Маршрутний безлад.

Їдучі в маршрутному таксі, мимоволі став свідком такої події. На одній із зупинок, після висадки пасажирів, до маршрутки почала заходити літня людина. Саме жахливе, що навіть ясно побачивши, що пасажир намагається піднятись по сходинках, водій здійснив спробу рушити з місця. Після моєї категоричної вимоги негайно зупинитись і дочекатись коли людина зайде до салону, водій був змушений підкоритись. З величезним незадоволенням він дочекався коли сивочола жінка потрохи зайняла місце в транспортному засобі. На моє запитання, чому він так не по-людськи чинить, водій зло кинув: «Що ці пільговики задовбали, грошей не платять а тільки місця займають». Доки я не доїхав до місця призначення ніяких розмов більше не було.

Мене вразила та байдужість, з якою водій маршрутного таксі поставився до цієї літньої жінки. Адже не вона винна в тому, що через мізерну пенсію мусить користуватись правом на пільговий проїзд. Ще гіршим є те, що такі події – це прикра буденність, з якою кіровоградці зустрічаються щодня! І взагалі жахливо, що люди дуже «сіро» реагують на такі прояви не людського ставлення до пенсіонерів. Проходять повз людей, які лежать на вулиці, коли в тих може бути серцевий напад. Люди не зворушено дивляться на бійки, в яких гине молодь. Байдужість – біда сьогодення!

Маршрутний безлад.: 22 комментария

  1. Согласен. Тем более, я не могу этого понять, по той причине, что нашим водителям, по сути побарабану занимает место человек, или не занимает.

    Все, кто ездит в маршрутках, меня поймут. Народу набивается тьма. Как кильки (советского образца) в банке… Тем более, что человек, находясь на улице, останавливая маршрутку, толком не видит, забита она или нет, и если спешит куда то, то ему глубоко до лампочки забита маршрутка или нет. Он всё равно в неё запихивается. Так почему нашим водителям взападло взять льготника???

    Отмазки типа «из-за льготника, в маршрутку не садятся те, кто платят» просто смешные…

  2. Да, Алексей, Вы правы. К тому же, почему то стоячих льготчиков не берут, но в тоже время за стоячие места берут 100% оплату. А давайте за стоячие платить 50%, что на это скажут «интеллигентные» водители?

  3. Таки правда. Але ця проблема (тобто хамства та байдужості) вона властива не тільки водіям маршруток, а взагалі всім нам. У всіх сферах життя. Та озлобленість якась незрозуміла. Навіть не знаю, які флеш-моби зможуть змінити таку ситуацію :(. Хоча такий пост — це принаймні спроба звернути увагу. Браво автору!

  4. Сергію, саме цікаве було б, якщо Ви тут засвітили би номер маршруту і державний номер автомобіля. Я впевнений, що хазяї маршруток теж читають ці сторінки і їм не дуже хочеться потім давати пояснення в міській раді з приводу хамовитого поводження водіїв до пасажирів.

  5. …ага, сплю и вижу, что если на сайте поместить, то будет реакция…
    Нужно было старушке самой в горсовет обратиться…

  6. В мене враження, що дехто на світ Божий з’явився з целофану пупиришного, що на заводі штампують і в нього а ні мами, а ні бабусі не є. І от пройде час, коли ця безродня, пластмасова але вже літня людина матиме реальну змогу побігати по державних інстанціях, посидіти в величезних чергвх, при цьому, отримуючи велике задоволення від черствого ставлення чиновників. Прийде ця людина до дому, подивиться у дзеркало і скаже: «Оті чиновники такі сухарі як і я». І отримає найсправжній кайф, якщо не збожеволіє до цього від цинізму, що з’їдає з середини.

  7. Безперечно, в ідеалі, люди самі мають звертатись як до хамовитих водіїв, так і до органів міської влади. Та наші люди вже настільки звикли до «відфутболювання» з боку чиновників, що поскаржитись на образників приходять одиниці… А образи в бік мало захищених верств населення в наших маршрутках лунають щодня.

  8. Вопрос не так прост как кажется с первого взгляда.
    Во-первых, угробив муниципальный транспорт, на улицы города выпустили такую массу маршруток, что найти соответствующее количество адекватных водителей просто невозможно. Берут всех, кто умеет водить, кто не умеет, кто пьет, кто не пьет, кто травку курит, кто не курит… О культуре просто умолчу…
    Деньги не пахнут…
    Недавно ехал в марщрутке 9А. Водитель все время говорил по мобилке и требовал ему не мешать…
    Во-вторых, система льгот в Украине не выдерживает никакой критики… 80% населения — льготчики…
    Вот у меня два знакомых — инвалиды. По здоровью Первый уплатил на справку 800 у.е., второй 1000. Чернобыль тушила вся Украина… Дети войны…В какой стране все население, которое пережило войну, получает льготы?
    Я не против льгот, но только льгот тем, кто это действительно заслужил.
    И главное. Льготчики должны получать денежную компенсацию, из которой оплачивать услуги.

  9. Александр — «Вопрос не так прост как кажется с первого взгляда.
    Во-первых, угробив муниципальный транспорт, на улицы города выпустили такую массу маршруток, что найти соответствующее количество адекватных водителей просто невозможно. Берут всех, кто умеет водить, кто не умеет, кто пьет, кто не пьет, кто травку курит, кто не курит… О культуре просто умолчу…»

    А что тут сложного..?
    Вы сами отвечаете, — Деньги не пахнут…»

    Вопрос тотальной безответственности.
    Чтоб его искоренить необходимо чтоб хозяин «платил по счетам». Тогда он будет думать, что чем пахнет. Пока нет обратной связи, так и будет продолжаться.

  10. tramp , если вы возродите муниципальный транспорт с автобусами большой вместимости, наведете порядок среди льготных категорий и введете адресную денежную помощь, вам можно будет ставить памятник.

  11. А на мою думку це проблема пільг взагалі…. Я не підтримую таких вчинків водіїв, і їх багато, а тому що вони раби свого становища — від них власник маршрутки вимагає твльки одного грошей і по-більше…. А щодо пільг, тут моя думка така, що пільги ці повинні йти в вигляді доплат до пенсії, тому що чому повинна міська бабуся мати таку пільгу, а сільська, яка сидить вдома і нікуди не виїжджає її фактично не має….Це нерівність вже… А деякі міські бабушки зловживаючи цією пільгою катаїться в тролебусах та «МАЗах» цілими днями :() Мені відверто шкода цих тролебусів та «МАЗів» тому що вони катаються задарма…. Можливо…. Тому що існує ще одна проблема існування саме такої системи пільг — це своєрідні «нечесні» домовленості між міською владою та власниками громадського транспорту…..

  12. Процитирую (возможно неточно) М.М. Жванецкого: «Большая беда нужна…» Вот когда обкуренный водила маршрутки ( упаси Бог!) врубится в столб и положит на месте человек пять — шесть — все засуетяться. И месяц — другой все будет хорошо. Потом опять все пойдет по-старому. Вспомните, как пару лет назад после аналогичной аварии в другом городе у нас начали штрафовать водителей маршруток за перевозку «стоячих» пассажиров? И что? Теперь хотят взять пример с Севастополя и ввести «дресс-код» для маршруточников. Смех, да и только! В Севастополе «стоячих» пассажиров нет и быть не может. В каждой маршрутке висят номера телефонов контролирующих организаций. И главное — они (организации) оперативно реагируют на сигнал. Был свидетелем, как на конечной остановке водилу сняли с маршрута за то, что он по дороге болтал по мобилке. С дороги позвонили, а на конечной его уже ждали. Вот так то! Не забудьте -это в Севастополе!

  13. Вот я и говорю, что все это борьба с ветряными мельницами. Нужно устранить причину, а не следствие.

  14. У нас тоже в маршрутках номера телефонов висят.
    А монетизация льгот невыгодна самим перевозчикам, вернее крупным перевозчикам, поскольку зарабатывают они на дотациях значительно больше.

  15. В лютому місяці цього року був у справах в Севастополі. Так маршрутні таксі там і у нас це незрівняні категорії. По-перше: в Севастополі на маршрутах працюють автомобілі лише середньої і великої місткості, у нас майже 100% автотранспорту, що працює в режимі маршрутного таксі (близько 76% — маршрутки, 28% — велекомісні автобуси і тролейбуси), це «Газелі» різних модифікацій. В Севастополі зупинка для посадки і висадки пасажирів передбачена на спеціально обладнаних зупинках, у нас на зупинках класу «тута» і «здерся». Нарешті в Севастополі маршрутки працюють цілодобово, що правда з 23.00 до 06.00 тариф подвоюється, але спробуйте у нас вже о 19.00 виїхати з Великої Балки чи Кущівки! Тож безперечно, що наша Кіровоградська міська маршрутна мережа потребує дуже суттєвих змін.

  16. Стосовно грошової компенсації окремим категоріям пільговиків, думка дуже вірна і дуже не нова. Але вона не вигідна в першу чергу тим, хто отримує дотації за пільгові перевезення. Адже ніхто не знає яка кількість пільговиків перевозиться, тож гроші витрачаються не прозоро. А головне, що за ті 10 млн. грн. які виділяються як дотація за перевезення пільговиків в Кіровограді, вже можна було хоча б почати відродження комунального електротранспорту (тролейбусів). Та цього ніхто не робить. А починати реформування треба з заборони маршрутним таксі зупинятись для посадки і висадки пасажирів не на зупинках. Тоді маршрутки стануть рівно привабливими для пасажирів порівняно з тролейбусами. Збільшиться кількість платних пасажирів і електротранспорт зможе розвиватись. Головна умова, щоб міська влада була в цьому по-справжньому зацікавлена.

  17. Стосовно дотації за пільгові перевезення повністю згоден. Бо у нас зараз дотації ділять ті, хто і має контролювати ринок міських перевезень на якість і комфортність для пасажирів. 10 млн. грн. які виділяються як дотація просто не їдуть на те, на що мають спрямовуватись. На розвиток транспорту. І ця ситуація вигідна і перевізникам і чиновникам з управління розвитку транспорту, програємо як зазвичай ми — пасажири.

  18. Коллеги, обсуждаемая тема решается очень просто с помощью систем спутниковой навигации и средств фиксирования провоза льготных категория пассажиров, установленных в каждом транспортном средстве.
    GPS-устройства обеспечат регистрацию соответствия движения маршруток установленному графику движения, закрепленному в договоре с автоперевозчиком, а фиксация (через карту или штрих-код на пенсионном удостоверении) льготников позволит определять реальную сумму, которую должны получать перевозчики. Вот и все. Все об этом знают, но делать ничего не хотят. Думаю, понятно, почему, но вода камень точит.

  19. Шановний пане Сергію. Ще в 2010 році Кіровоградською міською радою було виділено гроші в сумі 200 тис. грн. на впровадження програми GPS-спостереження за рухом громадського транспорту. Та як відомо всім кіровоградцям жоден транспортний засіб на теперішній час цими корисними приладами не обладнано. Куди подівались гроші з міського бюджету? Це вже питання до відповідних контролюючих органів!

  20. Якщо Ви точно знаете про таке рішення і факт виділення коштів, про це потрібно напомнити теперішній владі. Вона повина розібратись де ці кошти. Тому що теперішня міська влада поки впровадила такі GPS-пристрої на 111 маршруті та планує ще придбати ще 40 таких засобів (це тільки міський транспорт). Поки це краплина в морі. Потрібно прапцювати з перевізниками!

Добавить комментарий