У нас дівчата кращі, або маркетинг по Кіровоградські.

Кіровоград завжди славився своїми красунями. Але сучасна ринкова економіка диктує свої правила і красу почали використовувати не для врятування світу — а у корисних цілях.  Приклади поруч. Розмова двох молодих хлопців:

-Де квас купимо?

— ….там він кращий….

— Ну й що. Зато там дівчата красивіші.

І на жаль дуже часто виявляється, що там де дану продукцію  продають гарненькі панянки — вона нікуди не годиться.

З точки зору маркетингу — хід доволі професіональний. Адже 70% споживачів даної продукції чоловіки.  Але дуже прикро, що погану якість товару реалізатори прикривають часто гарненькими дівчатами, до того ж неповнолітніми.  Тому любителям пофліртувати попиваючи кавосок раджу бути обережнішими.

У нас дівчата кращі, або маркетинг по Кіровоградські.: 9 комментариев

  1. «Адже 70%
    споживачів даної продукції чоловіки.»
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    Перепрошую, звідки взята ця конкретна цифра?

    Сподіваюсь, не зі стелі?! ))

  2. Звісно зі стелі, це ж Коваленко, вдячний учень Рихлицького і послідовник Турчина. :yes:

  3. Какой маркетинг? Вяленные на солнце потные красуни — это знаете ли — ниже пояса…
    А мож молодые люди из подслушанного разговора — примерно такие же?

  4. Ну что ты,Игорь так:..вяленные..потные… 🙁 После такой «рекламы» о каком квасе речь? :wacko:

  5. Ну так, добре, що Сергій не твій учень! І це зразу видно! Ато чого можна повчитися у пацана який все життя пропрацював охоронцем і вкрай рідко міняє шкарпетки…

    А, я ж забув, для Кості Полякова усі, хто працює на державній службі чи в бюджетній сфері вороги народу

  6. хах. та в нас тут вже ціла ОБГ :whistle:
    пане Костянтину, ви там здається дуже заклопотані були пропиванням своїх чесно зароблених штабних 100 грам, тож може й не будете молоти серед вельмиповажної аудиторії оці нісенітниці! А то я почну розповідати чий ви учень, а чий «учитель»! 😉

Добавить комментарий