Як Ви вважаєте, чи повинен існувати у місті Кіровограді міський комунальний транспорт, що буде займатись пасажирськими перевезеннями?
Чи потрібен такий транспорт місту?: 4 комментария
Добавить комментарий
Для отправки комментария вам необходимо авторизоваться.
потрібен, але який саме та в якому вигляді, в якій кількості — в залежності від його рентабельності.
Такой транспорт нужен… Он должен быть крупногабаритным (автобусы, троллейбусы) и сменить на дорогах города большую часть маршруток…
Должен, но…
1) пасажирские перевозки в городе контролирует несколько кланов — это их монополия.
2) у города нет денег на преобретение транспорта, обеспечивающего перевозки всех кировоградцев. правда как вариант можно заключать договора аренды все с теми же частниками, которым некуда будет деваться при процедуре запрета траспортных перевозок всем кроме КП города.
Утопично в итоге. Т.к. бабло побеждает зло в большинстве случаев.
Як відомо, робота громадського транспорту в нашому місті бажає бути кращою. На даний момент вулиці міста переповненні маршрутними таксі, які знаходяться в жахливому стані, а центральна частина міста не витримує такого навантаження. Водії грубо поводяться з пенсіонерами та іншими пільговиками. У нічні години жителям міста неможливо дістатися до дому, тому що водії мають вільний графік роботи та не охоче працюють у вечірній час. Підприємці, які є власниками маршрутних таксі, піклуються лише про власні кишені, проте не вкладають кошти в оновлення транспорту та розвиток транспортної інфраструктури вцілому. Основним завданням перевізників повинно стати наповнення міського бюджету та створення комфортних умов для пасажирів. Вважаю, що пасажирський транспорт (більше 50%) має бути комунальним. Це дасть змогу не тільки суттєво наповнювати бюджет міста, а і ефективно керувати транспортними перевезеннями. Пропоную створити комунальне підприємство, що буде фактичним власником міських маршрутів. Крім того, доля міських перевезень даним підприємством має становити більше половини від загальної кількості. Для реалізації даної програми треба провести тендер на закупівлю великогабаритних автобусів та тендер на найкращі умови кредитування від банків чи лізингових компаній. Забезпеченням по кредиту будуть муніципальні гарантії та/або самі автобуси. Дохід від перевезень цими автобусами повністю зможе покривати обслуговування кредиту. Всі комунальні автобуси повинні мати чіткий графік перевезень. Вважаю, що це дасть змогу не тільки значно підвищити якість пасажирських перевезень міста, але і суттєво наповнювати міський бюджет. На даний момент перевізники, які навіть не мають жодного автобусу, виграють конкурси на перевезення по маршрутам, а згодом здають в суборенду ці ж маршрути. При цьому вони заробляють великі прибутки, а в бюджет платять копійки. Вважаю, що саме міський бюджет повинен наповнюватись на пряму від всіх, хто користується маршрутом. Таким чином буде усунуто посередників.
Ситуація, що склалася сьогодні з пасажирським транспортом в нашому місті, потребує рішучих дій. Проблеми, що потрібно вирішувати та кожного дня відчувають на собі мешканці міста:
— технічно та морально застарілий транспорт;
— грубе поводження водіїв маршруток з пасажирами;
— на автобусних зупинках відсутній чіткий графік руху транспорту;
— відсутні таблички із назвою зупинки;
— не оголошуються зупинки, що створює незручності для пасажирів, особливо для гостей міста;
— «вільний» графік роботи водіїв, що призводить до ситуацій, коли після 20-ї години неможливо дістатися в деякі райони міста. Пропоную створити міський Кодексу пасажирських перевезень. Це буде основним документом, що буде містити правила перевезень пасажирів, а також регулювати діяльність перевізників та їх взаємовідносини з місцевою владою.
Основою даного Кодексу повинні стати чітко прописані правила розподілення міських автобусних маршрутів, механізми встановлення плати за розподілення надходжень від оренди маршрутів. Потрібно чітко визначити умови надання в оренду маршрутів та вимоги до перевізників в частині якості транспортного засобу. Маршрут повинен надаватись кожному, хто відповідає прописаним вимогам. Крім того, Кодекс має містити правила поведінки водіїв на маршруті та жорсткі санкції до їх порушників.
Окрім цього пропоную створити чорний список водіїв, щоб не створювалась ситуація як сьогодні, коли водія виганяють з одного маршруту, а наступного дня він працює на другому маршруті.
Щось всі критикують, а нічого не пропонують.