Скільки раз вже писалося переписалося. Але я як той папуга і тут мовчати не можу. Мова піде про платні парковки для автотранспорту. До яких пір наша влада буде закривати на цей безпредєл, другого слова не знаходжу, очі?
Повернуся трохи в минуле, не далеко, до літа. Пам’ятаю як тільки заїдеш на «платну» стоянку тут же біля тебе зявляється типок бомжоватуго вигляду, в вицвілому помаранчевому жилеті і починає вимагати гроші. При цьому на, бейджеку, в кращому випадку крім слова – паркуавальник, є ще прізвище типочка. Жодна стоянка міста не відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 р. N 1342 «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів»
Платити чи не платити справа кожного особиста, особисто я не плачу. Але ж багато людей які платять і якщо підрахувати то так звані оператори одержали дуже не погані кошти. А що ми маємо на виході ось.
То може пора поділитись прибутками і трохи вкласти в обладнання парковок?А до червня ще потрібно всі стоянки обладнати терміналами. Зараз передали стоянки муніципальним ринкам, і що змінилось, а нічого. Тільки тепер щоб припаркуватись потрібно подолати снігову, а то і льодяну перешкоду ризикуючи розтрощити бампера.
Дальші, вартість послуги, ця ж постанова говорить про обґрунтованість цін. Звідки 7грн за годину? Які витрати закладені в цю ціну?
Отже який вихід. По перше припинити незаконне обдирання громадян, до приведення стоянок в стан який відповідає постанові, за рахунок операторів. Оприлюднити перелік платних стоянок з точною адресою і опублікувати його .
Включити в список цих парковок стоянки навколо міськ ради, щоб наші можноправці відчули на собі всі чудеса нашого сервісу.
«Платити чи не платити справа кожного особиста, особисто я не плачу»
Я також не плачу якщо чекаю пасажира в авто. А якщо потрібно залишити автівку — як бути? Звичайно платні парковки — корупція суцільна. Дуже хотілось би, як і автору, щоб міське керівництво вступило тут в полеміку і довело нам, що кошти від паркування допомагають міському бюджету, а не окремо взятому орендареві вулиці. Що вклав він у цю вулицю, одержуючи щодня значний прибуток?
пс. Інколи вирішую проблему парковки, пропонуючи паркувальнику купюру номіналом 200 чи 500 грн. Здачі в них не було ніколи.
«Але ж багато людей які платять і якщо підрахувати то так звані оператори одержали дуже не погані кошти»
Сам я теж не плачу, бо відсутні законні підстави для вимагання оплати. А про тих, хто платить, ще Шевченко писав: «німі на панщину ідуть і діточок своїх ведуть».
А я бы с удовольствием послушал бы власть о состоянии дорог в городе и об их планах как изменить ситуацию.
То, что с дорогами после зимы и ремонтов -это тихий УЖАС.
Парковки конечно проблема, но если ты не хочешь платить или спорить с кем-то, авто всегда можно оставить в квартале рядом и пройтись 500 метров пешком. У нас не Москва, где припарковать машину всегда найдётся. А вот например от огромной ямы в самом центре на перекрестке Спорт.школы и церкви никак не отделаешься….
Руслан! Ты был во власти,объясни,пожалуйста,почему ТАК НАСТОЙЧИВО городская власть, любого окраса, НЕ ХОЧЕТ сделать стоянки КОММУНАЛЬНЫМИ,как в Киеве ? И на них не дают чек,как в КИЕВЕ ? Почему в Кировограде (по слухам) улицы тупо сдают в аренду за копейки,а бюджет города нечем наполнять??? И таких ПОЧЕМУ ,больше,чем ответов на них. Просто какая-то стена НЕПРОШИБАЕМАЯ !!!!!! Я принципиально не плачу и НЕ БУДУ ПЛАТИТЬ ,пока не будут соблюдены ВСЕ необходимые нормы,действующих законов.Да и городским властям не мешало бы сообщить ГРОМАДЕ: КТО «ВЛАДЕЛЕЦ» наших УЛИЦ !!!
«почему ТАК НАСТОЙЧИВО городская власть, любого окраса, НЕ ХОЧЕТ сделать стоянки КОММУНАЛЬНЫМИ»
_______________________
Одна попытка была. :yes: Где-то в 2007-м попробовали отдать круг на площади Б. Хмельницкого на откуп КПУШ (комунальне підприємство з утримання шляхів) . Через некоторое время, не узрев заметного прихода, решили поинтересоваться, как там дела. Оказалось — никак. Директор предприятия сам решил отказаться от такого счастья: «Людєй нєма, опыту нэма, ничо нэ получаецця, ше й уси посылають — забэрить!» Вот такой печальный опыт.
Между тем в те времена механизм исчисления сбора за парковку (в той части, которая идет в бюджет) отличался от нынешнего. За одну парковку/ час с необорудованной парковки в бюджет поступало 17 коп. ( с оборудованных — 51, но у нас таковых нет и не было.) Все что сверху — в карман «пидприэмця». Сейчас действует другая система расчета (мне кажется, она еще хуже предыдущей), которая базируется не на факте парковки, а зависит только от площади парковки. То есть от интенсивности парковки поступления в бюджет не зависят аж никак. Так что даже если процессом будет управлять комунальное предприятие, то объем поступлений в бюджет в форме парковочного сбора не увеличится, т.к. это величина постоянная. Не, теоретически это может положительно сказаться на доходной части КП (все, что сверх парковочного сбора, по идее, должно попасть туда), но все же это уже не бюджетные поступления.
Автор: saha100
06.03.2012
тут же біля тебе зявляється типок бомжоватуго вигляду, в вицвілому помаранчевому жилеті і починає вимагати гроші
==========================
Это ключевая фраза…………………….про прошлую власть….. :yahoo:
SHUBINA L V говорит:
06.03.2012 в 13:58
Да и городским властям не мешало бы сообщить ГРОМАДЕ: КТО «ВЛАДЕЛЕЦ» наших УЛИЦ !!!
=======================
Вся власть у нас принадлежит народу, только ему, родимому… :yahoo:
…да…и улицы тоже…
Rusлан Mиsherисheнko говорит:
06.03.2012 в 13:12
А про тих, хто платить, ще Шевченко писав: «німі на панщину ідуть і діточок своїх ведуть».
========================
:good:
Цього літа вже нинішня рулить.Та й зараз не кращі типочки ходять.
А мне почему-то шутить НЕ ХОЧЕТСЯ !!!! В любом деле систему должен строить РУКОВОДИТЕЛЬ (и города ,в том числе) А если надеяться на того,кто говорит ,что ничего «нэ получаецця» ,то НИЧЕГО и НЕ ПОЛУЧИТСЯ. Тот ,кто пробовал организовывать хотя бы маленький проект,понимает о чем я говорю. ТЫ либо ХОЧЕШЬ что бы он состоялся,либо ,потирая руки от удовольствия, НАБЛЮДАЕШЬ как он валится. А потом заявляешь : проект не имеет смысла: ИСПЫТАЛИ, РЕЗУЛЬТАТ- НУЛЬ. А НУЛЬ -РУКОВОДИТЕЛЬ, потому что НЕ ХОЧЕТ или НЕ МОЖЕТ….. .Яркий пример-антипод — ремонт лифтов. Шаталов взялся за эту проблему ….и она РЕШАЕТСЯ, а в мэрии нам ДОООООлго рассказывали ,что чего-то там нет. А ларчик то просто открывается !!!!!!! Работу РАБОТАТЬ надо , желательно,при этом, еще и привлекая мозги.
Согласен. Серьезного подхода к этому вопросу не было и нет. А стоило бы, учитывая что Бюджетный кодекс до неприличия сократил перечень местных налогов и сборов. Теперь это только лишь:
податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
єдиний податок.
збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності;
збір за місця для паркування транспортних засобів;
туристичний збір.
и ВСЁ!
Что интересно, ранее (до Налогового Кодекса) местные бюджеты имели возможность наполниться из куда большего числа источников. Кроме того, что осталось сейчас было еще и:
ринковий збір;
збір за видачу ордера на квартиру;
збір з власників собак;
курортний збір;
збір за участь у бігах на іподромі;
збір за виграш на бігах;
збір з осіб, які беруть участь у грі на тоталізаторі на іподромі;
податок з реклами;
збір за право використання місцевої символіки;
збір за право проведення кіно- і телезйомок;
збір за проведення місцевих аукціонів, конкурсного розпродажу і лотерей;
комунальний податок;
збір за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі.
Вот и развивай в таких условиях местное самоуправление.