Пошесть

Последние годы пошла какая-то пошесть: начали безбожно сбивать горе-водители людей… И недавно, если вспомнить, в Кировограде, возле Собора напротив спортшколы, водила маршрутки сбил несчастную пенсионерку на смерть…Водила маршрутки, для которого пассажир в идеале — святой… а что говорить уже про малолетних обкуренных мажоров на иномарках… Но, народ зная, что те откупятся, начал устраивать самосуд… с точки зрения морали — это правильно,с точки зрения закона — нет… Так и в ТЕРНОПОЛЕ почти так чуть не получилось… Кому-то из водил повезёт и доблестная милиция спасёт, а к кому-то может милиция на помощь и не прийти, толпа может и покалечить…

Пошесть: 11 комментариев

  1. напротив спортшколы, водила маршрутки сбил несчастную пенсионерку на смерть…
    —————————————————
    Там ситуація була неоднозначна, наскільки я пам»ятаю. Чи ти вже провів власне розслідування і виніс вирок?

  2. Пенсионерка переходила по «зебре» её там и збили… Там большой поток машин, поэтому на крассный она бы не смогла перебежать практически вообще… Поэтоу не стоит водилу защищать…убийство есть убийство….пусть даже непреднамеренное…

  3. Пошесть безответственности, лени и корупции- вот главная причина огромного количества ДТП, да еще с летальным исходом.

    Отсутствиет серьезного контороля при выдаче водительских удостоверений-раз.

    Наше время требует больших скоростей, автомобили на наших дорогах ездят на много мощнее, чем 15-20 лет назад. Но местная власть абсолютно не раегирует на это — не строятся подъземные переходы, парапеты ограждающие дороги, если говорить в нашем городе то дорожную разметку с трудом найдешь- это два.

    Сами граждане леняться пройти десяток метров к пешеходному переходу или светофору, прутся в неположенном месте,тобишь низкая гражданская ответственность- это три.

    Отсутствует контроль пешеходов со стороны ДПС(что ж с них возьмеш?)-это четыре.

  4. Я не захищаю, а хочу знати реальні обставини. Вибач, але у твоїй інтерпретації вони мене не влаштовують.

  5. Мажори і крутелики то окрема мова — всі питання до влади і ії боєвого отряда ДАІ.
    Щодо маршрутників…
    На моє глибоке переконання дозволяти тут сідати за кермо можна лише людям із водійським стажем не менше шести, а то і восьми років. А також за умови безаварійної і без порушень ПДР(довідка з ДАІ) роботи за цей час.
    Щодо пошесті…
    Звичайно, автор бачить проблему виключно з «колокольні» пішохода, а не водія. Тоді як її вирішення, це рух в обопільному напрямку. Кількість ДТП за вини пішоходів зростає пропорціонально з виною водіїв. Адже з кожним роком інтенсивність руху зростає, а вулиці не стають ширшими, дороги кращими, люди (на жаль, як ті, так і інші) розумнішими.
    Не треба бути спеціалістом, щоб побачити — в місті порушень ДТП, які скоюються пішоходами, в сотні! разів більше ніж водіями. Це справжня ПОШІСТЬ!
    Достатньо п»ять хвилин постояти, наприклад, на розі В.Перспективної з вул-ми Гоголя і Тімірязєва, щоб в тому переконатися. Колись розлючений дядько, який переходив там на ЧЕРВОНИЙ! вдарив мені навіть рукою по капоту. Я ж йому зауважив лагідно, що він не зовсім правий))).
    Пропоную авторові взяти статистику по кількості складених даішниками протоколів на порушників пішоходів… О-о-ч-чень интересная цифирь!
    Пошість на пошість і дає нам «очікуваний» результат(((

  6. Теж абсолютна підтримка!!!!
    Сядьте за кермо — і ви побачите усю цю проблему з іншого боку!

  7. мені набагато беспечніше їхати позаду «здорового» автобусу, ніж позаду «дельфіна», де за кермом сидить «обізяна з гранатою, кавою, цигаркою, грошима та мобілкою в руках»!

  8. ну маємо те шо маємо…
    он у мене сусід купив сину джип, але всі знають, що той хворий на епілепсію… тепер і думаєш чи безпечно ходити по місту, чи краще номер записати і обходить околицями, як побачиш… 🙁

  9. ну я бы так не утверждал. У меня есть ТС, но у мамы нету, я не всегда могу её подвезти, а возраст у нее уже не тот, так что мне небезразлично

Добавить комментарий