27 червня ток-шоу «МИ» на каналі «Кіровоград» у прямому ефірі
Одним із головних досягнень демократичного суспільства є свобода слова. До Дня Конституції, 27 червня, о 19.45 ток-шоу «МИ» вийде у прямому ефірі. Гостями студії будуть ті, хто формує інформаційний простір області – журналісти і політики. Право на свободу слова та відповідальність за сказане – головні питання, які ми будемо розглядати.
Не будьте байдужими, телефонуйте, скажіть про те, що хвилює вас. Телефони прямого ефіру 24-02-53, 22-84-18
Дивіться на каналі «Кіровоград», або у мережі Інтернет, постійне ток-шоу Дмитра Кобця «МИ». Пропонуйте власні теми та реєструйтеся для участі у ток-шоу за телефонами – 0990209573, 27-85-26.
p.s. При отсутствии наличия, так сказать, кого, тем не менее, вы хотели бы увидеть и услышать в студии? Мнения блогеров могут не совпасть с мнением редакции ток-шоу. Но это будет перспективный список на предстоящие месяцы.
А кого не хочу увидеть и услышать в студии можно сказать?
Не хочу — Ляшко. Не потому. что радикалЪ. Просто не люблю людей, которые орут, наплевав на остальных.
Вообще не хотелось, чтобы в студии были люди, которые много говорят и не умеют контролировать свой внутренний таймер: Ярошенко, Иванов, Черноиваненко.
Мне кажется, авторской группе программы надо реально глубоко задуматься: а кто на самом деле формирует информационное поле области? :scratch:
а кто на самом деле формирует информационное поле области?
____________________________
Блог :yahoo: :yahoo: B-)
Поддерживаю Лонидовича !Ну сделайте хоть одну передачу с участием нормальных,образованных людей!
…я что-то не очень понял, передачу хотят сделать о выборах или о группе интеллигенции, которую отберут по определённым качествам???
С блогерами :yahoo: :yahoo: :yahoo:
…неплохая идея… :mail:
Пора учить хамов уважать собеседников. Таких, вообще, не приглашать ни на какие программы!
Виталий говорит:
21.06.2012 в 21:13
===============
Идея отличная, но неосуществимая…
Публика любит театральность…
Среди вас,важаемые коллеги.я самый «ранний»,скажем так.Чем импонирует сообщество?Образованостью,порядочностью,умением выслушать собеседника.Идея сделать прогграмму с участием исключительно блогеров,правильна и своевременна,ибо это единственная структура, считаю интеллектуалов,не терпящая в своей среде хамства и глупости.И что не маловажно,представляющая все слои общества.
Вот это для меня и удивительно. Как можно симпатизировать людям, которые даже не умеют нормально разговаривать? :scratch:
Виталий говорит:
21.06.2012 в 21:27
==========================
Толпа живёт эмоциями, и разум ей не подвластен
Пора делать очередную / внеочередную сессию блогеров :yahoo:
snaiper говорит:
21.06.2012 в 21:26
==============
Ну если блогеров будет 12 человек, как в студии плюс четыре места в креслах…это мало, нужно ещё столько же…
…пленум… :mail:
Саша,отдаю с удовольствием свой голос тебе или Борменталю.
🙂
Консилиум…
:yahoo:
Смешного мало.К сожалению…
…в смысле???
Ну, не то щоб симпатизувати, але в Президенти обрати, в разі чого можемо. :yes:
Це взагалі нова традиція українського народу, звучить вона тільки російською мовою, тому наводжу мовою оригіналу: «выбираем тупо поржать». 🙂
snaiper говорит:
21.06.2012 в 21:53
Саша,отдаю с удовольствием свой голос тебе или Борменталю.
============================
Краще ми лавочки поставимо, або стоячи будемо. Але кожен має залишитися із своїм голосом. Ваш голос, Миколо Григорович, ані Саша, ані Борменталь, ані я, ані будь який інший блогер — повторити не зможе. 😉
Почему бы не сделать например при губернаторе экспертный совет из числа блогеров?! :yes:
…я думаю, что нужно сначала спросить губернатора… 😉 🙂
:whistle: :yes:
…я себе представляю…как Дмитрий К. ведёт «Мы» в амфитеатре блогеров…
…и как «конклав»: пока все не выступят — ни одного не выпускают…даже в санузел…
:yahoo: :yahoo: :yahoo:
Єлисаветградський лікар говорит:
21.06.2012 в 23:37
1.Краще ми лавочки поставимо, або стоячи будемо
2.Але кожен має залишитися із своїм голосом.
========================
1. Ну если ты настаиваешь, то будешь стоять… Это твой выбор… :yahoo: :mail:
2. Даже не сомневайся, каждый останется при своих интересах… :mail:
пока все не выступят – ни одного не выпускают…даже в санузел…
======================
Цього разу ти мене зрозумів абсолютно правильно, Саша. 🙂
1. Я наполягаю, що стояти ми будемо удвох, як мінімум, Саша, удвох. Ти та я — це вже точно. :yes: 🙂
Ну, началось….Зачем???? :unsure:
Юля, підтримую. :good: :good: :good:
Ага. Мэра уже выбрали….. «тупо поржать»!
Только как-то не тянет посмеяться, только плакать хочется!
Думал хуже Пузакова быть не может, оказывается — может! 😥
ХХ съезд :yahoo:
Ну, мера нам рекомендував Сергій Миколайович особисто. Не кажу, що тепер й відповідальність особиста, але свої висновки, в разі незадовільної роботи міського голови — народ має почути й від того, хто за міського голову поручився. Чи я несправедливо кажу?
Насчте губернатора не припомню, а плакаты коллектив комбината «Ятрань» за Саинсуса, коллектив ЗАО «НПП «Радий» за Саинсуса, коллектив ППГ»Креатив» за Саинсуса…
Служебную Деу Леганза помню… правда после выборов машина стала круче, а за обещания и поддержку людей забылось как-то!
Помнится земли кто-то обещал вернуть в собственность громады?! Сколько исков подготовило юридическое управление горисполкома?! Тут дело не в партии и не в поручительстве, а в том, что отдельные низьменые личности прикрываясь партией творят свои грязные делишки, но каждый должен понимать, что расплата всегда найдет виновника и тайное всегда в тайне до поры до времени! :yes:
Не буду занурюватися, бо не відчуваю в собі компетентності оцінювати роботу міського голови. А розкидатися оціночними судженнями голослівно — не в моїх правилах.
Втім, є одне, що видно неозброєним оком. Поки жодного слова про відмежування від пана Саінсуса команди ПР нашої області з вуст пана Ларіна або пана Шаталова я не чув. Якщо їх і не було — тоді це єдина команда. Тоді не можна казати, що один весь чорний, а всі — у всьому білі. Ну, недоліки є у всіх, але якщо вже таврувати людину, тоді треба визначитися. Якщо це уособлення зла залишається у вашій команді, то що це за команда?
Я зовсім не ставлю за мету критикувати когось (хоч з міста, хоч з області), але логічно виглядає так, на мою думку.
…как знаешь, но я лучше присяду… :whistle:
…поймёт ли тебя большинство блогеров???
Ні-ні, Саша. Стояти, так стояти! :yes:
А хіба моя мета — у розумінні більшістю блогерів? Тим більше, що перший цю ідею висловив ти — є на кого звалити в разі чого. :yahoo: :yahoo: :yahoo:
…да нет…ты предложил согнать всех сверх нормы…вот ты и стой… :mail: За что боролся, на и напоролся… :mail:
…я предложил пригласить больше, чем поместятся в студии, а не всю шоблу… :yes:
🙂
A.K. говорит:
22.06.2012 в 01:25
====================
Ну, від слів своїх не відмовляюся, в сенсі того, що, в разі, як треба буде постояти — постою. Нічого від мене не відвалиться.
Але стосовно моєї пропозиції — процитуй, будь ласка, де я пишу «пропоную зігнати всіх понад норму». 🙂
…стой сам… :whistle:
Не рекомендовал а назначил!!!
Ну, поорать у нас не только Ляшко гаразд, согласен.Ничего, поборемся с горлопанами. 🙂 А по поводу «поля» — вот и предмет для обсуждения в студии. Хотя, ответ может быть очень простым: ток-шоу «МЫ», «УЦ(простите за нескромность).
Я, простите, вас абсолютно не понял. Тоесть, у нас нет ни одной программы с участием нормальных,образованных людей?
Но даже если и так — я же просил как раз назвать этих людей.
Не преследую цели быть популярным блогером хотя и не откажусь при случае от такого звания, но ….
Большинство постов — элементарный флуд. Редактор, поддержите меня.
Ну, и для оживления дискуссии — кто из блогеров готов прийти в студию?
Давайте хотя бы попробуем без «около-какало». Фамилии, имена, явки , пароли.
Таки нескромно.
Продолжу тему «чего не хотелось».
Не хотелось, чтобы тема формирования информационного поля ограничилась (как это у нас обычно бывает) только политическими грядками. На самом деле, все гораздо шире. Есть вопросы формирования общественной нетерпимости к коррупции, есть вечные темы пьянства, наркомании, есть отношение к инвалидам, экология, социальная активность — можно продолжать очень долго.
Дмитре, тут на блогах збираються живі люди, зі справжніми емоціями. Тому, розмова йде не за принципом партійного зібрання — без відхилення від теми, а звичайно. Хтось щось зачепив, хтось пожартував. Боротьба за чітке та жорстке дотримання теми блогу призведе до його зникнення, на мою думку. Дуже переконаний. Флуд, то може й флуд, але я б не зловживав би цим словом.
Стосовно тих, хто готовий прийти в студію. Якщо Ви зробите окрему програму про кіровоградських блогерів, внесете сюди пропозицію на ТБ обговорити, хто як бачить взагалі кіровоградську блогосферу, то думаю, що збереться не менше людей, ніж було на зустрічах блогерів. А, ну да, Ви ж не ходите на наші зустрічі, перепрошую, я забув про це…
Ну, тоді скажу так — людей з 20 може зібратися. Думаю, що очолять Редактор та Адмін, майже впевнений, що будуть А.К., оксана 7, Ярослав Турчин, Іскандер, Олена Vambat, якщо зможуть приїхати — найімовірніше будуть Rainbow, Snaiper, Борменталь. Костя Prolisok дуже сподіваюся, що буде. Можливо й Ahaco під’їде, але щось він зник останнім часом. Думаю, що буде Ігор В’юн. Сподіваюся, й Аліна Ярославська, Юля Туз підійдуть… Ну кого ще забув? Якщо мені не завадить моя робота (якщо буде це не в робочий час, себто) — то і я б підійшов. А чо? Прикольно на ТБ з’явитися. 😉
Сподіваюся, достатньо інформативно відповів на поставлене запитання та не дуже нафлудив. Постараюся САМЕ У ВАШИХ ТЕМАХ більше не дозволяти собі ані на крок від теми. :yes:
От, блін, і як же ж я забув??? :scratch:
Також майже впевнений, що прийдуть на таку зустріч-програму — Горожанін, Людмила Шубіна, Руслан Мишериченко.
І це буде перша зустріч, де з нами може бути Дмитро Кобець. 🙂
А по суті питання, яке винесене в темі, то воно ж звучить так: «Ми вже вирішили, кого ми запросимо, та ваша думка не важлива, але втім цікаво, а ви кого запросили б? Можливо, ми навіть колись їх в майбутньому й запросимо :yes: »
Я правильно зрозумів суть та інтонацію питання?
Особисто я не дуже сильний в моральних авторитетах міста та області. Але чи цікаво блогерам, при наявності певної самоповаги, серйозно відповідати на поставлене питання? Ну це вже тим блогерам, які знаються на вищезгаданих авторитетах… Я не знаю відповіді на це запитання. :scratch:
Шановний Єлисаветградський лікар, щодо наповнення блогу — кожен має своє
бачення, я так зрозумів. Незаперечую. Тим не менше, питання було поставлено конкретно: назвіть прізвища, будь-ласка. Назвали одиниці, враховуючи вас. Думкап блогерів важлива і враховується. Інакше я б не створював цей блог за тиждень до виходу ток-шоу.
А ось цього речення я не зрозумів: «Але чи цікаво блогерам, при наявності певної самоповаги, серйозно відповідати на поставлене питання?» Тут або питання дурне або…навіть не знаю.
p.s. Я поважаю в інших людях тонку іронію.Мало хто може це зробити це без образ. Я к імало хто не ображається на таке. 😉
Все ж таки, сподіваюся, що Ви не образилися на мене, бо я й не думав наносити Вам образу.
«А ось цього речення я не зрозумів…»
===========================
Ну, поясню так. Особисто в мене склалося враження, що Ви поставили питання, вказавши, що відповідь не це запитання нічого не вирішить. Так мені здалося. А відповідати на таке запитання, відповідь на яке завчасно визнана не дуже принциповою — може бути нецікавим.
Закрутив я зараз трохи, але сподіваюся, зміг пояснити, що я мав на увазі.
Дурним питання я не вважав та не вважаю.
До речі, прийшла в голову думка, якщо мова піде про свободу слова та її необхідність — цікаво було б побачити на ефірі Ю.Л. Мармера. І А. Лисенка. Ігор Вьюн, також сподіваюся там буде (колись Ігор писав, що свобода слова — це штука не зовсім і потрібна, то була б цікавою така точка зору й там).
А ще, прізвищ не назву, бо не знаю, непогано було б редакторів з Кіровоградських FM-радіостанцій, хоч одного, а краще — декількох. Якщо в нас взагалі є. Знаю, що АБ-радіо, начебто час від часу в ефірі з’являється. Нехай скажуть товариші, чи ще потрібна свобода слова в FM-диапазоні (виникає враження, що в нашому місті — не дуже потрібна, бо місцевих програм майже й не чути…).
Політики? Наряду з сильними світу та часу цього — непогано було б запросити й політиків минулих часів. Мені на думку прийшли мери — Нікулін, Чигрин, Пузаков… Можливо, людям є що сказати?
Вставлю свои пять копеек. Дима, не приглашайте людей просто поговорить. Это бабушки на лавочке. У программы,тем более в прямом эфире, должна быть своя драматургия со своим конфликтом. Только в таком случае будут эмоции — то, что интересно зрителю. Не приглашайте скучных спикеров или банальных! Они СКУЧНЫЕ И БАНАЛЬНЫЕ! Сделайте свой сценарий прямого эфира, чтобы была своя канва, где мысли и дискуссия — иллюстрации той темы , которую вы будете обсуждать. И не превратите прямой эфир в агитплощадку. За агитацию политсилы пусть платят. Еще раз сорри,что ворвался
Ваша відповідь розтавила всі крапки над «І». 🙂
Ну что вы, что вы, имеете право 😉 Андрей Ростиславович, вам как руководящему органу конечно же известно, что именно так и работает (по таким принципам и законам) редакция ток-шоу «МЫ»
Єлисаветградський лікар, власне, на такі пости я розраховув від початку. І до речі, anrobo, » а кто не пьет?!». Я в сенсі, хто не банальний? Ось лікар назвав кілька прізвищ, він хоче їх бачити а хтось інший назве їх банальними. Порадьте, що робити. :yes:
Андрей Ростиславович, Вы прекрасны!
ОФТОП: боюся, Дмитре, Ви могли не помітити коментар, який звертався до Вас.
http://uc.kr.ua/%d0%b4%d0%b5%d0%bd%d1%8c-%d1%80%d0%be%d0%b6%d0%b4%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d1%8f-%d1%86%d0%be%d1%8f/comment-page-1/#comment-93146
На мій погляд передача вдалася. :good:
Не зателефонував, бо достатньо й без мене було дзвінків та думок. Про Месію — потішило. Я б не був суворим до тих, хто аплодував. Сподіваюся, це не замовний дзвінок? 🙂
Жоржович молодець — чистою українською! :good:
Мій вердикт: в нашій області свобода слова є. Сподіваюся, програми «Ми» в прямому ефірі та з різними точками зору будуть й надалі.
Мій вердикт не претендує на істину в останній інстанції, а є суб’єктивною думкою Гардашнікова А.Л. 🙂
Згадав сьогодні про свій блог що прямого ефірц. Відповідаю.
» На мій погляд передача вдалася.» — Дякую, чисто по-людськи такі слова тішать.
Про Месію потішило всіх, сподіваюсь і самого «Месію»( :yahoo: ).
Дзвінки не замовні. Можна було б почути абсолютно протилежну думку. Ба навіть таке і було.