О посещении регистрационной палаты: 5 комментариев

  1. На днях побывал в регистрационной палате (это по-старому). Что сказать. Чудно. Все блестит, сверкает. Все новое и прозрачное. На потолок прилепили табло, которые периодически пищат, и приглашают посетителей пройти к освободившемуся инспектору. Нет тут без подвоха красота. Но. Как же без но. Пришел я в РП несколько поздно и талончиков уже не оказалось. Мне предложили прийти завтра в 20 минут девятого.
    Вопрос можно ли сегодня взять талон на завтра. Нельзя. А почему, неужели это сделать сложно. Если человек сегодня по каким-то причинам не решил свои вопросы, почему бы ему сразу не дать талон на завтра?
    На следующий день пришел в РП на 8-25 занял очередь и вместе с остальными жаждущими стал ждать 9-00. В это время ребята за ресепшином явно скучали. В 9-00 все зашевелилось. Терминалы выдающие талончики включились, ребята за ресепшионом оживились, толпа (всмысле очередь) подорвалась. Многие первый раз увидели меню терминалов и судорожно тыкали кнопки (правда работники РП добросовестно им помогали). Минут через 15-20 все получили свои талоны и инспектора начали работать. И тут у меня вопрос. Если ресепшин работает с 8-00 то зачем людей держать до 9-00. Пришел, получил талон и, смотря какой ты в очереди или садись и жди или пойди чайку попей. Чего людей на привязи держать?

  2. всего-то нужно несколько простых орг. решений.

  3. Погоджуюсь з Вами на 100%. Скажу чесно, мене це також не влаштовує, хоча не можу так говорити, тому, що координую даний Центр, але… Існує дуже багато проблем там. Коли ми переселили РП в Центр, кількість людей збільшилась, це ще пов’язано із змінами в законодавстві і не тільки. Все по порядку. До того, як вони переїхали, РП працювала з 2 державними реєстраторами і багатьма спеціалістами, з обмеженим графіком прийому і взагалі раніше там була окрема держава, це нікому не секрет. Першочергово ми перевели спеціалістів на реєстраторів, що дало можливість відразу робити реєстраційні дії і відпускати людей, хоча раніше всім казали прийдіть через … Реєстратори отримали іменні печатки. Далі, ми збільшили графік прийому, хоча раніше вони працювали всі до 12. Люди займали чергу з 6 ранку. Коли ми перевели їх в Центр, то виникла дуже серйозна проблема — черги. Тому ми прийняли рішення і на сесію винесли питання про збільшення кількості державних реєстраторів поки ще не 2 особи. Таким чином реєстраторів буде 8, хоча по рекомендаціям, їх повинно бути 12, зараз 6. Кожен має іменну печатку, що дає змогу відразу робити Виписки, довідки, витяги. Далі. Зараз йде розділення, один реєстратор приймає юридичних осіб, інший тільки фізичних, той КВЕДи, інший виписки, довідки та ін.. — це не вірно. Це працює система, яка створена на протязі багатьох років. Моя позиція жорстка — на терміналі всього одна кнопка – «реєстратор», і він приймає і юр. і фіз осіб, по будь якому питанні. Я вже поставив їх перед фактом, що так буде Обговоренню не підлягає. Досить. В РП новий молодий керівник – Бик Олена Павлівна. Вона хоче перемін і хоче щоб якість обслуговування була на найвищому рівні, тому нам буде сприяння. Якщо раніше люди, постійно по 3-4 рази купували бланки заяв (більше 2 грн. за кожен пакет), бо допущена помилка то там, то там. Зараз всі форми і бланки безкоштовні, і розміщені на стендах. Люди навіть реквізити раніше купували на канцтоварах. Зараз всі реквізити самим можна без будь якої допомоги отримати через термінал. Виникло велике питання щодо надання консультацій. Ми прийняли рішення, що один із новопризначених реєстраторів буде до обіду виключно консультувати людей без черги і без перешкод, щоб підприємці приходили вже підготовленими на прийом до реєстратора. Далі. Ми переведемо реєстраторів на безперервний прийом, без обіду. Деякі управління ми вже перевели на безперервний прийом (відділ дозвільних процедур, торгівля, земельне управління та архітектуру). Дані зміни чекають і РП. Нові 2 державні реєстратори зараз проходять навчання. Державні адміністратори працюють як без перерви, так і ведуть прийом з 8.15. В РП трохи інша специфіка. Але ми в РП більше створили комфортні умови для фіз.осіб і трохи обмежили юр.осіб. Але виправимось! Хоча хочу замітити, що вони фізично не встигають обробити таку велику кількість заяв. Щодня проходе більше 200 підприємців, а приймають 6 реєстраторів, 2 з яких можуть бути відсутніми (хвороба, відпуска, відрядження). Згадайте як раніше потрапляли на прийом. Посередники ледве не прописаними там були. Тому ми зараз будемо ставити всіх на одну кнопку без розрізнення на юр.осіб чи фіз..осіб. і прийом юр.осіб буде здійснюватись не з 9 до 12, а з 9, до 16. Реально, працівники РП сидять на роботі до піздньої години, цим може кожен пересвідчитись глянувши на їх вікна у вечері. Чому прийом ведеться з 9? Тому що кожен керівник може проводити наради у своїх управліннях, підготовка відповідей на листи, інша канцелярська робота, знесення готових документів зверху від управлінь, робота, яку не встигли фізично зробити ще з вечора і т.д. Тому робота ведеться. Не можливо змінити систему, яка працювала 10 років за 1 місяць роботи РП в Центрі. Вважаю, що і так багато чого зроблено і буде робитись. Люди коли отримують талони, можуть побачити час очікування і не стояти у коридорі, а йти по своїм справам.
    Заходьте на сайт dozvil.kr.ua, завантажуйте форми і реквізити, приходьте вже готовими, таким чином ви собі тільки зробите краще. Там є всі інформаційні картки із роз’ясненнями про отримання послуги в РП. Тому, будуть прийняті такі рішення: державний реєстратор приймає всіх без винятку людей незалежно юр. чи фіз.особа, графік прийому всіх без винятку з 9 до 16, у подальшому робота без перерви, надання консультацій без черги, без перешкод. Але люди не повинні використовувати все це в своїх комерційних цілях. Це стосується посередників.
    Згадайте як працювала раніше РП
    Багато проблем існує, ще й земельні питання зупинились. Якщо ми більш-менш наладили роботу держкомзему до нового року, то зараз прийдеться починати все спочатку, так як вступили в силу нові закону, які змінюють порядок оформлення землі. Є багато питань, на які не завжди можна отримати роз’яснення, з цим законодавством.
    Всі скаржаться, але коли відкриваєш скриньки для скарг і пропозицій, що в Центрі, то скарг майже не має. Навпаки, я хочу бачити, де є проблема, щоб на неї можна реагувати. Тому надавайте пропозиції. Будемо вносити корективи в роботу. Пропозиції приймаються і на сайті dozvil.kr.ua

  4. Не надо так много текста. Я работу РП с 93 года зняю. И в своем посте плохого ничего не писал. Всего два момента подметил которые подправить на раз. зато …

Добавить комментарий