Мы едем-едем-едем в далекие края….

Не так давно, тема оновленого реєстру автобусних маршрутів загального користування м. Кіровограда вже піднімалася на електронних сторінках нашої блогосфери. На жаль, пост Оленки не викликав жвавого обговорення, тож дозволю собі висловити, можливо, більш емоційні, але в той же час, як на мене, аргументовані думки з цього приводу.

Отже, на прес конференції, яка відбулася 14 лютого, Ольга Гонтарь, начальник управління розвитку транспорту та зв’язку Кіровоградської міської ради, ознайомила представників засобів масової інформації з проектом формування мережі автобусних маршрутів загального користування у Кіровограді, підготовленим робочою групою за результатами досліджень пасажиропотоків в обласному центрі.

Як зазначено в цьому ж повідомленні розміщеному на сайті Кіровоградської міської ради підготовлений проект виставлено на офіційному сайті Кіровоградської міської ради у розділі “Транспортна мережа”. Всі зацікавлені можуть з ним ознайомитись і висловити свої зауваження та пропозиції за телефонами: 24 – 48 – 00, 24 – 58 – 98.

Напевно саме такий процес згодом буде названо «громадським обговоренням».

Зважаючи на те, що питома вага користувачів інтернету загалом і відвідувачів сайту Кіровоградської міської ради зокрема серед користувачів громадського транспорту міста не надто велика, а людей, які зателефонують за зазначеними номерами телефонів і висловлять свою думку з цього приводу ще менше (хоча як це перевірити?), думаю запропонована схема вже за місяць буде затверджена під «суцільний одобрямч». А тому пропоную активним блогерам дослідити зазначений документ, висловити свою думку з приводу кожного маршруту (той яким він сам користується, чи той про який він може висловитися аргументовано), а ми в свою чергу, узагальнивши всю інформацію передамо зазначені пропозиції в належній формі в письмовому вигляді до профільного управління КМР. Сам і почну.

Отже запропонованим проектом пропонується здійснити наступні дії щодо маршрутів руху громадського транспорту якими користуюся я:

Маршрут № 5: Завод «Креатив» — об»їздна дорога. Залишається без змін, тим самим забезпечуючи пересування пасажирів з мікрорайонів Кущівка та Катранівка через центр до 101-го мікрорайону.

Маршрут № 5а: раніше, хай і не часто, і, зазвичай тільки до 19:00 забезпечував сполучення зазначених вище мікрорайонів (Кущівка, Катранівка) зі спальними мікрорайонами міста рухаючись від заводу Дозавтомати до вул. Жадова. Натомість, надалі, пропонується скоротити даний маршрут і перевозити по ньому пасажирів від Центрального ринку до СТО-1, що правда з заїздом до обласного онкологічного диспансеру.

ИМХО: Навіщо створювати цілий маршрут, для того щоб возити пасмажирів від центру до СТО-1, якщо там вже рухається маршрут №5, і крім того маршрут № 130-п і 130-ап?

Пропозиція:

Маршрут № 5 пустити за наступним маршрутом руху: з-д «Креатив», пр-т Університетський, Правди, вул. 50 Років Жовтня,  Велика Перспективна, Преображенська, (у зворотньому напрямку Енгельса, Гоголя), Г. Родимцева, Ялтинська, Г. Родимцева, об»їздна дорога.

Маршрут № 5а: залишити його в старому варіанті від вул. Жадова до СТО-1, що правда пустивши не через центр по вул. ПРеображенській та В. Перспективній, а по вул. Кропивницького, Шевченка, Калініна і біля церкви знову вивести на Перспективну, тим самим розвантаживши центральну частину міста.

Маршрут № 7: Облонкодиспансер — Лісопаркова. Викласти наступним чином: вул. Ялтинська, Генерала Родимцева, Преображенська, Енгельса, Гоголя (у зворотньому напрямку — Преображенська), Кропивницького, Шевченка, стадіон «Зірка», Шевченка, В. Перспективна, Полтавська, Короленка, Лісопаркова.

Чекаємо на ваші коментарі та наш спільний внесок у створення соціальноорієнтованої схеми руху громадського транспорту.

Щиро Ваш,

Костянтин Поляков.

Мы едем-едем-едем в далекие края….: 16 комментариев

  1. …слишком повязаны интересы некоторых перевозчиков с интересами некоторых чиновников горсовета…

  2. Я вот не понимаю, провели исследование, подвели научную базу, распределили маршруты согласно загрузке….Опять не так?
    Или, предлагается всем активным гражданам выбить маршруты, которые удобны лично им?

  3. Кстати, ещё во времена Пузакова остро стоял вопрос, что нужно пусть большинство крупногабаритного пассажирского транспорта… но в итоге транспортное лобби победило в горсовете… Сейчас ситуация не лучше…
    Чего стоит только один день в феврале 2009 года, когда маршрутчики так сказать бастовали. парализовав движение… Но своего они не добились — проезд подняли на половину от того, что хотели водилы…
    Сейчас ситуация осложнилась ещё больше для пассажиров…

  4. Ходили слухи, что тогда специально завысили «требования» о тарифе чтобы потом сделать чуть ниже и сказать: ни вам, ни нам. Но в итоге получили цену, которую хотели на самом деле.

  5. Як на мене, суть проблеми полягає в тому що на нас з Вами знову хочуть заробити. Цьому треба протидіяти. Псевдонаукове дослідження проведено минулого року ніякого результату не дало.

  6. Я не семи пядей во лбу ,в этом вопросе,но из опыта 6 и 112 маршрутки никогда не ходили пустыми,а их хотят убрать.

  7. Костя, в мене теж є пропозиція по руху маршруту №77. У проекті з цього маршруту вилучено вулицю Волкова. Беручи до уваги те, що сьогодні до вул.Волкова (яка знаходиться ближче до Г.Сталінграду) можна доїхати двома маршрутами: 77 і 112, а 112 маршрут планується виключити, і те, що Волкова-досить значни

  8. значний спальник, ця вулиця не завантажена транспортом, думаю, що доцільно було б залишити вул.Волкова у маршруті 77.

  9. Особливо, коли перевізник і чиновник міськвиконкому — одна і та ж особа!!!

  10. Хто підкаже, як доїхати від «Копілки» по вул. 50 років Жовтня до АТБ на Ковалівці без пересадок і шурування пішком 800-1000 метрів?

    Раніше з горем пополам можна було доїхати маршруткою №7. Але сьогодні — це зовсім інший маршрут!

  11. «Псевдонаукове дослідження»

    Костя, а грошики списали не псевдо-, а реальні :negative:

  12. …редкость…но по поводу транспорта по Кировограду согласен с оппозиционными блогерами…

  13. то, что я сейчас напишу, вы все назовете утопией — потому, что так делается так, где заботяться о народе. и это к сожалению не про нас… Главной задачей разработчики поставили — разгрузить Перспективную. А нужно было взять карту города , отметить на ней самые посещаемые места города ( больницы, поликлиники, школы, д/сады, суды, органы власти, рынки, супермаркеты , кладбища и .т.д.) и разработать маршруты таким образом, что бы из любого уголка горда можно было бы удобно добрться до объекта. Например, 3 поликлиникой пользуется практически весь ленинский район. значит нужно , что бы с ковалевки, полтавской, балки, кущевки, катрановки, пос. горного можно было бы добраться до нее без пересадки. 4 — тая больница. тоже самое. автовокзалы, должны быть связаны с рынками и больницами. и т.д. А у нас, что получается. несколько микрорайонов города вообще лишины транспорта — телецентр, район за Дальневосточнм кладбищем — там хоть и говорят , что должен ходить 118, но дорога такая, как после бомбордировки. вот и отстаиваються маршрутки возле кладбища. но кто об этом думает…

  14. а вообще есть какие-то нормы, какое растояние должно быть между остановками, как плотно должны проходить транспортная сетка? Тоесть если человеку идти до ближайшей остановки 500-1000 м это нормально или нет?

  15. Inga! Я уже писал…да и все писали, что в этом заинтересованы некоторые начальники некоторых управлений горсовета и их покровители выше…
    Поэтому кировоградцам ещё долго придётся мучатся…если конечно кировоградцы не покажут лоббистам в горисполкоме где раки зимуют…

Добавить комментарий