ПОЗИЦІЯ (моральний кодекс)2

Шановне товариство, мені дуже шкода, що вимушений писати ці нотатки,тим більше, напередодні піврічного ювілею нашоі блогосфери. В іі невеличкій історіі бувало усякого. Більше (абсолютно більше!) гарного  і доброго, розумного і конструктивного, смішного і дотепного… Але були і прикрощі. Ви  про них теж знаєте. Не буду згадувати.

Але те, що сталося учора, випадок БЕЗПРЕЦЕДЕНТНИЙ, який взагалі компроментує ідею сайту — ВІЛЬНЕ висловлення своіх думок читачами. Ні, мова йде не про чергове видалення посту господарем блогу на свій розсуд і без попередження, тут, здається, всі крапки над «І» вже розставлені. Справа в іншому. Створено прецедент, котрий може бути вкрай  небезпечним за своіми можливими наслідками для всіх нас блогерів, якщо він надалі буде взятий на озброєння опонентами в дискусіях.

Отже… Не вдаючись в подробиці, в даному випадку, це зовсім не принципово, наведу ФАКТ.

Вчора вранці я опублікував пост в темі блогера Кочіна «Крах империи». Та продивляючи цю тему увечері, я був відверто ошелешений —  МІЙ пост було скориговано автором А.К. (підмінені слова)!!! Після чого він придбав інший зміст.

Але ж ТАКИМ чином під моім ім»ям можна опублікувати, приміром, і заклики  до терористичних дій! В народі кажуть: «добре,коли все добре» , але ж…. До речі, як я розумію, функція сайту дозволяє зловмиснику (господарю блогу) ПОДІБНЕ втручання без залишків жодних слідів з його боку.

Шановний пане Редакторе, я не закликаю давати оцінку діям блогера Кочіна. На жаль, судячі з усього, це дуже далеко поза його сумлінням. Але,щоб не допустити таких речей в майбутньому, напевне, якихось заходів треба вжити ОБОВ»ЯЗКОВО.

ПОЗИЦІЯ (моральний кодекс)2: 77 комментариев

  1. горожанин, а можно сравнить оба поста здесь?

  2. Ой, як цікаво…
    я й не знала, що так можна…
    Кочін, як завжди, знайшов, чим вразити…

  3. Да, уважаемый горожанин, это действительно повод для принятия мер. :negative:

  4. Горожанин, возможно ли пояснить на конкретном примере, чтобы было понятно, о чем речь..?

  5. яка різниця! не думаю, що він виправляв «очепятки».
    а вкладати людині у вуста те, що вона не казала — це СВИНСТВО!

  6. Особисто я теж використовував дану функцію, однак не для корегування чужих висловлювань, а для того, щоб не видаляти увесь коментар, однак замінити скобками нецензурні вислови або перехід на особистості.

    А взагалі скільки не обмежуй функціонал і скільки не забороняй порушення завжди матимут місце, це вже питання не до адміністрування, а до особистих якостей людей! У кожного своя голова на плечах і кожен оцінює свої дії на власний розсуд. :yes:

  7. Хотілося б почути думку іншої сторони — Олександра Кочіна. Для об’єктивності картини.

    Мені б, наприклад, не дуже приємно було, якщоб хтось без мого відома змінював сенс моїх слів у вигідній для когось площині.

  8. Якщо саме так, як описав це Горожанін — так, погоджуюсь.

    Але хочеться для повноти картини почути (прочитати) іншу сторону…

  9. Дмитро,Руслане, нема питань. В чорновому варіанті обидва пости (точніше один) у мене були присутні. Але я зважив, що іх публікування відволіче увагу від СУТІ вчиненого. Тим не менш:

    горожанин говорит:
    21.06.2012 в 11:43
    А.К, вибачаюсь за помилки у слушно видаленому пості.
    Читати треба так:
    Alex говорит: Поэтому он более вооружен интеллектуально,чем гражданин не историк.
    ——————————————————-
    рівень інтелектуальності, тобто розумова здатність, абсолютно НЕ залежить від освіти «граждан», НАВІТЬ від історичноі, озброєноі Кіровоградським ГПУ

    виправлений Кочіним:

    горожанин говорит:
    21.06.2012 в 11:43
    А.К, вибачаюсь за помилки у слушно видаленому пості.
    Читати треба так:
    Alex говорит: Поэтому он более вооружен интеллектуально,чем гражданин не историк.
    ——————————————————-
    Розумова здатність АБСОЛЮТНО залежить від освіти «граждан», ОСОБЛИВО від історичноі, озброєноі Кіровоградським ГПУ

    Щоб без усіляких домислів і заради об»єктивності наводжу і свій коментар з ПРИКРИМИ помилками:

    горожанин говорит:
    20.06.2012 в 20:36

    Alex говорит: Поэтому он более вооружен интеллектуально,чем гражданин не историк.
    ——————————————————-
    рівень інтелектуальності, тобто розумова здатність, абсолютно залежить від освіти «граждан», особливо від історичноі, озброєноі Кіровоградським ГПУ

    Зверніть увагу на те, що ключові слова, видалені потім А.К. — «рівень інтелектуальності, тобто….» були присутні навіть у ньому!

  10. Горожанин, это их уровень дискуссии. По другому они не умеют. Мои записи А.К. вообще просто удалял. Поэтому, ни извинений, ни признания собственной неправоты, от него ты не дождешься. Нас на истфаке, пускай и в советское время, учили другому восприятию действительности, а они продукты безвременья и беспринципности. Не печалься и вернись в нашу спортивную семью прогнозистов. А то вчера ведь мог серьезно подняться. Сегодня же и подавно.

  11. В своем комментарии я хотел сказать,что при обсуждении гуманитарных вопросов гуманитарий имеет больше шансов в нем разобраться,чем не гуманитарий.Возможно,я не очень ясно выразился,но ведь и мысль банальная.

  12. Можно сделать простые изменения в функциональности (программистом это делается довольно легко):
    1. При изменении комментария в текст комментария добавляется выделенная жирным или курсивом строка =комментарий отредактирован [имя] в [дата и время]=

    2. При удалении остается шапка комментария (аватар, имя, дата и время), а вместо текста строка
    =комментарий удален [имя] [дата и время]=

  13. Жах, насправді. Я спробував «поредагувати» Ваш, пане Валерію, коментар у своїй замітці (щоб переконатися в тому, що це можливо). І, на жаль, це в мене вийшло…
    http://uc.kr.ua/%d0%bc%d0%b5%d0%b4%d0%b8%d1%87%d0%bd%d0%b8%d0%b9-%d1%85%d1%83%d0%b4%d1%81%d0%be%d0%b2%d1%94%d1%82/comment-page-1/#comment-91666

    В кінці коментаря я в дужки додав свій текст, та підписався.

  14. Така можливість — коригувати коментарі інших блогерів — зовсім зайва. Навіть небезпечна. Горожанін правий на 100%.

    Сашин вчинок неприємно здивував, але це вже окремий випадок. А взагалі такої можливості — спотворити слова іншої людини — НЕ МАЄ ІСНУВАТИ.

    Видалення коментаря — це одне. А його правка — зовсім інше.

  15. Ну тогда оставить редактирование только для администратора. Но с удалением вот так тоже будет удобно.

  16. Звісно, Ярик — багато питань, які вирішуватиме саме сумління користувача. Але в дискусийних блогах просто не має бути можливості, щоб одна людина могла б редагувати слова іншої. Керуючись тільки обмеженнями власного сумління, власної свідомості.

    Як відомо, в нашій країні багато людей, які декларують себе, як борців із свідомістю. Немало борців із сумлінням також, хоча тих, які це декларують — значно менше.

    Тож, обмеження для таких вчинків — вельми умовні… Найчастіше… 🙁

  17. Обмеживши це ми власноруч зробимо людину краще ніж вона може виявитися насправді. Навіщо?! Хай кожен покаже себе з усіх сторін, а ми будемо надалі чітко знати, що можна від того чи іншого очікувати в реальному житті :yes: !

  18. Та не зробимо ми нікого краще. Просто не дамо робити підлості іншим людям. Чому Горожанін має страждати від того, що ми перевіряємо моральні устої кожного блогера? Чому інші блогери мають від цього страждати?

    Ні, якщо дозвіл на вбивство й покаже — хто є хто, я все одно буду проти дозволу на вбивство. І запобігати крадіжкам також треба. Запобігати інтелектуальним крадіжкам та наклепам — це також обов’язок, перш за все адміністрації сайту.

  19. Но с удалением вот так тоже будет удобно.
    ============================
    Що ти маєш на увазі? :unsure:

    Стосовно редагування — тільки для автора свого коментаря. Ну, якщо Адмін також мусить мати право на редагування, що ж. Наш Адмін в зміненні слів блогерів — не помічений. 🙂

  20. Це зовсім не принципово, Юля. Бо ми не суд над Сашею тут влаштовуємо, а обговорюємо саму можливість редагування коментарів іншим блогером.

    Написала ти в моїй темі «Бажаю всім здоров’я», а я взяв, та замінив це словами «Пішли ви всі на…». І спробуй довести, що це не ти писала! Ось про що мова.

    А Сашин вчинок на комсомольському зібранні розбирати — в мене жодного бажання. Втім, якщо захоче саме по цьому конкретному випадку сказати своє слово — звісно, я не проти. 😉

  21. Андрей.. ты же знаешь, что у меня обостренное чувство справедливости.. и уж я-то точно такой поступок НИКОГДА защищать не буду…это раз. по поводу суда…тут уже конкретно сыпятся камни на личность Кочина.. а не на саму функцию редактирования комментов..потому и считаю справедливым вначале прочесть его коммент к сложившейся ситуации.. вот и все.. :unsure:

  22. Це зовсім не принципово, Юля.
    ————————————
    Тобто як це, «не принципово» :wacko: . Надійшла заява про злочин (а це в даному контексті я розцінюю саме так, не менше). У мене немає жодних підстав ставити під сумнів твердження Горожанина, проте й скочуватисьдо рівня сумнозвісних «трійок», навішувати ярлики і виносити вироки навіть без заслуховування думки іншої сторони, вважаю абсолютно невірним.

  23. Уважаемые блогеры! Для меня вопрос вообще не стоит: будь Админ на месте, он бы сегодня же получил задание: вместе с разработчиком лишить возможности автора темы редактировать чужие комменты. А так пришлось самому. Я уже переговорил с разработчиком, изложил проблему, жду результата. Когда сделают, попрошу активных блогеров проверить.

    Лучший вариант развития событий: изменения внести, Кочину извиниться перед Горожаниным без долгих слов, Горожанину Кочина понять и простить, остальным — улыбнуться и смотреть футбол.

  24. Єлисаветградський лікар говорит:
    22.06.2012 в 14:00

    Yuliya_Tuz говорит:
    22.06.2012 в 14:07

    Ρουςλάν Μισέριτςενκο говорит:
    22.06.2012 в 14:10

    =========================
    Народ, кому як, а в мене більше обурення викликає саме по собі існування такої можливості та така функція сама по собі. І саме це я вважаю головним. І Горожанін, мені здається зі слів в цій темі — також саме це вважає головним.

    Судити Сашу я не збираюся взагалі. Ані з його коментарями, ані без них. Тому, в «трійки» прошу мене не записувати.

  25. Саша скажи это правда? Если правда, то почему тогда именно этот пост? У меня с твоим мнение не совпадало ни разу, но мои посты исправлены не были. Что-то вроде как не то получается в «нашем королевстве» ??????????????

  26. Разработчик отзвонился. Отныне автор темы не может менять содержание чужого коммента.

    Юра Кировоградец, проверь пожалуйста. Кто еще может, подключитесь.

  27. вроде не вижу такой функции :yes: , хотя никогда не обращала внимание на ее существование.. :yes:

  28. А якщо його і не буде(комментария Кочина)?
    B-)

  29. Можливо, це й добре. Тільки бажано знати, до кого звернутися, якщо коментарі дійсно грубо потурають правилам блогу, та їх необхідно видалити. Ну, думаю тут так — до Адміна або до Редактора, в разі відсутності Адміна. )))

  30. Вибачте, може я надто скептично налаштований, але якось попахує сіркою під вибори та знайшли привід кардинально змінити налаштування блогу, ще й без попереднього узгодження з блогерами… якось змахує на умисну провокацію.

    Тим паче я так і не зрозумів.. що такого було написано, що Кочін поміняв зміст. Образа?! Нецензурні слова?! Чи просто так.

    Якось несхоже радикально. Або я щось не розумію, або вибори почалися-однако! :whistle: :whistle: :whistle: :yahoo:

  31. Ярик, ты менял хоть один коммент оппоненту? Точно — нет! Так что для тебя изменилось?

  32. До нового года менял…. заменял нецензурщину и фамилии точками…

    А полностью комменты удалять можно?! Потому как, насколько я понял, у блогеров забрали право вообще что либо делать с комментариями своей темы!

  33. А надо? Ярик, обсуждайте и решайте сами — это ваша общая площадка: как решите — так и будет. У Админа такое право есть.

  34. Єлисаветградський лікар говорит:
    22.06.2012 в 14:17
    —————————————————
    Андріє, саме ТАК.Скажу більше. Я не мав абсолютно ніяких намірів загострювати ситуацію і виносити ії на широкий загал. Тому узрівши «диво», відразу відписався Сашкові, де вказав на неприпустимість подібних вчинків і прозоро натякнув на повернення первинного змісту,до того ж сподіваючись, що він як розумна людина зрозуміє ганебність вчиненого. Та, на жаль, А.К. лише видалив цей коментар. Я повторив його вдруге.І вже коли його знову було видалено, я втямив, що одного розуму тут не достатньо, повинна бути ще і порядність. Разом з тим прийшла думка про НЕБЕЗПЕЧНІСТЬ і рішення поділитися нею з товариством блогерів.

  35. вы оба правы… но хотелось бы объяснить и свою позицию…
    для меня не наличие такой функции есть опасным, а то, как люди, с которыми мы общаемся могут ее использовать.. вот и все…наличие таких лазеек-это как проверка и показатель характеризующий человка…во с такой стороны я рассматриваю сложившуюся ситуацию…
    а глобально.. то конечно, убрать такую функцию-это решить ряд проблем..но, конечно, в идеале хотелось бы и наличие функции редактирования, и наличие порядочности.. :scratch:

  36. Юля, ти зараз просто мрієш. 😉 Тільки, не ображайся, будь ласка, в мене жодної думки тебе образити. :rose: Просто тобі хочеться, щоб всі поголовно були ідеальними та порядними, та щоб всі однаково розуміли б цю порядність… А це неможливо, як би не було прикро це констатувати. Ну не може людина змінити весь світ. Може — тільки себе. Ну, своїм прикладом, можливо — ще кілька людей. Але не за 1 день, і не за рік… Важка то робота. І не кожному по силам…

    А щодо лазійок та перевірки людей… Та відсутність замків — також була б нехілою перевіркою. Але хтось таки вигадав двері та замки, задовбавшися чекати, поки люди припинять користуватися відкритими дверями… Чомусь власник іномарки не захоче перевіряти порядність всього світу, залишивши ключи в замку, а двері автівки відчиненими… А якщо захоче — результат можеш вгадати? 😉 🙂

  37. Особисто я вдячний, завдяки Вам прибрали функцію редагування автором теми будь-якого коментаря. І це важливо, бо Ваш випадок — це не найстрашніше, що могло б бути. Правильно Ви написали про заклики до тероризму. Так підставити можна, що не здаватиметься мало! :yes:

  38. Можливості міняти текст коментаря іншим блогерам — у жодного користувачане має бути! Я навіть здивований, що це треба доводити. Ніхто не має права від мого імені писати щось за мене. Від імені Редактора — за Редактора. Від імені Ярослава Турчина — за Ярослава Турчина.

    Морально — я за право власника блогу (замітки) модерувати коментарі в ньому (тобто видаляти тих, хто грубо порушує правила). Тут вже автор вирішує, що відповідає його баченню про правила блогу, а що — ні. Втім, якщо я не зможу самостійно видаляти коментарі зі своїх заміток — я це переживу. В разі грубого порушення правил — це вже буде вирішувати Адмін.

    Вибори тут взагалі ні до чого. Під час виборів, або поза виборами — кожен має говорити від себе та за себе. І не варто захист уразливостей та дірок у безпеці вважати політичною боротьбою, пане Ярослав! 😉

  39. Повністю погоджуюсь з Редактором. :yes:
    Ярославе, а це вже по темі дискусіїї. Маю на увазі, звичайно, не вибори.Не вигадуй собі чорну кішку, щоб потім марнувати сили, шукаючи її. Як члену партіі, вони тобі незабаром дуже будуть потрібні 🙂
    Я про це — «у блогеров забрали право вообще что либо делать с комментариями своей темы!
    По-перше, я КАТЕГРИЧНО проти, щоб МОЇ особисті коментарі (навіть під самим благопристойним приводом) хтось РЕДАГУВАВ. Це принципово!
    По-друге, з усілякою нецензурщиною і іншою дурнею до цього часу успішно вправлявся, і без сумніву й надалі вправлятиметься, дай Бог йому міцного здоров»я, Павло Іванович.
    По-третє, взагалі з недоторканістю коментів (будь чиїх) існує лише одна проблема,але лежить вона зовсім в іншій площині. Це НЕМОЖЛИВІСТЬ коригувати особисті помилки після натиснення клавіші «Enter» 🙁

  40. Андріє, писав попередній свій пост не прочитавши ще твого. Але ж…. 🙂

  41. «взагалі з недоторканістю коментів (будь чиїх) існує лише одна проблема,але лежить вона зовсім в іншій площині. Це НЕМОЖЛИВІСТЬ коригувати особисті помилки після натиснення клавіші «Enter» »

    :yes: :yes: :yes: С другой стороны, имея возможность исправлять ошибки, автор текста может изменять и смысл сказанного после ответов других блогеров, а это тоже неправильно, т.к. вся дискуссия может потерять смысл. Поэтому пусть лучше эта функция остается без изменений. :unsure:

  42. Как для меня, то редактировать чужие коменты не должен никто. Один знак препинания может изменить смысл всего написанного.
    А вот удалить пост, это совсем другое… Такое право у хозяина блога быть должно

  43. Oxana , звичайно! :yes:
    Тому я і не наполягаю на зміні цієї функції, а лише констатую і …..закликаю бути всім нам УВАЖНІШИМИ. :rose:

  44. Сказав і натиснув не той смайлик :scratch:
    Хотів оцей — 🙂
    Але думаю, Ви не образилися. :yahoo:

  45. Анна говорит:
    22.06.2012 в 14:26
    ================
    Анна, так с тобой есть о чём поговорить…
    Кстати, почитай, мой ответ на твоё вчерашнее письмо по электронной почте…

  46. я розумію..аби тільки ви мене зрозумили.. а то здається, що все-таки не зовсім ..ну то це таке..вже як є..

  47. 1.Комментировать бессмысленно, смотрю меня уже «без меня меня женили», то есть сами провели дознание, следствие и сами вынесли приговор. Приятна блогерская самодостаточность. :scratch:
    2.Я реалист, какие правила установят на блогах по таким и будет блогерствовать. :yes:
    3.Горожанин молодец: и себя и меня пропиарил. :good: Показал всем слабые стороны блогосферы, это два.
    Добился того, что я ещё в феврале предложил, но не был услышан — удалить функции личного редактирования постов, чтобы видно было политическое мимикрирование части блогеров. :yes: Приятно, что моя, пусть и давняя позиция, в итоге одержала верх. :yes:
    Я рад, что Горожанин, он же Валерий Добробатько, помог в реализации моих идей. Валерий, искренняя благодарность вам. :good:

  48. Да, Олександр, а ви небезпечний чоловік… B-)

  49. Если бы все были такие «небезпечные» как я — всё зло победили бы давно не планете… Добро бы восторжествовало… :yes: :good:

  50. Вижу, что изменять комментарии теперь нельзя — даже свои. Но можно комментарии удалять или скрывать, помечая как неодобренные — как свои, так и чужие.

  51. Неправда, вы с Кочиным мои комментарии удаляли безжалостною

  52. Кировоградец говорит:
    22.06.2012 в 18:50
    ===========================
    Юра, не верь…Это всё наветы антимоей пропаганды… 😉 🙂

  53. А.К., можете занурюватися і надалі у роль блазня — жартівника. Без образ (цілком серйозно) — це вам найкраще пасує і вдається. :good:
    Але краще ви робили б те о цій годині вчора.
    Сьгодні ж розмовляти з вами про щось, не бачу жодного сенсу :bye:
    П.С.
    Але свою «сцену» залишаю у ваше розпорядження.Користуйтеся. Безкоштовно і, головне, БЕЗПЕЧНО. Адже мені вдалося зробити це, не напружуючись, за якісь години. Те, що не вдавалося вам майже півроку. :yahoo:

  54. 1.Комментировать бессмысленно, смотрю меня уже «без меня меня женили», то есть сами провели дознание, следствие и сами вынесли приговор.
    ————————————————
    Саша, всегда остается шанс быть реабилитированным посмертно… 😥 не стоит им пренебрегать… B-)

  55. Саша, всегда остается шанс быть реабилитированным посмертно…
    ========================
    «Оптимистично»…
    Не хочу раздувать, как многим покажется, флуд ценой своего пиара…
    Ставлю касательно комментария
    22.06.2012 в 18:05 точку в одностороннем порядке…
    Моє рішення з цого питання є остаточним і не може бути оскаржене.

  56. 1.Я вам высказал свою искреннюю благодарность за помощь… :good: :good:
    2.Я тоже не вижу пока точек соприкосновения в виде тем для общения… жизнь (вернее блогерство) покажет — появятся ли они…
    3.Искренне благодарю за предложения воспользоваться «сценой», но мы тоже знаете ли не ноздрями мух бьём… И свою «сцену» имеем, а не хватает, «арендуем» у других блогеров… :mail:

  57. Правильно Саша! Нечего оправдыватся. Сколько о себе не рассказывай, за спиной всёравно расскажут интересней! :yes: 😉

  58. …ну 70% слухов о себе я знаю…добрые люди в разное время поведали… :mail:

  59. …не думаю… Общие направления хода мыслей я знаю…
    Если всё знать, то будет скучно жить… 😉

  60. Конечно, не обиделась. Я розы очень люблю. Выращиваю их у себя возле дома, а потом конфитюры варю. 😉

  61. Юль, ну стосовно себе — мені здається, що я тебе зрозумів. І даремно ти так переймаєшся. 😉 Погода чудова, життя прекрасне. І завдяки спільним зусиллям А.К. та Горожаніна — подолано суттєву уразливість в роботі блогу. А це просто — УРА, причому троєкратне. 🙂 Все нормально. Працюємо, спілкуємось та живемо далі. 😉

  62. A.K. говорит:
    22.06.2012 в 18:05
    ===========================
    1. Всі про суди та про вироки. Але це зовсім не цікаво. Які, на фіг (вибачте за неакадемічний вислів) суди??? Хоча, оженити тебе без тебе, Саша, ми зможемо! 🙂 Чи ти сумніваєшся у блогерах? 🙂 🙂 🙂
    Підберемо кандидатуру, і раптом ти — одружений. 🙂 🙂 🙂

    2. та 3. — погоджуюсь. Ти, Саша, відомий провокатор :), тому думаю, що це во благо. Ще раз повторюся — ліквідовано суттєву диру у безпеці блогу. Ти спровокував (скоріше за все), Горожанін — забив на сполох. В результаті — вагома користь для всіх. Моя шана за це!

    П.С. Шкода, що у лютому я не бачив твоєї пропозиції та взагалі не знав, що хтось може щось редагувати за автора коментаря…

Добавить комментарий