Недосяжний губернатор…

… або як потрапити на особистий прийом до Ларіна С. М.

Передісторія.

3.12.2001 р. депутат Ленінської районної ради Бур`янов Ігор Валерійович проводив особистий прийом громадян. Я був присутній на цьому прийомі, як його помічник-консультант. Під час прийому до нас звернулася жителька міста Кіровограда з проханням надати допомогу у пошуку коштів на проведення дорогої операції її чотирирічній онучці в одній з клінік міста Києва.

Обговоривши дане питання, ми з Ігорем Валерійовичем прийшли до висновку, що найімовірніше надати допомогу у вирішенні даного питання зможе Голова Кіровоградської обласної державної адміністрації Ларін Сергій Миколайович. Отож, було прийняте рішення потрапити на особистий прийом і попросити допомогти у вирішенні даного питання.

14. 12.2011 р.

Телефоную в приймальню губернатора (35-36-11).

— Приймальня (приємний жіночий голос).

— Здрастуйте, мене звуть Поляков Костянтин, я хотів би записатися на особистий прийом до Сергія Миколайовича.

— З якого питання?

— З питання надання матеріальної допомоги на оперативне лікування дитини.

— Зверніться у відділ звернень громадян за телефоном 24-12-39.

— Дякую.

— До побачення.

Телефоную за запропонованим номером.

— Відділ звернень громадян. (голос чоловічий)

— Здрастуйте. Мене звуть Костянтин Поляков, помічник-консультант депутата Ленінської районної в місті Кіровограді ради. Я хотів би записатися на особистий прийом до Сергія Миколайовича.

— З якого  питання?

— З питання надання матеріальної допомоги на оперативне лікування дитини.

— Приходьте до нас, пишіть заяву про надання матеріальної допомоги, Сергій Миколайович розгляне і прийме рішення.

— Дякую, але ми би хотіли потрапити на особистий прийом.

— В цьому немає потреби. Приходьте до нас, пишіть заяву.

— Ми все ж таки хотіли потрапити на особистий прийом.

— Звертайтесь в приймальню за номером 35-36-11.

— Дякую.

— До побачення.

Знову телефоную в приймальню.

— Приймальня.

— Здрастуйте. Це знову я. Ми б хотіли потрапити на особистий прийом до Сергія Миколайовича.

— Я ж Вам сказала, звертайтесь у відділ звернень громадян.

— Я звернувся, щодо особистого прийому рекомендували звернутися до Вас.

— Зачекайте, будь-ласка. (5 хвилин «чудової класичної музики»)

— Ви розумієте, є процедура, Сергій Миколайович зайнятий, в нього плани розписані на місяць, звертайтесь у відділ звернень громадян.

— Я розумію, але ми все ж таки хотіли би потрапити на особистий прийом.

— Ну, якщо Ви так наполягаєте, я Вас запишу. Але коли це буде не знаю. Назвіть своє прізвище, ім`я, по батькові і чий Ви там помічник.

— Поляков Костянтин Сергійович, помічник-консультант депутата… Вибачте, але вже не треба. Дякую за витрачений час.

— Будь-ласка. До побачення.

Ні нащо не натякаю, лише констатую факт і ставлю питання: як потрапити на особистий прийом до Голови Кіровоградської обласної державної адміністрації пересічному громадянину, якщо мені, помічнику-консультанту депутатів міської та районної рад це, по суті, не вдалося?

Сподіваюсь на особисту відповідь Сергія Миколайовича Ларіна.

P. S. Перепрошую за надмірну довжину. 🙂

Недосяжний губернатор…: 75 комментариев

  1. Уважаемый Константин Сергеевич. Вам абсолютно верно пояснили в отделе обращения граждан, что для рассмотрения заявлений об оказании материальной помощи не обязателен прием головы ОГА. Для этого необходимо самому заявителю обратиться лично в отдел обращения граждан ОГА с письменным заявлением. Часы работы с 9.00 до 18.00. перерыв с 13.00 до 14.00. Начальник отдела Ильченко Лира Владимировна. По вопросу записи на прием к Ларину С.Н. заявителю также следует обратиться лично. С уважением, Ильченко Л.В.

  2. Ось що написав сайт Новини Кіровоградщини у понеділок, 12 грудня. Може, після прочитання стане зрозумілим, чому до Ларіна так важко потрапити.

    Ларіну здається, що його відгороджують від людей
    12 грудня, 17:20

    Голова Кіровоградської облдержадміністрації Сергій Ларін припускає, що його намагаються відгородити від спілкування із простими людьми під час відвідин районів області.

    Про це він заявив під час сьогоднішньої апаратної наради, передає кореспондент Новин Кіровоградщини.

    «Я про це роблю висновки за певними ознаками. Коли збираються люди, то мені здається, що це чиновники із райдержадміністрації. У них питаєш «Як у вас справи?», відповідають, що все гаразд. Прості люди ніби повимирали – лише чиновники і міліціонери… Звертаюся до голів райадміністрацій — не треба цього робити, повинно бути живе спілкування», — сказав Сергій Ларін.

  3. Дякую за змістовний коментар, Сергію.
    *****************
    Лірі Володимирівні: Власне, своїм постом я хотів сказати дещо інше а не те про щозараз говорите Ви. Я чудово знаю, що існує певна процедура прийняття рішення про надання матеріальної допомоги оскільки вже не один рік намагаюся побороти «бесчеловечность» бюрократичної машини. На моє особисте переконання особиста зустріч з Сергієм Миколайовичем Ларіним могла би прискорити процедуру вирішення даного питання. Адже, сльози матері і відчайдушні спроби чотирирічної дитини манікюрними ножицями «власноруч зробити собі операцію» будуть набагато красномовнішими за купу папірців які ляжуть на стіл губернатору. Хоча особисто я дуже сильно сумніваюся що кожне прохання про надання матеріальної допомоги губернатор розглядає особисто. Щодо особистого звернення з питання запису на особистий прийом до Сергія Миколайовича: як Ви гадаєте на якому етапі зупиниться вбита горем мати наштовхнувшись на суцільну стіну чиновницького бюрократизму? Саме тому було вирішено застосувати повноваження депутата та його помічника, і мою природню настирливість, для того щоб допомогти цим людям потрапити на особистий прийом до губернатора. Натомість, чиновники обласної державної адміністрації приклали всіх зусиль для того щоб на такий прийом мене не допустити. В контексті: «Голова Кіровоградської облдержадміністрації Сергій Ларін припускає, що його намагаються відгородити від спілкування із простими людьми».
    P. S. Приємно, що на сайті присутні не тільки Сергій Ларін та Олександр Шаталов а й керівники структурних підрозділів Кіровоградської обласної державної адміністрації.

  4. Чем скорее обратиться человек, тем быстрее сможем оказать помощь.

  5. …в период с 2002 по 2008 годы я лично побывал в разное время на приёме у 1 губернатора, 1 перзама губернатора, 1 зама губернатора, 1 мэра и двух замов мэра…
    Никаких ограничений не действовало…и мне ни один начальник отдела не отказал…
    Не знаю, что изменилось…
    Костя, может вам не повезло с периодом…как раз у губернатора может быть большая загрузка делами…
    пишите на блог, раз вас не допустили…Я думаю, что Сергей Николаевич обязательно ответит на волнующие вас вопросы…

  6. Власне, що я зараз і зробив… 🙂 Сподіваюсь Сергій Миколайович помітить і відповість. Олександре, Ви напевно не уважно читали пост. ИМХО: чиновники облдержадміністрації приклали МАКСИМАЛЬНИХ зусиль для того щоб не допустити особистої зустрічі з губернатором.

  7. Вы написали б лучше на его блоге…ваш он может и не прочитать…Пишите ему…
    …пробивайтесь на приём к «генералу», а вы выставляете претензии к «солдатам»…

  8. Вставлю и свои… Я также попыталась попасть на личный прием к Сергею Николаевичу, на что услышала: «Пишите заявление, но предупреждаем сразу, что попадете на прием не раньше, чем через год…примерно…» Невольно приходишь к выводу- а смысл тогда писать это заявление, если актуальность вопроса может измениться за такой период времени?

  9. Олександре, як Ви гадаєте, заголовок «Недосяжний губернатор…» може привернути увагу губернатора? Чи Ви думаєте він читає тільки власний блог? 🙂 Сподіваюсь ні.

  10. Лірі Володимирівні: Ви б могли наприклад зателефонувати Сергію Миколайовичу і звернути його увагу на цей пост. Ви ж все ж таки цілий начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян, от і вважайте моє повідомленням на сайті «УЦ» публічним зверненням.

  11. «Обговоривши дане питання, ми з Ігорем Валерійовичем прийшли до висновку, що найімовірніше надати допомогу у вирішенні даного питання зможе Голова Кіровоградської обласної державної адміністрації Ларін Сергій Миколайович» ???????????????????????

    Офигеть, два умника решили, что лучше сразу к Ларину. Парни, мандат и удостоверение на стол и геть. Ганьба. Нет средств у самих, обращайтесь к партии от которой прошли, если уж партия хиленькая, то к бизнесу обращайтесь. Смотрите, люди, кого выбираете.
    И вообще? Prolisok, судя по твоей хронологии обращений, ты самый быстрый в мире! Ты кого за лохов держишь? Засланець! К тебе обратились 3 числа, а ты позвонил 14 числа. Несчастная мать с такими депутатами и их горе-помощниками долго будет ждать помощи.
    Вундеркинд, напиши лучше адрес жительницы, которая имела неосторожность, к вам обратиться, а лучше контактный телефон, я сам ей помогу. Жду.

  12. Люди )))
    Во всех недоразумениях безусловно есть человеческий фактор (кто-то не смог подобрать правильные слова чтобы дать толковый ответ, кто-то что-то не так понял, у кого-то была какая-то личная проблема, и он от растерянности ответил как-то не так), но:
    1. чиновники ОДА не заинтересованы в том, чтобы «не допустити особистої зустрічі з губернатором»;
    2. бывают абсурдные случаи, когда граждане в истериках требуют встреч, помощи, внимания — а в последствии оказывается, что им просто нужны были свободные уши, «наводка» на нужное направление для решения проблемы; простой человеческий совет…;
    3. чиновники-пешки, на своём рабочем месте имеют должностные инструкции, и при всём желании иногда не могут их нарушить;
    4. у губернатора в сутках также 24 часа, среди которых есть как запланированные мероприятия (в т.ч. личный приём), так и не запланированные — командировки, встречи и т.п. … «пешки» о многих из них даже не догадываются.

    Вам Константин просто немного не повезло, да и своё «помічник депутата» Вы использовали приблизительно также как «Я ДЕПУТАТ ВР» — губернатор по-возможности помогает, и девочке не откажет.
    А категорически кричать в Инете, что все чиновники — стервятники дело не хитрое, только многие из них даже мысли не допускают о том, чтобы попросить помощи у губернатора.

  13. Zadov — Ваш комент самый адекватный. Супер!!!
    Костя — учитесь.

  14. Уважаемый Константин Сергеевич. Именно по поручению Сергея Николаевича Ларина я вошла на Ваш блог. Для скорейшего оказания помощи конкретному человеку прошу женщину либо Вас, если Вы представляете ее интересы, обратиться с соответствующим заявлением, где указать все необходимые данные и ее контакты. С уважением Ильченко Л.В.

  15. zadov:
    «мандат и удостоверение на стол и геть.» — ні депутат районної ради зазначений в повідомленні ні я за мандат і посвідчення не тримаємось (посвідчення, доречі, нема, Ленінська районна рада так і не змогла його виготовити).
    «Нет средств у самих, обращайтесь к партии от которой прошли» — так, ні в Ігора Валерійовича ні в мене немає таких коштів щоб оплатити таку операцію. Тому, що і він і я дійсно є пересічними громадянами України, а не бізнесменами які рвались до влади для того щоб захищати власні бізнесові інтереси. Політична партія, від якої обрано Ігора Валерійовича не володіє потужним фінансовим інструментом, знову ж таки, на відміну від решти кланово-олігархічних партій.
    Не впевнений, що хтось із кіровоградських бізнесменів готовий оплатити таке лікування. Якщо назвете конкретне прізвище обов»язково звернуся. А Сергій Миколайович, все ж таки, є представником влади. І політичної партії яка хоче виграти наступні вибори. І мені не важливо, як хтось використає цю ситуацію у своїй політичній боротьбі. Головне допомогти людям.
    Так, хронологія затяжна і я цього не заперечую. Нажаль, така затримка викликана об»єктивними обставинами. Крім того, наступної суботи ми знову зустрічатимемось з цими людьми. Тож, питання про особистий прийом мало бути вирішене якраз до цієї дати.
    «Вундеркинд, напиши лучше адрес жительницы, которая имела неосторожность, к вам обратиться, а лучше контактный телефон, я сам ей помогу. Жду.» — По-перше, прошу не звертатись до мене іронічними звертаннями, я на виключні розумові здібності ніколи не претендував. По-друге, не дозволяйте собі, Адольфе Алоізовичу (виключно з запропонованого Вами фото), переходити з незнайомими Вам людьми на фамільярності. Ми з Вами на брудершафт не пили і сподіваюсь ніколи не будемо. На данний момент, ні адреси ні контактного телефону повідомити Вам не маю ні морального ні юридичного права. І останнє: Ви готові оплатити оперативне втручання вартістю, щонайменше, 50 тис. грн.? Якщо так, я буду Вам тільки вдячний.
    Загалом: «Не судите, да не судимы будете».
    В подальшому дискусію з Вами припиняю, не бачу в ній сенсу.

  16. Задов,

    приймаючи Ваші претензії щодо досить тривалого часу, що пройшов від моменту звернення громадянки до моменту спроби записатися на прийом до Ларіна, прошу зауважити:
    1. Ніякі партії і бізнес нікому нічого не винні. Надання матеріальної допомоги — це обов’язок виконавчої влади, а не депутатів, їх помічників, партій чи бізнесменів. Вони лише ДОПОМАГАЮТЬ громадянам до цієї ВИКОНАВЧОЇ влади достукатися, що й зробив Костя, хай і з невеликим запізненням.
    Але якщо влада реагуватиме так, як вона відреагувала, то бідна жіночка не те що через 10 днів, а й через 10 місяців не отримає належної допомоги.

    Задов, якщо ви крутелик, і живете не на одну зарплату, Костя допоможе Вам , щоб ви витратили 20-30 тисяч власних коштів на необхідну операцію. Але завтра до вас буде черга, як у Мавзолей, і хотів би я почути, що ви тоді заспіваєте.

    Це проблема, яку повинна вирішувати виконавча влада!!!

  17. Ніколи не використовував своє посвідчення в особистих цілях (помічника міського). За рік каденції діставав з кишені чотири рази. Виключно для того щоб допомогти іншим. Зауважте, що за першим дзвінком я не представлявся як помічник-консультант. І так, таке посвідчення змінює поведінку чиновників. Це факт! І я не називав ВСІХ чиновників «стервятники». Не знаходьте в моєму пості те чого там нема.

  18. …не знаю, что там и какие начальники устанавливают, но Президент Янукович постоянно делает акцент на том, что любое первое лицо обязано принимать граждан… и Президент абсолютно прав и я абсолютно поддерживаю Президента Украины…

  19. Всем спасибо за оценки, кланяюсь.

    prolisok увядший, жду.

  20. Відділу спасибі!
    Я пишу повільніше, ніж Ліра Володимирівна «решает вопросы»!
    Повага!

  21. Лірі Володимирівні: вже наступного понеділка (18.12) документи знаходитимуться на Вашому столі. Принаймні я прикладу для того всіх зусиль. Сподіваюсь з Вами я зможу поспілкуватись?

  22. Все ж сподіваюсь на особисту відповідь Сергія Миколайовича. Кочин, вперше з Вами згоден!

  23. Бросьте ссылку на постинг депутату, который держит при себе таких резвых помощников))) А еще лучше сюда же в блог разместите пошаговый план действий — как вы 11 дней думали-думали и придумали обратиться к Ларину. Если бы вы думали чуть быстрее и предложили бы женщине самой обратиться к нему же, то она бы, скорее всего, в тот же день написала бы заявление на материальную помощь, и, возможно, уже бы ее и получила. Но у вас такой гениальной мысли не появилось почему-то. Причем на обдумывание и написание поста вам понадобилось вовсе не 11 дней, а гораздо меньше времени.

    Вспомнился бородатый боян-анекдот про жирафа, ну тот самый.

  24. А теперячи СТОП.
    Поработав с одним из чиновников районного масштаба, скажу следующее:
    — в сутках у него таки те же 24 часа
    — жаждущих много
    — у всех «горит»

    Как человек, работавший все время с людьми, скажу:
    — очень много неадекватов
    — есть люди, которым нужно «пустить волну» и им пофиг, может конкретный чиновник помочь или нет
    — есть люди-вампиры, которые приходят пить «кровь» (время, силы)
    — в любом случае найдется тот, кто обгадит

    Резюме: любите жизнь и цените свое и чужое время

  25. Оперативно. А по-батькові звідки так швидко дізналися? В неробочий час. Просто цікаво.

  26. По одинадцять днів вже відповідав. А Ви що зробили для того щоб допомогти хоч одній людині. Всі тут такі грамотні. Що робити, як робити… Це не правильно, те не правильно…
    P. S. Перепрошую за емоції.

  27. Комментарий был в духе вашего же поста. А то, пардон, обосрать пространство вокруг себя и при этом сиять лампочкой ильича — все гаразды. Удачи)

  28. Костя, вибачай,але можливість потрапити на особистий прийом до голови ОДА не означає, що вона має реалізуватися ось так відразу після того, як у тебе виникло таке бажання, та ще й у форматі віч-на-віч у робочому кабінеті. Думаю, не відкрию тобі великої таємниці, що в області мешкає близько мільона осіб, з яких як мінімум 1 відсоток вважають, що саме їхні питання і проблеми є настільки терміновими, що потребують негайного втручання особисто голови. Тому те, що тобі, а можливо і не тільки тобі, здається надмірною бюрократичною зарегульованістю, насправді і єдино можливим дієвим механізмом .
    Ще раз перечитав твій діалог з чиновниками ОДА і, скажу відверто, не побачив там нічого, за що їм (чиновникам) можна було б дорікнути.
    P.S. Гадаю ти розумієш, що я, дійсно знаю, про що говорю. Також зауваж, що у мене немає жодних підстав відбілювати представників теперішньої влади чи заступатися за них.

  29. Шановний Бур`янов Ігор Валерійович, яка Ви щаслива людина!
    У Вас є найрозумніший, найспритніший, найкмітливіший помічник-консультант — Костя Пролісок, а чи немає у Вас ще вакансій помічників??? Бо черга вже як у Мавзолей 🙂

    P.S. писатимемо на усі сайти; допомогатимемо усім не пізніше ніж за 14 днів + у наступний понеділок; знайдемо усі бази де є особисті дані і не лише ім*я та по-батькові Кості; і дзвонити будемо в усі інстанції, окрім Вашої та Вашої політичної сили …

    Візьміть на роботу!!!

  30. А якщо ТАК відповідають всім? Я, насправді, розумію і Сергія Миколайовича, і чиновників облдержадміністрації. Суть не в тому. Невже для того щоб потрапити на прийом треба пройти «десять кругов ада»?

  31. Я дорікнув їм тільки за те, що вони «приклали всіх можливих зусиль для того щоб я не потрапив на особистий прийом». Знову ж ИМХО.

  32. /Нет средств у самих, обращайтесь к партии от которой прошли, если уж партия хиленькая, то к бизнесу обращайтесь. Смотрите, люди, кого выбираете./
    zadov, апофИГоз…чистосердечного признания!
    Предлагаю КОНКУРС на лучший КОНТРПРОПАГАНДИСТСКИЙ месседж в адрес ПР.
    zadov,Вы лидер.Пока что.

  33. Щиро дякую за компліменти. Щоб довго не шукали: Поляков Костянтин Сергійович. 24.10.1984 р. н. Мобільний телефон кому треба знаходить без проблем. Ще питання будуть?
    Особисто я — позапартійний.
    Ви готові працювати безплатно по вісім годин шість днів на тиждень? З радістю поступлюся Вам своїм місцем. Я, нажаль, такої можливості не маю, так само як і Ігор Валерійович.
    Далі цитата з сумною посмішкою на обличчі: «О, бездушные обличители чужих грехов! С какой радостью Вы набрасываетесь на оступившихся! С какой злостью Вы грызете тех кто оказывается слабее вас! С каким усердием лаете на тех кого не можете укусить! Но, Вы забываете о том, что уже завтра можете оказатся на их месте! И уверены ли Вы в том, что они будут настолько великодушны, чтобы не вспомнить боль причиненную Вами?»

  34. Блестяще Костя!!!
    Только это цитата в первую очередь относиться к тебе -дружок … если нет прочитай ещё раз
    «Недосяжний губернатор … або як потрапити на особистий прийом до Ларіна С. М.», автор: Prolisok
    и поверь чёрствые чиновники с которыми ты общался, по 8 — 12 часов работают по нынешним меркам бесплатно, а после читают коменты к указанному выше посту

  35. Господа, на первый ВЗГЛЯД, и на мой тоже, Константин выглядел таким себе НАИВНЫМ парнем,который совершенно не ориентируется у тій великій таємниці, «що в області мешкає близько мільона осіб», со всеми вытекающими отсюда последствиями «єдино можливого дієвого механізму» власти.
    Но когда появился пост Viddil говорит:
    /Уважаемый Константин Сергеевич. Именно ПО ПОРУЧЕНИЮ Сергея Николаевича Ларина я вошла на Ваш блог. Для скорейшего оказания помощи конкретному человеку прошу женщину либо Вас, если Вы представляете ее интересы, обратиться с соответствующим заявлением, где указать все необходимые данные и ее контакты. С уважением Ильченко Л.В./
    То мне представилось,что ЭТО был продуманный КРЕАТИВ, которым Prolisok «утёр» тут нос многим УМНИКАМ.
    По существу он ДОБИЛСЯ ЖЕЛАЕМОГО!!!
    Костя, мой Вам РЕСПЕКТ.

  36. Без коментарів. В даній ситуації кожний бачить тільки те, що хоче побачити. Я так розумію Ви перехотіли на роботу до Ігора Валерійовича? Перечитайте мій коментар zadovу. Уважно. В чатині про звертання до незнайомих людей. Як виявилося Вас він також стосується. Не здивуюся, якщо Ви також належите до когорти людей, які «по 8 – 12 часов работают по нынешним меркам бесплатно, а после читают коменты к указанному выше посту». Чому вони продовжують там працювати?
    Цитую: «Ні нащо не натякаю, лише констатую факт і ставлю питання: як потрапити на особистий прийом до Голови Кіровоградської обласної державної адміністрації пересічному громадянину, якщо мені, помічнику-консультанту депутатів міської та районної рад це, по суті, не вдалося?»
    Перечитайте пост!!!! Уважно! Декілька разів! Кого я в чомусь звинуватив? Образив?

  37. Навіть Саінсус приймає громадян декілька разів на місяць. А у деяких керівників не вистачає часу на прийом громадян. Прикро.

  38. Вже сьогодні, всі необхідні дії для отримання матеріальної допомоги було здійснено. За словами Ліри Володимирівни, для позитивного вирішення питання знадобиться тиждень-півтора. Тим не менш, питання поставлене в основному пості залишається відкритим: як потрапити на особистий прийом до Сергія Миколайовича Ларіна?

  39. Відповідаю на коментар Руслана Мишериченко в пості Андрія Богдановича «Интервью з Лариным». Руслане, а Ви звернули увагу скільки довелося прикласти зусиль щоб ЗАПИСАТИСЯ на прийом?

  40. Костя, а официальный путь, расписанный на сайте ОДА (я его выкладывал на блоге Богдановича) он только для плебеев, не для Вас?

  41. Я звернув увагу, що коли ви перестали вигадувати велосипед, а скористалися стандартною процедурою запису, це зайняло у вас максимум хвилин 10.

  42. Чи ви ще не скористалися нею?

  43. Ми не користалися процедурою запису. Ми написали заяву у відділ звернень громадян з проханням про надання матеріальної допомоги.
    Щодо запису, цитую:
    «- Зверніться у відділ звернень громадян за телефоном 24-12-39.
    — Дякую.
    — До побачення.
    Телефоную за запропонованим номером.
    — Відділ звернень громадян. (голос чоловічий)
    — Здрастуйте. Мене звуть Костянтин Поляков, помічник-консультант депутата Ленінської районної в місті Кіровограді ради. Я хотів би записатися на особистий прийом до Сергія Миколайовича.
    — З якого питання?
    — З питання надання матеріальної допомоги на оперативне лікування дитини.
    — Приходьте до нас, пишіть заяву про надання матеріальної допомоги, Сергій Миколайович розгляне і прийме рішення.
    — Дякую, але ми би хотіли потрапити на особистий прийом.
    — В цьому немає потреби. Приходьте до нас, пишіть заяву.
    — Ми все ж таки хотіли потрапити на особистий прийом.
    — Звертайтесь в приймальню за номером 35-36-11.»

    — Дякую.

    — До побачення.»

  44. І не труба так грубо, Руслане, спочатку уважно прочитайте пост, а потім пишіть розривні коментарі. Дивіться коментар нижче.

  45. На мой взгляд, Константин, проанализирован все Ваши комментарии, Вас зацепило лишь то, что Вы не смогли попасть на личный прием. И складывается впечатление что решить проблему помощи ребенку Вам не так важно как попасть на прием лично. Ведь если бы Вы просто последовали инструкции и написали бы обращение, вопрос возможно был бы уже закрыт. Не исключено также что попасть лично к губернатору Вам хотелось чтобы посидеть у него «на ушах». ИМХО

  46. Іване, якщо говорити про проблему допомоги дитині, то сьогодні її вирішили.Принаймні почали вирішувати. (Дивіться вище). І, я впевнений, вирішили би навіть якби не було цього посту в моєму блозі на сайті «УЦ». Суть проблеми не в тому! На сайті Кіровоградської обласної державної адміністрації написано що губернатор приймає кожну третю середу місяця за попереднім записом який можна здійснити за телефоном 24-12-39. натомість мені наполегливо пропонують не записуватися на прийом до губернатора, а коли я все ж таки наполягаю, пропонують зателефонувати у приймальню, хоча відповідно до інформації розміщеної на сайті Облдержадміністрації саме за цим номером телефону можна записатися на особистий прийом до Ларіна. Питання: Чому?

  47. Ви хотіли поєднати дві речі: зустрітися з губернатором з приводу надання матеріальної допомоги. В то же час вам цілком доступно пояснили, що питання надання матеріальної допомоги розглядаються за іншою процедурою поза особистим прийомом. Вам всього то і треба було, що виявили трохи гнучкості і заявити якусь іншу причину для особистого прийому. Але ви її чомусь не виявили.

  48. Странно, не нашел где написано что запись производиться по телефону, там указано что прием проводится по предварительной записи, и в скобках «справки по телефону такому то». Хотя не суть важно.

  49. Уявляю:
    — Я хочу на особистий прийом з приводу надання матеріальної допомоги.
    — Прийдіть напишіть заяву і питання буде вирішено.
    — Добре, тоді я хочу на особистий прийом з приводу надмірного поширення популяції Бобрів в Бобринецькому районі Кіровоградської області.
    — А, ну добре, тоді ми запишемо Вас на таку-то середу такого-то місяця такого-то року.

  50. Иван, ну не в курсе Константин, что запись на приём это далеко не такое легкомысленное действо, как ему представляется. Что грамотные подготовительные меропрятия, предваряющие прием, иногда во многом и определяют достижение тех целей, которых пытается достичь заявитель.

  51. Костя, ну добре, стандартний шлях вам не підходить. Тоді просто заради цікавості хотілось би почути, як ОСОБИСТО ВИ бачили б ідеальний механізм організації особистого прийому першим посадовцем області? Тільки коли будете фантазувати прошу тримати в голові декілька обставин:
    1) у тижні лише 5 робочих днів, у добі лише 24 години;
    2) в області таких як ви близько мільона;
    3) можливо хтось вже раніше за вас скористався правом запису на особистий прийом, причому зробив це відповідно до чинної процедури.
    Думаю, цього досить.

  52. Руслане, припустимо ви людина з вищою освітою, крім того маєте досвід роботи в органах місцевого самоврядування, а тому зможете здійснити «грамотные подготовительные меропрятия, предваряющие прием». Я ж, недосвідчений молодий, страждаючий політичним романтизмом юнак свято вірив у те що голова обласної адміністрації публічна особа, і потрапити до нього на особистий прийом зможе навіть людина у віці яка:
    а) не вміє користуватися інтернетом, а тому не знайде інструкції по запису на прийом на сайті обласної державної адміністрації;
    б) завітавши до обласної державної адміністрації, припустимо в перший понеділок місяця (по дорозі вислухавши прокльони водію на тему «задолбавших меня льготников»), дізнається що прийом проводиться кожну третю суботу місяця і на нього треба записатися поїде додому (з повторенням ситуації в маршрутці).
    в) зателефонувавши за запропонованим номером, вислухає купу побажань про те що їй не треба на особистий прийом до губернатор, потім скаже що їй все ж таки треба і їй запропонують зателефонувати в приймальню.
    г) зателефонувавши в приймальню знову вислухає що їй не треба на прийом до губернатора і пропозицію зателефонувати за попереднім номером.
    Як гадаєте на якому етапі такак людина зупиниться?

  53. Простите, Константин, прочитав Ваш комментарий, сразу возник вопрос. А как Вы еще до сих пор живы? Потому как судя по всем этим «а,б,в,г» Вы прям в Апокалипсисе живете!

  54. Костя, я вас, напевно, розчарую, але абстрактна «людина у віці», на захист інтересів якої ви так активно стали, як правило, дуже добре обізнана про такі елементарні речі, як особистий прийом, а тому зазначених вами проблем, як правило, не відчуває 🙂 Ще й вас навчить,, якщо треба. Це я з власного досвіду кажу.

  55. Що ж, залишається здобувати досвід…. 🙂 Хоча як на мене процедуру треба спростити… Як там? «Обличчям до людей»? Я в даній ситуації побачив повернутою до мене абсолютно іншу частину тіла…

  56. знаєте, одна моя знайома отримала допомогу від Сергія Миколайовича. вистачило на операцію і 4 хіміотерапії. навіть не розраховувала на допомогу, відверто кажучи.
    до речі, зателефонували їй через 2 тижні після звернення, і не губернатор, а хтось з його команди.
    але — результат є, це найголовніше.
    будьмо реалістами — самого Ларіна на всіх стражденних не вистачить, навіть якщо він навиворіт вивернеться. Не треба комизитися, треба користуватися тими можливостями, які є.

  57. Можливості які є ми використали. Чекаємо результат. Я лише констатую факт. Ясно що САМ Ларін з приводу вирішеного питання про надання допомоги телефонувати не буде. І це правильно. Суть не в цьому. Суть у ставленні чиновників до людей які хочуть потрапити на прийом. За твердженням самого Сергія Миколайовича: «Прості люди ніби повимирали – лише чиновники і міліціонери…»

  58. Ну якщо врахувати, що всі громадяни України рівні у своїх правах та зважаючи на той факт, що бажаючих потрапити на прийом за кількасот чоловік, то так — складно потрапити на прийом.
    І ще слід врахувати що у керівника крім часу прийому є ще прямі обов’язки, які він має вирішувати во благо регіону! Нажаль Сергій Ларін один і Ви можите бачити що працюють в ОДА до 21-00, 22-00 і це факт!

    Якщо не згодні — маєте право! Вивічть нормативну базу і добивайтесь потрапляння на прийом до губернатора! Але нажаль губернатор не Господь Бог і свого Рината Ахметова Кіровоградщина не виростила 🙁

  59. Можна трохи нескромне і риторичне питання пане Костянтину?! А чому Вам 27 років, а Вашому депутату 24. Чому не Ви депутат і не пан Бур’янов Ваш помічних?! Ви ж обидва прості пересічні кіровоградці 🙂

    І ще. Наскільки я як пересічний українець знайомий зі специфікою роботи депутатів та їх помічників, то як мінімум це не функція помічника домовлятись про особисту зустріч з головою державної адміністрації. Чому Ваш депутат як обранець народу не записався з цього приводу, або чому ви як його довірена особа не повідомили про бажання депутата Ленінської районної у м.Кіровограді ради зустрітись з високопосадовцем?!
    До речі хочу констатувати, що дуже шкода що без Ларіна в нашому регіоні не може вирішитись жодного питання! Іноді чую від кіровоградців — «Навіщо нам ціла купа непотрібних чиновників, які лише займаються перекладанням папірців та оформленням звітів, якщо працює лише губернатор і якщо без дзвінка на гарячу лінію губернатора не вирішується майже ні одне питання?!».
    А тепер з трохи утопічною думкою… То може й правда розігнати всіх депутатів-дармоїдів та розширити штат помічників губернатора та працівників гарячої лінії, якщо люди дійсно працюють і показують результат?!

  60. А це вже не проблема губернатора як мені здається. На останок хочу зазначити, що при всьому тому що Президентом є представник Партії регіонів, керівником уряду є теж представник Партії регіонів, але на місцях залишились все ті ж кадрові / кастові держслужбовці, які виконують свою роботу так як виконують і вміло міняють прапорці в небажанні втратити своє місце! І це є факт!
    Що ж маю надію, що довіра народу на парламентських виборах дасть змогу Президенту, Уряду та Партії регіонів у повній мірі мати вплив на ситуацію в державі і змінити її на краще, бо відповідальність у свідомості людей несе партія, а виконують задачі суспільства на місцях нажаль «фарбовані лиси»! 🙁

  61. Ярославе, я пам»ятаю як, щойно обійнявши посаду голови облдержадміністрації, Сергій Ларін звільняв нерадивих працівників і говрив про необхідність працювати а не робити вигляд. Щось змінилося?

  62. Руслане, останнім часом озвучену проблему спробували перенести в іншу площину: Костя, ну дуже сильно хоче потрапити на особистий прийом. Це не так. Щодо того як вирішити/організувати.
    1. Чудово це розумію. Години прийому визначені розпорядженням Голови обласної державної адміністрації.
    2. І всі хочуть на прийом до Ларіна в Кіровограді? Руслане, Ви також? Нащо?
    3. Зважаючи на вказене.
    Як мала би виглядати розмова (і виглядала би, напевно, в приватній структурі).
    — Доброго дня. Я хотів би потрапити на особистий прийом до Сергія Миколайовича.
    — Здрастуйте. З якого питання?
    — З питання надання матеріальної допомоги.
    — Для того щоб вирішити питання матеріальної допомоги Вам необхідно звернутися у відділ звернень громадян. Там Вам нададуть всі необхідні консультації. У випадку якщо там не зможуть вирішити Ваше питання, Ви зможете звернутись особисто до Сергія Миколайовича. Приходьте до нас, туди-то тоді-то, ми з радістю надамо Вам всю необхідну допомогу.
    (Гіпотетичне продовження розмови)
    — Я все ж таки хотів би потрапити на особистий прийом.
    — Добре. Прийом проводиться за попереднім записом, кожної третьої середи місяця з 10.00 до 12.00. Нажаль, на 21-грудня, вже записано більше двадцяти осіб, тому Сергій Миколайович не встигне Вас прийняти. Я можу записати Вас на 18-те січня. Назвіть, будь-ласка, Ваше ПІБ.
    …. (процедура запису)
    — Тим не менш, нагадую Вам, якщо Ви звернетесь до відділу звернень громадян Ваше питання може бути вирішене набагато швидше.
    — Дякую, я подумаю над Вашою пропозицією.
    — Будь-ласка. Всього найкращого.
    І повірте, Руслане, така розмова залишить набагато приємніший слід в серці людини.

  63. Ярославе, відповідаю на Ваше риторичне питання: Ігор обраний депутатом Ленінської районної ради за списком ВО «СВОБОДА». Ігор є керівником районної організації партії. Тому був на виборах першим номером у списку. Я позапартійний. Просто допомагаю другові. І ми дійсно пересічні кіровоградці. Я запрошую Вас на особистий прийом до депутата Бур»янова, щоб Ви могли самі в цьому пересвідчитись. 17.12.2011 р. з 10.00 до 12.00. Будемо раді бачити.
    Помічник-консультант може зробити це за дорученням депутата. Крім того, так склалося, що на цьому тижні я мав більше вільного часу для того щоб вирішити цю проблему. Тому і займався нею. Між мною і Ігорем різниця лише в статусі. Роботу ми робимо однаково. В залежності від наявності вільного часу.
    Щодо останнього. Просто треба заставити чиновників працювати а не перекладати папірці. І тоді буде вирішуватись набагато більше питань. Ларін один. Чиновників багато.

  64. Prolisk»у
    «І повірте, Руслане, така розмова залишить набагато приємніший слід в серці людини.»

    Можливо, стилістичні відмінності і є. Суто практично ж вам було запропоновано теж ж саме, тільки у більш формалізованому вигляді.

    » І всі хочуть на прийом до Ларіна в Кіровограді? Руслане, Ви також? Нащо?»

    Я особисто ні. Але ви просто не уявляєте масштабів цього насправді «бєдствія». Ваше щастя, що ви не знаєте, хто такі «професійні обращєнци» і яка їхня кількість в нашому місті. А є ще й люди крім них.

  65. Є! Я вам в цьому не заперечую. Я намагаюся донести думку, і люди які цю владу представляють, має ставитися до громадянина так як ставиться приватний підприємець до свого клієнта який платить йому гроші. Тому, що так по суті і є! Ми сплачуємо податки з яких вони отримують заробітну плату. Якщо в приватній структурі до Вас ставитимуться так як ставляться в облдержадміністрації, Ви ніколи туди більше не прийдете. Я, по суті, розумію що чиновникам власне це і треба. Сидіти, перекладати папірці і щоб до них ніхто не ходив і не заважав насолоджуватись життям. Якщо чесно, я все ж таки сподіваюсь, що, принаймні, управління по роботі зі зверненнями громадян (на Сергія Миколайовича вже й не сподіваюся) читає цей блог, і знайде в ньому якісь шляхи покращення своєї роботи. Маємо навчити владу ставитися до нас як до роботодавців, а не як до бидла, перепрошую. Ви зі своїм роботодавцем будете говорити у такому «формалізованому стилі»?

  66. Руслан Мишериченко! А ви також, перебуваючи на посаді секретаря міської ради, були «дуже заняті» і не приймали особисто громадян? А «професійних обращєнців» взагалі за людей не вважаєте?
    До речі, а що ви могли б сказати про кількість земельних питань, які приймалися на тодішніх сесіях міськради, чи це також ви проявляли «заботу» о людях?

  67. Приймав. Причому приймав як в межах офіційного особистого прийому через запис у відділі зверень громадян) двічі на місяць відповідно до затвердженого графіку, так і поза цим графіком. Причому другим шляхом — в рази більше. У будь-якому разі навряд чи були випадки, щоб людина, яка дісталася до моєї приймальні, не потрапила до кабінету, якщо ставила собі таку мету.
    Але ж… Невже ви не розумієте, що просто смішно порівнювати обсяги повноважень та насиченість робочих графіків секретаря міськради і голови ОДА?

  68. …а також кількість людей, які прагнуть потрапити до цих посадовців. Тут різниця йде не на рази, а на порядки.

  69. Та не перебільшуйте . Хто хоче бути відкритим їм і є, а не навпаки. І не не перебільшуйте в обсязі повноважень. Декілька годин на місяц може і забов`язаний знайти кожен посадовець для спілкування з громадянами.

  70. Ви самі відповіли на своє питання — Ларін один! І розірватись не може для вирішення всіх питань і для реакції на всі звернення громадян!

    Щодо друга — круто! Йому 24 він вже простий громадянин — керівник районної організації партії, депутат райради міста, а ви просто простий громадянин…. ех… хтось простий, хтось ще простіший 🙂 Ахметов теж простіше Абрамовича… на пару мільярдів 🙂

Добавить комментарий