Азаров, ай-яй-яй! :-): 457 комментариев

  1. Це не Азарову АЙ-яй-яй :negative: :negative: :negative:
    Це нам усім ГАНЬБА, що таке непорозуміння досі відбувається, він просто знущається з мови, нації і України в цілому.
    Повторюся ще раз. АНЕКДОТ:
    Страшний сон вчителя української мови:
    Диктант.
    АзарОв диктує!!!
    Янукович — пише…

  2. Санич, респект! :good: Але, Кыдрук молодчина, ульотне выдео зняв :yahoo:

  3. хихи.. :good:
    ну прямо в двух последних постах африканские народы сыграли главную роль :yahoo:

  4. не знаю, мене не вразило…
    я помічаю, що азаров говорить вже краще. і усвідомлюю, що людині у віці вчити мову важче. а особливо, якщо немає ні часу для вивчення мови, ні схильності до мов

  5. А я думаю, что пусть бы говорил на том языке, на котором умеет… Главное ведь ЧТО говорить

  6. в этом я с тобой согласна.. что пусть уж лучше говорит на русском и не позорится.. а то слушать как он коверкает язык просто невыносимо.. :negative:

  7. але мені так радісно й весело слухати азарова!
    хай говорить тою мовою, якою говорити не вміє!

  8. Интересно, навскидку. Если исключить Галичину, какой процент украинцев не понимает русский язык? А если включить Галичину, то сколко среди них?

  9. за 28 років проживання в країні неможливо вивчити мову? тим більше обіймаючи державні посади

  10. Борменталю, як на мене, Ви знову припускаєтеся помилки. Всі українці розуміють російську мову. І незалежно від регіону проживання не заперечують цього! В тому числі і на Галичині. Так само абсолютна більшість українців розуміє українську мову. Але ми з Вами живемо в УКРАЇНІ! Ми є громадянами цієї держави! В нас є Конституція в якій написано що єдиною державною мовою в Україні є українська мова. Відповідно державні службовці при виконанні службових обов»язків мають говорити державною мовою! Спробуйте, наприклад в Польщі, обійняту будь-яку державну посаду не знаючи Польської мови!

  11. хотя не могу не согласиться, что человек, коорый занимает ТАКУЮ должность, должен знать язык страны, которую представляет….

  12. «У каждого свои недостатки» (к\ф «В джазе только девушки», он же «Некоторые любят погорячее») 🙂

  13. Леонідовичу, супер порівняння! :good:
    Цікаво, чи всі знають в якому саме епізоді прозвучали ці слова? 🙂

  14. Просто Азаров полиглот. Говорит на двух языках одновременно.

  15. На все 100% згадна с вами, украинский Азарова действительно улучшилась

  16. Украинска мова, вообще возникла не естественным способом.
    Украинска мова это суржик, между польскими якызом и русским.

    Поляки были давно обнимеченные, а вот русскому человеку неестественно говорить на суржике или мове.

    Мооо0ва, какоето животное слово.

  17. Тоді пробачте, виходить що я мекаю чи бекаю??? Хто це сказав??? Юр Загггг якийсь??? Чи анонім, який нагадить і втече.
    І хто тоді люди, які розмовляють мовою худоби.
    Чи може Ви ви впевнені, що, як москалі кажуть «русский Изык» краще самої співочої МОВИ В СВІТІ.
    Те, що неподобається і незрозуміло Вам не є свідоцтвом — що це погано.

    «Мооо0ва, какоето животное слово», а переконані росіяни дуже грамотнЬО володіють руською — вже побачив.

  18. Все понимают русский….
    Это некоторым е№анутым на укрмове товарищам хочется, чтобы никто не говорил..
    Я умею и по-русски, и по-украински… ОДИНАКОВО. Но так как думаю по-русски, говорю на русском… Но если собеседник говорит на украинском — сам АВТОМАТИЧЕСКИ перехожу на украинский.
    В присутстсвии «ПэрэвэслА» буду говорить ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО на русском. Из принципа….

  19. Кто-то из великих сказал — человек живущий в стране и не выучивший язык её народа, либо оккупант,либо гость,либо умственно отсталый.
    ИМХО.

  20. Yur.Zag, вы в ГАИ случайно, раньше не работали?

  21. Я ж казав, що нагадить і втече… :negative:
    Херрой незрозуміло якого розливу… :scratch:
    Порада Заггу Юррр — не говори що знаєш, А ЗНАЙ ЩО ГОВОРИТИ… B-)

  22. интересно, а какое русское слово обозначает слово лампа? одолженное украинцами у немцев — безвозвратно.
    а слово зонтик было когда-то двумя словами. но если слепить — то уже считается русским словом.
    все языки влияют друг на друга.

  23. В присутстсвии «ПэрэвэслА» буду говорить ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО на русском. Из принципа….
    ———————————————————
    Ну и?!…..Поднимешь АВТОРИТЕТ журналиста государственной телерадиокомпании?
    :unsure:

  24. Французьке: kravat — галстук,
    українською: краватка — галстук.
    То, що тепер робити??? Росіяни колись боролись вже за чистоту русского Изыка і пропонували калоші називати мокроступами і т.п. і т.п., але чомусь залишили слова таки іноземного походження.
    А тепер я встявлю в текст (тобто написане) СМАЙЛИК (посмішку у графічному зображенні) :bye:
    А слово веселка звучить куди колоритніше і грайливіше, чи не правда, Rainbow???

  25. Азарова не поддевал по поводу разве ленивый.
    По делу,слов нет,но прогресс в этом плане налицо,некоторые украинские слова,произносятся как будто на украинском. :yahoo:

  26. я в кількох системах реєструвалася, де прийнятна тільки латиниця.
    якось автоматично й тут набрала англійською…

  27. Yur.Zag: «Все мы гости в этом мире». Возможно,Вы заблуждаетесь, стараясь кого-то унизить и обидеть. Если же нет, то всему свое время. B-)

  28. Игорь Вьюн говорит:
    17.03.2012 в 16:35
    А я думаю, что пусть бы говорил на том языке, на котором умеет… Главное ведь ЧТО говорить
    ———————————————————
    Игорь,думаю, что обсуждение ЭТОЙ (!) темы будет гораздо более нелицеприятным, чем мовни проблемы Азарова.

  29. Вставлю і я 5 копійок. :yes: Гадаю, всі погодяться, що ніщо не заважає Азарову взагалі «забити» на українську мову, просто вказати помічникам писати російською — і всє дєла. Посади через це він точно не позбудеться, не ті у нас закони, НА ЖАЛЬ. Тим не менш, він цього не робить. Чому? Навряд чи ми достеменно знатимемо відповідь на це питання (хоча чув і таке, що це Янокович вимагає, щоб державною спілкувалися :yes: ). Проте факт залишається фактом: Азаров за допомогою папірця (сподіваюся, поки що :yes: ) говорить чимось, все більш схожим на українську і робить це краще, ніж, скажімо, 2 роки тому. Чому все ж таки виходить не найкращим чином? Важко сказати, хоча слід зазначити, що з саме з фонетичної точки зору українська і російська мови є ДУЖЕ відмінними і людині, яка не чула української У ДИТИнСТВІ та яка (можливо) має поганий музичний слух, опанувати фонетичні особливості нашої мови не так то і просто.
    Тим не менше уже зараз російський акцент Азарова не більш виражений, ніж у Шеварднадзе, якому грузинський акцент ніяк не заважав бути міністром закордонних справ СРСР. Про Сталіна помовчу. Замало кліпів чув у його виконанні. :yahoo:

  30. Якої помилки? Україна що, держава українців і для українців? Тільки не потрібно про Польщу. Ніякого порівняння. Українці, як нація, не спромоглися створити свою національну державу. Подобається це, не подобається, але це факт.

  31. В кабаке сидят пара немцев, рядом пара украинцев. Немцы на них заинтересованно смотрят, потом решили подкатить.

    — Ребята, вы из России?
    — Нет, — говорят, — мы из Украины.
    — А это что?
    — Страна такая. У нас есть свой герб, гимн, флаг…
    — Это понятно, — говорят немцы. — А где такая страна?
    — Севастополь знаете? — спрашивают украинцы.
    — Знаю, — говорит один. — у меня там дед воевал. Но ведь это Россия.
    — Нет, это Украина. У нас есть свой герб, гимн, флаг. Ладно, как вам еще объяснить… Донбасс знаете?
    — Знаем. Но ведь это Россия!
    — Нет, это Украина. У нас есть свой гимн, герб, флаг…
    Немцы видят, что ничего не получается. Задумались:
    — Ну ладно. А язык у вас какой? Русский?
    — Нет, наш, Украинский.
    — И как по вашему рука?
    — Рука.
    — А нога?
    — Нога.
    — Хм… А жопа?
    — Срака.
    — И это вы из-за одной сраки придумали себе герб, гимн, флаг???

  32. СанСанич говорит: 17.03.2012 в 18:58
    … русского Изыка …
    ===============================
    Круто! Таким образом Вы возвеличиваете украинский? Был еще один возвеличиватель:
    «Має, бідна, язика і не знає мови». Ох как круто!

  33. М-да…Получается, что из-за одного слова у Николая Яновича такие трудности..

  34. Азарова не поддевал по поводу разве ЛЕНИВЫЙ.
    —————————————————-
    snaiper, зачем же Вы так о членах партии регионов и им сочувствующих.

  35. Да тут вот как получается. Я поддерживаю тех, кто критикует Азарова за незнание языка. Для чиновника такого ранга это стыдоба.

  36. Борменталь,невже от руки набирал??? :scratch: Сочувствую.
    мало шо древний анекдот,так еще и плоский…

    Хоботов,это мелко…(с)

  37. Шутишь? От руки… Гуголь фурычит! Вспомнил, набрал, скопипастил. Я шо , идиот? :whistle:

  38. Конечно,нет!В смысле — не идиот.Оттого я и удивился!

  39. Не, ну правда, Азарова слушать, бывает смешно. Пытается, человек выучить, а пока не выходит.
    Ну, а вы то, кировоградские блогеры, вы свою-то разговорную украинскую речь слышали со стороны?! Не судите. А постебаться можно с любого.

  40. Борменталь говорит:
    17.03.2012 в 19:37
    Кстати, Борменталь рассказал очень показательный анекдот про русскую жопу. И главное в ТЕМУ.
    Ну во-первых, Респект двум немцким забулдыгам из кабака. Знают иностранный язык!!! А два украинца,их собеседники,были скорее всего Азаров и Колесниченко. Если бы оба разговаривали на своём украинском, то у фрицов не возникло бы и дурацких вопросов про русскую,простите, жопу.

  41. Увы, правда! И если бы только украинская речь хромала — с русским разговорным та же проблема.

  42. В самом пикантном моменте фильма! 😉

  43. P.S/
    Если кто заметил,Виталий Кличко в Германии (последний бой) говорил «в камеру» на своём украинском. Наверное решил, ну не на языке же россиянина Валуева говорить, позорить своих соотечественников.
    :yahoo: :mail:

  44. Yuliya_Tuz говорит:
    17.03.2012 в 20:37
    ну.. мы , пока, не на всю страну спичим…
    =============================
    Значит пора расширяться… B-) :mail:

  45. По-крайней мере, пытается. Я знаю много уважаемых профессоров технических наук, которые пытались выучить, говорили как Азаров или даже хуже, но уже забросили это дело. Не у всех есть склонность к языкам.

  46. Немного не в тему, но Игнатов после бана орудует на сайте весь кировоград…
    Кстати, там прозвучала мысль, что это Сергей Каракулин — бывший нач.управления внутренней политики ОДА

  47. …я хотел сказать, что нашему блогерству пора расширяться… :whistle:

  48. 😥 Сумно, що не всі мають здібність та бажання вивчити мову країни в якій живуть.

  49. а.. ну да…вот поупражняемся еще чуток и сразу :yes: :whistle: ( а межтем, я там вам в одноклассники написала, не по этой теме кАнешнА :mail: )

  50. Мене у Москві москвичи вчили, що слово «язик» в чистій російський мові при вимові і без «хохлятського акценту» повинно звучати як «ізик»… Так росіяне відрязняють «хохлів» від іномосковних.
    Це накшталт величного слова «ПАЛЯНИЦЯ», завдяки якому фашисти відрізняли, під час Великої Вітчизняної війни, корінного українця від москаля. Бо, в москалів це слово мало звучання «паляніца» — це в кращому випадку, а взагалі — «п-ляніца»…

  51. Проверочный тест- «на лужечку пасуться бичечки».Это надо слышать! :wacko:

  52. Андрей! Всё гораздо проще: мне позвонили в четверг друзья и сказали, что по моей фамилией подписывается в комментариях кто-то на сайте весь кировоград… Я почитал и там увидел игнатовские бредни… Вот и вся интрига…

  53. Та живуть й працюють в нашій країні, що зветься Україна. :unsure:

  54. …скорее всего и Игнатов и кто-то из своих…»свидомые» вряд ли…хотя…

  55. Как минимум половина населения Украины живет и думает на русском. Научный работник — не чиновник, ему необязательно на спивочей изьясняться.
    Вообще, мне интересно — когда со мной заговаривают на украинском, я говорю на украинском. Но я ни разу не встречала, чтобы украиноязычный перешел в знак уважения на мой русский.

  56. komsomolka говорит:
    17.03.2012 в 22:13
    Но я ни разу не встречала, чтобы украиноязычный перешел в знак уважения на мой русский.
    ========================
    Респект! :good:

  57. …и в России не переходят на русский?

  58. странно, а я встречала.. :unsure: да и что за одолжение такое переходить на языки… :unsure: как по-мне -это никак не признак уважения..уж простите.

  59. …проблема мовы исчезает, когда начинают шуршать долЯры… Сразу большинство «свидомых» выпрямится в известной позе
    «чего изволите-с?»… :yes: :mail:

  60. Цікаво, з якого переляку в Україні переходити з української треба? Розмовляючи із громадянкою України? Абсурд.

    Коли я пишу громадянину Росії — переходжу на російську завжди. Хоча, одна дівчина прекрасно розуміла українську, тому з нею я міг продовжувати спілкуватися українською.

  61. Вот еще одно мне интересно. Каждый из нас попадал в ситуацию, когда разные нац. меньшинства (чеченцы, армяне, грузины, турки…) говорят между собой на своем языке, который мы вообще не понимаем. Украинский они вообще не учат (даже в школе освобождают). Но порицать это считается не толерантно. А гнобить русскоязычных — почет и уважение. Наверное, потому, что те же армяне могут и по кочерыжке надавать за неуважение.

  62. І безсвідомі, якщо вони не непритомні, також стануть струнко. Але всіх купою судити — це якось не того, не дуже об’єктивно. Бувають різні люди, Саша. Ти здивуєшся, але бувають різні.

  63. …правильно…не уважают у нас русских… 🙁

  64. А.К., а чому ви радієте? Якщо ви з леді Комсомолкою не поважаєте Україну, то чому ви в ній живете? Не поїхали б ви до Росії? Для чого над собою знущаєтесь? :scratch:

  65. Чего ж им разговаривать на украинском, если мы сами не хотим?

  66. Ну почему, люди разговаривают из-под палки на работе на мове…а дома и с людьми на русском…

  67. бідні росіяни, такі вже загноблені, аж жах…

    не знаю, про засуджувати, але якщо є людина з прізвищем Кіпіані, або була людина з прізвищем Ґонґадзе, які українською спілкувалися краще за мене — я це дуже поважаю. а якщо людина «я украинский знаю, но принципиально на нем не разговариваю» — викликає в мене неповагу та жалість, бо якісь дурні такі принципи, як на мене.

  68. Я родилась и выросла в стране, где государственным языком был русский, и украинский выучила гораздо позже, он для меня иностранный. Поэтому в бытовом общении родной для меня тот, к которому привыкла. Про государственный — это чепуха, государственность нужна для удобства людей, а не для насилия над ними в языковом вопросе.

  69. Не путайте божий дар с яичницей… Это моя страна такая как и ваша… Но патриотизм не заключается в шпреханье на мове…
    Жить буду там, как Богом на судьбе написано…а вот уважать меня никто и ничто не заставит…

  70. я вот никак не понимаю, а где и кто у нас русских гнобит, Наташа, Саша.. :unsure:

  71. Андрей! Я же указал в посте — «большинство»…

  72. А.К., маєте досвід? Шкода, що для Вас долари все вирішують. :negative:

  73. Любые иностранцы, приехав в украинский город, осваивают тот язык, на котором происходит общение. Если это русскоязычный город. то они учат русский, а если бы местные говорили на украинском-они бы учили украинский.

  74. Поки мова для багатьох людей є «іноземною» — буде багато проблем, мені здається. Так, мені не дивина вже, що такі люди є, які достатньо вороже ставляться до мови країни, в якій мимо волі опинилися… Ну сталося таке «лихо» — утворилася нова держава. Я цьому радію. Але люди, які це терплять. Шкода таких людей.

  75. Єлисаветградський лікар говорит:
    17.03.2012 в 22:29
    ==================
    Андрей! А то ты не знаешь, что творит бандеровская мафия на западной Украине…да и у нас пытается, но у нас их меньшинство…и они, в основном, помалкивают… :mail:

  76. Vitalii_ говорит:
    17.03.2012 в 22:32
    ===============
    Абсолютно согласен…

  77. Во-первых,не надо путать личные беседы и официальное выступление официального лица.

    Во-вторых, «В России (вообще) бьют» ,если на русский с ними не переходят.Так что,у нас на этом фоне — просто разгул толерантности!Почет нам за это и уважение,согласен!

  78. Кировоград — не украиноязычный точно (суржиковый — может быть, особенно в последнее время), Киев тоже русскоговорящий. Иностранцы вообще редко учат русский — сложно, да и зачем — инглиш все понимают прекрасно.

  79. Був на західній Україні. «Бандерівської мафії» не зустрічав… Чув різні «лякалки». Але зустрів там багато інтелігентних, чудових людей. Побачив, блукаючи містом, і пару відморозків. Але що, я мало відморозків бачив на своїй малій Батьківщині? Чи й тут?

  80. Не любят «нерусей»: пиндосов, китаезов, япошек, нигеров, чурок, немчуру, татарву, армяшек, урюков, айзеров, пшеков, итальяшек, прибалтов, всяких там хохлов и еще много кого, всех даже не перечислишь

  81. Дотолерастимся скоро, не радуйтесь преждевременно, Степаныч)

  82. Правильно, Віталію! Хто ж буде більше поважати нашу мову, якщо ми самі не спромоглися це зробити? Описане тобою — це наша демонстративна неповага до самих себе.

  83. Єлисаветградський лікар говорит:
    17.03.2012 в 22:38
    Був на західній Україні. «Бандерівської мафії» не зустрічав…
    ======================
    Андрей! А ты пошпрехай на русском и ощутишь костлявую руку бандеровской мафии на своей шее… Это страшные и во многом дикие в своём низком уровне толерантности люди…

  84. Да не жалейте, мы уж как-нибудь разберемся. Не языком единым…

  85. Все иностранцы которые учатся в Киеве учат русский, потому что Киев говорит на русском. То же самое в Кировограде.

  86. Моєю першою мовою була українська й було важко після української школи вчитись в російськомовному навчальному закладі. Та, що гарно у виші, за відповідь українською додавали одного бала. Вчилась на Донбасі. Й такої агресії до української мови, як у деяких блогерів тут, не помічала.

  87. Єлисаветградський лікар говорит:
    17.03.2012 в 22:34
    ================
    Андрей! опять ты обобщаешь… Не путай любой любовь к Родине-Украине и обожание и превознесение выше интересов государства мовы…

  88. Приехали. Кто сказал, что не уважаем?
    Земля, небо, горы и моря принадлежат всем, а не только населяющим верхнюю часть коры украиноязычным.

  89. Та розмовляв я там і російською, і українською, і були зі мною російськомовні знайомі… Нормально все. Комусь хочеться смаженого. Але нормально. Втім, можливо, не зовсім нормальні люди є і там. Вони ж всюди є.

  90. так-с.. ну вот скажите мне пожалуйста, кто лично с этим столкнулся из здесь присутствующих…а то я там сколько была, все никак не нарвусь на мафию.. B-) .сказки-сказками.. хочу реальную историю.. :unsure:

  91. А.К. говорит:
    17.03.2012 в 22:43
    ______________________________________
    Повага до мови — це, на мій погляд, звичайна ознака культурної людини. До будь якої. А ще я не плутаю просто «необожнювання» та якусь агресію та боротьбу проти мови. Які, насправді, є абсурдними. Але, є такі країни, в яких через певні історико-політичні обставини виросло таке собі плем’я ненависників мови тої землі, яку хтось каже, що любить, а хтось і цього не каже…

  92. Юлечка, Наташа и Саша просто хотят выделиться.

  93. «Это страшные и во многом дикие в своём низком уровне толерантности люди…» -Разжигаем? А как же правила сайта?Я уж не говорю про совесть…

  94. komsomolka говорит:
    17.03.2012 в 22:44

    Земля, небо, горы и моря принадлежат всем, а не только населяющим верхнюю часть коры украиноязычным.

    ______________________________________

    Земля та інше не належать нікому. Вони створені, пардон, для атеїстів — існують для всіх. 😉 Милуйтеся, нам не шкода. 🙂

  95. Да нет, это вы, по непонятным мне пока причинам, хотите выставить нас этакими изуверами и ненавистниками Украины…
    А ведь это совсем не так… :yes:

  96. …переведи, плохо понимаю эту фразу не по-русски… :mail:

  97. Милуйтеся, нам не шкода.
    ====================
    Андрей! ты что-то опять путаешь… 😉
    Ты ошибся в определении хозяев лесов, гор и рек… Это мы пока не против… B-) :yahoo:

  98. Степаныч! А ты как Горожанин — сразу донос Админу… 😉

  99. Про хазяїна, Саша, ти зовсім не врубився в початок фрази… Перечитай ще раз, там де я писав про те, кому що належить чи не належить… А як не зрозумієш, повернися до мого коменту завтра. 😉

  100. …не заводись…и поддавайся на провокации «б.мафии»… 😉

  101. 6 лет училась в Тернополе.Никакой дискриминации по мове:хочеш,відповідай на російській,але оцінка на бал нижча.Жила я с семьей на квартире ивот поехали как-то наши хозяева дома в Днепропетровск.приезжают возмущенные.Спрашиваю.а что не так?Говорит:я до нього кажу добридень,а він мені-здрасте,так і хотів в писок зарядити. Я не против укранского,даже очень ЗА,но это перебор

  102. Перемикаюсь на російську:
    В Литве, когла спрашиваешь как пройти к нужному месту, получаешь ответ и указание направления с точностью до наоборот. Зайди в рижский магазин в 80-е годы и заговори с продавцом по русски — на тебя никто не отреагирует.
    А коли зайшов до магазину і просто привітався, але УКРАЇНСЬКОЮ — ти просто най, най, най улюбленіший покупець.
    Прибалти, як і україці немало витерпіли від великої завжди зголоднілої «матушки».

    Мабуть треба й в Україні бити, але за те, що на нашу не переходять незважаючи на віросповідання. Араби теж українську повинні знати, або де вони вчаться.
    Заговоріть в Оксфорді Українською — шо з Вами буде???

  103. А вообще эта проблема выеденного яйца не стоит,я про язык.Пройдет еще 5-10 лет ,подрастут наши дети,которые учатся в украиномовных школах и станет тогда Кировоград городом.в котором будут говорить не на русском ,не на суржике каком.а на нашем красивом спивучем языке.Вот тогда и иностранцы выучат его,если захотят учиться в кировограде

  104. ну да..типа по недельке..
    а какая разница, я же с рюкзаком не лазила..хихи

  105. Не-е,это не наш метод!Но и молчать не стану,без обид…

  106. Я також дуже на це розраховую. І в цьому сенсі погоджуюся з тобою, що накал варто зменшувати. Хоча, сам просто зобов’язаним вважаю писати українською. Можливо, з часом ще й заговорю. )))

  107. главное,им (детям) в этом не мешать.А ТАК и происходит во всем мире.Именно потому,что логично!

  108. Єлисаветградський лікар говорит:
    17.03.2012 в 23:19
    Хоча, сам просто зобов’язаним вважаю писати українською. Можливо, з часом ще й заговорю
    ==========================
    Андрей! не навязывай себе того, что тебе не личит… Не истязай себя… :mail:

  109. Юля! Ты как турист «шуршала гривнами»…а от этого звука — патриотизм как рукой снимает… Наче бабака пошептала, сразу львовяне гАвАрят по-русски… :mail:

  110. Для меня они оба одинаково родные,и все-же думаю я на русском.Раньше у нас в отделении был русскоязычный коллектив,а когда появилось 2 коллег.говорящих только на украинском, и я все больше говорю украинским.А малый приходит со школы,так вообще перлы выдает.Так что Саша и логично,и факт! :yes:

  111. Ще один. Є в мене одна знайома, яка позіціонує себе як російську націоналістку. Бідна людина, живе в Україні. Та також про те, що личить, що ні розповідала.

    Не може мова личити, чи не личити. Буду в Португалії жити — буду вчити португальську. Живу в Україні — зроблю все, щоб знати українську. Це програма мінімум. А якщо вийде бути одним з носіїв її — це взагалі буде класно.

    Але ти не зрозумієш. Тобі ж існування української взагалі — не важливе. А мені — важливе. І спробуй просто поважати думку іншого.

  112. я бы сказала : просто не истязай себя зря,оно и так само придет. А украінська йому дуже личить :good:

  113. Как-бы и правильно ты говоришь.Я жила в арабской стране,выучила арабский и говорила на нем.А вот дома мне хочется говорить и писать тем языком,каким мне удобно и комфортно.Неужели не имею права?

  114. І спробуй просто поважати думку іншого
    ===========================
    Да о чём речь…уважаю как свою собственную…
    НО! Не могу позволить навязать себе мифическое и несбыточное в стремлении к глобальности насильственное продвижение мовы… Я не люблю утопические идеи… Народ мрёт как мухи от нехватки продовольствия, мед.помощи, жилья — а буду размавлять…и делать вид что всё хорошо… Хватит — 20 лет занимаемся словоблудием про мову и пересчётом покойников после репрессий…
    ЖИВИТЕ БУДУЩИМ, ГОСПОДА… и не ворошите прошлого…

  115. да не особо я шуршала, чтобы они обогатились..но ни в транспорте, ни на улице я ни разу не встретила хамста…я уже где-то в постах писала.. наслушавшись таких вот историй, специально обращала на это внимания, нарвусь или нет..даже и не пахло.. :unsure:

  116. Мені дуже приємно писати українською. Навіть, якщо не знаю, як перекласти та заглядаю в словничок — все одно приємно, що я дізнався (або згадав) відповідне слово. Тому, ні про яке катування не йдеться. В мене все дуже природно виходить в сенсі вивчення української.

    Щодо розмовної — то легше, коли оточення україномовне, тоді частіше я можу перейти на українську. Але інколи «клинить». Все ж таки, більшу частину прожитого життя я спілкувався російською. Втім, все попереду.

  117. ну..это может быть.. чисто человеческий фактор…вот вы 6 лет учились..и массово встречались с гонением и гноблением?, я о таких примерах спрашиваю…из транспорта вытолкнули…на улице потолкали \избили…там Саша про мафию писал, что они чуть-ли не убивают..за 6 лет вы их встретили, мафию-то?

  118. «Буду в Португалії жити – буду вчити португальську. Живу в Україні – зроблю все, щоб знати українську. Це програма мінімум.»
    ———————————
    Конечно.Прояви интерес к языку жителей страны,выучи хоть немного их слов,даже если приехал ненадолго.И тогда,масса хороших знакомых и друзей тебе там обеспечена.Я это говорю и из своего опыта тоже.

    А уж жить в стране,принципиально не зная языка её народа — это сознательно плевать в лицо кружающим.»Я так думаю…»(с) :yes:

  119. Єлисаветградський лікар говорит:
    17.03.2012 в 23:41
    Все ж таки, більшу частину прожитого життя я спілкувався російською. Втім, все попереду
    =========================
    Так зачем тебе это на старость лет то нужно?… :mail:

  120. Та хто ж тобі забороняє? Я особисто жодного разу не дістав проблем через свою російськомовність. А от, якщо ти захочеш бути Президентом України, Прем’єр-Міністром України, іншою особою, яка представляє державу — тут порядно знати та при виконанні обов’язків — користуватися державною мовою. Все просто.

    Колись КВН-щики казали:
    «Украинский выучу только за то,
    Что смог его выучить Кучма!»

  121. Відсутність мови — не гарантуватиме тобі світлого майбутнього. І її наявність не протирічить нормальному розвитку. Просто все має бути збалансованим. І культурні моменти також мають бути, окрім «жрать, ржать, срать» (с).

  122. Ну что значит «жить в стране не зная языка ее народа»? Вы же пишите пр-русски?Но и в тоже время вы хорошо знаете украинский,так в чем же тогда проблема?

  123. Смотри,разожжешь — не потушишь.Оно тебе надо?

  124. «Прояви интерес к языку жителей страны,выучи хоть немного их слов»

    ______________________________________
    Абсолютно справедливо, Степаничу! Я так, колись їхав в Угорщину, вивчив буквально «Добрий ранок, добрий день, дякую». Їм приємно було, коли я це казав. А я хоч два-три слова з поваги до їхньої країни вивчив… Був там неповних три дні.

  125. У меня — никакой.Ни дома,ни за границей.

  126. именно, поддерживаю..представитель государства на посту-должен.. именно должен, использовать украинский язык..как по мне-это одна из обязанностей.. уж коль дерзнул и посчитал себя достойным такой должности..то отмазка*плохо даются языки* или *родился в другой стране*-это такая ерунда…и неплохо было бы, чтобы прежде чем взять этого человека на такую работу, все же проверяли уровень его владения украинским.. а не издеваться над нашими ушами и тем самым быть посмешищем всему земному шару..

  127. Гарантированный пазитифф в ответ! :yes:

  128. «Ну что значит «жить в стране не зная языка ее народа»?»
    _______________________________________
    Оксано, ти пропустила дуже важливе слово в цій фразі Степанича «ПРИНЦИПОВО». Коли публічно (особливо публічно, а особливо політиками) — заявляється на зло — Я ПРИНЦИПИАЛЬНО НЕ БУДУ РАЗГОВАРИВАТЬ. Ось про це йде мова. Ось це проблема самоповаги українців (українців всіх національностей) та населення України.

  129. так и я о том-же. Тільки мого життя,здається.було більше,тому і писати украінською мені важче.А Азарову ще важче,чем мені по тій самій причині.Все просто!

  130. Мені ще дуже довго до старості. Глядиш, це «попереду» — буде набагато раніше, ніж старість. Та й в старості — чому б не поспілкуватися такою гарною мовою, яка в мене викликає дуже позитивні емоції?

  131. Спасибо,Андрей!ПРИНЦИПИАЛЬНО,это действительно,ключевое слово!

  132. …про культурные моменты та расскажи голодающим и смертельно больным… Хочу видеть и слышать их реакцию… 😉

  133. Здається мені таке: Yur.Zag і А.К. або одна особа, або добрі друзі… :negative:
    Закаламутили розмову і тепер смокчуть енергетику…, нажаль посмішки відповідної немає. Доречі, є схожа :yes:, подзьобати таким теж не соромно при такому розкладі… :yes: Успіху вам дзьобайте :negative:

  134. Єлисаветградський лікар говорит:
    17.03.2012 в 23:55
    ===================
    раз ты веришь в «светлое будущее», то это хорошо, но бесперспективно… :yes: :mail:

  135. СанСанич говорит:
    18.03.2012 в 00:00
    Здається мені таке: Yur.Zag і А.К. або одна особа, або добрі друзі…
    ======================
    Сан Саныч! Давайте попросим Админа сравнить айпи-адреса компов… и всё станет понятно… :unsure:
    А чтобы знать, кто такой Yur.Zag, то назовите мне его настоящее имя и я скажу друг он мне или нет… :unsure:

  136. Так в том и речь,что нет проблемы.Так.мыльные пузыри,на которых некоторые пробуют играть собачие вальсы

  137. Странно,когда мне на Украине хочется говорить по русски,я так и делаю.Когда по украински,тоже.ГДЕ проблема???Её как-бы нет…

    Иншалла,и ВАМ никто не помешает! 😉

  138. Про «собачьи вальсы»,надеюсь,Вы это не о премьере?

  139. да нет..это точно не так…АК у нас не прячется.. он не боится высказывать свое мнение..это мы уже, все здесь пишущие, знаем наверняка..

  140. Ти, слава Богу — і не той, і не інший, тому не треба людські проблеми та трагедії поминати всує. Тим більше, в якості спекулятивного аргументу.

    А стосовно смертельно хворих, не забувай, що такі люди не так рідко мені зустрічаються. І ми розмовляємо не тільки про смерть та про хворобу, а й про культурні моменти в тому числі. Просто кого що цікавить. Є люди, якім все по барабану — їм і в здоров’ї, і в хворобі — по боку такі теми. А якщо людина захворіла, то вона не втрачає свій культурний рівень… Ось так виходить, якщо з теорії до практики…

  141. Ні, Саш, підтримаю Юлю. А.К. був на зустрічі блогерів, це реальна людина. Ну, є в нього пунктик стосовно «антишароварщини», яка, як на мою думку набуває не зовсім логічного вигляду. А так — гарна людина. Можливо, прийдеш на другу зустріч блогерів — познайомитесь. Та нормально станете спілкуватися.

  142. …ох и закрутил…ох и попытался запутать… :wacko:

  143. Ну простите.не просекла.Только к Азарову эти слова никак не относятся,он то принципиально будет разговаривать,а как сможет -это уже другой вопрос

  144. Да мы с Сан Санычем ещё в «Кировоградцах» в «Одноклассниках» мнениями обменивались… :mail:

  145. ну да.. вот потому я и прошу, тех кто рассказывает о гонениях, привести реальные примеры, которые коснулись их самих, а не то, что «вася рассказал»… :unsure:

  146. Ну, є в нього пунктик стосовно «антишароварщини», яка, як на мою думку набуває не зовсім логічного вигляду.
    =============================
    А на мою думку очень всё логично и закономерно… :mail:

  147. Порівняння мене не цікавіть, мене ображає ставлення до людей, з якими мешкаєш поруч і дозволяєш плюндрувати їх мову і переконання.
    За що козак москаля не любить?:
    Прийшов москаль до козака в хату. Козак йому бану справив, за стіл посадив, чарку налив і не одну, накормив, спати вклав. А москаль підступний, ще й на дружину козака заглядається…
    Як би я так у московії собі дозволив висловлюватися, то де б я вже був???
    Доречі, зараз по Москві у національному одязі (не російському) і з рідною мовою на вустах пройти не можна — кодекс!!!

  148. До речі, дякую тобі за слова «украінська йому дуже личить». Як би не було — але мені дуже приємно! :yes: :rose:

    Стосовно Азарова. Поясню своє несприйняття такого стану речей. Людині пропонується ПРОЧИТАТИ ТЕКСТ з ПАПЕРЦЯ. Не сказати з голови, а прочитати. Та треба запам’ятати, як читати букви. Різниця між російською та українською у ПРОЧИТАННІ тексту — дуже невелика. За дві години занять — можна навчитися читати. Ну, хай пару днів для особливо талановитих геологів, якщо їм дуже багато років.

    І другий пункт. Що, окрім Віктора Федоровича та Миколи Яновича — не знайшлося в ПР розумних людей? Що, обов’язково ставити було на Прем’єра людину, яка не в змозі навчитися читати державною мовою. Залишили б міністром фінансів. А Прем’єра (людину, яка також представляє державу, окрім інших моментів) — призначили б такого, щоб і функції свої виконував, і міг бути обличчям держави. Ну, я так думаю.

    Вважати Яновича дуже талановитим головою Уряду — я б не став. Ну ось не виникає в мене такого враження. Щоб сказати — як класно працює, що за це можна пробачити неспроможність навчитися читати…

  149. хихи.. ну то конечно же..еще бы… 😉 хихи.. ты само воплощение логики и последовательности :yahoo:

  150. Юля! Да присмотрись как меня оплёвывают и пытаются освистать «свидомые» (и не только меня, а ещё ряд позитивных патриотически настроенных блогеров)…меня за правду(!!!)… За то, что задел их интересы и раскрыл из страшные замыслы…
    Вот тебе прямой пример…этого мракобесия…а что творят на западе во время 9 мая, 7 ноября? Или это тоже я придумал?

  151. С чего такие выводы?Я уверена,что они неправильные.А.К. прекрасный человек.просто со своей точкой видения любой проблемы,а этот Y.Z-???

  152. Козак йому бану справив, за стіл посадив, чарку налив і не одну, накормив, спати вклав.
    ======================
    Пока ни в одном глазу… :wacko: :unsure:
    а меня не обижает (я уже писал про обиженных), а отторгает то, что меня насильно заставляют говорить не на том языке…

  153. СанСанич говорит:
    18.03.2012 в 00:19
    Порівняння мене не цікавіть
    =====================
    Тогда зачем версии выдвигаете? Или на угад…вдруг это одно и то же лицо… :whistle:

  154. Yuliya_Tuz говорит:
    18.03.2012 в 00:19
    ================
    Юля! Хоть и ирония, но всё равно приятно слышать…Повтори, пожалуйста… :yahoo:

  155. …это и есть плюрализм… Как говорил Горбачёв… :whistle: :mail:

  156. Саш..ну ты ведь тоже не молчишь и провоцируешь…да и кто говорит, что ты не можешь говорить на русском… как видишь я на нем же пишу.. но я за то, чтобы когда некие дорываются до власти, уж поднатужились и поняли, какой страной взяли на себя обязательство управлять..это не Россия и не Молдавия, а Украина..короче читай ниже.. я там писала об этом))а про 9мая..знаешь..нас сталкивают всех лбами.. и радуются.. и самое ужасное, что мы на это ведемся и позволяем происходить этому…зачем?

  157. Та говори собі своєю російською! Хто ж тобі про це дорікає? Тільки не плюйся на адресу тих, хто вболіває за відродження української. Та не глузуй з них. І мені не давай порад не вивчати українську. Бо, якщо я хочу вивчати українську, то це не примушує тебе писати або говорити українською. Хоча, якщо вже вирішиш — мені буде приємно, приховувати не стану. 🙂

  158. Ну где ж тут понятно…никто не возразил…вот так как ты запутал… 😉
    …признайся… всем всё ясно… Ох и наворотил ты писанины… :whistle: :mail:

  159. Нет не встретила,только отдельные эпизоды.И говори мне ,пожалуйста, ты!

  160. Это ещё кто над кем глузует…я жертва, а ты из меня палача пытаешься сделать… 😥 Ну и придумал, что я глузую…
    Я всех люблю… :heart:
    ——————————-
    Человек разумный никогда не зарекается конечно…
    Но до этого о-о-очень далеко (это я про мову)… Как говорил Кравчук: «Швидше у мене на долоні волосся виросте…» :whistle:

  161. Шановні блогери, прошу Вашого розсуду, чи зрозумілою була моя відповідь Олександрові (АК) на його запитання? Цитую:

    ==============================
    А.К. говорит:
    17.03.2012 в 23:59

    …про культурные моменты та расскажи голодающим и смертельно больным… Хочу видеть и слышать их реакцию… 😉
    Ответить

    * * *

    Єлисаветградський лікар говорит:
    18.03.2012 в 00:08

    Ти, слава Богу – і не той, і не інший, тому не треба людські проблеми та трагедії поминати всує. Тим більше, в якості спекулятивного аргументу.

    А стосовно смертельно хворих, не забувай, що такі люди не так рідко мені зустрічаються. І ми розмовляємо не тільки про смерть та про хворобу, а й про культурні моменти в тому числі. Просто кого що цікавить. Є люди, якім все по барабану – їм і в здоров’ї, і в хворобі – по боку такі теми. А якщо людина захворіла, то вона не втрачає свій культурний рівень… Ось так виходить, якщо з теорії до практики…

    ==============================

  162. …как то ты неестественно головой киваешь… :scratch:

  163. Конечно непонятно…ты сразу запутал переводом стрелок на меня, а потом про какие-то спекуляции заговорил…
    А-а-а…ты хочешь услышать одобрямс? Так кто «за»? Единогласно… А.К. не прав, принято большинством… :mail:

  164. Ну, ось, ти вже, цитуючи Кравчука, українською фразу написав. Сподіваюся, що з долонями твоїми все гаразд? 🙂

    А ката я з тебе не роблю, ти несправедливий. 😉 А твоя, м’яко кажучи, іронія — так вона ж через коментар. 😉 :yes:

  165. …не цепляйся к словам… :whistle: ты же когда слушаешь сатириков не говоришь, что от них иронией за версту несёт… :whistle:

  166. Ніяких стрілок. Я навпаки тобі сказав, що не треба стрілки переводити (якщо твоєю лексикою) на нужденних та тих, хто смертельно хворий. Не розписуйся за них. Тепер зрозуміліше?

  167. Ой,Андрей .а мне как раз кажется,що за це можна пробсчити неспроможність навчитися мові…Но спорить на эту тему с тобой не хочу,проиграю, и подведу Н.Я.

  168. …если искренне, значит нужно три смайлика ставить, а то визави может подумать не то… :yahoo: :yahoo: :yahoo:

  169. А вони в блогах не пишуть свої коментарі. А виступи є виступами. Тут я просто дивлюся — якщо це дотепно — добре, а якщо просто жовчно, тоді перемикаюся. Це якщо про сатириків.

  170. Ти, слава Богу – і не той, і не інший, тому не треба людські проблеми та трагедії поминати всує. Тим більше, в якості спекулятивного аргументу.
    ========================
    А это что? Или «это ему снится»…

  171. Уф-ф! Утомил ты меня, Андрей, сегодня… :wacko:

  172. Саша вище написав, що я навмисно все заплутав та накрутив, щоб нічого не було зрозуміло, то мені треба було зір ззовні, так би мовити — чи не є я необ’єктивним. Дякую, що підтвердила мої здогадки. :rose:

  173. …на многие вещи просто нужно философски смотреть… B-)

  174. Андрей! Нужно срочно подписи собрать… :yahoo: :mail:

  175. А порівняння виникло у тотожній поведінці при бажанні розпалити конфлікт, або щось накшталт, на рівному місці і без керосину. А якщо не розпалюється — то хоча б вкусити за ногу. Погодьтесь — поведінка схожа.
    А я таки вгадав!!!
    Розмовляйте російською, думайте по російські, я ж Вам не указ і це зрозуміло не тільки мені.

    А яйця тому москалю козак таки відрізав… Ось і казочці кінець… :bye:
    Давня казочка, я її в селі, ще в 1973 році почув.
    Дивіться на себе в дзеркало частіше: роздвоєння особистості — це ще не загроза Вашому життю.

  176. Да его обплюешь,как же ,да еще за правду :yahoo:

  177. Ось і казочці кінець…
    ================
    Ну как конец сказки…там было ещё, что потом козака казнили а семью в Сибирь…

  178. Саш.. да ладно тебе.. ну тут Андрей имел ввиду, что ты не в той ситуации(и это прекрасно) и не знаешь, как могут ореагироваь эти люди.. вот.. и о своей практике сказал, что общался с ними и знает разные мнения.. ну я так поняла его ответ тебе.. :unsure:
    нормально все..честно-честно.. 😉

  179. Тема така, що ми дуже сильно відрізняємося в ній думками. А ти ще багато прискіпуєшся до слів в коментах, тож пояснюю (за своїм занудним характером) — на кожне запитання намагаюся тобі докладно відповісти. Але, я не хотів, щоб ти дуже втомився. Тож, відпочинь. Та й спати вже пора. Добраніч. Ще колись посперечаємось. 🙂 :bye:

  180. а знаешь.. вон выше сколько моих комменариев не откомментированных, мне иногда тоже хочется спросить правильно ли меня поняли..это нормально.. :unsure:

  181. Люди!Ну почему же мне никто не ответил в «Трындеже» ?

  182. Ще колись посперечаємось
    ======================
    …я понял тонкий намёк…то есть очень скоро… :yahoo: :whistle:

  183. А ти ще багато прискіпуєшся до слів в коментах
    ==========================
    Истину ищу…искатель я… B-) :mail:

  184. что и что?я о том, что он содержательно ответил на коммент, в котором ты его послал спроситьу людей голодных и больных..
    ладно.. ффсе ..а то я ща сама запутаюсь..

  185. Yuliya_Tuz говорит:
    18.03.2012 в 00:55
    ================
    Так мы ж в этом и пытаемся разобраться…

  186. ну конечно.. 😉 тут незная его..можно просто овладеть яростью к нему.. :mail: но мы-то уже знаем что почем B-)

  187. …так тут такой базис тем, что хватит на год вперёд… 😉 :yahoo:

  188. но мы-то уже знаем что почем
    =======================
    И дружно его гуртом заклюём… :mail:
    :yahoo: :yahoo: :yahoo:

  189. Єлисаветградський лікар говорит:
    18.03.2012 в 00:59
    я якось дійсно неоднозначно написав там
    ========================
    «Признание — царица доказательств!»… 😉

  190. Просто Комсомолка рано відпочивати пішла, а Саші сумно отак: два на одного. 🙂 Та й Борменталя зараз не видно. А так, тут зрозумій — хто яким гуртом кого клювати збирається. 🙂 Хоча, ми з тобою також не з лякливих. )))

  191. На этой мажорной ноте :good: и завершим на сегодня…до утра…
    Всем спокойной ночи! :bye:

  192. Єлисаветградський лікар говорит:
    18.03.2012 в 01:07
    Просто Комсомолка рано відпочивати пішла, а Саші сумно отак: два на одного
    ==========================
    Андрей! ты же меня знаешь…я и с десятком одновременно дискутировать могу…Это как сеанс одновременной игры… :yahoo: :whistle:

  193. оксана говорит:
    18.03.2012 в 01:14
    Не дадим!
    =================
    Это вам так кажется…на самом деле, вы давно участвуйте в игре и по чужим правилам… Таковы реалии…

  194. Та ні, той козак москалям щей сала за шкіру залив.
    А взагалі, А.К., не треба розпалювати і без того палаючого вогню. Мені здається, що досить підкидання дрібних образ до хати гостинних хазяїв.
    А ще приємно, що Ви, при всій своїй зарозумілості та надмірнному ставленні до УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, таки її розумієте, читаєте, слухаєте її і адекватно перекладаєте. Але, що образливо для мене особисто, Ви її звучання неадекватно сприймаєте.
    Покласти зараз мої слова на музику — то вийде пісня, а покладіть на музику переклад російською — вийде БРАНЬ (рус.). :bye:

  195. Пане А.К., не ганьбіть і не поплюжте хоча б ту землю і людей, що Вас зараз кормлять і радійте тій цяточці, що Вас терпить.
    Поїдете жити до Росії — Вас там приймуть за хохла, бо говорити чисто Ви вже не вмієте.
    Поїдете до Ізраілю — там тим паче Вас не сприймуть за свого, бо Ви за свого не сконаєте аж ніяк… Ніде Вам раді не будуть…
    Жалюгідна картина намальовується :wacko:
    Так от — давайте вже терпіти одне-одного без взаємних образ, якщо іншого виходу вже немає, але Святе не чіпати.

  196. Поїдете жити до Росії – Вас там приймуть за хохла, бо говорити чисто Ви вже не вмієте.
    ======================
    1.Я уезжать не собираюсь….пока во всяком случае…
    2.Постепенно очищу свой русский…

  197. Ви її звучання неадекватно сприймаєте.
    ==========================
    Значит пора меня задушить… :wacko: 😉

  198. Вивчайте краще українську — Президент наш таки українською спілкується, так що пробачте.
    А взагалі-то ДОБРАНІЧ.

  199. давайте вже терпіти одне-одного без взаємних образ, якщо іншого виходу вже немає
    ========================
    Да кто ж против то… Я только за… :bye:

  200. Исходя из всего вышесказанного 🙂 можно сделать вывод том , что все несчастья в стране 🙂 из-за того , что руководители , в частности действующий премьер, плохо или вообще не говорят на украинском языке . Так что-ли ?

  201. ніколи не могла догнати, що складного в таких тестах…
    але и українське і російське відрізняється фонетично, то якщо з цієї точки зору — будь-яке слово з и є перевірочним

  202. не знаю, де ви народилися і вчилися… я за радянських часів виросла україномовною — український садочок, українська школа…
    приїхала навчатися в кіровоград — а моя російська, якою всі майже там спілкуються, гірша, як українська в азарова…
    нічого, якось виговорилася.

  203. я в 6 школі проходила практику.
    школа з ухилом іноземних мов, російськомовний клас, половина в класі — вірмени.
    так от, вразило, що кіровоградські вірмени поводилися на уроках мови… ну… ви зрозуміли як…
    а приїжджі, яких батьки від укранської не відмазували, бо їм тут жити, старанно зубрячили.
    а один навіть впізнав цитату Ліни Костенко — я запропонувала речення на розбір і пообіцяла п»ятірку тому, хто назве автора.
    відверто кажучи, я була приємно вражена і пам»ятаю про це досі.
    наші не вгадали автора жодного разу
    не від національності залежить все, а від людини

  204. зрозуміло, це я плювака…
    ох, приїду, ох, виправдаю сподівання!

  205. От! От тут і корінь проблеми! Ну з якого дива деякі етнічні українці вважають, що Україна — це їхня країна? Що вони мають право диктувати усьому українському народу, як жити? У тому числі ВИМАГАЮТЬ вивчати українську? Українські росіяни вимагають щось від етнічних українців? Ні! Перестаньте вдавати із себе «хазяїв цієї землі», і буде усім щастя.

  206. мені здається, що YZ більше на Ігнатова схожий, який вирішив цього раху пограти на полі Кочіна…
    може, пробити оту адресу, що пробивав пан Адмін?
    є поняття диспуту, суперечки, а є — розпалювання ворожнечі. по цей пан займається саме таким

  207. Я училась в русской 6 школе. Садик был английским . В семье говорят исключительно на русском. У меня был выбор между 5, 6 и 11 школами, но я не захотела учится на украинском, учитывая, что он мне с детства не нравился и я его знала хуже, чем английский.

  208. у вас брак любові…
    треба щедро любити — мову, землю, нас врешті…
    ми ж вас любимо!

  209. а навіщо?
    їхати в росію ви не хочете.
    працювати над мовою вам в напряг…
    інакше б ви панічно до вивчення української мови не ставилися.
    живіть у своє задоволення, ми вас сприймаємо й так!

  210. странно вы связали эти вещи…насколько я понимаю речь о том, что (если мы говорим о руководителе страны)премьер ДОЛЖЕН владеть языком страны, которую взял на себя обятельство представлять, коль дерзнул и посчитал себя достойным….всего-то..а источников наших бед..хватает и без языка..и головы.. и прочих..

  211. Это переход от общего — к частному.
    Саша имел ввиду, что языковые вопросы и культура — не первоочередное для людей больных и голодных.
    Я не думаю, что больные в диспансере по приезду сначала говорят о культуре, и только потом о своих проблемах.

  212. Игнатов более логичен и последователен, а этот человек, мне даже больше Гладиатора напомнил.. :yahoo:

  213. Это ответ на —
    Єлисаветградський лікар говорит:
    18.03.2012 в 00:35

  214. ні, гладіатор так говорити не може.
    в принципі.
    я гадаю, що спілкувалася з ним в реалі — ото так, як він пише в постах — так він і в житті говорить, вважаючи себе просвітленим, що його до нас послав всесвіт

  215. бувають випадки, коли життєво необхідно думати про культурні цінності й так далі. бо якщо думати тілько про першочергове, хочеться застрелитися.
    це я вам як мати дитини-інваліда кажу

  216. От вже мені цей юнацький максималізм! «Все або нічого». Та одразу я зрозумів, що казав Саша, і не я йому писав, що чогось мені не зрозуміло. І Юля права, я не стверджував, що мовні питання для хворої людини — є першочерговими. Просто ти для чогось перевертаєш мої слова.

    Добре, я повторю.

    Хто сказав, що ЯКЩО людина СПОЧАТКУ не каже ні про що, окрім своєї проблеми, то це означатиме, що цю людину нічого, окрім цієї проблеми не цікавить?

    Хто сказав, що окрім «першочергових питань» для людини відсутні інші, не «першочергові»?

    І хто сказав, що їм треба заборонити розмовляти про все, окрім їхньої проблеми?

  217. Точно. Спектр тем, які я намагаюся порушувати при обходах набагато ширший за медичні проблеми. Бо людині, яка навіть не є смертельно хворою, а просто лікується в онкологічному диспансері, а тим більше смертельно хворій людині — обов’язково варто говорити про різні теми, обов’язково дати можливість думати не тільки про її хворобу… Ті, хто піддається рецепту Комсомолки, та думають тільки про свою проблему — їм набагато важче та якість їхнього життя набагато гірша…

  218. ну само собой, что человек приходит в больницу за лечением.. но сто процентов Rainbow говорит:
    18.03.2012 в 10:01
    бо якщо думати тілько про першочергове, хочеться застрелитися.
    и если еще и находится врач, который сумеет помочь отвлечься .. то это большое уважение и как по мне, большой шаг к выздоровлению..
    просто Саша говорил о том, что когда у человека нечего есть, он не думает о языке и культуре.. да..это по Маслову.. но во что мы превратимся если будем массово об этом забывать в жажде обогататься и попав в водоворот хаоса проблем??всегда будут какие-то преграды и отговорки не думать о культуре и так наз. «второстепенном», но тогда кто мы?

  219. Так мені українська рідна, але це ні в якому випадку не заперечує російської мови Андрію. Я до 2000-го року спілкувався виключно російською!

  220. От погано, що не можна видалити коментар, Андрію, я думав що ти до мене звертаєшся 🙂

  221. Анекдот в тему.
    Ідуть батько з сином по вулиці. Дивляться коло дороги повія стоїть. Син батька запитує:
    — Татко, а ктим та тьотя працює?
    А батько й відповідає:
    Не важливо синку ким працює, аби людина хороша була 🙂

  222. Я вже зрозумів. 🙂 Нічого, хай висить. А звертався я до Ігоря Вьюна, Ігор колись дійсно в процесі дискусії в іншій темі сказав/написав, що українська для нього рідна мова.

  223. Я думаю, нужно оценивать всю дискуссию комплексно, а не вырывать отдельные слова из отдельных постов.

  224. Я ділю? :wacko: Хіба це я ділю українців на тих, хто розмовляє українською і тих, хто не розмовляє? І проводжу паралелі між Польщою і Україною? Чи можливо я викладаю в інтернеті відео, де намібійські тубільці стидають українського Прем»єра? От вже дійсно, з хворої голови на здорову. 🙁

  225. премьер ДОЛЖЕН владеть языком страны, которую взял на себя обятельство представлять
    _________________
    Я бы еще усилил. Говорить, общаться, обращаться, в т.ч. к органам государственной власти человек может на любом языке и без каких-либо ограничений НО — претендовать на должность в этих органах, не владея украинскиям языком на уровне АБСОЛЮТНО СВОБОДНОГО устного общения человек не может и не должен. И исключений тут быть не должно.

  226. Про мовні та культурні питання думають не тільки багатії. Тож, виходить, по аналогії з хворобою, я вважаю, що якщо людина опиниться у злиднях, це не відшиє в неї її людську сутність та її переконання. І в злиднях така людина буде думати в тому числі й про питання культури. Хіба мало історія знає прикладів, коли митці були голодними? І що, тільки про гроші думали? Люди різні. Та цілі, прагнення, тощо — в них різне.

    Тим більше, ми часто думаємо, що нам нема що їсти. Але все пізнається в порівнянні… Хтось набагато гірше живе за нас (нас — це я зараз усереднено), а знаходить час, сили, бажання — прагнути розвитку української мови та прагнути свого розвитку…

  227. «я не захотела учится на украинском, учитывая, что он мне с детства не нравился и я его знала хуже, чем английский.»
    __________________
    При всем уважении… Н, с моей точки зрения, это какие-то перекосы в системе образования, если такое В ПРИНЦИПЕ возможно.

  228. ну вот.. наконец меня кто-то услышал… :yahoo: :heart: именно.. а то некоторые начинают применять к себе и спускать на бытовой уровень.. а я именно о «возвышенном», о чиновниках наших, так сказать. :yahoo: :yes:

  229. Fredd говорит:
    18.03.2012 в 08:37

    Исходя из всего вышесказанного 🙂 можно сделать вывод том , что все несчастья в стране 🙂 из-за того , что руководители , в частности действующий премьер, плохо или вообще не говорят на украинском языке . Так что-ли ?

    _____________________________________
    Ні, це твоя спроба спростити проблему та довести її до абсурду.

    Проблем багато. Але ганебний стан справ ще й в цій окремо взятій проблемі деяких людей не влаштовує.

  230. Перекос, что образование в школе построено таким образом, что гражданин Украины в итоге овладел государственным языком хуже любого другого (какого -неважно)

  231. Українці всіх етнічних груп, українці всіх національностей вважають, що Україна — це їхня країна. І правильно роблять. Мені здається, коли таке розуміння стане у більшості — гадити у власному домі стане менше бажаючих… І дійсно буде щастя. А те, що українські землі зросійщені — не доказ того, що української країни в Україні не повинно бути. Українська країна для українців всіх національностей. І для гостей — також. Особливо, якщо гості порядні та з нормальними помислами приїхали.

  232. Ну, украинский я до школы вообще не знала, а английский — знала. Государственное образование тут ни при чем. Мои родители — русские. С какой стати они будут учить меня украинскому. Я родилась при Союзе, тогда вопрос вообще не стоял.
    Своего ребенка я тоже отдам в русскую школу (или вообще в иностранную), если я дома говорю на русском, а дите будет в школе украинизироваться, в итоге станет очередным носителем суржика.

  233. Андрію,
    перечитай свій допис і спробуй відповісти на суто практичне питання. За статистикою в Україні проживає порядка 8 млн росіян. А якщо вести мову про російськомовних українців, то їх значно більше. Діюче законодавство забороняє цим МІЛЬОНАМ людей обіймати посади державних службовців/посадових осіб місцевого самоврядування, поки вони не вивчать українську мову. Це ж явно несправедливо. Ти сам пишеш, що Україна є країною для українців усіх національностей. От ті, хто проти двомовності, реально і поділяють українців на сорти.

  234. Я пам’ятаю свій допис, Борменталю, мені його перечитувати не обов’язково. )))

    Сорти — це тобі здається. Ти вже знаєш українську, захочеш бути високим урядовцем — будь ласка. 😉 Я російськомовний українець, на урядові посади не тягне. Але знаю, що навіть я можу вивчити українську без особливих складнощів.

    Проблема необхідності оволодіти українською мовою, особливо, якщо говорити про молодь — це взагалі не проблема, а роблять це проблемою ті, кому вона потрібна. Щоб зберігати конфліктність питання.

    І ті, хто ПРИНЦИПОВО хоче, щоб його/її дитина не знали української мови — це абсурдно, це просто на зло. Просто через неприязнь до нашої країни. Я вважаю, що такі прагнення неприродні. Але є сили (політичні, напевно), які вкладають зусилля для зберігання таких прагнень. На жаль.

  235. Твій довелося перечитати. 🙂 Якщо про місцеве самоврядування — якщо й є така вимога Закону, то вона успішно ігнорується. В нас не тільки Прем’єр демонструє дива українознавства. А посадові особи періодично хваляться небажанням взагалі мати щось з українською мовою. Мій земляк Єфремов тому приклад.

    Хоча… Я б напевно зробив би виключення (тимчасове) для місцевого самоврядування. Якщо людина виконує свої функції та через вікові причини не в змозі опанувати державну мову — дозволити це робити. Але якщо вже казати про моїх однолітків чи людей молодше — там вже вибачте. Вища освіта (навіть середня) — має під собою певні знання. Знання державної мови — в тому числі. В нашій країні це треба пояснювати. Зазвичай — це зрозуміло й так…

  236. Андрію,
    я не «вже знаю», я знав її завжди. :yes: Як і російську. Саме тому мене дивує прагнення за усяку ціну домогтися, щоб усі володіли українською. А чому не російською? От тут і з»являються ПРИНЦИПИ. Коли мені ПРИНЦИПОВО кажуть — вчи українську, я ПРИНЦИПОВО вчити її не буду. А якщо скажуть — вчи українську і російську — вивчу обидві. Нормальна людська реакція на примусовість.

  237. Почитал все комменты. Улыбнул один момент.
    Володіти мовою. Тут без разночтений.
    Владеть языком…какое-то двусмыслие, уважаемые…. :unsure:

  238. 1) що вже знаєш, я й мав на увазі, що знав завжди, ну, в сенсі того, що тобі її вчити додатково немає необхідності. Не чіпляйся до слів! 😉 🙂

    2) а ще більше бажання вчити буде, якщо скажуть — вчи російську, українську та якусь собі зімбабвійську. 🙂

    Думаю, що з часом питання вирішиться саме собою. Навіть Президент Янукович вивчив українську без принципових дурниць. Отже, для чогось йому це було потрібним. Сподіваюся, з часом людей, які просто знають українську та люблять її — буде більшість. А тих, хто казатиме — я навмисно вчитиму своїх дітей так, щоб вони не знали української буде рівно стільки, скільки ще є принципових збочень. 1-2% таких ось «випадків» та 1-2% якихось национал-фашистських поглядів. Бо мріяти, що їх взагалі не буде — я ж не маленька дитина. Хотілося б, щоб їхній відсоток не виходив за межі певної норми.

    П.С. Я не тебе мав на увазі, Борменталю, бо я далекий від думки, що ти навмисно будеш вчити дітей так, щоб вони чогось не знали (чи то математики, чи то державної мови — це вже деталі).

  239. Борменталь, я абсолютно переконаний, що якби євреї на початку створення держави Ізраїль зайняли б таку саму позицию по відношенню до івриту (хочеш -вчи, не хочеш -ні), то до сьогодні араби рознесли б Ізраїль та запчастини, включно з самими євреями.
    Примусовості жодної немає, але виконувати функції держави в Україні слід саме українською, а не російською, польською, англійською чи будь-якою.

  240. Я б напевно зробив би виключення (тимчасове) для місцевого самоврядування. Якщо людина виконує свої функції та через вікові причини не в змозі опанувати державну мову – дозволити це робити.
    _____________________
    Абсолютно згоден, принцип незворотності у часі у цьому випадку більш ніж доцільний. Але для нового «призову» чиновників — вибачте.

  241. а чого б не дозволити молдаванам на державній службі користуватися молдавською мовою, болгарам — болгарською?
    а то ми якось одній національності пріоритет даємо, а іншим — ні?

  242. «Владеть языком» — справді двозначне. А от володіти мовою та володіти язиком — це речі різні, Олександре.

    Є літературною нормою казати «володіння мовами» (або рос. языками) в сенсі — знати мову та мати можливість нею спілкуватися. А те, що у Вас виникли певні асоціації — це не страшно. Багато людей в різних словах шукають «пікантний» підтекст.

  243. або двомовною людиною.
    це більш ймовірно.
    головне, щоб власне суржика ніколи не чув.

  244. Своего ребенка я тоже отдам в русскую школу (или вообще в иностранную).
    _________________________
    Я, к слову, абсолютно нормально отношусь к тому, что в местах компактного проживания людей других национальностей существует определенное количество национальных школ, в которых обучение ведется на родном языке. Притом только потому, что это, как мне кажется, способствует лучшему освоению общеобразовательных предметов детьми- неэтническими украинцами. Да и то, ближе к окончанию школы обучение постепенно должно переходить преимущественно на украинский, дабы у детей не было сложностей с обучением в ВУЗе, которое ОДНОЗНАЧНО должно быть ТОЛЬКО на украинском.
    Однако мне абсолютно непонятно, на каком основании у нас нас существуют начальные школы, в которых обучение ведется на АНГЛИЙСКОМ, если ученики не являются носителями этого языка. Это просто дань моде и ПОНТЫ, не более.

  245. до речі, дивна позиція — ще недавно, в іншому пості ви дорікали мені, що я говорила про те, що будь-яка молода працездатна і так далі людина має зробити все, щоб виїхати звідси і будувати життя в більш перспективному місці…
    а зараз — дитину в іноземну школу…
    і не дай Бог не в російську…
    розумію, що для вас Кіровоград — це так, ностальгія за дитинством, молодістю. повертаєтеся сюди, як туристи їздять в резервацію — подивитися, як там справи, про минуле згадати…
    це, мабуть, також різновид патріотизму…

  246. але вивчати рідну етносу мову усі роки навчання в школі, щоб дитина могла не лише говорити, але й грамотно писати, знала якихось поетів-пистменників — це нормально

  247. Rainbow, как уже выше писалось, в Украине очень много русских, что не мешает им быть патриотами места, где они родились.

    Перспективность места — я жду, когда в Кировограде появится потребность в моей профессии. И многие мои знакомые кировоградцы, работающие в других, таких же ненужных в нашем городе областях, тоже надеются на перемены.
    Сидеть и ждать в Кировограде — так вся жизнь может пройти, вот и живу там, где могу себя реализовать.

  248. Английский — международный язык. Он нужен всем, независимо от национальности. При чем тут понты?

  249. а в якій області працюєте? якщо не секрет?
    ви згадували про рекламне агентство, навчання по будівельній справі… то на чому зупинилися?

  250. то уважно подивіться — змінюється дизайн кіровограда чи лишається незмінним?
    цю нішу вже хтось заповнює.
    так, в Кіровограді у вас може й не бути звичної зарплати 10 тисяч.
    але — якщо зараз ця ніша буде заповнена іншими, вам місця потім може й не знайтися. попри весь ваш патріотизм, професіоналізм і бажання повернутися.

  251. Саме Ви поставили питання про галичан і не галичан які розуміють/не розуміють українську мову. Я ж проводячи аналогію з Польщею намагався наштовхнути Вас на думку що державний чиновник має вільно говорити державною мовою.

  252. Кем заполняется? Ничего не меняется уже многие и многие годы. Ничего не строится, частные коттеджи — «прорабская архитектрура», ни одного торгового центра, приличного бутика, все сносные рестораны делали пришлые дизайнеры из Киева, Харькова, Днепра и т.д. Более того, ситуация только ухудшается, происходит люмпенизация и соответственное ухудшение вкуса и нравов потенциальных клиентов.
    Кировоград — это реально другая планета в моей отрасли.

  253. Українські росіяни вимагають від українців! В тому числі зробити російську мову другою державною. Моя позиція: хочете мати російську державною — їдьте туди де вона вже такою є.

  254. В додаток опонентам і в підтримку Проліска:
    Одна порада — поїдьте у Москову і спробуйте поспілкуватись там вільною українською, а ще не приведи Господь вдіти українську вишиванку… побачите реакцію.
    То чому я повинен терпіти мовний безлад у себе в країні.
    Після Азарова і Президент почав частіше спілкуватись російською … Далі буде

  255. то виховуйте смаки клієнтури!
    хто заважає?

  256. Дай Боже, щом Вам вистачило коштів для вступлення дитини до закордонних ВУЗів, в іншому випадку диктант, або переказ прийдеться Українською писати…
    Нехай щастить :bye: :bye: :bye:

  257. Rainbow, это несерьёзно.
    Это все равно, что человеку, который хочет купить корову, предложить единорога. Он скажет а) мне нужна корова, а не единорог б) у меня есть деньги только на корову в) я не люблю единорогов
    и еще много других г) д) е)….

  258. А вы знаете, что во многих европейских странах образование бесплатное даже для иностранцев (при знании их языка). В отличие от Украины, где хорошо написанный украинский диктант вовсе не гарантирует бесплатное обучение.

  259. А давайте в таком случае вернем ЗУНР, а остальную часть прикрепим к России — и ехать никуда не придется. Все честно.

  260. а хто вам сказав, що таких ображених, як ви з Кочіним, тут живе більшість?
    практичніше вас депортувати на історичну батьківщину.
    у вас же батьки — росіяни, мабуть, вам дуже хочеться жити в Росії?
    ви готові на державні справи заради цього!
    в чому проблема — їдьте, навіщо чекати?

  261. Интересно, что Кировоград был основан русскими.
    Лень искать более крупные источники, из Википедии —
    Крепость Святой Елизаветы (Елизаветинская крепость) — крепость, административный центр Новосербского поселения. Названа в честь императрицы Елизаветы Петровны. Имела форму правильного шестиугольника периметром (вместе с внешними укреплениями) до 6 верст. Елизаветинская крепость была главным поселением (штаб-квартирой) Новослободского казацкого (позже Елизаветградского пикинёрного) полка. Крепость была одним из оплотов российского влияния в регионе: на протяжении 1753-64 она была местом пребывания наивысшего российского командования на юге Украины.

  262. а там вступ гарантує тільки знання мови?
    не смішіть

  263. При достаточном знании специализированного предмета — да, гарантирует.

  264. Крым только отдайте, вместе с тяжелой промышленностью восточной Украины. А то, если всех депортируют, кто же там работать будет?

  265. і ви, працюючи в рекламному агентстві, не навчилися витрушувати з клієнтів гроші на єдинорогів?
    а що ж ви там робили?

  266. А я чё, манагер что-ли, деньги трусить? Странный вопрос.

  267. якщо такого досвіду немає — шукайте досвідченого манагера. вони про співпрацю з професіоналом вашого рівня тільки мріють.
    і розгулятися вам буде де!

  268. Ура!!! :good: Щасливий за Вас і Вашого абітурієнта (абітурієнт-лат. — тобто слово не українського походження).
    Ви вже святкуєте перемогу??? Щиро за Вас радію.
    Але ж мову держави, де мешкаєш вивчити прийдеться :bye:

  269. Комсомолка, Яка ж бо ви розумниця. Та от земля була тут до заснування міста й люди також.

  270. так і в нас при певному рівні знання можна стати студентом! ну, знання української мови також бажано мати…

  271. але жили собі, фортеці не зводячи…
    і на карті світитися не прагнули…

  272. К слову, я её знаю, наравне с другими языками. Но родным останется русский.

  273. Честь Вам и хвала, что решили заглянуть в историческую справочку.
    Но, крепость названа вчесть тетки Иисуса Христа и звали ее ЕлиСавета и город имел имя — ЕлиСаветград (считалось, что ЕлиСавета есть покровительница ЕлиЗаветы).
    Не путайте имен.
    Комсомолка, я же вас КомЗомолкой не называю.
    И относитесь уважительно, скажем, к среде нынешнего обитания. Ведь сколько Вы их не смените, все-равно придется приспосабливаться. Скажите спасибо Украине за то, что Вы не боитесь так высказываться. И порадуйтесь за то, что Вы например не в Беларуси.

  274. то не позбавляйте можливості знати цю мову свою дитину. а раптом знадобиться?
    російську знатиме у будь-якому випадку — ви ж вдома будете говорити російською

  275. А императорский полк тоже в честь ЕлиСаветы в крепости перебывал?

  276. так вона ж у Кіровограді не живе — вона мешкає в престижном районі Києва, десь біля Голосіївського лісу, наскільки я зрозуміла…
    їй звідти видніше, які ми мізерні, і вона несе нам істину на блозі

  277. думаю, він перебував не на честь когось, а з державних інтересів…
    інакше всі міста, де зараз перебуває українська армія, треба перейменувати терміново у Янукгради. щоб не плутатися, назвемо нукград-1, Янукград-2 і так далі

  278. Даже в русской школе учат украинский — язык, литературу и историю Украины. Этого достаточно.

  279. Голосеевский лес — это Теремки, отшиб. Престижненько, ничего не скажешь, вы меня поселили 🙂 .

  280. але у вуз ви будете складати іспит або на Україні, або в Європі, я так розумію…
    через 10 років загальні предмети і на Україні будуть читати українською, і в Європі навряд чи русифікують викладання…
    ну, це якщо у вас немає планів щодо історичної батьківщини.

  281. komsomolka , позволю себе РАСШИРИТЬ ваши знания из истории нашего города.
    Елисаветград строился как крепость для колонизации северного Причерноморья и для борьбы с гайдамаками, именно ОТСЮДА выступило российское войско, которое разрушило Запорожскую Сечь.
    За ВСЁ время своего существования крепость «по назначению» использована так и не была. Если конечно не считать её роль в уничтожении Сечи.

  282. я не знаю точно, де ви живете, і самого києва не знаю, але ви так мальовничо описували, де ви живете, що я вирішила саме так — у красивому й престижному місці.

  283. Наскільки мені відомо, на метро, 25 хвилин до центру 🙂 Для Києва не так і далеко…
    А якщо серйозно… Яка найближча станція метро?

  284. vita-otto,могу только подтвердить Ваши слова:
    Задолго до основания крепости в этих краях появились поселения казаков — «зимовки», в которых они жили зимой. Также эти края заселялись сербами, хорватами, евреями, немцами.

  285. Комсомолка, тоді будь ласка поясніть, чому вулиця Дворцова була названа іменно Дворцовою, якщо Ви знаєте історію міста починаючи з фортеці 1754 року. І де мешкав Імператор Микола-ІІ, коли приїздив до нашого міста???
    І чому в нашому місті НАЙВРОДЛИВІШІ ЖІНКІ У СВІТІ???.
    (рус.)- Переживаю по поводу того, что слово «НАЙВРОДЛИВІШІ» у Вас может вызвать недорозумение.
    Аж бо мову, де ти мешкаєш, треба знати, або хоча-б спробувати — то не є боязко :bye:

  286. Євреї, ЄВРЕЇ, самі створили СВОЮ державу. Українці, етнічні українці, зробити цього не змогли. Кардинальна різниця.

  287. А владеть РЕЧЬЮ? Не обедняйте родственный язык вслед за не очень умными его критиканами. :negative:

  288. Это от какого метро — которое еще не открыли? До ближайшего открытого ВДНХ еще добраться надо, жилмассивы дальше расположены. Например, район рынка Феофаниевский майданчик и дальше в сторону Пирогово.
    ============================
    А якщо серйозно… Яка найближча станція метро?
    ============================
    А вы что, в гости решили заехать? 🙂

  289. Я еще раз повторяю, для тех, кто в танке, я ЗНАЮ украинский язык.

  290. Та запросто 🙂 Наприклад в найближчий четвер 🙂

  291. По поводу исторических ведомостей — какое это отношение имеет к обсуждаемой теме? Выше я просто отметила, что в том числе и Кировоград стал городом благодаря столь ненавистным некоторыми людьми русским.

  292. «Владеть речью» в російській мові має дещо інше лексичне значення….

  293. А хто знає слова нашого Тараса Григоровича Шевченка: «Даленіє восьма рота…»
    Зараз це село Мартоноша Новомиргородського району. І мешкають там Молдовани і Серби.
    І в старшого покоління іноді можна почути: восьма, дев’ята, десята рота, але це вже цілі села і села дуже великі. Шевченко там, свого часу, пішки проходив.

  294. komsomolka говорит:
    18.03.2012 в 16:39
    Для продолжения дискуссии?
    ______________________________
    Ага…. Конструктивної…. Я ж можу сподіватися на філіжанку чаю (ви там якийсь кажуть неймовірно смачний вживаєте)? 🙂 :rose:

  295. Не так. Я сказав, що галичани чудово розуміють російську мову. А росіяни чудово розуміють українську. Немає проблем! Жодних! До чого тут Польща?

    Так, державний чиновник має володіти державною мовою. Але чому мінімум 8-ми мільонам українців не дають можливості керувати державою тільки тому, що вони володіють російською, але не володіють українською?

  296. місто на цій території з»явилося б у будь-якому випадку — після того, як зникла загроза турецько-ттарських набігів, території активно заселялися. на різних умовах, звичайно, але міста виникали різним шляхом.
    росіян тут не ненавидять, а просто хочуть, щоб вони поважали тих, хто тут живе!
    от пишуть — російськомовні час від часу переходять на українську, а україномовні на російську — нізащо!
    а з чого ви взяли, що всі люди, які спілкуються з вами російською, російськомовні, а не украномовні, які хотіли вам приємно зробити?
    зроби крок назустріч — то на голову вилізуть і п»ятами по очах лупити будуть…

  297. хех.. неисчерапаемая тема..как я погляжу.. :wacko:
    а про садики мне в теме никто и не ответил.. 😥

  298. Тому, що відповідно до законодавства в Україні є єдина державна мова. 8-ми мільйонам українців ніхто не заважає брати участь у керівництві державою. Вивчіть державну мову. Спілкуйтесь в побуті російською, виконуючи функції державного управлінця спілкуйтесь українською. Дозволю собі нагадати, що україна є унітарною державою. І представництво в парламенті у нас не за національною ознакою. От і все….

  299. Українські росіяни говорять про одне: дайте нам у НАШІЙ країні можлиівість розмовляти рідною мовою. Це так важко?

    Моя пропозиція — хочете розмовляти виключно українською, створіть свою національну українську державу. Не можете? А таки не можете. Домовляйтесь. Поки вас не вигнали з відусіль.

  300. столь ненавистным некоторыми людьми русским.
    ———————————————————
    komsomolka, назовите мне хотябы ОДНОГО блогера, для которого русские НЕНАВИСТНЫ.
    Не путайте русского ЧЕЛОВЕКА и русскую (советскую) ИМПЕРИЮ.
    Тоді як у Ваших постах і справді прослідковується ЗНЕВАЖЛИВЕ ставлення до украінства.

  301. Борменталю, Ви кому пропонуєте домовлятись? Титульній нації? Україна і є національною державою українців! І саме тому вона унітарна Україна! А не федерація автономних утворень українців, росіян, болгар, сербів, євреїв і т. д. Чому томущо понад 80% населення України вважають себе українцями. Всі інші — це національні меншини, які мають право на вільний розвиток національних громад. І не більше того. В місцях КОМПАКТНОГО проживання — право на освіту рідною мовою. І все. працюючи в органах державної влади, виконуючи посадові обов»язки будь-який чиновник, незалежно від своєї національної приналежності ЗОБОВ»ЯЗАНИЙ говорити виключно єдиною державною мовою!

  302. Чим принципово відрізняється від «володіти мовою»?

  303. «Українські росіяни говорять про одне: дайте нам у НАШІЙ країні можлиівість розмовляти рідною мовою»

    __________
    Українські євреї (білоруси, вірмени, румуни тощо) говорять те ж саме. Та будь ласка! Але державна влада має справлятися державною українською мовою. Так само як у Франції -французькою (а скільки там кольорових… вах-вах-вах), у Німеччині -німецькою, у Польщі — польською.

  304. Владеть речью — иметь возможность использовать речевой апарат для доступного изяснения мыслей, произнесения слов и т. д. К примеру ребенок в младенческом возврасте не владеет речью, не умеет говорить. Животные также не владеют речью. Человек — единственное млекопетающее которое владеет речью. К примеру человек не владеющий украинским или английским, или испанским языком, все равно владеет речью.
    Владеть языком (в интересующем нас аспекте) — иметь определенное колличество знаний и опыта для выражения своих мыслей

  305. речь — це усне мовлення.
    тобто говорити красиво, без акценту, швидко підбирати слова

  306. Що й потрібно було довести! У складі народу України є зверхня національність. Як Ви думаєте, довго зможе існувати така держава? Я вже не кажу про загальнолюдські цінності, демократію та інші нецікаві Вам речі.

  307. я свого часу там опитування робила в складі робочої групи…
    так от, там є люди похилого віку, які не володіють ні українською, ні російською.

  308. Борменталю, загальнолюдські цінності, демократія та інші речі мені навіть дуже цікаві. Але… Уявіть собі ситуацію… Я приїжаю в Росію… Обіймаю пост прем»єр-міністра і говорю під час виконання своїх посадових обов»язків українською мовою… Абсурд… Тоді чому український чиновник, що говорить російською це норма?

  309. СанСанич , точно также для чеченцев. Если ты Украинец-дорогой гость, якби тільки не москаль.)

  310. а ви певні, що євреї зробили її САМІ?
    ну, без підтримки інших держав, які тоді і підсобляли, і закривали очі на єврейський тероризм (так-так, тероризм — це вигадка саме єврейська, щоб араби потіснилися).
    та й становлення кожної держави проходить певний час…
    а ще, якщо ми будемо йти шляхом євреїв, то доведеться чимало людей витіснити — вони ж пропагували ідею Ізраїль для єврев!

  311. Після слів:
    «Титульній нації? Україна і є національною державою українців! І саме тому вона унітарна Україна!»
    домовлятися нема з ким. Якщо Ви не розумієте, що сучасна Україна виникла не завдяки етнічним українцям, то про що мова? Розколюйте Україну і далі. Успіхів бажати не буду.

  312. от зараз і в Україну підтягуватися будуть китайці.
    вони розмножуються швидко, це не секрет.
    питання — скільки їх має бути, щоб ви погодилися на чиновників, які будуть спілкуватися з нами китайською?

  313. На відміну від Вас, я не ділю українців за сортами, національністю, регіоном проживання та ін. Вони всі для мене є українцями. І я захищаю інтереси українців в Україні. Саме тому що це Україна. І так, це національна держава. А не федерація національних утворень, як наприклад, Югославія…. Але, перечитайте мою замітку про сучасний націоналізм… Можливо зрозумієте суть моїх ідей…. Любов до власної нації, не має на увазі ненависті до інших… Але, ті ж росіяни чи поляки мають власні національні держави…. Тому, якщо їх не влаштовує якийсь із пунктів що стосують політики держави в плані розвитку їхніх національних меншин і задоволення їхніх прав, будь-ласка, Ваші національні держави чекають на вас….
    Але я не впевненний, що людина я гордо називала себе росіянином в Україні, в Росії не буде (далі зневажливо-принижуючи) «хохлом».

  314. Чому виключно українською? У світі немає прецедентів двомовних, трьох- і т.д мовних держав?

  315. А где найти наких людей , которые бы «владели украинскиям языком на уровне АБСОЛЮТНО СВОБОДНОГО устного общения» ? Таких просто нет . Ведь разговорный украинский язык в Харьковской области отличается от такого-же в Киевской , о тот отличается коренным образом от того, которым разоваривают в г.Жовква Львовской области 🙂 Так , что не надо ерунду выдумывать …

  316. Yuliya_Tuz, простите, но о садиках я не нашел вопроса — так много написано в этой теме…
    Не знаючи Вашого питання, скажу, що моя дитина (7 років, перший клас) у дитячому садочку спілкувалась українською. Нам дуже було боляче, коли у нашої дитини забрали вихователя групи (Ганну) тільки за те, що Вона вірменка і (тіпа) не змогла б передати весь колорит української мови дітям. Це є несправедливо, але Вона вільно спілкувалася і російською, і українською, але з невеличким акцентом. Їй це не заважало бути найулюбленішою вихователькою для дітей, але адміністрація садочка вирішила так.
    І таке буває… :negative:

  317. Да нет , уважаемый , судя из некоторых «постов» в этой теме , все упирается в то , знает ли имярек украинский язык и пользуется ли он им в своей профессиональной деятельности. И оказывается то , что из-за незнания или нежелания разговаривать на языке т.н. «титульной нации» 🙂 руководящими кадрами госудраства , страна уже 20 лет скатывается все ниже и ниже.

  318. В данный момент обучение в ВУЗАх Польши обходится в два-три раза дешевле , чем учится в Кировограде 🙂 Это к примеру . Да и диплом они дают такой, который признается во всем мире , в отличии от наших….

  319. Бачив як китайці (які мають бажання) спілкуються українською — вони просто супер, а Азаров (центр даної теми) так, як ті китайці жодного слова не зв’яже.
    Ось и питання: Де ганьба державніїм мужам, а де повага до гостей???
    Послухайте Саакашвілі, Президент іншої держави, а як українською спілкується. І тут Азаров відпочиває… :negative:

  320. да, про садики просто это в отдельной теме я писала с вопросом..
    а вот ваши слова «…Їй це не заважало бути найулюбленішою вихователькою для дітей..»это вообще очень важно, когда воспитатели и учителя с душой к своему делу.. а дети-то, как никто другой это чувствуют… :heart:

  321. Вот как раз китайцы будут разговаривать в основном на русском языке 🙂 За исключением тех случаев , когда им уж что-то надо будет , тогда они , т.е .китайцы попробуют и на украинский перейти 🙂
    Вообще-то , этот языковый вопрос возникает всегда тогда, когда народ надо отвлечь от чего-то более существенного .Перевести стреки одним словом…. Разделяй и властвуй, так вроде говорили в древнем Риме ?

  322. Можно обсудить, только не здесь. Может, обменяемся e-mail?

  323. Ага , и все эти сербы, хорваты, евреи, немцы и т.д. ехали сюда самостоятельно , прорываясь 🙂 через кордоны Российской империи , которая силой своего оружия очистила северное Причерноморье от турок ….

  324. Ну переходя на традиции древнего Рима, наши государственные мужи уже и так много сделали… Зрелищ предоставили немало — на каждом канале шоу какое-то. Мало того, на телевидение запустили всех дегенератов, от которых в других державах отказались или просто изгнали (всякие там Савики Шустеры, Киселевы, низкопробные шоумены из Беларуси и России). Но зато они ведут почти все наши каналы и мы — идиоты им очень рады !!!. :negative: :negative: :negative:

  325. А анекдоты про москалей? А предложение валить в Россию, мол, вам тут не рады? Как же еще реагировать, как не ответными репликами?

  326. Чогось, в даному випадку і з Борменталем не згодний.
    Євреї, євреї, євреї…
    Згадали совєтську пісню???
    Так от, євреї не будучи хазяями в Україні, дуже багато вклали в розбудову і становлення ЄліСаветграда. І ті євреї до етносу України ніякого ставлення не мали, а ЄліСаветград розвивався завдяки їх зусиль.
    До чого тут диктування і нав’язування…???
    Жили ж поряд купа націй і національностей, але поважала одне одного.
    А зараз ми почали розвиток шляхом тупих америкосів — … колись вони за нами гналися, а тепер ми їх зади заносимо…
    Знаєте, що скажу всім: Ноаптэ бунэ …

  327. Я плакал, когда узнал, что нашу Анечку попросили. Она просто МАМОЙ для всех детей была. Но …

  328. Комсомолочка, так тримати!!!
    Як кажуть в Україні: «Усім селом на мене накинулись, ледве одгавкалась.
    Устав свій приховайте будь ласка, але живіть за законами нашого монастиря…
    Ми не кровожери і не людожери, зверніть увагу на щирість української нації.
    Щодо одягу і харчування народів Расєї і України я потім може зауважу.

    «Як виноградную лозу
    Плекайте рідну мову…»
    Але ж Вам цього не зрозуміти.
    Треба бути терпімішіми одне до одного.
    Добраніч

  329. А Янукович еще тот тролль. :yahoo: накануне визита в Москву заявил о скором принятии ЗАКОнА о втором государственном. А те уже и слюни распустили. неужели не в курсе, что это вопрос не закона, а Конституции? :yahoo:

  330. Руслан! А у нас проблема поменять Конституцию????? :mail:

  331. Але ж Вам цього не зрозуміти.
    Треба бути терпімішіми одне до одного.
    ============================
    Обратите внимание на свои 2 фразы, расположенные прямо одна под другой.
    Чья бы корова мычала.

  332. Саша, при всём неуважении (не к тебе, к Раде :yes: ), думаю голосов на подобную каку у нынешнего состава не должно хватить..

  333. ага, а козаки там участі не брали…
    будемо чесними — коли була османська імперія міцною, то проти неї тільки козаки дригалися в міру своїх сил, а як трохи вона заслабла — з різних причин, тут її й задавили спільними зусиллями.

  334. ви проживання теж врахували?
    і питання — мова йде про комерційне навчання — чи як?
    мені цікаво…
    якщо це так дешево — може, з»їздити, отримати другу вищу…

  335. прикол в тому, що євреї євреям різниця були…
    як думаєте, під час погромів і репресій всілякого роду хто мав більше шансів вижити — аферист якийсь чи чесний лікар, який сидів в очікуванні пацієнтів?
    чи кравець — євреї були знаними кравцями?

  336. Образование в Польше, Чехии, Словакии, Германии, Франции и т.д. — бесплатное. При знании языка. Проживание по-разному, но даже если сам будешь его оплачивать, студентам не запрещается подрабатывать в свободное время, и этого хватает на все нужды.
    Но есть ограничение по возрасту, около 25 лет, потом вам даже визу студенческую не откроют.

  337. а ми нікого депортувати не будемо…
    таких ідейних, як ви, які прагнуть історичної справедливості у своєму баченні — не так багато.

  338. Как знать, как знать.
    Цитата: «КИЕВ, 18 марта. /Спецкорр. ИТАР-ТАСС Михаил Гусман/. Украина в ближайшее время примет закон о двух государственных языках — украинском и русском. Об этом заявил в эксклюзивном интервью Спецкорру ИТАР-ТАСС президент Украины Виктор Янукович накануне визита в Москву.
    «В этом заинтересована Украина, в этом заинтересованы люди, в этом заинтересовано население, которое разговаривает в основном на двух языках – на украинском и на русском», — отметил Янукович».
    http://www.itar-tass.com/c1/368922.html

  339. К счастью, законом этот вопрос не регулируется. Президент, скорее всего, намеренно навешивает русским приятную их уху лапшу в надежде на благосклонность в предверии визита в Москву. Если так, то тактический ход весьма неплох.

  340. я тобі буду принципово говорити тільки українською
    їм усім назло

Добавить комментарий