивитися й казати, що працюють!
називай прізвища, а то все поверхово і ні про що..
Антон….. давай на чай к Л.В.Шубиной….
я тебе все подробно обскажу…….. кто что делает и чем занимается в нашем благословенном городе…..
ты или ребенок, во что я мало верю….
или как человек в системе уже, пытаешься отбелить «печниковые» успехи трубочистов городского розлива!
ГОРОД НИЧЕРТА НЕ ДЕЛАЕТ…… это тебе любой житель города скажет!
Выйди на улицу, спроси!
Иметь уровень доверия около 55 % в городе и опустить его до 25 %….. это же надо умудриться за два года «крепкого хозяйствования»!
Да после этого каждый имеющий честь депутат горсовета уже бы мандат свой сложил давно! Хотя о какой чести мы говорим….. главное же «вопросы правильно решать, ведь нам в этом городе еще жить»… вновь и вновь цитирую фразу с выборов 2006 года!
Какое самоуправление…. тут нужна четкая централизация…….. жаль нельзя поменять конституцию и предусмотреть формирование местных органов самоуправления по принципу районных администраций!
Да, по горсовету вопросы и вопросы… :scratch:
Заметка Gladiatora впервые на моей памяти вызвала такой шквал комментариев. Но автор в дискуссию не вступает, наверное не считает для себя возможным обсуждать с котлетами принципы кулинарии).
не вперше купа коментарів.
а гладіатор мовчить майже завжди
Просто это же ниже достоинства «гЭния»… у него тут технологические карты, планы, идеи… неважно что по жизни неудачник и завалил все проекты, которые начинал когда-либо…главное идея! :yahoo:
Антоне, річ в тому, що деякі люди лише бачуть як працює обласна влада, а місто непрацює.. (?)…..але це їх проблеми…не звертай увагу….
Що стосується організації обслуговування в ЦНАПі велике тобі спасибі від багатьох людей за організацію та вдосконалення процесу обслуговування! (якби тобі безпосередньо ще підпорядкували даних спеціалістів, взагалі міг би поставити всю роботу на 13 балів за 12бальною шкалою)…Якби так в кожен відділ міськвиконкому взяли амбітних, добросовісних та ерудованих молодих людей — МВК підвищив би в десятки авторитет міської влади…
А деякі люди не хочуть бачити чи чути критику обл.влади….це для них болюче…а дарма … нормальне сприйняття критики дає поштовх до правильних дій чи змін…
В мене таке враження що на Табалові замкнулось кільце…і що хочуть, щоб люди, які за нього проголосували змінили до нього ставлення та пошкодували про свій вибір…необхідно вже забути про вибори!!!!
Чому зараз не зайнятись розвитком конкретних справ чи дій для міста….а не політизувати все…критика та бачення зі сторони-це нормальна штука…..ти ж сам бачив, я щоразу висловлюю свою думку чи позитивну чи негативно-коригуючу по ЦНАПУ…а ти вже приймаєш відповідні рішення чи вносиш корективи в роботу ЦНАП…
_____________________________
думка Народу (користувачів, клієнтів) -є двигуном вірних дій та ідей :good: :good:
в нас чудове місто :good: :good: :good:
їду вчора…автомобілів моло…взагалі мало транспорту в вечірню суботу…але як гарно по К.Маркса….і ця красота підтримується з часів Пузакова….
(не будемо характеризувати керівників міста)…
але місто люблю ))))
Олександре, в дозвільному центрі дуже багато проблем, нам є ще над чим працювати. Нас деякі управління тянуть просто на низ, наприклад, земельне управління. У мене поки що, не має таких повноважень, щоб кардинально змінити ситуацію, але поки що). Мерові надані конкретні пропозиції щодо спрощення процедур, щодо їх прозорості. Тисячі людей чекають на це. Думаю підтримає. Бажання у цьому в нього є. Думаю, що вже пора переходити від бажань до конкретних дій. Всі реформи залежать від першої особи — мера. Якщо один раз не підтримав обгрунтовану пропозицію чи ідею, другий раз не підтримав, то наступного разу цих пропозицій просто не буде, тому що інтерес і бажання пропаде вже їх надавати. Вважаю, що в земуправлінні необхідно краще формувати кадрову політику. Там багато людей працюють, які не розуміють для чого потрібен дозвільний центр, і не розуміють, що необхідно вже працювати по-іншому. Побачимо. Але скажу одне — ой як не солодко всім буде в 2013 році, коли ми встановимо електронний документообіг в міській раді. Ми з Ігорем Василенком та Володимиром Стецюком добились все ж таки того, щоб нам виділили з державного бюджету (принаймні підтвердження від мінфіну є) кошти на цю систему, і це велика перемога. Жоден виконком області не має такої системи, а ми добились. Вважаю, що необхідно переглянути кадрову політику в данному земуправлінні. Нажаль, не можу поки вплинути на це питання. Були б повноважєення, то всі працювали б по-іншому, з новим менеджментом.
Ярославе, якщо є питання, критика, називай конкретні прізвища чиновників. Якщо запрошуєш на чай, то запрошуй до себе, а не до Людмили Шубіної. Якщо вона захоче мене бачити, то сама запросить. Ми з нею спільну мову знайдемо! А то ти вже запрошуеш на її територію, щоб мені про щось розповісти. Якось не коректно з твоєї сторони.
За всіх чиновників міської ради не збираюсь відповідати, нехай люди дають їм оцінку. Я відповідаю за себе, за свої дії, причому як на роботі так і в громадській діяльності. Доречі в п’ятницю їздили до мінрегіону на переговори щодо залучення інвестицій в місто від світового банку. Світовий банк підтримав вже деякі міста в Україні, а це значний внесок в економіку міст, відбулась модернізація підприємств, запровадження енергоефективних технологій тощо. Є зацікавленність працювати і з нашим містом по деяким напрямкам.