Знищити електротранспорт — завдання Кіровоградської міськради?

«Наше місто», №26 (238).

Коментувати не хочу. Обсценну лексику забороняє Паліванич…

Знищити електротранспорт — завдання Кіровоградської міськради?: 14 комментариев

  1. Ох і гонєво!
    а ви не спитали у власника тролейбусного парку — вони з прибутком працюють чи альтруїсти?
    А чому за стільки років не купили самі ні одного НОВОГО тролейбуса7
    Скільки років там один і той самий керівник?
    І всі ці роки працюють без прибутку? ТО Н.А.У.Х.А. такий керівник потрібен?
    З кожним підвищенням тарифу, що в нас змінюється???? ніхрена!
    то може щось в консерваторії треба поміняти?

  2. Гено, я не все тут зрозумів… Мова ж не про зміну керівника. Мова про накладання додаткових плат…

    Стосовно керівника: якщо він не успішний — варто думати про його заміну. Успішний чи ні — не мені вирішувати. Чи достатня вартість проїзду, щоб і на зарплатню вистачало, і на інші видатки, і на нові тролейбуси — я не скажу, я не фахівець.

    А от на питання, чи вважаю я достатнім охоплення електротранспортом міста — в мене негативна відповідь. На питання, чи підтримую я знищення цього виду транспорту — також негативна відповідь. На питання, чи добре, що є транспорт за 1.5 гривні — позитивна.

    Хоча, я такий собі пересічний. Сам користуюсь тролейбусами вкрай рідко. На Кущівку та до онкодиспансеру тролейбусами не доїдеш…

  3. Троллейбусный парк должен быть муниципальным предприятием. Тогда вопросы, противоречащие здравой логике, не должны возникать.

  4. Коммунальное предприятие » Кировограделектротранс» находится в аренде у ООО «Елизаветградская транспортная кампания». ООО «ЕТК» решением горсовета было освобождено от уплаты арендной платы. Прокуратура обжаловала это решение и суд апелляционной инстанции, насколько мне известно, принял решение отменить решение горсовета и об уплате арендной платы. Как по мне, то очень даже правильное решение. Не можешь платить арендную плату за пользование коммунальной собственностью — возражай имущество.

  5. А от в цьому, здається логіка є… Дякую, Павле. Одне питання. Якщо тролейбуси повернуться з аренди в державну власність, — міська рада зможе дати раду цьому? Чи буде адекватно працювати бодай те, що є?

    (Взагалі-то, я вважаю розповсюдження електротранспорту по Кіровограду неадекватним. При нормальній організації, електротранспорт охоплював би всі основні напрямки по місту. Не треба заїжджати в кожен куток, але кожен мікрорайон має мати сполучення міського транспорту… На жаль, у нас маршруткам альтернативи часто немає…)

  6. Olena Sinchenko

    В принципі правильно Павло говорить. Але ж потрібно, в такому випадку, не накладати додаткові побори, а забрати майно у поганого власника. А з нього за неефективне використання стягувати штраф. Бо у випадку «не забрали у орендатора і забрали пільги», постраждає ж не теперішній власник, а люди, які працюють в тролейбксному депо і ті, хто тими тролейбусами користується…

    (Скопіював з фейсбук. Олена каже, що є проблеми з оприлюдненням тут коментаря, тому з її дозволу я це оприлюднюю сам).

  7. Думаю, что да. Я считаю, что за троллейбусами будущее общественного транспорта.

  8. Арендная плата не может рассматриваться как дополнительный побор, это обязанность арендатора. И соглашусь с Вами, необходимо ставить вопрос о возврате троллейбусного депо в коммунальную собственность.

  9. Всі підняті тут тобою питання стосуються менеджменту компанії — якщо вони не «одноденки» — вони будуть намагатись розвиватись — купувати нові тролейбуси, прокладати нові маршрути! А в нас що? От так! А ви все влада — влада…
    Андрію, а ти подумай, куди йде ота «орендна плата» яку вони не платять!?

  10. :scratch: Можливо… Але… Якби ще ті, хто дає в аренду ще могли б якісно контролювати все те, що ти описав. Та якісно інформувати населення про результати такого контролю. Якби можна було б довіряти такій інформації…

    Ну, так… Ми б тоді жили в цивілізованій правовій європейській державі…

  11. І я підтримаю, але зазначу: міська влада має бути впевненою, що тролейбусний транспорт в місті працюватиме краще, а не гірше в такому разі. Це дуже важливо. Дуже.

Добавить комментарий