А представьте, пройдёт лет 10, машин будет столько, сколько и жителей, что тогда делать ?
Чесно кажучи, певний оптичний обман присутній і на камері все це виглядає більш лячно, ніж коли сидиш за кермом. :mail: Хоча іноді і справді виникає бажання проїхати настільки близько, щоб деякі «сміливці» усцялись. B-)
вот это А.К. называет, неуважение водил к пешеходам.
А почему на дорогах нет зебр, пешеходных переходов (по крайней мере в этом ролике не было ни одной). На каком-то светофоре был мигающий желтый свет, машина ехала не притормаживая. Как в таком случае переходить дорогу пешеходам? А тем более детям. :unsure:
и это самая малость.
Oxana говорит:
19.08.2012 в 22:22
=========================
кстати: мигающий зеленый для водителя а пешеход который должен быть в это время на тротуаре, находился уже на средине.
наверное телепортировался.
Посмотрела еще раз: пешеходы нарушают почти во всех случаях. В первом не очень поняла: мне показалось, что ребенок перебегал там, где он должен был идти уверенно, не боясь, т.к. был знак «Осторожно, дети».
И все-равно вопрос: Куда подевались зебры Кировограда? :unsure:
Знак «Обережно: діти!» існує не для того, щоб діти там переходили дорогу, а попереджає водія, що йому треба бути максимально обережним, що діти (які в масі своїй не знають ПДР) можуть вискочити на дорогу. Все ж таки, виховуючи дитину — не можна їй дозволяти там бігати.
А про зебри… Мені здається, що в нашому місті їх фарбують такими фарбами, які якщо протягом року збережуться — от і добре. От і виходить, що подекуди в нашому місті зебри «з’являються» в кінці року… Так ось в центрі міста намалювали новехонькі зебри. Такі красиві! 🙂
це до Oxana говорит:
19.08.2012 в 22:43
Толстый даун на Панфиловцев возле ГАИ- почти легендарен. (засветился в нарезке) 🙂
Єлисаветградський лікар говорит:
19.08.2012 в 23:17
Так ось в центрі міста намалювали новехонькі зебри. Такі красиві!
============================
Андрей, та кидай ты ту машину и пешочком да по новёхонькой «зебре»… :yahoo: :bye:
Александр(ГАИнеДАЙ) говорит:
19.08.2012 в 22:22
вот это А.К. называет, неуважение водил к пешеходам
==========================
У вас уже зацикленность на гаишниках — упырях… На пешеходах-подонках… Так можно и до кошмаров ночных дойти…
Вы определённо начинаете вызвать у меня опасение…
рекомендую, напишите о культуре, о литературе, о политике на крайняк… Попустит…
І пішки ходжу, і на машині їжджу. Гарні зебри, ногам приємно по ним ходити. )))
Там, где есть знак «Осторожно, дети», водитель обязан снизить скорость и быть готовым остановится в любой момент. Задача мамы ясна, но не все дети послушные. 😉
Значит краску надо менять. Как объяснить ребенку, где он должен переходить улицу, если место это не обозначено?
Может быть в центре и красиво (полюбуюсь на этой неделе 😉 ), но а как в других районах города, особенно возле школ? :unsure:
У чомусь йому можна позаздрити. Його життя сповнене високої мети — регулювання дорожнього руху. не кожен може похвалитися, що його життя цілісне і наповнене змістом.
До речі, щось не видно його давненько..
Дійсно, протягом останніх 2-3 тижнів зебри оновили у багатьох місцях.
Фарбу міняти, звичайно ж, ніхто не буде. Фарбувати раз на рік набагато прибутковіше, ніж раз на 2 роки. :yahoo:
…идёшь ты по «зебре» и думаешь на водилу:
«Вот падла, на зебру заехал»… А сел за руль и подумал: «Две минуты прошёлся, а всякие дурные мысли в голову полезли»…
:yahoo: :yahoo: :yahoo:
Там, где есть знак «Осторожно, дети», водитель обязан снизить скорость и быть готовым остановится в любой момент.
========================
Це зрозуміло, але ти спочатку не зовсім це написала. 😉
Как объяснить ребенку, где он должен переходить улицу, если место это не обозначено?
=======================
Процитувати правила дорожнього руху та пояснити це своїми словами.
4.7. Пішоходи повинні переходити проїзну частину по
пішохідних переходах, у тому числі підземних і надземних, а у разі
їх відсутності — на перехрестях по лініях тротуарів або узбіч.
пішохідний перехід — ділянка проїзної частини або інженерна
споруда, призначена для руху пішоходів через дорогу. Пішохідні
переходи позначаються дорожніми знаками 5.35.1-5.37.2 (див.
додаток 1), дорожньою розміткою 1.14.1-1.14.3 (див. додаток 2)
( 306а-2001-п ), пішохідними світлофорами. За відсутності
дорожньої розмітки межі пішохідного переходу визначаються
відстанню між дорожніми знаками або пішохідними світлофорами, а на
перехресті за відсутності пішохідних світлофорів, дорожніх знаків
та розмітки — шириною тротуарів чи узбіч.
Саш, я ж не притримуюсь твоїх методів. 😉
В мене вимоги до всіх однакові — не порушувати Законів та Правил Дорожнього Руху. І до себе самого такі ж вимоги — не залежно від того, чи за кермом я, чи пішки.
Я против нарушителей-взрослых пешеходов. Но дети — это особая категория.
В Швейцарии, например, в моменты обеденного перерыва и после школы, когда школьники идут домой, на пешеходных переходах стоят взрослые от школы и помогают детям переходить дорогу, перекрывая временно движение. Есть еще в людных местах дороги с максимально разрешенной скоростью 30 или 20 км/ч с абсолютным приоритетом пешеходов. На дорогах внутри города во многих местах есть искусственные барьеры (искривление дороги, большие вазоны с цветами, и д.) , которые заставляют водителя обязательно снизить скорость. Это очень помогает.
Хоча це скоріше моральна вимога до водія, бо якщо вже зовсім буквально по правилах дорожнього руху — там про це нічого не написано. Просто попереджає. Хоча всі розуміють, що треба зробити.
1.В мене вимоги до всіх однакові – не порушувати Законів та Правил Дорожнього Руху
2.Саш, я ж не притримуюсь твоїх методів.
====================
1.Это декларативно звучит… Хотелось бы посмотреть тебя в действии…
2.Это не мои методы, это мои предложения в ответ на словеса «борца с ГАИ» — автора темы…
на пешеходных переходах стоят взрослые от школы и помогают детям переходить дорогу, перекрывая временно движение.
=======================
Да…попробуй перекрой у нас движение автору темы… Тебя моментально из кустов на видео заснимут… :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Тут ти права на 100%. Інша справа, що досвід Швейцарії навряд в найближчому майбутньому використає Україна… 🙁
Тебя моментально из кустов на видео заснимут…
=========================
Навіть якщо так — всі тільки підтримають.
до Oxana говорит:
20.08.2012 в 00:03
1. Ти мене бачив в якості пішохода. Якщо пам’ятаєш, я був проти порушення ПДР. 😉 Навмисно не порушую правила.
По правде говоря, пешеходы еще те…
Иду на работу каждый день и не перехожу на Тимирязева на красный, но сколько же народу прет. 20, 30, 40, 50,60лет -пофиг. Село селом. Никакой культуры. Из села можно выехать, но село из себя выдавить очень сложно
Согласна, Андрей, что я не совсем то написала сначала.
Но то, что мне резко бросилось в глаза (возможно после Швейцарии 😉 отсутствие четкости мест перехода пешеходов.
А в прошлом году, например, я столкнулась с тем, что на пешеходном переходе возле «Кишенi» перейти было очень сложно — машины не останавливались, чтобы пропустить пешеходов. :unsure:
Все пізнається в порівнянні. 🙂 Я, коли приїхав з Луганська, був здивованим саме тим, що водії зупиняються перед переходом. Ані в Луганську, ані в Кривому Розі такого на моїй пам’яті не було (чи є так зараз — не скажу, не знаю). Не всі, звісно, але тенденція мене дивувала. І сказати, що мені часто не дають дороги на переходах — не можу. Хоча зустрічаються люди, які ігнорують правила. В нашому суспільстві це взагалі не дивина, і мова не тільки про пішохідні переходи. 🙁
:good:
Жалко, потому что часто это организовать совсем несложно.
Вообще организация швейцарских дорог стоит подражания . Есть много приемов простых и эффективных, которых у нас я не встречала.
Самый главный — перестать продавать водительские права всем подряд. 😉
Да уж, избалованная я. :yahoo: 😉
…да тут довольно спорно…
Андрей и Андрей, я так понимаю, что тоже касается и водителей… :scratch:
…а в роли водилы — нет… Так, что не имею возможности сравнить… :unsure: :whistle:
5+
Єлисаветградський лікар говорит:
20.08.2012 в 00:02 (Изменить)
Саш, я ж не притримуюсь твоїх методів.
=============================
5+ он же гос служащий, а у них все что или кто не греет зад или карман или против системы то все потенциальные враги. и как бы ты не доказывал как бы ты не поступал все ровно враг №1, а то что система уже сгнила полностью, это нее свое же не в…ет.
A.K. говорит:
19.08.2012 в 23:23
=========================
и дать дальше процветать коррупции и таким как вы белым и пушистым.
А мне и так хорошо те же упыри немного успокоились, стали законны учить.они должны мне спасибо сказать что хоть здесь я их чему то учу, если родители и учителя ничему не научили
5+ он же гос служащий, а у них все что или кто не греет зад или карман или против системы то все потенциальные враги.
————————————————-
Я проти таких узагальнень. У всякому разі, якщо вже їх і робити, то під власним іменем, а не під ніком.
блін, а міські — такі всі класні.
згодна, сама приїжджаю в Кіровоград і відчуваю проблеми з дорогами. немає звички дивитися на світлофор — дивлюся наліво-направо… ну, рефлекс вже!
але оті мажори, що гасають Кіроворадом — багато їх з села? в основному — міські балбеси.
а як жила на Полтавській — як часто ночами їздили придурки на мотоциклах. розжересься такий, кине руль, СТОЇТЬ на мотоциклі… круто!!!!!!!
ну, це вже не до ДАІ (від них ці мотоциклісти не постраждають, там кожен моцик коштує — як квартира в Кіровограді, даішники нестрашні), це до БОрменталя. то явно його клієнти.
а взагалі-то маю пропозицію.
є точки дуже активного руху. біля Критого ринку зробили підземний перехід, а можна ж зробити й повітряні надземні переходи! треба тільки визначитися, де саме вони потрібні й можливі. гадаю, це буде дешевше й технічно зробити таке легше, ніж підземку.
Ходят слухи, что проезжало высокое ГАИшное начальство с Киева, а этот чудик в своей фуражке как обычно их пытался “тормознуть” =) Вот после этого его «попросили» там больше не стоять =)
Rainbow говорит:
ну, це вже не до ДАІ (від них ці мотоциклісти не постраждають, там кожен моцик коштує – як квартира в Кіровограді, даішники нестрашні)
==== ==== ==== ====
Пардон, но как раз это должны быть «клиенты» именно ГАИ. А то у нас показушные «отработки» по мажорам проводятся наверно раз в квартал, а всё остальное время гайцы прячутся по кустам и сбивают деньги с водителей простачков.
Был подземный переход, а люди все равно перлись через ограждения и перебегали дорогу.
.
У меня есть одна идея, как уменьшить поток возле автовокзала. Но для ее воплощения, мне нужно найти немного времени. Возможно, получится на этой или следующей неделе. 😉
Саша, водители боятся поцарапать машину, боятся получить штраф и многие понимают что ОНИ могут навредить пешеходу, а не пешеход им. Потому среди водителей адекватных больше.
Посчитай возле автовокзала сколько народу прется через проезжую часть напротив остановок и сколько водителей не уступают дорогу на пешеходном.
ну, я вже ходила по підземному…
конкретно бідя автовокзала ситуація така, що для того, щоб скористуватися підземним переходом обов»язково треба все-таки перейти дорогу!
А представьте, пройдёт лет 10, машин будет столько, сколько и жителей, что тогда делать ?
Чесно кажучи, певний оптичний обман присутній і на камері все це виглядає більш лячно, ніж коли сидиш за кермом. :mail: Хоча іноді і справді виникає бажання проїхати настільки близько, щоб деякі «сміливці» усцялись. B-)
вот это А.К. называет, неуважение водил к пешеходам.
А почему на дорогах нет зебр, пешеходных переходов (по крайней мере в этом ролике не было ни одной). На каком-то светофоре был мигающий желтый свет, машина ехала не притормаживая. Как в таком случае переходить дорогу пешеходам? А тем более детям. :unsure:
и это самая малость.
Oxana говорит:
19.08.2012 в 22:22
=========================
кстати: мигающий зеленый для водителя а пешеход который должен быть в это время на тротуаре, находился уже на средине.
наверное телепортировался.
Посмотрела еще раз: пешеходы нарушают почти во всех случаях. В первом не очень поняла: мне показалось, что ребенок перебегал там, где он должен был идти уверенно, не боясь, т.к. был знак «Осторожно, дети».
И все-равно вопрос: Куда подевались зебры Кировограда? :unsure:
Знак «Обережно: діти!» існує не для того, щоб діти там переходили дорогу, а попереджає водія, що йому треба бути максимально обережним, що діти (які в масі своїй не знають ПДР) можуть вискочити на дорогу. Все ж таки, виховуючи дитину — не можна їй дозволяти там бігати.
А про зебри… Мені здається, що в нашому місті їх фарбують такими фарбами, які якщо протягом року збережуться — от і добре. От і виходить, що подекуди в нашому місті зебри «з’являються» в кінці року… Так ось в центрі міста намалювали новехонькі зебри. Такі красиві! 🙂
це до Oxana говорит:
19.08.2012 в 22:43
Толстый даун на Панфиловцев возле ГАИ- почти легендарен. (засветился в нарезке) 🙂
Єлисаветградський лікар говорит:
19.08.2012 в 23:17
Так ось в центрі міста намалювали новехонькі зебри. Такі красиві!
============================
Андрей, та кидай ты ту машину и пешочком да по новёхонькой «зебре»… :yahoo: :bye:
Александр(ГАИнеДАЙ) говорит:
19.08.2012 в 22:22
вот это А.К. называет, неуважение водил к пешеходам
==========================
У вас уже зацикленность на гаишниках — упырях… На пешеходах-подонках… Так можно и до кошмаров ночных дойти…
Вы определённо начинаете вызвать у меня опасение…
рекомендую, напишите о культуре, о литературе, о политике на крайняк… Попустит…
І пішки ходжу, і на машині їжджу. Гарні зебри, ногам приємно по ним ходити. )))
Там, где есть знак «Осторожно, дети», водитель обязан снизить скорость и быть готовым остановится в любой момент. Задача мамы ясна, но не все дети послушные. 😉
Значит краску надо менять. Как объяснить ребенку, где он должен переходить улицу, если место это не обозначено?
Может быть в центре и красиво (полюбуюсь на этой неделе 😉 ), но а как в других районах города, особенно возле школ? :unsure:
У чомусь йому можна позаздрити. Його життя сповнене високої мети — регулювання дорожнього руху. не кожен може похвалитися, що його життя цілісне і наповнене змістом.
До речі, щось не видно його давненько..
Дійсно, протягом останніх 2-3 тижнів зебри оновили у багатьох місцях.
Фарбу міняти, звичайно ж, ніхто не буде. Фарбувати раз на рік набагато прибутковіше, ніж раз на 2 роки. :yahoo:
…идёшь ты по «зебре» и думаешь на водилу:
«Вот падла, на зебру заехал»… А сел за руль и подумал: «Две минуты прошёлся, а всякие дурные мысли в голову полезли»…
:yahoo: :yahoo: :yahoo:
Там, где есть знак «Осторожно, дети», водитель обязан снизить скорость и быть готовым остановится в любой момент.
========================
Це зрозуміло, але ти спочатку не зовсім це написала. 😉
Как объяснить ребенку, где он должен переходить улицу, если место это не обозначено?
=======================
Процитувати правила дорожнього руху та пояснити це своїми словами.
4.7. Пішоходи повинні переходити проїзну частину по
пішохідних переходах, у тому числі підземних і надземних, а у разі
їх відсутності — на перехрестях по лініях тротуарів або узбіч.
пішохідний перехід — ділянка проїзної частини або інженерна
споруда, призначена для руху пішоходів через дорогу. Пішохідні
переходи позначаються дорожніми знаками 5.35.1-5.37.2 (див.
додаток 1), дорожньою розміткою 1.14.1-1.14.3 (див. додаток 2)
( 306а-2001-п ), пішохідними світлофорами. За відсутності
дорожньої розмітки межі пішохідного переходу визначаються
відстанню між дорожніми знаками або пішохідними світлофорами, а на
перехресті за відсутності пішохідних світлофорів, дорожніх знаків
та розмітки — шириною тротуарів чи узбіч.
Саш, я ж не притримуюсь твоїх методів. 😉
В мене вимоги до всіх однакові — не порушувати Законів та Правил Дорожнього Руху. І до себе самого такі ж вимоги — не залежно від того, чи за кермом я, чи пішки.
Я против нарушителей-взрослых пешеходов. Но дети — это особая категория.
В Швейцарии, например, в моменты обеденного перерыва и после школы, когда школьники идут домой, на пешеходных переходах стоят взрослые от школы и помогают детям переходить дорогу, перекрывая временно движение. Есть еще в людных местах дороги с максимально разрешенной скоростью 30 или 20 км/ч с абсолютным приоритетом пешеходов. На дорогах внутри города во многих местах есть искусственные барьеры (искривление дороги, большие вазоны с цветами, и д.) , которые заставляют водителя обязательно снизить скорость. Это очень помогает.
Хоча це скоріше моральна вимога до водія, бо якщо вже зовсім буквально по правилах дорожнього руху — там про це нічого не написано. Просто попереджає. Хоча всі розуміють, що треба зробити.
1.В мене вимоги до всіх однакові – не порушувати Законів та Правил Дорожнього Руху
2.Саш, я ж не притримуюсь твоїх методів.
====================
1.Это декларативно звучит… Хотелось бы посмотреть тебя в действии…
2.Это не мои методы, это мои предложения в ответ на словеса «борца с ГАИ» — автора темы…
на пешеходных переходах стоят взрослые от школы и помогают детям переходить дорогу, перекрывая временно движение.
=======================
Да…попробуй перекрой у нас движение автору темы… Тебя моментально из кустов на видео заснимут… :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Тут ти права на 100%. Інша справа, що досвід Швейцарії навряд в найближчому майбутньому використає Україна… 🙁
Тебя моментально из кустов на видео заснимут…
=========================
Навіть якщо так — всі тільки підтримають.
до Oxana говорит:
20.08.2012 в 00:03
1. Ти мене бачив в якості пішохода. Якщо пам’ятаєш, я був проти порушення ПДР. 😉 Навмисно не порушую правила.
По правде говоря, пешеходы еще те…
Иду на работу каждый день и не перехожу на Тимирязева на красный, но сколько же народу прет. 20, 30, 40, 50,60лет -пофиг. Село селом. Никакой культуры. Из села можно выехать, но село из себя выдавить очень сложно
Согласна, Андрей, что я не совсем то написала сначала.
Но то, что мне резко бросилось в глаза (возможно после Швейцарии 😉 отсутствие четкости мест перехода пешеходов.
А в прошлом году, например, я столкнулась с тем, что на пешеходном переходе возле «Кишенi» перейти было очень сложно — машины не останавливались, чтобы пропустить пешеходов. :unsure:
Все пізнається в порівнянні. 🙂 Я, коли приїхав з Луганська, був здивованим саме тим, що водії зупиняються перед переходом. Ані в Луганську, ані в Кривому Розі такого на моїй пам’яті не було (чи є так зараз — не скажу, не знаю). Не всі, звісно, але тенденція мене дивувала. І сказати, що мені часто не дають дороги на переходах — не можу. Хоча зустрічаються люди, які ігнорують правила. В нашому суспільстві це взагалі не дивина, і мова не тільки про пішохідні переходи. 🙁
:good:
Жалко, потому что часто это организовать совсем несложно.
Вообще организация швейцарских дорог стоит подражания . Есть много приемов простых и эффективных, которых у нас я не встречала.
Самый главный — перестать продавать водительские права всем подряд. 😉
Да уж, избалованная я. :yahoo: 😉
…да тут довольно спорно…
Андрей и Андрей, я так понимаю, что тоже касается и водителей… :scratch:
…а в роли водилы — нет… Так, что не имею возможности сравнить… :unsure: :whistle:
5+
Єлисаветградський лікар говорит:
20.08.2012 в 00:02 (Изменить)
Саш, я ж не притримуюсь твоїх методів.
=============================
5+ он же гос служащий, а у них все что или кто не греет зад или карман или против системы то все потенциальные враги. и как бы ты не доказывал как бы ты не поступал все ровно враг №1, а то что система уже сгнила полностью, это нее свое же не в…ет.
A.K. говорит:
19.08.2012 в 23:23
=========================
и дать дальше процветать коррупции и таким как вы белым и пушистым.
А мне и так хорошо те же упыри немного успокоились, стали законны учить.они должны мне спасибо сказать что хоть здесь я их чему то учу, если родители и учителя ничему не научили
5+ он же гос служащий, а у них все что или кто не греет зад или карман или против системы то все потенциальные враги.
————————————————-
Я проти таких узагальнень. У всякому разі, якщо вже їх і робити, то під власним іменем, а не під ніком.
блін, а міські — такі всі класні.
згодна, сама приїжджаю в Кіровоград і відчуваю проблеми з дорогами. немає звички дивитися на світлофор — дивлюся наліво-направо… ну, рефлекс вже!
але оті мажори, що гасають Кіроворадом — багато їх з села? в основному — міські балбеси.
а як жила на Полтавській — як часто ночами їздили придурки на мотоциклах. розжересься такий, кине руль, СТОЇТЬ на мотоциклі… круто!!!!!!!
ну, це вже не до ДАІ (від них ці мотоциклісти не постраждають, там кожен моцик коштує — як квартира в Кіровограді, даішники нестрашні), це до БОрменталя. то явно його клієнти.
а взагалі-то маю пропозицію.
є точки дуже активного руху. біля Критого ринку зробили підземний перехід, а можна ж зробити й повітряні надземні переходи! треба тільки визначитися, де саме вони потрібні й можливі. гадаю, це буде дешевше й технічно зробити таке легше, ніж підземку.
Ходят слухи, что проезжало высокое ГАИшное начальство с Киева, а этот чудик в своей фуражке как обычно их пытался “тормознуть” =) Вот после этого его «попросили» там больше не стоять =)
Rainbow говорит:
ну, це вже не до ДАІ (від них ці мотоциклісти не постраждають, там кожен моцик коштує – як квартира в Кіровограді, даішники нестрашні)
==== ==== ==== ====
Пардон, но как раз это должны быть «клиенты» именно ГАИ. А то у нас показушные «отработки» по мажорам проводятся наверно раз в квартал, а всё остальное время гайцы прячутся по кустам и сбивают деньги с водителей простачков.
Был подземный переход, а люди все равно перлись через ограждения и перебегали дорогу.
.
У меня есть одна идея, как уменьшить поток возле автовокзала. Но для ее воплощения, мне нужно найти немного времени. Возможно, получится на этой или следующей неделе. 😉
Саша, водители боятся поцарапать машину, боятся получить штраф и многие понимают что ОНИ могут навредить пешеходу, а не пешеход им. Потому среди водителей адекватных больше.
Посчитай возле автовокзала сколько народу прется через проезжую часть напротив остановок и сколько водителей не уступают дорогу на пешеходном.
ну, я вже ходила по підземному…
конкретно бідя автовокзала ситуація така, що для того, щоб скористуватися підземним переходом обов»язково треба все-таки перейти дорогу!