Хочу повідомити, що у міській раді та в Центрі надання адміністративних послуг розпочатий процес впровадження системи управління якістю за міжнародними стандартами ISO 9001:2008. Мета цього проекту – спростити процедури міської ради та зробити їх більш прозорими для мешканців. Основними перевагами, які міська рада отримає від запровадження системи якості ISO 9001:2008, є оптимізація внутрішніх процесів, чітке визначення послуг, які надаються підрозділами міської ради жителям міста, та вимог щодо їх якості, скорочення термінів проходження документів, підвищення ефективності використання бюджетних коштів. Наступним кроком стане проведення зовнішнього незалежного аудиту та отримання міжнародного сертифікату відповідності системі управління якістю ISO 9001:2008. Уповноваженим з розробки системи управління якістю буду я, як керівник Центру надання адміністративних послуг. Координаційну раду очолить заступник міського голови. Міська рада перша в області береться за такий важливий для суспільства проект. Розробка такої системи та дотримання європейських стандартів буде як один із пріоритетів роботи міської ради. Ми повинні кардинально змінити думку людей про роботу виконкому міської ради та її працівників. Вважаю, що систему управління якістю необхідно розробляти паралельно й в комунальних підприємствах. Окрім цього ми будемо проводити постійний моніторинг процесів та рівня задоволеності населення.
Пропоную розробити систему моніторингу «Тайний клієнт». Завдання «таємного клієнта», який нічим не відрізняється від звичайного мешканця, — оцінити персонал: кваліфікованість, компетентність, перевірити умови прийому громадян, наявність інформаційних стендів та місць для сидіння відвідувачів, стан приміщень тощо. Робляться спеціальні перевірки. За результатами таких перевірок подаються короткі звіти, за якими міський голова дає відповідні доручення.
Хочу почути вашу думку з приводу таких ініціатив та отримати пропозиції, побажання.
З повагою, Антон Шевченко
ми ідею Таємного клієнта і Ларіну десь пропонували.
і нас, як таємних клієнтів!
А елементарних правил етикету, правил чемності, ввічливості та толерантності працівників комунальних підприємств навчатимуть? а посадових осіб міськвиконкому? Мова йде саме про навчання, адже повідомити підлеглим, що ви маєте себе адекватно поводити як із Саінсусом так із пересічним жителем, не одне й те саме … Перевірка наявності крісел для седіння, ремонту стелі у приміщенні та оперативності чиновників лише мізерний відсоток у міжнародних стандартах ISO.
Маю надію, що саме світові стандарти покращать наше сьогодення. Бажаю успіху!
Я мала можливість бачити як працюють органи влади, які мають ISO 9001:2008. тож думаю, що нашій міській раді дуже далеко до цих стандартів. По — перше, потрібно змінити ментальність наших чиновників. Про те, що говорилось раніше: хамство, низький рівень кваліфікації, бажання працювати за принципом «не трогайте мене».
По — друге, потрібно навчати ВИКОНУВАТИ закони.
По — третє, наші чиновники дуже талановиті, коли потрібно пояснити, щому вони щось не можуть зробити. такі «перли» пишуть. головне знаходять законодавче підгрунття.
Так просто,в постах не обговорити цю проблему. Пропоную десь зустрітись і по пунктах «пройтись».
Так наприклад
Інга, приходьте до мене в 125 каб., буду радий з Вами поспілкуватись та обговорити Ваші зауваження та пропозиції. В мене завжди двері відчинені для всіх. Не має такого, як «приходьте тільки в приймальний день з 9 до 12». Я працюю та приймаю людей в разі необхідності щодня, цілий робочий день. Багато людей в місті знає мій номер телефону 0962757674, особливо пенсіонери, яким я стараюсь допомагати. Люди також можуть звернутись через ел. адресу vdpkmr@ukr.net. Прошу надавати пропозиції.
Система управління якістю включає в себе й Етичний кодекс, де вказані ті аспекти, які міняють самі підходи та філософію у відношені до відвідувачів. Я є ініціатором проекту по навчанню працівників ЦНАП, які обслуговують людей. Ми розуміємо, що необхідно міняти систему. Вперше в міській раді проходили та продовжують проводитись навчання з кваліфікованим тренером-психологом. Буде розроюблений єдиний стандарт якості обслуговування відвідувачів. Дайте мені час. Неможливо так швидко змінити систему, яка роками працювала.
Доречі я перший в міській раді, хто встановив в себе в кабінеті відео та аудіо запис. Інформація зберігається на сервері. Можна «підняти» кожну хвилину мого робочого часу. Таким чином я починаю з себе робити такі новації та думаю подам приклад іншим. Пропоную встановити в дозвільному центрі в холі відеокамеру, яка транслюватиме в режимі он-лайн. Заявники перед тим як йти в Центр, зможуть зайти на сайт Центру та подивитись яка черга, потік людей. Це буде досить зручно для людей. Навіщо приходити та чекати в черзі?! Зайшов на сайт, подивився та спланував свій час. Це могла б бути наша «фішка». Жоден Центр в Україні не має такої новації. Думаю, що ми її втілемо в життя та керівництво міста підтримає мене.
Доречі я перший в міській раді, хто встановив в себе в кабінеті відео та аудіо запис. Інформація зберігається на сервері.
=============================
А практическое значение данного шага?
Відкритість! Хто з чиновників колись таке робив?
Я про такое не слышал…это точно…
И боюсь, что никто и не сделает такого больше…
———————————
Хотя я уверен, что даже если установить камеры по всему горсовету насильно, что не будет сделано по ряду причин…то чиновники, у которых есть возможность так сказать совершить коррупционные действия будут за стенами горсовета «договариваться», а под камерами будут изображать видимость… Бюрократическую машину это вряд ли всколыхнёт…К СОЖАЛЕНИЮ…
…при всех позитивных моментах — замкнуть всё на центре не удастся технически… Да и другие бюрократы будут делать всё возможное и невозможное, чтобы затормозить эти процессы и будут всячески ставить палки в колёса всем позитивным начинаниям…
…моё большое ИМХО…
Я починаю з себе, бо мені не має чого приховувати. Моя б воля, я зробив би он-лайн трансляцію кожного робочого місця чиновника, щоб кожен громадянин міг слідкувати за чиновником. Відео камера, система управління якістю, електронний документообіг, пропускна система, постіний моніторинг роботи, навчання працівників, лідерство певних людей — це все в комплексі дасть свій результат! Не буду писати зайве. Тримаю «субординацію»….
для цього необхідно стати мером)
На всё воля Бога…
Моя б воля, я зробив би он-лайн трансляцію кожного робочого місця чиновника, щоб кожен громадянин міг слідкувати за чиновником.
=========================
Я не уверен, что граждане воспримут это адекватно и так, как планировалось это вначале…