Відкриття Центру надання адміністративних послуг. Перші кроки вже зроблено…

Завершилась реалізація першого етапу пілотного проекту зі створення Центру надання адміністративних послуг в м. Кіровограді.

Центр розташований в приміщенні Кіровоградської міської ради (вхід з вул. Тимірязєва).

За президентським дорученням такі Центри працюють в трьох містах: Києві, Луганську та Кіровограді.  Центри надання адміністративних послуг (Центр) – це такі спеціально облаштовані місця, куди громадянин може в зручний для нього час прийти, отримати всю необхідну інформацію, заповнити та здати відповідні документи, і врешті-решт отримати від органу влади потрібне йому рішення або документ, – все це разом і називається адміністративною послугою. Такі центри створюються насамперед для зручності громадян, щоб ті не «розривалися» між різним будівлями та годинами прийому чиновників, аби черговий раз почути про необхідність «донести» чергову довідку. Ми об’єднали в одному офісі різні управління. Якщо раніше управління приймали в обмежені дні та час, то тепер прийом громадян здійснюється щодня, крім вихідних (пн – чт з 9:00 до 17:00, пт з 9:00 до 16:00). В подальшому планується збільшити графік прийому до 20:00 та в суботу до 16:00.

Для зручності відвідувачів встановлена електронна система керування чергою, яка впорядковує черги. Звісно, люди ще не можуть звикнути до такої новації, особливо це люди похилого віку, але наші працівники на рецепції допомагають їм зареєструватись на прийом до спеціаліста через інформаційний сенсорний термінал. Відвідувач Центру отримавши талон через інформаційний термінал, мовчки слідкує за інформаційними моніторами, на яких відображається рух черги та номер робочого місця спеціаліста, який готовий прийняти відвідувача. Наголошую, що Ветерани ВВВ, інваліди 1 та 2 груп, вагітні жінки, соціальні працівники обслуговуються позачергово.

Вперше ми ввели стандарти надання адміністративних послуг. Розроблені стандарти — це елемент або перший крок для запровадження системи управління якістю. Ми працюємо над тим, щоб спростити процедури надання адміністративних послуг. Спрощення відбулось в першу чергу при погоджені проектів землеустрою (комплексна комісія). Якщо раніше громадяни їздили по всьому місту до різних інстанцій, щоб отримати підпис та печатку від чиновника, то тепер заявник звертається в Центр і за нього все це робить спеціаліст Центру.

За два місяці роботи Центру ми бачимо певні недоліки, особливо це стосується розгляду земельних питань. Більше всього людей звертаються до управління держкомзему в м. Кіровограді, адже це управління, як кінцева інстанція, яка займається реєстрацією договорів оренди, видачею державних актів, тощо. Нарікання відбуваються на постійні черги до них. Але хочу зауважити, що черги зранку й до обіду, а після обіду їх практично не має. Тобто відвідувачі Центру в якійсь мірі самі собі створюють незручності. Хоча прийшовши після обіду вони без проблем зможуть попасти на прийом до спеціаліста. Я вважаю, що потрібно мабуть нам провести ще більше роз’яснювальної роботи по цьому питанню, особливо серед людей похилого віку. Також нарікання відбуваються на несвоєчасність отримання готового документу чи рішення. І знову, більше всього такі нарікання на держкомзем. Хочу зауважити, що з ними проводиться серйозна робота, відпрацьовуються процедури розгляду пакету документів та ведеться пошук механізмів, які пришвидшать розгляд заяв. З боку керівництва держкомзему є розуміння важливості цього питання та відбувається конструктивна співпраця з їх боку міською радою.

Вже виникає необхідність щомісячно проведення декількох сесій міської ради з розгляду земельних питань. Після відкриття Центру люди масово понесли заяви по земельним питанням. Ми навіть не сподівались на таку велику кількість заяв. Громадяни міста чекали на відкриття такого Центру. Надали нам кредит довіри. Тому ми повинні оправдати цю довіру. Розгляд земельних питань завжди був затяжним та з бюрократичними перешкодами. Але крок за кроком відпрацьовуються процедури з розгляду земельних питань. Люди не повинні постійно приходити до Центру та доносити якісь довідки чи документи. Є перелік документів, який додається до заяви (зображений на кожній заяві), здавши який отримуєш рішення чи дозвіл.

Існує дуже багато проблем, які роками не вирішувались. Прошу віднестися з порозумінням до цього, адже не можливо зробити за два місяці все ідеально. Такі Центри вже роками працюють в інших містах, але вони все ще не прийшли до ідеальної моделі роботи. Тому нам потрібен час, для того, щоб відпрацювати всі недоліки.

Вже в цьому році ми плануємо відкрити інше крило Центру, де розміститься реєстраційна палата, відділ ведення обліку житла, канцелярія, відділ зі звернення громадян, кабінет особистого прийому міського голови та його заступників. Реалізувавши другий етап проекту, ми отримаємо повноцінний Центр, де заявник отримає великий спектр послуг. Невдовзі, ми створимо каталог послуг наших комунальних підприємств, який буде знаходитись в Центрі. Також в Центрі можна отримати інформацію про графік та місце прийому депутатів міської ради. Вважаю, що потрібно терміново оптимізувати роботу реєстраційної палати, збільшити графік прийому та покращити якість обслуговування заявників. Якщо вдасться залучити кошти з державного бюджету, в Центрі буде встановлена електронна система документообігу, яка дасть можливість спростити процедури розгляду заяв, а що саме головне, дасть можливість заявникам відслідковувати рух своїх заяв не виходячи з дому чи офісу.  Планується встановити сканери штрих-коду в різних місцях м. Кіровограда. При здачі заяв, відвідувач отримуватиме корінець з нанесеним штрих-кодом. Потім, просто піднісши до сканера штрих-коду, не нажимаючи жодних кнопок, на спеціальному інформаційному моніторі автоматично висвітлюватиметься інформація про рух його заяви на протязі заданого часу (1 хв.). Також є ідея смс повідомлень в ході розгляду заяв.

Цікаво почути вашу думку.

Відкриття Центру надання адміністративних послуг. Перші кроки вже зроблено…: 6 комментариев

  1. …скажу одно…несмотря на этот центр у многих управлений свои денежные отношения с гражданами…

  2. Цікаво почути ті прізвища чиновників, та з яких управлінь відбуваються такі зловживання? Вважаю, що повинен бути громадський контроль за цим. Громадськість завдяки саме таким блогам може повідими всім хто є хто та вивести на чисту воду корупцірнерів.

  3. …единственно, кто может вывести нечистых на руку чиновников по земле, торговле, жкх, транспорту…могут только силовики (если захотят)… Всё остальное «выведение на чистую воду» — фигня на постном масле…
    Зачем делать вид, что земельщики и еже с ними живут на одну зарплату…

  4. А навіщо їм плати, якщо ви навіть не контактуете з керівниками управлінь (чиновниками)?. Ви прийшли в Центр, здали документи за переліком, що вказаний в самій заяві, і все. Реєструє документи спеціаліст за вас. Ви отримуєте спеціальний корінець — підтвердження вашої здачі документів. Заявник навіть на верхні поверхи не підіймається. Кожна заява у мене на контролі. Ведеться спеціальний реєстр заяв. Тому вже не можлива втрата пакету документів чи не бажання виносити на розгляд заяви, як це було раніше. Ми потехеньку відходимо від ручного управління. А якщо затримується розгляд документів, то прохання звертатись на рецепцію, де зафіксується скарга. Та й взагалі, думаю, що «схеми» поламані. Багато людей думають, що за вирішення питань необхідно комусь платити. В Центрі це не так. Якщо з вас хтось буде вимагати кошти, прохання звертатись до мене особисто. Будемо вживати заходи. Тому вважаю, що не має підстав для дачі комусь хабара в Центрі. В мене є бажання встановити ще й аудіо запис на кожному робочому місці працівника Центру.

  5. 1.А навіщо їм плати, якщо ви навіть не контактуете з керівниками управлінь (чиновниками)?
    2.Багато людей думають, що за вирішення питань необхідно комусь платити. В Центрі це не так.
    =========================
    1.Как я понимаю, вы только принимаете документы, но конкретных решений вы не принимаете.
    Я вас умоляю… Можно вообще договориться за пределами горсовета…а документы сдать через центр…
    Я то всё-таки более-менее долго работаю в системе местного самоуправления и знаю кто и чего стоит и в прямом и в фигуральном значении…
    2. правильно в центре денег не берут так как ничего и не решают…

  6. Так, якщо у заявника всі документи правильно оформлені, то навіщо йому хвилюватись?
    Раніше не було такого контролю, не було єдиної системи ведення справ, не було стандартів надання послуг. Ми створили таку систему, де відображається кожна справа. Ми відслідковуємо просрочку по прийнятим справам. Формуються звіти та подаються керівництву. А вони потім вже можуть вживати заходи. Якщо люди не задоволені чимось, вони можуть записати скаргу в спеціальний журнал на рецепції, потім аналізується вся інформація та вживаються заходи. Що головне, люди показують своє невдоволення, але мало хто з них пише свої скарги в скриньку для скарг та пропозицій. Звісно, що деякі і пишуть, я відразу реагую на такі повідомлення. Нам терміново потрібно створювати електронний документообіг, щоб сама система вже контролювала чиновників. Кожен буде бачити у якого чиновника знаходяться документи і скільки часу. Вчора був у криворізькому центрі послуг. Вони працюють вже 10 років. В них добре відпрацьовані алгоритми розгляду справ, сучасний міський голова, привітний персонал, приділяється дуже велика увага регуляторним актам. Вони ще й досі мають певні недоречності, але багато у чому випереджають нас. Керівник Центру підсказує, що все залежить від міського голови, від його рішучих дій та сучасним поглядам працівників. Дуже важко переналаштувати працівників на той ритм роботи, який задається.

Добавить комментарий