Ну і ? Що встиг? Що зробив?
Список добрих справ заступника Кіровоградського міського голови Сергія Дьячука: 68 комментариев
Добавить комментарий
Для отправки комментария вам необходимо авторизоваться.
Ну і ? Що встиг? Що зробив?
Для отправки комментария вам необходимо авторизоваться.
потрудитесь полистать странички разных тем здесь на блогах .. найдете массу всего полезного о том, Що встиг? и Що зробив?.. шо лень?
Мог бы описать немало добрых и весьма нетипичных (по сути, по форме, по скорости реакции) дел вице-мэра Сергея Дьячука. Но не стану этого делать здесь принципиально. По одной простой причине: автору поста они и на фиг не нужны. Такая уж «манера письма» этого автора.
Согласна в Вами, Ефим Леонидович, и с Юлей.
27.12.2012 в 20:24
27.12.12 в колонке «Приемная» я писал:
«в 5 школе действительно, неразрешимая проблема с отоплением, так как для для этого нужны 80 тыс. гривен, которые неоткуда взять?»
Сергей Дьячук говорит:
28.12.2012 в 18:15
Имеется в виду 5-я гимназия? Там действительно проблема внутри. Теплоноситель поступает 70 гр. А батареи на 3-м этаже через одну холодные. Договорились вчера с фирмой, промоют во время каникул. Речь о 40 тыс, которые есть откуда взять.
Отопление, действительно, сделано. В спортзале сейчас тепло, дети могут бегать в шортах и футболке.
Я тоже мог бы привести пример, когда Сергей Степанович отозвался, сразу и с реальной помощью, на просьбу группы кировоградцев. Я был там и знаю о чем говорю.
Но не уверен, что стоит здесь подробно отчитываться на вопрос, заданный в такой форме, зачем-то довольно хамской.
Разве что, скажу — мое знакомство с Дьячуком помогло мне избавиться от некоторых стереотипов относительно чиновников.
И именно поэтому, я считал, что нам всем повезло с его назначением. А теперь я думаю, что везло в этот раз недолго.
таким место на ркс, там очень много этих умников, сами ничего не сделали, зато других критиковать они могут, вот пусть там и общаются с себе подобными!
Ну и как поступили с Дьячуком?Ну все мы не подарки,так-то зачем…Вот такое впечатление,кому-то очень хочется подставить Николаенко!Неужели ошибаюсь?
Список добрих справ мисливця на собак doghunters-а
Ну і ? Що встиг? Що зробив?
Не густо.
Але всі хто відповів в темі, дали зрозуміти, дядько Дьячук, просто хороший дядько, но навіщо таке питати?
Розумію вас панове, але я з Дьячуком дітей не хрестив і не збираюсь.
Просто задав просте питання. А виявилось, що на нього дуже складно відповісти.
Напевно, що всі наші біди і таке складне життя, що мірилом всьому є наші емоції, а не розум.
Справив на нас хороше враження Дьячук в блогах і вже мірилом його роботи стали емоції. А чим він займався, що зробив для міста, вже не так і важно . Головне друзям підсобив. А як же інші, хто в друзі до нього не записався, хай чекають своїх Дьячуків?
В том, что не густо, исключительно Ваша заслуга. Как спросили, такой ответ и получили.
Еще раз повторюсь: многое можно рассказать, но Вам это не нужно. В противном случае Вы совсем иначе выстроили свой пост. А мы бы дополнили. С удовольствием и много. Позавидуйте ему по-хорошему, по-доброму. Если способны…
Борменталь, расстройство поведения (F91), в случае с автором топика — «догхантерством», в вашей практике встречалось?
Садистам-живодёрам — нет! 🙂
Спробую без емоцій. Та сподіваючись, що не тролінг мета цього посту.
Не друзям допоміг Сергій Дьячук. А просто поділилися своїми спостереженнями ті, хто бачив своїми очима РЕАЛЬНІ СПРАВИ РЕАЛЬНОЇ ЛЮДИНИ. Але, звісно, всі ми не наймалися спостерігати та фіксувати добрі справи С.С. Дьячука, щоб потім звітувати вимогливому «doghunters»…
Та й сам Сергій Степанович не є зобов’язаним звітувати тут.
Знаю, що навіть за той мізерний термін на посаді, Сергій Степанович зміг зробити багато. З того, що взагалі можна зробити при такому ставленні до медицини та інших соціальних питань в нашій державі…
А, взагалі-то, питання, поставлені таким зневажливим тоном… Вони й не потребують відповіді. Хіба що оцінювати людей тупо політично: якщо маєш якесь відношення до ПР — то негідник… Як на мене, таке ставлення також не витримує жодної критики. :negative:
Якщо людина толкова, якщо може пояснити свою думку, то я поважатиму людину хоч з ПР, хоч з КПУ, хоч із Свободи, хоч із УДАРу і так далі… А дурень зі Свободи не є кращим для мене тим, що він саме у Свободі. Партія не дає індульгенції. Партія не забруднює.
Так як Богданович заздре Кальченко?
Ні, я так не зможу.
Ви знаєте,Юхим Леонидович я вас розумію, бо на вашому місті можливо так саме зробив би, дружні відносини та інше.
Але питання так і зависає в повітрі.
Як зависає в повітрі питаняя, хто винее в поганих дорогах, в корупції, чому за гратами Луценко з Тимошенко, чому правосуддя в нас стало вибірковим, чому преса стала керованою владою? Чому?
Напевно тому, що ми можемо задавати ці питання тільки всім крім себе і своїх знайомих.
А коли це торкається нас особисто і нашого ближнього кола, то ми ці питання вже не задаємо.
Оффтоп.
Скількох собак ви вже вбили? Тобто, огласітє ваш «список добрих справ» — це вважайте тема в стрічці тем блогу. (бо немаю можливості створити цю тему)
На моем месте Вы не повторили бы мои мысли и поступки. Слишком мы разные.
И вопрос не повисает в воздухе. Просто ВАМ (вам лично) никто не хочет на него отвечать. Почему? Задумайтесь сами.
Єлисаветградський лікар
Самий тямущий у нас в державі, це Віктор Янукович. Піднятися з простого урки до президента цілої страни. Дурень однозначно б це не зробив.
Так що тямущіх у нас висточає, не про то річ.
Питання, з якою метою ці тямущі йдуть до влади?
Кар,єра, гроші, пошук справедливості?
Тому питання я задав досить просте. Але на прості питання завжди важко відповісти, коли це стосується тебе самого.І не бачу в цьому тролінга, як де хто собі уявляє.
Чомусь мені здається, що це завдякі персоні Дьячука.
Дуже різні люди. Янукович двох слів зв’язати не може. І нормально пояснити свою думку.
А ще Сергій Дьячук чомусь добровільно покинув свій пост. Мабуть, так сильно рветься до влади… :unsure:
Если Вам кажется, способы известны. А я вот абсолютно уверен, что это исключительно благодаря репутации Вашей персоны.
Я достаточно часто звонил ССД по самым различным поводам (Вам, видимо, бессмысленно говорить, что среди них не было ни одного личного) и всегда (всегда!) его действия были оперативны и эффективны в рамках его возможностей и компетенции. Начиная от инфаркта моего соседа по лестничной клетке и заканчивая организации работы диагностических центров.
🙂 «сам покинув свій пост».
Улыбаюсь молча.
Є.Л.
«Ушлі», це називається. Попросили, щоб було тихо та без шуму. Ви прекрасно знаєте як це робиться у нас.
Я такий висновок зробив, прочитавши інформ. дані з кіровоградських сайтів. У Вас є інші дані?
Только у нас? В прочих странах это не принято?
Не думаю, що знамення в цьому випадку допоможе. Бісовщина в нашій владі така, що цім її не проймеш.
Приклади ваших звернень звичайно показові.
Але ви свій і цим все сказано. Допомогти ближньому це звичайно добре, але якщо ти не ближній?
Є конкретні приклади, коли «не свій» звертався до Сергія Степановича, та йому було відмовлено в допомозі?
Редактор
В інших странах, окрім цього є нормальне,людське життя, з нормальними дорогами, та важилі впливу народу на владу.
А у нас тількі це….а у вас ще й Дьячук……був.
Тепер і цього нема. Тепер куди будете телефонувати, якщо знов у сусіда напад?
один из примеров: в садике,куда ходит ребенок моей сотрудницы протекала крыша, долго..обратились к СС, в течении недели все сделали…скажите, «так это его работа»..в том-то и дело,что делал ее отлично..
знаете, я только одного не пойму, зачем Вы затеяли эту тему?Вы же тут частый гость, сами все читаете и знаете?
а прикол потянуть, так тю..веселитесь себе..
Вы передергиваете, как Алекс. Это весьма показательно.
Кажется ВАм и креститься Вам — вне зависимости имеет ли к этому отношение власть или нет.
Свой и помочь ближнему — это Вы о посадке блогерами деревьев в Ковалевском парке? Вот Вы с женой не пришли, а могли бы… А это ведь Сергей Степанович в темпе пробил разрешение в экоинспекции.
Вы спорите ради спора? Вы же не Портос — тот представлялся ВСЕМ оппонентам полным именем.
Гомо сапієнс — людина розумна. Наділена мисленням — здатністю аналізувати. Ну ми ж з Вами дорослі люди. Знову Ви про наївність 🙂 Якось вже про це з Вами балакали. 🙂
Ви мене питаєте?
Радію за Вас та за Ваш глибокий та розвинутий розум. :whistle:
Звісно. Це ж Ви стверджуєте, що С. Дьячук тільки своїм допомагав. Навіть, коли організовував роботу діагностичних центрів.
До речі, як на мене, дуже непогано організовано. Не рай на землі, звісно, але однозначно немала робота здійснена. І багато корисного можна очікувати для звичайних людей від тої роботи.
Бачу у вас рветься трпець. Але я не перекручую, я просто поставив питання, Що зробив віце-мер по гуманітарним питанням за часи своєї каденції. І не бачу в цьому суперечки.
Не дай Бог… Но если опять возникнет накладка (человек перепутал собственный адрес и время уходило) со «скорой» кому-то звонить буду непременно. Может быть, Скороходу.
А сосед нас с женой теперь крестными зовет (старше нас лет на 8). Впервые в жизни намерил у человека 265\148. Брррр, только на ночь вспоминать…
Дякую, що є тут кому, не рахуючи Вьюна, за мене порадіти 🙂
Щось робив. щось організовував. Вибачте, але все абстракція.
Не рвется, не надейтесь. И Вы не просто ставили вопрос. Процитирую к случаю моего одноклассника: «Он так попросил закурить, что я сразу дал ему в морду». Кстати, это самое «Не просто» отметили и Андрей, и Юля. Но Вам же пофиг…
Радий за вашого сусіда. Але дуже сумно за тих, у кого нема таких сусідів як ви. 🙁
Тема, чтобы покидать друг в друга фикалии…
Конструктивизма полный ноль. За подобное нужно давать «Молчание» дня на 3. :negative:
doghunters говорит:
09.03.2013 в 23:03
Щось робив. щось організовував. Вибачте, але все абстракція.
__________
о, Вы простите,что мы не в силах удовлетворить ваш пытливый ум.. 😉
У меня складывается впечатление, что Вам Дьячук отказал в Вашем просьбе — личной или по службе. Это многое объясняет.
Увы, завидовать Валерию Михайловичу не в чем. Посочувствовать-есть
Не беспокойтесь, Миша толсто троллит
фЕкалии 🙁
не досмотрел, спасибо, конечно «фекалии» :good:
Пожалуйста 🙂 Вы, по-моему, хотели получить статус блогера? Или я что-то путаю?
Шо? Таки да? Если правда-жаль…
Были такие мысли.
Щас сделаю. Не будем ждать понедельника.
поздравляю
Мерси, есть интересные мысли ,хотелось услышать мнение людей которые чего то добились в жизни. Ну, а если закидаете помидорами — это тоже опыт. :mail:
:good: :good: :good: :yahoo:
Ласкаво просимо! 🙂 😉
doghunters, ви дійсно нагадуєте Алєкса. Спочатку пропонуєте рішення, а десь по ходу, не завжди обов»язково, задачу.
Судячи з логіки вашоі ТУТ (на сайті в цілому) риторики, ви б мали запитати, ЩО такого неугодного міській ПРорегіональній владі ЗРОБИВ Дьячук, щоб його «ушлі». Здається ви ж самі і стверджували колись, що ПР не звільняється від тих, хто щось не зробив, а швидше від тих, хто щось зробив не так, як ВОНИ того хотять і наполягають.
Таки
Так він ще й і відказував?
Ну якщо б він мені відказав, то ви б про це взнали перший. За все життя жодного разу не турбував жодного чиновника.
Бо що це дасть?
Теща відправляла листа і в мерію, і в, колись була в місті, може пом,ятаєте «Гаряча лінія», щоб поставили світлофор біля 11 школи, але ще директор колегіуму дала зрозуміти, нам батькам, що світлофора не буде ніколи!!! Чому, як завжди на це нема грошей.
Тещі теж якійсь чиновник, не Дьячук звістно, відповів, що грошей нема. Але на чорнобривці знайшли…..
Так що, шановний пане Мармур, тут ви не вгадали.
Якщо ві помітили, я тільки ставлю запитання, а не стверджую, як це робе всім відомий персонаж руськомовного тролінгу.
Але відповіді всі :а-ля «навіщо таке питати» , та » він за мене колись, за квіток в тролейбусу заплатив»……
А ставити питання,що він зробив, що став не бажаний? Навіщо? Відповідь і так очевидна.
Ну і підсумую тему.
Тема довела, вірніше головний персонаж, екс-ві-мер,что існує в нашій країні круговорот чиновників в природі.
Ці дядьки хороші друзі, куми, співбесідники…..але не більш. Ви ніколи не викриєте їх в хабарництві, тому що вони їх …….просто не беруть, вони розумні люди, хоча попадаються всякі, але зупинимося лише на типових.
Вони не беруть хабара, вони вирішують питання потрібним людям. Саме завдяки вдало вирішуваним питанням зростає їх піар рейтинг у владних коридорах, а відповідно і серед звичайних обивателів, а також відповідно їх власний добробут.
Для звичайних обивателів він ввічливий, доступний, уважний чиновник, який завжди грамотно пояснить, чому неможливо вирішити проблему простого обивателя.
І обиватель обов’язково зрозуміє чому не можна і погодиться, і піде кружлять по кабінетах далі.
Єдине, що обиватель не зрозуміє, так це те, що він просто не потрібна людина, в прямому і переносному сенсі слова.
Не потрібний цьому чиновникові і всій системі. Тому як чиновницька система України існує не для поліпшення життя простих людей і рішенні їх проблем, вона існує для вирішення проблем влади і самих чиновників.
Своєрідна опричнина, яка імітує, в період спокою, якусь діяльність на підставі якихось законів, заборон, постанов і тд, і тп. Але реально починає показувати зуби, коли у влади починає грати очко, в нашому випадку це, період виборів.
От і все.
Тому задумайтеся про те, чи будуть у нас колись хороші дороги, ефективне комунальноє господарство, парки, зручні вулиці і справедливість в місті і країні?
… или вы врете. (50 на 50)
вы считаете нормальным искажать фамилию собеседника? Терпець урвався? А Дьячук мог бы вам помочь…
по древу без мысли.
Еще одно подтверждение, что вам не нужны были наши комменты — свои выводы вы сварили без них, в собственном соку. И они не просто неконкретны или абстрактны. Они бессмысленны. ИМХО.
За призвище вибачаюсь.Звичайно ж Мармер. Хоча , що по українські, що по вашому, значення одне і те ж. Шляхетна, гірська порода, не ображайтесь 😉 .
А на рахунок
Редактор говорит:
10.03.2013 в 12:28 (Изменить)
… или вы врете. (50 на 50)
————————————————-
Тут поясніть, що ви мали на увазі? В чому брехня?
Вы не внимательны. Цитирую вас, а потом свой ответ:
«Так що, шановний пане Мармур, тут ви не вгадали.»
… или вы врете. (50 на 50)
Не ображайтесь 🙂
Був про вас кращої думки, пан МармЕр.Вибачте.
Про брехню все ж не зрозумів.
Тема довела…….
—————————————————
Вибачте, а тема була про ЩО? Які цілі переслідувала?
Якщо поцькувати екс віцемера, то вона завершилася повним провалом. Якщо хотіли образити Сергія, то тут взагалі — просто не уявляю його ображеним. Якщо відігратися на ньому за всіх чиновників, то тут теж — не за адресою. У нас на сайті є більш «достойні» екземпляри.
А от щодо вашого — «Тому як чиновницька система України існує не для поліпшення життя простих людей і рішенні їх проблем, вона існує для вирішення проблем влади і самих чиновників.» — думаю, якраз саме С.Дьячук міг би виступити вашим союзником в дискусіі по цій темі.
P.S.
А так,….повністю згоден з коментарем Редактора (просто не бачив його, коли писав свій)
После вашего поста о ССД для меня это комплимент. Я бы себя чувствовал очень неуютно среди тех, о ком вы кращої думки.
я вже вибачився, розслабтеся.